Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 83 van 83
    Last Online
    28 april 2024 @ 12:56
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Discussies
    1
    Thanks
    910

Standaard

GT 29/03

Na een uitgebreid welness rondje, de tent bezocht om wat te eten. Na enige tijd komt er, een voor mij, niet bekende dame binnen lopen. Ze maakt haar keuze uit het menu en komt op gepaste afstand, op hetzelfde bankje zitten. Ze kijkt me vriendelijk aan, met haar rond gezicht en te zwarte, lange haren. Er volgt een gesprek, wat als gevolg van de gebrekkige input van haar geen vervolg krijgt. Haar Duits was accentloos. Het verbaasde dat ze niet de keuze had gemaakt om plaats te nemen bij haar landgenoten die zich eveneens in de tent bevonden. Haar badjas stelde me onvoldoende in staat haar verder te beoordelen.
    Nadat ik opstond om de tent te verlaten kruiste elkaars blikken zonder een woord te wisselen. Ik ging naar de bar om wat te drinken en om te kunnen beoordelen wat het vervolgprogramma voor de avond zou kunnen zijn. Er was op dat moment voldoende keuze in dames. Omstreeks 20.00 uur nam die keuze echter snel af. Vanaf dat moment waren de dames aanzienlijk in de minderheid. Ondanks de aanwezigheid van Roxanne, Larissa, Denise en nog een aanzienlijk aantal anderen kon ik mijn keuze niet maken.
    De eerder in de tent opgewekte nieuwsgierigheid liet me niet los. Geruime tijd later zag ik haar in de barruimte, zittend op een bank met naast haar mannelijk gezelschap. Haar aanblik zonder badjas was voor mij voldoende reden te wachten tot er naast haar de plaats vrij zou komen. Nadat die situatie zich voordeed, gaf ze me toestemming naast haar plaats te nemen.
    Haar normale lichaamsbouw, ongeveer 1.65 groot, was verpakt in een kleine zwarte string en een zwart korset dat aan de achterkant doorzichtig was. Piercings heb ik niet ontdekt. Aan de binnenkant van haar linker pols is een kleine tatoeage aangebracht.
    Het kennismakingsgesprek vlotte moeizaam. Tijdens het gesprek keek ze me nauwelijks aan en van haar kant uit was er nauwelijks initiatief bespeurbaar. Desondanks kwam ik te weten dat hier gaat om Juliana, een 23 jarige Duitse die een paar dagen vrij had genomen van haar werk om wat bij te schnabbelen. Naar haar eigen zeggen was vrijdag 29/03 pas haar derde dag in GT. Eerdere ervaringen beperkten zich tot een verblijf van maximaal 2 aaneengesloten dagen.
    Haar oprechtheid en onzekerheid zijn kenmerkend voor een dame die nieuw is in deze werkomgeving.
    Na verloop van tijd, nadat het gesprek diverse keren was stil gevallen, volgde haar vraag of ik met haar naar de kamer wilde. Voor mij het startsein haar uit te dagen. Door wat subtiele vraagstellingen geprobeerd te achterhalen waaruit haar service bestaat. Hierbij liet ze zich niet uit haar schulp lokken. Normale sex met intiem voorzien van condoom en kussen waren bespreekbaar.
    Zoenen met de tong bleek ook mogelijk. Als toevoeging verraste ze me met haar persoonlijke variant van € 10 opslag voor deze service.
    Ze was intussen wat meer ontspannen en stelde zich wat opener op. Voor mij voldoende reden om haar te vragen een sleutel te organiseren. Intussen was het relatief rustig in de barruimte. Er waren voldoende vrije zitplaatsen beschikbaar. Desondanks werd ik bij haar terugkomst verrast met de mededeling dat er een wachttijd was van 20 minuten. Blijkbaar waren de kamers in gebruik voor langdurig bezoek. Veel beweging in de kamerbezetting was niet waarneembaar.
    Een half uur later nodigde ze me uit mee te gaan naar hut 19.
    Na binnenkomst werd het laken dwars op het bed aangebracht waardoor de ruimte onder de voeten en het hoofd buiten de dekking van het laken vielen. Hoezo, minder ervaren en wat onzeker?
    Nadat ik het laken anders gelegd had haar verzocht naast me te komen liggen. De start bestond uit een intensieve, stevige, tongzoen waarbij ze zich allesbehalve terughoudend opstelde. Daarna kreeg ik volledige toestemming om bij haar op ontdekkingstocht te gaan. Nadat ik haar bevrijd had van het korset verscheen er een mooi vol lichaam, zonder overgewicht, voorzien van een ruime B cup waarmee mijn, niet al te kleine hand, grotendeels gevuld kon worden. Met haar boven op me werd de uitgebreide tongendans voortgezet. Nadat we waren doorgerold op de zij, haar bevrijd van haar string en verder op onderzoek uitgegaan. Hierbij kwam ik uiteindelijk uit bij haar onderlichaam.
    Doordat ze de benen ontspande bood ze alle gelegenheid haar te plezieren. Het onder lichaam reageerde intensief op de aanrakingen van tong, lippen en vingers. Nadat ze haar lichaamspanning had afgebouwd haar verzocht het initiatief over te nemen. Wat daarna volgde was een voor mij niet gebruikelijke ervaring. Met haar tong en haar lippen wist ze op een subtiele manier heel langzaam de spanning op te bouwen terwijl ik alle gelegenheid kreeg haar opnieuw te bespelen. Er was meer dan voldoende aandacht voor die lichaamdelen die als functie hebben ervoor te zorgen dat het sperma op temperatuur blijft.
    De ervaring die zij los wist te maken noodzaakten niet om andere sex varianten met haar uit te proberen.
    Tussentijds informeerde ze me dat er nog 5 minuten resteerden. Dit kwam niet overeen met de eigen waarneming. Haar horloge liep langzamer dan mijn exemplaar.
    Als hoogtepunt volgde een aanzienlijke ontlading. Na het opruimen van de resten, nog even in haar armen blijven liggen. Er volgde de vraag of ik het verblijf nog kosteloos wilde verlengen. Uiteraard zonder sexuele handelingen.
    Aangezien ik geen bezwaar kon bedenken, ontstond er een gesprek, met weinig terughoudendheid van haar kant. Ze liet haar nieuwsgierigheid de vrije loop. Tevens was ze in staat haar telefoon te controleren op de ontvangst van berichten.
    Aanzienlijk meer dan 30 minuten na binnenkomst, de hut verlaten. Achteraf een bijzondere ervaring. Zonder te kunnen berichten over een ervaring in diverse sex standjes krijgt ze van mij een waardering van meer dan gemiddeld positief. Haar aanpak heeft er met zekerheid toe bijgedragen dat bij een volgend bezoek meer dan het vandaag beshcikbare half uur geresrveerd dient te worden om haar overige kwaliteiten te ontdekken. Kortom een positieve GFE ervaring.
    Bij het verlaten van de kleedruimte maakt Juliana zich op voor de spiegel. Ze trekt nadrukkelijk de aandacht. Nadat mijn handen haar heupen raken draait ze zich om en geeft me een afscheidskus gevolgd door een uitnodiging voor een volgende keer.
    Als zij haar “proefperiode” ongeschonden doorkomt, zal er een volgende keer met zekerheid volgen.

2. Onderstaande 17 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 maart 2013),bergm550 (31 maart 2013),bosbeer (30 maart 2013),chefkok (31 maart 2013),hansdordt (30 maart 2013),Hunziker (31 maart 2013),ilovethaigirls (30 maart 2013),Jansen (30 maart 2013),KevinK (30 maart 2013),laplagne (30 maart 2013),Megaboob ( 1 april 2013),mynasch (30 maart 2013),seqoya ( 2 april 2013),Teiresas ( 5 april 2013),Van Dattum (31 maart 2013),Wijze grijze (30 maart 2013),Zultbroek81 (31 maart 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 30 maart 2013

Even een kort berichtje. Gister was ik in GT. Het vrouwenaanbod was uitstekend. Annabel, Alya, Elisabeth, Giulia, Luana en nog vele anderen waren aanwezig. Ik was op de kamer met Annabel. Ze zag er mega-geil uit. Zeer zeker een van de mooiste vrouwen in GT. Een super mooi lichaam. Alleen jammer van haar borsten. Die operatie is niet zo goed gelukt. Waarschijnlijk zijn haar borsten vergroot door een propaedeuse-student Geneeskunde.

Ik was met haar een uur op de kamer. Het was een hartstochtelijke sessie met warme tongzoenen en ik heb ook haar mooie poes gelikt. Daarna had ik gegeten in de tent. De kalkoen en goulash waren prima. Ook de soep was huisgemaakt. Ik was vereerd dat ik plaats mocht nemen aan de tafel van Rex, ketserr en Cupido. Je moet wel je toetje in de gaten houden, want anders gaat Rex er mee vandoor. De vuile hond.

NikXXX kwam ook nog even langs bij het avondeten. We hadden het over kontlikken. Ik ben niet zo'n liefhebber hiervan, maar Nik wel. Hij legde uit wat kontlikken eigenlijk is. Hij had zijn stijl geheel gemodelleerd. Jij en de vrouw moeten beiden op hun zij gaan liggen, zodat je er goed bij kunt. Dan lik je vervolgens de anuskringspier van de anus in een ronddraaiende beweging met je tong.

Ik vroeg of de vrouw niet beter op haar knieëen kon gaan zitten met haar buik naar beneden, maar volgens Nik kun je dan een nekhernia krijgen. Na dit enerverende gesprek had ik later nog een sauna genomen met noglangnietuitgewandeld. De sauna is mooi geworden en bestaat voor een groot gedeelte uit glas. Hij is mooi groot geworden en naast de sauna zijn er nog twee hemelbedden geplaatst. Daarna was ik nog op de kamer met Giulia en Elisabeth.

Het weer was buiten stervenskoud. Ik had pech met kamer 22. De verwarming deed het slecht. Ik zit nu te ontbijten in het hotel. Naast mij zitten drie Engelsen en voor me een Belg. We weten van elkaar dat we gister in GT waren. We kijken elkaar af en toe met rode oortjes aan. Ik zit te denken wat een viespeuken zijn dat en ze zullen wel hetzelfde van mij denken. Iedereen zit te denken zullen we nog een keer naar GT gaan? Mijn keus is al gemaakt.

4. Onderstaande 11 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (31 maart 2013),bosbeer (31 maart 2013),Boy69 (31 maart 2013),Cupido ( 1 april 2013),dennisw (31 maart 2013),hansdordt (31 maart 2013),Hunziker (31 maart 2013),rob45 (31 maart 2013),seqoya ( 2 april 2013),wervelwind (31 maart 2013),Zultbroek81 (31 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Standaard

Het was een maand of twee geleden dat ik in GT was. Had er weer eens een muts getroffen die haar hoofd wegdraaide, ich küsse nicht, baby. Shit happens. Dus even klaar met de toko. Heeft ze toch weer wat entreegeld gekost. Maar met een vrijkaartje van Willem en het vaste voornemen om deze keer iedere lik van tevoren contractueel vast te leggen, nog maar eens een poging gewaagd. En, ik moet eerlijk zeggen, leuke dag gehad, met een paar aardige dames gekamerd die hun vak serieus namen, goed gedineerd en gesauneerd, en tussen de bedrijven door met de vaste zaterdagploeg de stand van zaken besproken. Die nieuwe sauna had ik nog niet gezien, maar die is echt mooi geworden. En goed op temperatuur.

In de middag wel een mooie line up, maar geen grote aantallen. Zag zo gauw geen bekende dames die nog op de herhaallijst stonden, dus eerst even afgewacht. Uiteindelijk voor Irina met de rode haren gekozen. Zoenen was okay, maar niet tot achter in de keel. Hoeft ook niet, halverwege is ook goed ha ha. In de praktijk was het juist genoeg om de hormoonhuishouding zodanig te activeren dat er beneden iets begon te groeien, het doel was in ieder geval bereikt. Het franse gedeelte was al een stuk beter. En mezelf tot tevredenheid al zoenend naar een hoogtepunt weten te werken. Aardig meisje, hoewel niet bijzonder communicatief, maar sextechnisch wel in orde. Toen ik later na een bord friet mijn mond afveegde zat het rode lipstickbewijs aan het servet, dat zijn dan weer de saillante details die het hem doen. Ik legde Rex nog uit dat Rindergeschnetzeltes stukjes rundvlees zijn, maar dat wist ie wel. Oh sorry, ik dacht dat je ketserr was. Samen met Bergmans uitgebreid gedineerd en weer eens wat bijgekletst. En made up my mind about de volgende.

Halverwege de avond wat meer dames aanwezig, maar niet degenen waar ik op had gehoopt. Kennis gemaakt met Darina uit Montenegro. Sympathiek meisje met lang zwart haar, normaal postuur, niet dik niet dun, leuke B cup en perfect Duits sprekend. Servicetechnisch alles binnen redelijke grenzen mogelijk, haal maar op die sleutel. En ze heeft me niet teleurgesteld. Zoenen eerst een beetje wasklopperachtig, dus wat afgeremd, maar toen wel lekker. En ze had een voortreffelijke blowjob in huis. Diep nat en zacht met voortdurend oogcontact. Ft geen probleem, maar eerst gaan we nog wat anders doen he. Lekker lang op haar gelegen en daarna met het mondje af laten maken, pats. Toen ik me later aan stond te kleden kwam ze nog even langs, smak smak, was leuk je te leren kennen, tot de volgende keer. En dan zou het goed kunnen dat we het feest nog eens dunnetjes over gaan doen.

Tegen dat ik weg wilde zag ik nog dat Aida regelrecht op ketserr afvloog, die over een paar uur jarig zou zijn, het zij hem gegund. Vroeg of laat gaat ze er toch nog een keer aan. Tot zover even, na de geslaagde kamerbezoekjes met Irina en vooral met Darina is de toko toch weer wat gestegen in mijn achting, en zal het nu geen twee maanden voor ik hier weer eens binnenwandel, schat ik zo.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

6. Onderstaande 13 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (31 maart 2013),bergm550 (31 maart 2013),Cupido ( 1 april 2013),dennisw (31 maart 2013),gignnl (31 maart 2013),hansdordt (31 maart 2013),Hunziker (31 maart 2013),Jansen (31 maart 2013),Megaboob ( 1 april 2013),Picasso 1 ( 1 april 2013),rob45 (31 maart 2013),seqoya ( 2 april 2013),Zultbroek81 (31 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Standaard

Ter aanvulling, gisteravond op de terugweg na een paar honderd meter: Halt Polizei!
    Rijbewijs/kentekenbewijs en de vraag: Haben Sie alkoholische Getränke getrunken?
    Nee, ik drink nooit. Antwoord klonk zeker overtuigend genoeg, want de blaaspijp bleef achterwege.
    Dus heren, hou er rekening mee.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

8. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (31 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ter aanvulling, gisteravond op de terugweg na een paar honderd meter: Halt Polizei!
    Rijbewijs/kentekenbewijs en de vraag: Haben Sie alkoholische Getränke getrunken?
    Nee, ik drink nooit. Antwoord klonk zeker overtuigend genoeg, want de blaaspijp bleef achterwege.
    Gelijke ervaring een poos geleden. Met dit verschil dat mijn auto volledig gecontroleerd werd zelfs tot onder de motorkap aan toe. Was wel lachen want mijn rugzak die op de passagiersstoel lag en waarin toch wel het e.e.a zat dat tot fronsende wenkbrauwen had kunnen leiden, lieten ze onaangeroerd. Hoefde ook niet te "Blasen"

10. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (31 maart 2013)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Nadeel van een grensclub is dat behalve de Kreispolizei ook de Bundespolizei met grensbewakingstaak en de Zoll volop controleren op de B 221.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Gelijke ervaring een poos geleden. Met dit verschil dat mijn auto volledig gecontroleerd werd zelfs tot onder de motorkap aan toe. Was wel lachen want mijn rugzak die op de passagiersstoel lag en waarin toch wel het e.e.a zat dat tot fronsende wenkbrauwen had kunnen leiden, lieten ze onaangeroerd. Hoefde ook niet te "Blasen"
    Ook mijn auto werd recentelijk doorzocht. Was op de A3 toen op de linkerbaan een auto achter mij de blauwe lichten even aanzette. Ik maakte plaats en werd ingehaald. Ik bleef echter continu dezelfde hoge snelheid rijden en haalde ze in waarna ze mij weer inhaalden en ik weer hun. Totdat ze weer eens voor me reden en de tekst "polizei" op hun achterruit verscheen en hun rechterknipperlicht aanduidde bij de eerstvolgende parkeerplaats de snelweg af te gaan. Vanwege de kou voordat ik eerder in mijn auto was gestapt, had ik trouwens nog steeds mijn 'boevenmuts' op en ook nog eens een 'killer loop' zonnebril. Mogelijk droeg dat een beetje bij me aan te houden. Moest uit de auto stappen en deze werd helemaal doorzocht. In mijn kofferbak ligt standaard reservekleding en schoenen voor het geval ik een spontane rare ingeving krijg veel verder weg te rijden (naar buitengrenzelijke clubs met hoogwaardige service ). Verder lagen in mijn auto verspreid kortingskaartjes van Living Room (met die blote vrouwen erop), aanstekers van Artemis, Magnum en Living Room en nog diverse sexgerelateerde zaken. Ook in mijn portemonnee die op de zitbank naast me lag werd gekeken en die was dik gevuld met geld en allerlei clubkaartjes. Ik zag de controlerende agent steeds vreemder kijken .
    Ondertussen zat ik buiten gezellig te ouwehoeren met de andere politieagent (ze waren in burgerkleding overigens) over de uitschakeling van Schalke (zijn favoriete club) in de Champions League en de mogelijkheden van Real Madrid dit jaar, totdat de andere agent klaar was en hoofdschuddend terugkwam .

Ach, ik kan het wel waarderen die Deutsche Polizei, ze doen de taken waar politie voor bedoeld is en niet zoals die gelegaliseerde struikrovers in Nederland.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 31 maart 2013 om 17:57

13. Onderstaande 9 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (31 maart 2013),Badslippers (31 maart 2013),bergm550 ( 1 april 2013),Boy69 (31 maart 2013),Megaboob ( 1 april 2013),rob45 (31 maart 2013),seqoya ( 2 april 2013),wervelwind ( 1 april 2013),Wijze grijze ( 1 april 2013)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Na een bezoek aan GT twee keer meegemaakt. Papieren controleren en de vraag of ik drank had genuttigd. Die dagen gelukkig niet, want ik was de verkoren BOB.

Maar ik schrik wel van die zware auto controles. Sta ik niet op te wachten.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten