Gisteravond bij H7 was het erg druk, toen ik na de kamer sessie met selena naar beneden kwam waren er zeker +30 ijsberen.
Gisteravond bij H7 was het erg druk, toen ik na de kamer sessie met selena naar beneden kwam waren er zeker +30 ijsberen.
rmjhexe ( 3 maart 2013)
Het kaf word gescheiden van het koren, vanavond zijn er ook wachttijden op een kamer, de toppertjes draaien goed
schuinmarcheren heb ik niet verleerd
Gegen 17 Uhr nach einem anstrengenden Tag eingetroffen, lernte ich auch gleich die neue Empfangsdame kennen. Es war das erster Mal, dass ich dienstags im Heaven7 war und würfeln durfte. Und jetzt ratet mal, welche Zahl da auf einmal zu sehen war? Ja, es war tatsächlich die 6. Nicht nur, dass ich an dem Tag freien Eintritt hatte, nein, ich erhielt auch noch zwei 15€ Ermäßigungskarten für meine nächsten Besuche. Vielen Dank an Fortuna!
Kommen wir aber nun zu den Zahlen, die mich wirklich nachdenklich gemacht haben, die Zahlen der anwesenden Damen und Herren an diesem Tag. Anfangs zählte ich noch ca. 25 Frauen bei 6 Männern, später wurde es aber so voll, dass Mann fast keinen Sitzplatz mehr bekam. Es waren geschätzte 40 Damen da und die Zahl der Männer stieg nicht über 8-10. Es ist zwar schön, wenn wir Männer eine große Auswahl haben, aber auf Biegen und Brechen so viele Damen reinzulassen um dann auf ihre Kosten zu verdienen ist aus meiner Sicht leicht überzogen. Es ist natürlich klar, dass die Betreiber nie wissen können, wie viele Männer kommen werden, aber 40 Frauen in so einem kleinen Club finde ich zu viel.
Was ich auf jeden Fall aber lobend erwähnen möchte ist die Tatsache, dass die Damen trotz diesem Line-up kaum animiert haben. Es gab keinerlei Konkurrenzdenken. Die Damen waren immer lustig und gut gelaunt drauf und haben sich auch mal mit sich selbst beschäftigt.
Natürlich bin ich nach meinem Kaffee erst mal in die Sauna gegangen um mich von der Arbeit zu erholen. Das Essen war reichlich aber die Geflügelspieße sehr trocken.
Nun zu meiner neuen Clublady Annabella: Ihren Namen kenne ich schon eine ganze Weile, da ein Kollege mir von ihr erzählt hat. Aber dass sie so süß und soft und nett und knackig und perfekt ist, hätte ich nicht gedacht. Es war für mich das schönste Erlebnis, was ich je mit einer schwarzen Frau erlebt habe. Selbst Précieuse aus dem Babylon kann da nicht mithalten. Doch jetzt mal der Reihe nach. Wir wechselten beim Essen ein paar flüchtige Sätze in Englisch und gesellten uns dann ins Kino. Dort begann sie gleich mit scharfen Zungenküssen und Umarmungen. Wow, es war echt ein sehr schönes gekuschel, wie mit einer echten Freundin. Nach ca. 15 Minuten fragte ich sie dann, ob wir uns nicht nach oben zurückziehen sollen, da unten zu viel los war und auch die Putzmänner immer wieder zu uns rüber schauten. Im Zimmer blieben wir dann 1,5 Stunden und weil mir Annabella einfach zu viel bedeutet, ersparte ich mir jetzt hier die Einzelheiten aufzuführen. Nach unserem Zimmergang hatte sie noch einen weiteren Gast, der sie erwartete. Sie fragte mich aber vorher noch, wie lange ich noch hier sei, denn ich hatte ihr auf dem Zimmer noch eine Massage versprochen. Nach ca. einer Stunde kam sie dann zu mir auf die Couch. Wir kuschelten dann ca. eine halbe Stunde und gingen dann wieder ins Kino. Dort habe ich sie dann ganz in Ruhe 20 Minuten lang schön massiert. Es war eine Entspannungsmassage und keine Erotikmassage. Danach haben wir noch zusammen etwas getrunken und für mich wurde es Zeit nach Hause zu fahren. Annabella begleitete mich in die Garderobe und schaute mir beim Anziehen zu. Bei Verlassen des Clubs fragte mich Coco noch, mit welcher Dame ich denn auf dem Zimmer war. Ich antworte mit: “Das verrate ich dir nicht.“ Annabella stand neben der Theke und grinste. Wir haben uns dann noch einmal herzlich verabschiedet und ich versprach ihr in ein oder zwei Wochen wieder zu kommen. Danke Annabella, my sweet girl.
Fazit: Es war dank Annabella ein toller Abend. Die Sauna war beim ersten Gang heiß, später hatte sie nur noch 50°C, obwohl sie laut Steuerung in Betrieb war und heizen sollte. Das Essen und später die Pizza waren gut und reichlich, aber das Fleisch war sehr trocken. Im Interesse der Damen, sollte die Anzahl begrenzt werden.
Ja, dat was ze en ze ziet er lekker uit, maar op de kamer was het echt 10 keer niks!
Ik heb geprobeerd haar aandacht te trekken maar dat lukte niet zo goed. Dus ben ik maar naast haar gaan zitten op de bank. Een duidelijker signaal kun je toch niet afgeven denk ik.
Zij begon geen praatje, dus na een tijdje vroeg ik maar hoe ze heette en waar ze vandaan kwam.
Engels was minimaal, maar ze heer dus Camelia en komt uit Roemenië/Moldavië. 20 jaar.
Ze is nieuw en volgens mij zonder ervaring als DVP.
Op de kamer wat proberen te knuffelen en te genieten van haar lekker lijf.
Weinig reactie, weinig samenspel. Eerder alsof ze er een beetje bang voor was. In ieder geval onwennig.
Ze lag daar maar doods te liggen toen ik aan het beffen was.
Te veel faken daar knap ik op af, maar helemaal geen reactie is ook niets.
Na 20 minuten een beetje onhandig 'gevreeën' te hebben, stelde ik de condoomvraag.
Helaas, ik was te groot geschapen dus neuken kon niet.
Toen was voor mij de lol eraf.
Dus binnen het half uur de kamer uit.
Herhalingsgevaar nihil, tenzij ze heel snel heel veel bijleert. Zowel Engels als kamer-etiquette.
Want het is wel een lekker ding.
Snor.
Oja, had ik al gezegd dat ze niet aan tongzoenen doet?
Maar ja, dat had ik van te voren ook niet gevraagd.
Ze zag er te lekker uit, dus ik zou sowieso met haar de kamer op geweest zijn.
U hoort nog van me.
Snor ^
Maar daarvóór had ik al een uurtje met Annabel doorgebracht.
200% voor herhaling vatbaar.
Ik heb nog nooit zo'n goede 69 meegemaakt. (Zij onder en ik boven.)
Ik likte haar alsof mijn leven er van af hing en zij pijpte mij de 7e hemel in. Juist ja de Heaven7.
Aftersales waren bijzonder goed.
Tongen terwijl ik nog een half broodje in mijn mond had.
Ik wilde nog wel een tweede keer met haar, maar ik wilde eerst nog even in de sauna.
Na de sauna had ze echter al een andere klant aan de hengel.
Ik kwam haar tegen op de grap. Vriendelijk knikje.
En terecht. Money comes first. En ik had ook niet met haar afgesproken.
Volgende keer staat ze zeker weer op mijn lijstje.
Snor ^
U hoort nog van me.
Snor ^
Iemand enig idee of er hier nog wat donkere dames rondlopen..?
Alleen annabel loopt er nog als donkere dvp rond
trigootje ( 8 maart 2013)
Voor de ultieme budget beren...
1098e930865f50b1b9e6e5f820e25705_1_0.jpg
Geen recensie zoals gebruikelijk, maar een verhaal met een persoonlijke inslag over een dagje Heaven7 vind je in het Wijze Grijze Hoekje. Zie hiervoor: Is Wijze Grijze een klootzak?
Een opmerking wel nog. Weet niet of het al eerder gepost is. Ik wilde de 4 biertjes weggeven die toch bij je entreekaartje horen, maar kreeg te horen dat dit niet meer gold. Per bier dient er EUR 3,= afgerekend te worden.
Seen it, done it and want it again and again and again.
Ik overweeg morgen eens naar H7 te gaan. Kan iemand mij zeggen of het daar overdag van 11 tot 15 uur al een beetje leuk is? Zijn er dan al voldoende dames? Alvast dank
Vandaag met m'n maat (na een weekje rust) naar H7. Smouse had eerder deze week Alexa gespot, en omdat deze chick een maand of drie geleden (voor ze vertrok uit H7) met glans de Anali-test had doorstaan, zou en moest ze op herhaling...
Eerst werd de aandacht echtergevestigd op Beatrice. Zij had eerder in Happy gewerkt. Hierdoor was Anali een beetje in de war geraakt, en dacht dat deze Beatrice DE Beatrice van Happy was met de goede berichten.
Helaas helaas. Deze beatrice begon op de kamer ook met het bekende 'nicht Finger rein', en nog meer van die werk-weigerende praatjes. Sessie maar na een half uur tot een einde gebracht.
De hoop voor de tweede kamer was nu helemaal gevestigd op Alexa, omdat Sandra vandaag niet gespot is...
Om de details van een verschrikkelijk saaie en ongemotiveerde kamergang voor jullie beren te besparen; de voortreffelijke service (in het verleden) van Alexa is geheel verdwenen. Ook zij had dezelfde praatjes als Beatrice. Anali is op dit moment niet vrolijk. Daar waar de service in H7 de laatste tijd tot ongekende hoogte is gestegen, warn dit twee kamergangen die snel moeten worden geschrapt uit het geheugen van Anali...
Mischien dat deze dag later nog kan worden gered door een kamergang van niveau...
rmjhexe (24 maart 2013)
Gelukkig lopen hier pino's genoeg rond gauw vergeten deze ervaring kost gelukkig ook niet zo veel .
anali (24 maart 2013)
Ja jammer dan Rmjhexe, maar de derde date was ook niet zo'n succes. Had een tijdje geleden al een keer een date met Raluca. Was toen niet om over naar huis te schrijven. Vanavond zat ze Anali weer zo erg op te g**len, dat eerst maar eens een bezoek aan de kino werd gewaagd. Na een half uurtje leek een poging op de kamer wel een verstandige beslissing.
Niets was minder waar. Sinds de laatste date heeft Raluca blijkbaar niets bijgeleerd (helaas zijn de hormonen van Anali niet bestand tegen het geweld van die D-cup van Raluca)...
Waarschijnlijk zal Anali het nooit leren
HET VLEES IS ZWAK!!!
rmjhexe (24 maart 2013)
Vanmorgen zat ik te twijfelen over een bezoek aan H7. Zou dat wel wat zijn op zo'n zondagmiddag? vroeg ik mij af. Straks rijd ik daar helemaal heen en dan zijn er maar heel weinig meiden. Het risico toch maar genomen. Mijn vlees is ook zwak, net als dat van anali. Maar goed dat ik het heb gedaan: het was reuze gezellig in H7. Leuke vrouwen, goede sfeer en sympathieke beren, voornamelijk uit Nederland.
De eerste sessie was met Yasmin. prima looks en de daarbij behorende service: heel matig. Voor de eerste keer is dat niet zo erg. Al snel gekozen voor een tweede sessie met Ingrid. Sympathieke vrouw van rond de 30. wel iemand die echt contact met je maakt. Op de kamer viel het opnieuw tegen: zowel haar adem als haar kutje waren niet erg fris. Moet toch niet zo moeilijk zijn om zo'n kutje een beetje schoon te houden. Ik begrijp dat niet.
Terug beneden rmjhexe ontmoet. Ik ben niet zo heel veel in de saunaclubs te vinden en daardoor ken ik ook niet zoveel medebreng. was leuk om rmj te ontmoeten. Ook nog even met Anali aan de bar gesproken. Helaas werd die in beslag genomen door andere vraagstukken.
De derde sessie van de dag was met Annabel. Mooi slank meisje uit Ghana. Dat was eigenlijk de leukste sessie van de dag. Lekker zoenen, fris kutje, helemaal goed. Ze kon er niet genoeg van krijgen.
Nog een saunaatje gepakt en aar huis gereden.
Hoeveel ijsberen gaan er op maandag 1 april wel niet naar H7 om te horen dat ze in een 1 april grap gestonken zijn
Hi Folks, i'm new here and this is my first report.
(My native language is german, but i try to write in english.)
On Wednesday 2 weeks ago was my first visit in H7.
Why?
Usually i prefer GT, LR, DV, PHG, ...
This time i was looking for sweet little teenies - but for low budget!
Entry:
I arrived at 14:50 and was ready to pay 25€. But the lady at the entry said it's past 15:00 and i had to pay 30€.
I showed her my watch and she said ok. 25€.
House and rooms:
The house is not big, but big enough for 20 men and 20 women.
Shower and toilets are modern and very clean.
At the bar you have much place where you can sit and chill with the girls.
A little dark cinema with a small flatscreen tv is good for testing a girl before going in room.
Upstairs are the rooms and sauna (outside).
Service / Food:
I was too late for breakfast. In the afternoon there was only a few cakes.
At 18:00 was warm buffet - good but nothing special. At 23:00 was pizza.
All the girls are ready to serve you at the bar. Very friendly.
Girls / Men / Atmosphere:
In the afternoon very few (maybe 5) men was there... and 20 girls.
But the girls seemed to be happy and wanted to play with me.
During the night it was about 10 men and 30 girls... Party time!
Most of them are young ( about 20y.) and from romania.
One or two slim black girls.
A lot of girls looking like next door (neighbour). No topmodel.
It's easy to chill and play with the girls. Even if you don't go in room with them.
But for kissing the girls prefer to go to the cinema.
When i arrived i took a shower and went to the bar.
A girl came to me and gave me a coke.
A lot of girls were sitting on the couches and smiled at me.
I sit down between them and chilled with them.
After one hour there was enough space for me to lay down.
Then Paula came in, smiled at me and layed over me.
She looks sweet and has got a nice little body.
We were playing and starting to kiss a little bit.
After half an hour everybody saw my hard dick and we went to the cinema.
It was very dark and a good place to take the game to the next level.
French kisses were getting better and her pussy wetter.
We stayed another half an hour before we went to the room.
In the room french kisses was not that good anymore.
I didn't lick her because her pussy was smelling strange.
But she fucked me like a champion!
After 30 minutes i gave her 30€. Good deal for me.
After chilling and eating (warm buffet) Paula came to me and was dancing with her ass in front of my face. Nice view!
She is really cute and i like her dancing style.
She stayed with me a little bit and made me extremely horny again.
Time to take the key...
This time i knew that kissing is not her favorite.
So i fucked her like a machine.
She seemed to really like it.
30 minutes - 30€.
Conclusion:
Paula was the only interesting girl for me. The others didn't fit to my taste.
But i had a good day and lot of fun for only a few bucks.
Of course my expections to the service level wasn't as high as in high end clubs.
The only thing i've missed was good french kisses. But i guess you can get them also in H7 (with other girls).
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Welcome to the forum shaggie, and thx for your review! pity about non-kissing girls, B30 will explain why
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
Vandaag is het hier gratis kameren voor beren boven de 80 jaar die hier door hun ouders heengebracht worden!!!
anali (28 maart 2013)
Afgelopen zaterdag hier mijn vrijkaartje verzilverd.
Ik twijfelde die dag tussen een aantal goedkope clubs in MG, maar was bang dat het er op zaterdag avond erg druk zou zijn.
Gelukkig keek ik even in mijn mailbox en zag dat ik een vrijkaarten voor H7 had gewonnen.
De keuze was snel gemaakt.
Om 22:00 uur kwam ik binnen en het was behoorlijk druk. Ik schat 30 dames en 25 heren.
Bestelde eerst een biertje om wat bij te komen van de reis en om eens goed rond te kijken.
Al snel hing er een best aantrekkelijke topless Roemeense om mijn nek.
Biertje rustig opgedronken en mee naar de kamer. Hoewel het behoorlijk druk was, waren er nog wel vrije kamers.
De service was niet slecht, maar ook geen GFE. Mocht even beffen, maar na een paar minuten vond ze dat genoeg.
Even pijpen MC en daarna NMC. Was een optifuck maar wel lekker.
Volgende biertje aan de bar en het verhaal herhaalde zich. Deze keer een skinny dame van 30 jaar. Voor mij een heerlijk figuur omdat ik van skinny hou.
Niet beffen, wel een goede Pzc en verder wel een leuke tijd met haar gehad. Geen gft en ook niet om lang te onthouden.
Bij het afrekenen tegen een Chanese dame aangelopen.
Wat mee gedolt, waarna ze mij volgde in de douche.
Daar tilde zij haar rok op en showde haar goddelijke lange benen en eveneens goddelijk achterwerk.
De vaste bezoekers weten al om wie het gaat.
Nou, weer een biertje aan de bar en dansen met Annabelle.
Daarna even uitrusten met haar in de kino.
Heerlijk tz en strelen.
Ik had inmiddels besloten om met haar een uur te gaan Kameren, het klikte immers goed.
Daar kreeg ik geen spijt van! Meer dan GFE en dat een uur lang. Heerlijk dat lekkere k*tje gebeft, genoten van FT en diverse standjes.
Na het wederzijds orgasme bleef ze me lekker vasthouden er verwennen.
Daarna samen gaan douchen en 60 euro afgerekend.
Nog wat TZ als afterservice en toen ben ik gegaan. Het was inmiddels al 2:00 uur.
Al met al dus een geslaagde avond gehad met een spetterend einde dat ik niet snel zal vergeten.
Afgelopen donderdag was 't ook lekker vol, maar wel bere-gezellig...