Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Steffi (Duitse)

Last Online
    24 juni 2024 @ 17:49
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard Steffi (Duitse)

Haarkleur/-lengte : bruin
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : volslank, cup C
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : pm 24
    Tatoeages/Piercings :tatoo op buik
    Service: PZC, NMC, vingeren
    Voordelen: bloedheet
    Nadelen: niet kunnen ontdekken
    Tijdsduur : half uur
    Prijs :50 euro
    Extra’s bij het bezoek: neuken in Turkse sauna

Deze Duitse ´girl next door type´ heeft een voorkeur om in de Turkse sauna te werken. Dit was wel een hele bijzondere ervaring voor mij. Lieve meid die veel aandacht aan je schenkt. Ze werkt maar drie dagen in de week, maar gooit dan alle remmen los. Brrr, de volgende keer maar eens gewoon gaan kameren om de rest van haar service te gaan ontdekken.

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard Steffie

Sie macht kein Anal und kein FT sonst guter Service
    Gruß
    woods25:wink:

Last Online
    19 januari 2025 @ 17:05
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Discussies
    13
    Thanks
    70

Standaard Steffi

hallo zusammen,

dat steffi is schon a lekker ding. hab jetzt 2 mal ihren service genießen dürfen und ich werde es sicher wieder tun..... das dampfbad hat es ihr angetan (mein erstes mal mit ihr) und aufgrund des überfüllten living-room mußten wir bei meinem 2. besuch bei ihr auf kino ausweichen..... der 3. besuch wird dann wohl im zimmer enden......

ein besuch im living-room und da bei steffi lohnt sich.

viel spass dort.

gruß vom

rheinschwimmer

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

--> Nu sinds (naar eigen zeggen) 5 maanden in GT werkzaam.
    "Ohne Spaß kein Fun"

Last Online
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard Steffi (Duitse)

Haarkleur/-lengte : bruin, lang
    Lengte dame : ca 1.75
    Postuur/Cupmaat : slank+, cup C
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : 22 (naar eigen zeggen)
    Tatoeages/Piercings : tatoeage (naam) rechts op de buik, eentje op de linkerschouder (strikje; beiden niet al te groot) en een heel kleintje in de nek
    Service : PZC, NMC, vingeren, zoenen voorzichtigjes
    Prijs/duur : 50 euro/half uur

´Girl next door' type. Lief gezichtje, fantastisch mooie borsten. Doorgaans val ik niet enorm op dit soort types (iets groter, donker haar), maar haar borsten betoverden mij en schreeuwden tegen mij 'pak ons, pak ons'. Alzo geschiedde. Op de kamer (lees blokhut) bleek Steffi een heel lief en aardig meisje. Het klikte wel tussen ons. Ze vertelde me sinds een maand of vijf in GT werkzaam te zijn en dat ze daarvoor te bewonderen was geweest bij Living Room. Het bevalt haar bij GT beter dan bij LR.

In begin van de sessie was Steffi nog wat voorzichtigjes. Zoende voorzichtig; kon het eigenlijk geen TZ noemen. Gaf in eerste instantie wat te weinig gelegenheid om met die prachtige tieten te spelen. Ietsje terughoudend dus de eerste 10 minuten of zo. Na een prettige befbeurt - ze liet eea zeer gewillig ondergaan en leek er zelf van te genieten (duwde mijn hoofd zowat haar baarmoeder in; meestal is dat een goed teken) - draaide dat volledig bij en werd ze almaar enthousiaster.

Pijpwerk uitstekend (misschien iets te veel handjes, maar laat zich bijsturen). Neukwerk idem: eerst doggy, daarna missio (waarbij het een lust is om die tieten mee te zien deinzen op het ritme) en de afsluiter was cowgirl, hetwelk ze zeer bedreven doet, tot er geen druppel meer in zit en je bijna smeekt of ze alsjeblieft wil ophouden met rijden.

Kortom, een hele lieve meid, die even los moet komen maar je daarna veel aandacht schenkt en een prima service biedt. Ik had er na afloop een prima gevoel aan overgehouden en het herhalingsgevaar is dus tamelijk groot.
    "Ohne Spaß kein Fun"

Last Online
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

svp verplaatsen naar reeds bestaande item over Steffi..
    "Ohne Spaß kein Fun"

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Steffi (Deutschland)

Naam: Steffi
    Nationaliteit/Taal : Duits/ Zeer goed Engels naar Duitse normen
    Leeftijd : 23 zegt ze, maar ik schat haar een tikkeltje ouder
    Haarkleur/-lengte : Donkerblonde of hele lichte bruine lange haren
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Ideaal lichaam, niet te mager en niet te vet/ sappige volle kont / mooie C-cup
    Tatoeages: klein geschriftje op haar buik (rechts) en grote sexy kleurrijke tekening op linker bovenarm en schouder
    Roken: ja, 1pakje/dag
    Service: TZ, NMC, PZC, knuffelen, afrukken met olie…enz.
    Voordelen: mijn type wel: lief smoeltje met sproetjes en wipneusje, geil lichaam met rondingen en een strak velletje
    Nadelen: TZ en knuffelgehalte wat terughoudend en niet voluit genoeg om van een echte GFE te kunnen spreken
    Prijs : 50 per halfuur + kleine fooi
    En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 6.2/10

Naast deze dame kon ik niet kijken, naar mijn smaak (sommigen noemen dat wansmaak) was ze die woensdag qua uiterlijk toch wel bij de top5 van GT. Maar ze was vluchtig aan het rondfladderen bij haar vaste klanten en hoewel dat ouwe lullen waren en ik een aantrekkelijke jonge adonis ben, bleef ik toch onopgemerkt voor haar. Buiten haar had ik mijn zinnen nog op twee andere dames gezet: Een Keniaanse krullenbol met een duckieduckkontje en een donkerharige Tsjechische die me werd aangeraden door Souza. De negerin bleek bij nader inzien een niet rookster en de aanbeveling van Souza ging er plotsklaps met een andere kerel vandoor. Dus liep ik maar een rondje om nog wat anders te zoeken.

In de gang van de receptie naar de kino, wordt mijn weg ineens geblokkeerd door een stevig dijbeen dat tussen beide muren dienst deed als slagboom. Ik kijk op, en verzuip meteen in de grijsachtige ogen van Steffi. Zoek je mij, vraagt ze me vrank op de man af. Ik doe even stoer en zeg haar dat ik niks specifieks aan het zoeken ben en dat ik gewoon een rondje liep. Je staat al een hele tijd naar met te kijken en ik heb jou ook wel gezien, verklaart ze opeens. Ik krijg het meteen warm en mijn pik komt al half stijf te staan! Dit is klasse dat zo’n dame zonder het te laten merken van jou op de hoogte is… Dat zijn de ware professionals. De stoerdoenderij smolt meteen weg en ik gaf grift toe dat ik al een poosje op haar zat te geilen en stiekem hoopte haar hier ergens te vinden.

Er was eerst nog wat twijfel omdat Bosbeer en Souza niet heel lovend over haar leken te zijn, maar die twijfel verdween bij het gesprek dat ik kortstondig met haar voerde. Dat gesprek duurde nog geen 5minuten, maar alles voelde correct aan en het zou dom van me zijn om haar te negeren. Bijgevolg hapte ik meteen toe en verdwenen we naar de kamer. Ik zal niet verkondigen dat er echt een klik tussen ons was, maar een soort van zakelijke verstandhouding stelde me toch vrij gerust in hetgene wat op de kamer zou gebeuren.

Op de kamer deed ze een korte striptease voor mij. En haar lichaam zag er heerlijk uit. Echt een mooie meid… Meteen spek voor mijn bek. Zonder dat ze me aanraakte, had ik al een stijve zo machtig als titanium. Ik trok haar tegen me aan, begon haar hals, wangen en lippen te zoenen. Terwijl streelde ik haar rug, kont en dijen. Haar huid was zacht en stevig. We kropen geleidelijk aan op het bed en met mijn vingers bespeelde ik haar kittelaar. Ik likte en zoende ook haar tieten. Ik behoef niet meer dan een A- en een B-cup, maar voor haar maakte ik een uitzondering. Ze had mooie vaste tieten en in verhouding pasten ze ideaal in haar lichamelijke geheel. In tongzoenen ging ze niet voluit, maar naar alle correctheid had ze me dat ook vooraf gemeld. Tussen de lippen door kreeg ik soms wel een stukje tong te proeven, maar het was zeker niet zo dat we op elkanders huigje zaten te stompen of elkaar uit de krop zaten te voederen. Het pijpen zonder condoom was wel goed en naar behoren, maar ik liet haar daar niet te lang mee doorgaan, want haar voorgangster had mijn lul al serieus toegetakeld met een veel te wilde blowjob. Het beffen sloeg ik over omdat ik niet in the mood was om poesje te eten. De ontleding der smaken en samenstelling moet ik tot mijn spijt schuldig blijven. Aangezien ik me niet lang liet pijpen, ging ze verder met me af te rukken. En dat deed ze als de beste… Bijna net zo goed dan dat ik het zelf deed. Het motto “geen enkele kut die spant zoals de eigen hand” moest hier al bijna gecorrigeerd worden naar “geen enkele kut die spant zoals Steffi haar hand”. Om me af te rukken gebruikte ze een olie en dat voelde allemaal nog lekkerder aan. Helaas moest het rukken ook niet langer duren dan het pijpen, want ik voelde mijn pap al klotsen in mijn zak. Ze deed me op mijn aandrang een condoom aan en stak mijn pik diep in haar kut terwijl ze boven op mij zat. Ik moest niks doen, zij wou persé het werk doen en me overdonderen. Ze lag op mij en met een speciale techniek begon ze me te neuken, steeds sneller en sneller. Ik greep haar bij de kont vast en voelde hoe haar kont op en neer schudde. Dat gevoel in mijn handen, de leegmelktechniek van haar kut en die mooie snoet waar ik recht op keek, was een dodelijke combinatie en betekende een vroegtijdig einde voor mij. Met veel toeters en bellen kwam ik klaar en op dat moment zaten we nog maar net een kwartier op de kamer.

Dit was een goede ervaring, maar toch was dat gehaaste van GT nooit ver af. Ze was zich zeer goed bewust van haar kwaliteiten en op wat een korte tijd dat ze het kon. En bovendien was ze ook zelfzeker genoeg van hoe knap ik haar wel niet vond. Dus om die redenen kan ik niet spreken over een GFE. Evenals het feit dat ze niet de persoon was die je van kop tot teen aflikt en een optimale TZ biedt. Ze beantwoordt wel aan de alom gekende Duitse degelijkheid: een goede erotische ervaring en een knappe verschijning.

Zoals gezegd had ik helaas niet “de klik” met haar en dat maakte dat er na de daad niet meer veel te vertellen viel. Ik streelde haar prachtige lichaam nog wat en we lulden nog een beetje over de kerstmarkt in haar stad, maar na 20min gingen we toch al van de kamer af. De afwerk- en haastige GT-microbe heeft haar duidelijk ook besmet, maar uiteindelijk kon ik mijn orgasme toch niet langer bedwingen en was het ook mijn eigen schuld. Ik kom zelden zo snel en al zeker niet als het de tweede wip van de dag is, dus dat getuigt toch wel van vakkennis van haar kant. Voor de goede ervaring gaf ik haar nog een hele kleine fooi bij afrekening.

Al bij al vind ik haar een aanrader voor het GT-publiek. Ikzelf vrees dat betreffende mezelf een kans op herhaling zeer groot is. Optisch gezien helemaal mijn hebbeding, maar ze heeft me erotisch toch ook wel beroerd. Ik denk wel dat ze de volgende keer beter is en meer de tijd neemt (eventueel ook als je op voorhand vermeld om een uur van haar diensten gebruik te maken), want ze had wel een hoop vast clienteel rond zich.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

8. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer (28 januari 2013)

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Kans op herhaling is groot, vooral omdat ze die fooi van 1 euro niet gauw vergeet natuurlijk. Volgende keer moet je zeggen dat ze 2 euro krijgt als ze ook gaat zoenen.

10. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

SFL (28 januari 2013)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten