Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    3 januari 2025 @ 23:00
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard Roermond, Laila, Roemeense

Laila is een mooie jong dame van 20 jaar, komt oorspronkelijk uit Roemenie, maar is al 5 of 6 jaar in Nederland.
    Volgens mij is ze nog maar net gestart met deze job.
    Bij aankomst gingen we gelijk naar haar grote kamer op de 1e verdieping.
    Eerst even afrekenen voor een uurtje geile sex, daarna uitkleden.
    Aan de wastafel werd mijn lans vakkundig gewassen, dat ik daarbij gelijk een rectie kreeg vond ze wel prettig.
    Ik vroeg of ze me een klein beetje wilde pijpen, maar ze doet alles safe, dus alleen pijpen mc!!!
    Dus dan maar op bed. Beffen was geen probleem, en daarbij genoot ze zienderogen van deze actie.
    Ze werd er zelfs zo opgewonden van dat ze op een gegeven moment er om vroeg om geneukt te worden.
    Het rubbertje lag al klaar en werd snel en soepel om mijn paal gedaan.
    Wederom gingen haar benen wijd en langzaam ging mijn stijve paal bij haar naar binnen.
    In eerste instantie rustig inrijden, maar al gauw werden de stoten harder en geiler.
    Ook hier genoot ze van met volle teugen. Ik heb haar ruim 10 minuten lang flink doorgeneukt tot de eerste
    lading in het condoompie werd gelanceert. Ik moest enige tijd weer op adem en op krachten komen.
    Tussen het kletsen door bleef ze met mijn pik spelen, tot hij na een tijdje weer paraat was.
    Een nieuw condoom gepakt, en aan een tweede sessie begonnen. Ze begon hartstochtelijk te pijpen.
    Standje 69 werd ingezet en wederom mocht ik haar zalige kutsapjes in mijn mondje proeven.
    Ook nu werd ze weer heel erg opgewonden (fake???), mijn kleren van de stoel op bed gelegd en ik
    moest op de stoel gaan zitten, zij bovenop mij en rijen maar!!! Een fantastisch detail daarbij is haar
    supermooie C-cup borsten voor je zien !!! Echt puur natuur, geweldig om vast te mogen houden.
    Daarna weer terug op bed en zoals mijn naam betaamt, deze sessie in doggystyle afgemaakt.
    Ook hierbij genoot ze echt van een stevige neukbeurt, lekker lang door geneukt worden, daar hield ze van.
    Een schitterende ervaring met deze roemeense studente, zoals ze zelf zegt.
    Het zal mij benieuwen hoelang ze dit blijft doen! Herhalingsgevaar is in ieder geval heel erg groot.

Last Online
    20 maart 2016 @ 22:35
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doggystyle Bekijk bericht
    Laila is een mooie jong dame van 20 jaar, komt oorspronkelijk uit Roemenie, maar is al 5 of 6 jaar in Nederland.
    Volgens mij is ze nog maar net gestart met deze job.
    Bij aankomst gingen we gelijk naar haar grote kamer op de 1e verdieping.
    Eerst even afrekenen voor een uurtje geile sex, daarna uitkleden.
    Aan de wastafel werd mijn lans vakkundig gewassen, dat ik daarbij gelijk een rectie kreeg vond ze wel prettig.
    Ik vroeg of ze me een klein beetje wilde pijpen, maar ze doet alles safe, dus alleen pijpen mc!!!
    Dus dan maar op bed. Beffen was geen probleem, en daarbij genoot ze zienderogen van deze actie.
    Ze werd er zelfs zo opgewonden van dat ze op een gegeven moment er om vroeg om geneukt te worden.
    Het rubbertje lag al klaar en werd snel en soepel om mijn paal gedaan.
    Wederom gingen haar benen wijd en langzaam ging mijn stijve paal bij haar naar binnen.
    In eerste instantie rustig inrijden, maar al gauw werden de stoten harder en geiler.
    Ook hier genoot ze van met volle teugen. Ik heb haar ruim 10 minuten lang flink doorgeneukt tot de eerste
    lading in het condoompie werd gelanceert. Ik moest enige tijd weer op adem en op krachten komen.
    Tussen het kletsen door bleef ze met mijn pik spelen, tot hij na een tijdje weer paraat was.
    Een nieuw condoom gepakt, en aan een tweede sessie begonnen. Ze begon hartstochtelijk te pijpen.
    Standje 69 werd ingezet en wederom mocht ik haar zalige kutsapjes in mijn mondje proeven.
    Ook nu werd ze weer heel erg opgewonden (fake???), mijn kleren van de stoel op bed gelegd en ik
    moest op de stoel gaan zitten, zij bovenop mij en rijen maar!!! Een fantastisch detail daarbij is haar
    supermooie C-cup borsten voor je zien !!! Echt puur natuur, geweldig om vast te mogen houden.
    Daarna weer terug op bed en zoals mijn naam betaamt, deze sessie in doggystyle afgemaakt.
    Ook hierbij genoot ze echt van een stevige neukbeurt, lekker lang door geneukt worden, daar hield ze van.
    Een schitterende ervaring met deze roemeense studente, zoals ze zelf zegt.
    Het zal mij benieuwen hoelang ze dit blijft doen! Herhalingsgevaar is in ieder geval heel erg groot.
    Klinkt goed, maar hoe en waar en prijs enz..... Volgens mij ben je iets vergeten...

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Kijk even op Kinky.nl / limburg / laila.
    Ze ontvangt in een woning.
    De link van hierboven klopt niet. Ze is volgens mij echt 20, mooie volle C.
    Half uurtje 60,-- heel uurtje 100,--
    Ze doet niks zonder, en kust ook niet !
    Verder is ze best gewillig en laat zich graag diep en hard neuken!!!
    Volgens heb ik het nu kompleet.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 8 maart 2013 om 17:46 Reden: privacy

4. Onderstaande leden hebben doggystyle bedankt voor deze bijdrage:

Opa57 (23 januari 2013)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Excuus: 60,-- voor een half uurtje en 120,-- voor een vol uur geile sex.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten