Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    18 september 2022 @ 15:17
    Discussies
    21
    Thanks
    165

Daumen hoch Arielle (Duitse), ...nicht die Meerjungfrau

Naam : Arielle

Nationaliteit/ Taal : Deutsch

Leeftijd : 26 Jahre

Haarkleur/lengte : dunkles / mittellanges Haar

Postuur /Cupmaat : 75c Normaal / natur

Pierchings/ Tattoo: nein /nein

Service : ZK?, EL, FT, fingern, AV größenabhängig, ...

Seit fast 7 Monaten im GT, jedoch meist nur 1 oder 2 Tage die Woche. Für mich durchaus eine Wiederholung!

2. Onderstaande 2 leden hebben Robin bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 3 december 2012),Kapitein Knut (15 januari 2016)

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Ariella
    Nationaliteit/Taal : Duits / Engels
    Leeftijd : 26jaar
    Haarkleur/-lengte : Lange bruine haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : normaal gebouwd/tamelijke kont, maar niet echt vast en vlezig/C-cup
    Tatoeages/Piercings : Geet Tats
    Roken: Ik dacht het niet
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: Prachtige lichtblauwe ogen, waar je in verzuipt
    Nadelen: TZ was heel zuinig, PZC veel te hevig en NMC weinig zin voor initiatief
    Prijs : 50 per halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 5/10 en op dienstverlening 4.7/10

Pal op de middag kwam ik toe in GT. Ik zat nog maar net aan de bar of deze Duitse Ariella hing al rond mijn nek. Voor mij persoonlijk is het al een behoorlijke rariteit dat de dames in GT rond me komen hangen, dus ik besloot maar om er direct van te profiteren. Normaliter zou ik nog even afwachten en de kat uit de boom kijken, maar door privé omstandigheden was het al weer een volledige week geleden dat ik nog seks gehad heb (seks uit het vuistje niet meegeteld). Ik liep behoorlijk geil aan en vandaar dat ik impulsief en zonder een verder kruisverhoor met deze Duitse de kamer op ging… Trouwens, ik dacht dat de Duitse mokkels over het algemeen toch goed waren!

Ik had me zo snel in haar netten laten strikken dat ik verdomme nog niet eens wist of ze rookte. Zoals alom gekend toch wel een optie die ik er ter fetisj beleving graag bij heb. Die mooie blauwe ogen van haar moeten me meteen gehypnotiseerd hebben, denk ik nu achteraf! Want uiteindelijk (zeker nadat ze uit de kleren ging) was er niets aan haar wat nog maar als mijn type kon omschreven worden. Zoals vrouwen vaak over mannen zeggen, zit het verstand in hun pik… Dit keer was deze slogan volledig op mij van toepassing, daar ik verzopen in geilheid me door de eerste de beste sloerie liet kidnappen.

Stiekem hoopte ik dan toch nog dat dit eens een topper ging wezen en dat ze me alle hoeken van de blokhut zou laten zien. Maar ook daarin viel het lichtelijk tegen. We gingen naast elkaar liggen op het bed en als ik haar niet begon te strelen en te zoenen, dan lagen we er nu waarschijnlijk nog zonder dat er wat gebeurde. Zoenen doet ze wel, maar tongkussen zou ik het ook weer niet noemen. Tussen haar lippen door, kreeg ik het puntje van haar tong wel even te pakken, maar veel viel daar ook niet mee aan te vangen. Om te beffen had ik die dag geen zin… Om te beffen moet je een zekere honger naar poes hebben en dat was nu niet het geval. De dagen dat ik er geen zin in heb zijn zeldzaam, maar het gebeurt dus toch wel. Dat sloegen we over en zij ging me dan maar pijpen. Niet goed, niet slecht, maar langer dan 5min moest ze daar niet mee doorgaan of ik had er nu geen vel meer op staan. Andere kerels hebben het zo misschien wel graag, maar ik prefereer toch eerder een soft blowjob.

Na het pijpen, vroeg ik om me een condoom aan te trekken. En daar zat ze dan met een heleboel vragen… Ik op jou? Jij op mij? Doggy? Nog iets anders? Ik dacht, ach mens, hou je kop en kruip gewoon op mij. Maar ze deed niks. Ik duwde haar dan maar op haar rug en ging boven op haar liggen. Haar kutje voelde vrij goed aan, maar onder mij gaf ze niet echt mee met haar heupen. Ik kon net zo goed een plastic pop aan het neuken zijn. Dan deden we het op z’n hondjes, maar er heerste te weinig spanning en opwinding om snel tot een orgasme te komen. Dus ik begon harder en harder op haar te bonken… Tot op gegeven moment… Toen vroeg ze om het rustiger aan te doen. Zo’n stevige Duitse die vraagt om te minderen (en dat terwijl ze zelf zo wild pijpt)… Heb verdomme haast minderjarige Roemeentjes op dezelfde wijze in de kont gebonkt en die konden dat zelfs verdragen of schreeuwden om meer en nog harder… Of bij mijn bezoek aan Thailand heb ik die kleine tengere rijstkakkende mokkels 3dubbel zo hard gepakt op deze manier en die kregen er niet eens genoeg van… En dan dit uit Duits edelstaal vervaardigd mokkel, begint al te klagen wanneer mijn powermeter nog niet eens op 30% staat. We waren al 20minuten op de kamer en mijn orgasme zat er nog niet snel aan te komen, dus ik ging liggen op het bed en zij nam boven op mij plaats. Hopelijk had ze nog een beetje tactiek om me op deze manier tot een hoogtepunt te brengen. En ja, ze wist nog wel een konijn uit haar hoed te toveren. Al moest ik wel halvelings het tempo met mijn lichaam aangeven! Ze ging door op de wijze dat ik haar had aangegeven en er was toch een minimale techniek waarmee ze haar kut enkele keren dichtkneep en een goed gevoel veroorzaakte. Nog net binnen het halfuur kwam ik klaar!

Ik was dan misschien wel klaar gekomen, maar ik had niet de bevrediging die ik zocht. Ik hoopte uit de grond van mijn hart dat ik nog een tweede zou vinden die dag, want met deze (zelfs voor GT) ondermaatse service kon ik geen genoegen nemen. Een fooi kreeg ze dan ook niet van mij! Maar laat duidelijk zijn: dit is naar mijn persoonlijke smaak… In andere gevallen en bij andere klanten kan ze misschien beter in de smaak vallen. Naast haar professionele activiteit was het best wel een aangename dame. Maar zoals het in GT de gang van zaken is, moet je niet rekenen op veel pré- en aftersales. Toch wil ik nog wel even de vermelding doen dat ze heel populair is, want na mij zag ik haar haast nooit meer in de bar. En wanneer ik haar zag, liep ze af en aan naar de kamer met telkens een andere hoerenbok in haar kielzog. Dus ergens moeten er toch fans van haar zijn, want ik kan moeilijk geloven dat het allemaal slachtoffers net als mij waren.

Let op: deze dame heeft een normale job en zit in de hoererij als bijverdienste. Ze is dan ook maar een paar dagen per week aanwezig in GT.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Kapitein Knut (15 januari 2016),Megaboob (28 januari 2013)

Last Online
    11 januari 2025 @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Arielle ( 13/01/16 )

Na een goed gesprek met deze dame de kamer opgegaan.

Tongzoenen doet ze niet met iedereen. Maar omdat ik er verzorgd uitzag was het geen probleem met mij en zo ging de sessie van start. Er volgde toch een ruim voorspel : borsten likken , pijpen , 69... Alles ging vlotjes.

Over naar neuken in missionaris en klaargekomen in doggy. Liet haar toch lekker gaan met de nodige inzet.

Deze dame heeft toch wel iets speciaal over haar en een lekker natuurlijk figuur.

Mits de klik er is kan je rekenen op een goede sessie ! ( denk ik dan )

Score : 8/10 !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

6. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Kapitein Knut (15 januari 2016),lekkersfan (14 januari 2016)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Vandaag dus aanwezig en potdikkie ze blijft iets houden. Mijn 1e keer in GT was met haar en dat was aardig maar niet hoogvliegend. Nu een wat donkere slag haar kastanjebruin ofzo, weet ik het. (laatste sessie was rood haar vlgs mij) en iets meer make up. En ik was stiekem haar aan het overwegen. Leek wel wat op te trekken met haar landgenote Olivia. Ook zo'n degelijk ding zonder hoog te vliegen.

8. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (14 januari 2016),Kapitein Knut (15 januari 2016)

Regels voor berichten