Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
    Last Online
    29 juni 2024 @ 12:50
    Discussies
    99
    Thanks
    191

Standaard Nieky (Roemeense) ex-Samya, ex-Katty PHG

Katty: Roemeens
    Leeftijd : 19 jaar
    Figuur : goddelijk mooi
    Lengte : 172 cm
    Borsten : B, lekker handje vol!!!
    Ogen : Blauw
    Haren : Lang Blond, in paardenstaart
    Tato/Pierc : / op haar rug staat de naam van haar vriend: XXXX (of zoiets)
    Taal : Roemeens of Engels
    Kosten: 50 euro voor half uur.
    Service : PZC NMC, vingeren, Beffen,Diep zoenen.

Deze dame had ik in de avond al voorbij zien schuifelen. Nadat ik klaar was met de sessie met Wanna, viel mijn aandacht op deze dame. Vlak daarvoor kwam Paula al naar mij toe of ik zin had om een avontuur met haar aan te gaan. Daarna bedacht ik mij dat een trio met Paula en deze katty ook een mooie uitdaging zou zijn. Maar wat gebeurt mij…..op het moment dat ik even een gesprek aan ga met een vriend van mij……gaat een andere man al met deze twee dames weg voor een trio. Dus zo slecht waren mijn gedachten niet!!

Later stond ze alleen tegen de muur aan…..dus besloot ik een gesprek met haar aan te gaan. Dat leidde er toe dat ik mij toch niet kon inhouden om deze MOOIE dag dan toch waardig af te sluiten, nl. door een sessie met haar.

Eenmaal op de kamer ging alles snel uit……hmmmm wat een mooi lichaam had zij….zou toch zeggen dat het gelijk of mooier is dan Louana. Daarbij laat zij vingeren wel toe…en Louana niet, maar beiden zijn een aanrader!!! De communicatie met Katty verloopt een stuk makkelijker omdat zij wel redelijk Engels spreekt. Maar goed op de kamer gestart met pzc, standje 69, lekker tz tussendoor. Tja, als alles goed verloopt….dan is een half uur zo voorbij. Het ging zelfs zo snel dat we al 40 min. bezig waren dus daar schrok ze wat van…en zijn we gestopt.

Voor mij is deze dame mooi en ZEKER een aanrader voor ieder die PHG bezoekt. Het is een jonge dame die ook iets sociaals uitstraalt. Ook na de sessie hield ze oog voor mij in de bar en konden we gewoon praten en gek doen!! Ook bij haar is herhalingsgevaar wel heeeeeeel groot, denk eigenlijk GEWOON WEL!!!!
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2012 om 00:03

Last Online
    Vandaag @ 23:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Deze dame, naar mijn bescheiden mening 1 van de mooiste dames in PHG, is nu helaas niet meer blond maar heeft zwart haar!

Ze heeft inderdaad een lichaam met zeer wulpse vormen, is zeer communicatief, verbaal en non-verbaal, haar kamer service bevindt zich op een meer dan boven gemiddeld nivo, maar ja, niet meer blond -> jammer maar helaas !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Deze dame is (tijdelijk) getransfereerd naar VV laut forumtamtams, reden niet interessant om mede te delen

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

En weer terug in PHG

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Standaard

Somebody know if she's back from Romania? Thanks...

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superwescoast Bekijk bericht
    Somebody know if she's back from Romania? Thanks...
    She is not back yet...

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

-> Samya

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Dame noemt zich Nicky in Samya... ja ja, VJ is huiswerk aan het doen voor vrijdag.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Volgens info site Samya is haar naam daar Nieky. Maar als je belt en vraagt of Nicky er is zal men de vraag begrijpen alsof Nieky er is .

Nieky
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 september 2012 om 23:03
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Volgens info site Samya is haar naam daar Nieky.
    In Samya heet ze Niky, dus zonder e en c , maar je mag naar ook Nikky of Nikki noemen .

Ze is in Köln ook weer een jaartje jonger geworden. De setcards van Samya geven een aardig beeld, maar zijn verre van compleet juist.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    In Samya heet ze Niky, dus zonder e en c , maar je mag naar ook Nikky of Nikki noemen .
    What 's in a name! Maar tis dus de dame die op de site van Samya als Nieky vermeld staat, het aantal fonetische permutaties met Ni(e)(c)k(k)i(y) is, laten we zeggen groot .

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Volgens mijn info is ze echt 18 jaar... Over een paar maanden 19.

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Tattoo-getinte info die me vrolijk stemt, de grote tattoo op de onderrug van N. is overkleurd door een rode rozenboeket en op de zijkant van haar buikje staat een Italiaanse zinsnede die het beste doet verhopen aangaande de verwijdering van de naam op haar rug. Positieve mare dus vanuit surfersstandpunt over deze kleine opdonder die ondanks haar zwarte haarcoupe momenteel er bepaald ravissant uitziet met een 5-tal kilootjes meer dan tijdens haar PHG-verblijf, dus enkel goed nieuws. Moest ze me na uren kletsen in Samya onlangs niet als vagebond hebben bestempeld bij bijzittende Kollegen zat kameren er misschien wel in ondanks matige voorhistorie, time will tell...

14. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Anpisser (21 september 2012)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Moet je toch nog eens proberen SS, de leeftijd van 18 wordt nog steeds aangehouden en ook haar vriendin wist me later te vertellen dat ze niet de eerste 18 jarige was die ik die dag had gehad; pedopas kan ik over 5 werkdagen bij het stadsdeelkantoor ophalen.

Terug naar Nicky: een absoluut plaatje met die rondstuiterende tietjes (moedervlek op rechterborst als herkenningspunt) en ontzettend leuk en energiek op de kamer. TZ speels, grappig en vol overgave. PZC langzaam terwijl ze je geil met die gifgroene ogen aankijkt. NMC als luie lul, heb ik haar maar bovenop gelaten, waarna ze me uitgebreid heeft durchgefickt; toch heerlijk om zo een bezweet lijfje in je armen te hebben.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Er staan nu fotos op de site: http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1223 Kwijl...

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Prachtige meid met een van de mooiste figuren die ik ooit heb gezien. Service niveau zeer hoog! Als ik haar zie komt ze altijd even goedendag zeggen.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze nu meer verdiend dan in PHG.

18. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

frogger (23 februari 2013)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...930#post301930

Een van de knapste meisjes, een tienertje pur sang, was Nieky. Zeer terughoudend in de omgang. Ze is net 19 geworden en spreekt Engels. Een gesprek verloopt stroef, maar haar onbevangenheid en extreem knappe body maakten dat ik niet afhaakte maar besloot de gok te wagen en te zien of het iets zou worden.

Samya - Nieky 01.JPG
    Samya - Nieky 04.JPG
    Naam : Nieky
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
    Leeftijd : 19
    Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot net boven de billetjes
    Lengte dame : 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg maat 34/ geweldige zeer stevige perfekte B-cups
    Tatoeages/Piercings : Tattoo op haar rug en taille/
    Service: PZC/ NMC/TZ
    Voordelen: lekker TZ tijdens de hele actie.
    Nadelen: .-
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Nieky zit sinds een jaar in het vak en beloofde me dat ik geen spijt zou krijgen als ik met haar ging kameren. Dat zeggen ze natuurlijk allemaal en mijn steun en toeverlaat Carlitos was er op dat moment niet om eventueel advies te geven over in het verleden behaalde resultaten. Er waren geen sleutelwachttijden en we vertrokken naar de eerste verdieping. Wat is deze Nieky toch een lekkertje. Een heerlijk tienerlichaampje dat er duidelijk plezier in schept om het je naar je zin te maken. Zeer gevarieerd pijpen en dan die donkere ogen die de reacties in je gezicht aflezen en daarop anticiperen. Gekmakend geil. Ik had op deze manier na 5 minuten al kunnen spuiten, maar we hadden toch nog wel wat tijd. Ze was een beetje onhandig bij de rubbermontage, maar valt wel in een ervaringsklasse mbt het neukwerk die ik niet bij een 19-jarig meisje verwacht. Heerlijk onstuimig en voortdurend bereid om lekker te tongzoenen als de positie het toeliet. Dus mijn favostandje werd missio met later één beentje op mijn schouder en uiteindelijk allebei. En steeds maar zoenen. Af en toe moesten we beiden naar lucht happen om niet bewusteloos te raken. En maar door blijven pompen tot aan de aanslag. Toen ze ook nog met mijn ballen begon te spelen, heb ik alle registers moeten opentrekken om niet voortijds te sneuvelen en mijn kruit te vroeg te verschieten. Heb alle zeilen bij moeten zetten om de 30 minuten vol te maken. Elke seconde eerder stoppen zou zonde zijn. Het resultaat was er dan ook naar en gelukkig was Nieky niet een van de meiden die al opstaat zodra je eerste stralen proteíneshake gevoeld worden. Een werkelijke topsessie geweest met een optische topmeid en dus een Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

………..Hier trof ik ook Carlitos weer aan. Ik praatte hem bij over mijn twee kamersessies en hij bevestigde dat vooral Nieky een zeer wel aan te raden keuze geweest was. Hij kende haar al sinds haar begintijd en sprak er ook lovende woorden over.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

Last Online
    7 juli 2015 @ 15:58
    Discussies
    8
    Thanks
    117

Standaard

ik ben het helemaal met wg eens. een topmeid met een heerlijk lichaam en dito service. heel erg actief met alles, helaas ook Niecky geen ft.

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Staat niet meer op de lijst en was er vandaag (gisteravond) niet. Heel erg jammer.

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Standaard

==> Mainhattan

Last Online
    18 oktober 2017 @ 17:27
    Discussies
    11
    Thanks
    30

Standaard

Unter welchem Namen ist sie im Mainhattan? Ich wäre für eine Rückmeldung sehr dankbar!

Which Name does she use in Mainhattan? I will be appreciated for any feedback!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iubi Bekijk bericht
    Unter welchem Namen ist sie im Mainhattan? Ich wäre für eine Rückmeldung sehr dankbar!
    Excusez moi mais qu'est-ce que vous voulez savoir?

Spass ! Wenn einer es weiss wird er sich ganz bestimmt melden.

Last Online
    18 oktober 2017 @ 17:27
    Discussies
    11
    Thanks
    30

Standaard

Ja bitte Ich will unbedingt nochmal zu ihr, aber ich möchte erst sicher gehen, dass sie da ist, bevor ich 300km fahre. Deswegen brauche ich den Namen. Wenn ich dann da war, berichte ich euch natürlich! Danke!

Last Online
    29 juli 2024 @ 15:00
    Discussies
    1
    Thanks
    117

Standaard

Other than Friday and Saturday next week, which nights would be best to find Nieky, if any?

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Volgens bericht op FC inderdaad gespot in Mainhattan en zou daar de naam Sascha hebben.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten