Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 129
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Discussies
    456
    Thanks
    1.628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Het was afgelopen zaterdag inderdaad veel te druk. Zoals eigenlijk de laatste weken de drukte eigenlijk weer enorm aan het toenemen is. Maar afgelopen zaterdag was het extreem. Waar ik in de afgelopen maanden nog dacht dat het klad er nu toch echt in zat qua bezoekers aantallen, denk ik nu dat dat stilte voor de storm was. En ze bleven ook nog eens allemaal tot het einde. Zuipen natuurlijk, niet neuken, want het merendeel komt alleen nog maar voor het zuipen. Er was haast geen doorkomen aan, zowel door de drukte als de ongemanierde ijsberen die je na veel geklop eerst maar over de hakken of tenen moest rijden voordat ze aan de kant gaan. Daar heb ik inmiddels geen problemen meer mee. Mijn grootvader zei me altijd wie niet wil luisteren moet maar voelen. Of die drukte nu te maken heeft met de extra aantrekkingskracht vd tuin of de dj die een heerlijke beat door de club liet galmen waar ik nu nog doof van ben. Of zouden de beren de toespraak van rutte serieus genomen hebben en weer meer gaan uitgeven. Ik weet het niet.

En toch heb ik me weer als vanouds vermaakt. Ik let maar niet te veel op de drukte en heb me heerlijk vermaakt op de dansvloer met de dames die op een gegeven moment de voorkeur aan de party gaven en niet langer op een sleutel bleven wachten. Daarnaast nog 2 heerlijke kamergangen met micha en ellenora (?) En uitendelijk afgezien van een derde waar ik mee wilde gaan nadat ze me meer dan een uur aan het pre salen en opgeilen was bij de dansvloer, maar die aangaf veel te moe te zijn en liever de volgende keer als eerste te mogen.

Maar ze moeten echt op dit soort dagen op een bepaald moment stop zeggen. Ok dat ze met een party soms die kledingzakken gebruiken, a la , maar op een gewone zaterdagavond moet dat niet kunnen.
    ik zou gewoon omdraaien als er geen Lokers vrij zijn dan zit de tend gewoon vol en je kan dan altijd door reiden na de vulkaan of een andere club zoals phg ying yang .zo geweldig is gt nou ook weer niet en op een weekend zou ik nooit gt bezoeken

Last Online
    Gisteren @ 18:20
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ...de ander zo ver voorover gebogen dat je hem recht in zijn resort kon kijken waar de zon nooit zou gaan schijnen. In zo'n ambiance draai je je toch het liefste direct om...
    Contradictio in terminis...
    Bruine beer

3. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 april 2013)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In tegenstelling tot de doordeweekse matige bezoekersaantallen is GT op zaterdag regelmatig een bomvolle toeristenclub met vele nationaliteiten onder de bezoekers.
    Ik kom er nooit in 't weekend en zou ook het hazepad kiezen mocht ik met een kledingzak (wat met i-pad, phone, euries, lustbonbons, etc...?) moeten zeulen. Wat ik wel las is dat BS best tevreden was over de fuckjes en de Wars.

M
    Bruine beer

Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Discussies
    237
    Thanks
    13.571

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Toch heb je met Rina ( tegen mij zei ze Rima) een goede keus gemaakt, het is een leuke meid. Omdat ze niet al te extrovert is en geen jaagster wordt ze niet heel veel uitgekozen door de beren. Ik begrijp dat je eigen femme fatale Vita er zelf niet was, anders had je die vermoedelijk wel geboekt...
    Zou best kunnen dat ze Rima heet. Ik kon het niet helemaal verstaan. Heb nog geen paspoort gemaakt dus kan ik nog aanpassen als we duidelijkheid hebben.

En toch heb ik me weer als vanouds vermaakt. Ik let maar niet te veel op de drukte en heb me heerlijk vermaakt op de dansvloer met de dames die op een gegeven moment de voorkeur aan de party gaven en niet langer op een sleutel bleven wachten. Daarnaast nog 2 heerlijke kamergangen met micha en ellenora (?)
    Voor mij blijft het een tent met een eigen smoel. En het is goed om te zien dat de meute zich amuseert. Ieder beleeft dat anders en zoekt wat anders. Gelouterde ijsberen kunnen dat naar hun hand zetten net als dat je in een "PartyTreff" de sfeer, de dames naar je hand kunt zetten. Nieuwelingen zullen overrompeld worden en op hun hoede moeten zijn. Op zo'n avond kun je echter met het grootste gemak 3 uitstekende sessies scoren maar dan moet je de voor jou bekende dames kiezen. Ik amuseer me al door strategisch te gaan zitten en al die "Beauties" te begluren. En die waren er zonder meer.
    Muziek, eten en al die andere randzaken is "Geschmackssache".
    Ik zag in ieder geval dat je zo mee kunt doen met "Dancing with the Stars".

"dat je hem recht in zijn resort kon kijken waar de zon nooit zou gaan schijnen"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Contradictio in terminis...
    Ik vond hem ook al niet lopen (die zin). Zou zo in het koningslied passen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Ik kom er nooit in 't weekend en zou ook het hazepad kiezen mocht ik met een kledingzak (wat met i-pad, phone, euries, lustbonbons, etc...?) moeten zeulen. Wat ik wel las is dat BS best tevreden was over de fuckjes en de Wars.
    M
    Je kunt natuurlijk ook de "Thekefrau" om de 5 minuten aan haar kop zeuren om je ultra zware kledingzak tevoorschijn te halen. Dan heb je misschien binnen "No Time" een polsbandje.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Of die drukte nu te maken heeft met de extra aantrekkingskracht vd tuin of de dj die een heerlijke beat door de club liet galmen waar ik nu nog doof van ben.

Maar ze moeten echt op dit soort dagen op een bepaald moment stop zeggen. Ok dat ze met een party soms die kledingzakken gebruiken, a la , maar op een gewone zaterdagavond moet dat niet kunnen.
    Ik zag op het forum de advertentie dat er een Party Night was afgelopen zaterdag in GT. Ik dacht ben ik blij dat ik dat weekend thuis was. Echt hoor, dat meen ik echt. Ik heb een keer de Roemerparty in GT in 2007 bezocht en nooit meer!

Sindsdien heb ik nooit meer een party in GT bezocht. Er stond een live-band in die toch al kleine barruimte en het geluidsvolume was oorverdovend tot op het gevaarlijke toe. Er stond een mega-speaker naast de bar. Je zag duidelijk aan de gezichten van het barpersoneel dat ze het zeer zwaar hadden met die harde muziek.

En dan de drukte op die parties, dat maakt het nog veel erger. In combinatie met de harde muziek en de grote menigte in zo'n kleine ruimte, ik vind het echt gevaarlijk en dat meen ik echt. Een party in FKK World is prima te doen, want de tent is zo groot, maar in GT nooit meer! Zoals Cupido al aangeeft, ze moeten gewoon op een bepaald moment geen mensen meer toelaten.

Mocht ik ooit eens de pech hebben dat er een party is op zaterdag als ik er ook ben, dan ga ik gewoon zaterdag naar Livingroom en zondag naar GT. Dan hoop ik alleen dat die dansende gek niet in Livingroom is.

7. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker (24 april 2013)

Last Online
    21 januari 2025 @ 23:06
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Ach, party of geen party, da's naast de kwestie..; Confrater Badslippers beschrijft simpelweg hoe het er doorgaans in GT aan toegaat (op een zaterdag in nog iets overmatigere vorm)... het is er aanschuiven vanop de parking tot aan de kamergang toe... Enthousiasme of spontaniteit is zelden voorhanden, laat staan benodigd voor de meesten die braaf in de rij staan om als elfde met openbeentjesgesperde flutschismeerster te mogen kameren, da fickfactory in full effect zoals al herhaaldelijk geschreven, met de bijhorende uitwassen, neveneffecten en overmatig ongunstige neveneffecten erbij. Daar moet je verder geen raketgeleerde voor zijn, observe and thou shall learn, prima voor het gros en het grut van clubland, saunaclubben light en uiteraard horen daar een boel bezopen stumperds bij die niet beter weten en zich corresponderend gedragen en worden afgewerkt zoals hen eigenlijk ook rechtmatig toekomt; ongetwijfeld zijn ze er doorgaans nog erg mee in hun nopjes ook, beats their foute discoroutine op zaterdag normaliter;.. ach, erg herkenbare recensie en een opmaatje voor de komende maanden gezien het feit dat de aangename temperaturen nog van stal moeten komen
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 april 2013 om 00:34

9. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (24 april 2013),peterp095 (23 april 2013),Stief (24 april 2013),terminator (23 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Confrater Badslippers beschrijft simpelweg hoe het er doorgaans in GT aan toegaat (op een zaterdag in nog iets overmatigere vorm)... het is er aanschuiven vanop de parking tot aan de kamergang toe...
    Doordeweeks is dat dus niet meer zo, dat was froeghe...

Last Online
    Vandaag @ 12:37
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Pfeil

Ach, party of geen party, da's naast de kwestie..; Confrater Badslippers beschrijft simpelweg hoe het er doorgaans in GT aan toegaat (op een zaterdag in nog iets overmatigere vorm)... het is er aanschuiven vanop de parking tot aan de kamergang toe... Enthousiasme of spontaniteit is zelden voorhanden, laat staan benodigd voor de meesten die braaf in de rij staan om als elfde met openbeentjesgesperde flutschismeerster te mogen kameren, da fickfactory in full effect zoals al herhaaldelijk geschreven, met de bijhorende uitwassen, neveneffecten en overmatig ongunstige neveneffecten erbij. Daar moet je verder geen raketgeleerde voor zijn, observe and thou shall learn, prima voor het gros en het grut van clubland, saunaclubben light en uiteraard horen daar een boel bezopen stumperds bij die niet beter weten en zich corresponderend gedragen en worden afgewerkt zoals hen eigenlijk ook rechtmatig toekomt; ongetwijfeld zijn ze er doorgaans nog erg mee in hun nopjes ook, beats their foute discoroutine op zaterdag normaliter;.. ach, erg herkenbare recensie en een opmaatje voor de komende maanden gezien het feit dat de aangename temperaturen nog van stal moeten komen
    Kan jij dan eens aan een winterslaap beginnen?
    Je hebt onderhand je punt(en) wel gemaakt mbt GT, het is duidelijk hoe jij erover denkt en dat jij niet meer kan genieten.
    Het wordt erg flauw steeds die herhalingen en verwensingen en heeft dat nog wel zin?

12. Onderstaande 4 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (24 april 2013),BSesamstraat (23 april 2013),ilovethaigirls (23 april 2013),wervelwind (23 april 2013)

Last Online
    16 mei 2013 @ 09:51
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Beffalo Will en Marpet komen zaterdag weer

Last Online
    24 januari 2025 @ 20:27
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Lekker wegblijven........

Tja inderdaad.......continue afgeven op GT en gewoon weten dat GT de beste tent is van NRW...........tjonge jonge.......
    En weet je wat nu zo mooi is, telkens blijven kankeren op deze tent, maar er wel gewoon iedere keer blijven komen.

Kan me nog een dinsdag herinneren toen ik er samen met Ketserr ook was. De week ervoor had SS ook lopen zaniken of over alles en nog wat in GT.
    Wie kwam er toen ineens binnen toen we onder de douche stonden...............precies.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Kan jij dan eens aan een winterslaap beginnen?
    Je hebt onderhand je punt(en) wel gemaakt mbt GT, het is duidelijk hoe jij erover denkt en dat jij niet meer kan genieten.
    Het wordt erg flauw steeds die herhalingen en verwensingen en heeft dat nog wel zin?
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

15. Onderstaande 7 leden hebben Rex bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (24 april 2013),BSesamstraat (23 april 2013),Cupido (23 april 2013),ilovethaigirls (24 april 2013),Jack42 (24 april 2013),Teiresas (24 april 2013),Zultbroek81 (24 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Vanaf nu weer GT recensies.

Volgens mij lijkt het erop dat we voor de zoveelste keer weer exact dezelfde discussie gaan voeren met zoals altijd weer een zeer voorspelbaar resultaat d.i. een herhaling van zetten :wink:.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

17. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker (24 april 2013),wervelwind (24 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Big denk als SS de GT stamgasten als XXX gaat afschilderen we toch echt een grens hebben overschreden
    Ja dat klopt dat is ongepast en dus aangepast. Geen fan van een club zijn is geen probleem, maar dat is nog geen reden de beren die het daar wel naar hun zin hebben zo af te schilderen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 april 2013 om 00:48
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

19. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

gignnl (24 april 2013),Hunziker (24 april 2013),ilovethaigirls (24 april 2013),wervelwind (24 april 2013),Zultbroek81 (24 april 2013)

Last Online
    20 januari 2025 @ 23:45
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Vorige week weer eens naar GT getogen. Na omzwervingen bij babylon, panthera en bernd was het weer eens tijd voor het best of both worlds. Hiermee doel ik op de altijd aanwezige mooie meiden en de aanwezige goede service (niet noodzakelijk dat mooi en goed bij GT wordt gecombineerd). Bij de genoemde clubs is bijvoorbeeld zoenen en beffen een standaardnorm. Een enkele keer gaat dat bij GT mis.

Gelukkig dit keer niet. De jonge Roemeense fractie was luidruchtig buiten zichzelf buitenspel aan het zetten en een aantal servicetoppers was helaas niet aanwezig. Het voordeel van GT is dan dat er altijd een hoop te kiezen overblijft. Dit keer viel de keuze op Michelle en Veronica. Toppers.

Er liepen twee absolute stunners rond. Ik denk beiden Roemeens. De één met donkerrode haren, zeer mooi gezicht en zeer lelijke silli's. In de kleren was ze echt een topmodel. De andere lang, slank, donkerblond krullend, een knopje in haar bovenlip en een strak A-cupje. Op een foto had ik deze twee direct uitgekozen, maar ervaring bij GT leert dat het afknap-risico te groot was. Misschien dat ik een andere keer toch het risico ga nemen.

21. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 april 2013),bosbeer (24 april 2013)

Last Online
    1 oktober 2016 @ 15:47
    Discussies
    0
    Thanks
    13

Standaard

Is de Poolse Nicole/Michelle nog wel eens in GT ?

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richardgaatstappen Bekijk bericht
    Is de Poolse Nicole/Michelle nog wel eens in GT ?
    Ja vorige week Donderdag nog gezien

24. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

richardgaatstappen (25 april 2013)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

D'er zijn natuurlijk ook beren die wegblijven uit een club die ze niet moeten, van geen kanten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Standaard

Filles présentes ce 23/04/2013: ~ 75 filles:
    Adelina(Ro)-Aida(Ro)-Arielle(All)-Barbie(Ru)-Bonnie(All)-Brenda(Lith)-Bunny(All)-Candy(Pl)-Carla(Ro)-Carmen(Ro)-Céline(Ro)-Cora(All)-Déria(Ro)-Elida(Tq)-Elisabeth(Ro)-Fabienne(All)-Flo(Pl)-Fiona(Ro)-Gabriela(Bré)-Gege(All)-Gulcan(Tq)-Heidi(Tch)-Ines(Bos)-Isa(Ro)-Isabella(Ro)-Jill(All)-Johana(All)-Joy(All)-Juliette(Ro)-Kassandra(Ro)-Katalena(Ro)-Latysha(Tq)-Laura(Ro)-Léa(Tha)-Lolita(All)-Lorea(Gha)-Luana(Ro)-Mandy(Aut)-Mariana(Ro)-Mary(All)-May(Tq)-Medina(All)-Mimik(Tq)-Morena(Ro)-Paola(Pl)-Patricia(Pl)-Pim(Tha)-Rima(Lith)-Romina(Ro)-Sabrina(Hg)-Samanta(Ukr)-Sandra(Ro)-Serena(Tha)-Simona(Bg)-Sina(All)-Sophie(Cor)-Stefania(It)-Sylvia(Nig)-Sylvie(All)-Tiffany(Ro)-Violeta(Pl)-Yvone(Pl) + ~ 10 filles inconnues

27. Onderstaande 9 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 april 2013),bosbeer (25 april 2013),ButtinSky (27 april 2013),hp001 (25 april 2013),ilovethaigirls (25 april 2013),mynasch (26 april 2013),The Saint (25 april 2013),wervelwind (25 april 2013),Znipper (25 april 2013)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Het zonnetje was aardig van de partij, wat zo’n dag in de heerlijke tuin van GT een meerwaarde geeft. Ik was reeds vroeg aangekomen wat me ruime parkeergelegenheid gaf.

Na het vreselijke belletje, betaald, jasje (dat verkleinwoord mag je letterlijk nemen, maar vond ik met dit warm weer niet zo erg), sleutel locker(tje), uitkleden, douchen…
    Ik kwam de bar binnen en merkte meteen dat mijn favorietje Patrizia reeds aanwezig was. Vorige week had ik haar op een dag na mislopen, maar dat wist ze reeds van Jana die haar had gezegd dat ik daags voordien net was geweest… Nu kwam ze net terug van een uitstapje met een andere beer, gaf me een knipoog, lieve glimlach en een zachte streling bij het passeren. Dat zat reeds goed, dat ze later op de dag mijn saunaclub bezoek naar een hogere dimensie zou brengen, was toen uiteraard nog niet geweten.

Ik bestelde me een mineralwasser en toog naar de tuin alwaar ik me ontstressend rielekste in een zetel. Sommige popjes en beren genoten reeds van de zon, er heerste – in tegenstelling tot vorige week – een rustig aangenaam sfeertje, fluitende vogeltjes, (vogelende fluiten in de tentjes in de tuin) gezellige animo in de tent, muziekje…

Na wat rust en enkele drankjes vond ik het welletjes en ging ik op zoek naar Patrizia, ik trof haar op de algemeen bekende krukjes en zei haar vermanend; “waar was je nou, ik zat buiten op je te wachten?”, “hier”, loog ze, want ik rook onmiddellijk het verse mondspoelwater uit het heerlijke schepsel haar bekkie. Dat deed me even terugdeinzen en dacht aan het luchtje dat BS vorige zaterdag in de urinoirs had mogen ontwaren.
    Of we naar de kamer gingen? Nou, dat luchtje wou ik even kwijt en zei haar dat ik nog een tiental minuutjes nodig had.

Dat werden er wellicht slechts een zevental, want de druk was hoog en ik wou haar niet mislopen. In heur favoriete hutje 18 mocht ik aanschouwen hoe deze heerlijke meid zich van het schamele en nutteloze textiel ontdeed en zag dat heerlijke lichaam in al zijn glorie tevoorschijn komen. Wat is dit toch een heerlijk kipje, ze stond op scherp (later op de dag zit er soms iets te veel drank in, blijft ze superaardig en opperbest / geil, maar krijgt ze een iets hoger giechel-trut-gehalte), tongzoende honderduit en toen ze na wat gefriemel wou afzakken naar mijn ongeleid projectiel, duwde ik ze zacht op het matras en begon aan het stevigere befwerk, precies zoals dit mokkeltje het graag heeft. Dit resulteerde in een fraaie klaarkomsessie. Wat puffen later bewerkte ze mijn projectiel zoooo lekker dat ik besloot om er een FT-tje van te maken. Ze voelde dit perfect aan en bleef na het eerste krachtdadige schot ijverig doorlurken – zonder ook maar één druppeltje te verliezen – en kostte dit naar mijn gevoel teveel van mijn kostbaar zaad. Crash boom boom boom boom bang! Toen het echt welletjes was liep ze naar het aanwezige vuilbakje, tufte mijn nakomeling(en) oneerbiedig tussen de kwakjes van de voorgangers en zei; “hmmmm this was a big baby darling!”…

We knuften wat na en ik beloofde haar het gebrek aan neuken later nog goed te maken, want ook dat is met deze Poolse een waar festijn!
    Een douche en wat drankjes later trok ik naar de tent voor weer een heerlijke omelet. De Souza, de Paus, Raul7 waren er intussen ook. Ik zei het gezelschap dat ik mooi 75euries kwijt was en niet eens had geneukt. Raul7 snapte het niet en zei dat hij niet kon begrijpen dat ik niks had gedaan op de kamer. “De Souza” had me wel door… We lummelden wat zoals alleen ijsberen kunnen lummelen, uitkijkend naar een mogelijke volgende prooi. Raul7 voorzag ons vriendelijk en kosteloos van Wars, de brave man was wat onrustig, vond het geen topdagje en had zijn slachtoffer nog niet kunnen vinden. Wat later mocht hij voor een half uur of een heel uur “Ken” gaan spelen.

Een andere favoriete Paula, die ur vorige week niet was geweest, had ik bij aanvang in de tentjes op en neer zien deinen (die vogelende fluiten, weet u wel) en stond dus hoog op het to do lijstje. Ik trof ze zielig tegen de muur. Een kort praatje leerde me dat ze het langweilig vond en dus stuurde ik haar om een sleutel. Ik had zin in een tuinsessie, maar ze liet fijn opmerken dat ze dat toch niet zo leuk vond.
    Helaas viel Paultje me errug tegen, er zat niks enthousiasme bij, wat ze deed was gewoon goed, maar heel plichtmatig. Nu doen al die mokkeltjes natuurlijk hun plicht, maar de echte goeie laten je dat toch niet merken dacht ik zo… Slotsom; Crash boom boom boom bang!
    Moet ik hierover nog wat zeggen… nee eigenlijk niet, ik laat haar maar een poosje aan de kant denk ik.

Dit hapje moest ik dus even doorspoelen, de Warsteiner stond gelukkig lekker fris. Ik had nog wat werk te doen, pakte mijn spullen en zocht een rustig plekje. Na het werk dommelde ik zowaar in, wellicht was het teveel aan zon / Wars me even te machtig geworden en ik schrok wakker van een Duits mormel dat me vroeg of ik wat plaats kon maken omdat ze net daar waar ik zat wou eten. Mijn hart klopte in mijn keel van ’t schrikken en uiteindelijk besloot het loeder om toch maar buiten te eten.

Nou, het gaf me verse energie om nog eens een rondje te lopen, ik tastte mijn spullen weg en in het naar buitengaan merkte ik Cora op. Ook deze fraaie stond reeds een tijdje hoog genoteerd op mijn very fuckable lijstje en dus drong een praatje zich op. Aardige meid deze Cora en toen ik vroeg; “Was macht die Cora nicht auf zimmer”, antwoordde ze eerlijk; “die Cora macht kein anal en last sich nigt fingern”. “Mooi”, antwoordde ik en stuurde het popje om een sleutel, ook zij voelde blijkbaar niet zoveel voor de tuin. Nou ja, ze wou het wel, maar ging voor de safety maar een sleutel halen, dan konden we nog zien.

Tijdens het wachten trof ik Raul7 nog even die me vroeg of ik met Cora ging en bevestigde dat ze goed was; “ja Cora die is goed, die is goed…”
    Deze meid kon me heerlijk beCoren en samen wandelden we door het vlotte deel van de Kamasutra. Heerlijke Duitse meid, lekker lijf. Ben zo geen tattoo lover, maar bij haar heeft het op de een of andere manier toch iets. Lekker geil wijfje, mooie pronte borstjes, lekker iets té blond, retestrakke buik, een stevig doch mals kontje… jaaaaaaaaaaa zo heeftie ze graag!
    Al die oefeningen en de derde sessie van de dag speelden me parten wat het vuurwerk maar bleef uitstellen. En zo kwam het dat we na ruim drei Viertel wat naknuffelend het uurtje vol maakten. Crash boom boom bang. Na mijn andere nieuwe Duitse vriendinnetje van vorige week (Fabienne die er helaas niet was) heb ik er een tweede Duitse vriendin bij. Alleen jammer dat bij het afrekenen de ontnuchtering toch even kwam, dit popje blijkt immers een 100euries/uurtje meisje en daar ben ik principieel tegen, aangezien ik een man van principes ben vond ik dat niet zo tof, maar één van mijn principes is dat je voor heerlijk Kamawerk, je principes al eens opzij moet zetten. Alla, de volgende keer dat ik dit wondertje wil plezieren, moet mijn projectiel binnen de 1800seconden aan knallen geraken zodat ik deze Cora vroeger de baan op kan sturen.

Douchen, daar was ik meer dan aan toe! Eten, ja dat ook… en zo belandde ik vervolgens weer in de prachtige tuin.
    Een herhaling van lummelen, drinken, banken herhaalde zich… Uiteindelijk aan de bar wat oogcontact met sloeries van uiteenlopend pluimage, veel opticks dat wel. Louana/Aida had ik weer laten lopen na in de blauwe kijkers gezwommen te hebben, bijna verdonken…

Patrizia die was me niet vergeten, ze kwam met haar dierbare vriendin Daniella op me af zoals alleen een volleerd roofdiertje dat kan. Ze had me al in de tang toen ze nog op enkele meters van me af was.
    “Weet je”, sprak het engeltje, “Alleen met Daniella geef ik lesbi show op de kamer”… Dat feestje zou 75euries per dame moeten kosten. “Wat!”, riep ik uit, “ik moet betalen voor jullie plezier?!” Ook al is Daniella niet zo mijn type, ze hadden me te grazen dit Poolse klasje. Ik teasde ze nog even door te zeggen dat ik mijn buidel moest checken. Toen ik terug kwam fluisterde ik hun beiden in ’t oor; “let’s go for a key, we’ll make it a threesome full option!”. Ze kirden het beiden uit en vertrokken om een sleutel.
    “Wie het kleine niet eert, is het grote niet weirt”, zei mijn oma in der grote moestuin altijd, maar die spreuk schoot me gisteren niet te binnen…

Wat zich vervolgens in kamer zeven afspeelde was een waar genoegen voor ’t hele lijf en de taferelen staan op mijn netvlies gebrand!
    Uitgebreid zoenen deze twee, op een moment zaten alle aanwezige tongen in een knoop en ook mijn grote vriend werd op elk plekje gelikt en gezogen.
    Vervolgens zakte Tries af naar het grotje van Daniella en begon het allerbeste van zichzelf te geven. Ze stond blijkbaar nog in ’t krijt van een eerdere geslaagde sessie die dag. Patrizia, likte, zoog en vingerde dat het een lieve lust was! Man wat een geile sessie.

Intussen genoot Daniella zichtbaar, ze dwong me naar een pijpbeurt, ik speelde met 4 tieten, twee kontjes… toen het haar te machtig werd tufte ze nog een extra kwak tuf op mijn roede en rukte lekker verder terwijl ze zich concentreerde op wat Patrizia DAAR aan ’t doen was en luttele seconden later riep ze heel GT inclusief Baumarkt bij elkaar.

Tijd om te wisselen en ook Patrizia liet het zich welgevallen, zonder dit trotse beertje te vergeten! Na al dat wisselen van speeksel- en andere vochten vond ik het welltjes. Ik werd voorzien van kwaliteitsrubber en terwijl Daniella verder befte, begon ik Daniella heftig in doggie te nemen. Tijdens dit lekkere beukwerk had ik heel de tijd oogcontact met Patrizia, het maakte het allemaal nog wat geiler… Wat onvermijdelijk de knal van de dag op gang deed komen; CRASH BOOM BANG!

Bij het verlaten van kamer 7 zat Nina op het bidet haar flamoes te wassen en glimlachte goedkeurend; “oooh 2 girls…!?” Wellicht had ze er al gezeten toen divers vuurwerk in het kamertje werd afgeschoten! Jammer dat ik haar vandaag niet had… maar wat zeur ik toch!

De terugrit lonkte, ik nam afscheid van beertjes, hoertjes… had ik een fijne dag die voor herhaling vatbaar is? Mja…

Ik merkte deze dag nog Xenia, met fake boobies, Juliette, met fake boobies én fout smoeltje (zo jammer, ik begrijp het niet). Lisa met kuren (what's new?), Sabrina in verpleegstersaoutfit, Mimi die er lekker uit zag, Lolitta die er zo mogelijk nog lekkerder uit zag, Carmen een moordwijf, al vielen de naakte boobies me toch wat tegen en nog veel ander fraais...

Slotsom; ik moet dus nog eens terug!

Gegroet,
    M
    Bruine beer

29. Onderstaande 16 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 april 2013),Badslippers (25 april 2013),bosbeer (25 april 2013),chefkok (25 april 2013),dennisw (27 april 2013),gignnl (25 april 2013),hansdordt (25 april 2013),ilovethaigirls (25 april 2013),Jack42 (25 april 2013),Magic-G (25 april 2013),Megaboob (27 april 2013),Picasso 1 (25 april 2013),rob45 (25 april 2013),seqoya (26 april 2013),Stief (25 april 2013),wervelwind (25 april 2013)

Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard GT 26/4

Na een paar mooie lentedagen viel het ons (ikzelf, R EEN en pannenkoek2) een beetje tegen om in de regen naar GT te vertrekken maar toen we iets na openingstijd aankwamen, viel het in Brüggen toch nog tamelijk mee.

Sofietje zou er vandaag niet zijn maar ik had wel de keuze uit +- 90 andere dames waaronder:

Aida Alexandra Alexa Andrea Anna Arielle Celina Chantal Claudia Daniella Deborah Dilan Dilara Dina Dunya Estella Flo Gia (slechts even gezien, waar was die toch) Isa Isabelle Jana Jasmine (nieuwe Cubaanse en volgens R EEN bloedgeil) Jessica Kandy Katja Lakeisha (met nieuw kapsel) Lara Lea Lina Lisa (liep weer ganse dag chagrijnig rond) Lolita Lorea Lori Mara Martha Medina Minell Mischa Nicky (waar zat Raul toch) Nicolle (pl) Patricia Paula Pim Romina Rosanna Roxanne Sabrina Sabrina Samyra Sandra Shaira Shiva Simona Sissy Sonja Sophia Stefania Suzanne Sylvia (was vroeger haar naam, denk nu Lovely) Tanja Veronica (+ 30-tal waarvan ik de naam niet ken)

Misschien kunnen Cupido of Superwestcoast nog wat aanvullen want die heb ik gisteren ook nog gezien, samen met een geile hond.

Na het ontbijt kregen we heel wat bezoek van de dames, want die waren ruim in de meerderheid en zagen die 3 geile Belgen wel zitten . Uiteraard mocht Lolita niet ontbreken. Die had zichzelf beter Diana of Artemis kunnen noemen, want zij is in GT dé koningin van de jacht. Gisteren was ze vaak in het gezelschap van Arielle op triojacht. Lina kwam mij ook om de nek gevlogen. Zij had net wat berichtjes uitgewisseld met Gulcan en de beide dames hadden voor mij wel een plan. Ik wou echter eerst nog wat afwachten wat er nog zou binnen komen en wimpelde hun plan voor mij al dadelijk af. Gulcan zou niet meer komen opdagen en Lina ging wat ongelukkig terug naar haar krukje maar was zeker een optie later op de dag. Dan kwam er nog een nieuwe Cubaanse, die zichzelf voorstelde als Jasmine. Ace2 zou er zo voor in zijn wagen springen maar gezien die er niet was, stortte ze zich dan maar op mijn maat R EEN. Hij kwam later helemaal uitgeput terug en stamelde dat het zijn beste sessie ooit was. Mijn andere vriend P. had zich ondertussen bij Sophia genesteld en dat zou later ook een goede keuze blijken.

Ikzelf ging me dan ook maar opfrissen want ik was van plan om dan toch met Lina op de kamer te gaan. Toen ik onder de douche stond, kwam R EEN er ook aan. "Roxanne 6 weken op verlof, hahaha", lachte hij, "ze is net in de bar gekomen en ziet er ongelooflijk goed uit". Mijn dag zag er plots helemaal anders uit en ik belandde de volgende 2 uurtjes met Roxanne in kamer 7. Heb er nog wat van gepost in haar topic, het werd een van de beste sessies die ik al in GT heb gehad, met 2 heerlijke hoogtepunten.

Heb daarna veel tijd in de bar doorgebracht, samen met nog een aantal Nederlandse vrienden. Rex en Cupido waren ook van de partij maar die heb ik helaas niet of nauwelijks gesproken. Ondanks het feit dat ik er na mijn eerste sessie half dood moet hebben uit gezien, passeerden er toch nog een antal dames de revue. Poolse Daniella was de eerste. Lieve meid maar niet echt mijn type. Dan kwam Jessica tot bij ons maar dat was eerder om te horen of we geen chocolade bij hadden maar dat zal voor volgende keer zijn. Spaanse Estella was ook op jacht maar helaas zijn wij niet de makkelijkste prooi. Dan was het de beurt aan de Nigeriaanse Silvia (zo ken ik haar althans van vroeger, heb gehoord dat het nu Lovely is) die me bijna kon overtuigen maar ik had ondertussen Lina al geboekt voor later op de dag. Dan kwamen nog Veronica, die met P. vertrok en Deborah, die R EEN dan toch kon overhalen.

Ik wachtte nog tot na het avondeten om met Lina hutje 27 op te zoeken. Ik ken haar al een jaar of 5-6 en heb er altijd veel plezier mee, zelfs als ik er niet mee op de kamer ga. We waren zoal 2 uurtjes op de kamer en die zijn voorbij gevlogen. Wat is dit toch een heerlijke vrouw, zowel qua persoon als qua service.

Toen ik terug van de kamer kwam, zag ik nog net dat P. met Lea een hutje binnen ging en R EEN kwam terug na een pannenkoekensessie met Deborah, die hem aangenaam had verrast.

Rond 9 uur vertrokken we dan alle drie welvoldaan terug naar huis. Ik kon nog net afscheid nemen van Cupido, die zich op Roxanne had gestort. Daar zal hij zeker geen spijt van gehad hebben.

Waarschijnlijk ben ik er woensdag al terug en dan staat er weer een pannekoekensessie met Sofietje op het menu .

31. Onderstaande 12 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 april 2013),Ascari (27 april 2013),bergm550 (27 april 2013),bosbeer (27 april 2013),chefkok (28 april 2013),dennisw (27 april 2013),gignnl (27 april 2013),hansdordt (28 april 2013),laplagne (28 april 2013),rob45 (27 april 2013),Stief (28 april 2013),wervelwind (27 april 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 27 april 2013

Gister was ik in GT. Bij aankomst had ik mijn fiets geparkeerd. Er stond ook een andere fiets. Deze was afgesloten met twee grote steeksloten. Hij was vastgezet met een steekslot aan de electriciteitskabel die langs de muur loopt en een ander steekslot was door het wiel gestoken. Ik dacht dat ik paranoide was. Daarnaast had de fiets ook geen zadel.

De eigenaar is dus zeer zuinig op zijn fiets en bang dat deze gestolen kan worden. Ik vraag me alleen af hoe dat gaat. Je komt bij de receptie aan, legt je zadel op de toonbank van de receptie en betaalt de entree. In ieder geval, het was niet al te druk. Ik heb alleen maar de ijsbeer Van Dattum gezien. Vrouwen waren er ook en dat was prima in orde. Ik was op de kamer met Elisabeth, Annabel en Dinan.

Annabel zag er gister weer moordend mooi uit. Dat is echt een topmodel, een mega bom, een mega stoot. Mooier kun je ze niet krijgen. Ik was een uurtje met haar op de kamer. We hadden de drie serie, kamer 3-1, de ruimere versie met raam. Na een hete vrijpartij wilde ik even op internet met mijn smartphone om haar een muziekvideo op Youtube te laten zien.

Echter, ik kreeg nauwelijks Wifi-bereik. Ik maakte toen een grapje door de telefoon wat dichter bij haar borsten te houden. Toen had ik ineens volledig bereik. Ze proestte het uit van het lachen en waarschijnlijk hebben silikonen een signaalversterkende werking. Annabel lag ondertussen met haar heerlijke lijf tegen me aan. Ik voelde haar borsten tegen mijn ribben aandrukken en ik had uitzicht op haar lange benen. Het was erg heet.

Ik keek haar diep in de ogen aan en toen voelde ik iets; een gevoel. Ik schrok er van. Maar gelukkig kwam het realiteitsbewustzijn snel naar boven, een soort ABS-remsysteem dat je behoudt geen gevoelens te ontwikkelen voor clubvrouwen. Ik was blij dat de ABS goed zijn werk deed en ik was het gevoel alweer snel kwijt. Daarna nog even gezellig gekletst.

Het eten was prima. De heerlijke groentensoep werd ook weer geserveerd en er was kalkoenfilet met asperges in hollandaise saus. Later ben ik nog in de sauna gegaan met een paar Duitsers en een gast uit Amsterdam. Ik had een beetje teveel water op de blokken gegooid, waardoor het gevaarlijk heet was geworden. Onder de kolen zitten deze roodhete spiralen. Het verwarmingselement begon geluid te maken en we hoorden een soort pistoolschoten.

Een van de Duitsers adviseerde mij even afstand te nemen van het apparaat, want als een van die spiralen breekt, dan kun je getroffen worden door stukken metaal. We hadden de deur even opgezet om af te koelen. Daarna waren we doorgegaan met de Aufguss. Helaas hebben ze die blauwe fles met menthol weggehaald. Ik gooide altijd veel van dat spul in het water en die flessen schijnen heel duur te zijn.

Kortom, het was een mooie dag. Ik zit nu in het hotel en ga straks nog een half dagje naar GT. Het is zonnig weer, maar het is wel koud, 6 graden. Vanmorgen was het zelfs 2 graden.

33. Onderstaande 18 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 april 2013),Boy69 (29 april 2013),BSesamstraat (29 april 2013),ButtinSky ( 4 mei 2013),chefkok (28 april 2013),Cupido (28 april 2013),dennisw ( 1 mei 2013),hansdordt (28 april 2013),hp001 (28 april 2013),Hunziker (28 april 2013),ijsbeer2121 ( 5 mei 2013),ilovethaigirls (28 april 2013),Jack42 (29 april 2013),klaasdirk (28 april 2013),Megaboob (28 april 2013),rob45 (28 april 2013),Stief (28 april 2013),Zultbroek81 (28 april 2013)

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Standaard

Filles présentes le 26/04/2013:
    Alexa(All)-Aida(Ro)-Anna(All)-Annabelle(Ro)-Arielle(All)-Bea(Ro)-Bonnie(All)-Brenda(Lith)-Carla(Ro)-Carmen(Ro)-Céline(Ro)-Chantal(Ro)-Christina(Gre)-Daniela(Pl)-Déborah(Ro)-Deria(Ro)-Dilan(Tq)-Dina(Tq)-Dounia(Mar)-Elida(Tq)-Fernanda(All)-Flo(Pl)-Fiona(Ro)-Gia(Bg)-Ines(Bos)-Isa(Ro)-Isabella(Ro)-Jana(Pl)-Jessica(All)-Jill(All)-Julietta(Ro)-Juliette(Ru)-Kandy(Pl)-Kassandra(Ro)-Latysha(Tq)-Lea(Th)-Léonora(All)-Lina(All)-Lisa(All)-Lara(Bos)-Lola(All)-Lolita(All)-Lorea(Con)-Lori(Ro)-Mandy(Aut)-Mariana(Ro)Marina(Mol)-Marta(Pl)-Mary(All)-May(Bg)-Medina(All)-Mia(All)-Mimik(Tq)-Minel(Mol)-Mirela(Ru)-Misha(Ro)-Monika(Pl)-Nastia(Uk)-Nicole(Pl)-Nika(Hg)-Niky(All)-Paola(Pl)-Patricia(Pl)-Pia(Bg)-Pum(Tha)-Raissa(Mol)-Rima(Lith)-Roberta(Ro)-Romina(Ro)-Roxana(Ro)-Sabrina(Hg)-Sabrina(Ro)-Samantha(Uk)-Sandra(Ro)-Semra(Tq)-Shaira(Tun)-Shiva(Pl)-Simona(Bg)-Sina(Tq)-Sofia(Ro)-Sonja(Pl)-Stella(All)-Sylvia(Nig)-Sylvie(All)-Tanja(Pl)-Tiffany(Ro)-Veronica(Ned) ~ 15 filles inconnues...

35. Onderstaande 5 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 april 2013),Ascari (29 april 2013),bergm550 (29 april 2013),bosbeer (29 april 2013),gignnl (29 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

GT, zondag 28 april

Vroeg gearriveerd in GT, waar al een behoorlijke groep stond te wachten tot het 13:00 zou worden, en de poorten zouden worden geopend.

Als een van de eersten kreeg ik een sleuteltje, en ditmaal was het nummer 13.
    Alhoewel ik niet bijgelovig ben fronste ik mijn wenkbrauwen toch even terwijl het bandje werd omgeknoopt,

In de bar spotte ik toch al een stuk of 15 meiden, een aantal dat later nog behoorlijk zou oplopen, maar wat voor GT-begrippen toch wat tegenviel.
    Gelukkig waren enkele toppers wel aanwezig, en wist ik dat er genoeg geneukt zou gaan worden.

Al rap belandde ik dan ook op de kamer met een van deze meiden, en later zouden er nog 2 kamersessies volgen (met andere meiden)
    Dat deze dames doorgaans € 100,-- voor een uur vragen, was me bekend, maar tevens een zorg.
    Alle 3 de dames zijn dit tarief meer dan waard.

De middag en avond verder verbracht met kletsen, saunaatje, eten, drinken, etc..
    Opvallend was een 4-tal Jappen die net als ikzelf en een bekende mede-beer aan het zweten waren in de sauna, en nadat ze uitgezweet waren doodleuk in de badjas sprongen en hun weg door GT vervolgden, zonder te douchen.
    Wellicht heel normaal in Jappenland zullen we maar zeggen.

omstreeks 23:00 heb ik mijn boeltje gepakt en ben huiswaarts gekeerd.
    Bij het verlaten van de club werd nog gevraagd of alles in orde was, met wie ik gekamerd had, en wat ik afgerekend had.
    Alhoewel ik van mening ven dat het hun niets aangaat met wie ik gekamerd heb, heb ik toch geantwoord.
    Ik gaf aan 3 sessies te hebben gehad, zeer tevreden te zijn over de sessies, en betaald te hebben wat het me waard was

37. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 april 2013),bergm550 (29 april 2013),bosbeer (29 april 2013),dennisw ( 1 mei 2013),ilovethaigirls (29 april 2013),Jack42 (29 april 2013),Johnny Bravo (29 april 2013),Megaboob (29 april 2013),Pistol Pete (29 april 2013)

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Geweldig, twee berichten met tegengestelde geluiden waar het de 100 euro meisjes aangaat:

Aanvatten met een heuglijke mededeling: er wordt herhaaldelijk melding gedaan door enkele notoire bezoekers dat een aantal dames hun prijslijstje hebben bijgesteld naar onder, zoals het hoort, waarvan akte, release the pressure.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    GT, zondag 28 april
    Al rap belandde ik dan ook op de kamer met een van deze meiden, en later zouden er nog 2 kamersessies volgen (met andere meiden)
    Dat deze dames doorgaans € 100,-- voor een uur vragen, was me bekend, maar tevens een zorg.
    Alle 3 de dames zijn dit tarief meer dan waard.

Bij het verlaten van de club werd nog gevraagd of alles in orde was, met wie ik gekamerd had, en wat ik afgerekend had.
    Alhoewel ik van mening ven dat het hun niets aangaat met wie ik gekamerd heb, heb ik toch geantwoord.
    Ik gaf aan 3 sessies te hebben gehad, zeer tevreden te zijn over de sessies, en betaald te hebben wat het me waard was
    Door dit niet te melden aan de theke, zal het 100 euro fenomeen zich steeds verder verspreiden. Jammer maar helaas

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

39. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (29 april 2013)

Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Geweldig, twee berichten met tegengestelde geluiden waar het de 100 euro meisjes aangaat:
    Door dit niet te melden aan de theke, zal het 100 euro fenomeen zich steeds verder verspreiden. Jammer maar helaas
    Dat is dan jouw probleem, niet het mijne en ook niet dat van Boy69. Voor mij mag GT blijven zoals het is, een mooie mix van 75 en 100 euro dames

41. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (29 april 2013)

Last Online
    18 december 2014 @ 19:27
    Discussies
    1
    Thanks
    28

Standaard

Superwestcoast herstel: Deze line up is toch van donderdag 25 april 2013?? Wellicht de verkeerde datum er boven gezet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superwescoast Bekijk bericht
    Filles présentes le 26/04/2013:
    Alexa(All)-Aida(Ro)-Anna(All)-Annabelle(Ro)-Arielle(All)-Bea(Ro)-Bonnie(All)-Brenda(Lith)-Carla(Ro)-Carmen(Ro)-Céline(Ro)-Chantal(Ro)-Christina(Gre)-Daniela(Pl)-Déborah(Ro)-Deria(Ro)-Dilan(Tq)-Dina(Tq)-Dounia(Mar)-Elida(Tq)-Fernanda(All)-Flo(Pl)-Fiona(Ro)-Gia(Bg)-Ines(Bos)-Isa(Ro)-Isabella(Ro)-Jana(Pl)-Jessica(All)-Jill(All)-Julietta(Ro)-Juliette(Ru)-Kandy(Pl)-Kassandra(Ro)-Latysha(Tq)-Lea(Th)-Léonora(All)-Lina(All)-Lisa(All)-Lara(Bos)-Lola(All)-Lolita(All)-Lorea(Con)-Lori(Ro)-Mandy(Aut)-Mariana(Ro)Marina(Mol)-Marta(Pl)-Mary(All)-May(Bg)-Medina(All)-Mia(All)-Mimik(Tq)-Minel(Mol)-Mirela(Ru)-Misha(Ro)-Monika(Pl)-Nastia(Uk)-Nicole(Pl)-Nika(Hg)-Niky(All)-Paola(Pl)-Patricia(Pl)-Pia(Bg)-Pum(Tha)-Raissa(Mol)-Rima(Lith)-Roberta(Ro)-Romina(Ro)-Roxana(Ro)-Sabrina(Hg)-Sabrina(Ro)-Samantha(Uk)-Sandra(Ro)-Semra(Tq)-Shaira(Tun)-Shiva(Pl)-Simona(Bg)-Sina(Tq)-Sofia(Ro)-Sonja(Pl)-Stella(All)-Sylvia(Nig)-Sylvie(All)-Tanja(Pl)-Tiffany(Ro)-Veronica(Ned) ~ 15 filles inconnues...

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten