Na iets meer dan een jaar, liep ik Samyra eindelijk weer tegen het lijf afgelopen woensdag in de lockers rond 16u00 toen ik net gedoucht had na een eerste kamergang met Moni (voor de eerste maal trouwens dat ik in de "Zimmer fünf mit Dusche" was en dit na 2 1/2 jaar GT-bezoeken). Sinds een 2tal maanden is Samyra terug in Duitsland na bijna een jaar van het toneel verdwenen te zijn.... het weerzien was heel hartelijk en op kamer was haar service zoals vanouds en haar fetisj is ze ook nog niet verleerd: ik ben weer een miniboxershort armer na afgelopen woensdag....Samyra blijft een vaste waarde in mijn top 3 aller tijden ...op dit moment wedijvert ze met de Poolse Johanna om de nr.1- positie: wordt ongetwijfeld vervolgd...
Het doel heiligt de middelen
Het was al 2 maanden geleden dat ik in GT geweest was en dat was eraan te merken afgelopen zaterdag. De helft van de dames waren mij onbekend.
Het was ook al een half jaar geleden dat ik Samyra nog eens tegen het lijf gelopen was. Gelukkig wist ik (met welgemeende dank aan Ace2) dat ze aanwezig ging zijn en zoals gewoonlijk komt ze meestal tussen 16 en 17u de Geile Tent binnen. Rond half 5 ging ik de bar binnen richting lockers en na me wat opgefrist te hebben liep ik bijna pal op Samyra die aan de danspaal (meestal haar vaste plek) stond. Het weerzien was intens: we vielen in elkaars armen als 2 boezemvrienden -in haar geval wel letterlijk -die mekaar in geen eeuwen meer gezien hadden. Ze zag er heel goed uit en leek me zelfs een paar kilootjes afgevallen. Na een kwartiertje bijkletsen -en friemelen ging ze om een sleutel en het werd de spiegelblokhut buiten, m.a.w. de mooiste en ruimste outside... lekker. Haar service is nog altijd top: lekkere natte tongzoenen, ze is nog steeds met voorsprong de kampioene in het "eierlecken" en deze dame heeft geen glijmiddel nodig tijdens het neuken. Ze blijft voor mij 1 van de absloute toppers in GT hoewel ze voor hen die haar niet kennen op het eerste gezicht een jagertje en afwerkertje lijkt. Niets is immers minder waar als je haar beter kent: als je de klik met haar vindt, krijg je heel veel terug ook na de kamergang. Ze stelde zelf voor om samen te eten en daarna nog in de bar een cappucino te drinken alvorens ze weer "aan het werk" ging. En als ik haar later op de avond tegenkom, zoent ze me altijd vol op de bek of pakt ze me nog eens goed vast... wat kan een ijsbeer van een dvp nog meer verlangen....
Enig nadeel: Toen ik in de blokhut na een uurtje me wilde aankleden, zei ze: "hey papi, don't take my pyjama .... have you forgotten"
ik ben m.a.w. dus weer een miniboxershort armer , want die doet ze nog steeds aan om te slapen, veel comfortabeler dan de tanga's die ze vroeger aandeed zo vertelde ze me... ze wist nog alle kleuren van de vorige, dit is al de 4de .
Samyra, una persona muy loca
Gisteren maakte SAINT me opmerkzaam op deze dame tijdens het eten , ik had haar al wel vaker gezien maar natuurlijk niet beseffend dat het deze dame was waar ondertussen al zo lang over geschreven word .
ik zal haar in het achterhoofd houden voor mijn volgende bezoekje .
Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
mayer rothschild , private banker
rookworst zonder r is ook worst ,
Toen ik afgelopen week hoorde dat mijn favorietje weer in GT werd gesignaleerd, kon het niet snel genoeg zaterdag zijn om mijn Colombiaanse vast te kunnen nemen.
Nadat ik een half uurtje van kamer was en naast "de souza" de dames zat te keuren, zei hij plots: daar is ze! Mijn hart bonsde plots sneller en toen ze zoals gewoonlijk om haar cappuccino kwam om te acclimatiseren zag ze mij en ze kwam even goeiedag zeggen met 3 lekkere zoenen er boven op. Samyra heeft een stel geile kijkers en samen met haar lage+hese stem weet ze me steeds binnen de seconde op te hitsen. Toen ik wat later naar de lockers ging, zat ze aan de gokautomaat bij de danspaal en hield ze me vanzelfsprekend tegen. Ze wou natuurlijk met mij op kamer als eerste van de dag maar daar ik nog op krachten moest komen van mij kamergang met Joanna zei ik haar dat ze me maar moest opzoeken tussen 21 en 22 uur. Dat duurde wat langer dan voorzien doordat ze gepannekoekt werd en iets over elven was het dan eindelijk zover en gingen we naar 1 van de blokhutjes. De 'chemie' tussen ons is nog steeds alom aanwezig eigenlijk zelfs een beetje té want ze werd zodanig opgewonden en bijgevolg kletsnat dat ik op den duur af en toe geen gevoel meer had bij het penetreren.....
Samyra weet mij nog steeds het hoofd op hol te brengen en vice versa. Binnen een aantal weken zal ik haar weer moeten missen want dan gaat ze voor een 3tal maanden naar Colombia. En natuurlijk ben ik weer een miniboxershort armer
Laatst gewijzigd door The Saint; 23 september 2012 om 20:54
Voor de liefhebbers gisteren weer aanwezig in GT.....
Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!
The Saint (30 maart 2013)
thxxx
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Ja, dat waren nog eens tijden hè Gusto?....... jij met je zojuist ontdekte Samyra en ik met 'mijn' Cubaanse Carry aan de wandel....... wist je trouwens dat die twee nog samen een appartement bewoond hebben in X..? Ben daar nog wel eens geweest toen ik Carry weer eens 'n keer naar huis gebracht heb en bij haar ben blijven slapen.......
jaja, dat waren nog eens Gouden Tijden...
Laatst gewijzigd door Dickydik; 10 april 2013 om 16:43 Reden: woonplaats verwijderd ivm privacy mss woont S daar nog wel
Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......
Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related
Ook deze meid zag er weer lekker uit deze week. Al word haar kont wel elk jaar weer breder haha
Geef maar door aan haar aanbidder.kan ie een grotere maat slip kopen....
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
BSesamstraat (15 april 2013),The Saint (15 april 2013)
Mis mijn grote vriend Gustomass ook !! Waren mooie tijden in GT als die drei muschikettiere...met 2horny4u erbij!!