Het was een maand of twee geleden dat ik in GT was. Had er weer eens een muts getroffen die haar hoofd wegdraaide, ich küsse nicht, baby. Shit happens. Dus even klaar met de toko. Heeft ze toch weer wat entreegeld gekost. Maar met een vrijkaartje van Willem en het vaste voornemen om deze keer iedere lik van tevoren contractueel vast te leggen, nog maar eens een poging gewaagd. En, ik moet eerlijk zeggen, leuke dag gehad, met een paar aardige dames gekamerd die hun vak serieus namen, goed gedineerd en gesauneerd, en tussen de bedrijven door met de vaste zaterdagploeg de stand van zaken besproken. Die nieuwe sauna had ik nog niet gezien, maar die is echt mooi geworden. En goed op temperatuur.
In de middag wel een mooie line up, maar geen grote aantallen. Zag zo gauw geen bekende dames die nog op de herhaallijst stonden, dus eerst even afgewacht. Uiteindelijk voor Irina met de rode haren gekozen. Zoenen was okay, maar niet tot achter in de keel. Hoeft ook niet, halverwege is ook goed ha ha. In de praktijk was het juist genoeg om de hormoonhuishouding zodanig te activeren dat er beneden iets begon te groeien, het doel was in ieder geval bereikt. Het franse gedeelte was al een stuk beter. En mezelf tot tevredenheid al zoenend naar een hoogtepunt weten te werken. Aardig meisje, hoewel niet bijzonder communicatief, maar sextechnisch wel in orde. Toen ik later na een bord friet mijn mond afveegde zat het rode lipstickbewijs aan het servet, dat zijn dan weer de saillante details die het hem doen. Ik legde Rex nog uit dat Rindergeschnetzeltes stukjes rundvlees zijn, maar dat wist ie wel. Oh sorry, ik dacht dat je ketserr was. Samen met Bergmans uitgebreid gedineerd en weer eens wat bijgekletst. En made up my mind about de volgende.
Halverwege de avond wat meer dames aanwezig, maar niet degenen waar ik op had gehoopt. Kennis gemaakt met Darina uit Montenegro. Sympathiek meisje met lang zwart haar, normaal postuur, niet dik niet dun, leuke B cup en perfect Duits sprekend. Servicetechnisch alles binnen redelijke grenzen mogelijk, haal maar op die sleutel. En ze heeft me niet teleurgesteld. Zoenen eerst een beetje wasklopperachtig, dus wat afgeremd, maar toen wel lekker. En ze had een voortreffelijke blowjob in huis. Diep nat en zacht met voortdurend oogcontact. Ft geen probleem, maar eerst gaan we nog wat anders doen he. Lekker lang op haar gelegen en daarna met het mondje af laten maken, pats. Toen ik me later aan stond te kleden kwam ze nog even langs, smak smak, was leuk je te leren kennen, tot de volgende keer. En dan zou het goed kunnen dat we het feest nog eens dunnetjes over gaan doen.
Tegen dat ik weg wilde zag ik nog dat Aida regelrecht op ketserr afvloog, die over een paar uur jarig zou zijn, het zij hem gegund. Vroeg of laat gaat ze er toch nog een keer aan. Tot zover even, na de geslaagde kamerbezoekjes met Irina en vooral met Darina is de toko toch weer wat gestegen in mijn achting, en zal het nu geen twee maanden voor ik hier weer eens binnenwandel, schat ik zo.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.