De titel van het topic is zeeeeeeeeeer helder, Zeeeeer subjectief club overzicht van MiniMe!!
Ik ben trouwens dol op lijstjes en bedenk dat alle clubervaringen die hier staan per definitie ook je eigen ervaring is en daarmee per definitie dus subjectief. Geeft niets.
Overigens de "club-punten" zijn wel redelijk objectief al is dat allemaal ook weer niet zo belangrijk vind ik, tis gewoon een leuk lijstje en ja heel goed mogelijk dat als jezelf punten geeft het lijstje er weer heel anders uit komt te zien, logisch ook.
Smaken en voorkeuren verschillen nu eenmaal. Maar trap ik nu niet een ongelooflijke open deur in? Dat weten we toch wel???
Maak anders je eigen lijstje met waarschijnlijk andere clubs bovenaan als je smaak afwijkt van die van MM!
Laatst gewijzigd door Big30; 6 mei 2015 om 00:01
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche