Als ze erotisch masseren , sluit ik
Bron : AD.nl
'Als ze erotisch masseren, sluit ik'
Burgemeester Tjerk Bruinsma gaat streng controleren of klanten bij masssagesalon Wasna meer krijgen dan alleen een degelijke Thaise massage. ,,Mochten ze daar aan de Billitonlaan ook een erotische massage geven en ik kom erachter, dan sluit ik de zaak.’’
Stomverbaasd was Bruinsma toen hij in deze krant las dat klanten in massagesalon Wasna hun massage ook kunnen afronden met een erotische massage. Hierbij zijn de dames natuurlijk naakt, vertelde de eigenares.
Stomverbaasd omdat hij juist Wasna die ene vergunning voor een seksinrichting in Vlaardingen had aangeboden. Er was immers een vergunning te vergeven nadat Lintang Baru, de sm-club in de Oostwijk, in 2005 was afgebrand. ,,Ik ben daar anderhalf jaar mee bezig geweest en verscheidene malen langsgeweest. Maar de eigenares van Wasna wilde de vergunning niet hebben. Ze weigerde in alle toonaarden, ze wilde niet met erotische massage geassocieerd worden.’’
Ook ‘Pascalle,’ die in deze krant adverteert met de slogan ‘voor alles wat God verbiedt’, zal onder de loep worden genomen. Volgens ’Pascalle’ is het onmogelijk haar aan te pakken, omdat zij met medeweten van de eigenaar vanuit een hotelkamer werkt. ,,Ik balanceer op het randje, maar het is legaal wat ik doe en je hebt er volgens mij geen vergunning voor nodig. Dat heb je wel als je thuis werkt of in een bepaald pand.’’
Vlaardingen mag minimaal één en maximaal één seksinrichting hebben. Als er een plek open is en de ondernemer voldoet aan de voorschriften, dan kan de gemeente de komst ervan niet weigeren. Het is daarom, zegt Bruinsma, dat hij na de brand in de sm-club zelf op zoek is gegaan naar een nieuwe seksinrichting. ,,Om de regie in handen te kunnen houden.’’
Bedenk dat heel goed voordat je een verslag over een massagesalon schrijft :green_smi
Ieder voordeel heb zijn nadeel............