Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: SFL in Bangkok

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool SFL in Bangkok

Om te beginnen een stukje muziek om jullie zintuigen op te warmen en bovenal om in de sfeer te komen: http://youtu.be/kL_WICO9Yjw

Een B-777 vanuit Tel Aviv landt in Bangkok. Aan boord “the one and only SFL”. Voor het eerst in the capital of Thailand. Voor deze vlucht, deze opportuniteit, heeft SFL een andere collega moeten chanteren, afdreigen en dingen moeten beloven die hij toch niet zal nakomen. Daar SFL voor de 4de of 5de keer gescheduled was om naar het Braziliaanse Sao Paulo te vliegen, speelde hij het toch klaar om te wisselen met die niksnut van een collega. Die arme sukkel ging al voor zijn 15de keer naar de Braziliaanse grootstad en moest zijn 2de trip Bangkok dus uit handen geven. Voor SFL, zoals eerder vermeld, de allereerste maal bij de Thai. Maar bij de collegae van SFL is Bangkok dus een populaire bestemming en dus dient men de Thaise hoofdstad zorgvuldig en lang op voorhand in het werkschema te plannen. Dat is dus de propere weg om in Bangkok te geraken en via die weg had SFL ook al enkele pogingen geprobeerd. Maar alsof de duivel ermee gemoeid was of de hand Gods hem behoede zijn ziel er verder te laten bederven, kwam er steevast iets tussen. De ene keer een privé-vakantie, de andere keer een dringendere bestemming waar hij naartoe moest, dan weer moeten invallen voor iemand anders en de laatste keer werd SFL van de planning gehaald omdat ie naar een bijscholing moest in de VS en in Panama. Daar in Panama had SFL het ook enorm naar zijn zin, maar nu moest het er toch eens van komen om de Thai met een bezoek te verblijden… En dat koste SFL op korte tijd veel moeite en smerig spel!

Nu zal menig lezer denken: “waarom betekend Thailand plotseling zoveel voor SFL? SFL houdt toch niet zo van de Aziatische dames?” Wel, SFL staat toch wel enige tijd te popelen om naar Bangkok te reizen en dat komt vooral voort uit nieuwsgierigheid. Nieuwsgierigheid die in eerste instantie aangewakkerd wordt door het feit dat deze stad zo populair is bij zijn collegae en het bijgevolg moeilijk in te plannen valt. In tweede instantie is SFL als notoir hoerenloper altijd al benieuwd geweest naar dat schijnbare grootste openluchtbordeel ter wereld, Thailand genaamd. Dat SFL niet zozeer van Thaise dames zou houden, dat is dan ook weer een misverstand. Misschien zijn het zijn types niet direct, daar de geile man eerder grote vrouwen prefereert. Daarnaast zijn er simpelweg andere rassen die hem beter liggen zoals daar zijn het Slavische, Germaanse, Zuiderse en Arabische ras. Iemand die wel vaker de capriolen van SFL leest, weet maar al te goed dat SFL zichzelf niet al te strikt aan specifieke uiterlijke kenmerken houdt. Neen, meestal gaat de peperhete flierefluiter toch eerder voor karakter en de mogelijke klik ipv op het zuivere uiterlijke vertoon. Sinds korte tijd is het zelfs zo dat al maar vaker kleine, jonge minderjarig uitziende meisjes hem weten te verleiden. Dat was vroeger een complete utopie, maar tegenwoordig bevallen de lolita-tieners met kinderlichaam en nauwe poes hem wel. Om deze opkomende pedofiele drang in de kiem te smoren zal hij spoedig professionele hulp gaan zoeken. Maar eerst dus nog Thailand. En de Thai-meisjes zien er ook allemaal vrij petite uit en zijn toch ook jong of zien er op z’n minst jong uit. Geen wonder dus dat SFL de smaak snel zal te pakken krijgen en hij in Bangkok spoedig zijn gading zal vinden.

Dan blijft er nog één vraag onbeantwoord en die stelt de hoogst geïnteresseerde lezer van dit reisverslag haast luidop: “van waar die verdomde haast zo opeens?”. Dat is dan weer de schuld van ijsberen Dupke en NLNU. Met die twee sekstoeristen had SFL kortgeleden nog een leerrijke conversatie in de één of andere vervloekte saunaclub. Deze twee smeerlappen wisten hun ervaringen uit het verre Oosten met zoveel smaak en in geuren en kleuren in een dialoog te gieten, dat SFL er helemaal stil van werd. SFL kreeg op dat moment in anderhalf uur tijd zoveel informatie en tips te verwerken, dat zijn hersenen tilt sloegen en zijn geilheid opborrelde. SFL kreeg niet enkel 5 miljard gigabyte aan info over Bangkok in zijn microchips geramd, zijn microprocessor raakte ook nog eens zwaar overhit door alle weetjes en tips van Pattaya, Patong en Phuket. Het spreekt dus voor zich dat de geslachtsdriftige dwaas dat niet allemaal kon onthouden. Maar gelukkig waren er drie zaken uit de dialoog met Dupke en NLNU in zijn beperkte verstand blijven hangen: Bangkok, Soy Cowboy en dat je voor 2000 B een volledige nacht vertier kan hebben met zo’n kleine geile spleetoog. En wat SFL daarenboven nog gunstig vond, was de gemakkelijke koers van de Baht. Is identiek aan onze vroegere Belgische Frank. Dus stel nu dat SFL zich ladderzat zou bezuipen en vervolgens de gogo-bar zou binnen strompelen, dan is dat verdomd makkelijk om af te rekenen. Want in zatte toestand is SFL geen rekenwonder. Maar blijkbaar vormt zich daar nog een ander probleem wanneer je te veel zuipt. De kans is daar aanzienlijk dat hij zo’n omgebouwd ventje of katoi zou opscharrelen. En dat is toch wel niet de bedoeling. Dus toch nog een vierde punt dat SFL onthouden heeft van het onderhoud met Dupke en NLNU: blijf nuchter of je zit bij zo’n katoi in de reet zonder dat je het in de gaten hebt. De Thai zijn zoals de meeste Aziaten fijn gebouwd en hebben weinig lichaamsbeharing. Als dan zo’n homoseksuele kinkel zijn haar laat groeien, siliconen-prammen laat steken en zijn lul en zijn kloten aan elkaar en naar achteren bindt, dan is het moeilijk om zulke viespeuken van de andere Thaise dames te onderscheiden. Volgens NLNU, die er zijn pik niet voor in het vuur steekt nog nooit een ladyboy gehad te hebben, zijn de plastisch chirurgen in Bangkok zo goed dat je niet eens het verschil merkt tussen een tiet puur natuur of eentje met implantaten. Meer zelfs; sommigen hebben zelfs hun lul en ballen laten weghalen en zich een kut laten aanmeten. Voor SFL is dat pure horror en hij mag er zelfs niet aan denken. NLNU had daar wel een test voor uitgedokterd: speel wat met die kut, lik ze desnoods en als ze na een halfuur niet nat wordt, dan heb je met een nepkut te maken en bijgevolg ook met een omgebouwde kerel. Nu heeft SFL niet het talent van NLNU om elke kut van een hoer nat te krijgen en bovendien is SFL ook niet zinnes om een halfuur lang uit te vingeren of hij nu met een kerel of een meid te maken heeft. Dan ben je in de ogen van de Master-Bull het punt van het smakelijke al lang voorbij gegaan. Nuchter en alert blijven op voorhand is dus de enige optie!

En nu gaan we stoppen met het gelul, al dat gezeik in de derde persoon enkelvoud en de intro die saai genoeg al veel te lang aan de gang is. We beginnen nu meteen aan het eigenlijke verslag van de trip. Op de eerste dag was ik al meteen kapot. Je komt dus met een nachtvlucht en de eerste dag arriveer je dus op de middag. Je verliest dus 1 nacht volledig uit je leven! In tegenstelling dat je naar het westen vliegt, krijg je een jetlag eigenlijk alleen wanneer je naar het oosten vliegt. Daar vergist iedereen zich in en daar bestaan vele misvattingen over. Maar neem het van deze ervaren rot aan: 2 of 3 uur richting het Oosten is vaak zwaarder dan 8 of 9 uur naar het westen vliegen. Maar een andere keer zal ik ook nog wel eens terugkomen op middeltjes en trucjes die je daartegen kan gebruiken. Ik ben hier natuurlijk weer naast de kwestie aan het lullen, maar ik zeg dit enkel maar omdat het ondanks dat alles zwaar is. Ik kom zonder slaap toe en krijg een jetlag van jewelste op mijn lijf en dan zit ik hierboven zopas nog te zeiken dat ik helder en alert moet blijven om ladyboys te kunnen ontwijken. Dat je lichaam dan ook nog eens een zware warmte met veel vochtigheid moet verwerken, temidden van een grootstad, dat is ook geen cadeau. Maar we gaan hier al meteen duidelijk zijn alvorens mijn escapades te gaan beschrijven; in geen enkel geval en geen enkele keer heb ik te maken gehad met een omgebouwde vent. Ook al zou het wel zo zijn, dan zou ik het hier nog niet vertellen, maar het is dus niet zo. Dat zweer ik desnoods onder ede.

Na het inchecken in het hotel, achtte ik het nog te vroeg om hoeren op te zoeken en er meteen in te vliegen. Ik wou natuurlijk ook nog wat sfeer in de stad opsnuiven en wat wennen aan de geheel andere cultuur. Ik ben daar toegekomen met een beperkte Thaise kennis. Ik heb als hoerenloper in onze contreien ook wel wat Thaise dames gehad, ik weet dat Thaise massages me heerlijk kunnen bekoren en natuurlijk ben ik gek op Thais vreten. Bij de afhaal-Thai om de hoek of op restaurant ken ik de gerechten wel, maar ze kunnen nooit pittig genoeg zijn voor mij.

Betreft dat pikante, kan ik nu niet duidelijk genoeg zijn. En kan ik hier al meteen wat nuttige info meegeven. Je hebt er zo van die openlucht Thaise eettenten en ook de markten met streetfood. Vraag er nooit om extra pikant, want dan is het echt wel niet te vreten. Om de gerechten wat milder te maken, gebruiken ze veel cocosmelk. Stoer zoals ik ben vroeg ik om niet teveel cocosmelk bij de rode curry te doen (niet echt om stoer te wezen, maar van cocosmelk wil ik soms het schijt al eens krijgen. En daar had ik geen zin in als er vanavond een mokkeltje met me mee komt). Mijn strot vloog dus in de fik, in één geut zwaaide ik mijn Thaise biertje naar binnen en ik moest nog 2 cola’s bij bestellen om de boel geblust te krijgen. Ik zeg dus niet dat het zo pikant moet wezen, maar in vergelijking met de Thaise restaurants in de Europese landen, is dat wel een heus verschil. Voor iemand die graag pittig eet, bestel gewoon een pikant gerecht in Thailand, maar vraag nooit om het extra pittig te maken. En laat ze met de cocosmelk gewoon hun zin doen, dat is meer dan voldoende. Vergelijk jezelf ook niet met de lokale bevolking, want die zijn gewend van pikant te eten, want ze kregen volgens mij direct na hun geboorte al pikante moedermelk te verwerken. Hels om te zien was bij het ontbijt de volgende morgen: in tegenstelling tot ons westerlingen (die op hotel doorgaans een Engels ontbijt nuttigen) beginnen zij in de vroegte al pikante dingen te vreten met noedels. Iets wat voor mij eerder een lunch zou zijn. Na een etmaal in de Thaise hoofdstad te vertoeven, was het voor mij dus al meteen duidelijk dat de Thai een apart volkje zijn. Zo zie je bv ook de alom gekende gefrituurde sprinkhanen die je aan zo’n kraam kan bestellen. Heb er even op staan kijken, maar wat vlees kan daar nu uitkomen? Moet toch zo droog als de kut van moeder Teresa zijn? Ik heb dus wijselijk gepast, maar het wordt er wel tamelijk veel gevreten. Ook door toeristen!

Tot zover de culinaire informatie, want voor mij is dat altijd belangrijk. Overal waar ik kom moet ik de plaatselijke keuken geproefd hebben en probeer ik ook wat te leren. Na mijn veel te pikante late lunch, flaneerde ik nog wat door de straten. Soi Cowboy, vlak bij mijn hotel heb ik bewust nog wat gemeden om het voor vanavond nog wat spannend te houden, maar in Bangkok kan je er niet naast kijken: overal staan wijven met korte shorts aan en de glimlach is er steeds bij. Ik begrijp nu ook beter waarom men Thailand het land van de glimlach noemt of zoiets. Ik zeg nu niet dat het allemaal hoeren zijn, maar het onderscheid is moeilijk te maken als ze niet op een podium staan te dansen. Ik moest meteen aan de woorden van Dupke denken. Het verschil is moeilijk zichtbaar en diegene die te provocerend zijn, dat zijn vaak de omgebouwde kereltjes. Dus ik begon bij mezelf te peinzen dat het hier nog best een moeilijke opdracht kon worden om de ideale wip te vinden. Nu goed, als ik deze avond naar Soi Cowboy zou gaan, dan zou ik toch aannemen dat elk mokkel daar wel een professionele is. Wat altijd wel grappig is wanneer ik als grote westerling voorbij wandel en wat rondkijk, dan spreken ze je er ook aan met fellang. Is dat effectief een Thaise vertaling voor toerist ofzo, of kunnen ze het Engelse woord foreinger, wat vreemdeling betekend, niet goed uitspreken? Ik besloot om er allemaal niet te hard over na te denken en eerst nog wat cultuur op te snuiven. Eigenlijk was het een beetje uitstel, want ik was toch wel wat zenuwachtig voor de grote slag vanavond. Na al die verhalen over Thailand was ik helemaal in de war van wat me te wachten stond en dan bedoel ik niet eens mijn angst om met een shemale in bed te belanden, maar wel omdat het zo een enorm prostitutiebolwerk is en dat je niet echt weet hoe je moet aanvangen.

Cultuur dus: ik heb me wat laten rondrijden met zo’n tok tok of tuk tuk of hoe noemt die handel. Een koets met een brommer voortgetrokken ipv met een paard. Ik dacht altijd dat zo’n spleetoog met jou op de loop ging, maar dat is dus niet. Het is echt wel een brommer die de kar met jou erin voorttrekt. Voor die lopende karren moet je blijkbaar in China zijn. Zal voor een later verhaal zijn, want op China hebben we ook vluchten. Daarna ook nog wat met de boot op de rivier gezeten. Zo’n gondel toestand en het is dus geen wonder dat ze Bangkok het Venetië van Azië noemen. Voor al de zondes die ik later nog zou plegen ging ik eerst ook nog wat bezinnen in zo’n Boeddhistische tempel. Aangezien ik eerst mijn schoeisel moest uitdoen, dacht ik al dat ze me een Moskee gingen insturen, maar gelukkig zag ik daar een Boeddhabeeld van een halve kilometer liggen. Vervolgens ben ik even in het spirituele gezakt, haast in een trance. Ik dacht dat ik in kleermakerszit van de grond zou vliegen, maar dat gebeurde helaas niet.

Na mijn bezinning- en cultureel moment keerde ik terug naar mijn hotel. Aanvankelijk om me wat te wassen en op te frissen, want bij 36°C en een hoge vochtigheidsgraad stink je na enkele uren een hoop bij elkaar. Maar onderweg kreeg ik een stortbui over me heen, dat wassen eigenlijk niet meer nodig was. Nu ja, aangezien ik geen zeep bij de hand had en mijn kleren nog steeds vies van het zweet waren, ging ik me alsnog douchen in het hotel. Het was al 20u voorbij en ik nam de kortste weg naar het hotel, daarbij moest ik toch al door Soi Cowboy passeren. Ik kreeg dus een voorsmaakje van jewelste… Was verdomme net Las Vegas met al die kitsch en die neonverlichting. Een straat vol met dikke Amerikaanse sekstoeristen (vandaar dat ze het Cowboy noemen, neem ik aan), maar bovenal wist ik niet waar eerst kijken met die wijven die aan en af liepen, op de straatkant aan tafeltjes zaten en om nog maar te zwijgen van glimpen die ik van binnenuit die etablissementen opving. Hier ga ik dood blijven, was het eerste gedacht dat in me opkwam! Later zou blijken dat het nog wel meevalt, want je wordt niet echt lastiggevallen en dames zijn niet opdringerig. Ze zitten daar wel en lachen verlegen naar je, maar uiteindelijk moet je zelf naar hen toe.
    Foto’s Soy Cowboy: https://www.google.be/search?hl=nl&q...I8a50QWOkYG4Cg

Na me wat te wassen in het hotel en alvorens ik terugkeerde naar Soi Cowboy, ging ik nog eerst iets kleins eten. Een voorgerecht was meer dan genoeg voor mij, want mijn maag was nog behoorlijk ontregeld van vermoeidheid en de jetlag en bovendien had het pikante eten van in de namiddag mijn appetijt nog steeds aangetast. Ik at dus enkel 2 kippenspiesjes met zo van die pindasaus erop, die jullie Hollanders op een patat-oorlog kieperen. Waarschijnlijk vanwege de Indonesische invloed op de Nederlandse keuken, maar blijkbaar is dit net zo goed een Thais gerecht. Dit kleine culinaire vernuft was meer dan genoeg om mijn maag voldoende te vullen en om meteen weer sterk te zijn en spleetoogjes te gaan stengelen. Here we go!

De eerste avond:

Laat me zo vrij om even enkele misverstanden uit de weg te helpen. Het Aziatische ras verkies ik niet als meest aantrekkelijke, dat heb ik hierboven ook al duidelijk gemaakt. Met de Thaise meiden is dat niet anders. Als je ze al eens ziet in saunaclubs, dan behoren ze zeker niet tot de top10 van de club waar je te gast bent. Op Joy (ex-LR) na dan… Die was wel heel aantrekkelijk. Maar voor de rest; heb ik nog nooit eentje gewipt waarvan ik zei: wauw, die moet naast me prijken op straat. Her en der misschien wel eens wat gewipt wat ermee door kon en in de bepaalde massagesalons was het ook niet dat. Niet verwonderlijk dat mijn grootste zorg was dat ik geen hele mooie dames zou vinden in Bangkok. Zoals eerder gesteld zou ik het vooral van de kick moeten hebben om zo’n geil tienerlichaam aan me te voelen. Maar niks van dat alles, ik zat er faliekant naast met mijn vooroordelen. Toen ik de tweede maal door Soy Cowboy liep en minder gehaast mijn ogen de kost gaf, werd me meteen duidelijk dat ik niet wist waar ik eerst moest kijken. Ik heb daar knappe wijven gezien, waar ik tijdens het flaneren en rondkijken al een stijve van kreeg. Alsof de knapste wijven daar het land niet uit mogen! Wat je hier in massagesalons of bij de hoeren te zien krijgt of wat je gekke ouwe perverse oom heeft laten overkomen, dat is totaal geen weerspiegeling van het echte gerief ginds. Natuurlijk lopen er haast evenveel lelijke beren rond ook, maar er zitten daar zoveel mokkels dat het aandeel echt knappe stoten overweldigend is. Die vieze smeerlap van een Dupke had nog gelijk ook!

Beeldmateriaal (oordeel zelf):

http://youtu.be/KBgXkYXxyoU
    http://youtu.be/D1DlLYzYezE
    http://youtu.be/cpgg74bHpZI
    http://youtu.be/IPxJ0HEkNZE (vette slideshow van mokkels alleen)
    http://youtu.be/Yc7DGlTrPrM
    http://youtu.be/ixslNInTSls

Ga me hier nu niet om namen vragen van de bars waar ik gezeten heb… Soi Comboy is een aaneenschakeling van bars en café’s en ik ben mijn kroegentocht ergens in het midden langs de rechtse kant begonnen. Ik zet me daar op een kruk aan zo’n receptietafeltje en vlieg in de drank. Ik had voorgenomen om niet te drinken uit veiligheidsoverwegingen, maar al meteen lap ik het aan mijn laars en ben ik Heineken aan het binnengieten. Ben een verlegen jongen en al zeker als ik alleen ben en dan nog eens overweldigd word door al dat Aziatische geweld. Een beetje drinken, maakt me gelijk wat soepeler. Ik zat dus aan de buitenkant en dat liet me toe om de activiteit een beetje gade te slaan. Al die dikke Amerikanen, hier en daar een behaarde Duitser en naar het schijnt ook wat Japanners tussen de andere spleetogen die voorbij kuieren. Soms met een jong mokkel aan de arm, meestal al snuffelend naar een volgend slachtoffer. Ook meiden in korte jeansshorts, strakke lange allesverklappende jeansbroeken en vaak ook wel een rokje of kleedje. Het was allemaal heel mooi om af te zien, maar uiteindelijk zat ik daar een uur en 4 Heinekes later nog, zonder dat er met mij wat gebeurde. Ik voelde natuurlijk veel spleetogen op mijn rug branden, maar dit concept is nieuw voor mij. In Panama was ik ook in zo’n vies achterstraatje, met doorgaans hetzelfde hoerenlopend publiek (lees vette Amerikanen, een paar perverse Duitsers en wat zatte Britse hoerenlopers), maar daar kon ik geen 5meter voorwaarts stappen of er hadden al 7 mokkels rond mijn nek gehangen. Hier ziet het er dus niet echt als een hoerenbuurt uit. Hier en daar staat een gezelschapsspel zoals 4 op een rij op de tafel. Als er aan die tafel een mokkel zit, dan kan je met haar een spelletje gaan spelen en tegelijk een verkennend gesprek met haar beginnen. Dat was de gouden tip die ik van Dupke en NLNU nog onthouden had. Toen ik opstond zag ik wel eentje die me met haar ogen trachtte te wenken om een partijtje zeeslag of wat dan ook, maar het zat me niet lekker. Ik moest nog wennen of ik moest het even bekijken hoe andere kerels ermee omgingen. Want het rare was dat geen enkele vent bij een wijf aanschoof op de plaats waar ik zat. Meestal gingen die zitten en er kwamen simpelweg wel mokkels op af, of nog beter: vanuit het niets hadden die hun eigen mokkeltjes bij. Misschien was dit voor mij teveel van het goede en wist ik simpelweg niet waar beginnen.

Ik verliet de plek waar ik een uur gezeten had en ging elders binnen. Ik zocht eigenlijk iets wat meer herkenbaar voor mij was, zodoende ik me als een vis in het water zou voelen en op die manier zou kunnen toeslaan. Dus ik wandel een andere zaak binnen… Vanbuiten zag het er quasi hetzelfde uit als de vorige bar, maar hier was het tamelijk groot binnen. Soort van discopub met diverse podia, een paal en mokkels die stonden gogo te dansen. Nu dacht ik wel dat de meeste Thai leniger en meer gevoel voor ritme hadden… Stijve planken leken het allemaal. Dan zie je daar wel een paar uitermate knappe mokkels staan, die wel kunnen dansen en heel sexy bewegen… Maar eveneens dacht ik aan de woorden van mijn twee raadgevers… Als ze niet al te verlegen zijn en ze dansen uitdagend, ga er dan ook vanuit dat het een omgebouwde vent is. In deze bar was ik dus al op het punt gekomen dat ik overgeschakeld was op cocktails. Eén van de sexy en sensueel dansende danseressen bleef me aankijken en bevochtigde haar lippen. Het zweet brak me uit en ik wou haar zo van het podium plukken, maar ik beheerste me. Ik had echt geen zin om in mijn hotelkamer te constateren dat ze een lul tussen haar benen hangen had. Ik liep door en zette me elders in een hoekje en toen zat het geluk me ineens wel mee. Op een podium met paal vlak bij mij kroop een lief verlegen meisje de bühne op… Zo bedeesd dat ze niet eens kon dansen, maar enkel de paal vast greep en met haar voeten onhandig op het ritme van de muziek stond te trappelen. Ik keek haar aan, ze begon te giechelen en draaide verlegen haar kop naar onder. Ze kon niet eens oogcontact aanhouden en ik besloot dat dit een ideale start voor mij zou zijn. Beter met zulks braaf verlegen meiske de koffer induiken dan met zo’n uitgeslapen wolvin die je geen blaasjes meer wijsmaakt of zo’n verrekte katoi.

Zoals Dupke me leerde, stak ik mijn glas omhoog om aan te geven dat ze bij me moet komen zitten en wat te drinken aangeboden krijgt. Maar het arme kind bleef daar als verstijfd staan rond haar paal. Bijgevolg sprak ik de kelner aan en vroeg hem hoe dat hier in zijn werk ging. Blijkbaar was dit de manier of ik kon het ook aan hem zelf vragen, maar hij zei me dat het meisje nieuw was sinds vandaag. De wonderen zijn de wereld niet uit en waarschijnlijk had ik hier meteen geluk om zoiets ongerepts op een zilveren schotel geserveerd te krijgen. Die kerel gaat haar halen, zij neemt plaats naast mij en hij neemt een volgende bestelling van ons op.

Naam: Nam, leeftijd: 18, Lengte: 1m55, A-cup tietjes en tamelijk platte kont (kinderlichaam dus)

Engels was niet haar sterkste vak en bovendien was wat ze kon moeilijk verstaanbaar. Maar een moeilijke conversatie werkt soms ook en het was nu niet de bedoeling dat ik de wereldpolitiek en dito economie met haar zou bespreken. Eerste dag in deze bar en niet langer dan een week als barmeid actief (naar eigen zeggen, weet natuurlijk nooit of het waar is). Dus ik kom daar aan in het grootste hoerenkot van de wereld en had al meteen de eer met vers en onbeschadigd vlees. Hoeveel geluk kan een mens hebben! Voor mij was dat goed, want ik kan best lief en zacht wezen en dan is het voor zo’n meid beter dat ze met mij de koffer induikt, dan met zo’n gore ouwe gewetenloze Engelsman. Dus als onervaren kwibus op dat terrein vraag ik naar het verdere verloop van zo’n situatie aan een nog even onervaren DVP. Tot mijn verbazing rammelt ze daar wel opeens in voorgekauwd Engels de mogelijkheden af. Door de invloed van alcohol en mijn toenemende vermoeidheid kreeg ik de hele mikmak niet eens verwerkt. Ik hoorde dingen over short term en long term. Maar de short term was niet echt short zoals een halfuur of een uur, maar betrof 3 of 4 uur. Long term was dan weer een nacht of langer. Wat ze daar nog allemaal zat uit te kramen, daar heb ik de ballen van verstaan. Ik oordeelde dat ik haar beter voor een nacht kon nemen… Kan ik na een flinke portie seks en na 24u niks fatsoenlijke slaap met haar in slaap vallen, tegen de ochtend weer wakker worden en opnieuw wat seksen. Uiteindelijk vertrouwde ik haar wel daar ze zo braaf en verlegen is. En zelfs indien er dan toch iets misgaat, maakt het geen flikker uit, want die mokkels dienen hun paspoort af te geven aan de receptie van het hotel. Ze krijgen dat pas terug als jij de toelating geeft. Dat vond ik een goede regeling. Je gaat in Bangkok ook niet veel hotels vinden die een prostituee weigeren.

Nog voor we vertrekken, vraag ik voor de zekerheid nog even naar het financiele aspect. Ze zegt dat ik 600 B aan een oud wijf naast de bar moet betalen en dat ik haar nadien zelf ook iets geef, maar met concrete cijfers komt ze niet. Daarbij begint ze nog te lullen over zo’n guesthouse of zoiets met kamers voor een paar uur, maar ik zeg nogmaals dat ik de hele nacht wil en dat ze maar mee moet komen naar mijn hotel. We drinken ons drankje uit en zijn pleite. Dat ik daar in het verre oosten een onervaren sodemieter ben en zij nog niet echt een toegewijde hoer is, dat zag je meteen in het straatbeeld. Koppels bestaande uit lelijk vette sekstoeristen lopen daar hand in hand of arm in arm met schone jonge deernes de straat op en af. Eén niet al te oude Amerikaan, doch zo lelijk als een wrattenzwijn, liep zelfs met een wijf in bikini over zijn schouder en zijn maat erachter met een camcorder. Wij daarentegen liepen als broer en zus een halve meter van elkaar af en dat terwijl ik een proper gewassen heerschap ben, die qua uiterlijk nog ver boven het gemiddelde uitsteekt van de kerels die daar rondlopen. Maar goed, de tijd zal het me spoedig leren!

Toegekomen op de kamer kan ik al meteen verklappen dat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Dat ze best onervaren was, dat had ik kunnen begrijpen, maar dit was echt wel geen goede slag die me daar zou te beurt zou vallen. Een heel lief wijfje, daar is niks mis mee… Maar TZ, dat deed ze voor geen meter. TZ is volgens haar iets wat in Thailand niet gedaan wordt. We probeerden het wel, maar dan kreeg ze de slappe lach en zei ze me dat het kietelde. Ik had al spijt dat ik niet beter voor de ladyboy had gekozen daar in die bar, nu ik hiermee opgescheept zat. Toen ze me ging pijpen dacht ik dat ze al de vernis van mijn pik aan het schrapen was met haar tanden. Vervolgens begon ik maar haar kleine en begeerlijke lichaam af te likken. Toen ik aan haar tieten zat kreeg ze van die gore zwarte stijve tepels die eruit zagen als voetbalstuds en wanneer ik haar ging beffen kreeg ze opnieuw de slappe lach daar het kietelde. Na een uur ongelukkig liggen te rotzooien, vroeg ik of we niet beter konden neuken. Ik nam zelf mijn meegebrachte condooms ter hand, want NLNU had me op voorhand gewaarschuwd dat de lokale condooms te klein zijn omdat ze op Aziatische maat gemeten zijn. Of dit als grap bedoeld was of effectief de waarheid, dat weet ik dus niet, maar ik had uit voorzorg toch maar zelf enkele pakken meegebracht. Nu ben ik een behoorlijke klungel in het aanbrengen van een condoom en zij had er al helemaal geen spek van gegeten, dus ook dat was een hele opdracht en nam wat tijd in beslag… mede door het feit dat mijn pik een paar keer halfstok ging hangen. Gelukkig wond haar tienerlichaam me toch nog een beetje op, zodoende mijn stijve stand hield. Wanneer die regenjas er eindelijk rond zat, vingen we aan met neuken. Niks speciaals, totaal onervaren, maar toch was ze geen maagd meer… Zoveel was duidelijk. Het grote voordeel was dat ze heel nauw was en het voelde alsof ik een bloeddrukmeter rond mijn pik zat op te pompen. Dat had als resultaat dat ik toch na amper 10minuten mijn kwark de vrije loop liet nemen. Daarna maakte ik gebruik van de luxe om na de seks in slaap te vallen en dat is toch iets wat je doorgaans bij de hoeren niet kan doen. Nergens anders ter wereld. Als bijkomstige info: masseren kon ze ook niet… Doorgaans zit het bij de Thaise mokkels wel snor en kunnen ze allemaal masseren als de beste, maar ginds bij deze eerste bleek het flink tegen te vallen.

Ik viel in slaap terwijl ze in mijn armen lag met haar hoofd op mijn borst, maar toen we de volgende morgen wakker werden, lagen we weer een meter van elkaar af. Een ochtendwip moest er voor mij niet meer komen na de tegenvallende prestatie van de nacht voordien. Ik wou haar zo snel mogelijk weg en alleen ontbijten. Alvorens ik met haar mee naar onder ging om in de receptie haar legitimatie terug te vragen, vroeg ik of ik haar nu eigenlijk nog iets diende te geven. Veel kwam er niet uit en het leek wel of ze haar schouders niet-begrijpend schudde. Normal price, hoorde ik haar verlegen mompelen en ze durfde me niet eens aan te kijken. Ja, wat is “normal price”. Dus ik stak ter aftasting 1000 B uit naar haar. Ze nam die aan, vroeg niet naar meer, maakte een soort van biddend gebaar en een soort buigje wat die Thai continu lijken te doen ter begroeting of dankbaarheid, en verliet het hotel. Dus voor een hele nacht en wat ondermaatse seks was ik slechts 1600 B en een drankje kwijt. Alles bij elkaar dus nog geen 40€ kwijt. Niet dat ik de gierige door de crisis getroffen Vlaming wou uithangen met daarbovenop nog een baksteen op de maag, want ik had nog 1000 B extra klaar in de andere hand, maar ze vroeg niet naar meer en weg was ze. Dat was met de kennis van Dupke meegerekend, die me zei dat je voor 2000 B wel toekomt voor een nacht. Uiteindelijk zijn Dupke zijn prijzen toch gedateerd, want toevallig kwam ik later nog te weten dat het gangbare tarief 4000 B was in de bar waar ik haar opgescharreld heb. Een mirakel dat ik er zo goedkoop en zonder problemen vanaf gekomen ben. Ik stond daar nog even door verbazing geslagen te grijnzen te midden van de receptie en dat moet een belachelijk zicht geweest zijn. Het personeel achter de balie stond gereserveerd naar mij te glimlachen. Elders zou ik het me aantrekken dat de gewone man in de gaten heeft dat ik net plezier heb gehad met een hoer, maar daar lijkt die gène me niet te deren. Volgens mij zit heel dat hotel vol met sekstoeristen… Die verdomde economie draait op het hoerenlopen, me dunkt.

Heftig lawaai verraadde meteen dat er een viertal Russen uit de lift kropen met evenveel Thaise mokkels in hun gezelschap. Zij gingen blijkbaar wel samen ontbijten en aangezien ze met veel kabaal plezier maakten en één van de Russen keihard tegen de kont van zo’n snolletje kletste, was de aandacht van de receptionisten meteen afgeleid en kon ik me uit de voeten maken en de lift terug naar boven nemen. Daar kon ik mijn tanden nog poetsen en me wat scheren alvorens ik ook ging ontbijten.

In de kantlijn ook nog een plattegrondje van Soi Cowboy:

map_soicowboy.jpg

Dag 2:

Voor na het ontbijt had ik reeds een reservatie gedaan in een massagesalon, een heerlijke Thaise massage om mijn gehavende lichaam er weer bovenop te helpen. Ik werd onder handen genomen door een Thais wijfje dat al zeker 40 jaar was, maar het is één van mijn betere massages in mijn korte leven geweest. Weliswaar zonder happy end. Kostprijs: 850 B voor 90min Thaise massage in het Monsoon massagesalon.

Na een lunch streetfood in Chinatown, besloot ik om het hoerenlopen al meteen na de middag aan te vatten. In Soi Cowboy was het nog tamelijk doods, want de meeste zaken (gogo bars) gaan open rond 16 of 17u. Ik was nog steeds op zoek naar de ultieme bevrediging die ik de avond ervoor niet gehad heb. Deze keer geen drukte qua kerels. Verspreid over de ganse straat zaten toch al wat mokkeltjes er alleen bij voor de enkele bars die al wel open waren. Keuze te over, maar natuurlijk zit ik nog met het probleem van panische angst om in de handen van een katoi te vallen. Met die verlegen trutjes die zogezegd nieuw zijn, viel toch niks fatsoenlijk te beginnen, dus moest ik wel min of meer risico’s gaan nemen en toch de wat meer uitdagendere en meer ervaren uitkiezen. Deze keer opteerde ik om de eerste bierbar aan het begin van de straat aan te doen. Ondertussen regende het oude wijven en ging ik tegen de gevel onder zo’n scherm zitten. Nog steeds ruim de 30°C voorbij, maar regenen dat het niet normaal is. Voor mij stonden een paar mokkeltjes andere voorbijgangers te animeren door met hun witte T-shirts in de regen te dansen. Hun stijve tepels als glassnijders prangden door de T-shirts heen. Ik stortte me meteen in het bier en ging na welk vlees we hier in de kuip hadden. Het zag er behoorlijk uit met toch wel enkele hele knappe stoten. Aan een tafeltje naast me, zo’n meter van me vandaan schoof een mokkeltje aan en ze zat de hele tijd naar mij te kijken. Ik werd er zowaar ongemakkelijk van, maar stond op en zette me bij haar voor een babbel. Ik bood haar ook wat te drinken aan. Drank is zeker niet duur: begint bij 50 tot 130 Baht voor frisdrank en bier en kan tot 200 of 300 gaan voor iets sterker of exclusiever.

Dus ik begin met haar een aftastende babbel en nu had ik toch al meer het gevoel van transparantie dan bij dat mokkel van gisteren. Hier werden op mijn vraag meteen prijzen genoemd en je kon nog wat onderhandelen ook… Maar vergis je niet in hun liefelijke voorkomen, want ze hebben daar meer ervaring mee dan jij. Nu goed, deze dame stond me wel aan en aangezien ik er achter gekomen was dat haar B-cup puur natuur is, was ik ook vrijwel zeker dat het geen man geweest is. Ik stond op het punt om haar mee te nemen om een paar uurtjes in de namiddag plezier met haar te beleven, komt daar net geen vriendin van haar er even bij staan. Die keek me met een vrolijke smile aan en terwijl ik goed keek zag ik iets unieks aan haar… Dit mokkel had verdomme blauwe ogen… Een Thaise met blauwe ogen, dat had ik nog nooit gezien en dat is zo speciaal dat ik dat wel moest gehad hebben. Voor de rest was alles Aziatisch aan haar, maar die ogen waren zo Scandinavisch als Volvo en Ikea te samen. Volgens mij moet mama ook in het vak gezeten hebben en werd ze drachtig gemaakt door een zatte Zweed of een verloren gelopen Amerikaanse Vietnam-veteraan met dito ogen. Zij was zo’n vrolijke giecheltrut en had in een mum van tijd helemaal mijn aandacht. Ik negeerde opeens de andere en bood deze speciale meid ook een drankje aan. We raakten zo in gesprek en in zwijm van elkaar dat de andere na een tijdje haar biezen nam en elders ging zitten.

Met deze meid heb ik me nog een uur zitten amuseren en geloof me, ik ben meermaals in een lachen uitgebarsten. Zo’n grappig wijf dat niet eens bewust grappig is, dat ben ik nog nooit tegengekomen. Gedurende heel de dialoog met haar, zat ze te schateren en giechelen en dan dat Engels met Thais accent… Jeetje, de tranen vlogen me uit de ogen. En niet alleen haar komieke voorkomen, die geile blauwe ogen en dat vochtige lichaam waren zo indrukwekkend… Ze had ook nog een tattoe op haar bovenarm en schouder en dat maakte van haar wel echt een geil moordwijf.

Een fragment uit onze dialoog, maar ik kan het lang niet zo humoristisch laten overkomen zoals het in het echt verliep.
    -You have beautiful eyes.
    -hihihihihihihihihi
    -Do you wear contacts or is it real?
    -hihihihihihihihihihi, my eyes is real color, (brabbelt ze in het Aziatisch Engels).
    -May I take a picture of you with those amazing eyes?
    -Yes hihihihihihihihihihihi, you take picture of me (flash weer een foto erbij en toen ikke: hihihihihihi)
    -And beside of your eyes… The rest is also real? (doel ik om uit te vingeren of ze geen vent is)
    -Hihihihihihihihihihihi, yes me real, me very real. (springt van de barkruk en draait een rondje alsof ze voor de vleeskeuring van een miss-verkiezing verschijnt)
    -You’re not a guy? (Vergewis ik me toch nog eens voor de zekerheid)
    -Hihihihihihihihihihi, me not guy, me girl hihihihihihihihihihi
    -I don’t pay you if I notice that you have a dick, (tast ik voor de laatste keer af)
    -Hihihihihihihhihihihihi, me no dick, hihihihihihihij, me pussy hihihihihihihihihihi

En zo ging het gesprek nog een tijdje door en ik had het enorm naar mijn zin. Ze had niet bepaald een zittend gat en kon nooit blijven zitten op de kruk voor me. Dus telkens sprong ze eraf en stond ze wat met haar kont te draaien. Bij mij begon de geslachtsdrift me parten te spelen en toen ze een sigaret opstak werd ik echt wel zo heet als de hel. Ze had op haar ogen na een volledig Thais uiterlijk, maar toch waren haar schouders sterk gebouwd en ook haar mooie benen hadden een atletische aanleg. Dat ik er niet echt gerust is was dat het toch een vent kon wezen, was een minder leuke bijgedachte maar ik opteerde toch om haar mee naar mijn hotelkamer te nemen. Terwijl we naar het hotel liepen, leek ik ten opzichte van gisteren nu wel een ervaren Thailandganger, want ze hing rond mijn hals als een kleine die door haar papa opgetild wilde worden.

Naam: Koi, leeftijd: 22, lengte 1m65, tattoo bovenarm, blauwe ogen, B-cup tietjes en stevig kontje. Mooie lange benen in verhouding met haar kleine lichaamsbouw. Had wel hakjes aan haar poten!

Meteen op de kamer sprong ze rond mijn nek en omklemde me met armen en benen. In tegenstelling tot die flauwe trut van gisteren, kreeg ik hier wel meteen een tong in mij bek geserveerd. Jaja, dit was een voltreffer… Alleen nog mijn laatste twijfels wegnemen en dan kon ik me optimaal ontspannen. Ik dook met haar in bed en mijn klauwen grepen haar bij die kleine fijne tietjes. Heerlijk hoe naturelle ze aanvoelden. Daarna hielp ik haar met het ontdoen van haar textiel. Ik zoende haar buikje en knoopte haar broekje open. Ik verwijderde dit kledingstuk zorgvuldig en trok vervolgens ook haar slipje uit. Ik zag godzijdank geen ballen en een lul, maar wel een heerlijk en verzorgd kutje. Met de gouden raad van NLNU nog in mijn achterhoofd ging ik haar toch nog eens vingeren en bespelen terwijl ik terug met haar begon te tongzoenen. Als die kut dood en droog bleef, dan had ik alsnog te maken met eentje die bij de beste chirurg was geweest. Ik moet toegeven dat het even op zich liet wachten en dat het koud zweet me al begon uit te breken, maar na 5min tongen en haar poesje en klit strelen, begon de handel daar beneden toch vochtig te worden. Dit was voor mij groen licht en al mijn zorgen waren van de baan. Ik daalde meteen af om haar eens lekker smakelijk te beffen. En oh my God, ze had wel degelijk een appetijtelijk kutje. Ideaal en proper, geen vieze geurtjes en een klein beetje haartjes rond haar lipjes, maar niet storend. Het zag er eigenlijk nog geil uit; zo twee uitnodigende spekzwoertjes die lekker vettig tegen elkaar hangen geplakt. Ik trok de lipjes weer van elkaar af en stopte mijn tong in haar heiligdom. Verdomme ze smaakte geil. Lekkere verse oestersaus, vers van de dag. Van smaak de perfecte kut… Ze smaakt niet naar zeep of ze is niet smakeloos, maar ze is ook niet vuil. Je proeft gewoon de zilte poessmaak, niet te sterk, maar op en top de smaak van een geil lopende vrouw.

In tegenstelling tot de saunaclubs waar je tijd met een DVP beperkt is tot een halfuur of een uur, of als je dienst doet op een escort waarvan elk uur een hap is uit je budget, had ik nu alle tijd met deze Thaise schone. Het kon makkelijk 3 of 4 uren duren en het zou me echt niet veel kosten. Dus kon ik nu ook alle tijd nemen en haar likken totdat mijn tongriem tot op de draad uitgerafeld is. Na een halfuur likken was ze zo nat dat ik al haast dacht dat ze op mijn smoel gepist had. Maar dat was niet zo, want het was nog steeds de zoete-zilte smaak van vaginaal vocht en niet de zoute overheersende smaak van zeik. Gaandeweg kwamen we in 69-positie terecht. Ze zat op mijn gezicht terwijl ze ook mij aan het afzuigen was. Haar vocht liep over mijn gezicht heen en had zelfs een grote vlek op mijn hoofdkussen gemaakt. Naar eigen zeggen is ze 8x klaargekomen en ze vond het opeens welletjes en ging van me af. Ze bleef wel verder pijpen en wou dat ik op haar gezicht spoot. Dat zei ze niet met zoveel woorden, maar als ze je stevig pijpt… Dan even stopt en je lul tegen haar wang legt en terwijl blijft rukken alsof ze een geit aan het melken is, dan weet je wel wat ze moet hebben. Ik ontspande en krolde mijn tenen van deugd… Ze ging zo een tijdje in interval door en opeens was de kwark onderweg. Ik spoot half in haar bek, een schampschot langs haar wang en een sliert pap hing zelf in haar haren. Tjonge jonge jonge… Wat een hemelse pijpbeurt was me dat? Ik was er helemaal ondersteboven van, want terwijl ik daar lag zonder wat uit te vreten en me simpelweg liet pijpen, was ik toch helemaal buiten adem en kreeg ik zelfs de bibber in mijn benen.

Koi was niet zinnes van nu al te stoppen. Terwijl ik nog naar lucht zat te happen ging ze body2body tekeer over de voorkant van mijn lichaam. Saus uit mijn lul die nog nagedrupt was werd door haar buik tegen mijn buik gesmeerd en toen ze me tussen de lichaamsmassage door terug begon te zoenen, kreeg ik mijn eigen looksaus nog terug tegen mijn kaak. Dat wijf was best wel kinky en gortig, maar ze wist donders goed hoe je een vent moet verwennen. Na de body2body ging ze over tot een potje droogneuken. Haar kut zo nat als de rijstvelden van Thailand en mijn pik met de kaas- en smegma-resten nog aan wreven zo over elkaar dat ik meteen terug een stijve had en ik haast hondsdol van geilheid werd. Met mijn laatste krachten greep ik hysterisch om me heen om het condoom vast te grijpen dat ik vooraf op mijn nachtkastje had gelegd. Als dit zo zou blijven voortduren, dan zat ik er binnen de kortste keren in zonder condoom. En dat vertrouwde ik dan weer net niet.

Ze nam het condoom van me aan en met veel ervaring trok ze hem over mijn pik. Wat een verschil met dat mokkel van de nacht ervoor. Terwijl het condoom errond zat, bleef ze nog een tijdje droogneuken. Heel haar theater vanonder werd zo nat, dat ik het over mijn ballen voelde lekken. Ze begon steeds intenser en steviger droog te neuken tot opeens mijn paal in haar gleuf glipt. Ik keek diep in die blauwe ogen van haar toen dat gebeurde en ik tolde ervan in mijn hoofd. Ze zoende met heel veel gevoel en hoe zacht en teder ze mij streelde, maakte van heel het gebeuren toch wel een GFE+. Haar glibberige kut voelde ook zo nauw aan en die bewegingen waren net die van een sluipend roofdier in de jungle. Ik bleek in goede conditie en mede dankzij de eerdere lozing op haar muil, kon ik de tijd rekken en voluit genieten van deze vrijpartij. Ik liep zo geil aan dat ik enorm veel zin kreeg om het wat perverser en meer kinky te maken. “Spit on my face and lick it”, hijgde ik het uit terwijl ze keigeil aan de punt van mijn tong zat te slurpen. Ze verzamelde even snel een portie speeksel in haar bek en liet het op mijn gezicht en in mijn mond druipen. Verdomme wat was dit geil. Haar eigen speekselslierten die rond mijn mond hingen, likte ze vervolgens weer op en spuwde ze wat later met vers speeksel weer uit in mijn mond. Dan tongden we opnieuw met elkaar. Onze tongen speelden met de overvloed aan speeksel die onze mondholten vulden. Dit was zo’n peperhete ervaring dat ik mezelf niet meer kon bedwingen. Ik werd gewoon gek. Ik sprong recht met haar als een koala rond mijn lichaam geplakt en mijn pik nog diep in haar. Ik liep op die manier van het bed weg en duwde haar tegen de muur terwijl ik nu een hoger tempo aangaf en heel diep in haar fijne lichaam stootte. “I love you, baby, I love you, baby”, hijgde ze in mijn oor en zette haar nagels diep in het vel van mijn kop. Ik bonkte alsof mijn leven ervan af hing en kwam zo al rechtstaand klaar. Voorzichtig droeg ik haar weer naar het bed en daar vielen we naast elkaar neer… compleet uitgeteld en zeiknat van het zweet en een hoop andere lichaamssappen.

Zoals gezegd; zij is geen zittend of liggend gat. Ze is enorm energiek en als een duracel konijn leek ze van geen ophouden te weten. Nog geen 5minuten nadat we daar naast elkaar crashten, rolde ze me op mijn buik en begon ze mijn rug en de achterkant van mijn benen te masseren. En masseren dat kan ze uitstekend. Het is soms verbazend hoeveel kracht die kleine spleetogen in hun armen en handen hebben. Op gegeven moment stopte ze met haar handen en begon ze met haar dijen te masseren. Ja, haar dijen… Vraag me ook niet hoe dat in zijn werk ging! De ledematen volstonden gaandeweg niet meer en dus gooide ze haar hele lichaam maar in de strijd. Met vol gewicht stond ze op mijn rug en was met haar voeten mij al trappelend aan het masseren. Iets soortgelijks had ik die morgen in het massagesalon ook mogen meemaken, maar daar werd gebruik gemaakt van een steun zodoende het volle gewicht niet op mijn rug rustte. Koi deed het wel met haar volle gewicht. Vraag me niet hoe, maar mijn rug leed niet onder die ongeveer 45kg van haar. Het was simpelweg zalig.

Na de massage wou ze er opnieuw terug tegen aan gaan, maar mijn pik behoefde nu toch wel enige rust. Ik moest haar met lijf en lede tot bedaren brengen, want ze begon me haast te verkrachten. Ik zei haar dat we nu even pauze gingen houden en dat ze op het balkon een sigaret mocht gaan roken. Ze had zelf geen sigaretten bij en om even van haar verlost te zijn, ging ik zelf naar onder om een pakje te kopen. Voor mij was het weer geil om aan te zien toen ze daar op mijn kleine balkon tegen de muur stond te roken, met alleen een grote witte handdoek rond haar bruine lijf geslagen. Om het even over mijn fetisj te hebben: van haar wist ik dus dat ze een rookster was omdat ze op het terras van de bierbar ook al aan het roken was, maar het wijf van gisteren was, net zoals de meerderheid van de Thaise meiden, een niet-rookster. En dat was ook wel iets wat Dupke me op voorhand gezegd had en wat toch wel een beetje een nadeel is voor mij. Maar ik had het erger verwacht zoals hij het beschreven had. Uiteindelijk waren er nog genoeg rooksters als je uit je doppen kijkt. In een ruwe schatting zou ik toch nog zeggen dat 15% van de Thaise mokkels rookt. Misschien zelfs heel wat meer, indien je de occasionele rooksters mee zou tellen. Hoe dan ook, voor echt de kettingrokende DVP’s zoals je met hopen in de Duitse saunaclubs opmerkt, zit je in Thailand niet op je plaats. Maar al bij al was ik toch blij dat deze Koi tegengekomen ben, want zij is wel een sexy rookster met een glamoureuze rookstijl (ookal rookt ze er niet meer dan 15 per dag).

Wanneer ze haar nicotineshot weer gescoord had, dook ze terug op mij in het bed. We hebben een heel poosje liggen knuffelen en zoenen. Onbewust hadden we ons na dat poosje terug in positie 69 gewrongen. Ik likte haar poes opnieuw vol overgave, maar nu was ze al meer gepekeld na al de seks en het feit dat ze gaan pissen was terwijl ik voor haar sigaretten ging kopen. Het was dus niet in haar opgekomen om even haar kut na het zeiken af te spoelen met de douchekraan. Maar op zich was die geile piskut van haar nog best lustopwekkend. Ze schoof opeens naar voren en dat voelde als een moerasslang die over mijn borst en buik kroop. Ze begon me opnieuw droog te neuken, maar nu in cowgirls reverse modus. Ik zag mijn pik vanuit dat punt goed tussen die lipjes door schuiven en telkens wanneer ze volledig naar voor schoof, kwam mijn eikel piepen tussen haar kontstkaken. Telkens opnieuw wanneer ik het puntje van mijn pik zag verschijnen hing er meer slijm aan. Was het haar nectar of was het voorvocht dat van mij kwam, dat weet ik dus niet, maar ik begon weer paniekerig om me heen te graaien om mijn condoom te pakken te krijgen. Ik moest 2x luidop roepen om te stoppen of ze had hem er stapvoets in laten floepen. Eén van mijn lievelingstandjes als zij omgekeerd op mij zit en zich laat achterover vallen zodoende ik haar haren over mijn gezicht krijg en haar stevige tietjes en haar sexy buikje kan strelen. Dit standje kwam echt wel heel goed tot zijn recht omdat ze nog verdomd lenig is ook. Ze lag opeens volledig dubbel geplooid met haar kop naast de mijne. Dan moet je nog voorstellen dat mijn pik in haar zit… Lekker spannend en hopen dat ze hem niet breekt. Hoe ze het flikt weet ik niet, maar bij de meeste dames waar ik dit standje mee opvoer heb ik altijd de indruk dat mijn pik er elk moment kan uitknallen met effect, maar bij haar bleef ie vast zitten en kreeg ik op geen enkel moment de indruk dat ie er ging uitfloepen. Dit was stengelen op hoog niveau, dat is het minste wat ik kan zeggen. Koi maakte zoveel indruk op mij dat het voor mij niet lang mogelijk was om dit te blijven trekken. Het was aan mij om diep te stoten, door mijn bekken omhoog te duwen en kantelen, want zij kon in haar dubbel geplooide houding geen bewegingen meer doen. Wat ze wel kon, dat was haar kutspieren af en toe aanspannen en me een benauwd gevoel van jewelste geven. Benauwd in de positief betekenis van het woord. Ik streelde over haar bezwete buikje naar onderen en terwijl we in die ingewikkelde positie doorgingen, bespeelde ik met 2 vingers haar kittelaar. Ze leek wel helemaal de stuipen te krijgen over haar slangenlichaam en ik werd compleet gek. Ze was duidelijk ook tot een orgasme aan het komen en als het fake was, dan is dat wel het beste stukje toneel dat ik in mijn hele leven gezien heb. Ik stootte nog een paar keer heel diep en krachtig en spoot dan ook maar enkele spermaklonters weg.

Na dit alles hebben we elkaar nog gewassen onder de douche en daarna was het tijd om afscheid te nemen. Dat viel me zo moeilijk dat ik haar na de laatste knuffel opnieuw achterna liep en haar vroeg of ze geen zin had om mee gaan te eten. Ik zou wel trakteren, want het vreten kost daar toch niks. Ze stemde nog in ook. Blijkbaar rammelden we beide van de honger na zo’n 3 heftige sekspartijen. En het was een slimme zet, zo bleek, want dankzij haar kwam ik een voortreffelijk Thais restaurant terecht waar ik anders nooit was geweest. En nog veel beter van prijs dan de meeste Thaise restaurants die bol staan van toeristen en zakenlui. Na het eten moesten we wel degelijk afscheid nemen, want ik had nog snode plannen voor de rest van de avond en nacht. Ter afsluiting: zij heeft me 2000 B voor bijna 4 uur gekost. De extra tijd heb ik vergoed met een etentje wat me om en bij de 800 B koste alles te samen. Dit was dus voor korte tijd en dan moet je weten dat er uiteindelijk toch nog goed te onderhandelen valt bij de dames. Normaal voor een uur zou het al 1000 B gekost hebben.

Omdat ze zo een schatje is en bovendien de poten van een renpaard onder haar piskelder staan heeft, draag ik met liefde dit nummer aan haar op: http://youtu.be/HH85zttgbGg

Avond 2:

Op de tweede avond was er weer een overvloed aan hapklare brokken Thais vlees. Wat een gezellige drukte op de ongeveer 200m lange Soi Cowboy. Deze keer was ik haast magnetisch gestuurd een gogo-bar binnengelopen. Ik had bij het eten al wat gezopen en in deze bepaalde bar zou ik mijn gezuip verder zetten. De regenachtige dag was in de loop van namiddag weer droog en dorstig geworden. Die avond nog met gemak 30°C. Binnen in die bar stonden ook nog van die ventilatiemolens en dat heb ik veel liever dan airco. Van airco wordt je alleen maar ziek en krijg je stijve spieren, zeker nadat je klam bent van het zweet. Nu goed, de bar waar ik nu te gast was had nog een ander bijkomend voordeel: in tegenstelling tot de andere etablissementen waar de mokkeltjes met kledij of in bikini staan te dansen, hingen ze hier wel degelijk naakt rond de paal. Of toch bijna… Ze hadden een minuscule string aan met amper een lapje voor hun kruis van één vierkante centimeter. Zo was het voor mij makkelijk om te zien dat het geen ladyboys waren. Veel van de mokkeltjes hadden mooie kleine tietjes. Heerlijk om naar te kijken voor mij persoonlijk. De beste dansers ter wereld zullen ze zeker niet worden, die Thai, maar toch hielden ze mijn aandacht vast. Nadat ik bij de kerel van de bar wat info wist in te winnen, was het voor mij klaarduidelijk dat hier gewipt diende te worden.

Bij de barkeeper wees ik er eentje aan en in minder dan 2 minuten later zat ze bij mij aan de bar. Nu wel met een jeansshort en een bikinitop aan. Een kort gesprek volgde en ze stond me meteen aan. In deze bar was er de mogelijkheid op boven in één van de kleine privévertrekjes gaan te wippen. Meestal betreft het dan een uur. Dat mokkel zou me dus 1000 B kosten voor een uur, of zo’n slordige 25€. Ze nam me mee op sleeptouw naar boven…

Naam: Poy, Leeftijd: 26jaar, Lengte: 1m65, A-cup tietjes, strakke kont. Helaas voor mij een niet-rookster, maar ze was me wel een hele knappe… Dus dat compenseerde.

Tamelijk professioneel en een normale standaard. Bij het pijpen al, trok ze een condoom over mijn pik en het beffen heb ik ook gelijk overgeslagen. Tongzoenen was zo goed als nihil, maar het neuken zelf kon ze als de beste. Zeker 40min aan één stuk heb ik met haar zitten bonken… Dat was mogelijk door het feit dat Koi me deze namiddag al leeggemolken had en mede door de alcohol. Drijfnat in het zweet door de zwoele hitte en de inspanningen, kwam ik al hijgend klaar. Met haar geen extra’s en het was puur zakelijk. Ze bleef nog even liggen en sloot haar ogen, maar na 5min sprong ze recht en zat het uur erop.

Voor de rest van de avond leek de ergste geilheid er wel afgeneukt te zijn. Ik had nergens nog zin in. Enkel nog zuipen en de nijverheid in de soi wat gadeslaan. Ben dan maar aan de overkant tegen de gevel van een andere bar gaan zitten en met een fris biertje wierp ik mijn blik op alles wat voorbij liep. Ik bedacht bij mezelf dat er eigenlijk niet veel katoi’s waren zoals ik had verwacht. Kan natuurlijk zijn dat ik het in de verste verte niet in de gaten had van wie allemaal een kerel zou kunnen zijn, maar toch enkelingen kon ik goed van de andere dames onderscheiden. En ja, die stellen zich in het algemeen wel ietwat vulgairder op dan hun zuiver vrouwelijke collegae. Maar ik vind zelf toch dat deze doelgroep een te verwaarlozen aandeel betreft in Soi Cowboy. Misschien voor de liefhebbers onder jullie toch een filmpje plaatsen:
    http://www.hottube.me/video/65355119...tm_campaign=t1

Nacht 2 en dag 3:

En dan nu komen we bij het hoogtepunt van mijn bezoek aan Bangkok. Het neusje van de zalm, de crème de la crème! Ik had al een heuse kroegentocht achter de rug en was al zo zat als een peloton bouwvakkers op een vrijdag rond 17u. De nacht mocht dan wel laf en warm zijn, ondertussen was het toch weer beginnen regenen al was het een Bijbelse zondvloed. Dus deze keer zat ik ergens in een bar binnen. Her en der al wat zitten lullen met mokkeltjes, maar het zat er toch niet meer in voor vandaag (dacht ik). Krijg ik daar opeens aan het tafeltje voor mij een huiveringwekkend knap mokkel in de gaten. Een mooi wit jurkje, kleine A-cup tietjes, niks make-up en ze zag er verdomme nog maagdelijk 17 uit. Ik hield haar even in de gaten en plots kwam ik tot het besef dat er in mijn broek ook weer leven in de brouwerij kwam. Natuurlijk stond ik dik van zeik door al dat bier en ging ik eerst even naar de plee. Toen ik terugkwam zat er één of andere cowboy met cowboyhoed en al, bij aan haar tafeltje. Ik dacht: weer zo’n vervloekte stinkende Amerikaan. Maar toen ik me terug op mijn plaats zette en vlagen opving van hun geklets, leek het me eerder een Australisch accent. Al kon het evengoed een Zuid-Afrikaan zijn, want die hebben soms hetzelfde raar accentje in dat Engelse dialect. Nu, van waar die hoerenzoon uiteindelijk kwam, dat interesseerde me niet. Wat me wel deerde is dat hij net bij diegene zat waar ik mijn oog had laten op vallen. Net de enige in heel de keet, zoniet in heel de cowboy straat, die mijn pik en lust wist te beroeren. En ik werd al helemaal chagrijnig van geilheid toen ik zag dat ze ook nog een sigaret opstak en dus een rookster was.

Een halfuur ging voorbij… een uur ging voorbij… Het bleef maar duren. Met een luide zucht vroeg ik me hardop af over wat die mislukte cowboy toch bleef lullen. Het leek me verdomme of die zijn hele levenswandel uit de doeken aan het doen was. Waarschijnlijk verstond zij nog niet eens de helft van wat hij daar aan het ophangen was en hoogstwaarschijnlijk interesseerde het haar ook voor geen moer. Toen ik nog een Heineken bestelde vroeg ik aan de ober of dat nog lang ging duren en of er uberhaupt nog gevogeld zou worden. Die kerel glimlachte wel, maar deed er niks aan. Daar ik het mokkel in het begin nog zag lachen met wat die papzak allemaal te vertellen had, daar leek ze het ook zelf beu te worden naar gelang de tijd verstreek. Ze knikte alleen nog maar wat, zei soms iets terug, maar de lieve smile op haar snoet had ik al enige tijd niet meer gezien. Toen ik opeens opving dat hij naar de prijzen zat te vissen, werd ik al haast misselijk. Ik hoorde haar 6000 B vermelden en ondertussen keek ze even beschaamd en verlegen naar mij, maar richtte zich meteen weer tot cowboy Henk. In mijn kop speelde al doemscenario’s op om hen te volgen, hem in elkaar te vegen en er vandoor te gaan met haar, maar ik wist me nog net te bedwingen. En het was ook nog niet nodig, want die gore smeerlap leek nog niet toe te happen en er nog een halfuur gelul bij aan te breien. Ik weet niet wat er te wachten staat als je in Thailand amok begint te maken, maar het begon echt wel in me op te borrelen. Ik moest en zou dat mokkel hebben en dat ging hij me niet beletten!

Ik hoorde hem nog opscheppen over zijn handel thuis, maar ondertussen was hij wel nog aan het afdingen op de prijs. En hij was ook nog aan het uitvingeren naar de extra’s die mogelijk waren. Op het arme kind haar gezicht stond weliswaar te lezen dat ze er geen zin in had. Om met zo’n ouwe vette viespeuk mee te gaan, die waarschijnlijk nog stinkt en steenpuisten op zijn ballen staan heeft, daar kan je als jong meisje geen fuck zin in hebben. En nog bleef het maar duren. Als dit zo verder ging zouden we de keet weliswaar sluiten en heb ik niet eens de kans gehad om nader kennis te maken met haar. Ik stond recht en begaf me naar hun tafel, ik legde mijn arm over haar schouder en keek de smerige strontzak met een ernstige blik aan (voor zover ik nog een ernstige blik heb in zo’n beschonken toestand). “Ben je nog van zin om haar te fucken of ga je hier nog tot na sluitingstijd blijven ouwehoeren met haar?” lispelde ik in het door drank beïnvloedde Engels. Die kerel begon zich nog dikker te maken dan dat hij al was, maar ik keerde mijn rug naar hem toe en begon me aan haar voor te stellen. Met een half oog op hem gericht stelde zij zich ook aan mij voor. “Wil je met mij meegaan naar mijn hotel deze nacht?”, vroeg ik haar recht op de vrouw af. Ze keek even angstig naar de opgejutte boer, maar stemde toch in met mijn voorstel. Ze liep even naar achteren om haar regelingen te treffen en haar spullen te pakken. Ik draaide me terug naar Cowboy blaaskaak en die was nog steeds niet gestopt met zijn geblaas. Hij begon me te bedreigen dat hij dit niet zo ging laten en dat hij zijn beklag zou doen bij de baas van die tent. Dat ik geen recht had om met zijn zaken te bemoeien en dat soort onzin. Ik keek hem droog aan en toen mijn meisje terugkwam zei ik: “FUCK OFF” en ik verdween met haar.

Nu had ik wel een belangrijk aspect moeten overslaan in alle haast. En dus informeerde ik me nog wat toen we naar mijn hotel stapten. Het was ook weer een gouden tip van Dupke om je altijd te vergewissen of de meiden geen nest met jong hebben of een flat delen met een ander wijf… Want in dat geval kunnen ze er eerder willen vandoor gaan met zulke uitvluchten. Maar ze had een sleutel van waar ze logeerde en kinderen had ze gelukkig ook niet. Ook voor de prijs taste ik haar ter nauwer nood nog eens af, maar ook dat was een onverwachte meevaller: daar ze aan de ouwe cowboy 6000 B vroeg, zei ze tegen mij dat het maar 4000 B kostte oftewel 100€. Dit mokkel zou voor de rest van de nacht de mijne zijn… En wat ik toen nog niet wist… De volledige dag morgen ook nog! Ondanks dat zij ook een regelmatige rookster was, bleek ze geen sigaretten bij te hebben. Daarom wist ik nog snel ergens een pakje te scoren op de weg naar het hotel.

Haar naam: Duangjai of zoiets… Maar met flink wat bier op, ging ik dat niet kunnen onthouden of uitspreken. Ik mocht haar bijgevolg Duang noemen. Als bij miraculeus wonder heb ik haar naam toch kunnen onthouden.

Naam: Duang, Leeftijd: 21jaar, Lengte: 1m60, B-cup, sappig kontje en weliswaar het knapste mokkel dat ik die avond gezien heb. Anders had ik het geduld niet gehad en was ik haar niet gaan opeisen.

Om terug wat te kalmeren na het incidentje met Benny Hill cowboy en om terug wat in de sfeer te komen na het bruuske ons uit de voeten te maken, stonden we eerst nog wat te lullen op het balkon en zodoende kon zij nog roken. Gratis sigaretten naar believen, dat leek zij fijn te vinden… En ik vond het absoluut geil om haar te zien roken. Niet tegenstaande ze er nog jong uitzag, had ze in de bar wel zoiets wilds over zich waarvan je zou denken dat ze met je tekeer gaat als een tijgerkat met een prooi. Maar dat was niet het geval en in haar maagdelijk wit jurkje leek ze me toch eerder een jong, onervaren en verlegen trutje. Dat wilde en die ontembare blik was waarschijnlijk een pose in de bar. Neen, dit mokkel was gigantisch lief en nog romantisch ingesteld ook. Wat zou volgen met haar dat heb ik nog nooit met een hoer tegen betaling meegemaakt. Dit werd pure romantiek van het klaarste water en dat maakt van haar een GFE++++…. Maar laat ons beginnen bij het begin!!!

Op het balkon nam ik haar in mijn armen en begonnen we met veel gevoel, doch voorzichtig en zachtjes te zoenen. Ze hield zich blijkbaar bewust nog wat in, maar ik kreeg langzaam aan meer en meer en ze voerde het tempo in intensiteit gaandeweg ook op. De ene doet wel aan TZ, de andere weer niet… Maar met onze Duang was het lekkerder en geiler dan ooit te voren in Bangkok en dat niveau zou ik ook niet meer halen voor de rest van mijn bezoek. Dit was liefde op het eerste zicht. Daaropvolgend strompelden we naar binnen en betaste ik haar vochtige kruis onder het jurkje. De warmte en nattigheid kwam door haar slipje heen. Zij ging ook met masserende bewegingen over mijn geslacht heen. Het moest niet lang meer duren of we flikkerden onze kleren uit. En zij had echt wel een zuiver en botergeil lichaam. Zo wulps en klein… redelijk wat haartjes op die poes, maar wat zag dat er geil uit. Kleine kaasdraden van haar eigen vocht hingen al in die haartjes op haar spekzwoertjes en leken te wachten tot ik ze zou komen opvreten. Ik dook boven op haar en we rolden in het bed een paar keer over elkaar heen. Tussen het zoenen, likken, zachtjes bijten, strelen en droogneuken door, trok ik de schuif van mijn nachttafeltje weer open en legde enkele rubbertjes klaar zoals stilaan een gewoonte geworden was. Ik daalde af en zoog aan haar verrukkelijke tietjes, zoende haar buikje, likte de binnenkant van haar dijen en ging toen aan de slag met een oerdegelijke befbeurt. Haar kut smaakte me nog beter dan die van Koi. Iets minder vers nog, maar zeker geen storende smaak. Een smaak die een combinatie was van wit verlies, vers zweet en een bloemige zeepgeur van een half etmaal geleden. Ik slurpte niet alleen de kaasdraden uit haar vettige kuthaar, maar at heel haar poesje uit. Druppelgewijs liep haar vocht in mijn bakkes en ik voelde het schuim ervan in mijn mondhoeken staan. Ze was tijdens het beffen meer actief dan Koi de vorige middag, want ze bewoog stimulerend met haar bekken en heupen mee. 69 heb ik met haar niet gedaan, maar na een half uur poesje likken duwde ze me van zich af en gebood me plat op het bed te liggen. Zij ging mij nu verwennen. Zonder condoom, zonder handwerk, zonder tanden en alleen met haar lippen en tong begon ze me te pijpen. Niet echt diep, maar wat ze deed voelde enorm goed aan. Ze likte mijn klepel liefdevol en ook mijn ballen werden ter mond genomen, afgelikt en ondergekwijld. Ze likte en sabbelde maar door, tot zelfs in mijn liezen en de binnenkant van mijn dijen. Ik lag daar al helemaal gespreid met mijn benen ver uit elkaar en zij likte en pijpte alsof haar leven ervan af hing. Ze begroef haar kop echt in mijn kruis en een tikkeltje ongemakkelijk doch prettig voelde ik hoe ze ook tussen mijn zak en mijn schijtgat begon te likken. En ook daar bleef het niet bij… Voor ik het maar al te goed besefte zette ze haar schouders in mijn knieholten en duwde ze mijn benen op die manier naar mij toe. Zo kwam ik met mijn gat gekanteld naar haar toe te liggen en begon ze verdomme nog mijn reet uit te likken. Ik voelde hoe haar tong probeerde binnen te dringen, maar ik spande mijn strop aan. Dit was me te persoonlijk en heus niet nodig. Ik kreeg zelfs halvelings de slappe lach daar ze zo overtuigd probeerde door te gaan. Net zo’n snuffelhond die tussen het mos en zwammen truffels gevonden had. Ik kon het toch telkens weer afwenden, want ik was niet zinnes om mijn eigen krent te proeven wanneer ze me later weer zou kussen. Ze bekommerde zich nog om mijn ballen en pik… Maar na een halfuur intensieve orale verwennerij van haar kant, smeekte ik haar om er mee te stoppen. Ik was nu niet zinnes om mijn laatste kruit van de dag te verschieten door middel van een FT-tje.

Ze kwam terug naar boven en we zoenden nog wat terwijl ze haar fluweel zachte huid en lijf tegen mijn torso drukte. Ze was te klein om in die positie droog te neuken en zodus stopte ze met zoenen en zette zich recht op mij. Ik voelde haar kleverige kut over mijn jaap schuren en dat was een aangenaam gevoel. Ik streelde haar tietjes en daalde af langs de zijkant van haar lichaam. Zo zacht, zo petite en oooohhhh zoooooohhh sexy. Door de verlichting in mijn kamer, mijn beschonken toestand en de sensuele bewegingen die ze maakte, zag ik de contouren van haar body en haar silhouet haast in een andere dimensie. Ik zette me recht op de kracht van mijn buikspieren en zo kwam ik in kleermakerszit terecht en zij zat op die manier opeens in mijn schoot met haar benen om mijn middel. Bij het rechtkomen was mijn pik in haar vulva geschoven en het voelde gelukzalig aan. Dit was geen ordinaire seks, maar puur het bedrijven der liefde. Ik legde mijn kop zijdelings op haar schouder, streelde zachtjes over haar rug en neukte verder met zachte stootjes. Zij trilde ook over heel haar lichaam en het was overduidelijk dat deze kleine opdonder zo opgewonden was als een keukenwekker. Na een poos begon ze zelf op een neer te soppen in deze positie en het leek wel alsof ze vacuum aan’t zuigen was op mijn kruis. Ik hoorde haar sappen smakken als de zee die op een dijk klotst. Tot mijn eigen verbazing begon ze met schokken klaar te komen… ze hijgde en jammerde en er liepen zelfs tranen uit haar ogen. Wat was hier aan de hand? Ze leunde opeens achterover zodoende ik haar strakke lijf voor me zag en ik nog ruw haar tieten en voorkant begon te strelen. Ze kreunde en riep op God en blijkbaar was ze nog echt aan het klaarkomen. In mijn schoot werd het zo nat dat ik dacht dat ze aan zeiken of squirten was. Zoniet, dan komt ze klaar met de inhoud van een halve emmer. Dit was allemaal heel mooi, maar daarmee was ik nog niet tot mijn climax gekomen. We rolden een paar keer over elkaar heen en zoenden elkaar vol overgave. Mijn pik zat nu nog dieper in haar en ik kon haar diepe, korte en passionele stoten toebedelen. Zij werd gek en ik ging over mijn toeren. Ik kreeg er onregelmatige hartkloppingen van. De passie vloog ervan af zoals pijlen vuurwerk uit Enschede. Tussendoor zoende ik haar hals en zoog aan haar vingers en likte haar wangen. Ik werd geiler en perverser met de minuut. En ik kon er van profiteren, want mijn hoogtepunt was nog niet in zicht dankzij mijn escapades eerder die dag.

Na nog een tijdje vol overgave vrijen, trek ik me terug en draai ik haar om. Ze ligt op haar buik en ik lik, zoen en streel haar rug, kont en de achterkant van haar dijen. Vervolgens bracht ik nog een eerbetoon aan mijn goede vriend Badslippers door haar reet uit te likken en heb eveneens achterwaarts haar kut leeg geslurpt. En er was vreten te over, want de nattigheid van haar orgasme plakte nog steeds tussen haar lippen en billen. Na het betere orale werk van de Bef-Master trok ik haar bij de heupen weer recht en ik ging haar doggy neuken. Ik was zo geil dat er in deze modus minder liefdevol geklipperd werd… Het ging de behoorlijk harde toer op en ik genoot met volle teugen. Zij begroef haar snoet in het kussen en kreunde als een krolse kat. Op z’n hondjes voelde haar poes minder nauw aan en omdat ze zo uitermate nat was, ontbrak het me aan de juiste touch om tot spuiten te komen. Daarom gebood ik haar om op haar buik te liggen en haar benen samen te houden. Liggend op haar buik trekt ze haar billen van elkaar zodoende ik mijn salami er makkelijk weer in kan duwen. Maar van zattigheid of misschien wel van vermoeidheid, schuif ik uit en verlies ik de steun op één knie. Ik zak dus met mijn volle gewicht ietwat naar onder en floep… Ik zat toch wel niet in haar kont. Ik hield me als bevroren in en vroeg of me dat toch geen extra kost zou opleveren. Alsof ze niet voelde dat er een object van 17cm in haar endeldarm zat, schaterde ze wat en gebood me om voorzichtig verder te doen. Heel lief en voorzichtig duwde ik op en neer. Haar kont voelde wel nauw aan en was nog droog genoeg om de wrijving optimaal te ervaren. Ik zoende haar schouders en hals en op die manier liet ik mijn champagne spuiten. We kantelden ietwat, opdat ze niet gespannen onder mijn gewicht moest blijven liggen en zo kon ik haar teder over zijkant van haar ranke lijf strelen. Zeker nog 5minuten bleven we zo liggen tot mijn pik volledig slap geworden was en op eigen houtje uit haar gat glipte.

Ik was compleet kapot en leeggemolken. Het was al ver in de nacht en ik rolde op mijn rug om op het nachtkastje mijn uurwerk te pakken en wat zie ik daar liggen op dat nachtkastje…. Het condoom dat ik klaargelegd had, nog in de verpakking en ongeopend. In een paniekerige reactie kijk ik naar mijn pik en ik zie geen rubber. Ik kijk naar haar kont terwijl ze zichzelf naast me zat te verschonen met een tissue en zie nog net een sliert sperma uit haar schijtsluis druipen. Ik sloeg mijn handen voor mijn smoel en vroeg me haast luidop af wat ik nu weer uitgevreten had. Wie weet wat ik me nu weer op de hals gehaald heb. Normaliter hou ik mijn kop erbij, maar door de oplaaiende emotie en de invloed van de liters bier, gebeurde het ineens. Onbewust… Even onbewust en niet expres zoals ik onvoorzien opeens in haar gat zat te roeren. Oh hemeltje… En dan heb ik verdomme nog in haar gat gezeten. Ze moet het in het schemerlicht haast gezien hebben dat ik zo wit uitsloeg als een fles melk. Ze kwam terug bij me liggen en streelde me bijna moederlijk over mijn wang… En dan maar lieve woordjes fluisteren in dat Engels met Thaise tongval.

-“We fucked without condom and it was not ment to be”, stak ik al een preek af.
    -“you nice man, with you me don’t mind”, zei ze in Thai-English op een komische toon, maar ik was not amused met het hele verloop.
    -“It is not safe and in a country like this you have to be carefull with all the sextourism!”
    -“Me not do it with everyone, me very clean girl and you nice man…”

Jaja, het zal wel… Alsof ze mij effectief zou zeggen dat ze iets op haar lijf heeft als dat daadwerkelijk zo is. En dan nog zou ik haar kunnen vertrouwen, maar wie zegt haar dat ik te vertrouwen ben. Als ze dit met mij doet, dan zal ze het ook al wel met anderen gedaan hebben. Gelukkig kon ik de paniek onderdrukken en moest ik opeens denken aan een topic op dit forum, waar ik voor mijn vertrek nog wat gelezen heb. Daar beweert een bepaald individu dat je jarenlang ongestraft zonder condoom kan neuken zonder wat op te lopen. Het enige wat je moet doen is niet blijven buurten, meteen gaan pissen en je slinger met koud water en zeep wassen. Niet dat ik daarin geloof. Als je HIV oploopt of een andere ernstige SOA, dan krijg je het naar mijn mening nog niet af met javel of detergent. Maar het was de enige optie die rest, want ik ben nog niet zo machtig dat ik de tijd kan terugdraaien. Dus spring ik uit bed en ren de badkamer in. Eerst ga ik zeiken… Dat ik de bril ophef, maakte op zich niet veel uit, want daar ik de afgelopen 24uur zo heftig geneukt had, was een regendouche er niks tegen en heb ik de muur en al mee besprenkeld. Na het explosieve plasje hang ik mijn pik in de wasbak, trek mijn vel naar achteren en zet de koude kraan open. Vervolgens maar schrobben met die klomp handzeep. Bijna 10minuten lang en mijn klepel was er op den duur helemaal van geïrriteerd. Ik was ietsiepietsie geruster, maar het bleef toch op mijn maag liggen. Goed geslapen heb ik niet. Tegen de morgen was ik eindelijk naast haar ingedut. Zij sliep daarentegen wel als een roos.

Met een droge bek en een tong van leer wordt ik langzaam wakker. Terwijl ik naar mijn schone slaapster kijk, hoop ik en richt ik me tot de hemel dat ze me met niets opgescheept heeft. Ik was nog in een roes, maar daar was ik meteen uit toen mijn telefoon over de hele kamer galmde. Dat was zo schrikken dat ik een halve meter omhoog vloog. Welk stuk ongedierte riskeert me nog voor tienen uit mijn nest te bellen? En hoe is het mogelijk dat iemand me zou bellen, want niemand kan weten in welk hotel en al zeker niet in welke kamer ik verblijf. Even sloeg de ongerustheid me om de oren en dacht ik terug aan Cowboy Henk waar ik gisteren iets te stoer tegen gedaan had en vervolgens een mokkel voor zijn neus wegkaapte. Misschien had hij klacht ingediend, maar hoe zouden de flikken dan weten wie ik was en ik welk hotel ik verbleef? Ik kreeg haast een koortsaanval van de spanning, maar omdat Duang naast me ook begon wakker te worden door het veel te luide telefoongerinkel, nam ik het gesprek toch aan. Met trillende en afwachtende stem zeg ik “Hallo”. Aan de andere kant van de lijn klinkt ineens heel luid: “Whasssssuuuuuuuuuuuuuuuuup”. Soortgelijk zoals in volgende link: http://youtu.be/EUEzWvlV348 . Ik dacht dus meteen aan een flauwe grappenmaker, terwijl ik de telefoon een meter van mijn kop hield. Dus ik vraag beleefd who the fuck it is. Nu bleek het een collega van mij te zijn die gisteren toegekomen was. Hij had mijn gegevens van de collega in wiens plaats ik gegaan was en samen met mij wou hij nu Bangkok op stelten gaan zetten. Ik zei dat ik momenteel niet alleen was en dat ik hem deze avond wel ergens zou treffen. Zo zou ik niet eenzaam en alleen moeten dineren, oordeelde ik en maakte een afspraak. Dat deze collega onverwachts opdook, zou me later nog wat opleveren. En blijkbaar kenden we elkaar, aangezien we ooit samen in de VS een cursus doorlopen hadden. Voor hem was het al de derde of vierde keer in Thailand en later zal blijken dat die sodemieter nog een gortiger zwijn is als mezelf. Maar later meer over de uitspattingen met hem, nu terug naar mijn Aziatische schoonheid die langzaam wakker wordt en haar kleine, zachte en warme tieten in mijn flank duwt.

Langzaamaan beginnen we elkaar weer heftig te strelen, te betasten en zelfs te tongzoenen. Ik met mijn stinkende katermuil, zij met haar slijmerige slaapbakkes… Maar dat deert ons niet, daar we zo opeens weer een geile opwelling ervoeren. Onze lichamen drukten zich tegen elkaar en het zou hoogst politiek incorrect zijn, mocht ik wederom beginnen klagen over dat zonder condoom neuken. Dus ik zei niks, stopte mijn pik in haar sappige kut en we vingen aan met een passionele vrijpartij. Ik raad dit iedereen af, maar mocht het lotje boven mijn kop hangen, dan had ik het de nacht ervoor al opgelopen. Bijna een uur lang lagen we romantisch en liefdevol te vrijen… Dit wijfje maakte met haar GFE-toestanden zoveel indruk op mij dat het onmogelijk was om mijn kop nog helder te houden. “I love you, I love you, I love you” was het enige wat ze tussen het gehijg en gekreun door in mijn oren fluisterde. Wanneer ik klaargekomen was, was ik zo bekaf als een kersverse moeder die zopas een zesling geworpen heeft. Ik was zo afgemat dat ik de moed niet meer had om mijn luie kloten uit bed te hijsen voor nog een laat ontbijt. Dus ik nam de telefoon en bestelde roomservice… Ik liet mijn kersverse verloofde ook wat bestellen!

Na een afschuwelijke mengeling van noedels, kip, limoen en appelcake voor ontbijt, ging ik voor de zekerheid mijn lans nog eens met koud water en zeep wassen. Toen ik terug de kamer in liep zag ik Duang op het balkon staan en ze stak net een sigaret op. Ik keek naar onderen en zag dat mijn pik al opnieuw stijf stond. Ze had weer haar kledij aan, maar dat belette me niet om achter haar gaan te staan, mezelf tegen haar gedrukt. Met mijn hand ging ik onder haar wit jurkje en werkte mezelf tussen haar billen. Ik begon haar aars te kietelen met mijn vingers en duwde mijn klauw nog ietsje dieper om ook haar poes te kunnen voelen. Terwijl 2 vingertoppen halvelings in haar gleuf glijden, kom ik in contact met een zooi van plaksel. Tja, mijn eigen saus dus. Ik trok mijn hand weer terug en gaf haar zachte zoentjes in haar hals. Ook zij werd zo geil als een brandende heks in het vagevuur en ze doofde haar half opgerookte sigaret meteen. Ze sprong rond mijn nek en we zoenden teder. Het bed halen was in die omstandigheden onmogelijk en dus begonnen we over de vloer te rollen. Ik likte en beet zachtjes in haar smakelijke tieten terwijl ik haar bovenstuk van het lijf rukte. Zij werkte zich als een slang uit haar jurkje en ook ik ontdeed me klungelig van mijn onderbroek. In het zithoekje, zette ik haar op het lage salontafeltje en ik trok ruw haar slipje voor haar kut weg en stak mijn pik er opnieuw in. Deze keer iets wilder en sneller stengelen dan de voorgaande keren. En ze leek het prettig te vinden. Helaas werd dit een vluggertje van amper 10minuten, maar naar verluidt kwam ze wel 2x klaar. Toen we klaar waren, opstonden en onze broek weer optrokken, zag ik op het salontafeltje 3 grote vlekken wit slijm. Toen ze in de gaten kreeg dat mijn oog daarop viel, grijnsde ze heimelijk geil naar mij en zoende me opnieuw vol overgave om me ervan af te leiden. Het schoonmaakpersoneel van het hotel zal wel minder gegrijnsd hebben… Gelukkig liet ik op de laatste dag nog wat fooi liggen voor die arme stakkers!

Vlak na de middag gingen we de stad in. Zij ging me wat door Bangkok gidsen. Dat was totaal niet de bedoeling. Ik ging met haar mee naar onderen om haar pas op te halen bij de balie en daarna zouden we afrekenen en afscheid nemen. Maar ze wou geen geld en ze wou mijn volledige identiteit weten en dat soort dingen. Ze was zelfs bezig om me voor te stellen aan haar familie. Het geld duwde ze weg en aan de ingang van het hotel, hield ze me stevig vast als teken dat ze geen afscheid wou nemen. Ze wou nog voor de rest van mijn verblijf samen zijn met mij. Ik had daar al een serieuze klucht opgehangen dat ik geen hoerenloper was en dat ik per toeval met mijn zatte kloten in die bar was terecht gekomen. Ik was enkel in Bangkok voor business! Door het telefoontje deze morgen, had ik een diner vastgelegd met mijn collega en zodus kon ik dat als excuus gebruiken. Ik zou met een zakenrelatie gaan eten, zogezegd. Eerst wou ze verdomme nog mee en toen ik zei dat die man alleen kwam, begon ze al met ideetjes op de proppen te komen dat ze een vriendin mee uit zou vragen. Verdomme wat zat ik nu al vast aan dat mens. Uiteindelijk lulde ik me er toch uit dat ik alleen moest gaan omdat we ernstige zaken te bespreken hadden. Maar gedurende de hele namiddag zouden we dus onverwachts nog samen blijven.

Dat bleek dus schandalig goed mee te vallen. Ze is een bijzondere lieve meid en wederom leer je haar van een andere en zeer menselijke kant kennen. Op die manier heb ik ook wat opgestoken over Thailand en heeft ze me een verrukkelijk recept gedicteerd, wat ik thuis zeker eens ga klaarmaken. Een hoer in bed en een prinses in de keuken, wat moet een man nog meer hebben? Neen, ze is een schatje in het kwadraat… Maar onze werelden zijn te verschillend en bij wie heeft ze trouwens nog allemaal deze moeite gedaan. Bovendien heb ik geen zin in een hele rompslomp om haar het land uit te krijgen en ik ben niet fel genoeg geneigd naar de Oosterse vrouwen. En mijn wantrouwen is te groot. Ze kan wel zeggen dat ze terminaal verliefd is op mij en 100 kindjes wil maken, maar uiteindelijk denkend die mokkels allemaal dat ik een rijke Jan Lul ben en dan mag ik nog 45 keer zeggen dat ik maar een arm stuk ellende ben. Dat ik alleen maar wat geld in zijn zakken heb en voorts 2 hypotheken moet afleggen met een onderbetaald loon. Hoe graag ik haar ook mocht of hoe stapel zij eventueel op mij was… Tegen vanavond zou dit romantische sprookje afgelopen zijn.

Hoewel ik me hier harder profileer dan ik werkelijk ben, moet ik toch toegeven dat de namiddag met haar sneller voorbij vloog dan ik zou wensen. We hebben leuke dingen gedaan en een fijne tijd gehad. Ergens in een goedkoop kroegje viel het afscheid me erg zwaar en zij zat er ook zowat half jankend bij. Ze hengelde nog naar mijn adres en zou me schrijven. Ze vroeg mijn facebook en schreef zelf ook haar volledige naam op. En zelfs haar adres en haar nummer. Om van het ergste gezeur af te zijn, maar me toch niet te fel laten in te pakken door haar, gaf ik één van mijn alias email-adressen. Niettegenstaande deed het vanbinnen pijn om haar zo in haar lieve snoet te beliegen. Ze wou nog steeds geen geld: niet voor de zwoele nacht en niet voor vandaag. Daar kon ik echter niet mee leven en daarom wurmde ik toch stiekem 4000 B in haar handtasje, bij onze laatste stevige omhelsing. Ik zei er niets van, maar ze zou het wel snel genoeg merken en dat zou toch wel de pijn verzachten indien ze tot de constatatie komt dat ik toch niks van me laat horen!

Zo een romantisch epos behoeft ook een romantisch lied: http://youtu.be/I1qkUZZ1aho

Avond 3:

Dus ik kom toe in het restaurant waar we hadden afgesproken en ik herken mijn collega meteen. Bij hem was nog een andere collega. De ene was vandaag toegekomen en de andere gisteren. Dat is het voordeel als je dagelijks vluchten op Bangkok hebt. Het is niet de bedoeling dat wij elkaar ooit ergens zien, want wij werken normaliter zelfstandig en alleen. Tot de eenzaamheid veroordeelde lone wolf! Nu, hier heerst er een cultuurtje om onderling af te spreken… Naar verluidt is daar een hele Bangkokclub onder mijn andere collega’s op poten gezet. Allen proberen ze 3 of meer dagen hier te blijven en de vaste kern onder hen reist met gemak 4 tot 5x per maand naar Thailand. Het werd mij dus meteen duidelijk waarom het altijd zo moeilijk is om zulke vluchten in mijn planning te pakken te krijgen. Zoals ik het vaakst op Amsterdam, Brussel, Rome of Oost-Europa vlieg, zo vliegen zij het meest op Bangkok. Een gezellige babbel zou volgen… Alsof we elkander al jaren kenden. Die ene collega kende ik dus van een bijscholing een tijd geleden, maar dat was dan weer in formele omstandigheden. Nu leer je dat stuk crapuul van een andere kant kennen en blijkt dat ie helemaal van de pot gerukt is. De andere, nooit eerder gezien, was daarentegen nog gekker. Dat is de moederneukende Azië specialist. Die zit niet alleen continu op Bangkok te vliegen, maar die is al even verzot op China waar we twee bestemmingen hebben en ook Mumbai. Volgens zijn uitleg valt er in China nog meer te neuken dan hier in Thailand. Hijzelf is groot, heeft blonde haren en groene ogen… Dat is daar een unicum en naar het schijnt lopen de Chinese wijven daar krols van. Na wat hij vertelde over China kon ik niet anders dan toch wel overwegen om ook eens een trip naar dat halve communistische land te plannen. Via partnerluchtvaartmaatschappijen was hij ook al in Japan en Zuid-Korea geweest. In Seoul is het volgens hem niet makkelijk om een wip te versieren, maar Japan beleefd volgens hem de vrije liefde en ook daar kan je met gemak een wijf versieren zonder dat je Yens moet neertellen.

Maar goed, nu zitten we in Bangkok, en ik informeerde me bij hen of er nog een ander district was dan Soi Cowboy. Volgens Dupke waren er nog twee, maar één daarvan markeerde hij als onveilig. Met twee Israelische Bulls bij me als bodyguard konden we het eventueel eens overwegen om daar een kijkje gaan te nemen, maar ook zij vonden dat we daar niks te zoeken hadden. Het is voornamelijk de gayscène uit Bangkok die die daar samenhokt. Volgens mijn twee kameraden zitten daar alle homo’s, shemales, travesties en bi-seksuelen. Het zou hier om de buurten Soi Silom en Soi Pratuchai… ook Tor Kor of zoiets. Dat waren volgens hen de buurten waar we niet moesten wezen. De andere plekken zouden ze me na het avondmaal gaan wijzen. Niet dat ik Soi Cowboy beu was, maar ik had geen zin om Duang opnieuw tegen te komen en bovendien was ik te nieuwsgierig over wat Bangkok nog allemaal te bieden had.

De twee perverse varkens namen me dus mee op sleeptouw. Eerst Nana Plaza, waar ik al eerder een glimp had van opgevangen. Deze hoerenshopping van drie verdiepen zag mij er uit als vergane glorie en bovendien merkte ik duidelijk de aanwezigheid van shemales op. Na één drankje wou ik daar meteen weg. Mijn kameraden snoepten erop los, want de ene had vergane glorie van een jaar of 40 op zijn schoot zitten. Die was zoniet ouder dan Nana Plaza zelf. En de andere had warempel een ladyboy rond zijn hals hangen. Zelfs voor mij was het duidelijk om dat te zien, maar hij wou het niet geloven van mij. Hij heeft daar zelfs zitten met lebberen en zich aan die plastic C-cup zitten vergrijpen. Voor mij persoonlijk was Nana Plaza dus geen competitie voor Soi Cowboy. Ik zou elke geïnteresseerde ijsbeer dan ook willen aanraden deze buurt niet eens te overwegen in het schema van een citytrip Bangkok.

Voor wie toch eens onder die sluier wil spieken, zie hier wat sfeerbeelden:
    https://www.google.be/search?q=nana+...w=1600&bih=805

Wie liever een bewegend beeld prefereert, piept hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=nDIEjFx-nMI
    http://www.youtube.com/watch?v=JVho4M8hi-E
    http://www.youtube.com/watch?v=qLW30_SRGzg
    http://www.youtube.com/watch?v=fxmDP...feature=fvwrel
    http://www.youtube.com/watch?v=G7KD8...eature=related

Wat ik wel kan aanraden en wat gelijk ook meer mijn meug is dan Soi Cowboy, dat is het district Patpong. Daar wist ik het bestaan niet van, en dankzij mijn kameraden heb ik het leren kennen. In mijn ogen veel vetter dan Soi Cowboy en het neemt 2 straten en enkele zijstraten in beslag. Hele knappe en ook veel jonge mokkeltjes bevolken de buurt daar. Ook in de bars stond het meer bol van de geile Aziatische konijnen, dan in het Cowboy district. Op het eerste zicht wel minder naakt dan in bepaalde bars te Soi Cowboy. Hier veel meer dames, met bikini, gewone sexy kledij of met lingerie aan. We gingen meteen van start met een ouderwetse kroegentocht. Het bier vloeide rijkelijk en we lachten en maakten pret als een stel kinders in Disneyland. De meest vunzige klootzak van de twee, had al prijs in de tweede bar. Een bar die bruist van lekkere Thaise mokkeltjes en hij vergrijpt zich aan het lelijkste geval dat daar rondliep. Ik dacht verdomme al dat het een toiletdame had kunnen zijn. Nu bleek wel dat hij speciale wensen heeft en bij haar zat hij op het goede adres. Over vunzigheid gesproken; de andere informeerde me ook dat hij ooit al eens een escort gehad heeft in Thailand, maar dat het in prijs-kwaliteit zeker niet gunstiger is dan wat je hier doorgaans bij elkaar scharrelt. Als je echt specifieke voorkeuren hebt of iets prefereert waar de meeste dames hier hun neus voor optrekken, dan kan je best beroep doen op een escort of beter gezegd een echte hoer. Want mijn makker stelde meteen duidelijk dat de dames in Cowboy en hier in Patpong verrevan hoeren zijn. Zij werken onder een hele andere status en worden in theorie niet verwacht seks te leveren.

Ook voor het Patpongdistrict heb ik internet ondersteboven gehaald om jullie hiervan laten mee te genieten:
    https://www.google.be/search?q=patpo...w=1600&bih=805

Niet alleen foto’s, ook clipjes:
    http://www.youtube.com/watch?v=DZxFC...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=FVeKjz9hGmI
    http://www.youtube.com/watch?v=EYYqI79Ii_E
    http://www.youtube.com/watch?v=Dsd8s5TQHyc
    http://www.youtube.com/watch?v=JL7nJAy9oIE

Kaart Patpong:

patpong-map.jpg

In nog 3 bars liepen we samen binnen om wat te zuipen, gogo dancers te aanschouwen en wat met de mokkels op een speelse wijze te rotzooien. Ergens op een soort van kleine dansvloer speelde ik hem kwijt. Hij had nog net gezegd dat ik nu officieel lid was geworden van de Asia Airmiles Club en toen verdween hij plotseling tussen de meute met wederom een duidelijk katoi rond zijn nek. Ik stond er dus alleen voor en voor mij trachtte een ondeugend snolletje mijn pik te teasen met haar kont, maar aangezien dat ze zelfs op hakken nog te klein was, leek het er meer op dat ze zichzelf stond klaar te rijden op mijn knie. Ik besloot om terug aan de toog gaan te hangen en bestelde mezelf nog een biertje. Ik kijk links van mij en zie een ietwat mollig meisje lief naar me lachen, dan kijk ik rechts van mij en merk ik een geil uitziend mokkel met geblondeerde haren eveneens naar me grijnzen. Nu ja geblondeerd. Haar haarkleur leek me eerder een mengeling van rood en lichtbruin. Zoiets wat je in het straatbeeld van Bangkok wel vaker ziet. Wat ik niet wist was dat die twee meiden vriendinnen waren en in een conversatie waren met elkaar voor ik er kwam tussen staan. Toen me dat duidelijk werd zette ik me recht zodoende ze terug ongestoord tegen elkaar konden verder kletsen. Ik sloeg hun gedrag en hun gesprek gade. Zo komisch, zo onschuldig en toch smelt je ervoor. Dat gekke taaltje, daar valt niks uit op te vangen. Maar ik hoorde een paar keer het begrip “ferrang” vallen en misschien hadden ze het wel over mij. Ik mengde me voorzichtig in het gesprek en zo maakten we kennis. Opeens kwam er een derde bijstaan. 100% zeker dat het een meid was, maar ze had zo’n kort opgeknipt pittig kopje, dat het toch iets te hard op een jongen leek. Dus haar negeerde ik maar. Ik liet de mokkeltjes even verder kletsen met elkaar en wankelde naar buiten. In de straat was het druk en ik liep even tot het einde met al behoorlijk wat bier op. Daar kwam ik op een grote straat terecht en die wou ik nemen om naar de andere parallel lopende straat van Patpong te gaan. Ik zie daar een bar of disco met pussy collection op de deur. Terwijl ik daar naartoe loop krijg ik ineens in de gaten dat ik op Silom road sta. Silom… What the Fuck… Daar hadden mijn vrienden het nog over… Dat was het homobolwerk volgens hen. Ik zag alleen maar mokkels, maar met een hoop promille in het bloed vertrouwde ik toch niet meer op mijn eigen ogen. Ik maakte rechtsomkeer en ging terug de bar binnen waar ik de kletsende wijven weer opzocht. Ik mocht dan wel zat zijn, maar ik stak mijn pik er toch voor in het vuur dat dit wel degelijk vrouwen waren.

Ik nestelde me weer tussen beide in… Het jongenskopke was gelukkig weer verdwenen. Terwijl ik tegen de ene begon te lullen, bleef de andere me over mijn been wrijven of hing ingehaakt aan mijn arm. Als ik dan tegen haar begon, dan begon de andere me te betasten. Dit viel best wel mee en misschien moest ik op mijn laatste avond toch nog eens iets geks doen en opteren voor een trio. Ze waren tenslotte niet mis. De ene misschien een tikkeltje mollig, maar lang niet moddervet. De andere heel knap, maar helaas een beugeltje in haar smoel. Wat kon mij het schelen, ik klopte beide dames gelijktijdig op hun dijbeen en zij dat we het eens over de prijs gingen hebben voor hun twee te samen. De barfine zou naar verluidt 700 B zijn, maar bij twee dames kreeg je zogezegd een voordeeltarief. 1000 B zou dus voldoende zijn. Waarschijnlijk werd ik nog in’t zak gezet, maar voor die prijs konden we niet mierenneuken. Wat wel… De prijs die zij voorstelden. De dikke was nog niet zo lang actief (zo dom om dat dan nog te vermelden) en dus moest ze het nog allemaal wat leren. De andere ging redelijk somber over de prijs heen. Het meest zakelijke gesprek wat ik met een Thaise tot nu toe gevoerd heb en dat vond ik niet leuk. Misschien was de mentaliteit in Patpong toch een beetje anders. 10 000 B. Ben je nou helemaal besodemieterd. Ze wilde er niet eens van afwijken, maar dan zei ik dat ze hun triootje in hun gat konden steken en dat ik slechts eentje zou meenemen. Voor één is het ook 5000 zei de magere. Ik keek haar aan en vroeg haar droogjes wie hier gezegd heeft dat ik voor haar zou kiezen. Dus richtte ik me tot de mollige en vroeg wat haar prijs was. De andere trachtte er nog tussen te komen, maar ik zei dat ik in gesprek was en vroeg haar om zich niet te bemoeien. De andere zei wat in Thais tegen haar, maar antwoordde tot mijn verbijstering toch ook 5000. Alsof ik in de Kashbah in Marokko bij een marktkramer stond af te dingen; zei ik vrank dat ik 3000 wou geven. Ik was nu op mijn derde dag brutaler geworden en bovendien had ik niks te verliezen. Als ik mijn zin niet zou krijgen, liep ik heen en hoefde ik hen niet eens meer terug te zien. 5000 hield ze hardnekkig vol. Ok 4000 zei ik dan maar en nu leek ze wel toe te happen. Maar dan wou ik dat ze ook zoende met de tong, pijpte zonder condoom en alle standjes die ik maar wou met condoom. De magere kookte bijna over en leek te beseffen dat ze de bal had misgelagen. Want haar vriendin zou met mij meegaan en zij zou hier nog een hele avond op haar kin kunnen kloppen. Er waren daar zoveel mokkels in die bar dat ik voor geen meter geloof dat die elke dag van de week door een klant meegevraagd worden. Het lijkt me zelfs mogelijk dat ze in vele gevallen al blij kunnen zijn dat ze 2 dagen per week wat geld kunnen verdienen. En zelf als dat mager schaap daar nog zou blijven zitten, was het best mogelijk dat ze nog haar slag zou slaan. Maar afgaand op het publiek zou ze dan eindigen met een stinkende dikzak, een paar oude Amerikanen of een stel zatte Jappen met een bos haar op hun ballen. In alle bescheidenheid durf ik te stellen dat ik daar de meest aantrekkelijke en virielste kerel was. Bijgevolg stelde ik haar nog eens de vraag of ze zich toch niet had bedacht, ze antwoordde niet, maar ik zag de opkomende goesting in haar ogen wel. 5000 for me and 4000 for her, testte ze me uit… Dat is 8000 voor jullie twee hield ik voet bij stuk. No is 9000 B, zei ze chagrijnig. Bye bye my dear, zei ik vervolgens terwijl ik met de andere aanstalten maakte om te vertrekken. Terwijl de dikkere iemand ging halen voor de fine, hoorde ik de andere achter mijn rug 8000 is OK fluisteren. Haast onverstaanbaar door de muziek, maar ik trok haar eveneens van de kruk en vroeg ook aan haar of zoenen en de hele mikmak inbegrepen was. Uiteraard bromde ze onverschillig!

Ik wist wel dat ik in Patpong was, maar waar the fuck in Bangkok dat gelegen was, daar was ik nog niet uit. Ik had mijn stadsplan niet bij me en bovendien was ik nog half lazarus ook. Dus half bezopen en met twee hoeren bij me kruip ik in een taxi en ik laat me naar het hotel brengen. Nu vermeld ik graag dat die twee totaal anders waren nu, dan in de bar zojuist. Plagerig waren ze me op de achterbank aan het teasen en die spleetoog van een chauffeur zat maar concervatieve blikken in zijn achteruitkijkspiegel te werpen. “Who is the motherfucking fellang?” Grijnsde ik in mezelf en keek even vies terug opdat hij weer op de baan zou letten. In het hotel werd het warempel nog beter. Want daar die magere teef nog zo de zakelijke bitch zat uit te hangen, was ze nu het liefste meisje dat je je kon voorstellen. Geen gezeik meer over geld en nu alleen nog quality time met die twee snollen. De dikkere had wel wat minder ervaring, dat was me meteen duidelijk. Zij leek niet echt te weten hoe ze er moest aan beginnen. Nadien was de seks en het samenspel met haar wel naar behoren, maar ik denk dat ze vooral problemen had mee hoe ze de zaken hier ging aanvangen. Terwijl ik met de magere zat te tongen, nodigde ze de bolle met een handgebaar toch uit. Die zat mijn voeten zachtjes te masseren en leek wel te denken dat ze niet welkom was. Toch zocht ze uiteindelijk toenadering en waren we met 3 aan het tongzoenen. Dit was geil, dit was te gek… Dit was kicken. Ik liet me achterover vallen op het bed en op elke gelijk verdeelde helft van mijn lichaam lag er eentje. Afwisselden tongden we met elkaar en soms ook gezamenlijk. Jeetje, wat had ik een pret. Ik voelde een hand zachtjes mijn ballen kneden en ik voelde een hand voorzichtig mijn pik afrukken… Wie wat deed, weet ik niet en dat doet er ook niet toe. Feit is dat het zalig was.

Om het voorspel even te onderbreken; ik was hen nog vergeten voor te stellen! Aanvankelijk noemden ze zichzelf Bree en Kitty, maar dat is dus niet echt. De meeste Engelstalige sekstoeristen kunnen de Thaise namen niet uitspreken of onthouden en vandaar dat ze ook opteerden voor een artiestennaam. Ik was natuurlijk weer geprefileerd om ze bij hun echte namen te mogen noemen.

De mollige is Mok of zoiets, 1m65, C-cup, volle kont, weliswaar met een beetje sinaasappelhuid en 20jaar. De slanke is Nai-Tim, 25 jaar, A-cup, tamelijk platte kont en dus lichtbruin, blondachtige haren. Zeer komieke kop wanneer ze giert van het lachen en je die beugelbek te zien krijgt!

Terug naar het verloop van het triootje. Ze begonnen me samen te pijpen… en niet op het niveau zoals in de Duitse saunaclub, maar effectief en realistisch zoals het je ooit wel eens op een gek moment zou kunnen overkomen. Ze gebruikten veel spuw en het was behoorlijk aanstootgevend om te zien hoe de ene de andere haar kwijl aflikte. Alsof ze het elke dag deden, waren die twee niet vies van elkaar. In mijn hele leven heb ik nog maar één keer een geilere pijpbeurt gehad in een trio en dat was met twee Poolse Escorts die uiteindelijk 10x zo duur waren en dat slechts voor een paar uur. Met deze twee spleetogen kon ik zo nog heel de nacht doorgaan. Natuurlijk ben ik niet de man die zelf niet de handen uit de mouwen steekt. Het spreekt dan ook voor zich dat ik hen ook een befbeurt ten goede gaf en waar hun wereldje ging van duizelen. Alle twee gingen ze op knieën en ellebogen als loopse katten naast elkaar zitten. Daarbij staken ze hun kont goed naar achter en hun dijen wat uit elkaar zodoende ik er goed bij kon. Ik likte eerste de mollige haar gat en ging dan over naar de magere haar kut. Het zou haar leren, van 5000 B te durven vragen. Als ik dan vuiligheid van de ene haar gat op mijn tong had, dan kreeg de andere het nu dus in haar kut gesmeerd. Ik trok haar billen wat harder van elkaar en kon met mijn tong beter diep gaan in haar kut. Zo diep mogelijk penetreerde ik haar alsof ik haar aan het neuken was met mijn tong. Daarna deed ik bij de mollige hetzelfde en die leek het uitermate prettig te vinden. Na een paar minuten regenden de slierten vocht uit haar openstaande poes. Een deel van dat overdadige vocht likte ik op en daarmee ging ik de andere haar kakgat ook likken. Door middel van de mollige haar slijm fungeerde dit als glijmiddel en neukte ik met mijn tong ook haar gat. Deze beugelbek kreeg er de slappe lach van en dus nam ik aan dat het behoorlijk kietelde bij haar. Ik liet haar sterretje voor wat het was en bekommerde me terug over haar vulva. Kreeg ze nog een tweede keer haar eigen aarsvocht in haar kut gesmeerd. Dit afwisselde gebef ging nog een tiental minuutjes door op die manier en toen vroeg ik of ze bij elkaar de Hongaarse schaar even konden doen om me te entertainen. Ze hoorden het donderen in Keulen, maar door hen min of meer in die positie te leggen, hadden ze het snel genoeg door. Beiden hun kruis nat gelikt plus het vele vochtverlies van de mollige er nog bij, maakten dat ze een soppig geluid produceerde terwijl ze hun kutten tegen elkaar zaten te wrijven. En jawel, weer zag ik de dikkere er harder van genieten dan de magere. Jij perverse brok van een rijstklonter, dacht ik bij mezelf. Ik rukte mijn pik even af op dit geile schouwspel, maar ik kon me niet inhouden om er bij te duiken. Ik ging met mijn middel op de mollige haar kop liggen zodoende ze mijn pik diep in haar mond kon nemen. En terwijl likte ik de twee poezen die vettig en slijmerig tegen elkaar schuurden. Menig maal pletten ze mijn tong klem. En heel zacht én voorzichtig was ik de dikke aan het skullfucken. Dit triootje was best wel een heftige PSE. Wanneer ze wat van elkaar los kwamen, vingerde ik hen beiden. Dat ik soms met dezelfde vingers in de ene kut zat en daarna in de andere, dat leek hen geen moer te kunnen schelen. De mollige ging naast me op het bed recht staan met haar benen open. De andere ging me nu pijpen terwijl ik op mijn knieën zat. Terwijl beugelbek zich te pletter zoog op mijn paal, vingerde ik de gespreide dikkerd rechtstaan met drie vingers tegelijk. Ik voelde de druppels eruit spatten en verdenk haar ervan het ene na het andere orgasme geloosd te hebben. Een sprinkler was er niets tegen. Mijn hele arm en de andere haar rug wat nat gesprankeld en dat was zo geil dat ik niet eens in de gaten had dat ik ook aan het ejaculeren was. Haar heel beugelbakkes hing vol met kwark en ik vroeg of ze het door wou geven aan de andere. Ze deden het nog ook. Gedurende 2minuten hebben ze mijn zaad met elkaar zitten swappen. Ik vroeg me al bijna hardop af of ze effectief alles zouden doen wat ik vroeg. Die proef zou ik meteen op de som nemen. Ik vroeg hen om het kwakje onderling te verdelen en dan door te slikken. Hier kreeg ik mijn zin niet. Of misschien deels. De magere zei dat ze dan moest overgeven als ze dat deed en liet de beurt aan haar voorbij gaan. De zogezegd onervaren 20 jarige diktiet wist er anders wel raad mee. Zij slok haar helft zonder problemen door en het leek haar verdomme nog te smaken. Eigenlijk is zij echt wel een vuil pervers duiveltje dat onder de radar door stiekem ook geniet.

Na dit heftig seksavontuur, kreeg ik een slapte van jewelste over me heen. Te weinig slaap, nog steeds de jetlag, al dat gezuip en dan zo hard moeten presteren op seksueel vlak. Een man zijn suikerspiegel zou voor minder naar vriestemperatuur zakken. Ik besloot om roomservice te bestellen. Natuurlijk ben ik zo beleeft om de dames ook een maaltijd aan te bieden. En die sloegen ze zeker niet af… Vooral de dikke niet. Samen hebben we het wat later op een vreten gezet dat ik er moe van werd. Zo zat als Boris Jeltsin in zijn sterkste periode en met mijn pens vol viel ik in slaap. Wat die twee nog uitgevreten hebben, dat weet ik niet, maar toen ik een paar uur later wakker werd lagen ze toch ook liefelijk naast elkaar te slapen. Met een houten kop mijmerde ik even terug aan de uitspatting van enkele uren terug. Daarbij dacht ik er ook weer aan dat dit enkel het voorspel was en dat er ook nog geneukt diende te worden. Dus ik zou hen meteen weer wekken met het nieuws dat er nog werk aan de winkel is.

Even voor alle duidelijkheid. Het voorspel, bestaande uit een resem van viespeukerij, is niet meteen mijn stijl. Normaal toon ik meer respect en drijf ik dames niet tot het uiterste, maar Bangkok lijkt wel een stimulerend effect op mij te hebben. Onder invloed van drank en de stoere praat met de jongens in de vroege avond, moeten het beest in mij wakker gemaakt hebben. Bovendien ga je zo op in de sfeer van het sekstoerisme dat je werkelijk die wijven gaat bekijken als stukken vlees en dat is misschien wel verkeerd van mij. Het is daar allemaal zo laagdrempelig en omdat die mokkeltjes haast op niets een grens blijken te trekken, zit het in de natuur van de man om steeds verder te gaan en meer te vragen. Ik ben er niet trots op met wat ik met die twee uitgespookt heb, maar het was godverdomme wel kicken. Ik denk dan altijd dat ik het best nog netjes houd en dat er daar voor 85% nog meer gore viespeuken rondlopen dan mij. Wie weet wat dat soort volk die wijven allemaal flikt. OK, ik verbloem mezelf hier een beetje, zo netjes heb ik het ook niet gehouden als je bovenstaande alinea leest en dan de vorige nacht heb ik nog zonder condoom geneukt… Maar wat begin je als zwakke man ertegen? Die mokkels laten het uiteindelijk toch ook allemaal maar gebeuren!

Genoeg wroeging en berouw getoond, nu terug verder met het triootje. Ik had 4 tieten tegelijkertijd tot mijn beschikking en in een ijltempo likte en zoog ik ze om de beurt af. Ik kwam handen en een tong te kort om ook de rest van hun lichaam in erotisch vertier te dompelen. Het vetste moment was wederom dat ik tussen hen in gesandwished werd en we met ons drie weer met volle teugen begonnen te tongkussen. Mijn geslacht werd weer zo hard als een slaghout en om me niet weer te wagen aan een spelletje Russische Roulette had ik nu de condooms al op het bed liggen. De smalle trok heel professioneel het condoom over mijn klepel en de mollige nam al meteen plaats op mijn knuppel. Met een enorme druk, neukte ze me langzaam. Kortom ze voelde heerlijk aan! De andere was terwijl opnieuw bezig met mij te zoenen. Tot dusver kon ik al oordelen dat dit een top3 trio was uit heel mijn bestaan. Wanneer je in de Duitse saunaclubs of bij een escort een trio meemaakt, dan zit je meestal nog met het probleem dat men de condooms switchen wanneer je van mokkel wisselt. Dat is niet altijd leuk, want het is een soort van onderbreking en het haalt je toch wel even uit je geslachtsdriftige roes. Bij deze twee Thaise sloeries was dat dus niet het geval. Toen de ene van me afging, nam de andere plaats. Geen bandenwissel, geen onderbreking… Ze waren totaal niet vies van elkaar. En zo bleef de magie er wel in! Dit was volledig een ideaalbeeld van hoe een trio moet zijn. Was dit met een Europese brunette en een blondine geweest, beide rokers en volledig mijn type, dan was het waarschijnlijk de topervaring van het jaar geworden. Helaas dus niet, want ik zat met 2 niet-rokende Thaise opdonders op mijn hals. Gelukkig verliep de sessie haast perfect. Een simpele ziel als mij zou niet meer mogen verwachten, eigenlijk. Het venijn zat hem weer in een klein hoekje toen de mollige van mij afging en een kaasdraad van aan haar kut nog rond mijn pik hing. Ook mijn ballen waren plakkerig van haar vocht. En dan gaat die andere daar gewoon over zitten alsof er niks aan de hand is. Op dat moment moest ik dus al uitkijken om niet te spuiten. Gelukkig voelde de magere minder cosy aan dan de mollige. Zij reed wat wilder en met meer brute snelheid. Het was me meteen duidelijk dat zij volmondig voor de PSE ging. Op zich niks mis mee, maar ik was op een punt gekomen na 3 dagen Bangkok dat slijtage de kop begon op te steken. Een wilde rodeorit was het laatste wat mijn pik nodig had. Ik had dus liever de zachte doch intense aanpak van de dikkere, maar toch was ik dankbaar dat de andere onstuimig en bruusk overnam, want anders was het nu al afgelopen met stengelen.

Ze mocht dan wel wilder van aard zijn, maar ik was nu haast zeker dat ze ook aan haar eigen genot aan het denken was. Ze was in Cowgirl Reverse op me komen zitten. Niet echt op de manier zoals ik het prefereer, dan wel gehurkt. En ze sopte maar op en neer en ook zij begon te lekken als de Titanic na de ijsschots! Oftewel was het de liquide stof van de andere die zichzelf aan het vermenigvuldigen was. Ze hupte maar op en neer en telkens als ze op ging, floepte mijn pik er net niet uit. Moest dat toch gebeuren en knotste ze met haar schaambeen voluit tegen mijn paal, dan ging ik met een fractuur naar huis en zou ik weken niet meer kunnen wippen. Het was telkens zo nipt dat ik er niet meer durfde naar te kijken. De mollige moet dat aan me opgemerkt hebben en zodus kwam zij met haar drijfnatte flamoes op mijn muil zitten. Ik likte en slikte… Als ik niet slikte, dan stikte ik. Mijn lippen, tanden en zelfs mijn neus bespeelden haar genotsknikker en mijn tong zat diep in haar schede. Mijn tong fungeerde vrijwel echt als glijbaan, want haar nectar schoof via die weg mijn keel in. Wat een vuil meisje, dacht ik bij mezelf… Doch, ik hapte uit pure geilheid alles naar binnen. Ondertussen was de andere gestopt en van me afgegaan. Ook zij kwam haar poes aanbieden en met drie in elkaar geknoopt had ik twee kutten op mijn smoel. Daarna trok de dikkere zich terug en begon samen met mij de andere te beffen. Ze stak ook haar vinger in haar collega d’r vulva, en daarna zoog ik die slijmerige vinger volledig af. En dan likte zij weeral aan haar vinger en stopte deze er terug in. De magere was nu echt wel even nat als de dikkere. Blijkbaar was zij toch eerder een liefhebster van de wat hardere en dominante aanpak. Nu de alcohol al meer verteerd was, was ik daar helaas niet meteen de beste partij voor. Toch zette ik me recht en ging de magere nu op z’n hondjes nemen. Heel diep drong ik binnen in haar tengere lichaam. Van achteren gezien en telkens ze een stoot van mij moest incasseren leek het allemaal zo fragiel. Ik was eerder geneigd om het voorzichtig te doen, maar zij gaf aan dat ik er flink mocht op in beuken. Dus deed ik dat maar. De andere hield me vanachter beet en streelde met haar handen naar voren en gaf mijn borstkas een stevige massage. Na 10minuten had ik mezelf al helemaal in het zweet gewerkt door zo fel en krachtig te bonken. Volgens mij moet ik haar blaas doorboord hebben, want op het bed was er zoveel uit haar kut gelekt dat ik haar ervan verdenk dat ze haar zeik de vrije loop liet nemen. Blaas gepenetreerd of niet, nu was het weer tijd dat ik de andere achterwaarts in de poes ging naaien. Die zette zich zonder veel woorden meteen klaar en ik checkte nog snel even dat het condoom nog heel was. Het condoom was nog heel, niettegenstaande ik mijn pik er niet meer door zag vanwege het slijm. Ik begon me echt wel af te vragen of er wat met de westerse mens mis is. Haast alle Aziatische mokkels produceren vocht alsof ze de bron van een kabbelend beekje zijn. Zelden kom ik westerse mokkels tegen die zoveel vocht verliezen. Volgens mij komt het door al die cocosmelk die ze in hun vreten kieperen. Nu goed, ik duw mijn pik met een halve kilo jizz van die andere nu in de kut van de mollige. De eerste stoten meteen heel diep en met volle kracht. Ze sloeg haar kop meteen in het kussen en sloeg met één arm keihard tegen de muur voor haar alsof ze haar ledematen niet meer onder controle had van extase. Als de buren nog niet wakker waren, dan was dat nu wel het geval. Haar dikke kont, waarop ik nu een panoramisch zicht had, was een heus spektakel. Ik kneep er flink in en streelde dat zachte kontvlees daarna meteen heel ruw. De andere stond inmiddels naast het bed en trachtte met haar beugelbakkes me te tongzoenen. Maar als dat geschiedde, dan was ik dat geile overzicht voor me aan het missen. Dus ik duwde haar een beetje weg en zei dat ik zo weer bij haar zou terugkomen. Dat zou er echter nooit meer van komen, want ik kon mezelf niet meer inhouden en voelde hoe de druk in mijn pisbuis vanwege het bruisende zaad begon toe te nemen. Ik wou echt geil en op PSE wijze toch afsluiten, dus ik vroeg hen om zo meteen naast elkaar op hun rug en naar mij toe gaan te liggen, direct op het moment dat ik mijn piemel terug zou trekken. De magere kwam er weer bij en die lag al klaar en toen trok ik terug zodoende de andere ook in de door mij gevraagde positie kon gaan liggen. Bij het terugtrekken zag ik dat mijn condoom lichtjes gescheurd was. Waarschijnlijk veel te lang op hetzelfde rubber blijven rijden en dan nog eens veel te wild ook. Ik plukte het haast door wrijving verbrande rubber van mijn stengel en begon in alle hevigheid eraan te snokken. De eerste straal vloog schuin over de dikke haar gezicht en de tweede straal vloog met nog een krachtigere druk tot tussen de tieten en op de buik van de magere. Ik dacht dat het bij die twee stralen al gedaan was, maar toen ik voluit op bed leunde om op te staan, droop er nog een hele slinger sperma in het haar en op het voorhoofd van de magere. Ik was nu zo hard van mijn geilheid afgeholpen en helemaal afgepeigerd dat het me geen fuck meer kon schelen wat ze al dan niet met mijn jizz zouden aanvangen. Ik zakte moe en voldaan in het zeteltje van mijn zithoek en aanschouwde beide sloeries nog eens van op afstand. Ze keken verleidelijk naar mij met hun witte lijnen op hun bek en in hun haren. Ze begonnen elkaar te zoenen en elkanders gezicht af te likken. De dikkere leek mijn saus effectief op te vreten, maar de andere spuwde het uit op de tieten van de dikke. Met hun handen en vingers wreven ze het goedje uit, maar het had totaal geen uitwerking meer op mij. Alle geilheid was met geweld uit mijn lichaam gevogeld en zelfs het knapste wijf van Duitsland zou me niet meer binnen de twee uur terug geil kunnen krijgen. Mijn testosteronspiegel leek wel tot in de kelderverdieping van het hotel gezakt.

Dag 4:

Ik had het nog een paar uur kunnen rekken met die twee, maar de behoefte was als sneeuw voor de zon verdwenen, dus nam ik afscheid en stuurde hen weg. En maar goed ook, want in het word-bestand waarin ik dit verslag zit voor te typen, zit ik namelijk al aan pagina 31. Het is mezelf dus aangewezen om het nu kort te houden. Gedurende een uurtje viel ik terug in slaap en daarna ben ik een half uur onder de douche gaan staan. Mijn tanden poetsen, de baard wat bijtrimmen en toen een ontbijt gaan nuttigen. Daarna terug in de kamer mijn rotzooi bij elkaar rapen en mijn bagage weer pakken. Ook nog even mijn zaken voor de terugvlucht regelen en daarna uitchecken. Mijn bagage liet ik nog even bewaren bij de receptie en zodoende kon ik nog een laatste keer de stad in. In de late voormiddag ben ik terug in een massagesalon mezelf laten opkalefateren en de 30jarige masseuse zag er best neukbaar uit. En natuurlijk was een happy end perfect mogelijk geweest, maar deze dans liet ik toch aan mij voorbij gaan. Niet dat bij mij de geilheid ondertussen niet opnieuw was beginnen aanwakkeren, maar wel omdat ik vanuit het niets opeens een ander plan gesmeed had.

Ik kan het niet ontkennen, maar Duang heeft zo ongeveer toch mijn hartje gestolen. Ik heb van haar een schat aan informatie over haar meegekregen en dus ook haar nummer. Eigenlijk had ik het niet mogen doen, want dan zou ze ook mijn nummer hebben… Maar het was sterker dan mezelf. Ze is immers wel een echt sexy topwijf en ondanks dat ze Aziatisch is, komt ze toch wel in de buurt van het type waar ik van hou. Om het anders te stellen: ze is het lekkerste Thaise mokkel dat ik tot nu toe geneukt heb en bovendien is ze ongelofelijk schattig. Komt daar nog bij dat ze stapelzot is van mij of op z’n minst mij toch enorm goed die indruk aannaait. Dus ik bel haar op en zeg dat ik nog zo ruw geschat anderhalf uur tijd heb alvorens ik terug naar de Luchthaven moet. We sloegen erin om elkaar ergens te treffen binnen het halfuur en het één of andere smerige guesthouse binnen te treden, waar kamers voor korte periodes verhuurd worden. Ze was opgewonden en blij en volgens mij zou ze niet liever willen dat er snel kindjes van komen. We rukten elkander de kleren van het lijf en mijn fluit hing al vrij snel uit mijn boxer, maar slingerde nog veel rapper haar poes binnen. Wederom “Ohne”! We neukten alsof ons leven ervan afhing. Niet dat we op elkaar inbeukten, dat niet, maar wel met zoveel passie, traag en krachtig. En het tongen was ook zo opwindend dat het leek alsof we elkaar aan het opvreten waren. Dit was pure liefde en het was nog veel intenser dan de vorige keren met haar.

Na een uur had ik weer een aanzienlijke zaadstorting gedaan in haar harige nauwe vagina. Maar de tijd begon te dringen en ik moest mijn bagage nog ophalen in het hotel en me haasten om tijdig op de luchthaven te zijn. Het afscheid leek haar pijnlijk te zijn en ook bij mij deed het een beetje zeer. Ik mag haar wel, maar bij mij was het toch het afscheid in zijn algeheel van de stad en de mokkels waar ik een plezante tijd mee beleefd heb. En met deze Thaise stoot heb ik me het meeste en felste geamuseerd en dat is overduidelijk wederzijds. Met een heftige knuffel kwam er een einde aan en ze smeekte me om haar niet te vergeten en naar haar terug te komen. Ze zou me ook mailen en ze wil duidelijk meer met mij. Ook bedankte ze me buigend voor het geld dat ik stiekem in haar tasje gedropt had, maar deze keer wou ze echt geen geld aannemen. Ze vond het zelf al ongemakkelijk dat ik de kamer zopas betaald had. Deze keer ging ik haar ook geen verrassing toestoppen en vond ik dat dit me wel toekwam als ze dan echt zo verliefd zou zijn zoals ze zich voordoet. Want dat is nu eenmaal moeilijk te voorspellen bij die dames. Volgens mij zijn ze veel harder en gehaaider dan dat ze laten uitschijnen. Die eeuwige glimlach verbergt veel, mij dunkt. Het zou me maar verwonderen waarom ze zo makkelijk de knop omdraaien. Ten opzichte van Europese DVP’s die onder dwang of uit noodzaak in de prostitutie diensten verlenen, lijken de Thai er toch minder problemen mee te hebben. Ik verwed er mijn half fortuin ook op dat ze daarbovenop nog meer gore eikels en smeerlapperij tegenkomen dan hun westerse Collegae. Zoals ik eerder aanhaalde, ze trekken niet snel de lijn, ze lijken alles toe te staan en een grens met het echt wansmakelijke is zo goed als nihil. Ik heb het in dit schrijfsel, mijn langste verslag ooit, wel luchtig beschreven met een humoristische toets, maar ik heb ook mijn ogen open gehouden. Ik heb daar veel zaken gezien die ik liever niet wou zien. Als ik het me harder zou gaan aantrekken, dan bleef ik simpelweg thuis en ging ik nooit nog naar Bangkok. De ranzigheid barst er op bepaalde locaties en tijdstippen uit z’n voegen. Overal ter wereld zie je in de hoererij wel smerige zaken, maar net zo min als de rest op dit forum heb ik geen excuses waarom ik toch blijf hoerenlopen. Ik rammel in mijn kop dan altijd dezelfde gedachte af… Beter met een nette, propere en zachtaardige kerel als mezelf. Iemand die de vrouwen tenminste nog respecteert. Dus als ik het niet doe, gaan ze misschien met iemand anders mee die het wel bruin bakt en de dame in kwestie als stront behandeld. Dus dat is zowaar mijn enige en krachtige excuus dat ik dan oprakel… Maar nu in deze door de duivel bedorven stad, Bangkok, ben ik bij dat triootje zelf door het lint gegaan en hield ik het niet zo netjes. Maar dat is het gevolg van 3 dagen in zulke omgeving te zitten zonder beperkingen en waar alles oogluikend toegelaten wordt.

Voor mezelf heb ik spijt dat ik met mijn dwaze kop toch zonder condoom geneukt heb met Duang. Zij wou het zelf, maar je weet nooit bij wie ze het nog toegelaten heeft. Uiteindelijk heb ik haast elk mokkel daar zonder condoom kunnen neuken. Alleen bij Poy was er voldoende duidelijkheid dat het niet geapprecieerd was. De rest zei niets en drong ook niet aan. Het werd niet met woorden gezegd, maar had ik doorgeduwd, dan zat ik er puur natuur in. Ik begrijp de wijven daar niet en al helemaal niet als je kijkt wat een lelijke en vieze ongelikte beren daar allemaal rondlopen. Volgens mij is nog geen 5% van de sekstoeristen fatsoenlijk. Ik ben maar een ordinaire lage middeklasser, maar ik kon me met gemak toch bij die 5% rekenen.

Wat ik wel geinig vind en dat is dan weer wel een voordeel aan die losbandigheid, dat is dat die meiden er geen problemen mee hebben dat je foto’s van hen neemt. Van elk mokkel dat ik op mijn spies geprikt heb, heb ik dan ook een foto en dat zijn heerlijke souvenirs. Moest ik dat in Duitsland kunnen flikken, dan kon ik mijn huis er helemaal mee behangen.

Eindconclusie van het hele relaas: Bangkok oversteeg mijn verwachtingen met driedubbele kracht. Zelfs na de sterke verhalen van Dupke, NLNU en andere Thailand-snoepers. Niet alleen in mogelijkheden en het aanbod, maar ook in het opzicht dat ik veel knapper Aziaatjes te zien kreeg dan ik in mijn stoutste dromen had gehoopt. En ondanks dat Aziatisch niet meteen aan het door mij gewenste type voldoet, heb ik toch een drietal superknappe mokkels gehad en de rest knap tot heel knap. Dus de keuze is er wel degelijk. Maar ik zal niet ontkennen dat de nood aan een blanke meid na 3 nachten geel en lichtbruin toch hoog is. Ik vergelijk het toch wel wat met de Aziatische keuken: ik lust dat keigraag, maar als men het me dagelijks voor mijn neus zet, dan ben ik het snel beu ook. Die 3 nachten waren voor mij dus genoeg. Eén nacht langer en ik denk dat ik niet meer aan neuken was toegekomen. Tenzij ik er dwangmatig naar op zoek zou gaan of ik me zou laten verleiden om een korte relatie uit te bouwen met iemand zoals Duang. Ik ga dus zeker terug naar Bangkok, maar ga het dan zo regelen dat ik slechts 2 nachten blijf… Dat is ruim voldoende. Kan ik de eerste avond Patpong aandoen en de tweede avond Soi Cowboy bezoeken. Indien het moeilijk zou uitkomen en ik toch 3 nachten zou gaan, dan ben ik vast en zeker zinnes om mezelf een taxi naar Pattaya te fiksen. Dat is een heuse afstand, maar het is te doen en bijlange niet zo duur. Dan kan ik de grote stad eens vergelijken met het toeristische centrum bij de zee. Want Pattaya is het grootste mekka voor de sekstoerist en wie weet kan je er nog goedkoper gaan vogelen. Maar dat zijn zorgen voor later. Misschien dat ik nu ook rijp ben om China eens te bezoeken. Bejing of HongKong. De smaak van Azië heb ik nu te pakken, maar als ik de verhalen van mijn Israelische collega mag geloven, dan is dit een niet te negeren opportuniteit.

Tot zover dit verslag, daterende van eind vorige week. Ondertussen heb ik mijn honger naar blank wit vlees toch ook weer weten te stillen, daar ik maandag een vlucht op de Kiev had en waar ik vervolgens ook een nacht bleef crashen. Daar werd het maar eentje voor de nacht, maar die uitleg krijgen jullie nog wel onder een ander topic.

SFL, The Master-Bull, alias Mister Worldwide, groet jullie…
    http://youtu.be/CdXesX6mYUE

================================================== ================================

Nuttige linkjes:

“Wellness”: http://www.anniesbangkok.com/
    Salil Hotel link: http://www.salilhotel.com/thonglor/index.html
    Info: http://www.bangkok.com/information/
    Tips: http://www.bangkok.com/nightlife/

Plattegrond Bangkok:

bangkok-map-big.jpg

Nana Plaza in kaart: (verdieping 1, 2 en3)

nana1floor.jpg

nana2floor.jpg

nana3floor.jpg

================================================== ================================

Ranglijstje:

1) Duang (topper)
    2) Koi (topper)
    3) Triootje met Mok & Nai-Tim (heel goed)
    4) Poy (heel goed)
    5) Nam (ondermaats)

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 27 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 november 2012),Ascari ( 4 november 2012),Badslippers ( 1 november 2012),benijsbeer ( 8 november 2012),Big30 ( 1 november 2012),Bluebear ( 4 november 2012),Bosco ( 1 november 2012),De Shyman ( 1 november 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 november 2012),fg22 (19 februari 2013),gignnl ( 1 november 2012),Horny_one ( 2 november 2012),Jack42 ( 1 november 2012),Jovibeer ( 1 november 2012),LittleJoe ( 1 november 2012),Megaboob ( 1 november 2012),NikXXX (14 november 2012),noglangnietuitgewandeld ( 1 november 2012),Picasso 1 ( 9 november 2012),rob45 ( 1 november 2012),SeX++ ( 2 november 2012),Snor (10 februari 2013),Sphinx ( 1 november 2012),trigootje ( 1 november 2012),wervelwind ( 4 november 2012),Wijze grijze ( 1 november 2012),Zedd (12 november 2012)

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Het sfl. Leuk te horen dat je zo een goede tijd gehad hebt daar.

Even over Nam. Een slechte ervaring heb je altij wel eens voor. Zoals je zelf al zegt was die meid erg erg onervaren.

Over de prijzen dan. Weet dat Bangkok veel duurder is als Pattaya.

Er zijn ook prijsverschillen tussen gogos en beerbars zowel in de barfine prijs als in de vergoeding die de dames verwachten.

Soms zoals in het geval van nam zijn ze te schuchter onervaren om te onderhandelen, vandaar je normal price antwoord.

Anderen.. Tja bij de start is de sky de limit en afhankelijk of ze wel of niet mee wil ga je zoals cowboy man 6000 of jij 4000 als openingsvraag krijgen.

De 1000 die je nam gegeven hebt is eigenlijk te weinig, maar omdat ze zelf ook wel weet dat ze er niks van gebakken heeft heb je geen protest of Sad face gekregen.

In Bangkok is 3000 tot 4000 voor een gogo de normale prijs dus goed dat je bij de magere uit het trio je been stijf gehouden hebt. Al heb je volgens mij teveel gegeven maar hebben ze je wel waar voor je geld geleverd.

Pattaya daar vragen ze 1500 tot max 3000 voor een overnight visit.

Volgende keer moet je ook eens een Soapy massage gaan doen

4. Onderstaande 2 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

benijsbeer ( 8 november 2012),SFL ( 4 november 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Hey Dup,

Tja, ik ben een leek op gebied van Thailand sekstoerisme en zodus wat het onderhandelen ook niet mijn sterkste punt. Heb vooral wat geluk gehad en zeker met die eerste Nam, probeerde ik maar wat uit.
    Daar ben ik dus mee weggekomen en gelukkig maar, want ze deugde voor geen meter.
    De derde dag had ik idd al wat meer ervaring, maar vooral door de invloed van alcohol en het feit dat ik toch niks te verliezen had, was de reden waarom ik mijn been stijf gehouden had bij dat triootje. Jij zegt dat ik teveel betaald heb... Best mogelijk, maar als je ziet wat ik er voor gehad heb, dan is dat mijn langste en goedkoopste trio geweest uit mijn hele jonge bestaan.
    De volgende keer ga ik zeker de combinatie doen met Pataya, maar tegen dan stuur ik je nog wel eens een IM.
    Over het algemeens was er geen vaste of "normal price". Duang die wou zelfs geen geld, en ik heb met mokkels gepraat die 4000 vroegen en ik heb met mokkels gepraat die 6000 en meer vroegen.
    Bij elk mokkel viel er wel te onderhandelen, maar volgens mij zijn ze uitgeslapen genoeg om het mogelijke afdingen mee in te calculeren.
    Bij mij persoonlijk zat de grootste onduidelijkheid bij de barfine... Sommige hanteerden 500, sommigen 600 en ik heb ook eens met een barman zitten lullen en in diens bar vroeg men 700.
    Volgens mij is er ook een verschil wanneer je in de vooravond gaat of wanneer je s'avonds laat gaat... Maar ik kan mis zijn!

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

De meeste meiden willen in de vooravond idd liever geen longtime doen. Er valt in die uren nog wel wat te verdienen aan ladydrinks en shorttimes. Soms mogen ze niet eens weg van de mamasan, als er weinig meiden in de bar zijn, of als er nog een show opgevoerd moet worden. Na middernacht is een longtime eerder bespreekbaar. De barfine verschilt per bar. In de gogo's meestal 500 á 700. In de beerbars 300.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

7. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

SFL ( 5 november 2012)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Bangkok feb2013:

Voortaan geef ik de totale prijs van de wip mee. Ik kan het allemaal gedetailleerd blijven vermelden, maar het verschilt toch van hoerenbuurt, stad, bar en de dames in kwestie. Dus als ik een prijs vermeld voor een bepaalde termijn, dan zit daar de effectieve prijs van de dame in, de drankjes die ik haar trakteerde, de barfine aan de mamasan, eventueel de kost van een neukhok ter plaatse en eventuele fooien.

http://www.youtube.com/watch?v=RtqU-yiwkd0

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Wurgseks in Bangkok,

Naam: Kratai

District: Bangkok, Patpong

Nationaliteit/Taal : Thai / Engels

Leeftijd : 26

Haarkleur/-lengte : Zwart, halflang

Lengte dame : 1m65

Postuur/Kont/Cupmaat : Doorsnee Aziatische lichaamsbouw, iets groter dan het gemiddelde / C-cup

Tatoeages/Piercings : ja, een paar dingen her en der

Roken: ja, half pak/dag

Service: Soft SM, PSE, TZ (zuinig), Domina, PZC, NMC…etc.

Voordelen: groot naar Thaise normen, gek wijf, goeie technieken,…enz.

Nadelen: TZ weinig, te groot verrassingseffect, wurgseks waar ik niet om gevraagd had

Prijs : 1400B (hok, fine, drankje en wip!!!)

En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 7.7/10

Was het de taalbarrière, een misvatting in de communicatie of een misinterpretatie van haar kant, maar de eerste wip nadat ik voet op Thaise bodem had gezet, was meteen een openingsknaller van formaat. In de bar voerden we het inleidende gesprek en daar de meeste Thaise mokkels vrij verlegen overkomen, was deze opdonder zeer op de man af. Zo hard, dat ik me van boven tot onder heb zitten vergewissen of het geen omgebouwde kerel was… Gelukkig dus niet, maar deze 26jarige heeft al zoveel ervaring in het vak dat ze het verlegen gedoe al lang achter zich heeft gelaten. In ons gesprek vroeg ze me dan ook vlakaf waar ik zoal voor in was…

Nou, ik zie dat je rookt… En dat vind ik sexy. Dus ik vind het zeer geil indien je zou roken tijdens de seks. Voorts kan ik zowel GFE als PSE appreciëren en het liefst van al laat ik me graag verrassen. Waar ik niet van hou, dat zijn harde smakeloze sekstaferelen en ranzige dingen! Dat is zo’n beetje het alles omvattende antwoord dat ik gaf op haar vraag. Maar achteraf gezien bleek dat ze mijn laatste item niet helemaal begrepen had. In ieder geval was ik wel verrast geweest.

Ik had deze dame gekozen voor een short time en in betreffende club en onder haar voorwaarden zou dat een uur wezen. Meer moest het ook niet zijn, want de eerste avond was nog jong en ik wou vooral de eerste heftige geilheid eraf bonken. Dus één keer klaarkomen bij haar was voor mij voldoende. Ze neemt me dus mee naar een klein duister kamertje achter in de bar. Er staat een kleine wasbak en een smal bed met een strandlaken over de matras getrokken. Ik trek mijn hawaïhemd uit en hang het over de leuning van de stoel. Gedurende de tijd die ik daar voor nodig had, had zij zich ook al helemaal ontdaan van haar kledij en ze stond dus helemaal naakt voor me. Alleen witte laklederen knielaarzen had ze nog aan, maar dat vond ik wel kinky.

Ze komt op me af en duwt me ruw tegen de wand, ze likt en zoent mijn borstkas en ik zak een beetje door mijn knieën zodoende we ook op de mond kunnen zoenen. Met tongzoenen bleek ze toch zuinig te zijn. Ondertussen zweepte ze mijn riem uit mijn broek en ritste deze ook open. Mijn broek zakte vervolgens tot halverwege mijn benen en daar stond ik dan als een randdebiel. Ze begon als een bezetene aan mijn pik te rukken en ondertussen was ze nog steeds zacht mijn sleutelbeen, borst en hals aan het likken en zoenen. Wat ze met haar andere hand zat uit te vreten, daar had ik het raden naar. Ik werd dan ook meteen uit mijn nieuwsgierigheid verlost toen ze met haar andere hand mijn ceintuur rond mijn nek zwaaide. Ze had de gesp meteen door de beugel geklungeld waardoor de riem rond mijn nek zat als een halsband. Ze trok me vervolgens mee op het bed en ik liep als een schoothondje aan de leiband met haar mee.

Toen we op bed lagen liet ze de riem los, maar hij bleef wel rond mijn nek zitten. Ze begon me heerlijk te pijpen en ik streelde haar zachte huid van haar tieten, rug en kont. Gaandeweg flikkerde ze een been over me heen en kwam ze met haar kont recht op mijn gezicht zitten. Ze pijpte nu verder en ik likte haar kale kut. We waren volop verdiept in standje 69 en dat smaakte me wel! Wat later zette ze zich volledig recht en stak mijn neus al halvelings in haar schijter. Terwijl ik nu haar gat en haar kut lag uit te vreten, was ze mijn pik aan het afrukken en mijn ballen aan het masseren met massageolie. Praten kon ik niet met haar bruine reet op mijn gezicht, maar met de nodige bodylanguage gaf ik aan dat we even onze “horses” moesten “holden”. Ze ging toen van me af en toverde een rubber tevoorschijn. Het was weer zo’n Aziatische condoommaat, want het ding spande alsof er een olifant op mijn pik trapt.

Zonder nog veel langer te wachten, gaat ze op me zitten en glijdt mijn lul in haar schede. Haar elastische kut zoog zich als het ware vast op mijn pik. Ze bleef toch nog even stil zitten, want ze moet aangevoeld hebben dat ik niet veel meer nodig had om het handeltje te laten knallen. Toen ze voelde dat de druk in mijn pisbuis afnam, begon ze langzaam terug te bewegen. Intussen stak ze ook een sigaret op en dat was meteen zo geil als de hel. Ze zat daar op mij rodeo te rijden met haar prachtige tieten die op en neer dansten frontaal in mijn gezichtsveld en ik klauwde mijn poten vast aan haar stevige dijen. Haar laarzen had ze nog steeds aan en daardoor kon ik niet haar hele benen strelen, maar het totaal overzicht stemde me toch enorm gunstig.

Uiteindelijk had ik me zo hard bedwongen om niet tot een ejaculatie te komen, dat het gevoel een hele tijd weg was en het er even naar uitzag dat ik niet meer zou kunnen spuiten. Het neuken was lekker, maar ze had ondertussen al een tweede sigaret opgestoken en het zag er niet naar uit dat ik snel zou gaan komen. Ondertussen waren we op z’n hondjes aan het rammen. Hoe hard ik me ook op haar lichtgespierde rug zat te concentreren, die strakke kont die rond mijn pik kneep of hoe ze bij regelmaat aan haar sigaret zoog… Ik begon te vrezen dat ik over mijn moment heen was. Ze glipte onder me uit en trok me bij de riem rond mijn nek mee naar de stoel.

Daar aangekomen nam ik plaats en moest ik van haar mijn handen achter me houden en onder geen beding beginnen te graaien naar haar. Zij wou de controle en ging me binnen het uur nog klaarmaken. Naar schatting hadden we nog slechts 10minuten over. Ze ging op mijn schoot zitten en mijn pik floepte in haar vulva. Ze stak een derde sigaret op en hield deze tussen haar lippen terwijl ze met haar vlakke handen mijn wangen, hals en borstkas krachtig begon te strelen. Eerst bewoog ze zacht en traag met haar bekken en mijn lul diep in haar… Geleidelijk aan voerde ze het tempo en de intensiteit op. Ze nam de sigaret uit haar bek en begon me te tongen en terwijl voelde ik hoe ze de riem rond mijn nek aantrok. Ik liet haar begaan, want het is niet zo dat ze me pijn deed. Door deze onverwachte wending begon ik wel naar mijn hoogtepunt toe te groeien. Het neuken deed ze volgens een geslepen techniek en mijn kwakje zat er binnen de minuut toch aan te komen. Wanneer ze voelt dat ik bijna aan het spuiten ben, gooit ze haar sigaret op de grond (een houten vloer en het mag een geluk wezen dat ze kamer niet afgestookt heeft met ons erin) want de asbak stond nog op het bed. En ze trekt vervolgens met beide handen mijn ceintuur aan met de bedoeling me te versmachten. Eerlijk gezegd; ik greep niet in omdat in eerste instantie mijn lucht niet afgesneden werd… Maar het metalen gedeelte van de riem veroorzaakte wel pijn aan de zijkant van mijn hals. Vanwege dat hield mijn orgasme zich nog even in. Maar uiteindelijk bleef ze als een gekke duivelin op mijn pik rijden dat het zaad toch onderweg was. En nu had ze ook het juiste gevoel in de riem gevonden en trok opnieuw aan. Dit keer werd mijn zuurstoftoevoer wel afgesneden. Eerst dacht ik weer aan een verrassingseffect en veronderstelde ik dat ze meteen weer zou loslaten. Ik vond dit wel geil, het stimuleerde en zodus liet ik haar wederom begaan. Maar deze keer loste ze haar greep niet. Dit gebeurde allemaal op enkele seconden en het schoot als een flits aan me voorbij… Maar ik was aan het komen in haar en wanneer je komt, dan stokt je adem of ga je toch dieper en harder ademen. Maar dit kon ik niet en ze had nog steeds de druk niet los gelaten. Lichtelijk in paniek sloeg ik mijn armen toch naar voren en wrong mijn vingers onder de riem. Maar die Aziatische mokkels hebben veel kracht in hun tengere lichaam en ik zat nog steeds zonder adem. Ik greep dus met mijn beide handen naar haar polsen en moet haar daarbij pijn gedaan hebben, want ze liet meteen los.

Nou, dat was me wel een claustro-fuck. Ik was dus klaargekomen en onderging op dat moment een hoop spanning, wat het toch wel intenser maakte. Maar ook zij was geschrokken van mijn reactie en ik verontschuldigde me bij haar. Maar ze had me verdomme wel op voorhand even kunnen inlichten. Ik dacht te midden van mijn zaadlozing dat ze me daadwerkelijk wou om zeep helpen. Nu, de bedoeling van wurgseks is dat een gebrek aan zuurstof je climax naar verluidt veel intenser aanvoelt. Dat heb ik dus niet kunnen ervaren omdat ik weerstand bood, maar uiteindelijk heb ik een goeie doch aparte sessie met haar beleefd.

10. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 februari 2013),Ascari (20 februari 2013),fg22 (19 februari 2013),Megaboob (19 februari 2013),rob45 (19 februari 2013),Wijze grijze (19 februari 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Pedoseks in Bangkok:

Naam: Sao

District: Plaza, Bangkok

Nationaliteit/Taal : Thai / Erg ondermaats Engels

Leeftijd : 18 jaar en met make-up zag ze er zo wel uit, maar gaandeweg twijfel ik of ze niet illegaal minderjarig was

Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren

Lengte dame : 1m55

Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita lichaam / kleine strakke kont / A-cup (niet meer dan 2 muggenbeten)

Tatoeages/Piercings : neen

Roken: ja, occasioneel van die smerige muntsigaretten

Service: haast alles, maar niks goed genoeg

Voordelen: lief en gek meisje… Best wel mooi, al ziet ze er minderjarig uit!

Nadelen: waarschijnlijk minderjarig ondanks legale documenten, niks ervaring

Prijs : gedurende ganse overnachting bij mij in het hotel koste ze mij 4600B na onderhandelen

En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 4/10

Weinig valt hier over te vertellen. Ze bleef tot de volgende ochtend en ik nam haar mee rond 2 in de nacht. We hebben 2x seks gehad en hebben ook enkele uurtjes geslapen. Ervaring had ze voor geen meter, maar dat gaf er toch wel een beetje een onhandige GFE draai aan. Ergens had ik zo’n ontmaagdingsgevoel bij haar. We hebben ook anaal geprobeerd, maar dat bleek toch pijn te doen bij haar en dan ben ik er ook maar mee gestopt. Ze is een lief ding en een echte lachebek… Vandaar dat ik haar ook koos. Helaas kon ik op basis van dat alleen geen echt goede seks beleven.

Haar naam was vooral grappig. Sao… Deed me meteen denken aan SOA… Gelukkig had ik een enorme berg Europese condooms bij. Dit fragiele meisje leek me in de bar wel 18, maar gaandeweg en ondanks haar voor te leggen legitimatie in het hotel, twijfelde ik sterk of ze daadwerkelijk 18 was. Ik heb foto’s van haar helemaal naakt, vraag om een inzage wanneer je me in de club tegenkomt en oordeel zelf. Ik vrees dat ik onbewust een crime begaan heb!

12. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (19 februari 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mijn locale liefje in Thailand

Naam: Duang

Nationaliteit/Taal : Thaise/Engels

Leeftijd : 21jaar

Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat : Slank, minderjarig ogend lichaam / B-cup

Tatoeages/Piercings : geen

Roken: ja, 20/dag

Service: GFE++++++++++++++, TZ, A.O., massage, NZC, PZC, beffen, droogneuken, knuffelen…enz

Voordelen: Naar mijn smaak één der knapste Thaise mokkeltjes ooit (en ik val thans niet volledig op Aziatisch)

En de punten zijn: op uiterlijk 9/10 en op dienstverlening 9.5/10

Hierboven staan enkele verslagjes van Bangkok en in volgende link zijn ook de verslagjes van Pattaya te vinden tijdens mijn bezoek in februari 2013: https://www.ijsberenforum.com/forum/...SFL-in-Pattaya

Mijn derde bezoek aan Thailand was het minst vruchtbare van allen. Niet echt hoogvliegers gehad zoals al de andere keren en bovendien had ik twee ondermaatse ervaringen met dames… Alsook eentje die me ongevraagd begon te wurgen. Gelukkig heb ik sinds mijn eerste bezoek aan Bangkok ook een liefje ginds. Nu mag ik wel over een liefjes spreken! De voorgaande twee maal echt goeie ervaringen en de klik met haar gehad en zodus zou ik haar op de laatste nacht van mijn verblijf terug gaan beminnen. Bij de voorgaande twee keer deden we ook alles zonder condoom en hoefde ik zelfs niet te betalen. Toch stak ik haar wat geld toe, maar deze keer heb ik het niet gedaan. Ze wou niets aannemen en bovendien had ik een klein pietluttig geschenkje voor haar bij, waar ze schijnbaar nog blijer mee was dan met geld.

Ik kan hier terug een heel hartstochtelijk epos neerpennen over haar, maar uiteindelijk gaat dat niet verschillen met de verslagen die ik over haar schreef in de vorige beschrijvingen. Dus laat ons het er bij houden dat ik GFE++++ dingen beleefd heb van een hoog niveau… Beregoeie seks, heel zachtaardig maar met kinky kantjes. Een hele nacht en ochtend door… Zodoende ik weer bijna mijn vlucht zou missen de volgende dag.

14. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (19 februari 2013),fg22 (19 februari 2013),Megaboob (19 februari 2013),Ties85 (19 februari 2013),Wijze grijze (19 februari 2013)

Regels voor berichten