Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    Vandaag @ 20:05
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard Lara / Laura (Roemeense)

Bij mijn laatste bezoekje aan Planet op een avond, dacht ik rustigg even in de kino aan de sfeer te kunnen wennen. Ik had buiten Laura gerekend.
    Dit Roemeens sletje met een vrij gewoon uiterlijk oogt jong, zwarte haren.
    Ze is vrij klein van stuk (schat 160) maar is wel naturel.
    De borstje zijn puur, stevig en een beetje zo'n model van een puber.
    Ze was toch al boven de 18 jr beweerde ze ...

Op de bank ligg]end genietend van een drankje sloop ze binnnen en vleidde zich naast me op de bank.
    Ik zzei duidelijk dat ik nog even wilde wachten maar daar trok ze zich niets van aan.
    Ze aaide me, kuste me en nogeens zei ik te willen wachten...
    Ze trok haar BH uit en zoende me lekker.
    Ze trok met kostuum open en pijpte me.
    Ze ging met haar slipje op mijn leuter zitten rijden en de verkrachting van mij was bijna een feit.
    Nog eens zzei ik dat ze mss later aan de beurt was .....

Ik ben helemaal niet zo op jagertjes gesteld en laat me als ervaren ijsbeer ook niet inpakken.
    Deze Laura had eigenlijk de verkeerde aanp[ak gekozen maar ze dimde wel.

Hierop volgend wat gepraat en ze bleef me wel lief verwennen.
    Het aanzicht van dit straatkaboutertje deed me uiteindelijk toch wel wat en ik wilde weleens zo'n lijfje babyspekjes en puberbobbletjes (toch een goede stevige A danwel jong B) verder meemaken.
    De intro was in 2de instantie ook OK en we zijn op kamer geraakt.

Verder goed zoenend, pijpend, beffend de sessie verder gezet en dit was allemaal best lekker hoor.
    Dit meisje verdient de topmodellenwedstrijd en heeft een 'agressieve'aquisitie. Toch is er goed mee te sexen en ook de nummertjes te beeindiging van het samenzijn waren goed.

Herhaling? Blijft de vraag, er is meer moois. Niet slecht, wel goede sex.

Befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    22 juni 2024 @ 10:04
    Discussies
    62
    Thanks
    25

Standaard

Volgens mij is deze dame niet meer werkzaam in Planet Eden.
    Er is nu wel een andere Roemeense Laura aanwezig, woonachtig in Spanje naar eigen zeggen, begin 20, redelijk lang en met siliconen borsten.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Naar ik begreep zijn er 2 Laura's in Eden. Een roemeense met sili's en een Bulgaarse. De Bulgaarse is veruit de lekkerste. Zie mijn draadje over deze dame.

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

De Roemeense met (goed uitziende) sili's zit nu in Babylon als Lara.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Lara (Romania)

Naam: Lara
    Nationaliteit/Taal : Roemeens /Engels
    Leeftijd : 25jaar
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin / lang
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Gestroomlijnd / mooie kont / op site staat B-cup, maar ik denk op z’n minst C-cup
    Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
    Roken: ja
    Service: TZ, PSE, massage B2B, PZC, NMC, plasseks, …enz.
    Voordelen: Een goed attitude naar de klant toe in de bar, recht voor de raap en geen gedoe
    Nadelen: een afwerkertje op de kamer… Ze zou niet misstaan in het assortiment van GT!
    Prijs : 100 per uur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6/10 en op dienstverlening 5/10

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/163.php

Deze Roemeense viel me al in het begin op. Strak velletje, brutale kop, sappige kont en meteen de meest actieve dame in Babylon. Alleen waren haar tieten iets te dik naar mijn smaak. Maar goed, voor de rest was ze qua uiterlijk toch goed voor de top5 wat er die dag in Babylon aanwezig was. We hadden nog wel Katherina, maar die heb ik al eens gehad, met Precious was Rob45 de kamer op en nog een paar anderen die van uiterlijk mijn type wel waren, die kregen hier niet al te beste recensies. Alexa was met haar kinderlichaam ook nog wel een kanshebber, waar van haar profiel had ik onthouden dat ze ook aan bizarre seks doet. Dan denk ik onmiddellijk aan gore dingen zoals op elkanders buik kakken… Dus met haar ging ik niet kameren. Het zal zo maar gebeuren dat ik begin te denken aan de kerel die voor mij was, dat hij haar ondergezeken en –gescheten heeft. Ik zou al meteen mijn erectie verliezen.

Dus toen Rob met zijn negerin naar de kamer vertrok, schoot er alleen Lara over. Veel mokkels leken niet in hun element te zijn en het is eigenlijk de eerste keer in Babylon dat al de mokkels er zo lamlendig bijlagen. Lara was de enige die zichzelf kwam voorstellen en aanprijzen. Zij was ook de enige die niet te lui was en de gasten voorzag van drank. Haar vranke attitude, het niet rond de pot draaien en haar non-nonsens-politiek spraken me wel aan. Om die reden zag ik die veel te dikke tieten dan ook door de vingers. We gingen naar de kamer en daar ik wist dat Rob ook zijn tijd zou nemen met zijn zwartje, opteerde ik meteen voor een uur. Een dwaze en ondoordachte zet van mij, want ik wist toen nog niet hoe bekwaam deze dame eigenlijk was.

Ik liet haar eerst een sigaret roken en tussendoor zoenden we wat met elkaar. Daarna masseerden we elkaar een beetje, om uiteindelijk tot de eerste seksuele handelingen te komen. Ze begon me wat af te rukken en te pijpen. Het rukken was veel te wild en zonder verfijning. Het pijpen was dan wel weer naar behoren. Tamelijk zacht, met veel speeksel en ook haar malse tong leverde goed werk. Het tieten zuigen sloeg ik over, want dat zou mijn erectie niet ten goede komen. Beffen deed ik dan weer wel, maar ook daarin was ze terughoudend. Tot zover het voorspel en het eerste halfuur zat er al bijna op. Zonder dat we al geneukt hadden kon ik de sessie nu nog op een halfuur afbreken, maar ik had haar een uur beloofd en stiekem hoopte ik dat het neuken toch ook nog goed zou uitdraaien.

Ik liet haar boven op mij met het werk beginnen. Ze deed haar best wel in gehurkte positie, maar ze werd snel moe en gaf toe dat ze niet in de beste fysieke staat verkeerde om lang inspanningen te leveren. Dus ik ging op haar liggen en daarna op z’n hondjes. Dat ik na bijna een uur eindelijk klaar kwam, had ik alleen aan mezelf te danken en dus niet aan haar inspanningen. Optisch heb ik me vooral op haar kont geconcentreerd en voor de rest heb ik zitten rammen als een gek. Ze gaf wel aan dit te kunnen verdragen en met het gekreun dat ik er gratis bij kreeg, kan je haar eerder onder een PSE klasseren dan onder een GFE. Maar het was lang geen geloofwaardige PSE.

Na mijn climax hebben we nog even zitten lullen over van alles en nog wat. Ik mag haar echt wel en het is een dame waar ik met plezier eens mee zou kunnen op stap gaan. Maar dan alleen maar om samen met haar zat te worden, te lachen en gek te doen. Zeker niet om achteraf mee te neuken. Het was niet slecht of barslecht, maar echt goed toch ook niet! Als ik haar moet aanraden bij andere ijsberen, dan zou ik zeggen dat je het vooral van haar looks moet hebben en dat je haar zeker niet mag missen als je dikke, grote, doch stevige loezen apprecieert. Voor langdurig tongzoenen, jezelf de pleuris knuffelen en handjes vasthouden, zit je bij haar zeer zeker aan het verkeerde adres.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

6. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (19 maart 2013),satanic surfer (22 januari 2013),vrije jongen (18 januari 2013)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Dame heeft al een draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ra-(Roemeense)

Inderdaad best leuk om mee te kletsen, of zelfs de voetjes van te masseren, maar kameren zit er niet snel in .

8. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

SFL (18 januari 2013)

Last Online
    9 januari 2025 @ 17:37
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard De Roemeense met (goed uitziende) sili's zit nu in Babylon als Lara ( VJ ) 28/03/13

Deze stevige Roemeense ook eens uitgetest.

Aardige dame met een speels voorspel. Neemt zelf niet zoveel initiatief , maar laat zich gewillig bedienen.

Goede inzet met twee standjes. Pijpen valt goed mee , maar niet top. Tongzoenen doet of kan ze niet.

Een goede middenmaat en zeker geen weggegooid geld , maar voor mij geen Babylon topper.

Herhalingsgevaar : nee.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    31 maart 2023 @ 07:08
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Tongzoenen doet of kan ze niet.
    Met mij wel
    Herhalingsgevaar
    : zeker weten

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Dame met een zeer vervelende attitude. Continu aan het mopperen (op de betalende gasten, de chef, het weer, haar collega's die wel werk hebben, etc). Niet de moeite waard om ook maar 1 euro aan te besteden. Gratis kijken naar haar "ik ben altijd in mineur" is voor 5 minuten nog wel leuk, maar gaat daarna ook vervelen (en is zelfs besmettelijk merk je aan de meisjes die te vaak/lang in haar buurt verkeren).

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dame met een zeer vervelende attitude. Continu aan het mopperen (op de betalende gasten, de chef, het weer, haar collega's die wel werk hebben, etc). Niet de moeite waard om ook maar 1 euro aan te besteden.
    Helemaal eens met MiniMe ! Ook vandaag moest ze haar frustratie uiten ( omdat ze geen werk had ) , door gasten belachelijk te maken. Ik heb gewoon men blote reet laten zien en in haar gezicht gezegd : dat ze nooit nog een euro van mij zal krijgen. Ze stond toch al op de black list bij mij en dit gedrag bevestigd weer de regel.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

14. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (23 juni 2013)

Last Online
    30 september 2013 @ 20:18
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

Ik heb 2 weken geleden een uur met Lara doorgebracht en moest absoluut niet klagen.

Het was onze eerste keer samen, maar we kennen elkaar al zeer lang en hebben vaak gebabbelt. Zij heeft inderdaad haar karakter als de dingen niet vlot verlopen et Lara heeft ook een speciaal gevoel voor humor, maar is deep inside een lief en gevoelig meisje.

Ineens was het moment gekomen om beter kennis te maken en het is echt meegevallen: ze was echt niet zuinig met tongzoenen, pijpen was heerljk et de rest was ook zeer aangenaam. Het was mss niet mindblowing zoals o.a. met Maya, Lucie, Kesha, Jeanette of Gina, maar toch zeer positief volgens wat ik op zoek was (GFE deze keer).

Ok, geen absolute topper, maar toch een fijne ervaring en, persoonlijk zou ik het opnieuw met haar doen, zonder twijfel.

Last Online
    Vandaag @ 20:05
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Gezien de matige hoeveelheid dames vorige week deze dame die al kende van Planet Eden een korte herkansing geboden.

Ze heeft echt al wel wat bijgeleerd tov toen maar het is geen top-Babylon-kwaliteit.

Ik ben mss ook wel verwend!
    Ik ga steeds minder naar GT.
    Ik geniet van Bernds als ik de tijd heb.
    Ik geniet van meerdere dames in Babylon door de Babylon-top-style-service die hier soms genoten kan worden.

Lara behoord hier niet toe maar is aardig gemiddeld en ik voelde met bekocht voor een Quikie.

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    29 oktober 2023 @ 09:50
    Discussies
    2
    Thanks
    11

Standaard

Kan mijn sessie met Lara ook als een voldoende beschouwen. Standaard is met al die toppers natuurlijk hoog gezet.
    Na haar verlof was ze nog 'virgin', zei ze en ze had lust. Onder mijn tong is ze heerlijk klaargekomen, kostte me toch wel wat moeite en duurde een tijdje, maar met felicitaties van de jury toch klaargespeeld.
    Heerlijk lichaam, maar houdt iets te veel afstand om als een echte GFE te bestempelen.

Last Online
    24 maart 2021 @ 11:10
    Discussies
    24
    Thanks
    161

Standaard

Kennisgeving aan de fans
    binnen een week
    het doet het werk stopt

Regels voor berichten