Deze dame komt de bar binnengelopen en meteen is mijn blik gevangen door haar.
Ik spreek ze aan en ze stelt zich voor als Eva van Brasil.Ze heeft een goed gepropotioneert lichaam met een flinke brasiliaanse sambakont en praat een beetje Nederlands.
Even ga ik aan de bar zitten want Michelle zou zo "terug zijn" had met haar al een halve afspraak maar deze dame daar heb ik toch ook wel een oogje op laten vallen.
Ze komt ook nog naast me zitten aan de bar en ik hak de knoop door.
Ze lacht als ze hoort dat ik vandaag jarig ben en we lopen snel naar een kamer.Onderweg komen we SFL tegen die ze spontaan uitnodigt om samen party te maken,maar hij bedankt wijselijk.Een heel vrolijke dame die goed weet wat opgeilen is en op de kamer begint ze eerst mijn badjas langzaam open te knopen met haar hand maar trekt het laatste stukje met haar tanden open.Hierna volgt een zeer geile pijpbeurt en ook heeft ze haar prachtige lange zwarte haren losgegooid.Dan is het tijd om op bed te gaan liggen dacht ik tenminste,maar nee hoor deze Braziliaanse wil nog eerst een geil dansje maken met mij.Ze heeft haar setje uitgetrokken en naakt dansen we op de maat van de opzwepende muziek.Ik sta achter haar,zij met haar kont tegen mijn pik te shaken,en o wat is dat geil die braziliaanse sambakont.Ze smeert haar kont in met olie en mijn lul glijd door haar anus en tussen haar benen door op het ritme van de salsa.
Mijn lul is al zo hard als een betonpaal en gelukkig gaan we op het bed verder en eerst pijpt ze me met veel spugen en vocht tot ik werkelijk op springen sta.Haar bovenstukje heeft ze bog aan en ik trek het koordje met mijn tanden los, Grrrrrr.Ik zuig haar heerlijk tepels tot ze stijf naar voren staan.
Dan pijpt ze er cd omheen en ik neuk haar missio totdat ik mijn rubber vol knal.
Ik ben zo beneveld van die explosie dat ik,maar ook zij het cd vergeet wat ik pas later onder de douches opmerk dat ik hen nog om heb.
Verder slaat deze donkere fury geile taal uit wat ik zeer geil vind.
Enigste minpuntje is terughoudend zoenen,ze doet het wel maar helaas niet met passie maar kort en snel.
Toch kan het zomaar zijn dat ik met haar op herhaling ga want in het teasen en opgeilen is ze een ware master.