Oorspronkelijk geplaatst door
sofaking
Maar ik begrijp niet goed dat deze toestand door de veiligheidscontroles van de overheid geraakt. Ik neem tenminste aan dat er regelmatig controles gebeuren op hygïene en veiligheid.
Ik ook niet, maar een aantal jaren geleden was het nog zo dat de regels elkaar tegenspraken. Bij slagerijen bijv. moest de vloer stroef zijn vanwege de veiligheid. Logisch. Maar hij moest ook glad zijn vanwege de hygiene. Ook logisch. Het kwam er op neer dat simpel gezegd de ene controlerende instantie begon te zeiken omdat de vloer stroef was, en even later de andere controlerende instantie begon te zeiken omdat de vloer glad was. En de slager was de pispaal.
Maar in het geval van YY is het een van de redenen dat ik er al een paar jaar niet meer ben geweest. Ik loop nl. met een stuk metaal in mijn lichaam dat er eigenlijk niet in hoort, na een valpartij op mijn werk die me een week in het ziekenhuis heeft opgeleverd. Daar was ook gladheid de oorzaak. Na zo'n akkefietje ben je behoorlijk bunzig van gladde vloeren kan ik u verzekeren.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.