Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: Leyla (Litouwse)

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mededeling.

Bericht voor haar fans: Leyla was afgelopen Woensdag in PHG.

Einde mededeling.
    Leyla werkt alleen op de woensdag vanaf 18.00 u maar denk er aan alleen voor vaste gasten ze zit gewoon ram vol op deze avond.

Ze maakt die afspraken al van huis uit en er zit een gast bij die haar meteen 3uur meeneemt.

Dus kleine kans dat ze een half uurtje voor je hebt ga haar opvangen als ze binnen komt voor 18.00 u.

Last Online
    17 april 2012 @ 21:16
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Heeft iemand deze heerlijke dame de laatste tijd nog gezien in PHG??? Op woensdag (zoals hier beschreven) of op andere dagen??
    Wil binnenkort weer een bezoek brengen aan PHG, maar hoop dan Leyla zeker weer te ontmoeten/bezoeken..... ;-)

Last Online
    19 januari 2025 @ 09:37
    Discussies
    1
    Thanks
    262

Standaard

Kammpie,

Gezien haar roots is de kans groot dat ze Pasen met haar familie viert, en die bevind zich niet in Duitsland.
    Leila heeft een klein aantal vaste klanten welke haar het grootste gedeelte van de tijd dat ze aanwezig is bezighouden. Vaak voor vele uren achter elkaar. Zelf behoorde ik ook tot die categorie in haar beginperiode. Nu behoor ik tot die categorie als ik weer een keer naar PHG mag. Heel af en toe is Leila op andere dagen dan di/wo aanwezig. De reden zal wel van financiële aard zijn. Mijns inziens maak je de meeste kans op dinsdagochtend/middag (als ik er niet ben) of op woensdagochtend vroeg omdat ze dan meestal overblijft in PHG. Dinsdag laat in de middag en avond en woensdagmiddag en een gedeelte van de avond is ze haast op zeker lange tijd bezet door vaste klanten met wie ze vooraf heeft afgesproken.

Ik denk dat ze na Pasen wel weer zal opduiken.

Succes!
    LFFFHTE

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kammpie Bekijk bericht
    Heeft iemand deze heerlijke dame de laatste tijd nog gezien in PHG???
    => Anwesenheitsliste von Mitte April (Dienstag)
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ja ze was weer aanwezig de echte oude Leyla de vorige keer dat ik haar gesproken had is al weer in 2011 toen ik net met Andrea van de kamer af was.
    Nu was ik vorige week weer met Andrea op vrijdag.
    En dan loop ik op de avond na een goede kamer beurt met Louana.weer tegen Leyla aan.
    Omdat ik moest kiezen tussen een heel mooi meisje Anna of de geile Brigitte vond ik het tcoh ook wel spannend om deze Leyla maar weer eens van stal te halen.
    Ook Anki van Grinsven doet het met oude paarden en mag zelfs nog naar de Olyimpische spelen toe,dus dacht ik dat kan ik ook met dez topper uit 2004/2006
    Ik heb haar gevraagd hoe oud ze nu werkelijk is en ze loog 28 jaar terwijl ik dacht dat ze 30 jaar zou zijn.
    Op de kamer kwam ze me eerst kussen op bed met lange natte zoenen en de oude brom diep in haar keel.
    Daarna ging ze een douche nemen en kwam heerlijk ruikend terug om meteen weer zoenend mijn hele lichaam af te gaan.
    Daarna hebben we van alles gedaan wat ik al beschreef bij populaire gebeurtenissen en ze heeft me een PZC gegeven wat niemand de laatste twee jaar beter kon ( Sorry Louana )
    We hebben daarna nog even bijgekletst over de oude tijd waar nog echte meiden uit Polen en Rusland vandaan kwamen die niet als de Roemeense van heden er een speeltuin van maken.
    Ja toen was het nog een klasse club met ook een beter publiek van 2002 /2008.

Omdat ik van afwisseling houd (buiten Louana) zal ik Leyla zeker wel weer eens de plinten laten zien.
    Herhaling : jazeker

6. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (30 juni 2012)

Last Online
    20 december 2018 @ 20:55
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand of Leyla nog wel eens in PHG komt of eventueel ergens anders.
    Bedankt
    Happi

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ja, Leyla ist noch an verschiedenen Tagen im PHG anwesend - aber wohl nur auf Termin.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happi Bekijk bericht
    Weet iemand of Leyla nog wel eens in PHG komt of eventueel ergens anders.
    Bedankt
    Happi
    Leyla is er normaal iedere woensdag vanaf de middag rond 15.00 u.
    Maar denk eraan dat ze op de avond haar vaste klanten heeft en dan niet meer beschikbaar is voor een los nummertje.
    Dus probeer er voor het eten te zijn rond 17.00 tot 19.00 u

P.s. Ze is nog steeds super op de kamer.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten