Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Daniella (Bulgaarse)

haarkleur/-lengte: blond (felblond)/halflang tot lang (loshangend)
    lengte dame: 1,66
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine A
    nationaliteit/taal: Bulgaarse/weinig Engels, weinig Duits
    leeftijd: ongeveer 20
    tatoeages/piercings: geen/geen
    service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (een van de beste tongzoensters die ik ken), PZC, NMC (bovengemiddeld met veel tongzoenen tussendoor), beffen, vingeren, anale verwennerij bij haar, alle mogelijke intieme standjes en houdingen
    voordelen: een GFE+++ die in is voor PSE
    nadelen: gebrekkige kennis Duits en Engels (op dit moment)
    opmerkingen: blijft volgens eigen zeggen nog dat eind deze maand om dan op vakantie te vertrekken (zou, ik zeg dus zou, tijdens de feestdagen aanwezig zijn)
    Extra’s bij het bezoek: besteed meer dan ruim tijd aan de pre sales en after sales

uniek pareltje
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

2. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (16 januari 2013),Gynakologe (20 januari 2013),Megaboob (10 december 2012)

Last Online
    Vandaag @ 19:53
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Ik kan de stats van S&F alleen maar onderschrijven. Deze Lolita dame kwam er bij mij hard in met haar tongzoenen. Gaf zelf aan 24 jaar te zijn. Een topper in Magnum die aan populariteit onder de beren wint.

Service kan uitgebreid worden met FT.
    Balle in me buik.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Ken haar al langer van buiten de clubs.
    Werkte kort in H7, misgelopen omdat ik met een ander zat te presalen maar haar wilde ik hebben gvd, maar door mijn vriend vernascht, die was lyrisch over haar.
    Heel leuke vrouw, schitterend (lolita) lichaampje, heel relaxed en we will meet again hoop ik.

Gaat eind deze week naar Bulgarije voor vakantie.

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Daniella is naar huis vertrokken, Bulgarije.

Of ze terugkomt wist ze niet. afwachten dus.

Het is me helaas niet gelukt ondanks meerdere zoekpogingen samen met Dani haar facebookaccount te vinden.

afwachten dan maar.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Tegen mij zei ze 1 week op vakantie te gaan en terug te komen.

7. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (20 januari 2013),Gynakologe (20 januari 2013),Pistol Pete (20 januari 2013)

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Daniella is al weer een dikke maand terug in Magnum inmiddels niet meer met felblond haar maar meer lichtbruin. Dani werkt altijd tot 07.00 uur (vanaf ca. 14 uur) en dat zorgt toch wel voor een wat vermoeide blik in haar ogen. Haar service is nog onverminderd goed hoewel ik sinds haar terugkeer FT niet meer als standaard service ( dus inclusief ft voor 50 euro voor half uur of 80 euro voor een uur) krijg. Niet meer dan terecht overigens, voor haar fabelhafte pijpwerk en ft wil ik ook wel extra betalen. blijft een toppertje.

Sent from my iPad using Tapatal

Last Online
    17 april 2016 @ 17:10
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Weet iemand of deze Daniella (Dani) nog in magnum te bewonderen is?
    Alle info is welkom.

Last Online
    7 januari 2025 @ 02:56
    Discussies
    14
    Thanks
    2.861

Standaard

In augustus 2014 heb ik met haar een super kamergang gehad.
    Ze gaf toen aan dat ze binnenkort een aantal weken naar huis ging.
    maar of ze inmiddels al weer terug is krijg ik nog niet gevonden.

Wie weet meer?

Greetz Smouse

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

Is nog niet terug.

12. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (31 oktober 2014)

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Dani/Daniella
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse (atypisch, ze ziet er verdomme eerder een Noord-Hollandse tiener uit) / beroerd Engels
    Leeftijd : 24jaar, al heeft ze nog steeds een tienerlichaam.
    Haarkleur/-lengte : Blonde golvende en lange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita (tegen anorexia af)/te mager kont/A-cup tietjes
    Tatoeages/Piercings : nope
    Roken: nope
    Voordelen: Lekker pedo-gevoel bij haar, mooie en gekke meid (high van het leven of van wat anders)
    Nadelen: droge kut, chemische smaak aan haar kut… Eigenlijk een chemisch geurtje over haar hele lichaam.
    Prijs : 80€ voor een uur + 5€ fooi
    En de punten zijn: op uiterlijk 6/10 en op dienstverlening 7/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ, NMC, NZC, PZC, beffen, pijpen, vingeren, droogneuken…Enz.

Presales:
    Begon eigenlijk al in één van de kleedkamers toen ik me stond te douchen na mijn andere meid. Beetje zitten lullen, nadat zij haar kut aan de bidet gaan wassen was. Ze was naakt en dat kinderlichaam met die kleine tietjes trokken mijn aandacht wel. Een halfuur later tref ik haar aan de bar en praten we verder met een officiële kennismaking deze keer. Ze is de hele periode dat wij aanwezig waren ook aan het werk, al heb ik haar voor de rest nooit gezien. Bewijs dat ze goed en begeerd is. Daarom besloot ik toch om een move te maken. Na wat tongzoenen in de Arabische lounge, vertrekken we dan maar naar een kamer.
    De betaalde tijd:
    Het toekomen op de kamer ging identiek dan wanneer je na een nachtje stappen met een onenightstand ergens een kamertje huurt. Ik had totaal niet het gevoel dat ik met een hoer te maken had. Maar dat maakte haar persoontje niet minder sletterig. Mijn badjas vloog uit en met haar tegen de wand gedrukt werkte ik ook haar lingeriesetje uit. Het zoenen en haar bovenlichaam aflikken, gingen onverminderd door. Daarna slingerde ik haar volle 35 à 40kg op het bed en dook ik boven op haar. Dit kon wel een GFE van de bovenste plank wezen… Maar ik stootte meteen op het eerste nadeel… Na wat geprul en wat gelik aan haar poes, bleek dat ze kurkdroog bleef. Ze was blijkbaar met niets nat te krijgen. Ik besloot om vol overgave beginnen te beffen, maar daar ben ik dan maar snel mee gestopt omdat er zo’n chemische geur en smaak aan haar vulva hing. Ik rolde op mijn rug en slingerde haar boven op mij. Ze wist meteen wat haar te doen stond. Ze begon me te pijpen en ook daar was ze tamelijk goed in. Dan na een poosje komt ze op mij zitten en gingen we droogneuken. Op gegeven moment neemt ze mijn lul in haar vuistje en schuift hem menig maal door haar gleuf. Maar gaandeweg voel ik haar lipjes open gaan en laat ze zich ook zakken. Mijn eikel zat er al half in. Op dat moment graaide ik haar bij de schouders beet en gromde dat ze een condoom moest nemen. “I just play with you” was haar excuus, maar ik weet best dat ze me daar verdomme AO wou neuken. Het lijkt de nieuwe standaard wel in Magnum. Afijn, mijn verstand was tijdig bij de zaak en ik vertrouwde haar voor geen meter. Met dat gekke voorkomen van haar, wist ik zeker dat ze het bij iedereen aanbiedt. Daar ging ik echt mijn pik niet zonder rubber in steken en bovendien had ik ook al spijt dat ik haar kut 2 minuten had liggen likken. Met condoom eigenlijk nog aan lekker neuken toegekomen. Ik was uitgeteld en lag vanonder… Zij zat recht op mij. Zo kon ik me vergrijpen aan haar kleine tietjes. Uiteindelijk kwam ik klaar. We knuffelen vervolgens nog 5 minuten en dan begint ze echt heel zachtaardig met mij te tongkussen. Heel diep, traag en zacht. Mijn pik ging voor de zesde keer die dag opnieuw in schietstand staan. Ze kroop opnieuw op mij, 10minuten pussysliden en daarna condoom errond en weer gewoon neuken. Net binnen het uur, kom ik tot mijn zesde orgasme van de dag.
    Aftersales:
    Heb haar nog één keer gezien in de grote bar… Er volgde een snelle doch vriendelijk begroeting, maar voor de rest was ze altijd bezet. Ik begrijp haar populariteit nu wel… Menig smeerlap zal haar wel AO te grazen nemen.
    Verdere opmerkingen:

Mooie meid, vooral vanuit een zwakte en een tijdelijke smaak of goesting van het moment. Ik heb er van genoten, maar het was goed voor één keer… Betreft mij dan. Ze was echt wel goed en buiten haar probeersel om me zonder condoom op te slorpen, was er geen vuiltje aan de lucht. Maar dat rare geurtje, iets in haar gedrag en het feit dat ze niet rookt (mijn fetisj), resulteren toch in het feit dat het bij deze ene keer blijft. Aanrader voor de liefhebbers van AO, lolita’s en platinablonde sletjes met naiëve bimbo-attitudes.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

14. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 november 2014),Bluebear (23 november 2014),Megaboob (23 november 2014),rob45 (23 november 2014),Smouse (23 november 2014)

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Als AO de nieuwe standaard is in Magnum, waarom zou deze dame dan extra populair zijn hierdoor? Echt de die logica van de belgen hier dit weekend.

ps: er zullen vast vele logische redenerende Belgen zijn, enkelen tonen het dit weekend niet altijd .

Last Online
    10 april 2021 @ 14:49
    Discussies
    5
    Thanks
    35

Standaard

Hoi, ik ga donderdag naar magnum, weet iemand of Daniella daar dan aanwezig is?

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

zit zij nog in Magnum of is ze verkast wie kan het me zeggen.
    want dan weet ik of het de moeite waard is om te gaan aanstaande vrijdag.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    10 april 2021 @ 14:49
    Discussies
    5
    Thanks
    35

Standaard

Weet er iemand of Daniël nog aanwezig is in magnum?

Last Online
    3 november 2019 @ 16:56
    Discussies
    1
    Thanks
    8

Standaard

ik vermoed aan de omschrijving ed. te lezen dat ik gister met haar gekamerd heb in golden time.

Regels voor berichten