Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Sina (Duitse)

Last Online
    27 oktober 2023 @ 16:57
    Discussies
    12
    Thanks
    25

Beitrag Sina (Duitse)

Naam : Zina
    Nationaliteit/taal : Duitse / Duits/Engels
    Leeftijd : 19 jr
    Haarkleur/lengte : Blonde half lange haren
    Lengte : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / DD-cup (Siliconen)
    Tatoeage/Piercing : nee, maar prive vermoedelijk een navelpiercing
    Service : PZC, NMC, zoenen, beffen
    Extra :

Name: Zina
    Herkunft/sprache: Deutsch/ Deutsch/Englisch
    Haarfarbe/-länge: Blond / Medium lang
    Grösse: 1,65m
    Figur: (auch Cupsize) schlank / DD-Cup
    Tattoo/Piercings: keine, aber vermutlich eine Piercing ins Privatleben
    Service : Küssen, Zungenküsse, Highheels, Französisch ohne
    Sonstiges :

Wederom een nieuwe dame in deze club; gisteren begonnen en ook vandaag weer aanwezig. Deze dame heeft een werkelijk geweldige uitstraling! Een ontzettend knappe dame met mooi middellang haar. De rest van haar lichaam is fabelhaft! Een ontzettend mooi, niet super slank, figuur met een paar heerlijke borsten (minimaal cup DD). Voor sommigen onder ons blijken deze borsten door een dokter geconstrueerd te zijn. Dat brengt mij meteen op het volgende punt; haar leeftijd. Ik geloof niet dat deze dame 19 jaar is maar eerder 24 of 25 jaar. Dat zou ook beter passen bij haar lichaam.
    Haar service is duidelijk Duits (de goede dames uitgezonderd). Dat wil zeggen dat de vraag om naar een kamer te gaan al direct gesteld werd (alarm bellen hadden dus af moeten gaan maar door haar heerlijke lichaam was ik geheel beneveld). Op de kamer is er geen sprake van een GFE ervaring. Toch wil ik niet spreken over een slechte service... wel jammer dat het GFE gevoel achterwege bleef.

2. Onderstaande 2 leden hebben Headhunter bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (10 februari 2012),Megaboob (30 januari 2012)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Zina was na een kort verblijf op de bank ter zake...sleutel? ja vond ik goed, op de bank had ik heerlijk met haar zitten knuffelen, zoenen deed ze helaas niet. Op de kamer was ze al rap uit de kleren en kon ik genieten van haar volle tieten en lekker kont...ietsje volslank buikje , maar dat misstond haar niet. Ze pijpt goed nat en dat deed ze langdurig, totdt ze vroeg 'ficken' ze smeerde wat glijmiddel op mijn pik en ze begon met te rijden, dat deed ze niet slecht...ik haalde helaas niet zonder de handen de eindstreep, vanachtern was zeker ook heerlijk, het was tenslotte al de derde keer die avond...en aangezien aan mijn sportconditie nog wat moet worden gedaan, was dat ook niet gek.

Last Online
    23 september 2024 @ 23:46
    Discussies
    13
    Thanks
    92

Standaard

Wat een hooghartig, nuffig typje.
    Ze keek nogal stuurs voor zich uit, waarschijnlijk omdat ze niet veel klandizie had.
    Toen ik naast haar ging zitten en haar naam hoorde was ik al enigzins op mijn hoede.
    Totaal geen moeite doen om een praatje te maken of iets dergelijks, ook geen schlusselfrage.
    Dat zou ook echt onnodig zijn geweest, gauw terug naar de bar!!

Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Discussies
    44
    Thanks
    3.740

Standaard

Jonge goed uitziende koele Duitse dame, helaas weinig presales in de bar, op de kamer ontdooit ze een beetje.
    Voorzichtig (tong)zoenen, oraal was vrij standaard te noemen, van een likbeurt kan ze genieten.
    Voor de oudste beweging te wereld van start gaat, wordt er een grote klodder smeermiddel op het mannelijk lid en in de vrouwelijk opening geplaatst.
    Meerdere standjes passeerden de revue, on top doet ze in hoog tempo, doggy was ook goed in missio het eindschot bereikt.
    Keurig binnen het half uur gebleven.
    Dame geeft weinig aftersales, ze blijft afstandelijk.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    9 mei 2012 @ 12:05
    Discussies
    11
    Thanks
    1

Standaard

weer terug in Fun Garden

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

zina kwam nadat ik al een half uur volop de standjes met cindy had doorgenomen erbij liggen, heerlijk haar volle borsten tegen me, zeer zacht maar wel lekker zoenden we , samen met cindy wisselde ze af in het bewerken van van mijn zwanz, ook echt samen likten ze heerlijk zacht , afwisselend snel en dan weer langzaam. cindy glimlachte en voelt zich veel beter dan een aantal maanden terug in fun garden... ze is voor trio een prima duopartner met cindy die alleen met haar de trio's in fun garden doet. toen Zina eenmaal bovenop mij ging zitten hield ze ondanks de hitte in de kamer het 10 minuten vol om gewoon door te gaan, een aanrader om een trio mee te doen...de afstandelijk blik is iets waar je doorheen moet prikken en dat is me wederom gelukt....we zijn allemaal op onze manier immers onzeker ergens over ...

9. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (31 mei 2012),Megaboob (27 mei 2012)

Last Online
    20 oktober 2024 @ 13:05
    Discussies
    4
    Thanks
    18

Standaard

Vertrokken naar zoals ik hoorde. Vermoedelijk actief op de wallen in amsterdam

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Sina (Duitse)

Naam: radicaal vergeten (de souza en Rob45 weten over wie het gaat)
    Nationaliteit/Taal : Duits/ wat Engels
    Leeftijd : tussen 26 en 34 schat ik
    Haarkleur/-lengte : Lange blonde haren (opgestoken)
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Ideaal stevig lichaam/ sappige stekende kont / mooie C-cup
    Tatoeages: niets
    Roken: ja
    Service: PZC, NMC, rukken, stand69
    Voordelen: naar mijn smaak heel mooi te noemen, goed Germaans lichaam, mooie blauwe ogen en lieftallige sproetjes in haar face.
    Nadelen: een regelrechte kutservice… Totaal niets waard
    Prijs : 50 per halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 1.5/10

Ik was nog maar net binnen en zij stond al meteen op mijn verlanglijstje. Mooie Duitse dame, met sproetjes, blonde nonchalante kop en een goed gebouwd postuur met stevige kont en middelgrote tieten. Op het eerste zicht en tijdens het eerst contact zou ik haar meteen 8.5/10 geven voor haar uiterlijk. Maar die gulle punten zou ik met 1.5 verminderen nadat ik haar in d’r blootje te zien kreeg. Ze heeft een verminkt onderbuikje en dat verbergt ze in de bar door een lingerie-set in één deel te dragen en zo haar buik af te dekken. Toch stoor ik me er verder niet aan.

Wat me wel enorm stoorde in de bar, dat was dat ze voor een Duitse zeer opdringerig en jachtiger overkomt. Maar uiteindelijk had ik vooraf al beslist dat ik haar wou en daarom zag ik dat ook maar door de vingers. Ze zit bij de clan van Bonnie en nog enkele andere Duitse mormels. Dat even tussendoor gezegd!

Op de kamer was ze heel zachtaardig en heel lief. Vriendelijk zelfs, al was het wel op de directe Duitse manier. Maar ik voelde me dus zeer comfortabel in haar gezelschap. Ondanks haar goede figuur met strakke huid, had ze toch een verrimpelt hangbuikje… Waarschijnlijk ten gevolge van een chirurgisch ingrijpen. Maar laat dat bijzaak wezen.

Wat wel het vermelden waard is: de service en vakkundigheid was knudde!!! TZ helemaal niet, pijpen niet goed, 69 was matig omdat ik een mooie kut op mijn bakkes geplakt kreeg, maar het gelijktijdig pijpen was eveneens niet goed. Neuken was helemaal beroerd en het leek wel dat ze het voor de eerste keer deed en niet wist hoe zich te gedragen. Uiteindelijk gooide ik haar van me af en deden we heel even doggy. Maar ook in die positie wist ze zichzelf zo ongemakkelijk te wringen dat het me geen deugd deed. Ik trok mijn lul uit haar piskelder, ontdeed me van het condoom en vroeg dan maar of ze me verder wou afrukken! Dat rukken kon er nog mee door, maar met mijn eigen hand is het veel beter. Gelukkig wist ik toch nog met moeite klaar te komen binnen het halfuur.

Herhalingsgevaar? No fucking way!

De Souza zei me achteraf dat zij van PSR komt…. Als dat waar is dan zal het zijn omdat ze haar met zo’n belabberde service buitengeflikkerd hebben uit die kwalitatieve tent! Dit was zelfs in GT zwaar ondermaats. Misschien zelfs nog te ondermaats voor de ramen! Dus ik zou me niet kunnen voorstellen dat zij in PSR actief was!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

12. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer ( 7 maart 2013),Boy69 (15 maart 2013),hansdordt (15 maart 2013),jayvie ( 7 maart 2013),Megaboob ( 7 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 7 maart 2013)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Zitat SFL: "De Souza zei me achteraf dat zij van PSR komt…. Als dat waar is dan zal het zijn omdat ze haar met zo’n belabberde service buitengeflikkerd hebben uit die kwalitatieve tent! Dit was zelfs in GT zwaar ondermaats. Misschien zelfs nog te ondermaats voor de ramen! Dus ik zou me niet kunnen voorstellen dat zij in PSR actief was! " Zitatende...

Doch SFL !!! uit die qualitative tent ?? Ich lach mich noch tot !!!
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Sina! Trekt op met cora en nikky. Kölsch accent zo ongeveer.

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Van oorsprong komen die madels Cora und die Nikky doch aus Hamburg :-)
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Nikky wel, cora niet. En meestal hoor ik aan een accent wel waar ze vandaan zouden kunnen komen. Maar goed, de slechtste sessie van sfl ooit heeft nu een naam gekregen.

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

apart Cora gaf laatst nog aan uit Hamburg te komen maar Koeln is haar lieflings stad...
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat we de woonplaats van een dame hier gaan noemen, maar ze heeft me meerdere malen een stad genoemd die niet in de buurt van Hamburg of Keulen ligt.

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat we de woonplaats van een dame hier gaan noemen, maar ze heeft me meerdere malen een stad genoemd die niet in de buurt van Hamburg of Keulen ligt.
    Klopt inderdaad. Plaats namen noemen staan we niet toe. Maar hier is het meer een discussie over waar ze mogelijk vandaan komt en dan gaat het ook nog over twee grote steden, dan is herkennings gevaar ook minder aan de orde dan als je ze zegt dat ze uit een klein dorpje met 600 inwoners in de buurt van Brüggen komt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

20. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker (16 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

deze Sina heeft waarschijnlijk in fun garden gewerkt , je kan het draadje samenvoegen https://www.ijsberenforum.com/forum/...a-%28Duitse%29

Regels voor berichten