Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
    Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard Dansende beren op de bar moet verboden worden!?

Vreemde sfeer in LR, dat steeds meer op PHG op zaterdagavond begint te lijken.

Meest irritant is die idioot die gekleed om een onderbroek op de bar danst terwijl hij daarbij meent te moeten schreeuwen als een achterlijke

Ik zie dan toch liever enkele Roemeentjes op de bar dansen dan zo'n vetklep

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard

Als zusterclub van GT kunnen ze dat deurbeleid ook beter overnemen.
    ............., я тебя люблю дорогая!

3. Onderstaande 3 leden hebben GT-junky bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (10 maart 2013),Boy69 (11 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Discussies
    237
    Thanks
    13.573

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Meest irritant is die idioot die gekleed om een onderbroek op de bar danst terwijl hij daarbij meent te moeten schreeuwen als een achterlijke

Dat is die Frans sprekende ADHD Marokkaan. Als hij het daarbij laat is er weinig aan de hand. Gun hem die "Fifteen Minutes of Fame". Haal jij nou maar braaf de gokkasten leeg en geef het combimeisje van Gignnl en mij effe een kusje, ook al valt ze niet in je "Range". Proost en neuk ze !!!

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Ja maar om dat hij het Daar niet bij liet ben ik na zijn 3e of 4e optreden dan ook maar naar huis gegaan.

6. Onderstaande 2 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Die idioot vierde zijn eigen "feestje", en daar moest iedereen zich maar naar richten.
    Behalve zijn walgelijke dansvertoningen (waarbij hij de halve bar afbrak) meende hij ook regelmatig "Allah-teksten" te moeten schreeuwen.
    Daarvoor is LR echter niet de geschikte plaats, dat doet hij maar in een moskee (daarvoor zijn die dingen immers bedoeld)

Gelukkig sprak het management van LR hem hier wel op aan, maar het effect was slechts beperkt.
    De volgende keer dat deze idioot weer naar LR gaat, zal hij beslist weer zijn eigen feestje vieren en daarmee andere gasten tot last zijn.

Over het respectloze gedrag tov enkele meiden dat deze mongool en zijn kompanen vertoonde, wil ik het niet eens hebben, regelrecht walgelijk.
    Laatst gewijzigd door Boy69; 10 maart 2013 om 12:40

8. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (10 maart 2013),bergm550 (10 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),wervelwind (10 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Ik heb deze kerel al meerdere keren gezien in LR .De beste keer was met de carnavalsparty,toen stak hij in een dwangbuis met enkelboeien en was ie te pruimen.
    Andere keren wenst hij zichzelf nadrukkelijk te etaleren door in zijn blote bast achter de bar te dansen en ook aan de danspaal,hij is niet te stoppen volgens mij en dat kan op een gegeven moment hinderlijk irriterend zijn voor andere bezoekers.
    Denk dat LR toch een keer paal en perk zal moeten stellen aan deze ziekelijke aandachtstrekker.

10. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (10 maart 2013),Boy69 (11 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Andere keren wenst hij zichzelf nadrukkelijk te etaleren door in zijn blote bast achter de bar te dansen.
    Gasten hebben NIETS te zoeken achter de bar.

Denk dat LR toch een keer paal en perk zal moeten stellen aan deze ziekelijke aandachtstrekker.
    Volledig met je eens, maar ik ben bang dat ze hem en de rest van de onderbroekenbrigade gewoon zijn gang zullen laten gaat totdat er stanmgasten weg zullen blijven vanwege deze malloot.

12. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),wervelwind (10 maart 2013)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Ik heb deze kerel al meerdere keren gezien in LR .De beste keer was met de carnavalsparty,toen stak hij in een dwangbuis met enkelboeien en was ie te pruimen.
    Andere keren wenst hij zichzelf nadrukkelijk te etaleren door in zijn blote bast achter de bar te dansen en ook aan de danspaal,hij is niet te stoppen volgens mij en dat kan op een gegeven moment hinderlijk irriterend zijn voor andere bezoekers.
    Denk dat Boy69 en Dupke het hebben over een ander! Hun hebben het over een Marrokaanse Fransman/Belg???. Jij heb het over die ADHD Duitser.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Vreemde sfeer in LR, dat steeds meer op PHG op zaterdagavond begint te lijken.

In World was er ook zo'n tijd dat er zo'n gek was, die met een touw om zijn nek in World rondliep en als een bezetene aan de paal danste. Hij was ook erg luidruchtig en gedroeg zich ook erg denigrerend ten opzichte van de vrouwen. Naar verloop van tijd had World er genoeg van en kreeg hij huisverbod. Ik heb hem daarna ook nooit meer in World gezien.

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht

Denk dat Boy69 en Dupke het hebben over een ander! Hun hebben het over een Marrokaanse Fransman/Belg???. Jij heb het over die ADHD Duitser.
    Ik denk dat Bosco gelijk heeft.

Die Duitser met ADHD is ook zeer "aanwezig", maar kent zijn grenzen.
    Die Franstalige moslimidioot kent echter geen grenzen, en hem heb ik (gelukkig) ook nog niet aan de danszaal gezien

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Die idioot vierde zijn eigen "feestje", en daar moest iedereen zich maar naar richten.
    Behalve zijn walgelijke dansvertoningen (waarbij hij de halve bar afbrak) meende hij ook regelmatig "Allah-teksten" te moeten schreeuwen.
    Daarvoor is LR echter niet de geschikte plaats, dat doet hij maar in een moskee (daarvoor zijn die dingen immers bedoeld)

Gelukkig sprak het management van LR hem hier wel op aan, maar het effect was slechts beperkt.
    De volgende keer dat deze idioot weer naar LR gaat, zal hij beslist weer zijn eigen feestje vieren en daarmee andere gasten tot last zijn.

Over het respectloze gedrag tov enkele meiden dat deze mongool en zijn kompanen vertoonde, wil ik het niet eens hebben, regelrecht walgelijk.
    Kijk, en daarom ben ik nu blij dat GT een deurbeleid voert.

17. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (10 maart 2013),uurtje (10 maart 2013),wervelwind (10 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 12:51
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Hij was er verleden week. Toen danste hij ook achter de bar. Franstalig, lichtelijk corpulent en bijzondere (voor heel eventjes best wel grappige) danspassen. Maar als hij nu ook al zijn haatzaaiende, splijtende moslim gedachtengoed gaat spuien, dan mag ik dus stellen dat de intifada LR heeft bereikt. Nou, mooi is dat. Voorkomen is altijd beter dan genezen en daarom pleit ik voor een strak deurbeleid.
    Een uurtje is ook maar een uur...

19. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (10 maart 2013),Boy69 (10 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),NikXXX (11 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Dit gaat niet om dansende beren; dit gaat om dansende bruine beren die allerlei, niet hier thuis horende, kreten uitslaan......gelieve de kop aan te passen.

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Kijk, en daarom ben ik nu blij dat GT een deurbeleid voert.
    Maar dit deurbeleid is er de laatste twee jaar helaas hard op achteruit gegaan.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Geheel toevallig was ik gisteren ook in de LR en ik moet zeggen dat het me niet echt opgevallen was, mede door een geweldige sessie met een Roemeentje en aandacht van andere Roemeentjes en collega-beren. Nadat ik het bericht van Boy en GTJ las op het forum ging ik er op letten en het was inderdaad zwaar irritant en vervelend gedrag van deze "danser". Afgelopen weken trekt hij met de regelmatig de letters van LR van de muur (achter de bar), schreeuwt de hele boel bij elkaar en gedraagt zich naar sommige meiden asociaal. Het probleem wat LR heeft is dat deze gast zeer regelmatig (met maten) in LR komt en dus redelijk wat geld binnen brengt.

De eerste keer dat hij op de bar sprong was het nog best wel grappig, maar nu (ook de meiden klagen er over) begint het aardig irritant te worden. De beer waar Rob45 het over heeft is inderdaad een andere, net als nog een Duitser die gister op de bar klom. In de afgelopen weken ook nog een andere Duitser en een Japanner verschillende keren op de bar in een onderbroek of blote reet gezien.

Ik denk dat LivingRoom één rechte lijn moet trekken: geen mannen achter de bar!

23. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Ik denk dat Bosco gelijk heeft.

Die Duitser met ADHD is ook zeer "aanwezig", maar kent zijn grenzen.
    Die Franstalige moslimidioot kent echter geen grenzen, en hem heb ik (gelukkig) ook nog niet aan de danszaal gezien
    Deze kerel is idd irritant!!! Zijn omvang is ook tegroot voor op de bar ...
    Dansen kan wel maar doe het dan alleen als je het kan en idd voor de bar.

Ik was een keer met Cupido in LR en toen was er een klein kereltje aan dansen, ook aan de paal. Maar die kon zo goed dansen dat iedereen er flink lol om had. En de sfeer daardoor zelfs echt goed was.

25. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 12:33
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

waar kan ik de petitie tekenen

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

hmm gaan we hier nou ook al verbieden, ik dacht dat hier een forum was dat vrijheid hoog in het vaandel heeft staan....??? zaken verbieden is voor mij een handeling van onvermogen die we zoveel mogelijk moeten voorkomen, als je naar de huidige politici kijkt dan staan daar een stelletje machtelozen bij elkaar die alles aangrijpen om de controle te krijgen of terug te krijgen, wat is er mis met iemand die allah roept in een seksclub? mogen doorsnee moslims die geen geweld gebruiken god of allah wellicht aan dans en seks koppelen??? hoe 'gek' mensen ook zijn zolang ze geen geweld gebruiken laat ze in hun waarde, er zijn genoeg mensen die jou hoerenbezoek als verwerpelijk gedrag beschouwen....dat mogen die mensen ook vinden, vind ik, zij verbieden ons dat gedrag tot nu toe ook niet!!!! ( helaas moet het wel in het geheim, dat heimelijke is ook om van te gruwen, maar goed Ik zelf zal iedere vrouw die hoer speelt, zowel binnen als buiten de club met respect benaderen...dus ook groeten buiten de club!)

Ik wil u allen nog wel even aan herrinerren dat in de landen waar de meeste repressie voorkomt landen zijn waar men het liefst alles verbiedt..

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Phea, je slaat de plank mis. Helemaal..

Voor alles is een tijd en een plaats. De Islam belijden doe je niet in een bordeel. Dat doe je in de moskee, thuis op je matje, stenen gooiend richting anderen, christenen vervolgend door het leven gaan of wat weet ik allemaal. Maar niet in een bordeel. Zeker niet omdat er zelden veel goeds ontstaat als er godsdiensten op elkaar treffen. Wat gaat er gebeuren als dadelijk beren van joodse afkomst zichzelf gaan manifesteren in LR? Hebben we dan een matpartij? Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik daar wel aan mee zou willen doen ware het niet dat ik geen behoefte heb om in een FKK opgepakt te worden of zo.
    Daarom; in de FKK kom je voor fun. Om fun te garanderen moeten er regels zijn waardoor het voor iedereen leefbaar is. De bruine beer (in het algemeen, uitzonderingen daar gelaten) is voortdurend op zoek naar nieuwe gebieden en probeert voortdurende de grenzen op te rekken. Dat moet stoppen, zeker in een FKK.

29. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013),KevinK (10 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Ik ben het met uurtje eens, dat als living room dit gedrag van een dansende moslim die van seks en god houdt niet goed vind voor de rest van de bezoekers dan kan zij besluiten om deze bezoeker niet meer toe te laten. Echter bezoekers hebben allemaal hun eigen individueel opvatting over hoe een bordeel moet functioneren, en ik !!! uurtje vind dat we vrijheid moeten eerbiedigen! ook van uitingen over geloof = religie of wetenschap, atheisme, hedonisme, etc..( ik schrijf ook de andere opvattingen maar op naast religies want die hebben ook zo hun belangen

MAAR als living room dit gedrag van een dansende moslim op de bar die van Seks, en God houdt goedkeurt omdat zij bijvoorbeeld de opvatting heeft dat er ook in een bordeel dans , gezang over God of anderzins eten, drinken en neuken moet kunnen want zij willen graag de wensen van gasten eerbiedigen, dan hebben we dat maar te accepteren, en anders moet je er gewoon niet meer naar toegaan...

31. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

uurtje (10 maart 2013)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Tijdens MichelJ’s verjaardagsfuif heb ik een tijdje met die gast staan praten. Hele sympathieke Franstalige Marokkaan (woont echter in Dld), ofschoon hij er waarde aan hechtte te vermelden dat hij een Berber was en geen mohammedaan. (Berbers blijken een eigen geloof te hebben; wist ik ook niet). Ik heb hem die avond geen kreten horen roepen. Dat hij nu opeens “Allah-teksten” staat te roepen lijkt me dan ook sterk. (of heeft iemand verstaan wat hij zei?)

Hij heeft in ieder geval geen last van valse schaamte en amuseert zich kostelijk. Ik vond zelf dat zijn gedrag wel bijdroeg aan een partystimmung, ofschoon LR me nou niet de plek lijkt waar “het dak ervan af gaat”. Zo lang hij anderen niet lastig valt, vind ik het geen probleem.

Als het teveel mensen gaat storen, dan is het inderdaad terecht als het LR-management hem daarop aanspreekt. Maar dan zullen eerst mensen moeten gaan klagen.

Zo heb ikzelf tijdens menig feest in McSex ook op de dansvloer gestaan, hetgeen ook niet voor elke bezoeker een onverdeeld genoegen zal zijn geweest. Echter de combinatie van muziek, meiden en sfeer (en geen alcohol!) zorgde ervoor dat ik m’n terughoudendheid liet varen. Geil is wel dat ik tijdens de sylvesterparty opeens op een public blowjob op de dansvloer werd getrakteerd.

En dat LR geen deurbeleid voert, was me al eerder opgevallen, want ik schreef in mijn recensie over dezelfde avond :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    De hooligans waren ook vertegenwoordigd in de vorm van Cannabis en Bad Pritt. Een bewijs dat Living Room voor iedereen open staat en er geen actief deurbeleid gevoerd wordt.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

33. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (10 maart 2013)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Zo lang hij anderen niet lastig valt, vind ik het geen probleem.

Als het teveel mensen gaat storen, dan is het inderdaad terecht als het LR-management hem daarop aanspreekt. Maar dan zullen eerst mensen moeten gaan klagen.
    In het begin was het ook geen probleem, een keer gek doen moet zeker kunnen. Kan me nog herinneren dat ene RB ook een keer een beetje "lastig" was en een draai om ze oren kreeg van ene BS.

Maar als het gedrag wekelijks (zelfs meerdere malen per week) aanhoudt, meubilair gesloopt wordt en meiden zonder respect behandeld worden gaat het wel te ver.

35. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Even los van de discussie over al of niet mogen dansen, wil ik even de aandacht vestigen op een ander interessant fenomeen:
    Deze Berber heeft dus “iets” staan roepen in het Arabisch of Berbers. Dit wordt door Boy69 als volgt geformuleerd (en terecht tussen aanhalingstekens)
    Die idioot ..... meende ook regelmatig "Allah-teksten" te moeten schreeuwen.
    Enkele posts later zijn de “Allah-teksten” opeens verworden tot “haatzaaiend, splijtend moslim gedachtengoed”. Dit weten we niet en is een veronderstelling die niet zomaar een conclusie mag worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Maar als hij nu ook al zijn haatzaaiende, splijtende moslim gedachtengoed gaat spuien, dan mag ik dus stellen dat de intifada LR heeft bereikt. Nou, mooi is dat.
    Dan volgt er nog een post die er ook al vanuit gaat dat de kreten iets met Allah of geloof te maken hadden:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    wat is er mis met iemand die allah roept in een seksclub?
    Hiermee wil ik dus zeggen, dat je altijd moet oppassen om iets van “hear say” te laten veranderen naar vaststaande feiten. Ik wilde dit hier alleen maar even posten, omdat dit een schoolvoorbeeld is van hoe iets in groepsdynamiek uit zijn verband gerukt kan worden.

Geert Wilders beheerst deze verdoezelingstaktiek tot in de puntjes. Hij poneert een stelling en eindigt met een voorbeeld die deze stelling onderbouwt.
    In de discussie die daaruit ontstaat, wordt dit voorbeeld vaak tot generaliserende waarheid gepromoveerd.
    Terugredenerend lijkt het dan alsof de oorspronkelijke stelling een waarheid als een koe is en Geert Wilders heeft zijn gelijk weer gehaald.
    Crowd control voor gevorderden!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

37. Onderstaande 5 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (10 maart 2013),Big30 (10 maart 2013),Boy69 (11 maart 2013),ijsbeer2121 (10 maart 2013),phoenix (10 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Interessante benadering. Ik kan het ook omdraaien; voorkomen is beter dan genezen. Als je boven het maaiveld uitsteekt val je op. Op de een of andere manier snijdt het kapmes dan helaas maar aan 1 kant. De andere kant bestaat uit verdoezelen/goed praten of wat anders. Val niet op, dan gebeurt er ook niets. Een boodschap die menig bruine beer ter harte mag nemen.

En ja, ik was er helaas (in meervoudig opzicht) niet bij.......

39. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (11 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

voorkomen ???? wat voorkomen ' uit jouw opmerking kan ik opmaken dat iedere moslim die allah roept kan een extreem geweldadige moslimmeute tevoorschijn komen??' en waarom mag iemand niet uitbundig zijn gevoel uiten? ik ben juist blij met die vrijheid...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten