Beste SS,
Ik weet nu zo'n beetje wat jij zoekt in de dames en clubs en ik vind je commentaar heel straight to the point. Echter iedereen heeft een andere mening of smaak zo houd ik bv van drukkere clubs en meer feesten met bekenden. Zo aard ik minder in de rustige relax of wellness clubs en ik heb het idee dat als je jezelf en andere goed kent dat je ook wat kunt hebben aan de " ongenuanceerde" mening van een ander want die komt ook weer op andere plekken.
Goed ik was vroeger geen GT fan, maar dit jaar was ik er 1 keer en had het reuze naar mijn zin (ik geef toe een steekproef van 1 is wetenschappelijk onverantwoord) . In HP vond ik het paasfeest helemaal top, de andere keren wat minder, want ik houd van met name de feestsfeer (en nee ik houd niet van voetbal). In LR heb ik in Vicky een topper waar ik al sinds 4 jaar een orale toprelatie heb en dat voor iemand die van wisselende dames houd is toch opmerkelijk. En iedereen weet als je een favo dame hebt is de "club" goed iets wat eigenlijk ook nergens op slaat, maar alla. PSR 1 maal geweest, een top en een snertsessie, tja wat kan ik zeggen het eten was wonderbaarlijk lekker, maar dat is het al jaren. Babylon heeft veel wisseling van dames gekend maar als je met Maya gaat kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ga je met anderen, tja dan gaat het wel eens goed en wel eens mis, ik had geen missers in Babylon wel eens een gemiddeld.
Tja en ik wil ook nog even kwijt dat ik de recensie van Jack42 over de vergelijking van GT met Hessenclubs een van de allergrappigste en treffende posts van het afgelopen half jaar vond. Het mag gezegd worden dat Jack42 daar een heel nuchtere waarheid had die ook niet voor iedereen zal opgaan, maar niet iedereen gaat 400 km reizen voor een club. Uiteraard als ik toevallig in Hessen kom zal ik zeker eens langs gaan in de Hessen clubs, maar Oase en Palace (beide tijdens messe dagen) zijn mij niet beter eerder slechter bevallen dan de grensclubs, maar ik kan op basis van 1 of 2 bezoeken van jaren geleden eigenlijk niets zinnigs zeggen.
Daarom vind ik het altijd zo moeilijk om een ander van goed advies te voorzien, want ik kan de smaak van een ander moeilijk inschatten. Toch vind ik je algemene mening weer leuk, want ik zie een soort van Louis van Gaal op hoerengebied die gewoon heel stellig durft te stellen dat hoerenlopen een vak is en dat wat hij waardeloos vind ook meteen zo zonder enige nuancering voor ieders voeten gooit. In ieder geval ben je niet saai of doorsnee en ik durf met zekerheid te stellen dat de dames die jij aanbeveelt je compleet opvreten en eerder te goed of PSE zijn dan soms goed is voor tere zieltjes als ik zelf. Service dames met hoofdletters S ofwel professionele dames in het vak, hetzelfde als Louis pas tevreden is als de voetballers zich compleet uit de naad rennen voor een club als Telstar of NAC.
Bedankt en ik lees je volgende uitgave ook met veel plezier/
Groet, Foots
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !