Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Silva (Duitse)

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard Silva (Duitse Geisha)

Haarkleur/-lengte : blond, halflang
    Lengte dame : 1,70 m
    Postuur/Cupmaat : Slank / c
    Nationaliteit/Taal :Duits / Duits-Engels
    Leeftijd :35
    Tatoeages/Piercings : -
    Service:pzc, TZ, FT, massage,
    Voordelen: aardige, rustige en toegankelijke dame, doet alles met overgave en plezier, goede pre-sales

Ik ga af en toe eens langs bij een professionel masseur. Die dat goed, met veel afwisseling en kennis van zaken. Een vakman dus. Kost 60 euro per uur. Als je dat vergelijkt met een uurtje kameren in de sauna-club dan betaal je eigenlijk teveel aan zo'n DVP. Masseur - DVP, 't is natuurlijk een onzinnige vergelijking. Want zo'n DVP kan tegelijkertijd godin, minnares, soul-mate, therapeute en masseuse zijn. In dat geval betaal je eigenlijk nog te weining aan die lieve vrouwtjes. En die mooie herinneringen zijn vaak onbetaalbaar. Als ik er nu over denk: ik heb mij de laatste 3 jaar al zo goed geamuseerd, ben zodanig verwend geweest dat ik nu al met een gerust gemoed kan sterven

Maar ik dwaal af. Als moraal van dit verhaal gaat ik het in de plaats van de eeuwige service-discussie of mijn eeuwig romantisch gedweep ga ik het nu eens uitzonderlijk hebben over vakmanschap. Of om het met sauna-club termen te beschrijven: het abc van de deeveepee. En dan bedoel ik niet een verklarende woordenlijst zoals er al een topic hiervoor bestaat, noch bedoel met ik een abc een lijst met services die een DVP al dan niet levert (service zoals bijvoorbeeld TZ is volgens mij strikt persoonlijk en kan nog al wat variëren van tijd tot tijd, plaats en persoon tot persoon). Wat ik met abc van een dvp bedoel zijn bepaalde axioma, basisprincipes, vakmanschap (of is het vakvrouwschap?). En toch dan wel weer oppassen, want als je op elke slak zout legt dan blijft er hier helemaal niets anders over dan ge-ouwe-hoer. Maar ik ga toch eens een poging wagen:

teasing: vaak begint dit spelletje al in de wandelgangen, je komt een schone tegen, een korte blikwisseling, en pats ... je gaat gewoon verder. Maar wat ogenblikken later kom je dezelfde dame tegen en is het ijs al een beetje gebroken. En dat gaat het direct van: wat een fucking weertje, heb jij er zin in, en dan pats boem naar de kamer? Neuh, give me break! Zo maak je toch geen kennis met elkaar. Waar is kunst van het opvrijen gebleven (in het jargon beter bekend als pre-sales). Don't get me wrong: effe aan de vlag zitten te prutsen is volgens mij een nogal goedkope manier van teasing. Beter is elkaar gewoon intellectueel maar ook lichamelijk wat aftasten, teasen dus. Wat blijkbaar weinig vrouwen weten is hoe gevoelig de mannenborst blijkbaar is voor teasing. Deze Silva wist het blijkbaar ...

kamergang: het moment dat alles in kannen en kruiken is, deal done, en je samen met de dame naar de kamer trekt. In de meerderheid van de gevallen loop je gewoon slaafjes achter de meesteres door de gang, trap naar de kamer. Niet met de lieve Silva: we gingen samen, schouder aan schouder, arm in arm, ineengestrengeld als 2 geliefden samen door de gang naar wat komen ging.

pijpen: het zal wel een zeer persoonlijke stelling zijn, maar ik heb het gevoel dat bij 90% van de pijpsessies het van moeten is, met een zekere tegenzin. Soms geef ik al aan dat het pijgedeelte bij een sessie voor mij niet hoeft en dan merkt al de opluchting bij de dame dat ze die dirty job niet moet doen. Dirty job of niet, het pijpen hoort erbij. Het was lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een orale massage. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat dit kwam omdat Silva dit met op een zeer rustige geduldige manier en met veel enthousiasme deed. uitgerekt verlangen door niet binnen de 5 minuten te laten exploderen, comme il faut

FT: beertje niet klaar komen = DVP doet haar job niet goed, dus moet ze naar aan de noodrem gaan hangen om de boel af te maken. En hier spreekt weeral de beroepstrots van Silva. Als het op een normale manier niet lukt dan maar oralverkehr mit Ejakulation (aber nicht herunterschlucken = FO). Het prachtige was dat ik bij Silva het wondermooie gevoel had dat ze mij volledig leeg had getrokken en niet simpelweg had laten klaarkomen. Teken van grote klasse/beroepsernest.

Fazit: op dit goddammit forum hebben ze er een handje van weg om het romantische aspect van het wandelen keihard de kop in te drukken, maar het technisch aspect/beroepstrots wordt volgens mij ook nog al te gemakkelijk onder de mat geveegd. Hierdoor krijgt het wandelen vaak een ranzig kantje van een soort pak-de-poen show gewoonweg omdat er (te) vaak ondermaatse prestaties worden geleverd. Ik blijf daarom ook een grote voorstander van kleinere honorarium voor mindere godinnen en vakvrouwen zoals Silva mogen gerust het dubbele vragen. Ere wie ere toekomt.

En waar leren die dit nu allemaal. Is dat een kwestie van ervaring/leeftijd? Kwestie van feeling/talent?? Vrouwelijke intuïtieve charme??? Dr Jansen????
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : blond, halflang
    Lengte dame : 1,70 m
    Postuur/Cupmaat : Slank / c van de dokter
    Nationaliteit/Taal :Duits / Duits-Engels
    Leeftijd :35
    Tatoeages/Piercings : -
    Service:pzc, TZ, FT, massage, NMC
    Voordelen: aardige, rustige en toegankelijke dame, doet alles met overgave en plezier, goede pre-en aftersales
    Je verhaal geeft een uitstekend beeld van haar. Als aantekening zou ik er bij willen vermelden dat ze niet echt knap is en daarom voor veel wandelaars een dame is die men al snel links zal laten liggen.

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Als aantekening zou ik er bij willen vermelden dat ze niet echt knap is en daarom voor veel wandelaars een dame is die men al snel links zal laten liggen.
    Hey Mr, Bubbels, Silva niet echt knap? Hou je van zoete pruimen of kers
    Het was 2 jaar geleden dat ik nog eens in YY was geweest. En het eerste wat mijn opviel bij het binnenkomen van de bar was Silva, een zoete verschijning, een priesteres van een heidense religie die met mij direct visueel contact maakte, maar ik ging eerste eten en na het eten zat aan de bar nog iets betoverend in heilige gewaden te wachten ...

En het blijft bij deze enkele verschijning want ik heb afgelopen maanden deze Silva niet meer in YY gezien
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    En het blijft bij deze enkele verschijning want ik heb afgelopen maanden deze Silva niet meer in YY gezien
    Ik ook niet, zal waarschijnlijk haar heilige pruimgraal wel weer ergens in het Stuttgartse aan het verzilveren zijn.

Last Online
    Gisteren @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Silva (Duitse)

Naam: Silva
    Nationaliteit/Taal : Duitse / perfect Engels, perfect Amerikaans accent
    Leeftijd : 40+
    Haarkleur/-lengte : Lichtbruine, sluik, lange haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Mager / platte kont / C-cup, half verstevigd met plastic
    Tatoeages/Piercings : niks
    Roken: ja
    Service: GFE, PSE, TZ, vingeren, beffen, PZC, NMC, FT, rimmen… kortom ze doet de hele mikmak en veel meer!
    Voordelen: Sympathiek, totaal niet wereldvreemd, taboeloze en grenzeloze service, een topper
    Nadelen: de leeftijd trekt sporen op haar lichaam, ze is niet echt knap te noemen
    Prijs : normale tarieven gangbaar inYY, extra’s nader met haar te bespreken
    En de punten zijn: op uiterlijk 2/10 en op dienstverlening 9.3/10

Verslag volgt spoedig
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

6. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (27 februari 2013),Willi69 (17 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik heb er een nacht over geslapen… Ik heb gewikt en gewogen… Maar uiteindelijk ga ik het verhaal toch gedeeltelijk vertellen.

Een gegeven paard in de bek kijken! Dat is niet hetgene mij spreekwoordelijk ten goede viel, dan wel datgene wat ik letterlijk diende te nemen. Want een knappe adembenemende verschijning moet je niet verwachten bij deze Duitse Silva… Nu ja, de Duitse Silva… Waar hebben we dat nog gehoord? Laat ons duidelijk stellen dat het dus niet om dezelfde gaat! Alsof er hogere krachten mee gemoeid zijn of het lot mij toevallig op zulke dames laat stuiten, maar ik had haar die dag niet eerder gezien en nu zag ik alleen maar de achterkant. En die achterkant sprak me sowieso al niet aan daar de kont veel te plat was… Maar ik moest wel langs haar heen omdat het de enige ruimte was, waar ik in alle rust nog een drankje kon bestellen. Terwijl ik mijn drank bestel zie ik uit mijn ooghoeken hoe ze me in de gaten heeft. Terwijl de dienster met mijn drank bezig is, kijk ik haar aan. En bij dat eerste oogcontact en die glimlach van haar kon ik meteen concluderen dat we een klik hadden. Zoiets behoefd geen woorden of introductie. Zonder woorden en introductie zat haar tong al in mijn bek en taste mijn poot al in haar kruis. En mijn drankje was nog niet eens uitgeschonken. Toen ik me van haar lostrok en mijn drankje neergezet werd, moest ik even op adem komen, want als ze zo neukt zoals ze zoent, dan zat ik vanaf dat moment op rozen! Ik nipte van mijn drank, zij stak een sigaret op en we begonnen ons kennismakingsgesprek. Een Duitse die perfect Engels spreekt, zelfs met Amerikaanse tongval… Je komt het niet elke dag tegen. Daarnaast was er boven op de klik ook nog eens een goede verstandhouding. Kortom, het gesprek met haar stond me aan. Haar uiterlijk, dat is andere kost! Ze leek me wel een heroinejunk van in de 40. Met heroinelook bedoel ik dat ze er bleek uitzag, ze was mager, had iets trashy over haar… Kortom; mocht ik ze over straat zien wandelen, dan zou ik mijn kop er niet voor omdraaien. Hetzij in de negatieve zin. Maar een klik hebben met een dame en al bijna volledige zekerheid dat dit een topervaring zou worden, is voor mij belangrijker dan uiterlijk vertoon!

Laat me eerst even duidelijk stellen dat dit onder censuur geschreven is. Niet alles belangt jullie aan en bovendien denk ik niet dat de dame in kwestie op mijn reclame voor haar zit te wachten. Hoe oud ze is, heb ik zelfs niet durven vragen, maar ergens in de 40 lijkt me het meest aannemelijk. Mocht ze jonger zijn, dan heeft ze echt wel een zwaar leven gehad! Maar ondanks de leeftijd heeft ze haar handen vol aan een hele meute clienteel, geloof me vrij!

Dat TZ super was, dat mocht ik al ondervinden in de bar. Maar ze ging er onverminderd mee door op de kamer. En zelfs nog beter. We hebben de tijd genomen voor een heel uitgebreid voorspel. Daarin heeft ze me o.a. gepijpt dat het geen naam heeft. Ik moest me bedwingen om niet op haar gezicht en in haar bek te spuiten. Ik ben niet de man die voor lange blowjobs gaat. Het moet echt al heel goed zijn alvorens ik me daarin laat meegaan, laat staan het langer dan 20minuten te trekken. En ze heeft langer dan 20minuten zitten zuigen en likken. Om to the point te komen: dit is echt wel de allerbeste pijpbeurt die ik in mijn hele leven gehad heb… Alles samengeteld, tegen betaling en niet tegen betaling. Hoe deze ouwe rot kon pijpen, dat kom je volgens mij maar één keer in een mensenleven tegen. En het bleef niet bij pijpen alleen, want laat ons zeggen dat ze alles bij elkaar een halfuur aan mijn kruis bezig geweest is, maar ze likte ook nog mijn ballen en zelfs rimmen viel me te beurt. Haar tong ging door mijn schijter zoals een mixer door de slagroom. Ik heb tot 3x toe haar kop moeten wegduwen of ik kwam klaar.

Als je dan achteraf gaat neuken, dan denk je meteen dat het orale werk het hoogtepunt was… Maar nee hoor, neuken met ervaring, met techniek, me perfect aanvoelen. Deze dame wist wat ik wou zonder dat ik het moest zeggen. Dit was een combinatie van GFE en PSE. Laat ons zeggen dat ze behoorlijk taboeloos is en dat er heel veel mogelijk is… Maar ondanks het kinky gedeelte en dingen die ze me liet ervaren, die ik nooit eerder ervoer, bleef het zachtjes, lief, hartstochtelijk en met enorm veel gevoel. Heel intens, vermoeiend, maar toch traag en krachtig. Als men beweert dat je met seks calorieën verbrandt, dan heb ik tijdens de sessie met haar mijn eten van een week opgebrand. Het zweet gutste uit mijn lijf van spanning en pure erotiek. Uiteindelijk kon ik het nog lang rekken, ten gevolge van het feit dat ik tijdens het pijpen me al enkele keren moest inhouden, het feit dat ik al twee mokkels voor haar afgewerkt had en natuurlijk omdat ik optisch gezien niet echt gestimuleerd werd. In een duistere kamer valt het sowieso niet fel op hoe knap of hoe lelijk een mokkel is, maar je voelt het wel. Ik ben een kerel die graag streelt en met mijn zijn jatten overal aanzit. Een kont viel in haar geval niet vast te grijpen, dat was niet meer dan een plat stuk been met een dun leerachtig vel erover. Wanneer ik over haar rug of dijen streelde, was het net of ik een skelet met anorexia zat te aaien… En aan haar tieten vergreep ik me al helemaal niet. Navenant ze mager is, loopt ze rond met een C-voorgevel en daar zijn dus al verstevigingswerkjes op uitgevoerd. Natuurlijk voelde het niet echt aan! Maar goed, ze kon neuken als de beste en uiteindelijk kwam ik toch.

Na het neuken nog even elkaar zitten aflebberen en strelen, daarna de douche in om ons samen te wassen. Ik dacht het na de douche voor bekeken te houden, maar in de badkamer werd het op gegeven moment zo fijn, geil en te zot voor woorden, dat ik terug helemaal geil aangelopen met haar weer het bed indook. Terug een uur of zoiets en daar ging ongeveer hetzelfde door dan het eerste uur met haar… Maar de details ga ik jullie voor één keer besparen. Laat ons samenvatten dat dit mokkel mijn grenzen wist te verleggen en dat ze me verder meekreeg dan dat ik normaal uit eigen beweging zou doen. Ze creëert een soort van erotische trance en ze sleurt je mee in seks disciplines waar je hoofd gaat van tollen!

Meer gaan we hier niet vertellen… Wie interesse heeft en wie niet bang is om een minder aantrekkelijk mokkel te kiezen of niet op leeftijd let, die moet maar eens met haar de kamer op gaan. Achteraf stuur je me maar een IM om te zeggen hoe het was. Ik zit nu al in mijn handen te wrijven om de eerste reactie te lezen! Ze is dus zeker een aanrader… Ideaal voor de fans van het Katja- (LR-YY) en Vita- (LR) type. Verschil met deze twee genoemde karikaturen is dat de Duitse Silva enorm lief en zachtaardig is… Terwijl die andere twee van de pot gerukt zijn!

Is er een kans dat ik met haar ga herhalen? Reken maar… Dit is een kosmische topper!

Let op: deze week is ze nog in YY tot vrijdag in de vooravond. Ze komt zo’n 2x per maand 4 dagen naar YY en telkens van dinsdag tot vrijdag. December was de eerste keer in YY, dacht ik! Wel eerste keer dat ik haar zie in YY!

8. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (27 februari 2013),Flurkman (28 februari 2013),Magic-G (28 februari 2013),rob45 (27 februari 2013),sofaking (27 februari 2013),uurtje (27 februari 2013),Wijze grijze (28 februari 2013),Willi69 (17 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Hierboven schreef ik dit in haar paspoort:
    “En de punten zijn op dienstverlening 9.3/10”

Wel, maak daar nu maar 9.4/10 van!!!
    Tjonge wat was ik blij om haar afgeleefde snoet terug te zien. Ons laatste onderhoud was 2 weken geleden, maar dat was al veel te lang. Ik heb deze dame gelijk ook voorgesteld aan Rob45 en zijn maag draaide ervan om, maar Rob weet met zekerheid dat ik altijd de waarheid spreek en zodus nam hij zichzelf voor om bij een volgend bezoek ook eens van haar diensten gebruik te maken. De brave man kon zijn eigen ogen niet geloven toen hij zag dat ze continu met klanten de kamer op ging en al het andere mooie en jonge geweld bleef werkloos aan de kant zitten. Dus in zeker opzicht moet je dat wijf wel bewonderen.

Maar goed, ik heb haar meteen voor een uur gepakt. Deze keer is er geen censuur nodig, want we hielden het netjes. Voor de rest verliep de sessie een beetje als de vorige keer, alleen nam ze nu meer tijd om te teasen en toverde ze nog enkele bijkomende trucjes uit haar hoed. Maar genoeg daarover, ik ga haar niet bejubelen door verhalen te vertellen die jullie waarschijnlijk toch in twijfel zouden trekken. Ik kan alleen maar het advies geven om het zelf eens uit te vissen. Ga met haar de kamer op en laat het gewoon eens allemaal gebeuren… Laat de ervaringen eens over je heen komen en raak overdonderd. Meer kan ik niet zeggen…

Ik heb nog wel enkele zeldzame toppers van haar kaliber gehad en misschien een paar enkelingen die in het algemeen ietsje beter waren… Maar de pijpbeurt, de manier hoe ze je pik afzuigt en daarbij ook je ballen en reet niet vergeet… Dat is fenomenaal. Ik durf hier te verkondigen dat het de beste pijpster is die ik ooit gehad heb en ik ben er haast zeker van dat ik nooit nog eentje zal vinden die beter kan pijpen. Die blowjob van haar is het einde!!!

Halverwege de sessie moest ik haar laten stoppen met pijpen en dienden we even pauze te nemen. Dat is echt wel nodig, want anders kom je bij haar niet aan neuken toe. En het neuken, man man man!!! Topniveau… Klaar om de championsleague te winnen.

Na deze eerste sessie van een uur en tevens ook mijn eerste verovering van de dag, zou ik haar later op de avond nog eens voor een tweede keer nemen. Gebeurt niet zo vaak dat ik een wijf 2x op dezelfde dag wip, maar zij is het echt wel waard. Deze keer een halfuur… Eigenlijk moet ik niet over een wip spreken, want het werd een FT. Het pijpen beviel me zo en deed me deugd alsof ik het hiernamaals ingezogen werd, dat ik mijn orgasme de vrije loop liet en haar bek vol spoot. Wel 25 euri’s extra daarvoor, maar in haar geval en de klasse van pijpen, maakt dat dat het geen geld is… Mocht ze er 200€ voor vragen, dan had ik het waarschijnlijk nog gedaan.

Dus 2 sessies met deze Duitse Silva gehad… Niet de jongste, niet de mooiste… Wel de beste en ik ben helemaal verlekkerd aan haar. Dat ik haar nog lang mag tegenkomen in YY… Indien zij zou blijven tot ze 70 is, dan denk ik nog dat ik haar neuk!

http://www.youtube.com/watch?v=npueY7QpxF0

10. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 maart 2013),rob45 (14 maart 2013),sofaking (14 maart 2013),Willi69 (17 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Wederom met dit magere en op leeftijd zijnde mokkel een nummertje gemaakt… En tja, wat voor één. Mijn derde sessie met haar en gelijk ook de allerbeste. Hoewel ik de vorige keer dacht dat het niet beter kon, heeft ze zichzelf wederom overtroffen. Daarbij schuwde ze geen perversiteiten en was niets haar te veel. Ik zou deze sessie in geuren en kleuren kunnen beschrijven, maar het probleem is dat ik het verdomme niet durf. Wat dat wijf met mij gedaan heeft, dat kan ik beter voor mezelf houden. Laat ons kort wezen: ik heb anderhalf uur van haar diensten gebruik gemaakt en in grote lijnen kwam alles wel overeen met wat hierboven door mij verteld is. Alleen deze keer ging ze nog verder en was ze nog heftiger. Bijna een uur heeft ze me liggen pijpen… Bijna een uur. Wie mij een beetje kent, weet dat heel lang pijpen niet aan mij besteed is. Dus dat zegt genoeg. Het neuken was in alle opzichten GFE-gewijs, maar dan op perverse en kinky wijze. Afijn, ik heb genoeg gezegd.

1x klaargekomen in mond. 1x klaargekomen tijdens neuken!

Men kan over deze dame bedenkingen hebben en niet veel heren zullen zich tot haar aangetrokken voelen, maar laat dat nou net een obstakel wezen waarlangs je heen moet. Eenmaal over die drempel, wacht er pure sensatie en ultieme verwennerij. Zowel Rob45 als HW1 waren getuige dat dit mokkel tussen de sessies door amper 5 minuten in de bar is. Ze gaat continu op en af de kamer en is veruit de meest geboekte dame van YY. 10 tot 15 wippen op een dag, haalt ze met gemak. HW1 en ik snappen dus niet waarom er buiten mij nog niemand over deze trashy lieverd geschreven heeft. Jullie allen, ondankbaar grut, zouden me dankbaar moeten zijn en op handen moeten dragen vanwege mijn bijdrages op dit forum. Zelfs nu ik minder hoerenloop en niks te vertellen heb, maak ik nog meer paspoorten met nuttige informatie aan dan de doorsnee ijsbeer op dit forum. Per club zijn het altijd dezelfde ijsberen die schrijven!

Maar goed… Dit volstaat onder het draadje van Silva… Indien jullie je netjes gedragen, zal ik weldra nog eens een verslag over de Verenigde Arabische Emiraten schrijven en over een Thais massagesalon waar ik in augustus nog te gast was.

12. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 6 september 2013),Bubbelbader (17 september 2013),rob45 ( 6 september 2013),sofaking ( 6 september 2013)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Name: Silva
    Haarfarbe/-länge: hellbraun, über schulterlang/halblang
    Größe: circa 167 cm
    Figur: schlank, C-Cup (Silikon)
    Herkunft/Sprache: Deutschland, deutsch/englisch
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: full service: ZK, sehr gutes und gefühlvolles Französisch, Eier lecken, Fingern, Lecken, FT, AV
    Sonstiges: hellhäutiger Typ
    Lebenslauf: ?

Silva ist mir bei meinem vierten YY-Besuch zum ersten Mal aufgefallen. Sie spricht die Gäste freundlich an und ließ sich problemlos "auf später" vertrösten. Am Abend, als ich an der Bar saß, kam es dann sogar schon zum Austausch von Zungenküssen. Also ab in eine Hütte zwecks weiterer Intimitäten.

Silva zählte gleich zu Beginn von sich aus die Preise für Extras wie FT und AV auf, ganz normal wie in Deutschland (25/50 €). Beim Blasen musste ich aufpassen, nicht zu früh abzuspritzen. Daher Wechsel der Positionen und Lecken ihrer Muschi. Sie wurde zwar nicht nass, kam aber trotzdem zum Orgasmus. Zum Finale spritzte ich die ganze Spermaladung in ihren Mund.

Nichts für Optikficker, aber für MILF-Liebhaber.

Same girl as Silva (Duitse).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

14. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Regels voor berichten