Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 108 van 108
    Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Het lijkt mij eerder om Hongaarse Dorina te gaan.
    Ace, Dorina is toch geen Pools/ Duitse übermilf ??

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    @Jack, @Bosbeer
    Ja dat is ze . Ik had wel nog gezocht of er al een thread over bestond, maar niet zo ver terug.
    Zijn jullie er trouwens vandaag? Misschien dat ik nog even in GT binnenwip
    Thread kan dus samengevoegd worden.
    Nee WG, helaas niet mogelijk vandaag. Bergm550 wil er op zondag nog wel regelmatig zijn.

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Ok eigenlijk hoort dit in de topic van lr maar aangezien het wel aansluit op de berichten van hiervoor wil ik het toch even hier kwijt. Want het gebeurd nog steeds, wellicht wat minder vaak, maar soms maak je het toch nog mee. Gisteren in lr zelfs 3 keer. Van de eerste zal ik hier posten en van beide in de topic van lr. In lr zat ik in de bar vlakbij de deur richting tent. Ik had al een paar keer een nieuwe meid genaamd Anna zien voorbij komen. Ze lachte dan naar me en probeerde op diverse manieren mijn aandacht te trekken door bijv achter de bar, kijkend naar mij, even haar blouse open te trekken en een van haar prachtige borsten te showen. Of zittend tegenover me haar benen te spreiden en mij zodoende uitzicht te geven op wat mij allemaal te wachten stond als ik wat met haar zou gaan doen. Na een klein half uur spel hield ik het niet langer meer en verzocht haar bij mij te komen. Ze komt uit Kirgizië of zoiets, maar is volkomen verduitst. En daar zaten we dan.

Na een eerste kennismaking klikte het al vrij snel erg goed met haar en op een gegeven moment zochten onze monden elkaar op. Zachte kussen werden opgevolgd door wat intensievere en alras kwam de tong er ook bij en begonnen we heerlijk te bekken met elkaar. Ook begonnen de handtastelijkheden van beide zijden. Het kussen bleef doorgaan alsof het leven eraf hing en al snel deed ze haar benen wat uit elkaar zodat ik mijn rechterhand heerlijk over haar strak geschoren poesje kon laten glijden. Ook mijn vingers wilden meedoen en al snel nam mijn middelvinger het initiatief om een onderzoek uit te voeren in welke staat zij verkeerde. Nou ze was op volle stoom want de druppels geilheid bleven aan mijn vingers klitten. Ze was zo nat als het maar kon. Ik kreeg geen kans om te zeggen dat ze maar eens een sleutel moest gaan halen en ging met volle teugen door.

Nu was het haar beurt om op verkenningstocht te gaan. Eerst met haar hand zocht zij mijn inmiddels in volle sterkte staande cupidootje op. Met haar hand begon ze me heerlijk en publiek en met veel gevoel mijn leuter af te trekken. Haar tong daalde inmiddels af over mijn buik en ging steeds verder naar beneden. Aangekomen bij haar eigen hand nam ze met haar mond het roer over en duwde mijn cupidootje totaal in haar heerlijk warme mond. Afwisselend langzaam en snel, hard en zacht, alleen de kop tot de volle stam in haar mond, maar constant met veel gevoel. Wrijvend en soms kietelend met haar handen en borsten over mijn buik en schaamstreek. Ongelooflijk, wat overkwam me toch. Ze ging verder en ik stond op springen. Ze merkte dat ik wilde gaan komen en mijn valva in haar mondje wilde laten lopen. Ineens stopte ze en vroeg ze of ze dan toch maar een sleutel zou gaan halen. Geweldig. Ik moest dan ook vermakelijk lachen. En daar ging ze voor de sleutel mij achterlatend met een volledig rood aanlopend gezicht, met een leuter die op springen stond en gedachten die niet verder gingen dan ow wat wil ik graag verder met haar. Ik keek eens om me heen en het leek wel of alle gezichten op mij gericht waren. Dames keken me veelprijzend aan met een glimlach op hun gezicht en je zag de mannen jaloers kijken in de vorm 'waarom ik nu niet en hij wel'. Het interesseerde me geen reet meer. Ik deed mijn badjas maar eens goed, fatsoeneerde mijn haren en ging maar eens rechtop zitten in afwachting van wat nog komen ging op de kamer. Ik kan je zeggen dat overtrof het hierboven beschreven nog volledig. Ik kon het niet laten om later op de avond dit nog eens dunnetjes over te doen. En dat nadat ik midden op de avond in de whirlpool ook nog volledig verwent ben door bettie uit Roemenië. Maar dat verslag lezen jullie bij lr.
    Gr.

Cupido

4. Onderstaande 8 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

aquarius (25 februari 2013),bergm550 (24 februari 2013),gignnl (24 februari 2013),hansdordt (24 februari 2013),laplagne (24 februari 2013),masseurke (25 februari 2013),Megaboob (24 februari 2013),wervelwind (24 februari 2013)

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Mooi geschreven Cupido!
    Ik heb eens iets vergelijkbaars meegemaakt in YY (jawel) met Poolse Maya. Ze verleidde me in de kino, pijpte me volledig naar het einde toe en daarna begon ze pas de tijd te tellen op de kamer. Fantastisch!

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Ik was jarig en daarom mocht ik mezelf trakteren op een gratis entree bij diverse sauna clubs. Eerder op de dag was ik in Yin Yang geweest (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...876#post299876), maar die toko had ik ongepopt verlaten. Dus de druk was hoog en de redding gelukkig nabij. (20 minuutjes)

Leuke ontvangst bij de entree. ID/ paspoort of rijbewijs laten zien is voldoende. Felicitaties in ontvangst genomen en het ritueel kon beginnen. Tijdens het douchen, als enige ijsbeer, Raul7 even gezien, maar daarna niet meer aangetroffen. Waar zijn toch al die andere ijsberen die in GT zowat hun zweite Wohnsitz im Ausland hebben?
    19:30, dus Dinnertime. Vandaag heeft het me werkelijk goed gesmaakt. Zo goed dat ik zelfs een tweede portie heb gehaald: Heerlijke Roastbeef met aardappelgratin en Romanescogroente (soort kruising van broccoli en bloemkool).

Wijze Stijve attendeerde me erop dat hij nu aan de beurt was voor een toetje. Hij sommeerde me een rondje te lopen en dan in de kino even uit te buiken. Omdat ik mijn vaste clubstapmaat altijd gehoorzaam, ben ik via de bar, waar ik door 3 meiden met mijn verjaardag gefeliciteerd werd (hebben die soms een tam-tam hier?) in de bioscoop beland. Op één dame na helemaal leeg. Ik ging op de meest linkse tweezitsbank liggen en overdacht m’n zonden. Daar was ik snel mee klaar, want op het bed tegenover me, lag een meid te roken. In de duisternis herkende ik alleen maar een silhouet, maar het zag werkelijk uit zoals ik me iemand uit Azië in een opiumkit voorstel. Lang uitgestrekt met één opgetrokken been, waarop dan een hand met glimstengel rust. Af en toe ging die glimstengel naar haar mond waarna het gloeiende puntje even oplichtte. De rook blies ze niet zomaar uit, maar in een straaltje naar het beeldscherm. Aan de positie van die sigaret zag ik dat ze me constant observeerde. Heel vreemde situatie. Opeens een stem uit die kant.
    “Why doooon’t you come oooover here and sit with me?”
    Begeef je niet zomaar op het terrein van je tegenstander, maar behoud je thuisvoordeel indien mogelijk. Dus: “But, please feel free to join me on the sofa”.
    “Noooo, I like to smoooke my cigaret first”
    Duidelijk een Aziatische stem met bijbehorend accent.
    Lulu, kwam naast me zitten en we begonnen een praatje. Mmmh wel een iets oudere dame, maar heel sympathiek en in voor geintjes. Ze begon Wijze Stijve in het gesprek te betrekken en zo supersensueel te kriebelen, dat ik heel snel wist dat dit zou escaleren. Echter het was ook wel leuk om ervan te genieten en het voorspel nog even te laten duren. Wijze Stijve begon te kwijlen, maar Lulu gebruikte dit als massageolie. In het kader van werkelijk actief presalen, toverde ze een flesje echte massageolie tevoorschijn, waar ze me eerst aan liet ruiken voordat ze Wijze Stijve ermee insmeerde. Tsja en voor je het weet lig je dan op de matras en moet je Wijze Stijve temperen en denken aan autoongelukken met zwaargewonde slachtoffers. Als toppunt van de presaleactie pijpte Lulu me en ze zei: “I will suck you and when I’m ready with you, you even will no longer remember your name”. Kijk dat zijn nou eens beloftes die erom vragen waargemaakt te worden: Sleutel!

Het werd kamer 63. Een klein hokje met alleen een bed, met aan 3 zijden spiegels. Echter de absolute meerwaarde van dit hokje is een luxe douche met 2 douchekoppen, met 2 aparte waterkranen en één wand is een volledige spiegel. In een flits verscheen een lang vervlogen visioen van een Soapy Massage die ik eens heb mogen ervaren. Dus ik vroeg haar of ze daarvoor te porren was. “Yes, but first I will suck your brains out”. Een enorme geile oliezooi hebben we ervan gemaakt. Lulu bezat de geconcentreerde ervaring van alle Thailadies die de kunst van het erotische happy ending masseren kennen. En zoals Bill Clinton reeds zei: “I did not have sex with that woman”. Tot aan de spuitende ontlading van alle opgebouwde overdruk was het alleen maar je overgeven en genieten en genieten. Op geen enkel moment heb ik moeten bijsturen of corrigeren.
    Was er nog tijd voor een gemeenschappelijke douche? Maar geen probleem hoor. Hup, samen eronder en elkaar heerlijk inzepen, waarbij Lulu tegen me aan ging staan en me een lekkere full body massage met haar borsten gaf en haar glibberige billen tegen Wijze Stijve aanwreef. Soms afgewisseld door een korte blowjob, maar zonder happy ending.
    Wijze grijze sexapproval: 9,0/10. ………….. En ik wist wel nog mijn naam!

Toen moest ik hoognodig mijn vochtspiegel weer op peil brengen met enkele grote glazen cola met ijs en citroen. Ik stond aan de bar bij de fruitautomaten en keek een schitterend poppetje op de rug. Mooie lange zwarte haren, uitgesproken taille, een zwart slipje met uitgesneden billetjes en een afgeknipt T-shirt dat zo kort was dat het net de onderrand van haar borstjes bedekte (tsja het bleken toch helemaal naturelle 75C-cups te zijn, met mooie kleine roze tepeltjes). Op haar zij heeft ze een tattoo met Arabische tekst laten zetten. Roemeense Gulia van 20 jaar. Een mooi teer klein gezichtje met intrigerende donkere kijkers. Wow, in mijn ogen een echte stunner. Maar, de sessie met Lulu had toch het nodige van me gevergd, dus hoe dit aan te pakken? Nu heb ik me nooit met de speelautomaten bezig gehouden, maar blijkbaar had ik een positieve invloed op het spelverloop. Regelmatig scoorde zij extra spellen met extra winstkansen. Binnen niet al te lange tijd stond zij op een winst van +EUR 168,= en ze kreeg hele goede zin. Zij vond dat ik haar geluk bracht. Maar schatje ik ga hier niet de hele avond blijven staan totdat je dat weer allemaal verloren hebt. Gulia beloofde dat ze EUR 150,= als winst liet uitbetalen en zo geschiedde dan ook. Gulia zat sinds 4 maanden in het vak. Ik wist niets van haar, want inlezen in recensies van meiden schiet niet op, omdat ik het toch allemaal niet onthoud. Een echt spraakwonder is Gulia ook niet en een conversatie op gang houden, is ook niet echt aan haar besteed. Zullen we dan maar naar de kino gaan? OK.

Wat een heerlijk kustienertje is Gulia toch. Zo teder en lief. Haar pijpkunsten waren niet van wereldniveau, maar haar looks en tederheid deden me toch besluiten met haar te gaan kameren. Op de kamer merk je dat ze nog wat ervaring mist, maar dat compenseert ze door precies dat te doen waarvan je aangeeft wat je graag hebt. Het is dus een lief meisje dat nog wat sturing nodig heeft. Voor de rest kun je genieten van een strak naturel poesje zonder “Flutschi” poespas. Behandel haar wel met de nodige zorgzaamheid, want als ze zich niet bij je op haar gemak voelt, krijg je een standaard programma. De kunst is het om haar grenzen te leren kennen en dan te proberen in hoeverre je die grenzen kunt verschuiven. Ik heb er in elk geval van genoten. Een klein puntje dan nog. Gulia meende 1 uur te moeten afrekenen, terwijl ik toch zeer duidelijk wist dat we het halve uur niet hadden overschreden. Gulia wilde de 20 minuten presaletijd ook erbij tellen en kwam aldus op 45 minuten. Wist ze het echt niet of was het een poging tot? Ik houd het op het laatste.
    Wijze grijze sexapproval: 9,0/10.

Dan, om nog even op mijn bezoek van vorige Woensdag terug te komen. Ik heb met een van de dames gesproken en beloofd het verhaal enigszins vaag te houden zodat haar naam onbekend zal blijven. Van 23:30-24:00 heeft ze bij mij in de jacuzzi op schoot gezeten, terwijl we gekletst en gefrunnikt hebben. Daarna hebben we het gesprek op de 2 ligbedden voortgezet totdat opeens de muziek abrupt stopte en een van de poolboys ons erop attendeerde dat het sluitingstijd was. Dit was dus 1 ½ uur die zij van haar tijd aan mij geschonken heeft. Niet als klant en DVP, maar als 2 volwassen mensen die een goed gesprek over “Gott und die Welt” hebben. Ook heel persoonlijk, met inkijken in haar persoonlijke situatie en leven. Ze was het erover eens, zoals ook hier aangehaald, dat de tijden in GT aan het veranderen zijn. Vroeger werd er idd veel meer actief gepresaled en publieke actie was er vaker regel dan uitzondering. Laten we zeggen, de nieuwe generatie heeft hier een andere instelling over en zolang gasten genoegen nemen met geen of minimale presales zal dit “ambacht”, deze “kunst”, uitsterven. Ik voor mezelf heb gemerkt dat presalen niet slechts 5 minuutjes hoeft te duren. Maar het hangt voor een groot gedeelte van jezelf af, of je het luchtigjes en erotisch houdt. Overschrijd je deze niet exact te definiëren grens, dan ben je moreel verplicht te gaan kameren of voor “the full monty” te gaan en af te rekenen. Het onderlinge respect bepaalt, denk ik, waar deze grens ligt.

Hey, en bij het verlaten van Golden Time om 01:20 stond daar Roxanne. Ze had vandaag wel gewerkt, maar we hadden elkaar niet getroffen. Jammer. Maar kreeg wel weer een lekkere zoen mee en een Happy Birthday toegewenst. Dat zijn nog eens aftersales! Zijzelf viert a.s. Donderdag haar 19e verjaardag.
    Wijze Grijze sexapproval voor Golden Time vandaag: 9,0/10
    Laatst gewijzigd door Wijze grijze; 25 februari 2013 om 18:44
    Seen it, done it and want it again and again and again.

7. Onderstaande 11 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 februari 2013),bad pritt (26 februari 2013),bergm550 (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),Hunziker (26 februari 2013),ilovethaigirls (25 februari 2013),Jack42 (25 februari 2013),masseurke (25 februari 2013),Megaboob (25 februari 2013),Picasso 1 (25 februari 2013),Stief (26 februari 2013)

Last Online
    Gisteren @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Hey WG, als je achter al die 9's een +sje zet dan hoeft Minime niet meer naar Oase.

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hey WG, als je achter al die 9's een +sje zet dan hoeft Minime niet meer naar Oase.
    En het eten dat in GT veel beter is dan in Oase!
    Dan moet je alleen nog maar naar Oase als je graag lang in de auto zit!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zaterdag weer eens naar GT geweest. Laatste keer was half december. Niet veel nieuwe gezichten. Miste veel vertrouwde DVP's. Had gehoopt dat Celina en er ook een beetje op gerekend er was want het was al sinds half december dat ik niet meer met haar op de kamer was maar helaas en ook Melina (wat ik dan weer niet verwachte) waarmee het nog langer geleden was was er niet. Altijd wel mooie andere opties in GT maar het aantal dames die voor een mogelijke kamer gang waren was erg magertjes.

Uiteindelijk met de spaanse/roemeense extensies Katalina geweest. Mooie dame met echte D-cup. Redelijk TZ. Goede sez en PZC en uistekende FT. Redelijke sessie echter geen herhalingsgevaar. Vervolgens werd ik aangesproken door Melissa. Al vaker gezien. Erg slank maar zeker niet onaantrekkelijk. Iets te veel nep naar mijn smaak zoals erg lange fake wimpers, veel te veel zwarte eyeliner en duidelijke nep kleur haar. Gesprek was echter zo spontaan dat ik dacht waarom ook eigenlijk niet. Zoenen bleek niet veel voor te stellen maar PZC was uitstekend, seks ook en een heerlijke FT. Ze was zo lekker aan het pijpen dat ik haar echt lang liet doorgaan. Daarna waren de standjes ook heerlijk. Ik dacht dat we al over ruim 3 kwartier heen waren daarom had ik haar ook niet bij eerste verzoek het condoom laten pakken ik dacht dit rekken we gewoon naar een uur. Is goed genoeg. Echter na afloop vroeg ze keurig of ik misschien een uur wou blijven. Ik dacht ze rekent dus nog geen uur wel ik kan niet nog een keer binnen een half uur dus vriendelijk bedankt. We waren net geen 40 minuten op de kamer en ze rekende keurig een half uur. Ik heb haar gezegd volgende keer een uurtje te blijven. Herhaling is waarschijnlijk. Vervolgens derde sessie met Larissa. Zag er erg mooi uit met haar extensions. Was lang geleden met haar was er een beetje op uitgekeken geraakt en aan het hoge niveau van Melina en Celina gewend geraakt. Was uitstekende sessie maar hoeft voorlopig gelijk niet meer.

Wat verder opviel het was rustiger met mannen dan normaal Alleen rond zes uur was het even erg vol. Het was nog rustiger met dames. Ik miste onder andere Lola, Anna en Marianna. De hotwhirlpool was koud. De sfeer was niet goed. Heb het lang niet zo matig meegemaakt in GT.

Twee weken geleden liepen er in LR veel meer leuke appetijtelijke dames rond. Toen 2 met 2 nieuwe dames gekamerd die ik aantrekkelijker vond dan de nieuwe dames hier en er liepen er nog zeker 3 heerlijke rond waar ik graag wou proberen en dan is er altijd nog Viki. Alleen de wachttijden waren wat lang. Voor mij staat vast over 2 weken zoek ik LR op om die andere dames te proberen en me wederom met Viki te vermaken. Jammer dan dat het nog langer gaat duren voor ik weer een super sessie met Celina heb.

11. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 februari 2013),bergm550 (25 februari 2013),Hunziker (26 februari 2013),ilovethaigirls (25 februari 2013),Picasso 1 (25 februari 2013),rob45 (25 februari 2013)

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten