Nora !
Gedichtenbundels zouden er moeten geschreven worden over dit heerlijk schepsel uit Roemenie. Normaal gesproken ben ik niet zo voor Roemeense dames maar
deze keer dacht ik waarom ook niet. En daar heb ik absoluut geen spijt van gekregen. Het begon il in de Kino alwaar ik een heerlijke Fellatio kon genieten (dit was geen pijpen meer dit oversteeg alles) Nora haar gang laten gaan was geen optie of ik had ter plekke al haar mondje gevuld. Dus maar voorgesteld om naar de kamer te gaan. Daar aangekomen dacgt ik laat ik haar ook enns oraal verwennen.... Dat heb ik geweten ze ging hier helemaal in op en met fonkelende ogen bedankte ze me voor een heerlijk orgasme (wie weet gefaked maar hoe dan ook leek het gemeend) (en ja ik weet Roemeense dames liegen nooit !)
Daarna nog een paar standjes doorgenomen om uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaar te komen
Kortom een echte aanrader en het zal niet lang duren voordat een nadere kennismaking zal plaatsvinden.
Cheers !
It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.