Oorspronkelijk geplaatst door
Wijze grijze
Als je een
GFE wilt, zorg dan van jouw kant uit dat je een
BFC bent (
Boy
Friend
Customer) Ik ga hier nu zeker niet verkondigen dat ik de absolute womaniser ben, maar persoonlijk behaalde resultaten uit het verleden, bewijzen wel dat mijn navolgende tips niet verkeerd zijn.
Elders op dit forum staan een soort basisregels voor DVP’s. Hier volgen enkele simpele basisregels voor de ijsbeer. Kost niet veel moeite, maar levert wel veel krediet op:
Om te beginnen:
Toon respect en je zult gerespecteerd worden. Een dooddoener? Voor sommigen schijnt dit nog steeds geen vanzelfsprekendheid te zijn.
Hangt allemaal een beetje van hetniveau en de persoonlijkheid van de dame af. Sommigen genoten geen of een slechte opvoeding. Met als gevolg dat niks of niemand respecteren. Het zijn er meer dan je denkt. Dus maakt het niet altijd uit hoe je tegenover hen staat. Je hebt ook een minderheid die alleen maar meer met je kloten gaan rammelen en je trachten te bedonderen naarmate je hen zacht, lief en met respect behandeld. Maar je weet het nooit met de mokkels, dus WZ zijn advies om gewoon respect te hebben, is aangeraden
Wees goed verzorgd. Eigenlijk ook een vanzelfsprekendheid, maar sommige dames vertelden mij dat er soms heren tussen zitten die blijkbaar absoluut geen boodschap aan basis hygiëneregels schijnen te hebben.
Volledig akkoord, maar vergeet niet dat het voor dames ook zo is. Ik zie steeds vaker mokkels die zichzelf niet eens afspoelen nadat ze met een klant zijn weggeweest, dus laat staan zich fatsoenlijk wassen. Ik ben een propere kerel en doe het vooral voor mezelf, maar bij de niet zo schone mokkels hoop ik alleen maar dat ze ook de ongelikte beren over zich heen krijgen
- Douche grondig uiteraard: voor en na de sessie, voor en na wellness
- Was je haren en kam ze aansluitend niet op mij van toepassing want ik heb niet veel haar meer
- Je nagels zijn uiteraard verzorgd en hebben geen kartelrandjes (let hier op bij het vingeren !) Dat is iets waar vrouwen vaak naar kijken, dus het moet idd netjes zijn
- Zorg dat je goed geschoren bent. Stoppeltjes zijn niet fijn! Ik heb continu een stoppelbaard en nog maar één keer in al die tijd klachten over gehad... Diegene die klachten had, keek beter eerst naar haar eigen lichaam. Ik laat me vaak bij een Italiaanse barbier scheren en zelf heb ik een Turkse scheermethode aangeleerd... Ik garandeer jullie dat mijn stoppels niet prikken. Wie het met een trimmer doet, die kan zich beter niet op de dag zelf trimmen, maar 1 of 2 dagen ervoor. Als de haartjes aangroeien zijn ze minder stevig en eerder zacht
- Poets je tanden in de club en zorg voor een frisse adem. Breng een reistandenborsteltje mee. Tanden poetsen is niet het probleem, wie 2x daags zijn tanden poetst, heeft witte zuivere tanden, ook tijdens het clubben. Maar als je wat eet of drinkt in de club dan komt een flosdraad wel van pas. Eten tussen tanden veroorzaakt geurtjes en een ademwalm. Ook je tong kan dat veroorzaken, daarom kan beter bij elke poetsbeurt ook je tong even schrapen met de tandenborstel
Frisse adem. Zorg dat je een klein doosje pepermuntjes/ dropjes bij je hebt en bied er ook eens eentje aan de dames aan. Zul je zien dat ze het op prijs stellen dat je waarde hecht aan een fris voorkomen.
Lekker geurtje Stop een klein flesje van je favoriete after shave/ eau de toilette in je badjas en verdeel na het douchen 2 druppeltjes over je lichaam. Dit geeft een heel decente geur. Vaak pikken vrouwen dat goedkeurend op als je niet naar de standaard saunaclub douchegel ruikt . Niet meer dan 2 druppeltjes want anders ruikt het te sterk.
Ik zal zelfs meer zeggen: succes bij de DVP's én in mijn privé rooftochten... Gebruik vrouwen parfum. Zorg gewoon dat je geen té meisjesachtige geur kiest, dus niks bloemig of te zoet. Een klein vleugje Angel, daar zijn ze zot op. Als je niet overdrijft kennen ze het geurtje niet eens
Laat je waardering voor de dames blijken. Ik neem vaak een doosje bonbons mee en deel die uit. Zo’n serotonineshotje palmt de dames voor je in. Beschouw het als wisselgeld voor de latere kamersessie.
het enige waar ik niet mee akkoord ben! Met zulke dingen sloof je jezelf uit. Je komt om te wippen en je betaald er sowieso al voor. Enkel met mijn verjaardag zorg ik dat er wat op tafel staat en waar de dames mogen van mee vreten. Wanneer je goed en veel met één enkele dame opschiet en je kent haar interesses, dan kan je in die richting wel eens een kleinigheidje meebrengen. Misschien doet ze dan eens wat extra... Bovendien verklapt ze zulke attenties tegen de andere dames en die zullen dan ook beter hun best doen voor jou
Je hoeft heus niet de grappigste entertainer van de avond te zijn, maar
luister vooral naar wat de DVP je vertelt en probeer daar een gesprek aan op te hangen.
Je doet maar, mijn vriend... Ik wil eigenlijk niks meer over die dames hun privé horen, want daar hebben ze het ook doorgaans over na het neuken. Ik trek het mezelf te hard aan en wanneer ik erop in ga, dan komt er ellende van... Dus in mijn geval probeer ik wat over de prettige dingen te lullen en in die context ben ik dus een beroerd entertainer
Ik heb altijd mijn
eigen badslippers aan en onderscheid me daarmee van de rest. (en ik heb geen last meer van een voetschimmelinfectie)
Geef aandacht. Massages vinden dames fijn. Niet vanwege de massage zelf, maar vanwege de aandacht die ze op dat moment krijgen en het rustmoment. Ik ben zelf absoluut geen masseur of fysiotherapeut, maar weet wel dat dames enorm kunnen ontspannen van een hoofdmassage. Niet op de kamer, want dan heb ik andere prioriteiten, maar vooraf op de bank. Het ultieme genot is voor mij als een dame dan tegelijk met Wijze Stijve begint te spelen. Dit kan me niet lang genoeg duren.
Voor een ontspannende
hoofdmassage dienen opgestoken haren losgemaakt te worden. Gebruik je vingers (liefst je nagels) om haar hoofdhuid met lange
langzame halen van voor naar achter te strelen. Begin bij haar voorhoofd. Net als een kam. Ga hierbij ook soms boven langs haar oor en als ze ontspant (duurt niet lang hoor) kun je via haar nek afdalen over haar rug. Laat je nagels ook eens zachtjes vanaf haar vingertoppen over haar onder- en bovenarmen krassen. Kijk hoe ze kippenvel krijgt en geniet.
Ik denk niet dat alle dames het apprecieren dat je op hun kop zit. Vaak hebben ze een dure kapper en dito haarsnit. Er zit lag ik of het lag nu net zo goed in de plooi. Ik merk vaak op de kamer dat dames het minst op prijs stellen dat je aan hun haren zit. Nog liever een vinger in de kut dan door hun haren gaan... En geloof me 99% vind vingeren (echt met vingers erin) akelig. Als je graag massages geeft of je geniet ervan hen te verwennen, masseer dan hun rug, schouders, kuiten en voeten!
Bedenk wel dat ik veel in Pauschalclubs kom. Hier is gewoon veel meer tijd om deze aanpak toe te passen. Echter ook in Saunaclubs heb ik ervaren dat meiden zich op de kamer graag revancheren; “wie goed doet, goed ontmoet” klopt in dit opzicht wel.
Dus kun je je in deze tips niet vinden, doe vooral wat je denkt dat je moet doen. Mijn tips moeten hier niet ontaarden in een discussie: “ik betaal, dus ik bepaal”. Ze zijn gewoon vrijblijvend bedoeld en ze uitproberen kost niet veel.
Veel succes en have fun.
Thanx
Adieë tsezame!
Wijze Grijze.