Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Seks: meer dan een keer per week

Zes op de tien Belgen hebben minder dan een keer per week seks. Volgens wetenschappers is dit te weinig. Eén keer per week de liefde bedrijven zou een absoluut minimum zijn opdat het immuunsysteem optimaal versterkt.

Door de uitwisseling van lichaamsstoffen tijdens het liefdesspel detecteert het lichaam allerlei vreemde stoffen, waartegen het immuunsysteem extra afweerstoffen gaat produceren. De volgende keer dat je er dan mee te maken krijgt, ben je er beter tegen beschermt.

Daarnaast heeft seks een kalmerende werking en gaat het verschijnselen van depressie of stress tegen. Het mannelijk zaad kan bovendien een positieve bijdrage aan de vrouwelijke stemming geven dankzij de speciale gemoedshormonen die erin zitten. Een vrijpartij doet het testosterongehalte bij vrouwen flink stijgen, waardoor hun sportieve prestaties verbeteren.

Bron: Nieuwsbrief Gezondheidsflash 22/2/2007.

Anvers :wink:

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Kijk, dit is nu een onderzoek waar ik iets aan heb. Als mijn vrouw nu een keer niet wil draag ik gewoon dit onderzoek aan en laat ik haar zien welke voordelen er allemaal aan kleven. :D
    Daarna krijg ik waarschijnlijk een aantal weken niets meer, dus misschien toch geen goed idee....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Ach er zijn nog alternatieven, je weet vast nog wel de weg :green_smi :green_smi .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Kijk, dit is nu een onderzoek waar ik iets aan heb. Als mijn vrouw nu een keer niet wil draag ik gewoon dit onderzoek aan en laat ik haar zien welke voordelen er allemaal aan kleven. :D
    Daarna krijg ik waarschijnlijk een aantal weken niets meer, dus misschien toch geen goed idee....
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Ach er zijn nog alternatieven, je weet vast nog wel de weg :green_smi :green_smi .
    Ik weet de weg nog wel. Maar ik zal de route niet volgen....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten