In Nederland, zo weten we, kun je je uitstekend laten masseren. Sportmassages, therapeutische massage, Ayurveda, New Age achtige varianten. Echter, als je een erotische massage wilt is de keuze een stuk beperkter.
In Pattaya sterft het werkelijk van de massagesalons. Pattaya is één groot bordeel, en bijna alle massagesalons doen daar vrolijk aan mee. Bijna, want sommige salons hebben duidelijk op het raam staan: 'NO SEX!'. Dan weet je dus dat het in alle andere salons wel mogelijk is...
Er zijn 2 soorten salons: de zgn Soapy massages en de 'gewone'.
In de Soapy massagesalons kom je binnen in een grote ruimte waar een stuk of 10-15 tafeltjes zijn waaraan je kunt zitten en een drankje bestellen. En dan? Dan zie je voor je een grote glazen wand van vloer tot plafond waarachter zich 20-50 dames bevinden, gezeten op bankjes in een theateropstelling zodat je ze allemaal prima kunt bekijken. Dat wordt ook wel 'de vissekom' genoemd. En nu is de kunst dat zo'n dame jou zo gek krijgt haar uit te kiezen. Praten kan niet (afstand is te groot en glas werkt ook niet mee) dus uitsluitend met lachjes, ogenwerk, handgebaren en ander gelonk proberen ze je te overtuigen van hun kwaliteiten. Die dames zouden stuk voor stuk niet misstaan in een saunaclub en er zitten ongelooflijke stunners tussen! Fraai opgemaakt, meestal in kimono (het is wel een nette tent hier ja!) en vaak wat lichter getint dan de gemiddelde Thaise bardame. Lichter, want hier komen ook veel Japanse klanten en die vallen meer op blankere types.
Dus nadat je jezelf langdurig gepijnigd hebt (er is geen gepush maar je wordt wel geacht iets te drinken) en je je keuze 5x hebt veranderd denk je 'OK, nummer 69 dan maar' en je wenkt een ober en geeft het nummer door. Die man loopt naar het glas en maakt nr 69 duidelijk dat zij het is en zij komt naar je toe, en neemt je mee naar boven naar een kamer.
(Overigens, als je je bedenkt of echt geen keuze kunt maken, no problem als je weggaat zonder een massage. Je betaalt je drankje en that's it.)
In de kamer staat een bank, een tafeltje en een groot bed. Achterin is 'de natte cel': een groot bad waar je wel met z'n vieren in kan, en een luchtbed. Er komt nog een ober binnen die jou nog desgewenst van een drankje voorziet (het is beleefd je dame er 1 aan te bieden maar dat is niet verplicht, up to you dus). Je doet wat chitchat en jullie kleden je uit. Ze neemt je mee naar het bad wat ze al heeft laten vollopen, en wast je grondig maar ook wel opwindend. Daarna mag je nat en wel op het luchtbed gaan liggen, en geeft ze je een body-to-body massage, met flink wat geglibber uiteraard. Je mag haar strelen, maar weerhoud haar er niet van haar programma af te werken. Lekker liggen en genieten beviel me het beste, en af en toe lekker haar billen vastpakken, mmm...
De badder- en massagefase duurt ongeveer een half uur, en daarna is het bedtijd. Wat jullie daar samen uitspoken is ook een kwestie van aftasten. PZC is standaard, TZ weet ik niet en NMC ook standaard. Mijn dame zoende wel maar niet uitbundig. Beffen ook geen probleem.
Het is een sessie vergelijkbaar met een saunaclub qua sex: afhankelijk van de dame doet ze sommige dingen wel of niet. Wel is het wat klinischer (je kent elkaar niet en dat kun je ook amper opbouwen, itt tot de club), maar toch erg lekker. Tijdsduur zal ook ongeveer een half uur geweest zijn, maar als je wat meer tijd gebruikt en de dame vindt dat prima is er niks aan de hand.
Na afloop even nawassen, aankleden. Als je erg tevreden bent kun je de dame een tip geven (is niet verplicht), ik gaf 400 Baht en je zegt de dame gedag. Daarna betaal je je drankjes en de massage kost 1600 Baht (is ongeveer 35 EUR, feb 2009).
Zelf heb ik 1x een soapy gedaan en het was erg aangenaam maar voor mij iets te klinisch. Wel lekker om als je na een lange reis in Pattaya aangekomen bent, op deze manier uit te rusten en een lekker nummerje te maken met een fraaie dame.
In de volgende post de gang van zaken in een gewone massagesalon.