Katty: Roemeens
Leeftijd : 19 jaar
Figuur : goddelijk mooi
Lengte : 172 cm
Borsten : B, lekker handje vol!!!
Ogen : Blauw
Haren : Lang Blond, in paardenstaart
Tato/Pierc : / op haar rug staat de naam van haar vriend: XXXX (of zoiets)
Taal : Roemeens of Engels
Kosten: 50 euro voor half uur.
Service : PZC NMC, vingeren, Beffen,Diep zoenen.
Deze dame had ik in de avond al voorbij zien schuifelen. Nadat ik klaar was met de sessie met Wanna, viel mijn aandacht op deze dame. Vlak daarvoor kwam Paula al naar mij toe of ik zin had om een avontuur met haar aan te gaan. Daarna bedacht ik mij dat een trio met Paula en deze katty ook een mooie uitdaging zou zijn. Maar wat gebeurt mij…..op het moment dat ik even een gesprek aan ga met een vriend van mij……gaat een andere man al met deze twee dames weg voor een trio. Dus zo slecht waren mijn gedachten niet!!
Later stond ze alleen tegen de muur aan…..dus besloot ik een gesprek met haar aan te gaan. Dat leidde er toe dat ik mij toch niet kon inhouden om deze MOOIE dag dan toch waardig af te sluiten, nl. door een sessie met haar.
Eenmaal op de kamer ging alles snel uit……hmmmm wat een mooi lichaam had zij….zou toch zeggen dat het gelijk of mooier is dan Louana. Daarbij laat zij vingeren wel toe…en Louana niet, maar beiden zijn een aanrader!!! De communicatie met Katty verloopt een stuk makkelijker omdat zij wel redelijk Engels spreekt. Maar goed op de kamer gestart met pzc, standje 69, lekker tz tussendoor. Tja, als alles goed verloopt….dan is een half uur zo voorbij. Het ging zelfs zo snel dat we al 40 min. bezig waren dus daar schrok ze wat van…en zijn we gestopt.
Voor mij is deze dame mooi en ZEKER een aanrader voor ieder die PHG bezoekt. Het is een jonge dame die ook iets sociaals uitstraalt. Ook na de sessie hield ze oog voor mij in de bar en konden we gewoon praten en gek doen!! Ook bij haar is herhalingsgevaar wel heeeeeeel groot, denk eigenlijk GEWOON WEL!!!!