Babylon 21/02/13
Rond 16u aangekomen in Elsdorf en men vrijkaartje ingewisseld. Enkele dames vroegen me waarom ik niet moest betalen ? Ben er niet verder op in gegaan. Ondertussen had de Cheffe zich gemengd in het gesprek en voegde toe : die 50€ dat hij uitspaart op de inkom neukt hij dan wel extra op.
Er waren voor een doordeweekse dag toch redelijk wat bezoekers en een ruime bezetting van dames. Voldoende keuze en voor ieder wat wils. Blijkbaar was er een paardenkar uit Roma land in Elsdorf langsgekomen en enkele tieners ( 18+ ) er af gevallen. Deze zaten er nog wat onwennig bij , maar dit komt wel in orde na een paar smeerbeurten. Wat me ook opviel was dat Blanche aan de slag was als theke.
Bij binnenkomst zag ik een bekende man op leeftijd zitten met duivenvoer. Hij riep : roe , roe...waar is men duifje ? Maar in plaats van een duifje zat er een Bulgaars ijskonijn ( Maya ) op z'n schoot. De duivenmelker herkende me onmiddellijk en we maakte een gezellig praatje over de dames versus de service enz... Verder voor mij geen bekenden aanwezig.
Het deed me plezier Doris nog eens te zien. Tijdens men vorig bezoek was ze geveld door de griep. Ik nestelde me tegen dit schatje aan en was verkocht. We hadden trouwens wat goed te maken. Wat dan ook gebeurde op de kamer.
Ondertussen was de duivenmelker met Maya op de kamer geweest en kwam terug met een big smile. We dronken nog wat te samen en dan nam hij afscheid en verliet Babylon.
Men oog viel nu op de Hongaarse Kitty. Ik kende haar natuurlijk al , maar ze zag er vandaag super stralend goed uit. Wat een charisma heeft deze mooie meid !
Na deze sessie werd het tijd om een hapje te eten. Het eten stelde ditmaal niet veel voor. In het weekend of met party's is het altijd dik in orde , maar nu niet. Dus werd het wafel met slagroom en yoghurt om de maag te vullen.
Na het eten even met de Cheffe bijgepraat. Er staan weer verbouwingen op het programma : extra kamers en aanleg van de tuin.
Hierna de sauna ingedoken. De whirlpool is voorlopig buiten gebruik , wegens een defect aan de drukpomp.
Terug op de bank gaan zitten. Ik zag hoe de zusjes Lori en Alexa een Duitser gesloopt hadden met een trio. Tijdens de avond zorgede Lucie voor wat sfeer met een paaldans-act. Even later werd ik opgegeild door Bianca. Dit werd de derde sessie.
Na terug van de kamer gekomen te zijn en een verkwikkende douche was het al 21u. Er waren nog maar drie gasten aanwezig op dat tijdstip. Er was even wat geklaag van de dames, wat begrijpelijk is. Maar het kan niet elke dag feest zijn... Misschien heeft het einde van de maand en de carnavals periode er iets mee te maken ? Ach , ja...
Op een gegeven moment zat ik alleen tussen 9 dames op de bank. Men plannen waren om huiswaarts te gaan. Maar enkele opwindende bewegingen brachten daar verandering in. Het zou Amalia of Doris worden om mee af te sluiten... Ik neukte op zeker en koos : Doris.
Om 22u30 betaalde ik men rekening , trok de poort van Babylon tevreden , moe en voldaan achter me dicht.
( Note : met dank aan Little Joe en Willem2 hoefde ik de inkom niet te betalen )
Laatst gewijzigd door lustman; 22 februari 2013 om 01:54
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too