Pagina 12 van 56 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 1400
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

De site is natuurlijk nog steeds ruk... maar indirect is het toch mogelijk om aanwezigheid (en fotos) van dames te bekijken: http://www.6relax.de/club_girls/name...om_a/club_5928

Vraag me niet of het up to date is, maar in ieder geval meer dan je op de website krijgt .

Last Online
    Vandaag @ 17:35
    Discussies
    10
    Thanks
    33

Standaard

Gister er geweest gewoon 50 euro betaald, alleen die chipkaart van 20 euro volg ik niet helemaal, ik heb 2 warsteiners gedronken volgens hun 2 euro en een wienerschnitzel met aardappelschijfjes. Volgens het menu 11 euro. Vervolgens moest ik bij vertrek 14 euro betalen, ik zeg dat klopt niet. Ik verteld wat ik gehad had moest ik 4 euro bijbetalen nou ga ik om die 4 euro niet moeilijk doen maar je gaat denken waar het aan ligt.

Verder een sessie gehad, welke ook erg goed was.

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Die 20 is volgens mij alleen voor het eten; alcoholische versnaperingen moeten altijd betaald worden.

Last Online
    Vandaag @ 02:49
    Discussies
    58
    Thanks
    2.765

Standaard

Deze week weer een bezoekje gebracht aan Magnum.
    Weinig bijzonderheden te melden, wel was het aantal dames en ook het aantal beren een stuk hoger dan een paar maanden terug.
    Gezien de grootte van de club en de hoeveelheid kamers geen enkel probleem.
    De line up is ook beter geworden qua optiek en beschikbaarheid, steeds meer bekende koppen van andere clubs verschijnen er.

Bijgaand de CPI cijfers van de keuken, het wordt dus nog meer puzzelen als je met E20 3 gangen wil scoren.
    Voor de beren met geld te veel is er nu ook kreeft te koop voor E48, hiervoor en de andere gerechten van de luxe kaart, mag je de E20 krediet niet gebruiken.

inflatie.jpg
    Laatst gewijzigd door The Joker; 14 februari 2013 om 00:10

5. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

Robin ( 6 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:37
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Standaard Hier komt die Sonne: Magnum 9.2.

"I don't think that it's gonna rain again today
    There's a devil at your side. But an angel on her way
    Someone hit the light... 'Cause there's more here to be seen
    When you caught my eye, I saw everywhere I'd been
    ...and wanted go to

You came on your own That's how you'll leave
    With hope in your hands And air to breathe."

Tijdens deze carnavalsperiode ben ik nu eens niet ziek geworden (afkloppen, want er schijnt een griepgolf bezig te zijn), de rest van de afdeling werd dat wel. Gevolg: ik wist terwijl ik op weg terug naar huis was, een cd-tje van Editors in de radio, ik dit verhaal in stukjes op moest gaan schrijven, want ik hield per dag nog net 0.5 uurtje over (deze racebeer leest wel eens dat sommigen op hun werk kunnen forummen, mij lukt dat helaas niet, geblokkeerd obv reputatie.).

Thekenfrauensammler

Deze racebeer kan alvast opmerken dat hij op 9.2. iig een paar grote cupmaten heeft gezien; o.a. een Portugees pratende dame met minstens een D-cup en een wat forsere dame die een paar grote E-jetsers meetorste. Die laatste is een paar keer langs komen lopen, maar eigenlijk heb ik haar geen één keer zien lachen. Aangezien ik vanwege haar grote handen en stevige armen er ook bij dacht: "die moet je erbij hebben als het hooi van het land komt." heb ik haar dus laten lopen. Geslaagd en gefaald tegelijk dus. Over gefaald gesproken, de dame die ik 's avond had geboekt had nauwelijks een cup die het noemen waard is. Toch kwam ze me bekend voor: lang, slank, vrij jong, opgestoken blond haar, ik heb haar nog wel eens in Samya gezien, maar dan gekleed en achter de bar, nu liep ze alleen in een string. Ze noemt zich nu Kia (idd zoals het automerk) en heeft helaas naar nu blijkt geen al te beste commentaren verzameld bij onze Duitse collegae. Socializen zou met haar leuker zijn dan een zimmer. Deze racebeer begreep iig hoezo, want ze heeft aan haar bartijd een vlotte babbel overgehouden. Op zimmer zelf leek er in eerste instantie veel mogelijk. Beffen mocht, vingeren mocht, kussen en fanfare waren best ok, maar het gaat allemaal net te gehaast om echt leuk te worden. Als deze racebeer haar écht als eerste meegenomen had, was het denk ik niet eens een probleem geweest, half uurtje neuken (wat ze in doggy goed beheerst) en klaar er mee. Als derde in de rij liep dat natuurlijk wat minder makkelijk. Deze racebeer maakte het halfuur dus maar vol en stopte er mee. Afrekenen en terug naar de bar.

Een paar uur eerder....

Wees gerust, de dag was niet zo slecht verlopen dat ik na één kamer al was opgeduveld. Zoals ik al zei, het liep allemaal een beetje door elkaar de laatste tijd, dus dit verhaal begon aan het eind. In een ideale situatie was bovenstaande de eerste in de lijst geweest, maar toen ik om 5 uur binnenkwam en Marleen begroette (dvp in PSR, nu thekedame) was Kia er nog niet. Het was nog niet zo heel druk, maar er liep al vanalles rond. Aan de bar werd deze racebeer oa. met een dame geconfronteerd die je gerust vasthoudend animerend kan noemen. Ik ben haar al drie bezoeken tegengekomen en iedere keer probeert ze me weer op kamer te krijgen. Of ik laat een topper lopen of ik loop steeds voor een jaagster weg; ik weet het inmiddels zelf niet meer. Slank, geblondeerde haren, spreekt Duits en Engels en wil haar naam niet noemen tenzij ik met haar meega. Klinkt dat iemand bekend in de oren? Geen idee, maar het jaaggedrag schrikt me al een bezoek of drie af. Aan de bar bleef deze racebeer aan Lisa hangen, die na een tijdje probeerde een thekedame wijs te maken dat ik nog 8 euri in de speelautomaat had zitten. Ze reageerde quasi-boos toen ik dat tegensprak (ik weet niet eens hoe die rommel werkt), maar liet het onderwerp rusten. Het weerhield deze racebeer er niet van haar als dagopener uit te nodigen en dat pakte uitstekend uit. Het gekke is dat ze me nauwelijks gepijpt heeft tijdens deze sessie, alleen een paar halen voor het condoom erom ging. Ik heb het totaal niet gemist, want ze liet deze racebeer helemaal zijn gang gaan met het verkennen van haar lichaam. En BP heeft gelijk, ze komt gemakkelijk op stoom als je de juiste knoppen weet te vinden. Uiteindelijk dan ook lekker in doggy klaargekomen.

Daarna een douche en het restaurant in, dat veelbesproken puzzelmenu eens ter hand nemen. Aangezien ik tegenwoordig wat probeer te consuminderen en slechts twee van de drie gangen bestel, was het niet zo moeilijk om binnen budget te blijven: een vissoep en gamba's en jacobsschelpjes met salade waren genoeg (bijlagen liet ik weg, de luxe kaart ook). Terwijl ik op de vissoep zat te wachten, kwam een andere bekende verschijning me plots gezelschap houden: Melissa. Ze kon al aan haar eten beginnen, ik had de soep nog niet eens ontvangen. Toch een complimentje aan de bediening op dat uur, waarin de boel afwisselend stampvol en halfleeg liep. Deze racebeer durft niet te zeggen of het eraan lag dat die avondober er niet was, maar alles liep een stuk gesmeerder dan normaal. Die gast is weliswaar komisch, maar hoewel hij veel met zijn handjes wappert komt er weinig werk uit Melissa bleef nadat ze haar avondeten weg had gewoon bij me zitten, haar maakte het niet uit dat het nog een halfuur duurde (nou mij dan ook niet). We zochten daarna het penthouse op waar nog aardig wat voetbalgedruis loos was: Schalke werd grondig onder de mat geschoffeld door Bayern en daar hadden ze in Düsseldorf weinig problemen mee Deze racebeer lette er niet zo op, want Melissa eistte op dat moment heel prettig alle aandacht op. Na een kort voorspel pakten we maar de dichtsbijzijnde kamer om de hoek. Ik kan wel in herhaling gaan vallen, maar het was een prima sessie weer, afwisselend diep zoenen en diepe fanfare, lekker geneukt en voor de tweede en tevens laatste keer een motor opgeblazen. Als je het eten er voor en het douchen en geklets erna ook meetelt heb ik onverlaat het gewaagd haar twee uur buiten bereik van potentiële klanten te houden. Foei racebeer, hoe durf je! #kammenieschele zoals de jeugd van tegenwoordig zou opmerken.

moraal?

Geen flauw idee, misschien toch moeten stoppen na Melissa? Feit is dat ik ook een paar leuke dames weggekaapt zag worden, zoals een Indo-meisje dat echt door een pannekoek werd ontvoerd en Kia die na de eerste ontmoeting maar liefst twee keer een uur bezet bleef. Zoals je al aan het begin kon lezen kwam ik haar toch weer tegen, edoch werd het niet zo'n succes. Oh well, we leven en leren zal ik maar zeggen. Nadat mn koffie op was, was de dag om. WDR Zugabe trok nadat de Editors-cd op was weer een leuke vergelijking. Een Rammstein plaat uit de zeroes, gecoverd door niemand minder dan... Heino! Heeft ie toch zijn nummer 1 notering te pakken in de Heimat. Een paar Rammstein-fans op 't werk konden het minder waarderen, maar de tekst sluit nu een week later akelig goed aan bij dat meteorietengedoe in Rusland.

"Die Sonne scheint mir aus den Händen, kann verbrennen, kann dich blenden
    Wenn sie aus den Fäusten bricht, legt sich Eis auf dein Gesicht
    legt sich schmerzend auf die Brust, das Gleichgewicht wird zum Verlusst
    läßt dich hard zu Boden gehen. Und die Welt zählt laut bis zehn

eins... hier kommt die Sonne
    zwei... hier kommt die Sonne
    drei... sie ist der hellste Stern von allen
    vier... und wird nie vom Himmel fallen

fünf... hier kommt die Sonne
    sechs... hier kommt die Sonne
    sieben... sie ist der hellste Stern von allen
    acht, neun... hier kommt die Sonne

Aus."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

7. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (16 februari 2013),Carlitos (19 februari 2013),Dalton (16 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),Megaboob (16 februari 2013),Picasso 1 (16 februari 2013),Ties85 (17 februari 2013)

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard Mijn eerste bezoek aan Magnum.

Magnum - donderdagavond 21-02-2013

Mijn “tomtom” zegt dat het eindpunt bereikt is en slaafs laat ik mijn auto rond 18.00 uur stoppen voor een groot gebouw met daarop de verlichte naam: “Magnum”. Aan de rechterzijkant van het gebouw zie ik een parkeerstrook, ik stuur mijn auto erheen en parkeer. Uitstappend kijk ik rond en zie een vrij hoog gebouw dat uit meerdere gekoppelde complexen bestaat. Er is hier een toegangsdeur maar ik loop terug naar de hoofdingang aan de straatkant. Deze ingang met strak uitgevoerd bordes straalt kwaliteit uit en zou een goed hotel sieren.

In de ruime hal ontvang ik van de dame aan de balie, in ruil van de door mij te betalen 50 euro, een badjas, lockersleutel en dinerpasje. Ze vertelt het een en ander, waarvan het belangrijkste is: “trap op, links af en daar vind je de omkleedruimte”.

Via het trappenhuis, dat van een doorsnee kantoorgebouw zou kunnen zijn, kom ik bij de omkleedruimte met belendend een doucheruimte. Daar sta ik gelijk oog in oog met twee blote meiden die op een bidet hun kut zitten te wassen. “Dat ziet er goed uit” denk ik en neem een douche en kleed me om. In mijn beige badjas loop ik de kleedkamer uit en probeer uit te vinden waar ik nu heen moet. Ik kan verschillende kanten, maar kies een schaars verlichte lange smalle gang met aan het einde geroezemoes en nog net zichtbare beweging. Daar besluit ik maar eens heen te lopen.

Afgeleid door de mooie meid die mijn richting uitkomt, pletter ik bijna gelijk over een minuscuul afstapje op de grond. Die dingen zijn weliswaar verlicht maar je moet er wel naar kijken.
    Nog wat na strompelend bereik ik het einde van de gang en sta dan in een grote barruimte. Ik kijk eens in de rondte en zie een redelijk grote ruimte met links een bar, daarachter een open afgescheiden gedeelte met een restaurant, terwijl de ruimte recht vooruit breed verder loopt met links een lounge-achtig gedeelte met oosterse ligkussens waar wat meiden en mannen liggen te hangen en te vozen. Een robuust manspersoon ligt er aan een waterpijp te lurken.

Het is een gezellige drukte hier met veel meiden en beren en er is muziek. En terwijl ik daar staat te dubben of ik eerst het gebouw verder zal gaan verkennen of eerst een hap zal gaan eten, wordt ik ineens vanachter door een meid beetgepakt en meegetrokken naar de bar. Het is de Marokkaanse Nora, die ik goed ken van Heaven-Seven en die hier werkt onder de naam Mona. Stralend kijkt ze me aan en zegt tegen Layla, ook een Marokkaanse, dat ik een vriend van haar ben. We drinken en kletsen wat en besluiten dat Nora mij een rondleiding zal geven.

Stijf gearmd, als waren we 25 jaar getrouwd, lopen we naar de meest achterliggende gedeelten. Ik zie een whirlpool, een binnentuin op een dak, nog een bar gedeelte, maar dan zonder muziek en een veelheid aan hoekjes en andere ruimtes. Alles blijkt hier minimaal in 3-voud aanwezig te zijn. Hier is het wat rustiger maar overal kom ik toch meiden tegen. Opvallend is dat, ondanks dat alles zo groot is, het geheel niet kil aandoet. Inrichting en gebruikte materialen stralen kwaliteit uit. Het gebouw heeft warmte.

We lopen weer helemaal terug, de smalle gang door en via het trappenhuis bij de receptie naar de tweede verdieping. We komen in een labyrint van allerlei ruimtes, kamers en kamertjes terecht. Dan hebben we genoeg gezien en in een of andere tussenruimte beginnen we elkaar als een stel pubers achter het fietsenhok op de middelbare school te kussen. We trekken ons de kleren van het lijf en ploffen op de grond. We neuken op de bank en ernaast. Een beer die langsloopt horen we “Oh, sorry” zeggen. Met Nora heb ik nog nooit op een kamer geneukt. Altijd op een andere plek. Zonder dat we dat hebben afgesproken houden we die traditie aan. Als na een drie kwartier de piek eraf is, zorgen we er voor dat we de ruimte weer netjes achterlaten en gaan naar de douches om alle vunzigheid van ons af te spoelen.

We hebben honger gekregen en gaan naar het restaurant om wat te eten. Layla voegt zich bij ons. Het is hier druk en de meiden van de bediening kunnen het maar net bolwerken. Het eten is voortreffelijk. Je moet er even op wachten, maar dat moet je in elk goed restaurant. Voor sommigen duurt dat wachten kennelijk te lang, want er wordt een sorbet binnengebracht en er is geen klant voor. Zo ook even later voor een complete maaltijd.

Ik besluit nu even in m’n eentje rond te gaan sjouwen. Er wordt hier aangenaam geanimeerd en al gauw heb ik met half Europa en nog wat landen gesproken, want Magnum heeft een gevarieerde bezetting, zowel in nationaliteit als in leeftijd en type vrouw. Intussen zie ik wel dat hier genoeg potentieel rondloopt.

Ik kom Layla weer tegen. Layla is al wat ouder en helemaal niet het type waar ik normaal naar toe loop. Maar ja, ze heeft best een lief koppie en even later staan we dan te zoenen en dat doet ze lekker, diepe tongzoenen en een we besluiten ons in een kamer terug te trekken. Ze hebben hier een speciale “sleutel-uitgifte-balie” op de eerste verdieping. Op de kamer blijkt Layla gewoon een lekker wijfie te zijn, waar ik met genoegen een half uur mee doorbreng. Na het douchen drinken we iets en nemen ook nog wat van de uitgebreide keuze aan snacks die in het restaurant genuttigd kan worden en die voortdurend wordt aangevuld. Dan vervolg ik mijn tocht.

Bij een van de zithoekjes blijf ik nog wat hangen en kuscheln met een mooie donkere Afrika meid die ik mijn “to do” lijstje bijschrijf. Maar ik had nog wat anders gezien en gesproken en ga naar haar op zoek. Vrij snel kom ik ze tegen, ze is jong, blond, Pools en heeft een erg lekker slank lijf met als kroon daarop een mooi gezicht met een open lach. Helaas ben ik haar naam vergeten. We boeken een kamer en met deze lieve meid sluit ik de avond af.

Hoewel de club nog tot 5.00 uur open is stap ik rond de klok van 1.00 uur in de auto. Met nog twee en een half uur rijden voor de boeg vind ik dat laat genoeg.

Het was een vrij kort bezoek maar Magnum is bijgeschreven op de lijst van clubs die ik vaker zal bezoeken. De club is mooi, groot, er zijn genoeg meiden en het heeft een prima keuken.

9. Onderstaande 10 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 februari 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),Djon ( 1 maart 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 maart 2013),johnnywalker77 (25 februari 2013),MiniME (25 februari 2013),Picasso 1 (25 februari 2013),Smouse ( 3 maart 2013),T&A Addict (25 februari 2013)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard Freitag, 22.2.13

(rauskopiert aus Happy Garden-Bemerkung)

Zitat Zitat von Picasso 1 Beitrag anzeigen
    " Qua grootte en voorzieningen leent Magnum zich het best voor een grote feest; manco in de zomer is wel het ontbreken van een grote buitentuin."
    kann ich nicht zustimmen, meine Ansicht: es ist ein Scheissladen !!!
    wäre ja niemals dahingegangen, aber ich hatte eine Freikarte von W2 und habe die am Freitag, 22.2. eingelöst. Einen grossartigen Bericht möchte ich mir ersparen, da ich mich sonst wieder unnötig ärgern muss.
    Punkt 1: Essen. Hatte Schnitzel bestellt, welches ich erst nach Reklamation bei der Theke, welche ich aus Residenz kannte, nach ca. 1 Stunde erhielt und dann war es auch noch zäh und trocken wie Sohlenleder und schmeckte wie aus der Mikrowelle.
    Punkt 2: kaum für mich poppbare Frauen mit für mich brauchbarem Service vor Ort, obwohl zahlreich vorhanden. Alles nur nach Getränken kobernde Abzocktanten und Serviceverweigerer.
    Punkt 3: Hab mir aufgrund der zahlreichen Stolperfallen fast das Genick nach Genuss von etlichen Fl. Bier gebrochen.

Hab dann noch mit Müh und Not etwas Brauchbares zum poppen gefunden. Name Manuela, Russin, blond gefärbt mit echten C-Hupen, Alter Mitte 20, Haarlänge kurz (Pagenschnitt)
    Sie hat mich echt gut versorgt und gab derart Gas das ich ihr nur 1 Stunde lang widerstehen konnte und zum Abschluss meine DNA zuckend auf ihren Mandeln verteilte.
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 3 maart 2013 om 18:53
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

11. Onderstaande 4 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 3 maart 2013),MiniME ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),Toulouse-Lautrec ( 3 maart 2013)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    (rauskopiert aus Happy Garden-Bemerkung)
    Lern dioch endlich mal richtiges Kopieren/Zitieren!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    wäre ja niemals dahingegangen, aber ich hatte eine Freikarte von W2 und habe die am Freitag, 22.2. eingelöst. Einen grossartigen Bericht möchte ich mir ersparen, da ich mich sonst wieder unnötig ärgern muss.

Punkt 1: Essen. Hatte Schnitzel bestellt, welches ich erst nach Reklamation bei der Theke, welche ich aus Residenz kannte, nach ca. 1 Stunde erhielt und dann war es auch noch zäh und trocken wie Sohlenleder und schmeckte wie aus der Mikrowelle.
    Punkt 2: kaum für mich poppbare Frauen mit für mich brauchbarem Service vor Ort, obwohl zahlreich vorhanden. Alles nur nach Getränken kobernde Abzocktanten und Serviceverweigerer.
    Punkt 3: Hab mir aufgrund der zahlreichen Stolperfallen fast das Genick nach Genuss von etlichen Fl. Bier gebrochen.

Hab dann noch mit Müh und Not etwas Brauchbares zum poppen gefunden.
    Gelukkig was ik er één dag eerder, want toen was alles dik in orde.... (zie recensie).

Last Online
    24 mei 2024 @ 23:35
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren na een lange afwezigheid weer eens een keertje naar magnum gereden. Ik was toch in Dusseldorf voor zaken dus ik was toch in de buurt. Doordat de gesprekken uitliepen was ik pas rond 01.00 aangekomen. In eerste instantie wilde ik naar Heaven 7 gaan maar helaas sluiten ze al om 01.00 volgens hun website dus tja dan is het fijn dat een club als Magnum lekker tot laat open blijft. Bij binnenkomst was het toen erg rustig, zowel heren als dames. Maar in zo'n grote club kan dat al snel bedrog zijn. Ik heb in ieder geval niet meer dan een stuk of 30 dames geteld alhoewel ik ze ook weer niet bijhield en er waren zeker meer dames als heren aanwezig. De meeste waren jong en toch redelijk leuk om te zien. Ik hoopte zelf op een kleine Aziatische bezetting maar helaas was die wens niet uitgekomen.

De keuken heb ik rond die tijd maar gelaten voor wat het was. Dranken prijzen zijn wel zwaar gestegen sinds mijn laatste bezoek. 2 whiskeys voor 20 euro vind ik toch erg duur waar ik voorheen 8 euro p/s betaalde. 20% opslag gaat mij wel erg ver in de 4 maanden dat ik daar voor het laatst was geweest. Maar ja, dan moet ik ook maar wat minder duur drinken de volgende keer. Komt er een volgende keer dan? Nou ja, het is twijfelachtig. Qua bezetting is het redelijk en ook optiek valt het me redelijk mee. De mooie Poolse Alicia waar ik mee op kamer ben geweest (zie recencie) deed goed zijn best dus dat was een voordeel maar voelde me achteraf bij het afrekenen toch weer wat minder. Dus wie weet als ik in de buurt ben op een late avond...

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JayC Bekijk bericht
    2 whiskeys voor 20 euro vind ik toch erg duur waar ik voorheen 8 euro p/s betaalde. 20% opslag gaat mij wel erg ver in de 4 maanden dat ik daar voor het laatst was geweest.
    Volgens mij heb ik afgelopen week nog 8 euro betaald? Maar ik zal de volgende keer direct vragen naar de juiste prijs. De prijs van een Wodka Red Bull was 11 euro, 8 + 3. Mocht je gelijk hebben gaan ze weer de verkeerde kant op. Het was al wat rustiger na een gevalletje Hells A. met een dame. Weer een prijsverhoging zou het alleen maar erger maken!

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik afgelopen week nog 8 euro betaald? Maar ik zal de volgende keer direct vragen naar de juiste prijs. De prijs van een Wodka Red Bull was 11 euro, 8 + 3. Mocht je gelijk hebben gaan ze weer de verkeerde kant op. Het was al wat rustiger na een gevalletje Hells A. met een dame. Weer een prijsverhoging zou het alleen maar erger maken!
    Ook voor het eten stijgen de prijzen gestaag. Dan bij die maaltijd 1 a 2 euro erbij dan bij de andere.....Dat ze willen voorkomen dat er eten verspild wordt en hiertoe een limiet willen hanteren kan ik begrijpen maar dit soort fratsen zijn gewoon onzin.

Last Online
    24 mei 2024 @ 23:35
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Tja ik had 1 Jack Daniels genomen en 1 Chivas met ijs. Dus wie weet is JD 8 euro en Chivas 12 euro. Zou ook kunnen. Ik moest 20 euro betalen in ieder geval en voor die 2 drankjes vond ik dat gewoon aan de hoge kant.

Last Online
    15 december 2015 @ 10:40
    Discussies
    17
    Thanks
    16

Beitrag Magnum

Magnum
    .
    Man freut sich immer wenn Kollegen sich die Mühe machen den Punkt gut auf den Kopf zu treffen. Ich aber nie die Lust verspüre mich länger an der Tastatur aufzuhalten als nötig. Deshalb beschränke ich mich mal wieder auf die für mich etwas schwerer nachvollziehbaren Begebenheiten eines Clubbesuches.

Es war wieder ein Freitag der mich gen 13 Uhr pünktlich zur Gambas-Schlacht auffahren ließ. Ich fühlte mich anfangs als einer von drei Gästen unter vieleicht 10 Mädels.

Nach dem Speisen die Lage gepeilt und mich nach einer gefühlten Ewigkeit von einem blonden Engel breitschlagen lassen.

Name: Sam
    Nationalität: deutsch
    Optik: blonde glatte Haare bis Rückenmitte, Zunge, Hals, Brust und Intimgepierct, viele Tattoos (meist Schriftzüge)
    Konfektion: 36+ bei 1,63 m
    Körbchengröße: A -Cup

Küssen: ja, guter Clubstandard
    Fo: gefühlsbetont, feucht, aber kaum variantenreich,mitteltief, (Zungenpiercing wurde auf meinem Wunsch vorher entfernt)
    Augenkontakt: ja
    Lecken: ja, mit leichter Reaktion (Piercing störte)
    Fingern: gefiel ihr dann mehr als das Lecken
    GV: Missio mit Anteilnahme – für mehr war nicht mehr Zeit da das Vorspiel lang anhaltend war
    GF6: im Allgemeinen ein gutes Gefühl rüber gebracht
    Service: bei mir als solide Clubnummer angekommen, gab sich viel Mühe mit dem Vorspiel. Tritt optisch sehr „erfahren“ auf aber auf dem Zimmer hatte ich den Eindruck das ich zwar nicht ihr erster Gast aber dann irgendwo unmittelbar dahinter anzusiedeln war.
    Illusion: authentisch
    Wiederholung: 30%

Wir hatten ein sehr sehr langes Vorgespräch ohne dass ich ihr eine Aussicht auf ein Zimmer gab. Es war gegen 16 Uhr und fast noch tote Hose und die Anwesenheit der Mädels (gefühlte 40) überwiegen deutlich derer der Gäste.

Gegen 20 Uhr fängt der Club an von Frauen überlaufen zu werden. Die Gäste ziehen ab 21 Uhr auch deutlich an. Dann trudeln in der Regel auch die so oft beschriebenen - durchgesteilten Pomaden Models ein. Deren Körper mich allerdings vor Neid erblassen lassen und in lang vergangenen Zeiten schwelgen lassen zu denen ich leider noch nicht von solchen Clubs im Allgemeinen wusste. Der Unterschied ist nur das wenn die den ganzen Tag zum Fitness gehen und vielleicht einmal pro Woche die Örtlichkeiten zu Gunsten von mehr Fun verschieben - verschiebe ich einmal pro Woche die Örtlichkeiten meine Tätigkeiten zu den mehr örtlich gebundenen Hausaufgaben - die Pflicht gebunden sind.

Leute wir waren alle mal jung und mehr oder weniger knackig.

Noch erwähnenswerte aus vorherigen Besuchen:

Name: Sabina (nicht zu verwechseln mit unten)
    Nationalität: spanisch
    Optik: dunkelblonde glatte Haare bis über die Schultern, blaue Augen
    Konfektion: 36 bei ca.1,55m
    Körbchengröße: A/b -Cup - perfekt

Fo: gefühlsbetont, feucht, aber kaum variantenreich, mitteltief,
    Lecken: ja, mit leichter Reaktion
    Fingern: -
    GV: Missio mit leichter Anteilnahme - für mehr lag die Chemie nicht vor
    GF6: no
    Service: bei mir als solide Clubnummer rüber gekommen, gab sich Mühe
    Tritt optisch sehr „unerfahren“ auf
    Illusion: 10%
    Wiederholung: 10%

Name: Sabrina (nicht zu verwechseln mit oben)
    Nationalität: deutsch
    Optik: dunkle glatte Haare bis weit über die Schultern, braune Augen
    Konfektion: 36+ bei ca.1,67m
    Körbchengröße: A - Cup

Fo: gefühlsbetont, feucht, variantenreich, mitteltief,
    Lecken: ja, mit angenehmer Reaktion
    Fingern: ja
    GV: alle Stellungen mit großer Anteilnahme
    GF6: ja
    Service: Schmusekatze mit gewohnten Langzeitbuchungen
    Illusion: 50% (schwer einschätzbar)
    Wiederholung: 20%

Hat ihrer Meinung nach zu große Schamlippen die einer Korrektur bedürfen. Aber wat soll´s. War wie Atlas blättern oder so ähnlich.
    Interessant ist wirklich die Anreise diverser Frauen mit zu bekommen was einen immer wieder einen eventuellen Notfick aufschieben lässt und auf die ausgepackten Pakete zu warten.

Es stimmt das die "Teller" kleiner wurden und ab und an besser in der Erinnerung waren. Auch die Preise wurden vereinzelt um ein oder zwei Euros angehoben. Es steht aber immer noch alles in einem guten Preis-Leistungsverhältnis.

Immer noch gilt Patrizia (Weißrussland) für mich als die absolute Nummer Eins in diesem Club. Führend in meiner Top-5 Liga. Wird nicht mehr erwähnt da obligatorisch immer von mir gebucht wenn zugegen.
    .
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

19. Onderstaande 3 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 maart 2013),bergm550 (24 maart 2013),Willi69 (31 maart 2013)

Last Online
    7 juli 2015 @ 15:58
    Discussies
    8
    Thanks
    117

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JayC Bekijk bericht
    Tja ik had 1 Jack Daniels genomen en 1 Chivas met ijs. Dus wie weet is JD 8 euro en Chivas 12 euro. Zou ook kunnen. Ik moest 20 euro betalen in ieder geval en voor die 2 drankjes vond ik dat gewoon aan de hoge kant.
    gisteren 3 whisky cola, 2 baileys en 1 wodka met energy (ipv dure red bull), 6 x 8 euro=48 euro. dus 8 euro per drankje. ik weet niet wat een chivas kost.

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Tach zusammen,

aufgrund zumeist positiver Erfahrungen im Freundes- und Kollegenkreis stand für mich schon seit geraumer Zeit mal wieder ein Magnum-Besuch auf der Agenda - bei meinem ersten Besuch vor gut einem Jahr war mein Eindruck nicht so positiv. Der jetzige Besuch war ein Ostergeschenk der Ijsberen (bedankt für die Freikarte) und wurde auf den Ostersamstag gelegt; da, so war mein Gedanke, müsste die Besetzung besser sein als am Ostersonntag.

Bei meiner Ankunft gegen 20 Uhr war der erste Eindruck durchaus positiv: Der Club war nicht übervoll und die allermeisten Mädels waren für mich neu - da guckt man dann automatisch einmal hin, wenngleich viele Mädels auf den zweiten Blick dann auch gleich wieder von der möglichen To-Do-Liste gestrichen wurden. Insgesamt fand ich die Besetzung okay und ich hatte im Verlauf des Abends auch eine wirklich schöne Nummer mit der Rumänin Janina (blond, groß, schlank, 24 Jahre, sehr gutes Deutsch, schöner GF6). Was das gesamte Line-Up betrifft, wurden meine (zu hohen?) Erwartungen allerdings nicht erfüllt: Bei meinem Erstbesuch unlängst im kleineren Dolce Vita fand ich mindestens genauso viele Frauen, die mein Interesse geweckt hatten.

Trotzdem schien es zunächst eigentlich ein guter Abend im Magnum zu werden. Ich fand sogar Gefallen an Relax-Möglichkeiten im hinteren Bereich des Clubs; lediglich die (viel zu) kühl eingestellte Klimaanlage vertrieb mich von dort. Doch im Verlauf des Abends kippte irgendwie die gesamte Atmosphäre. Verzweifelt kämpfte man mit den Klimaanlagen gegen den völlig verqualmten Laden an; selbst mir als Raucher tränten die Augen. Auch im Wellnessbereich (zu viel Chlor??) war es nicht besser. Dazu galt leider am Ostersamstag das Motto: "Je später der Abend, desto schlimmer das Publikum" - die Warnung eines Kollegen ("Zigeuner-Höhle") war leider zutreffend.

So flüchtete ich bereits gegen 0.30 Uhr wieder aus dem Magnum. Fazit: Eine gute Nummer mit Janina, ein wirklich sehr leckeres Abendessen (hatte ich so gut nicht erwartet - Lob an die Küche), aber insgesamt wenig Gründe, die mich alsbald wieder ins Magnum ziehen könnten.

LG
    Manni1a

22. Onderstaande 4 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

aquarius (31 maart 2013),hansdordt (31 maart 2013),Robin ( 1 april 2013),Willi69 (31 maart 2013)

Last Online
    18 september 2022 @ 15:17
    Discussies
    21
    Thanks
    165

Standaard

Hallo,
    aufgrund einer in dieser Woche gewonnenen Freikarte (nochmals Danke!) konnte ich unserem FK Manni1a bei seinem 2. Magnum-Besuch "zur Seite stehen"! Nach Ankunft gegen 18 Uhr und einem schnellen Rundgang, um die Lage zu sortieren, zog ich mich ins Penthouse zurück, um den fulminanten Bayern-Sieg gegen den HSV (9-2) mit zu erleben.
    FK Manni1a kam verspätet gegen 20 Uhr. Nach Spielschluß zweiter Rundgang im Club. Der Laden war nicht zu voll und es kamen laufend neue Mädels "zur Arbeit".
    Da aber mein Motto an diesem Tage (kl. Insider) war: nur schauen-nicht anfassen... war relaxen angesagt. Während Fk Manni1a sich mit einer sehr netten Rumänin vergnügte, betrieb ich "Studien" mit frisch auf meinem Handy geladenen "Shades of Grey". Als Mann muss man sich ja informieren, was die Frauen so begeistert lesen...

Im Restaurant duch Youri hervorragend bedient und auch der obligatorische Putensalat schmeckte wieder ausgezeichnet.
    so gegen 23 Uhr wurde es im Club richtig voll. Eher jüngere Männer mit "Goldkettchen und Rolex" als "Normalos" wie wir! Selbst an der 2. Bar konnte man sich aufgrund der zu stark eingestellten Klimaanlage nicht aufhalten.

Gegen 0.30 h verliessen wir den Club. Mein Fazit ist, dass man das Zeitfenster anders ansetzen sollte. Am frühen Nachmittag starten und dann vor 23 h vor dem "Ansturm" den Club verlassen.

Bis die Tage
    Robin

24. Onderstaande 3 leden hebben Robin bedankt voor deze bijdrage:

aquarius ( 1 april 2013),Manni1A ( 1 april 2013),Willi69 ( 1 april 2013)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
    zog ich mich ins Penthouse zurück, um den fulminanten Bayern-Sieg gegen den HSV (9-2) mit zu erleben.
    Na ja, in der 2. Halbzeit sind die Bayern ja ganz schön eingebrochen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Na ja, in der 2. Halbzeit sind die Bayern ja ganz schön eingebrochen...
    Ich bin beim Stand von 9:1 eingetroffen. Wäre ich früher gekommen, wäre es womöglich nochmal eng geworden

Last Online
    31 maart 2021 @ 23:24
    Discussies
    6
    Thanks
    202

Standaard

Saturday, March 30:
    Again a very good day and evening at the magnum,
    Arriving around 3 pm, club rundown but already 30 girls to present 50/60 girls in rush hour, club shielded around midnight (avoid the restaurant between 9 pm and midnight, they put a leaded to serve and are wrong even when ordering)
    As usual, groups have landed around midnight to finish the evening to overeat the hangover and having fun with the girls (but only in the room, to their chagrin)

5 sessions:
    -kassandra.de
    -alexandra.ro
    -Roberta.ro
    -beatrice.ro
    -Gaby.bg

Kassandra.de: German blonde 20 years, occasional, session well but not great.Gaby.BG: 20 years Brown has matte skin, very pro.

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

De zeer populaire en altijd bezette Melissa (Russische) ex-GT, is weer terug. Ze werkt in Magnum en gaf aan dat dinsdag haar vaste dag is.

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Afgelopen week weer eens Magnum met een bezoek vereerd. Ik was redelijk vroeg daar voor mijn doen. Rond een uur of vier stapte ik de grote bar binnen. Ik zag diverse dames die ik normaal gesproken 's avonds niet zie, ook hun waren verrast met mijn verschijning. Ik ben zelden zo vroeg in Magnum, dus kusjes hier en daar weggegeven en ontvangen.

Dames aanbod viel een beetje tegen en ik liep een beetje doelloos rond met een Fanta. Bij de douche richting de kleine bar nam ik plaats, een mooie kruising waar meerdere dames langs lopen voor te jagen en fris te maken in een van de 2 dames ruimten.
    Er komen 2 Duitse dames bij me zitten, een opgedirkte blondine met porno uitstraling en een buurmeisje type met zwarte lange opgestoken haren en een lekker lang slank lijf. Haar naam Sanny, met dubbel N, ze voelde wat pijntjes in haar rug dus ik bood aan om haar een beetje te masseren. De naam van de blondine weet ik helaas niet meer, alleen dat ze wel 10 keer vroeg voor een orgasme. Niet mijn type, en al helemaal niet hoe ze zich gedroeg. Sanny heeft een blanke zachte huid, tieten cup A, helaas maar een vriendelijke meid van 21 jaar, redelijk lang met haar 1.70 m.
    Ik was al redelijk geil en besprak met Sanny haar services op de kamer. Typisch Duits menu en ik werd steeds meer geïnteresseerd in haar. Grappig was haar spleetje tussen de tanden en haar naturel looks.

Ik twijfelde of ik al zo vroeg naar de kamer moest gaan, maar Sanny had mijn stijve lul al ontdekt en speelde er al een beetje mee. We stappen over naar de overkant en nemen daar de kleine nis en doen de gordijnen dicht. Als een jonge meid met ADHD begint ze me overweldigend te kussen, en laat mijn lul niet met rust.Ik klik haar BH los en kneed haar kleine stevige borsten. Ze gaat op haar knieën en begint me direct diep te pijpen, maar ook hier weer gehaast. Ik neem haar hoofd en geef het tempo aan wat ik prefereer.
    Met haar beide handen speelt ze nu met mijn tepels en ik word helemaal gek. Pijpen zonder handen gaat nu perfect en dan mijn tepeltjes.....HEERLIJK!. Het duurt dus ook niet lang voordat ik haar mond volspuit met mijn witte lading. Ik kan helaas niets zien, want ze blijft doorpijpen totdat er niets meer uitkomt. Normaal ben ik echt een langzame klaarkomer, maar om een of andere reden gaat het met nieuwe meisjes sneller. Ik heb geen gevoelens en behandel hen waar ze voor daar zijn. Met Duitse meisjes is het altijd taboelozer dan bij andere nationaliteiten. Nou dat was 20 minuten voor 80 euro. Niet lang kunnen genieten, maar het was gewoon geil. Sanny spuugt alles uit en ik geef haar het geld. Douche 10 meter van me vandaan dus snel eronder en opmaken voor mijn luxe maaltijd.

Beren klagen altijd over het eten dat het onder andere lang duurt. Het is tot nu toe 1 keer voor gekomen toen we met de drie musketiers waren, maar anders geen klagen. Youri de opper homo regelt het wel allemaal. Voor de visschotel gekozen met pasta, voorgerecht en dessert neem ik later.

Kopje koffie na en daarna even de tandjes fris maken voor de volgende ronde. Ik loop weer naar mijn favoriete stek en zie daar een grote donkere gespierde gast op mijn plek zitten, een vaste klant die ik weleens hallo zeg. Nu doe ik net alsof hij moet opstaan omdat het mijn plek is, hij speelt mee en doet alsof die opstaat. Ik vergeef hem en loop door. Maar het is wel opvallend dat de blanken steeds schaarser worden in Magnum, het is meer gekleurd volk wat daar rond loopt. Niks mis mee, ze zijn bijna allemaal wel vriendelijk of negeren je omdat ze je niet kennen.
    Als mijn plaats vrij, duurt het niet lang voordat er meerdere voornamelijk Roemeense dames bij me zitten, niet alleen voor mij, maar ook voor de strategische plek en mijn massages.
    Met de meeste dames ben ik al eens naar de kamer geweest, andere dames heb ik niets mee en weten dat ook. Vinden ze wel jammer, maar als het duidelijk is nemen ze het voor lief. Zo ook Alexandra, lieve meid en heeft de hoop al een tijd opgegeven om met mij te gaan. Vandaag had ze geen zin, ze was moe en hing wel 2 uur bij me. Masseren en kletsen, wat met mijn telefoon spelen, Facebook, foto's en spelletjes. Ze is 1.60 groot, bruine lange haren en ook een spleetje tussen haar tanden. Kleine tieten en een mooi lichaam. Ik ken haar al sinds ze vorig jaar was begonnen, er was een keer op de lange gang dat ze me verleidde tot een stijve lul en een heerlijke tongzoen, maar mijn maten wilden nog ergens anders heen.
    Vandaag heb ik haar al een klein uurtje voor mij alleen en ze zit al de hele tijd aan me, mijn lul geeft al signalen af dat het zover is, maar iets in mijn hoofd houdt me tegen. Ze komt op mijn schoot zitten met haar gezicht naar me toe en zegt dat ze me wilt. Ze begint me te TZen wrijft haar onderlichaam over mijn lul. Ze biedt aan om voor niets naar de kamer te gaan, iets wat me tot nu toe niet vaak is aangeboden. Ik zeg haar dat ik haar heel erg aardig vind en niet kan neuken omdat ik teveel respect voor haar heb.
    Ze verteld dat ze een kutdag heeft en ik haar alleen kan opvrolijken, ze zegt dat ik ook andere meisjes pleziertjes doe en dat ze dat ook wilt. Ik weet wat ze bedoelt en ik zeg haar dat ze de sleutel moet halen.

Kamer 28 is geen onbekende kamer voor me, naast de kleine bar en het heeft ramen. Op de kamer begint ze me zacht te kussen, een beetje teasen, zuigen en bijten op mijn lippen en tong. Mijn lul staat gewoon overeind, ik ben echt geil door haar geworden. Ik ben ook niet van plan haar te neuken, althans die indruk moet ik blijven wekken.
    Ik kleed haar uit en laat haar op het bed liggen, ik laat mijn badjas aan. Ik kniel naast haar en kus haar diep en lang, mijn handen glijden over haar lichaam en ik wrijf over haar kut. Ik voel dat ze erg nat is en stop een vinger in haar kut. Ik blijf haar kussen en laat mijn vinger snel op en neer gaan. Ik voel aan haar reactie dat het haar wel wat doet. Ik doe er een vinger bij en ik ga langzaam naar onder, ik bijt zacht in haar tepels en snel naar haar nek om haar daar te kussen. Chickenskin krijgt ze ervan en wil dat niet hebben, maar ik probeer het toch. Ik lik haar hele lichaam van hoofd naar kruis. Ik lik haar klit en ze neemt direct mijn hoofd vast. Ik ga gewoon door en dat is dus helemaal de bedoeling.
    Net als mijn vriend Bosbeer, vind ik beffen lekker, mijn vrienden lachten me uit toen ik eens een dame 2 uur had gebeft. Maar Alexandra wist het van andere dames dat mijn orale kwaliteiten goed waren, ik heb me inmiddels al tussen haar benen gelegd en vinger en bef haar heel uitgebreid. Tot mijn verbazing komt ze snel klaar, haar benen klemmen mijn hoofd vast en haar kutspieren spannen zich om mijn 2 vingers.
    Ik veeg mijn gezicht af met mijn handdoek en ga naast haar hoofd knielen, mijn lul staat weer redelijk stijf en stop hem in haar mond. Zo rustig dat ze klaarkwam, zo wild begint ze me te pijpen. Niet echt diep maar wel het juiste tempo en hardheid. Ik neem hem eruit en sla haar op haar wangen en mond met mijn lul. Dan neemt ze hem weer in de mond en gaat weer verder.

Voor de grap neem ik hem weer eruit en trekkend vraag ik haar of ik in haar gezicht mag klaarkomen. Verbaast springt ze op en vraag of ik gek ben. Ze kust me en vraagt of ik haar wil neuken. Ik weiger beleeft en zeg weer dat ik haar te aardig vind en respect voor haar heb. Ze neemt een condoom en trekt hem eroverheen. "Please" ze spreidt haar benen en wrijft met mijn lul over haar kut. Ik kan het niet laten en zeg weer dat ik dat echt niet kan doen, waarop zij het initiatief neemt en haar kut over mijn lul duwt. Hij zit erin en ik vraag duidelijk of ze echt geneukt wilt worden? Een beetje wilt trek ik haar benen omhoog en zeg: " Now I'm really going to fuck you, you wanted this not me!". "Yes, please fuck me hard".
    Nu heb ik haar waar ik haar wil hebben en doe toch de eerste stoten voorzichtig aan. Hij kan er helemaal in en ik begin haar direct uit alle macht hard te neuken. Haar benen in mijn nek, zodat ik zo diep en hard mogelijk erin kan. Ze kreunt hard, van genot of pijn, ik heb geen idee. Maar na een paar keer "yes" te hebben gehoord neem ik aan dat het goed gaat. Ze spreidt haar benen helemaal en ik begin haar te kussen, haar handen spelen met mijn tepels en ik ben verloren. Ze maakt me botergeil en ik voel het komen, ik wil op haar tieten klaarkomen en ik trek me terug en verwijder het condoom. Ga naast haar knielen en trek me op haar tieten af. Het is niet bijzonder veel, maar het was erg lekker. Ik veeg mijn hand al schoon, maar Alexandra speelt met mijn lul en de restjes sperma. "There is more, look" zegt ze verrast en knijpt de laatste restjes eruit. Ook Alexandra geef ik een stuk keukenrol en ik ga naast haar liggen. Uitgeput geef ik haar een vluchtige kus, waarop ze zich beklaagt en kust me weer vol op de mond. Leuk een DVP die graag kust.
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het bijna een uur was, dus geef ik haar 100 euro. Beledigd kijkt ze me aan en zegt dat ik niets hoef te betalen. Ik lach en zeg tegen haar dat het niet voor vandaag was, maar voor de volgende keer. Ik stop het geld in haar tasje en loop weg.

Ik neem me de moeite om naar mijn locker te lopen en daar te douchen, het is al na middernacht en het is redelijk druk. Ik ga naar het restaurant en bestel een voorgerecht en een toetje, daarnaast neem ik al wat van het buffet. Ik neem plaats bij een tweetal Roemeense dames die nog niet zolang werkzaam zijn in Magnum. Roberta is de zeer slanke en Beatrice is de dame met normaal postuur en net als haar vriendin cupje A heeft. De haardracht van Beatrice is opvallend, doordat het kort is. Er volgt een leuk gesprek en ik wil graag een keuze maken uit een van de twee. Maar ik had eigenlijk al besloten om mijn weg naar huis te vervolgen.
    Ik kan me beheersen en bewaar de dames misschien wel voor de volgende keer. Ik heb me weer goed geamuseerd en het zal niet lang duren voordat ik terug kom.

30. Onderstaande 7 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 april 2013),Ascari ( 9 april 2013),gignnl (10 april 2013),Picasso 1 ( 8 april 2013),rmjhexe ( 8 april 2013),trigootje ( 8 april 2013),Wijze grijze ( 9 april 2013)

Last Online
    31 maart 2021 @ 23:24
    Discussies
    6
    Thanks
    202

Standaard

Roberta is good and beatrice is normal but after 2/3 times, she is good too

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaeger-Lecoultre Bekijk bericht
    Saturday, March 30:
    Again a very good day and evening at the magnum,
    Arriving around 3 pm, club rundown but already 30 girls to present 50/60 girls in rush hour, club shielded around midnight (avoid the restaurant between 9 pm and midnight, they put a leaded to serve and are wrong even when ordering)
    As usual, groups have landed around midnight to finish the evening to overeat the hangover and having fun with the girls (but only in the room, to their chagrin)

5 sessions:
    -kassandra.de
    -alexandra.ro
    -Roberta.ro
    -beatrice.ro
    -Gaby.bg

Kassandra.de: German blonde 20 years, occasional, session well but not great.Gaby.BG: 20 years Brown has matte skin, very pro.
    You was at Magnum 30/3?
    I know a lot of friend from Youppie were present but they don't saw you all day long! Maybe are you the ghost of Navid...

Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Uitgebreid thuis onder de douche gestaan en nog lichtjes nadruppend in de automobiel gestapt richting tweede bezoek in Magnum enkele weken geleden. Eerste bezoekje medio januari was geen volklapper geweest, ns kijken welke indruk deze gigaclub ditmaal zou maken. Probleemloos een parkeerplekje vlakbij gevonden en me aangemeld met een grijns van heb ik je daar bij de leuke ontvangstdame die zich prima van haar taken kweet. Douchen was dus overbodig en als de wiedeweerga in m'n badjas gesprongen zonder hierbij omstaanders te verwonden of enigerlei animositeit te veroorzaken in de overigens zéér nette omkleedruimte alwaar redelijk wat bedrijvigheid was. Langeafstandssletsen aangetrokken en de club ns doorgewandeld, nou, ik verbaas me telkenmale over de vele rustige plekkies die de club telt, voor een dutje of broodnodige pauze prima uitgerust. Sauna was prima van temperatuur, wat onderbroekenlol in de hottub temidden enkele andere waterplonsers en onderwijl de kat uit de boom kijken wat passerende dames betrof. Aankomst was rondom 18 uur, 40-tal dames, 30-tal heren. Na 21 uur trok het aantal dames wat aan tot 65 ofzo, aantal beertjes idem ongeveer had ik de indruk. Op generlei wijze voelde de club als druk aan, de DJ was prima, energieke mix van allehande stijlen met de nadruk op r&b doorgaans, de ladies shaketen hun booty somtijds en houterige geilaards keken, en zagen dat het goed was.

Barpersoneel attent en actief te noemen, eten besteld tot 2-maal toe uit het uitgebreide aanbod, telkenmale een 40-tal minuutjes wachttijd, niet onoverkomelijk naar m'n aanvoelen. Er zaten doorgaans wat meisjes te wachten op vitamientjes as well, dus bij schotel nr1 wat gekeuveld met een alleraardigst Roemeentje dat enkele pondjes meer wel kon gebruiken, dus ss kieperde maar wat extra parmesaan op d'r pastaschotel. Tweede schotel in het ravissante gezelschap van een favo genuttigd, heerlijk zitten quatschen en keuvelen over de respectievelijke levensloop de laatste maanden, en tot m'n gelukzaligheid verging het haar prima, dus dat stemde tot tevredenheid net als de kwaliteit van het geserveerde voedsel, prima kwaliteit naar m'n aanvoelen, en deswegen ook niks te mopperen ditaangaande. De club zelve maakte een nette indruk, alles leek redelijk tot goed onderhouden, geen hygiëneissues, telkenmale voldoende handdoeken voorradig, netjes.

Waar mangelt het dan in deze grotesk opgezette club, wel aan de dameskwaliteit lijkt me. Veel "afdankertjes" uit overige toko's me bekend alvast, stunners op 1 hand te tellen. Wat wel in hunner faveure spreekt is het variatierijke aanbod, veel exotische dames, een verademing voor liefhebbers hiervan lijkt me in vergelijking met de meeste clubs. Nou ben ik op z'n tijd ook wel fan van een donkere dame, maar op één of andere manier niet in de verleiding gekomen om te testen. Enkele stunners dus zoals gemeld, met 2 van hen gekeuveld, ééntje geen TZ, de andere leek me wel geschikt, doch door het plotsklapse opduiken van m'n favo-dame (en de reden ter bezoek an sich) niet aan een intiemere kennismaking toegekomen. Zoals die onelinende Spanjool enkele maanden terug terecht opmerkte, geen greintje scrupules bij ss om hen ter plekke te laten en me te "vergrijpen" aan deze dame, en zo geschiedde... Daar valt verder weinig of niets qua damesinfo aan toe te voegen behoudens het feit dat het dolletjes en exquis was op de kamer. Ze begeeft zich de laatste maanden zelden nog in Magnum, heeft het druk dixit haarzelve met "privat-werk", dus wat dat betreft gaat het haar voor de wind. ss zo blij als een wielewaal uiteraard met haar verschijnen, en aldus werd er gesessiet nr1, gegeten tezamen, gesessiet nr2 en voorts tussendoor gechilld en geknuffeld waar mogelijks... Uiteraard wou ze erna centen verdienen, dus haar de vrije loop gelaten en rustig chillend nog een uurtje bankhangen temidden van wat aangeschoten beersvolk dat weinig kamerintenties vertoonde.

Fazit: Magnum maakte wederom geen schitterende indruk, zonder favo had ik zeer waarschijnlijk een halfuurse sessie ondernomen en daarna het hazenpad gekozen, doch ditmaal dus lekker conservatief met een alte bekannte van ravissante schoonheid en dito servicekwaliteit. Voorts was er op de club weinig tot niks aan te merken, behoudens mangelende dameskwaliteit, en de enkele gesprekjes met aanwezige Kollegen/Collègues onderstreepten die veronderstelling. Eten goed, raumlichkeiten goed, helaas nog geen line-up en servicelevel om over naar huis te schrijven, dus bij deze alhier...

34. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 april 2013),Carlitos (11 april 2013),hansdordt (10 april 2013),Henk74 (12 april 2013),jaro (10 april 2013),rob45 (10 april 2013),trigootje (10 april 2013)

Pagina 12 van 56 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten