Ik zat toch al wat te dubben wat ik nog eens zou doen zaterdag, tot opeens die merkwaardige move plaatsvond en er veel bekende en onbekende ijsberen op het meetingpoint kwamen. Meestal zit ik alleen in de clubs, maar met wat collega’s erbij heb je wat aanspraak tussen de bedrijven door.
Om 14 uur aangekomen, de jarige de hand geschud, en vrijwel meteen Tanja ontmoet, die net twee dagen terug was van verlof. Even bijgepraat en het eerste kamertje met haar gedaan, de eerste topsessie was binnen. Verder een gezellige middag gehad, uitgebreid gewellnest, leuk een paar oude bekenden terug te zien, en weer wat nieuwe mensen leren kennen.
Eten vond ik goed te pruimen, maar daar ben ik vrij makkelijk in, als het maar geen rode kool is, en dat was het niet, moest er ook nog bijkomen zeg.
Om een uur of acht nog een keer met Dilaria wezen stoeien in kamer 16, met het niet mis te verstane geluid van krakende matrasveren achter het gordijntje, gaf wel een extra dimensie aan het geheel. Was geen slechte wip, maar toch weer een tandje minder dan die met Tanja.
Tegen negenen vertrokken, voordat de wachttijden echt opliepen, want ik moest de volgende dag wel werken. Maar al met al toch een leuke dag, met dank aan Living Room en het forum.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.