Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Alexandra (Roemeense)

Naam: Alexandra
    Nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
    Leeftijd : 24jaar, maar ze ziet er uit als 19jaar!
    Haarkleur/lengte: Lichtbruine haren, lang
    Lengte: 1.65m
    Postuur/Cupmaat: slank lolita, met naar verhouding toch wel grote, doch mooie C-cups.
    Tatoeage/Piercing: rechterschouderblad
    Service: GFE, droogneuken, TZ, FT, PZC, NMC,..etc.
    Voordelen: goede pre- en aftersales, leuk in omgang, grappig
    Nadelen: niet echt… Redelijk uitpuilende schaamlipjes, net een kalkoenhalsje. En haar gebit was ook niet meteen volmaakt.

Vanaf een uur of acht was het opeens Turkse kermis in de hoofdbar. Ik kreeg hoofdpijn van dat irritantje gejangel en het leek zo meer dan een uur door te gaan. Ik maakte me dus meteen uit de voeten en zocht de rust op in de achterste kalmere bar, die lichtelijk Arabisch getint is. Daar heb ik mezelf even met mijn luie kloten in de sofa gekieperd.

De rust was van korte duur, want toen ik mijn ogen even open deed, zag ik Alexandra naast me zitten. En ze was me enkel aan het aanstaren. Ik schrok me te pletter, maar schoot meteen in de lach. Ook zij schaterde het uit als een tienersletje dat haar klitje laat kietelen met een pluim. Ze nestelde zich in mijn armen en al knuffelend lagen we terug half in slaap. Uiteindelijk begonnen we een conversatie en de klik was er meteen. Ik profiteerde nog geruime tijd van haar gezelschap en zij leek er ook niet mee te zitten en pas na 3 kwartier gingen we de kamer opzoeken.

Wederom dus zo’n klein en breekbaar kind boven op mij. Maar dit was enkel het gevoel en uitzicht, want ze is daadwerkelijk 23 of 24 jaar. Het was een grondige GFE die ik over me heen kreeg. Veel en innig zoenen, met lekker veel spuw erbij, wat pijp- en rukwerk, intense strelingen en natuurlijk een stevige beurt droogneuken. Waarom noemt men dit eigenlijk droogneuken? Je pik scheidt voorvocht af en ook haar kut wordt zo nat en glibberig als een moeraskikker??? Afijn, na zo 20minuten door te gaan werd de druk me te veel. Ik moest me te fel concentreren om nog niet klaar te komen en haar buikje te verven met mijn witte saus én natuurlijk ook uitkijken dat mijn knuppel niet per abuis zonder bescherming in haar vulva floepte. Ik hield haar stil door haar schouders goed vast te grijpen en aandrong om me een condoom aan te meten. Het neuken zelf was ook van een onberispelijke kwaliteit en lang moest het niet duren.

Met nog wat naknuffelen erbij zijn we toch wel haast 40min in de kamer geweest. Komt daar nog de presales van 45min bij. Toch kreeg ik enkel de rekening gepresenteerd van slechts 50€. Het lag dan ook voor de hand dat ik haar toch nog een kleine fooi zou toestoppen.

Na afloop kwam ik Badslippers tegen en die vroeg me meteen of ik die met haar rotte tanden geneukt had. Dat was nu ook niet bepaald een lieve opmerking van mijn kameraad, want ze had nu niet meteen de stralendste glimlach, het was toch proper genoeg. Badslippers mag niet zo gemeen wezen, want ze is een lieverdje met het hartje op de juiste plaats!

http://youtu.be/L1l9WST5lXM
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (10 oktober 2012)

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

4. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

SFL (21 januari 2013)

Last Online