=> Grippewelle hat Deutschland fest in ihrem Griff
Ich selbst kann aber weder bei mir noch in meinem Bekanntenkreis noch in der Firma noch im PHG etwas von einer Grippewelle spüren.
=> Grippewelle hat Deutschland fest in ihrem Griff
Ich selbst kann aber weder bei mir noch in meinem Bekanntenkreis noch in der Firma noch im PHG etwas von einer Grippewelle spüren.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
In ieder geval in gt is de tocht naar de neukhutten alwaar een op volle kracht draaiende airco de hut op 30 graden houdt een groot risico. Als je zelf dan ook nog eens aanvallig bent dan is het snel gebeurd met je.
En het contact met verkouden dames kan natuurlijk ook een rol spelen.
tja paar weekjes geleden ok last van gehad, maar da heb ik nie in een fkk opgelopen, mijn werk heeft ook zo zijn nadelen...
Izabella in GD had afgelopen week een verkoudheidje, maar ze meldt dat zelf en dat is wel zo netjes! Heb bedankt voor haar diensten en beloofd het in te halen als ze weer beter is.
ik ben net weer hersteld. Maar ik geef Altweiber in Duesseldorf ook een beetje de schuld......eigen schuld dus...
Een uurtje is ook maar een uur...
Laplagne verlaat zijn berg in de wintermaanden zelden voor een bezoek aan Golden Time, maar onlangs heb ik daar toch moeten ervaren dat het op sommige plaatsen werkelijk een tochthol en stervenskoud was. De dames maken je vanzelf weer warm, maar eigenlijk moet je altijd uitkijken of de dames geen griepje of verkoudheid met zich meedragen. Ben natuurlijk niet de 'tv-dokter', waardoor dat voor mij moeilijk is vast te stellen. Aan de andere kant heb ik vaak genoeg 'doktertje' gespeeld.... Tijdens een zogenaamd intro-gesprekje merk je vanzelf of een dame bijvoorbeeld strontverkouden is of wel erg veel moet hoesten. In Golden Time raakte Laplagne deze maand in gesprek met de Hongaarse Dorina en merkte niet dat zij een beetje grieperig was. Pas in de kamer begon mevrouw te blaffen. Gelukkig is deze jongen niet ziek of grieperig geworden na het kamerbezoek met Dorina. De kans dat de dames een griepje of verkoudheid oplopen is in Golden Time gezien de drukte, locatie (veel hutjes en eten buiten) en drukte aanwezig.