Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Ingrid (Roemeense) ex-Amira PE

Circa 25 dames aanwezig, waarvan de schuchtere Ingrid (RO, 21) natuurlijk weer opviel met haar parmantige tietjes.

Pas paar weken in Babylon, maar nu al een make-over: ze is nu roodblond, ipv zwartharig. Weet niet of ik het een vooruitgang vind, maar ok, lief blijft ze. Haar schuchterheid blijft helaas ook op de kamer aanwezig en zou hiermee als typische Pistollady kwalificeren, maar ze zal helaas nog wel flink in de leer moeten bij de andere meisjes qua zoen-, pijp- en neuk-techniek.

Inzet goed, dus daar krijgt ze een pluim voor!

Ben benieuwd naar ervaring van andere NL ijsbeer die paar weken geleden ook met haar was!

================================================== =

Naam : Ingrid

Nationaliteit / taal : Roemeens/Duits

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : half lang roodblond (was: zwart)

Lengte : 1.65m/48 kg

Postuur / Cupmaat : stevig / A cup (naturel, parmantig)

Tatoeage / Piercing : -

Service : TZ, PZC, Beffen, FT

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

2. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (12 februari 2013)

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

Ingrid lijkt wat terughoudend en heeft een apart koppie en, net als bijna alle meiden hier, een heel mooi lijf. Maar bovenal heeft ze mooie tietjes, niet te groot en een beetje puffy.
    Aan het eind van de avond ben ik nog met haar naar boven geweest. Ingrid is van nature een rustig meisje en zat ook voortdurend contact te zoeken. Niet te vergelijken met Précieuse maar wel heel aangenaam.

Uit mijn recensie van 08-02-2013: https://www.ijsberenforum.com/forum/...491#post302491

4. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (20 februari 2013)

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Circa 25 dames aanwezig, waarvan de schuchtere Ingrid (RO, 21) natuurlijk weer opviel met haar parmantige tietjes.

Ben benieuwd naar ervaring van andere NL ijsbeer die paar weken geleden ook met haar was!
    Omdat ik die schuchterheid wel doorhad, maar ik errug aangetrokken werd door haar heerlijke lichaam met idem borstjes had ik al snel besloten wel met haar naar de kamer te gaan.
    Nu vind ik het geven van een massage altijd wel leuk, dus heb aan Ingrid gevraagd of ik haar een massage kon geven, met in het achterhoofd de gedachte dat het ijs dan wel wat zou breken..... Niets bleek minder waar.... afstandelijkheid bleef.....of het moet aan mijn massagetechniek gelegen hebben..

Wat er daarna volgde was een wat plichtmatig gedoe om "de klant" te pleasen.

Wellicht komt het door haar korte werkzame periode in de "branche", ik weet het niet.

Het is een heerlijke verschijning, maar voor mij is er weinig "wiederholungs" gevaar.

Groet Eagledriver

6. Onderstaande 2 leden hebben Eagledriver bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (21 februari 2013),MiniME (22 februari 2013)

Last Online
    9 januari 2025 @ 17:37
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Ondertussen vier maanden verder...

En nog niet veel bijgeleerd van haar vriendinnetjes , haalt niet de standaard Babylon service.

Deze info komt van verschillende ervaren stamgasten. Op de kamer een flop.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

Deze racebeer is afgelopen zaterdag nog met haar meegeweest. Ik meen dat lustman me zelfs een keer voor haar heeft gewaarschuwd. Waarom ik dan toch aan haar bleef hangen? Het was de eerste kamer van de dag en we hadden wel een leuk gesprekje. Blijkbaar beviel ik haar wel, want van schuchterheid viel niet zoveel te merken. In aanmerking genomen dat de druk vrij hoog stond was haar zoentechniek best oke, bloasmeziek kan dieper, maar ze heeft voldoende zuigkracht en liet zich zowaar een beetje gaan. Neuken ging volledig in doggy en daarmee kregen we een halfuur prima vol. Conclusie: ze lijkt bij te leren, maar net als een Ecomotive Motorblok heb je ideale omstandigheden nodig om verbeterde resultaten te halen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

10. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (19 februari 2014),lustman (19 februari 2014),Sjeufke (18 februari 2014)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Gisteren eerste sessie vd dag met ingrid gehad

was eerder wat wantrouwig gezien de niet geheel positieve beoordelingen - maar de nood was hoog en de andere dames konden mij niet echt bekoren

TZ was niet 100% ok, maar voor de rest kon het betere mondpaalwerk mij wel bekoren - zeer veel variatie en zeer veel gevoel, zelfs in die mate dat ik verschillende keren op de rem moest gaan staan om niet los uit de bocht te gaan.

Daarna zij in cowboy frontside en de rit uitgereden in cowboy backside - met zicht op dat leuke kontje en een kutje dat van onder naar boven en terug lul en eikel masseerde was het na niet al te lange tijd halleluja.

mogelijk nog niet helemaal een BB toppertje, maar toch aardig op weg om bij de betere dames te komen...
    you never walk alone !

12. Onderstaande leden hebben X_tofke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Pussy (20 februari 2014)

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Reeds meerdere keren met deze dame op kamer geweest en het gaat in stijgende lijn .
    Haar service is veel beter dan 6 maanden geleden , zeer goed zoenen , de blowjob is veel verbeterd , geile sex en er is een goede verstandhouding , een leuke verstandige dame .
    Ze weet dat mijn duifje op de eerste plaats komt en daarna Maya en dat respecteerd ze .
    Gelukkig voor haar was mijn duifje er gisteren niet .
    Met INGRID had ik meermaals oogkontakt , af en toe een streling in het voorbij lopen , een zoen bij het binnenkomen maar daar bleef het voorlopig bij , eerst had Amelie me verleid met haar wulpse kronkelende bewegingen tot een kamergang was goed maar niets bijzonders , kortom ik miste mijn duifje .
    Later was ik geintrigeerd door de schoonheid van IRINA , Eddy_V was er ook weg van maar die kreeg een nogo verbod van zijn PAULA .
    Deze Irina had hetzelfde mooie figuur als mijn duifje maar ze was wel blond .
    Uiteindelijk koos ik toch voor Ingrid , ging bij haar zitten wat zoenen en friemelen ze vroeg al voor op kamer te gaan , zei oke maar treuzelde nog een beetje .
    Trok Ingrid op mijn schoot en met die blonde stoot in mijn gedachten vroeg ik haar of ze geen zin had in een trio , ja zeker zei ze maar met wie dan , ik zei met die blonde . Het was direkt oke , IRINA kwam er bij , wat zoenen en vastpakken en we vertrokken naar de kamer in de kelder .
    Het was een heerlijke trio , Ingrid nam het heft in handen en Irina was ook super .
    Beide dames zoenen , beffen , vingeren , met hun borstjes spelen terwijl ze hun lusten botvierden op mijn tepels en mijn derde been , beetje neuken om beurt en uiteindelijk klaar gekomen in beide mondjes .
    Deze beide dames kregen van mij een ruim voldoende .
    En zeker de schoonheid van IRINA met haar service is een aanrander .

14. Onderstaande 5 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 3 juni 2014),Eddy_V ( 3 juni 2014),licky luke ( 4 juni 2014),lustman ( 3 juni 2014),savesexer ( 5 juni 2014)

Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Een knipoog van dame met een mooi figuur was het begin van een avondje met Ingrid. Na enkele keren blikken te hebben uitgewisseld maakte ze een uitnodigend gebaar. Ik deed hetzelfde en ze kwam bij me staan. Ingrid heeft heerlijke borsten: ruime A met fier vooruitstaande "perky"toppen. Ik kon er maar moeilijk van af blijven en deed dat dan ook niet. We kozen een plekje op de bank en begonnen de small talk en het strelen. Na een kwartier zei ik dat het goed was een kamer op te zoeken. Daar was echter een half uur wachttijd voor dus we gingen verder met de voorverkenning. Ingrid was erg vriendelijk en behulpzaam. Bood ook aan om drankjes te halen.

Uiteindelijk op de kamer beland stelde Ingrid een massage voor. Okay, maar dan begon ik bij haar. Eens heerlijk haar hele achterlijf gekneed en vooral die zachte billen. Ingrid deed hetzelfde bij mij. Daarna vroeg ik wat haar beloofde specialiteit was. Ze boog zich over mijn "little friend" zoals ze dat noemde en gaf me een zalige pijppartij, heel zacht. Na enige tijd kwamen ook mijn ballen aan de beurt. Heel lekker.

Toen kwam de teleurstelling. Ik wilde haar beffen maar daar wilde ze om een of andere reden niet aan. Was voor mij de eerste keer dat dit geweigerd werd en het kwam een beetje als koude douche over me. Gold overigens ook voor vingeren. Ik weet niet of dit bij haar standaard is maar een volgende keer als ik weer met haar mocht gaan, wil ik daar eerst zekerheid over hebben.

Ze maakte het deels goed door weer een heerlijke pijppartij. Uiteindelijk werd het afgemaakt met Ingrid als cowgirl met die borsten brutaal naar mijn gezicht gericht. Dan kom je wel, of je nou wil of niet.

Na afloop beiden een maaltijd besteld. Die smaakte goed. Ingrid zou nog thee voor me maken ("want dat is goed voor je maag") maar kwam daar niet aan toe omdat een andere beer haar meetroonde naar boven. De Leffe smaakte echter ook goed.

Toen ik van Babylon vertrok kwam Ingrid me nog bedanken en kusjes geven. Al met al een dikke voldoende maar voor herhaling dienen er wel wat punten verbeterd te worden.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ingrid is een heel lief meisje, maar qua service 1 van de uitzonderingen in Babylon: namelijk zeer zeer matig. Er zijn er mogelijk nog 1 of 2 met een dergelijk beperkt aanbod, maar de rest van de bezetting daar heeft een top service, waar (bijna) niets te gek is. Kun je ook lezen in de eerdere recensies van Ingrid.

Volgende keer dus een andere uitzoeken

17. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (28 september 2014),Scrotum (27 september 2014)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Nu met rood haar. Gezien haar public action in de kino, begint ze steeds meer op Babylon nivo te komen

19. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (11 oktober 2014)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Nu met rood haar. Gezien haar public action in de kino, begint ze steeds meer op Babylon nivo te komen
    Dat werd ook wel eens tijd ....

Hoewel ik bij mijn (ons) laatste bezoek wederom hoorde dat de kamergang prut was... mijn collega ijsbeer mocht bijna nergens aankomen ... pijpen vond ie daarentegen wel weer heel lekker...

We houden U op de hoogte! (of U ons, dat kan ook...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

21. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

lustman (11 oktober 2014)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Ter afsluiting gisteren ook met Ingrid 1 uurtje geweest. Apart leuk bekkie met een heerlijk lichaam. Had een leuk gesprek met een hoop humor met haar, dus ging ik ervoor. Op de kamer goed en lekker TZ, bijzonder en extreem lekker is haar kluifwerk met veel gevoel en variatie, balletjes werden ook niet vergeten. In 3 standjes haar ook nog heerlijk gepaald en uiteindelijk afgeschoten voor de 3de keer die dag in standje 69 waar ik haar vleermuis en knoopsgat likte.

Ingrid heeft echt wel wat in haar mars dat ze mij kan laten afschieten voor en derde keer. Ik kan me niet eens herinneren wanneer dat voor het laatst mij overkomen was. Denk 20 jaar terug ofzo.....
    Herhalingsgevaar? JA....DUHHHH

23. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Costana (13 november 2014),duivenmelker (10 november 2014)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard Amira (Roemeense)

Amira (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 Minuten minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info :

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Amira benaderde me in de bar en we zaten en had een praatje voor een tijdje. Ze is nog maar bij Eden voor 1 week na een 2 jaar stint in Babylon. Ze is slank met parmantige 32B borsten die mooi gezwollen tepels hebben. In de kamer was ze zeer betrokken bij goede tongzoenen. Haar pijpbeurt was erg goed en heel diep en ze had een heerlijke proeverij kutje in 69. Seks is in 3 standen en ze was erg enthousiast en gaf en uitstekende prestaties met een goede hand afwerking. Een mooie vriendelijke meisje met goede pre- en after sales en ik zou zeker herhalen.

Amira approached me in the bar and we sat and had a chat for a while. She has only been at Eden for 1 week after a 2 year stint in Babylon. She is slim with perky 32B breasts which have nice puffy nipples. In the room she was very involved with good French Kissing. Her blowjob was very good and quite deep and she had a lovely tasting pussy in 69. Sex was in 3 positions and she was very enthusiastic and gave and excellent performance with a good hand finish. A nice friendly girl with good pre and after sales and I would certainly repeat.

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard ==> PE

Sinds 3 weken in Planet Eden

27. Onderstaande leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 9 februari 2015)

Last Online
    25 maart 2019 @ 19:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Sinds maandag 9 februari weer terug in Babylon...

Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Als ik dit zo lees moet het Ingrid uit Babylon zijn, die daar weer inmiddels terug is..

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

100% Ingrid van Babylon.

Last Online
    9 januari 2025 @ 17:37
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Topic samengevoegd met Ingrid Babylon.

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Ingrid was vandaag gewoon in Babylon aanwezig...

Kan dus weer terug worden verhuisd naar dat topic...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Dat kan ik bevestigen, ik heb met haar gekamerd vanavond. Ik geloof achteraf dat ik me meen te kunne herinneren dat het dik in orde was met pre en after sales en alles wat daar tussenin zit, recensie zal nog niet zo snel lukken, daarna ben ik in handen gevallen van Marina...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Uit verslag 16 Mei 2015:
    Tijdens m'n kennismaking met een paar ijsberen kwam Ingrid me schaken. Ze herkende me nog van de vorige keer toen ik met Aisha naar de kamer ging en ze me opmerkte. Deze keer ontsnapte ik niet aan haar charmes en we trokken ons terug op zo'n nieuwe rode zetel. Dit zou de beste sessie van de dag worden. Eigenlijk was dat de beste sinds Gloria in Dolce Vita 2 jaar terug:
    * GFE met wat PSE, 100% klik
    * Knuffelen, TZ
    * Goede Presale
    * She pushed the right buttons easily
    * Haar kutje leek wel op m'n maat gemaakt, het was gewoon perfect: een standje: zij bovenop en het was hemels
    * praten achteraf, de tijd volgemaakt, erg vriendelijk
    * deed net wat Gloria destijds ook deed, aan m'n oor sabbelen en erg speels
    Ingrid verdient dan ook mijn zelden gegeven score van ***** 5 sterren 5/5 !!!
    Half uurtje speeltijd en Ingrid is echt WoW!

http://www.youtube.com/watch?v=uqrdbcBjSCQ

Wanneer ze weer in Babylon is kom ik er terug.
    De zwarte wolf

35. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (26 oktober 2015),SeX++ (14 juli 2015)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Uit verslag 16 Mei 2015:
    Wanneer ze weer in Babylon is kom ik er terug.
    Ze is terug... Twee keer gekamerd met mij, eerste dag na lange vakantie.. Ik herkende haar niet, weer zwart haar...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

37. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (26 oktober 2015),SeX++ (24 oktober 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Met recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...753#post454753

Ik kwam ze tegen toen ik met Juliette naar beneden liep. Terstonds moest ik redenen zoeken een presale met haar af te breken. Na wat wachten kon ik Ingrid bereiken en gingen we redelijk snel naar een kamer.

Het was weer erg goed, de klik was er nog steeds maar de seks was deze keer minder dan vorige keer. Ze gebruikte nu veel glijmiddel :( En ik had iets meer moeite dan anders. Combi maakte dat de tijd 1u werd ipv een half uur. In de eerste 10 minuten van ronde 2 kon ik dan toch klaarkomen. Ze rookte een sigaret en we raakten wat aan de praat over muziek-interesses waarbij ze haar favo artiesten toonde op haar smartfoon. Ja de sessie was nog steeds erg GFE maar ik had wat minder bevrediging dan vorige keer dat wat spontaner was.

Niettemin een lieve GFE-meid en aanrader.

Score: ***1/2, 1 uur.
    De zwarte wolf

Regels voor berichten