DONDERDAG 24-1-2012.
Vandaag ga ik als een soort van Michelin inspecteur op pad om Living Room te testen op tal van zaken.
Dit is belangrijk want a.s. zaterdag zal er door DUPKE een BIG PARTY worden gegeven waar tal van Forumberen Akte de Presence zullen geven.Daar SFL in het buitenland zit,is deze Wingman "Vrij" en is het tijd voor LR want het is al weer even geleden dat ik daar geweest ben.
Zo rond 14.30 kom ik aanrijden en word hartelijk begroet door de blonde theke,ook Uwe komt de hand nog schudden en ik lever mijn vrijkaartje in.
Na de gebruikelijke omkleed procedure betreed ik de gezelligste huiskamer van NRW en het is nog rustig met meiden en beren,maar dat is gebruikelijk voor LR in de middag.Ik neem een zwasse thee aan de bar en ga daarna in de eettent een spiegelei met ham nuttigen wat prima smaakt.
Niet zo uitgebreid als in GT maar een dikke voldoende.
Ik loop de barruimte weer in en bestel een Salitos.Een knappe meid achter me kijkt me doordringend aan en even later komt ze naast me zitten en stelt zich voor als PAULA uit Polen.Even een babbeltje mee gemaakt maar zeg haar dat ik eerst ga relaxen in de jaccuzzi en dat ik er mogelijk op terugkom. De temperatuur is goed van het water en niet te veel chloor en netjes schoon. Goedgekeurd !!
Na een tijdje bubbelen meld ik mij weer aan de bar,waar ik een Aziatisch uitziende meid zie lopen met een lekkere body.
Een onopvallende meid maar toch trekt mijn oog er naar toe.
Ze zit naast een beer te praten op een bankje en ik ga op een bankje ernaast zitten.Ineens staat ze op en loopt richting Kino,ik achter haar aan en bij de Kino heb ik haar ingehaalt en tik haar op de schouder.Ze draait zich om en trekt me gelijk tegen haar aan en begint me te zoenen en mmmmm ze smaakt lekker.Aangename kennismaking en we duiken de Kino in om de vrijpartij voort te zetten en het proeft naar meer.
Haar naam is MARYCALL en ze is van Japan.Ik besluit met haar op kamer te gaan voor een uur want ze vertelt dat ze ook goed kan masseren.Op de kamer is de beer los want ik raak verstrengelt in een heuse Japanse houdgreep en kust me overal en pijpt kleine Robbie deepthroat en stevig.Waar ze me ook gek mee maakt zijn die kleine Japanse kreetjes die ze de ganse tijd slaakt.Denk eerst dat het fake is maar als standje69 is aangebroken en ik haar zoete Japanse mossel uit lik breekt de hel los.Deze Japanse furie krijgt het op haar heupen en
doet er snel een cd om en komt cowgirl op me zitten is forwards en daarna backwards.Ze gilt het steeds harder uit met harde kleine kreetjes en komt schokkend klaar.
Uitgeteld komt ze naast me liggen en fluistert in mijn oor " you make me crazy".Dan draait ze zich om en ik neuk haar doggystyle en naar een paar minuten stoten spuit ik met een explosie het rubber vol.
Ze begint me te masseren en dat gaat er op een tradionele Japanse wijze hard aan toe maar voelt lekker aan.Ineens veegt ze met een nat doekje me reet uit en begint ze mijn sterretje met haar tong
diep uit te likken wat ze vol overgave doet. We beginnen weer intens te zoenen met elkaar en ze daalt weer kussend af voor een fikse blowjob en voor de tweede keer kom ik klaar en spuit haar mondje vol.Even een rustmoment en het zaakje cleanen maar al gauw liggen we weer verstrengelt met elkaar te zoenen.Ik verlaat buiten adem de kamer na een uurtje en ga me douchen om af te koelen na deze heftige sessie met Marycall.
Even later zit ik te wachten op een van de bankjes in de lounge en naast mij komt een dame zitten die mij eerst begint te zoenen en te bepotelen en zich daarna voorstelt als ANITA uit Turkije.Deze meid ziet er ook fantastisch uit,heel mooi fijn gezicht en lange zwarte haren en ik ga om voor een half uurtje.
Ik sta voor het bed en ze trekt me op bed drukt me neer en begint met een heftige nek zuigzoen waarvan ik met schrik denk,als die straks maar niet meer te zien is ivm het thuisfront.Het zoenen is ook met haar heftig en intens.Vervolgens begint ze me stevig te piipen want ook deze meid weet van wanten.Ze doet er een cd omheen en komt cowgirl op me zitten,een aantal flinke stoten later wisselen we van positie en ik neuk haar in standard position.
Het is moeilijk om klaar te komen naar ik had ook nog geen recupeertijd van amper vijf minuten tussen beide sessies.
Zo makkelijk kom ik er niet vanaf want deze geile Turkse moet en zal mijn zaad hebben.
Ze trekt het cd eraf en begint mij met veel gevoel te pijpen en mijn balletjes vergeet ze niet en tot nijn verbazing weet ze toch al vrij snel mijn zaadcellen naar boven te zuigen en ik spuit haar mondje vol.
Ik zie haar een paar keer slikken en ze zegt "I love sperm".Als je hier wil "Snowballen "moet je van goede huize komen want ik heb geen zaadje teruggezien.
Uitgeput en leeg verlaat ik de kamer en ga eerst maar eens eten want ik rammel.
Ik neem een kipschnitzel met pommes und karotten.Een Duitse beer achter me zegt gekscherend das ist zer goed vor een scherpe blik die karotten.Het toeval wil dat mijn Japanse vlam ook net haar bordje vol laat scheppen en ga ik met haar aan een tafeltje zitten en we eten gezamelijk dit lekkere maaltje en zij heeft gekozen voor spaggetti Napolitana.We babbelen wat en ze vind het toch wel wat frisjes in de tent ondanks de terrasheaters die her en der op staan gesteld.We nemen nog een puddinkje als toetje en lopen weer naar binnen.Ik drink aan de bar nog een Cola en loop naar beneden om even bij te komen in de jaccuzzi.
Ik zit er zo'n vijf minuten in en zie Marycall in de sauna duiken,even later loopt ze naar de douche en ik zwaai naar haar.Na het douchen loopt ze naar de jaccuzzi en komt erin om bij me te zitten.Liever gezegt na wat gekus heen en weer komt ze op me zitten en ik moet alle moeite doen dat mijn stijve paal er niet "zo" infloept bij deze supergeile Japanse.Weer schuift ze op en neer over mijn paal met haar kutje en fluistert in mijn oren "You make me grazy".
Ik sta onderhand weer op springen en zoenen stevig met elkaar.
What shaw we do? lispelt ze in mijn oor.Ik hou het niet meer en laat haar een sleutel halen en spring de jaccuzzi uit.Op de kamer ontvouwt zich weer een heftige sessie met deze Japanse Furie en ze laat me alle hoeken van de kamer zien incl. de plinten van JANSEN.
Cowgirl backwards is haar favoriete standje en zo komt ze weer met haar bekende kreetjes klaar.Ook mijn anus word weer met veel liefde uitgelikt en via de als maar krimpende balletjes zuigt ze me naar een hoogtepunt op een pulserende wijze.En zo weet ze bij mij voor de vierde keer de spermazoiden naar boven te krijgen tot de laatste drup.Trots loop ik met mijn Japanse dame voorbij een Japanner die met zijn telefoontje speelt op een bankje.Hij merkt het nog geeneens op.
Ik ga mezelf voor de laatste keer douchen en de stoomdampen lijken van mijn verhitte lijf te komen en kringelen omhoog.
Boven bij de bar nog een lekkere Cola met ijs genomen en ga op een bankje zitten en DJ Tonny is al zijn aparatuur aan het opstellen en uittesten.Ook hij zal a.s. zaterdag zijn opwachting maken bij de party.
Naast mij komt nog een Bulgaarse LARA zitten die mij naar zich toetrekt en ook nog zoent.Maar ik zit daar moe en leeg.Vooral leeg.
Want normaal gezien alleen al bij het zien van deze wonderschone dame zou Robbie al steigeren.
Tot overmaat van ramp komt TANJA ook nog naast me zitten en vertelt dat ze pas terug is van vakantie.Maar de koek is echt op,gelukkig zal ze over twee weken ook op de carnavalsparty aanwezig zijn net als mijn Japanse vlam.
Ik kleed me eigen om en loop naar de theke waar Coco mij hartelijk begroet en vraagt met wie ik gekamert heb en of alles naar wens was.Vertel haar dat het niet alleen gewoon naar wens was maar dat het zo goed was dat woorden eigenlijk te kort schieten.Ze drukt mij lachend een kortingsvipkaartje in de hand en ik verlaat de club.
EINDCONCUSIE:
* Een GEVARIEERDE en GOEDE line up
* ZEER GOEDE SESSIES met de dames Marycall en Anita.
* Er waren GEEN DONKERE dames aanwezig maar vreemd genoeg heb ik die ook niet gemist en dat zegt nogal wat.
* GEZELLIGE SFEER s'middags maar s'avonds word het alleen maar beter (en ook heter).
* GOEDE VREET en wat toch weer een verbetering is dat je ook s'avonds kan kiezen tussen cartoffel en pommes.
De CLUB is helemaal klaar voor de BIGPARTY van DUPKE en als ik het mag zeggen zou het enigste negatieve puntje kunnen zijn morgen dat er wachttijden kunnen zijn ivm met drukte.Waar ik overigens vandaag in het geheel geen last van had.Ik voor mezelf heb het voornemen om over twee weken weer aan te haken op de Carnavalsparty die mij vorig jaar goed bevallen was.
Voor de beren die morgen gaan VEEL PLEZIER TOEGEWENST !!
PS. Dit was eigenlijk nog een gekuiste versie maar voor eventuele liefhebbers stuur ik wel een IM. :D