Heeft er iemand een idee wanneer Kyra werkt ?
Heeft er iemand een idee wanneer Kyra werkt ?
GT 03/05
Wat is er te ondernemen op een dag, zonder zakelijke verplichtingen en met zonnig, warm weer?
Heel veel, maar na een lange winter is er niets mis met een bezoekje aan GT waarbij een groot deel van de dag doorgebracht kan worden in de buitenlucht. De tuin nodigt daar ruimschoots voor uit.
Als ik geniet van de zonnestralen, liggend, op een tuinmeubel wordt de rust om me heen verstoord. Naast zonnen aanbidders nemen er verschillende paartjes en trios plaats op de ruimere versies van het tuin meubilair. In de open lucht worden er diverse voorstellingen opgestart.
Nadat ruim gebruik gemaakt is van de verschillende wellness faciliteiten en de knorrende maag tot zwijgen is gebracht, de zoektocht gestart voor een kamergenote. Behalve de bekende gezichten voor een vrijdagmiddag waren er op dat moment geen nieuwe gezichten te ontdekken die mijn aandacht trokken. Tenminste tot ik tijdens mijn tweede rondgang de receptie passeerde. Daar stond een dame casual gekleed met nagenoeg wit haar, verder in de twintig die informeerde of er voor haar een werkplek vrij was op die dag. Mijn keuze was gemaakt. De beschikbare was voldoende toereikend om af te wachten wanneer ze beschikbaar was.
Nadat ze zich verkleed had werd ze rondgeleid door het pand. Even later verscheen ze in de omgeving van de kino waar ze direct werd geschaakt. Enige tijd later tof ik haar vrij. Nadat ze naast me was komen zitten bleek ze nog wat onwennig te zijn. Haar naam is Maja, komt uit Polen, is 28 jaar, normale lichaamsbouw, +/- 1.75 meter groot en nagenoeg wit lang haar.
Een tatoo heb ik niet ontdekt. Wel een klein, paars gekleurd, sieraad boven de navel.
Op dat moment was ze gekleed in een rood jurkje met aan de achterkant op een aantal plaatsen uitgesneden. Aangezien haar werkplek in Utrecht niet meer beschikbaar was en ze horeca relaties heeft in Duisburg, was ze op zoek naar een nieuwe werkplek. Via relaties was GT haar geadviseerd.
Ze kon me voldoende overtuigen voor een kamerbezoek. Het werd kamer 2. Blijkbaar had men haar tijdens een eerste rondgang vergeten de plattegrond van het pand nader toe te lichten. Evenals de plaats waar de lakens te vinden zijn. In de kamer aangekomen werd na de plichtplegingen de jurk uitgedaan. Er verscheen een mooi gevuld vrouwenlichaam waarbij, duidelijk zichtbaar, plastic toegevoegd was om de borsten van extra vulling te voorzien.
Na een uitgebreide opstart met tongzoenen volgde een ontdekkingstocht. Haar lichaamsreactie gaf duidelijk aan dat stimulatie van haar vrouwelijke delen op prijs werd gesteld. Hierbij was ze ruim tolerant.
Pijpen zonder condoom had niet haar voorkeur. Dit onderdeel van het normale programma werd overgeslagen. Een condoom aan laten brengen voor het overige sex werk. De verschillende standjes voelden aangenaam aan. Als sluitstuk gekozen voor doggy. Dit werd een boven gemiddelde ervaring. Ze anticipeert als de spanning oploopt tot nagenoeg een hoogtepunt. Op dat moment weet ze door gecontroleerde lichaamsbewegingen de ervaring te intensiveren. Door spierbeheersing en haar onderlichaam maximaal naar achter te brengen loopt de spanning zodanig op dat de ontlading zeer intens is. Ondanks dat het voor mij geen dame is voor een top positie in de persoonlijke voorkeurslijst staat herhalingsgevaar niet ter discussie. Later op de dag zag ik ze nog een aantal keer, waarbij het opviel dat ze meestal geschaduwd werd.
Na een afkoelingsperiode op zoek voor een tweede ronde. Dat werd een extreem korte zoektocht. Binnen 5 minuten nadat ik binnen had plaats genomen op een bank, liep er een opvallende dame voorbij op weg naar de bar. Een aantrekkelijk, open gezicht, natuurlijk gebruinde huid en lange heel licht bruine haren, voorzien van extensions. Met een zuid Duitse tongval, stelt ze zich voor als Mia uit de regio Stuttgart. Ze zegt, sinds een paar weken, slechts onregelmatig in GT aanwezig te zijn. Op een slinkse wijze informeert naar de vergoeding die ik bereid ben te betalen. Er volgt een antwoord dat dit afhankelijk is van de beleving.
Ondanks haar min of meer onzekerheid, haar vraagstelling of een kamerbezoek kan volgen positief beantwoord. De bestemming bleek een hut te zijn. Buiten vertelde ze me dat we op zoek moesten naar nummer 20. Na binnenkomst viel het me op dat het bed op een minder gebruikelijke manier geprepareerd werd. Gestart werd met over en weer aftasten waarna de tongen elkaar vonden. Nadat ze ontdaan was van haar lingerie lag daar een jonge dame van begin 20, 1.60 mtr groot met natuurlijke b cup die wat smal gevormd zijn.
Tijdens het verder aftasten werden we plots gestoord door een buitenstaander. We verbleven illegaal in de hut. Nadat sleutels geruild waren, gestart bij waar de onderbreking volgde. Oraal stimuleren werd niet erg op prijs gesteld. Daarna het initiatief aan haar overgelaten. De sex beleving was voldoende. De afrekening, na afloop van 1 uur, daarop afgestemd. Nadat ik de normale tarifering overhandigd had, volgde een teleurgestelde blik en een afstandelijke kus op mijn wang. Blijkbaar vindt ze zich een toppertje, echter dat heb ik vandaag niet als zodanig ervaren.
De reactie liet het niveau voor herhalingsgevaar dalen van oorspronkelijk 80% tot het niveau van nihil.
Als dagafsluiting nog even genoten van het mooie weer. Voor het betreden van de barruimte werd ik hartelijk begroet door Kyra die zich uitdagend uit stond te rekken in de deurstijl. Ik begreep van haar dat ze regelmatig op vrijdag vanaf de namiddag aanwezig is. Haar toegezegd bij een volgende bezoek op vrijdag oude herinneringen samen op te halen.
Na een kort verhoor aan de receptie het pand verlaten.
Ace2 ( 5 mei 2013),Ascari ( 5 mei 2013),bergm550 ( 5 mei 2013),bosbeer ( 4 mei 2013),broodpoot ( 4 mei 2013),chefkok ( 5 mei 2013),hansdordt ( 4 mei 2013),ilovethaigirls ( 5 mei 2013),Jack42 ( 5 mei 2013),laplagne ( 5 mei 2013),Megaboob ( 5 mei 2013),mynasch ( 5 mei 2013),wervelwind ( 4 mei 2013),Zultbroek81 ( 5 mei 2013)
Ik zie kyra iedere zaterdag.
Gr.
Cupido
Laatst zei HP001 nog tegen mij dat ik zo goed kon plannen. Nu had ik die indruk zelf niet, maar ik probeer het altijd wel. Zo ook had ik de verjaardag van SFL op 2 mei al maanden in mijn agenda gezet. Het leek mij sterk dat dat nog mis kon gaan. Tot een week voor de bewuste dag een klant belde met het verzoek of ik 2 mei bij een bespreking aanwezig wilde zijn. Natuurlijk sputterde ik tegen. Er was een tijd dat ik mijn werk liet versloffen om naar Duitsland te gaan, maar ook in die tijd zou ik deze bespreking niet aan mij voorbij laten gaan. Het was goed betaald, een leuke klus bij een belangrijke klant die niet altijd onterecht wat kritisch was over de dienstverlening van mijn kantoor. Nu was mijn kans om weer eens te scoren, zeker toen de klant nadrukkelijk opmerkte mijn aanwezigheid op prijs te stellen. Wat moet je anders in de huidige economische recessie? Ja juist, zaken gaan voor het plezier. Ik melde mij teleurgesteld af en besloot dan maar op woensdag naar GT te gaan. Toen ik dat deed drong langzaam tot mij door dat het die woensdag 1 mei was. Dag van de Arbeid, waarbij allerlei landen vrije dagen hadden. Het zou zo maar eens een drukte van je jewelste kunnen worden. En dat was het ook toen ik om 14.15u aan de Heidweg arriveerde.
Na eventjes op een vrij plaatsje te hebben gewacht besloot ik bij het Tierpark te parkeren, maar ook daar was het stampvol. Gelukkig reed net een Duits gezinnetje weg. De Hummer stond al te wachten en ik werd netjes voor de deur van GT afgezet. Eenmaal in GT binnen gekomen, bleken nog 2 heren mij voor te zijn. Zij moesten een lockertje delen. Ik had meer geluk en ik kon een eigen lockertje krijgen. Snel kleedde ik mij uit en sprong onder de douche, waar verschillende mannen stonden te wachten. “Niet zo gluren” dacht ik mokkend. Na het douchen liep ik met natte haartjes de barruimte in en tot mijn verbazing oogde het totaal niet zo druk, als ik had verwacht. De verhouding man-vrouw oogde ook helemaal niet verkeerd. Er was voor iedereen wat wils. Ik ging eens kijken wat er allemaal te beleven was in GT. Al snel bleek ik tegen het begeerlijke lijfje van Lovely/Sylvia aan te lopen. Met een big smile begroette ze mij. “Today I am sweet” gniffelde ze en ik deed gelijk een stap achteruit, waardoor ik over een kruk struikelde. Ik kon mij nog net aan de bar vasthouden. Dunya keek mij meewarig aan, alsof een loser als ik nooit tussen haar benen toegelaten zou worden. “Tell me something new” dacht ik. Lovely/Sylvia wilde nu wel eens weten waarom ik niet naar de kamer met haar wilde en ik vertelde haar eerlijk dat onze geschiedenis daar de oorzaak van was. Ze knikte begrijpend en een kwartier lang haalden wij herinneringen op en ik kon haar vertellen hoe het met haar toenmalige vriendinnen ging. Ondanks dat ik mij zo prima vermaakte wilde ik ook wel eens weten wat er te neuken viel. Mijn eerste keuze waren Aida en Julliette. Ook had ik gehoopt dat de nieuwe latina uit Cuba zich zou presenteren, zoals ILoveThaiGirls had beloofd. Ik had bij het binnen komen wel een latina-achtig meisje gezien, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Wie wel wat te bekennen had was Nicky die aangaf behoefte te hebben aan een massage, al dan niet samen met Cora. Volgens HP001 was die combinatie weergaloos.
Wie ook weergaloos eruit zag was Gabriella. Ik kwam haar toevallig tegen toen ze uit de kleedkamer kwam. Ze vertelde dat ze zich moest gaan verschonen. “Keine probleme” brulde ik “ich hilfe dir” en ik pakte haar op en sleurde haar giechelend mee. Uiteindelijk zette ik haar toch maar netjes neer en wij gingen weer ieder ons weegs. Die weegs bracht mij bij de tuin, waar uiteraard het goed toeven was. Het tentzeil van de buffettent was opengedaan en je kreeg er spontaan een gezellig campinggevoel bij. Op de achtergrond klonk lekkere muziek. Ik voegde mij bij een drietal mannen, waarvan ik er eentje kende, maar waarvan ik zijn nickname kwijt was. “Dat is prima” zei hij “ik lees toch alleen maar” waarop hij vervolgde tegen zijn gesprekspartners: “pas op wat je zegt, alles wordt genoteerd” De 2 andere mannen keken mij verbaasd aan en gingen verder met hun verhaal. Dat verhaal ging over bezoekjes aan LR en GT en dat 2 of 3 keer per week. Ik besefte mij dat ik al weer 3 weken niet in GT was geweest. Die afwezigheid had er toe geleid dat ik zeker 10 meisjes nog nooit eerder had gezien. Eerlijk gezegd zaten er tussen die nieuwe meisjes voor mij geen aantrekkelijke dames bij. Wie wel aantrekkelijk was, was Gabriella die ik naar een klant zag lopen. Ze zwaaide nog wel liefjes. Daar moest ik het mee doen.
Ik ging maar weer eens in de barruimte kijken. Daar trof ik Hongaarse Michelle die mij kwam zoenen. Eerlijk gezegd vond ik onze kamergang van enkele maanden geleden wat tegen vallen. Dat zei ik natuurlijk niet, maar ik genoot wel van de aandacht, al had ik zelf meer aandacht voor Aida. Ik had besloten dat zij mij die dag zou ontmaagden. Helaas zat er een kerel naast haar. Ik moest wachten op mijn beurt. Misschien dat Lea een alternatief was. Ze zag er schitterend uit, maar ik kon niets van haar Thaise roots herkennen. Toen ook nog eens, afzonderlijk van elkaar, 2 Roemeense meisjes bij haar zich melden voor een praatje, kreeg ik toch een vermoeden. Later zou ook HP001 dat bevestigen. Hij vond haar een Oost-Europees uiterlijk hebben. Lea zat verleidelijk op de leuning van een bank buiten. Ze was in gesprek met 2 kerels. Die kerels vonden dat ze er zelf wel goed uit zagen. Dat zou ook best wel kunnen en Lea wekte zeker de indruk dat ze meer dan een praatje met hen wilde. Ik had echter meer het idee dat de mannen haar wilde versieren vanwege het gevoel om te kunnen versieren waarmee hun ego een boost zou krijgen. Dat zag ik ze later op de dag vaker doen. Ik geloof best dat de meisjes ook graag met de wat mooiere mannen naar de kamer gaan, maar uiteindelijk is ze het toch echt om het geld te doen. Ik vond het dan ook een kolderiek gezicht hebben. Wat ik niet zo kolderiek vond was dat Aida van haar kruk opstond en zo een kamer in liep die ze achter zich dicht trok. Ik had niet de indruk dat daar een man lag. Ik kon haar dus schrappen van het lijstje. Dan bleef er nog Julliete (vroeger: Julia) over. Julliete is een mooie slanke Roemeense meid met mooie siliconen borsten, waardoor haar tepels strak vooruit staan. Ze heeft alles om een optickfick te zijn en vroeger dacht ik dat ook altijd. Uiteindelijk kon ik eens de verleiding toch niet weerstaan en dook ik met haar onder de lakens. Dat was echt goed. Vervolgens liet ik haar dan weer links liggen, om in mijn achterhoofd te houden dat ze een optickfick zou zijn. Vervolgens kon ik weer de verleiding niet weerstaan en dook ik wederom met haar onder lakens. Op de kamer was ik dan altijd verbaasd dat ik was vergeten hoe goed ze zoende en met het spel goed mee deed. Dat ging zo een keer of 4 en toen ik door had hoe goed ze was, verdween ze voor lange tijd. Nu is ze weer terug en ik wilde verder gaan met waar ik was gebleven met haar. Dat viel tegen. Ze was lusteloos en oogde moe. Ze zoende wel, maar nu meer plichtsmatig. Ze probeerde passie te veinzen, maar slaagde daar niet echt in en na een half uur met FT was het weer gedaan. Jammer dan het zo moet gaan.
Naast allemaal mooie meisjes, mistte ik bekende ijsberen. Ik had De Paus nog wel getroffen, maar verder herkende ik niemand. Behalve dan die ijsbeer die alleen leest en waarvan ik de nickname was vergeten. Ik zat even met hem te praten toen ineens HP001 ten tonele verscheen. “He, dat is toch je neefje” riep de andere ijsbeer. Ik schudde ontkennend. “Zo lelijk zijn wij ook weer niet” bromde ik. Ik omhelsde mijn grote vriend en hij ging naast mij zitten, terwijl de nadere ijsbeer het voor gezien hield. Wij hadden elkaar al weken niet meer gezien en het is altijd leuk elkaar dan weer te treffen. HP001 vond de line up matig. Ook de komst van Morena (nu pas zag hij na al die jaren de pukkel op haar neus) kon hem niet opvrolijken. Wie hem ook niet kon opvrolijken was Annabel. Ik meende dat ze iets was afgevallen en ze zag er dan ook oogstrelend uit. De kamergangen met BergM550 doen haar dan blijkbaar goed. Wie wel een glimlach op het gezicht van HP001 kon toveren was Lovely/Sylvia. Ze kwam op mij af gelopen en snel kroop ik achter de brede schouders van HP001. “He will protect me” riep ik naar haar toe en ik dook weer achter hem weg. Bewonderend keek Lovely/Sylvia naar de grote gestalte van HP001 en deed een greep naar zijn geslachtsdeel. Onrustig probeerde HP001 zijn badjas goed te doen. Ineens stootte hij mij aan. “Niet omdraaien, daar komt Gabriella” zei hij en ik draaide mij om. Ik draaide net naar de verkeerde kant om, zodat ik haar in eerste instantie niet zag. Niet veel later kwam ze terug en liep, zonder iets te zeggen, mij voorbij achter de bar om iets te drinken te pakken. Daarna vertrok ze weer. “Ze zei niets en keek je niet eens aan” zei HP001 tot zijn stomme verbazing. “Dat is niet goed jongen” vervolgde hij en ik knikte bevestigend. Vaak gebeurt dat als ze gaat eten (en dus geen afspraak wil maken) of al een klant heeft. Dan doet ze net alsof ze je niet ziet. Je kunt dergelijk gedrag dus goed praten, maar zo voelde het niet. Ik begon al over een alternatief na te denken. Aida liep immers ook nog rond. Ze was echter erg populair en kreeg genoeg mannen achter zich aan. Lea had het iets minder druk en wenkte mij, waarbij ze in mijn oor fluisterde dat ze mijn massage nog goed kon herinneren. Ze was nog niet weg of Nicky stond bij mij: “Keine andere frau. Du muss mir massieren.” Het klonk vrij dwingend. Ze kon het echter verder ook niet afdwingen, want even later werd ze verschalkt door een klant. Even schoot door mijn hoofd om eens helemaal iets anders te doen en te kijken of die Roxanna iets voor mij zou zijn.
Julliete stond topless tegenover ons. HP001 en ik vonden haar er wel lekker uit zien, al zeiden wij tegelijkertijd ook dat ze er vermoeid uit zag. “Haar tepels staan strak naar voren” zei HP001 “ze is nog aan het nagenieten van de sessie met mij” reageerde ik en voor ik het in de gaten had liep HP001 naar haar toe, waarbij ik hem nog net hoorde zeggen: “Ik zal het haar even vragen”. “Shit” dacht ik “nu komt hij achter de waarheid” Even overwoog ik te vluchten en nooit meer op het forum en in GT te komen. HP001 stond wat te kletsen met Julliete en uit verveling ging ik maar een rondje lopen. Bij kino zag ik in de verte Gabriella staan. Blijkbaar was ze weer vrij. Breed lachend keek ze mij aan en met haar ogen wenkte ze mij. Ik twijfelde even en die twijfel leek mij noodlottig te worden. Ineens schoot uit een hoek een ijsbeer naar haar, die iets vroeg. Gabriella knikte bevestigend en liep weg. Ik liep ook maar weg. Het zag er naar uit dat het vandaag geen Gabriella zou worden. Ik ging verveeld en misschien wel wat teleurgesteld met mijn rug tegen de muur bij de balie staan en stond wat te prullen met mijn i-phone. Ineens stond Gabriella met handdoek en sleutel voor mij. Ik glimlachte begrijpend. “Du bist suss” zei ze en ze verwees dat ik haar had gezien toen een ijsbeer haar net voor mij weg kaapte en dat ik zonder problemen was weg gegaan. “Es ist deine arbeit” zei ik begrijpend. Ze drukte zich tegen mij aan en wreef met haar hand over mijn penis, die gelijk reageerde. “Ich bin scharf. Ich muss kommen. Du kannst dass gut. Komm schnell mit mir nach zimmer, ich bin scharf” fluisterde ze in mijn oor. Voor ik het goed en wel in de gaten had stond ik onder de douche en snelde mij richting de barruimte (ondertussen brulde ik nog tegen een verbaasde HP001 dat ik ging neuken) waar Gabriella in een hoekje verscholen zat te wachten. Onderweg kwam HP001 nog achter ons aan, die werd uitgenodigd door Gabriella. Het leek mij maar niets en mijn sippe gezicht moet voor HP001 aanleiding zijn geweest om volmondig “ja” te knikken. Gabriella pakte hem al vast en mijn schouders hingen naar beneden. HP001 was echter barmachtig en liet mij alleen met Gabriella gaan. Samen gingen wij naar de spiegelkamer om bijna 2 uur vol bezig te zijn. Op een gegeven moment lag Gabriella uitgeteld op het bed en kroop in mijn armen: “bitte pause, bitte” fluisterde ze. Dat gaf mij de gelegenheid om even op mijn horloge te kijken, waar ik tot mijn schrik zag dat het al 21.30u was. Ik verontschuldigde mij en Gabriella stribbelde wat tegen. Op de terugweg kwamen wij langs een verveelde HP001 die aan de bar hing. Hij vertelde dat hij had gezocht naar Poolse Tanya en uiteindelijk maar met een ander meisje had afgesproken om naar de kamer te gaan. Alleen was hij vergeten wat haar naam was. Hij had het over een Alberta. Ik dacht gelijk aan een melkkoe in plaats van een volleerde amazone die HP001 zou gaan berijden. Ik nam afscheid van mijn grote vriend en rekende snel in de kleedkamer met Gabriella af, waarna ik mij met Gabriella nog douchte. Innig zoenend namen wij afscheid, waarna ik naar buiten liep om eerst nog te worden ondervraagd of alles goed was gegaan. Ik vind dat een goede service van GT.
Ik stapte de donkere avond in en liep fluitend naar het Tierpark, waar de Hummer op wacht stond. Weer zo’n goede service van GT. Ik startte mijn auto en ik hoorde nog net dat Arjen Robben 0 -1 tegen Barcelona scoorde. Ik balde mijn vuist en trapte daardoor iets harder op het gaspedaal en ik schuurde weg richting horizon, terwijl op de achtergrond het melodramatische geluid van mijn mondharmonica klonk en ik uit volle borst zong: “I am a poor lonesome icebear fucking far, far away from home……………………………”
Laatst gewijzigd door Willem2; 6 mei 2013 om 09:23
Badslippers ( 5 mei 2013),bosbeer ( 5 mei 2013),dennisw ( 5 mei 2013),gignnl ( 5 mei 2013),hansdordt ( 5 mei 2013),hp001 ( 5 mei 2013),ilovethaigirls ( 5 mei 2013),Jack42 ( 5 mei 2013),Jansen ( 5 mei 2013),Magic-G ( 5 mei 2013),masseurke ( 6 mei 2013),Megaboob ( 5 mei 2013),MichelJ ( 5 mei 2013),Picasso 1 ( 5 mei 2013),rob45 ( 5 mei 2013),salitos ( 6 mei 2013),seqoya ( 7 mei 2013),Stief ( 6 mei 2013),wervelwind ( 5 mei 2013),Wijze grijze ( 5 mei 2013),Zultbroek81 ( 5 mei 2013)
Nächstes Mal sollte ich aufpassen, meinen Urlaub nicht mitten in die Orthodoxen Ostern zu legen. Nach zwei Sexlosen Clubbesuchen in Oedt und Lohmar dachte ich mir: Ich gehe auf Nummer sicher und fahre ins GT. Also, wer mal wissen möchte wie im Jahr 2013 ein Clubbesuch aussieht, wenn NULL rumänische Frauen anwesend sind, der sollte jetzt mal ins GT fahren. Da kriegt man dann einen Eindruck davon. Wer das für eine gute Sache hält und über zuviele rumänische Frauen schimpft: Guckt Euch an, wie das dann aussieht. Jedenfalls gibt dann sogar das GT ein ziemlich trostloses Bild ab.
Mit viel Glück fand sich dann sogar für mich eine Buchungsmöglichkeit. Wenigstens bin ich nicht zum dritten Mal in Folge ungepoppt aus einem Club nach Hause gefahren. Das wäre auch ein ziemlich schlechter Schnitt gewesen.
Insgesamt ein ordentlicher Tag, mit viel Sonne. Nur das Abendessen hat leider nicht wirklich geschmeckt. Labbrige Würste, trockenes Huhn, Kartoffelecken und Pasta mit mediterranem Gemüse, die ich nur kurz antestete und dann direkt stehen ließ. War so gar nicht mein Geschmack. Wie leider auch die meisten Mädchen.
Heerlijke dag gehad. Genoeg parkeerruimte en de altijd even aardige parkingboys begroet. Zonnig en later op de dag kwam er wat afkoeling. Zo n zomers sfeertje in de tuin maakt mijn dag toch helemaal goed. Die extra oppervlakte van de tuin in vergelijking met van de winterse oppervlakte, zeer aangenaam. De dames zijn in de zomer ook wat vrolijker over het algemeen ;-) Zonnen doet ze een hoop goed. Al moet ik zeggen, het is dan ook een heerlijk gezicht al dat gebruin en die mooie billetjes en boobs..... Al klaagden sommige binnen van de matige opkomst van de mannen...tja die "die"hards". 12 uur wippen op de dag dat houdt toch geen man uit ;-) Het werd later op de dag wel iets beter voor ze. Een aantal toppertjes miste ik nog wel. Gelukkig waren Aida en Roxanne aanwezig. Er liepen nog een paar nieuwe dames rond waar ik zeker nog eens kennis mee ga maken.
'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.
Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.
bergm550 ( 8 mei 2013),ilovethaigirls ( 7 mei 2013),Jansen ( 9 mei 2013),Megaboob (17 december 2013)
Jansen ( 9 mei 2013)
Zit ik vanavond vlak naast de ingang waar naast mij een meisje staat Roemeens en lang blond haar met een wit setje en kleine borstjes maar billen ho Ho Ho daar zou de kerstman nog van klaarkomen.
We hebben even in het Engels gesproken en daarna heb ik haar alleen nog 2x gezien om naar de kamer te gaan.
Ik dacht dat ze Amira heet maar twijfel.
Licht blauwe ogen en 165 cm lang maar een figuur gewoon Top wesselton.
Ga zeker teug voor haar ze werkte hier pas enkele weken zei ze maar ik kende haar gezicht van een andere club denk ik.
Ik hoorde dat Aida / Louana ziek thuis was ik vermoed helemaal uitgewoond gisteren.
Maar Nicolle was weer terug in GT dus heb ik haar maar weer eens wat bij gewerkt.
Gezellige avond en geen bekende ijsbeer te zien maar dat geeft niet je komt er immers om te neuken en niet te praten.
Die waren er wel hoor maar........
- De paus had het te druk met het bekeren van de dames
- Littlejoe was al naar LR
- Seqoya nou waar was die ??????
- Ikzelf had me ganse namiddag afgezonderd met Sofietje
Samenvatting van de dag:
- Men had de zijkant van de tent geopend en het werd een ontbijt in de kou
- Reeds heel vroeg slechte verhouding ijsberen/dames met al (korte) wachttijden om 14.30 uur
- Seqoya die zichzelf de ganse dag onzichtbaar maakt
- Kennismaking met Littlejoe
- Sofietje die ruim een uur te laat was maar dit achteraf weer goed heeft gemaakt
- Avondeten terug in een gesloten en dus warme tent
- In tegenstelling tot andere vrijdagen werd het 's avonds veel rustiger, weinig ijsberen voor een vrijdagavond
- Nog veel Roemeensen en Bulgaarsen waren afwezig
Dames die ik heb gespot (+- 70) :
Alexa Alexandra Amara (weer terug sinds een paar dagen) Andrea Angela Anja Arielle Barbie Celina Dilan Dilara Dorina Dunja Eileen Emmy Flo Isa Jana Jayjay Karina Kira Lakeisha Lara Lea Lina Lisa Lola Lolly Luana Mara Marianna Martha Medina Milis Mimi Mischa Nicky Nicolle (pl) Nila Rosa Roxanne Sabrina (de blonde) Shiva Sissy Sofie Sonja Sophia Stefania Suzanne Veronica + nog een 20-tal onbekend/vergeten
Nadat ik afgelopen zondag een top dag had in GT hoopte ik vandaag dit te kunnen voortzetten met een bonusdag aldaar.Was vroeger dinsdag mijn vaste GT dag ben ik er nu al tijden niet meer op deze dag geweest en dat bleek wel.
Was de sfeer afgelopen zondag gewoon erg gezellig was het vandaag eerder wat matjes te noemen.Bekende beren heb ik,behalve Boy 69 niet kunnen zien.
Met de diversiteit Nederlanders die er waren heb ik geen connectie,de talrijk aanwezige fransen kan ik niet verstaan aangezien ik in tegenstelling tot de dames het frans niet machtig ben en de eveneens talrijk aanwezige Aziaten praten meestal niet veel engels.Met de laatse groep aanwezigen hadden enkele dames wel een field day,klaarblijkelijk is het met hen makkelijk scoren.
Met afrekenen gaat het wat minder aangezien men vaak bij de leider van de groep het geld moet halen en laat die nou net op dat moment onvindbaar zijn....
Maar met het damesaanbod zat het gelukkig wel goed.
Al bij binnenkomst stuitte ik op Elizabeth,door haar veranderde werkdagen tref ik haar helaas niet zo vaak,maar de dinsdag hoort er schijnbaar bij dus was ik Lucky.
Elizabeth ken ik al geruime tijd en behoort tot de groep wat beter gevulde dames ala Sophia in LR,en daarmee heb ik niet zo n problemen.Overigens zag ze er prima uit,wat sport en een vakantie hadden haar zichtbaar goed gedaan.Met haar al snel naar ons buitenverblijf getogen alwaar kleine Gign zich al snel tussen Elisabeths belangrijkste pluspunten bevond.Door het schudden werd kleine Gign al snel zeeziek en moest overgeven,Elisabeth wist hier prima raad mee en moest snel even naar de prullenbak.
Bleef bij een half uurtje want er stond al een stamm kunde ongeduldig te wachten.
In de tent genoten van het diner wat weer prima was bereid door Axel en zijn keukenploeg,het eten is op prima niveau en dat mag gezegd worden.
Hierna kennis gemaakt met Russische Svetlana.Had haar een tijd terug al staan te bekijken samen met BBert en beide waren we het erover eens dat ze wel iets heeft,geen fotomodel maar eerder het begeerde buurmeisje.Met Russinnen kun je je geen buil vallen is mijn ervaring en dat bleek ook nu wel,prima service en geen rush rush want ze knuffelde mooi de tijd vol.
Ronddwalend in het pand werd ik hierna voor de...... maal benaderd door Andrea,wanneer snapt ze nou eindelijk dat nee ook nee is ik word er langzaam niet goed van.
Heb haar maar goed duidelijk gemaakt dat ik wachte op iemand en wel in het bijzonder op Rosa,het meisje met de pruik.Heb met haar een behoorlijke klik en haar service is gewoon zeer klantgericht.
Ook nu weer een heerlijk uurtje beleefd,op herhaling gaan we gewoon op zeker.
Sextechnisch was het vandaag gewoon prima!
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Ace2 (15 mei 2013),Badslippers (15 mei 2013),bergm550 (15 mei 2013),bosbeer (15 mei 2013),Boy69 (15 mei 2013),broodpoot (15 mei 2013),dennisw (20 mei 2013),Hunziker (15 mei 2013),ilovethaigirls (15 mei 2013),Jack42 (15 mei 2013),Jansen (15 mei 2013),Megaboob (15 mei 2013),rob45 (15 mei 2013),Stief (15 mei 2013),Wijze grijze (15 mei 2013)
Aida is vanaf vandaag met vakantie een week.
Dus moet ik weer met een ander aan de bak.
Hunziker (15 mei 2013)
last Wednesday,back in Gt after 2 weeks away ...
I arrived as usual at 15h with a friend that this is the first time in gt and after one good shower, we'll eat one delicious club sandwich with fries and fried eggs ...
It's time to see what happens inside, the line up is correct despite the absence of some stars ...
right now my eyes are drawn to one gorgeous blonde that I discovered for the first time, I rush, it is Ada who is in gt for 2 days!
I give her an appointment later in the evening ...
My companion fell into the arms of the Polish nicole and he is happy, then it enchainer Lena directly to kino and end up in her mouth ...
Before watching the final of the European Cup, I will one session with my current favorite Jill, this girl loves sex is amazing!
at halftime I eat good tagliatelle with salmon!
The quality of food has evolved very favorably for several months!
23h as promised earlier in the evening I go to Ada and I will stay with her 1:30!
she is beginner in the business and this is sometimes more exciting than one real pro ..
she was booked early before completely let go for my pleasure!
Sauna before one last shower and it's already time to go home!
My friend tell me in the car he have been two other sessions with Carla and Jill and ask me when we return to paradise...
Ace2 (17 mei 2013),bergm550 (20 mei 2013),ilovethaigirls (17 mei 2013),palimo (20 mei 2013),wervelwind (18 mei 2013)
Als corrupte bouwheer met de meeste uitbestedingen van de gemeente Roermond uit, had ik in YY nog enkele projecten open staan. YY zou voor mij sowieso een top namiddag worden, maar af en toe moet je het roer eens omgooien en een gokje nemen. Niet dat ik van nature zo avontuurlijk ben, maar het desbetreffende zetje kreeg ik van goede vriend Ace2. De waarde man zou in GT aanwezig zijn en vroeg of ik hem niet kwam opzoeken!
Ace2, ook wel bekend als King Thor of de boekhoudkundige Viking, maar voor mij vooral de King-Bull2 had ik al enige tijd niet meer gezien. Op mijn verjaardagsfeest daagde hij niet op, bij andere gelegenheden liepen we elkaar mis en ik begon te vrezen dat ik de arme man uit mijn selecte vriendenkring zou verliezen. Uit het oog is nu eenmaal ook uit het hart. Dus daarom deed ik maar eens een toegeving naar hem toe en ik bolde naar GT. Toch maar 10minuutjes verschil met YY voor mij.
Nu kom ik toe in GT en mijn pik klopt al meteen alle richtingen uit vanwege de aanwezige mokkels. Toegegeven: GT heeft doorgaans de meeste knappe wijven, maar meestal zijn het ook een hoop trutten die denken dat er vloeibaar goud uit hun kut stroomt. Nu dus niet… Een paar gigantische ego’s waartegen mijn eigen ego in het niets verdwijnt, waren niet present. In de plaats daarvan wel een heel aantal nieuwe gezichten. En natuurlijk ook de vaste kern bestaande uit oude maar leuke gezichten. En dat was niet het enige, want voor één keer had ik meteen de aandacht van al die wijven. In het verleden kon ik makkelijk in een zetel plaats nemen op de middag en tegen middernacht was ik nog niet gezien en had ik geen enkel wijf gesproken! Maar dat was nu dus alles. Op de weg van de gang naar de toog, had ik al 3 mokkels rond me hangen. Eén van hen was de Duitse Lina (een oude bekende van mij). De andere 2 waren me onbekend en hun naam ben ik inmiddels ook weer kwijt.
Aan de bar kwam er nog eentje met haar tietjes tegen me aan porren. Ook haar naam ben ik kwijt, maar ik denk niet dat zij de moeite waard was. Ze was iets te jachtig. Terwijl ik nog een rondje liep, kwam ik in de kleedkamers ook nog De Souza tegen. Hem even de hand geschud, maar ik liet hem toen zichzelf verder klaarmaken. In de gang liep ik een andere grote dame tegen het bevallige lijf. De Poolse Shiva. Zij was de vorige keer een lekkere wip geweest en ze kende me warempel nog! Helaas was ik niet zinnes om met dezelfde mokkels in herhaling te vallen als de vorige keer. We moesten maar eens wat meer mokkels uitproberen in GT. Na een dikke knuffel liep ik verder en knalde ik tegen het knokige lijf van de Bulgaarse Simona aan. Beiden vroegen we onszelf luidop en in koor af wat wij hier deden. Is duidelijk dus: Simona is van club gewisseld (komt van jarenlange trouwe dienst uit PHG) en ik ben simpelweg een hoerenbok die van club naar club hopt. Na Simona werd ik vastgeklampt door een Roemeense die zichzelf voorstelde als Estella (zogezegd een Spaanse).
Ik ging wat later tot rust komen in de sofa. Daar zette De Souza zich naast mij om wat bij te kletsen. Maar de rust werd ons niet gegund, want de Duitse Medina sprong op mijn schoot. Ik betaste haar strakke velletje hevig en sloot haar daarna liefdevol in de armen. Souza kon de kleffe ellende niet meer aanzien en liep terug naar de bar. 10minuten heb ik wat de Duitse blondine zitten bijkletsen en zo kwam aan het licht dat ze ook op dit forum meeleest. Ze was ten zeerste tevreden dat ik positieve dingen over haar had geschreven van ons laatste onderhoud. Het heeft me meer klanten opgeleverd, zuchtte ze tevreden. Ik dacht: je zou me in ruil voor die reclame nu beter eens gratis neuken dan… Dan schrijf ik meteen nog een betere recensie over jou! Helaas geschiedde dat niet, maar wou ze wel op de kamer. Met een flauw excuus ontdeed ik me van haar, maar het viel me wel hard. Natuurlijk had ik weer zin in haar. Helaas zoals gezegd, wou ik geen herhaling van mijn laatste bezoek aan GT. Dat staat echter niet in de weg dat ik Medina in de toekomst zeer zeker nog zal neuken. Indien ze ook dit verslag leest: “Next time, baby”
Ik besloot weder om een rondje te lopen en toen stuitte ik op de aantrekkelijke Poolse Magda. De goesting voor haar was er wel, alleen trachtte ze zichzelf in een triootje te verkopen en daar had ik dan weer geen zin in. Met het excuus dat ik maar een slappe lul was die geen triootjes aankan, zette ik terug koers naar de bar, waar ik De Souza weer trof. We probeerden het gesprek van eerder weer op te pikken, maar dat duurde niet lang. De Duitse Lina kwam opnieuw aan mijn arm trekken en deze keer was ik te zwak om weerstand blijven te bieden. Ik liep even terug naar de kleedkamers om mezelf te douchen en daar tref ik Ace2 met een pak van 2000€ aan. Kerel, jij hebt stijl en je zou beter voor de maffia komen werken met die uitstraling, schreeuw ik hem van onder de douche toe. Ace2 wordt er helemaal ijdel van en vraagt of hij mijn rug en mijn ballen niet moet komen wassen. Zet dat maar uit je kop, beet ik hem toe. Na de douche loop ik terug naar de bar, recht in de armen van Lina. We lopen hand in hand naar een blokhut en wat zich daar zal afspelen, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...289#post315289
Na Lina ga ik nog wat in de bar rondhangen. Ik zie zoveel moois, maar toch viel ik weer in herhaling met iets wat ik al kende. OK, dat was ook weer lang geleden… Maar er viel toch veel meer uit te testen in GT. Een bijkomend voordeel aan GT is dat er nog duchtig gerookt wordt. GT veegt duidelijk vierkant zijn kloten aan het anti-rook beleid en ik vind dat de andere grote clubs dat beter ook zouden doen. Onbegrijpelijk dat LR het wel correct nastreeft terwijl LR en GT eigenlijk één pot nat is.
Om terug te komen op de mokkels in GT: ik had eigenlijk eens wat nieuws moeten uitproberen en dat was ik ook van plan… Maar net op dat ogenblik kwam de Thaise Lulu aanwandelen. Ze sprong me meteen vriendschappelijk in de armen en vroeg waar Rob45 was. Ik zei haar dat hij vermoedelijk op het zwarte continent zat om een schooltje en een stand van het rode kruis te schilderen. Voor mezelf beloofde ik haar om een uur met haar mee te gaan, waarvan een halfuur neuken en een halfuur massage. Dat leek ze prettig te vinden, maar ik liet haar nog even wachten, want ik was nog aan het recupereren van Lina.
Wat later komt Ace2 bij me zitten. Eindelijk een moment voor ons alleen en konden we eens wat bijkletsen of kon ik van zijn humoristische gedrag genieten. Maar het zat ons niet mee, want Lulu bleef ons maar storen tot ik van ellende opstond en haar over mijn schouder tilde en de dichtstbijzijnde blokhut opzocht. Helaas heb ik King-Bull2 achteraf niet meer teruggezien en zullen bij een andere gelegenheid verder moeten kletsen. Wat is met Lulu uitgevreten heb… Of beter gezegd wat zij met mij uitgevreten heeft, dat lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...288#post315288
Na Lulu was ik compleet van mijn melk. Zoals gezegd zag ik Ace2 niet meer terug, want die was met een Braziliaanse snol aan het stengelen. In de plaats daarvan kreeg ik wel het aangename gezelschap van Bosbeer. Dit vriendelijke heerschap was er ook eventjes tussen uit geweest, maar maakte juist op die dag zijn rentree. Het is hier altijd hetzelfde en het hing dusdanig mijn kloten uit, mompelde hij. Jij zou eens beter een andere club opzoeken, was mijn advies… Maar daar had ie toch geen oren naar. Gelukkig fleurde hij weer op toen er een Russin genaamd Cora voorbij paradeerde. Ze liet een zoete walm kutparfum na, die duidelijk op Bosbeer zijn zintuigen begon te spelen en hij liep haar als een geile reu achterna. Voor mij was het bijna tijd. Ik zou maar blijven tot 17u… Maar dat liep met 10minuten uit omdat twee andere oudgedienden me klem zetten. De Roemeense Mara: een topper, waarschijnlijk nog steeds, maar het is even geleden dat ik nog met haar geflikflooid heb… En Lolly: de XXL versie van Anna Kournikova. Wie ervaring had met deze blondine haar zandzakken, die weet dat je er niet makkelijk om heen kan. Uiteindelijk lukte het me toch met al mijn militaire kennis.
Ik zette koers naar mijn locker… Trok mijn kleren weer aan en liet het pittoreske Brüggen achter mij. Oh ja… Ik had op gegeven moment ook nog een kort onderhoud met Roberta. Ook een nieuwe voor mij. Ze is Bulgaars en ziet er gevaarlijk minderjarig uit. Kleine, mooie en stevige tietjes. Iemand ervaring met haar?
Afsluiten doen me met een lied: http://www.youtube.com/watch?v=qaglqrpYJ74
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
Ace2 (17 mei 2013),Ascari (20 mei 2013),Badslippers (18 mei 2013),bosbeer (17 mei 2013),broodpoot (18 mei 2013),burnrubber (27 mei 2013),gignnl (17 mei 2013),hansdordt (17 mei 2013),Hunziker (24 mei 2013),ilovethaigirls (17 mei 2013),Jack42 (17 mei 2013),Megaboob (17 mei 2013),mynasch (20 mei 2013),rob45 (17 mei 2013),wervelwind (18 mei 2013),Wijze grijze (20 mei 2013)
En hup, daar ging ik weer. Het was weer eens tijd voor mijn wekelijkse Duitsland bezoek. Dat bezoek komt nagenoeg de hele tijd uit in GT. Toch was het deze woensdag bijna YY geworden. Mijn grote vriend SFL zou in de middag daar aanwezig zijn en het leek mij leuk om hem weer eens de hand te schudden. Daarna kon ik altijd nog beslissen richting GT te rijden. Maar SFL was driftig op zoek naar gelegenheden waar nog steeds kon worden gerookt en waar anders dan in GT moet je dan zijn. Ik nodigde hem uit om zijn viezigheden al daar uit te voeren en hij beloofde mij dat te overwegen. “Dat wordt natuurlijk weer niets” dacht ik en ik reed op mijn dooie gemakje richting Duitsland om daar om 14.00u aan de Heidweg te arriveren. Parkeerplaatsen waren er nog genoeg, zodat ik in een zucht en een scheet voor het traliewerk stond dat ratelend open ging. In stapte naar binnen en ervaren als ik ben betaalde ik braaf mijn 60 euro in ruil voor een badjas met bijpassend sleuteltje. “27” zei de thekefrau. “Genau meine alter” merkte ik op “und genau die lange von meine schwanze” dacht ik erbij. “Wie du willst” bromde de thekefrau en ik stapte naar binnen om gelijk tegen het bevallige lijfje van Emmy aan te lopen. Die had ik al in geen maanden meer gezien. Ik begroette haar en zij begroette mij flauwtjes, waarbij het zo maar eens kon dat zij niet direct door had wie ik was. Dat zij niet gelijk in de gaten had dat ik de roemruchte Ace2 was. Ik liep naar mijn lockertje en Emmy liep even weg. Ze kwam echter snel terug en alsof wij elkaar zojuist niet hadden gezien begroette zij mij aller hartelijkst. Ze zag er verbluffend mooi en slank uit. Voor mannen die van aziatische vrouwen houden, heeft zij echt een lijfje om je vingers bij af te likken. “Een lijfje waarbij zowel links als rechts zijn vingers bij zouden af likken” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Emmy had mij gelijk in de stemming gebracht. Toen begreep ik eindelijk waarom ze GT een saunaclub noemen. Ik was op mijn allerheetst en bij sauna’s moet je het hebben van forse temperatuurschommelingen. Nou die kreeg ik gelijk over mij heen. Emmy had zich nog niet om gedraaid of SFL stond voor mij. Hij spreidde zijn armen, waarbij ik hoopte dat zijn badjas niet open zou schieten. Eerst bromde hij dat hij bang was dat ik hem had laten zitten en daarna roemde hij mijn kostuum. “Je kunt zo bij de maffia” riep hij en ik knikte instemmend. Bij de maffia kunnen ze boekhouders goed gebruiken. Eerst moeten ze immers weten hoe het daadwerkelijk financieel in elkaar zit en vervolgens moet het zo worden gepresenteerd dat je er in de legale wereld ook iets aan hebt. SFL vertelde dat hij onder de douche moest, want hij zou Lena wel eens te grazen nemen. “Moet ik je helpen met poetsen” floepte ik eruit en angstig kroop The Masterbull weg. Ik vergat SFL echter gelijk toen Gabriela de kleedkamer in kwam. Ze stapte op mij af en zoende mij uitbundig, waarbij ik het niet na kon laten om mijn handen op haar mooie ronde harde billen te leggen. Ze pakte een handdoek en vertrok. Naar ik aannam naar een klant. Ik kroop maar snel onder de warme waterstralen en even later liep ik met natte haartjes de barruimte in.
In de barruimte was het zoals god het had bedoeld. Een overschot aan mooie schaars geklede vrouwen met net genoeg ijsberen om het toch gezellig te laten ogen. Blonde Sabrina liep nagenoeg topless rond, waarbij de kleine dopjes met kwastjes op haar grote borsten had gedaan. In de verte zag ik DeSouza al zitten en met een brede glimlach liep ik op hem af. “Hoor ik daar geen mondharmonica?” bromde hij als begroeting. Ik sloeg hem op de schouder en ging naast hem zitten. “Heb je mij gemist?” vroeg ik, waarop DeSouza zich verslikte. Ik draaide mij om en ik zag een lachende Sylvia/Lovely zitten die mij wenkte. “Oh no” riep ik, waarna ik de armen van DeSouza vast pakte: “he will protect me” Sylvie klapperde een paar keer met haar tanden en ik kroop nog dichter tegen DeSouza aan. Ik herinnerde mij de laatste keer dat Sylvie mij aan viel en ik achter HP001 kroop. HP001 rechte zijn schouders en met een simpele beweging tussen zijn benen had Sylvie HP001 op de knieeen. “He is your body guard today?” vroeg Sylvie, terwijl ze minachtend naar DeSouza wees. “He is more strong than the last one” riep ik nog snel.
Waar ik eigenlijk benieuwd naar was, was die Cubaanse griet waar ILoveThaiGirls melding van had gemaakt. Ze zou niet zo knap zijn, maar super goed op de kamer. Ik zag wel een latina-ogende meid en ik probeerde bij DeSouza wat informatie te achterhalen. Hij wist alleen dat de nieuwe Hindoestaande dame naast haar uit Nederland kwam. Nu lette ik ook eens op die Hindoestaande en ze zag er goed uit. Ik besloot eens te gaan kennis maken. Ze stelde zich voor als Isabella uit Brazilie met een Nederlandse vader of moeder. Ik kon echter niets Braziliaans aan haar ontdekken, maar nog steeds wel iets Hindoestaans. Maar who cares. Ze zag er goed uit, met een mooi strak lijfje en ronde billetjes. Ik moest haar hebben, voordat dat vieze neefje van mij haar zou besmeuren. Maar voor ik dat zou doen wilde ik eerst op krachten komen en ik besloot iets te gaan eten. In de tent werd een heerlijke omelet voor mij gemaakt die ik mij in het gezelschap van De Paus goed liet smaken. De Paus zat zich te vergapen aan de grote borsten van Sabrina met de kwastjes erop. Na deze heerlijke lunch besloot ik Isabella te gaan zoeken. Ze was echter verdwenen. Toen dacht ik dat dat later nog wel goed zou komen, maar de praktijk werd dat de volgende dag Seqoya er als eerste over heen ging. Mooie meid, die rustig is. Wel leuk maar niet voor herhaling vatbaar. Dat was zijn commentaar.
Ik ging maar met DeSouza de aanwezige vrouwen af. DeSouza wees op Melanie en zei: “dat is een favorietje van die maat van je, die moskousche maffia vent, die griet noem ik altijd per ongeluk Medusa. Ken je het verhaal over Medusa?” Ik had er wel eens bij geschiedenisles over gehoord. Het bleek dat het verhaal ging, in de Griekse oudheid, dat als Medusa je aan keek dat je dan versteende. Ineens begreep ik het allemaal. “Daarom gaat SFL graag met haar naar de kamer” vertelde ik “ze kijkt hem aan en zijn piemel versteend gelijk en is keihard” Nu wij het toch over SFL hadden. Hij was weer terug en zat uit gezakt in een bank. Snel voegde ik mij bij mijn vriend en kwebbelde wat bij. Ineens verscheen Lulu ten tonele, die krijste: “Lulu hot, give me viagra bonbons” Ze slurpte er 2 tegelijkertijd in en richtte haar geile pijlen op SFL. Ik wist precies wat er in zijn hoofd om ging. Hij moest bij tijds weg en kon kiezen of met mij kletsen en het bij 1 sessie houden of in gaan op de avances van Lulu. Hij koos voor Lulu. Leer mij een bull kennen. SFL wist mij nog wel te vertellen dat dit een goede dag voor hem was in GT. “Wel 10 wijven hingen om mijn nek. Het leek wel LR. En je mag hier ook nog roken”
Met DeSouza had ik het nog over het succes van SFL. “Sommige beren hebben dat” vertelde hij. “Als Cupido binnen komt duurt het een half uur voor hij aan het einde van de barruimte is. Wij doen daar 10 seconden over.” voegde hij daar aan toe. “20 seconden als ik weer eens last heb van jicht” reageerde ik.
Ik voelde een hand aan mijn billen en toen ik om draaide stond daar die donkere Braziliaanse parel die wij ook wel Gabriella noemen. “Und?” vroeg ze “woh ist die schlussel?” antwoordde ik. Snel ging Gabriella de sleutel halen en kon ik mij verschonen. Na een paar minuten wachtte ik bij de balie, waar Gabriella mij kwam vertellen dat wij 5 minuten moesten wachten. “Zu lange” gromde ik en ik greep haar beet “hier ist auch gut” en Gabriella slaakte een kreetje. Om mijn hormonen tegemoet te komen liep ze weer achter de balie en kwam even later terug met een sleutel, waarmee wij ons naar een tuinhuisje verplaatsten. 1,5 uur later kwamen ik er weer hijgend uit. De deur klemde in eerste instantie iets. Ik duwde Gabriella opzij en zou wel eens een flinke beuk met mijn schouder geven. Ik wist dat de deur dan open zou schieten. Ik nam een aanloop en beukte de deur open, waarna ik mij naar buiten deed duikelen. Terwijl Gabriela in een stuitlach schoot, keken de Poolse schoonmakers mij verbaasd aan. “Ich weiss nicht immer wie stark ich bin” verontschuldigde ik mij, terwijl ik het stof van mijn schouders af klopte. Samen met Gabriella, hand in hand (lief he), liep ik terug. Hierbij werd de barruimte niet betreden, maar liepen wij via de kino naar de kleedkamer. Dat doet ze altijd. Waarschijnlijk om zoveel mogelijk te voorkomen dat potentiele klanten haar met een andere man zien. Later zou Bosbeer nog opmerken dat als Gabriella met een klant bezig was dat ze dan aan niemand anders aandacht schonk. Zo hoort het ook. In de kleedkamer voldeed ik aan mijn financiele verplichtingen. Gabriella zoende mij nog wat en even leek er geen sprake van afscheid te zijn. Wel ontwaarde ik aan mijn linkerkant een donkere onheilspellende schaduw. Snel keek ik opzij en tot mijn schrik zag ik HP001 staan. Hij spreidde zijn armen en riep: “krijg ik geen knuffel?” Vervolgens draaide ik naar Gabriella die mij weer een zoen gaf en dat beviel mij veel beter. Ik merkte echter dat Gabriella ook wat onrustig werd van HP001 en zij zoende een stuk minder uitbundig. Het was ook wel mooi geweest. Ik kreeg nog een laatste zoentje en ze verdween uit mijn zicht, waarna ik mijn waarde vriend HP001 knuffelde. “Waar was je toch?” mopperde HP001 “ik loop je al een uur te zoeken” Ik vertelde hem dat ik anderhalf uur op de kamer had gezeten. “Meer dan een uur?” vroeg HP001. Ik keek de lucht in en zuchtte: “je bent een sextoy of je bent het niet”.
Snel douchte ik mij zelf en fatsoeneerde mij. Dorina kwam een pepermuntballetje snaaien en ook Annabelle vroeg: “Please give me also one, Ace” Met open mond keek ik hoe die knappe verschijning een pepermuntballetje pakte en ik was verbaasd dat ze mijn naam nog wist. Nadat ze was vertrokken controleerde ik snel of die pepermunballetjes nog wel lekker waren. Ik liep de kleedkamer uit en zag vanaf de kino Michelle aan komen huppelen. Nonchalant liep ik in haar richting en toen ze vlak voor mij was, brulde ik ineens: “Halt, ZOLL” Michelle maakte een sprongetje en gaf een gilletje. Lachend liep ik verder.
In de barruimte maakte ik kennis met VanDattum, die in gesprek was met DeSouza. “Moet je niet eens gaan?” vroeg DeSouza “als jij er bent duurt de avond 2x zo lang” “Bofkont” reageerde ik “en dat voor hetzelfde geld” Wie er ook was, was de heer Bosbeer. Na een paar weken van afwezigheid was hij weer eens komen kijken. Hij was wel in een kritische bui. De dames stonden hem niet meer zo aan. Alle goeien waren volgens hem weg en al dat nieuwe grut daar had hij niets mee. Dat heet FKK-vermoeidheid. Je gaat elke week naar het hof der lusten en in het begin is het het paradijs. Na verloop van tijd wordt het echter een gewoonte. Een prettige gewoonte, dat dan weer wel. Maar bij een gewoonte kan het ook een sleur worden. Die sleur valt niet op als je een leuke meid treft. Is dat niet het geval dan valt het ineens op dat het een sleur is. Wij hebben het allemaal wel eens gehad. Blijf je dan een tijdje thuis om een pauze te nemen dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Je komt terug en alles oogt weer nieuw en fijn en je kunt weer van voren af aan beginnen of je snapt niet waarom je dit nu vroeger zo leuk vond. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat sommige ijsberen die bekende sleur misbruiken als excuus om niet meer te komen, terwijl er hele andere zaken aan de hand zijn.
Terwijl ik zo met HP001 en Bosbeer zat te kletsen zag ik Roxanna in de bank zitten. DeSouza vond dat ze een grote kont begon te krijgen. Nu zal ik niet zeggen dat die kont klein is, maar haar lijfje zag er nog steeds goed uit. Ze zat iets af te vegen van haar billen en ik wreef eens in mijn ogen om goed te kijken. Dat zag ze en gebood mij om naast haar te komen zitten. Ze streelde mijn been en ik wist waar het heen zou gaan. Ik wilde eigenlijk ook wel dat het daar heen zou gaan, maar ik was nog niet op krachten voor een tweede sessie. Ondertussen gaf ik Dorina een pepermuntballetje. Dat wilde Roxanna ook eens proberen. Ze klaagde erover dat een meisje water in haar bikinibroekje had gegoten. “This is wet” klaagde ze, terwijl ze naar haar broekje wees. “See” zei ik opgetogen “my lustbonbons work” Ze duwde mij weg en begon mij te kussen. Snel duwde ik haar weg. Niet dat ik niet gekust wilde worden, maar ik vind dat je daarmee eigenlijk met een kamergang in stemt en daar was ik nog niet aan toe. Daarmee verloor Roxanna ook wel een beetje haar interesse in mij. “In jou?” zou HP001 later verbaasd vragen “kan ik mij niets bij voorstellen”
HP001 en ik besloten maar wat te gaan eten. Dit keer waren er geen frites, maar wel de bekende pasta. Daarnaast hadden zo ook opgerolde pannenkoeken met groeten en kaas erin. Het smaakte heel goed. En neem van mij aan dat ik echt wel wat gewend ben.
Na het eten liepen wij weer terug. Ik vond de line-up geweldig. Ik zag Lea met haar slanke lijfje en reuzen tieten voorbij flaneren en ik werd gelijk opgewonden. Ook Annabelle zag er oogverblindend mooi uit. Ze is wat afgevallen en heeft nu een platte buik, waardoor haar grote borsten er nog mooier uit steken. Daarnaast zou ik graag willen kameren met Isabella (Hindoestaande Braziliaanse Nederlandse) of Roxanna of Lakeisha, terwijl Aida er niet eens was. Teveel vrouwen voor dit mannetje. En dat terwijl Bosbeer maar bleef klagen over de line up. Hoe verschillend kun je hetzelfde ervaren.
Ik liep maar eens een rond en trof buiten HP001 in gesprek met VanDattum. Ongevraagd ging ik bij ze staan en het gesprek ging over karaktereigenschappen. “Jij bent een missmatcher” zei VanDattum tegen HP001. “En wat ben ik?” vroeg ik, terwijl ik mij afvoeg of VanDattum eigenlijk wel wist wie ik was. “Jij bent sterk extern referentie gedreven” vertelde Van Dattum. “Dat klinkt een stuk leuker” mopperde HP001. Maar dat was niet zo, volgens VanDattum. Een missmatcher is iemand die kritisch is en de onevenwichtigheden in het geheel ziet. Zo had HP001 gelijk gezien dat VanDattum een vlek op zijn badjas had (vroeger merkte HP001 ook al gelijk bij mij op wanneer mijn badjas te groot en/of te klein was. Dat merkte ik zelf ook wel, maar verder interesseerde het mij niets). Missmatchers zijn de kritische medemens die daarmee soms wel eens een eenzaam bestaan kan leiden. “Jij hebt toch geen vrienden?” vroeg ik bevestigend aan HP001. Extern Referentie gedrevenen zijn gericht op de reactie van hun publiek. “Hoe weet jij dat nou?” vroeg ik “je weet niet eens wie ik ben” “Dat is overduidelijk” reageerde VanDattum “daarvoor hoef ik maar een paar regels van jouw verhaaltjes te lezen” “Hij leest mijn verhaaltjes” dacht ik trots. DeSouza was ook een typische missmatcher en VanDattum was een volger. “Ik zou het ook anders willen” zei VanDattum. Ineens vroeg HP001 aan mij: “vindt je het daarom altijd leuk dat ik ook kom” “Hij heeft publiek nodig die voor hem appaudiseert” verduidelijkte VanDattum. “Ik wil dat van hem ook wel zijn” zei HP001 beteuterd. “Jij bent heel waardevol” zei VanDattum nogmaals tegen HP001 "mee lopen kan iedereen, maar je meot er altijd een paar hebben die de kritische noot plaatsen, zodat wij blijven na denken.". Verder kwamen wij niet. Roxanna was ten tonele verschenen. Ze liep rechtstreeks op VanDattum af en begon tegen hem aan te rijden. VanDattum bleek echter al vanaf 16.00u op Emy aan het wachten te zijn (ik denk dat het ondertussen 19.00u was). VanDattum maakte dat Raxanna ook duidelijk, die nog wat bleef strelen en ondertussen met haar handen onder de badjas van VanDattum was verdwenen. Ineens kwam een bolling onder de badjas van VanDattum opzetten, die een kolossale omvang leek te kijken. Langzaam viel de badjas open en iets zwarts kwam tevoorschijn, waarbij ik dacht: “Die VanDattum heeft een kolossale zwarte piemel” , maar het bleek het handtasje van Roxanna te zijn. Met grote ogen keek HP001 mij aan en vroeg: “dacht jij wat ik dacht?” waarna wij beiden in een schaterlach belanden. Ook VanDattum bekende met grote verbazing te hebben gekeken wat onder zijn eigen badjas vandaan kwam.
Naast Bosbeer was ook Larissa weer terug. Ze zag er goed uit en had meer dan genoeg aandacht van de mannen. Voor mij had ze geen aandacht. HP001 was ondertussen vertrokken met Anastasia.
In barruimte vertelden VanDattum en ik, DeSouza hoe de karakterbeschrijvingen werkten. “Dus jij doet alles voor applaus?” vroeg DeSouza aan mij. Ik en VanDattum knikten bevestigend, waarop DeSouza begon te klappen, op voorwaarde dat ik zou vertrekken. Op een gegeven moment wees hij naar de uitgang. Ik liep naar de balie en in plaats rechtsaf naar de kleedkamer te lopen liep ik linksaf richting kino. Daar zaten wat meisjes verveeld op het stoepje. Zo ook Julliete met haar super porno lijfje en grote megaborsten. Ze zag er stralender uit dan de vorige keer. In de kino zelf lagen twee meisjes op het matras en op de andere matras werd een ijsbeer gepijpt. Ik zag ook dat Sylvie/Lovely op een man zat die in een stoel zat. Ze wenkte mij en nam een pepermuntballetje. Ik keek met medelijden naar de man en verduidelijkte hem: “It is viagra for women” waarop Sylvia wild begon te rijden en de man te zoenen. “Ik wil ze ook” kermde de man. Ik verliet dit tafereel maar.
In de barruimte vroeg een beteuterde DeSouza waarom ik niet was weg gegaan. “Naakte wijven trekken mij meer aan dan applaus denk ik” was mijn reactie.
Ik liep maar weer eens een rondje en dat rondje bracht mij andermaal bij de kino. Ik keek in de kino en de matras bij de ingang was leeg op een op haar buik liggende Gabriella na. Haar mooie ronde billen staken recht naar boven en ik kon het niet na laten er even tegen aan te tikken. Snel dook ik om de hoek, maar Gabriella werd door Lulu op mijn persoontje geattendeerd. Met haar gebogen wijsvinger ontbood zij mij te komen. Gedwee kwam ik aan geslenterd en ik werd op het matras gelegd. Gabriella kwam naast mij leggen en begon hartstochtelijk met mij te zoenen, terwijl ze heel zachtjes over mijn penis wreef. Ik denk dat wij zo een minuut of 10 lagen en ik stond strak. Ik wreef over haar broekjes en ik merkte dat ook Gabriella vochtig was. Mijn penis stond gelijk keihard. “Sorry, ich muss wieder arbeiten” fluisterde Gabriella en stond op. Ze liet mij achter. Even overwoog ik om haar uit te nodigen voor een kamergang. Zover zou het niet komen. Ik liep verder en trof bij de balie VanDattum die eindelijk Emy te pakken had. Emy liep de kleedkamer in en ik liep haar achter aan. Giechelend keek ze mij aan. Do you want to feel my muskles? vroeg ik, waarna Emy in mijn bovenarm kneep en een gilletje slaakte. "That's just the beginnen. You ain't saw my dick" vervolgde ik. Lachend wuifde Emy dat laatste weg. "Oh yes, I saw allready".
In de barruimte trof ik wel Bosbeer die nog steeds zat te mokken dat het vroeger zoveel beter was. Emy lag op dat moment al te kroelen en kletsen in de bank met VanDattum. Verlekkerd keken Bosbeer en ik naar het tweetal. Wij keken hoe dat heerlijke lijfje van Emy over VanDattum kroop. Tijdens ons gesprek passeerde Anastasia ons en wij verwachten nu ook HP001. Maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Of, althans het duurde een paar minuten voor hij bij ons kwam staan. Ze waren nog druk bezig, maar Anastasia moest zich even verschonen om zich daarna weer vol aan HP001 te geven. HP001 leek het wel een leuk idee om mij mee te nemen. “Kijken hoe ze reageert” zei hij. Samen liepen wij naar kamer 2 en wij gingen samen op het bed zitten en fluisterend spraken wij verder. Volgens HP001 zou Anastasia eerst kloppen en dan pas naar binnen komen. Ineens hoorde wij iemand er aan komen en snel ging ik in de hoek staan. Inderdaad werd er eerst geklopt, waarna Anastasia binnen liep. Ze draaide zich een kwartslag en slaakte een gilletje toen ze mij zag. Ze herkende mij gelukkig gelijk en verontschuldigde zich. “No problem” zei ik “most women do that when they see my dick” Anastasia maakte een wegwerpgebaar en liep naar HP001, die ze stevig vast pakte. “He say that it was difficult to get horney, so I come to do a strip show” lichtte ik mijn aanwezigheid toe. Vervolgens liet ik zo verleidelijk mogelijk mijn badjas van mij af glijden. Anastasia pakte HP001 nog wat steviger vast en het leek mij dat mijn aanwezigheid niet meer zo heel noodzakelijk was. Het werd ook tijd om naar huis te gaan.
Ik douchte mij en begon mij aan te kleden. Ineens kwam Larissa de kleedkamer in die kwam vragen of ik naar huis ging. Ik knikte beteuterd. “What is wrong?” vroeg ze “You not look at me all day” pruilde ik “You only have time for handsome men” Giechelend keek Larissa mij aan voor wat nog meer zou komen. “When you had holyday I go every day to the gym, so I could impress you when you come back from holyday.” Daarna ging ik in allerlei poses staan om mijn spierballen te tentoonstellen. “Look at my muscles” riep ik. Larissa pakte mijn bovenarm en slaakte een kreetje: “Do I have to say that they are big?” Ik knikte bevestigend en voegde daar aan toe: “Yes say that and say that they are just as collosal as my dick” Daarop schoot Larissa in een stuiplach en liep giechelend weg “Next time I try” kon ze nog net uit brengen.
Ik ging verder met omkleden en bij de balie trof ik DeSouza die toch nog even afscheid kwam nemen. “Het was leuk dat je er was” zei hij nog, waarna ik het traliewerk open duwde en naar mijn auto liep. Ik stapte in mijn auto en reed langzaam weg richting horizon, terwijl op de achtergrond mijn mondharmonica melodramatisch klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome bull fucking far, far away from home………………………..”
bergm550 (20 mei 2013),bosbeer (20 mei 2013),broodpoot (20 mei 2013),dennisw (20 mei 2013),hansdordt (19 mei 2013),hp001 (20 mei 2013),Hunziker (24 mei 2013),ilovethaigirls (21 mei 2013),Jack42 (20 mei 2013),Jansen (20 mei 2013),Magic-G (20 mei 2013),Megaboob (20 mei 2013),mynasch (20 mei 2013),Picasso 1 (20 mei 2013),salitos (20 mei 2013),satanic surfer (20 mei 2013),Stief (20 mei 2013),Van Dattum (22 mei 2013),wervelwind (19 mei 2013),Wijze grijze (20 mei 2013)
Hallo Wandelaars,
Heb een vraagje over GT,
Het is nu 2de pinksterdag en heb wel zin om naar een saunaclub of iets dergelijks te gaan.
Valt deze dag (2de pinksterdag) onder de rustige dagen of juist niet??
Heb laats namelijk in GD gezeten als enige ijsbeer en voelde me niet echt op me gemak!
Groetjes
Ik denk dat je daar vandaag niet bang voor hoeft te zijn, Pretgek. GT is een veel grotere club dan GD. Op 50 meiden moet je wel kunnen rekenen, maar ik verwacht meer. De meeste meiden verblijven in het meidenhotel of slapen in GT, dus die hebben vandaag weinig anders te doen dan geld verdienen. Er zouden er wel wat kunnen zijn die een rustdag nemen na het weekend. Maar er wordt altijd gezorgd voor een behoorlijke dameshoeveelheid dus je kunt er rustig heenrijden. Niets ten nadele van GD overigens, ben er nooit geweest maar komt bij mij over als een zeer verzorgde en sympathieke club.
Dank je Bosbeer, denk dat ik het er maar op gok. Wat betreft GD, is ook een prima club, ik was er op de verkeerde dag werd me verteld.
Donderdag had ik gelukkig weer tijd en gelegenheid om GT weer eens te bezoeken. Deze keer gelukkig niet ziek, en met goed humeur, mezelf aangemeld bij de theke, en het standaard GT proces gestart van omkleden en douchen. Ik liep vrijwel gelijk Poolse Nicole tegen het bevallig lijf, en dat resulteerde in sessie 1, de beste van de dag, veruit!
Na een leuk inleidend gesprekje met Nicole overgegaan tot de daad, en het gebruikelijke programma doorgenomen, met tongzoenen, maar vooral met heerlijk PZC, dat kan Nicole toch echt fantastisch. Nicole is nog van de `oude garde" met Poolse zuigkwaliteiten waar weinig nieuwe dames zich mee kunnen meten, en ik genoot, en genoot en genoot maar door. Het moment suprême zat er aan te komen, maar wist ik steeds weer even uit te stellen, totdat ik dermate geil was dat mijn sperma kolkend zijn weg naar Nicoles mondje vond. aangezien het de eerste sessie van de dag was, en ik al een paar dagen weer geen sex had gehad, en het “voorspel “ lang en intensief, kwam er een lading zoals ik die echt nog nooit had geproduceerd volgens mij, Nicoles wangetjes werden boller en boller, totdat de arme schat het niet meer hield, haar mondje opende, en alles er lekker uit liet druipen, terwijl ik nog steeds aan het komen was. Oef wat een heerlijke ervaring, een “langdurig” en zeer heftig orgasme, en we moesten er allebei na het schoonmaken ook wel om lachen natuurlijk.
Nicole ziet er nog steeds zeer goed uit, haar prachtige ogen zijn al vaker beschreven, nu een kort, doch weer blond kapsel, vol maar mooi figuur, en heerlijke siliconen borsten in een maatje waar ik zeker enthousiast van word (stevige D cup dus). Nicole is en blijft een van mijn all time favorite dames, en maakte het weer helemaal waar afgelopen donderdag.
Ze komt niet meer zo vaak naar GT, 2,3 dagen in de week, blijft ook niet al te lang, maar is en blijft een heerlijke, op service gerichte dame!
Na deze eerste daad was het alweer half 7, en schoof ik aan in het restaurant, voor salade met hip, en een gepofte aardappel met room, alles smaakte goed deze keer, en mijn maag heeft alles perfect verdragen, dus geen problemen deze keer. Na de maaltijd spotte ik Susi/Melli die ik nog kende vanuit Duisburg, en dat resulteerde in sessie 2:
Melli was donderdag ook weer terug van een tijdje weg geweest, en zag er weer fantastisch uit. wat een mooie meid is dit toch, slank, juiste rondingen, siliconen D cup, zeer mooi gedaan, zalige rechtopstaande tepels die erom smeken te worden gelikt door mij, knap gezichtje. Leuke meid gewoon, om te zien, maar ook voor mee naar de kamer. Het standaard pakket werd doorgenomen, zoenen, pijpen zonder condoom, borsten likken (heerlijk gevoelige tepels en opgezwollen!) sex met haar on top. Ondanks dit optisch zeer lekkere pakket kwam ik gek genoeg nog niet klaar, ik had mijn kruit wellicht al te heftig bij Nicole verschoten, maar geen paniek, want Melli wist me met de hand dan toch prima klaar te krijgen terwijl ik haar borsten likte en liefkoosde, ook niet helemaal verkeerd voor deze tetten/liefhebber natuurlijk. Nog even nagepraat na de daad, en ook later in de barruimte nog even contact en na service. ik vind Melli wel een aanwinst voor GT, een zeer fraaie meid, spreekt goed Nederlands, leuk en gezellig, en een prima service leverend.
Na deze sessie was het tijd voor wat rust, en wellness, en dus de sauna bezocht, en de whirlpool lange tijd onveilig gemaakt, en met enkele newbies (Nederlandse ijsberen die voor het eerst GT bezochten) gezellig gepraat. Sonja kwam natuurlijk ook langs om me tot een sessie te verleiden, maar het loeder had vandaag een BH met grote ijzeren pinnen erop, en dat was me veel te gevaarlijk. Dat zou later in de bar nog blijken toen dit katje gewoon haar nagels in mijn borst zette toen ik aangaf vandaag geen sessie met haar te doen. Ik werd dus niet verkracht, maar gekrabt vandaag…die Sonja toch! Ook Lola en Lolli probeerden me te verleiden tot een trio, maar ondanks dat beide dames een grote voorgevel hebben was een trio me toch wat te veel, en opteerde ik traditiegetrouw voor de “best boobs in tha house” Lola dus:
Het is en blijft een schitterende meid om te zien, lang, slank, mooi lang zwart haar, een kontje "to die for", knap smal gezicht, mooie sierlijke tatoeage aan de zijkant van haar lichaam, en natuurlijk haar killerboobs, rond, zacht, mooie grote tepels, die het hem steeds weer doen voor mij.
Ik heb haar deze keer wat uitgebreider getongzoend, wat we beiden prettig vonden, lekker even met die ronde borsten gespeeld en gezogen aan die fraaie tepels, en daarna heeft ze me heerlijk tot het einde klaar gepijpt, terwijl ik aan haar borsten zat, en me in de hemel waande! Volgende keer moet ik toch weer eens met haar sexen, maar dit was al zo lekker dat het me allemaal niets uitmaakte, en ik heerlijk genoten heb van dit zeer fraaie meiske. tot mijn verbazing werd Lola niet vaak geboekt donderdag, gaf ze zelf ook aan, en zij denkt helaas dat het toch door haar Megaboobs komt, die te veel ijsberen afschrikken. Zonde, want ze zijn heerlijk, en een dergelijke fraaie meid krijg ik toch niet echt elke dag, dus ik pak elke kans die er is!
Na deze sessie was de pijp dan ook echt leeg, en ondanks dat ik nog vele mooie dames spotte die ik graag ook had gehad, zoals Chantal, Lea, Gulietta, Lolli, en nog een aantal meer heb ik nog even wat gedronken, even na gekletst met de newbies die de dag van hun leven hadden, iets wat oude herinneringen bij me wakker maakte, wat een enthousiasme, en daarna rond de klok van middernacht afscheid genomen van de thekes en GT weer moe en voldaan verlaten.
Megaboob
Bigger is better!
Plastic is Fantastic!
I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
Read my lips: no more taxes!
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.
Ace2 (20 mei 2013),Badslippers (20 mei 2013),bergm550 (20 mei 2013),Bluebear (21 mei 2013),bosbeer (21 mei 2013),broodpoot (20 mei 2013),dennisw (20 mei 2013),gignnl (20 mei 2013),henkieh (21 mei 2013),Hunziker (24 mei 2013),ilovethaigirls (21 mei 2013),Jack42 (20 mei 2013),Jansen (20 mei 2013),mynasch (20 mei 2013),rob45 (20 mei 2013),salitos (20 mei 2013),satanic surfer (20 mei 2013),sofaking (20 mei 2013),wervelwind (20 mei 2013),Wijze grijze (20 mei 2013)
Na wat ervaringen in andere clubs, moest het er toch een keertje van komen om ook GoldenTime eens te bezoeken.
2e Pinksterdag leek me hier wel geschikt voor. Had ik meteen een goed excuus om niet naar de veel te volle meubelboulevard te moeten op deze regenachtige dag. Op feestdagen is de club vanaf 13:00 open en net iets na die tijd reed ik de parking op. Blijkbaar waren er veel meer ijsberen die niet naar de Ikea of Piet Klerkx wilden, want er stond een redelijke rij aan mannen te wachten voor de entree. Blijkbaar zijn ook niet alle vrouwen koopverslaafd, want tussendoor kwamen er ook nog de nodige jonge dames aangereden/aangewandeld.
Nadat ik me eenmaal in een ijsberenvel had gewikkeld was het tijd voor een eerste bakje troost aan de bar. De bar had ik redelijk snel gevonden, die zit immers naast de kleed- en doucheruimte. Ik had voor mezelf al besloten eerst eens goed rond te kijken wat voor een schoons er allemaal te vinden was in Golden Time. En van dat schoons liep er heel veel rond. Eigenlijk geen of zeer weinig dames waar ik direct een streep door kon zetten. Veel jong blond, brunette en zwart haar. Voor de meer exotisch connaisseur was het misschien niet helemaal de goede club (tijdens mijn bezoek 1 donkerdere dame gespot en een paar al wat oudere Thaisen), maar als je je daar niet teveel op vastpint was er dus ruim voldoende keuze.
Alvorens op jacht te gaan, eerst maar eens even de rest van de club verkennen. In het begin lijkt het een beetje onoverzichtelijk, maar als je de vorm met het atrium in het midden begrijpt is het opeens allemaal erg logisch.
De whirlpool was goed van temperatuur en bood de kans om even te ontspannen en daarna was het tijd voor de sauna. Op de site van de club staat de oude nog afgebeeld, maar ondertussen is er dus een nieuwe ruimte sauna, waarvandaan je ook het Atrium kunt observeren. De sauna was goed warm en de Aufguss met mentholgeur was perfect.
Ook het eten was vandaag goed te pruimen. In de grote tent werd voor ieder wat wils verzorgd en het kalkoenschnitzeltje smaakte goed.
Ondertussen had ik wel genoeg rondgekeken en was het tijd om op jacht te gaan. Helaas waren op dat moment alle dames van mijn shortlist weg of bezet. Iets later kwamen ze allemaal quasi tegelijk de barruimte weer binnen. :13: Nu had ik dus opeens keuzestress.
Ik besloot uiteindelijk plaats te nemen naast een rondborstige blondine en dit bleek de Poolse Nicole te zijn. Met haar heb ik een prettig halfuurtje in één van de tuinhuisjes mogen beleven (zie haar topic voor de details).
Ace2 (21 mei 2013),Badslippers (21 mei 2013),bergm550 (21 mei 2013),bosbeer (21 mei 2013),hansdordt (24 mei 2013),henkieh (21 mei 2013),Hunziker (24 mei 2013),ilovethaigirls (21 mei 2013),Jansen (20 mei 2013),Megaboob (21 mei 2013),wervelwind (24 mei 2013)
Afgelopen woensdag club bezocht, heerlijke dagje gehad. Ik merk dat de club momenteel netjes wordt gerenoveerd. Na de bankjes, barkkrukken, sauna, hier en daar wat schilder werk, plantenbakken en een paar nieuwe kamers (6-reeks) om wat te noemen. Ga zo door GT! Een goed teken denk ik zo. Ik kwam woensdag het pad opgereden en de altijd vriendelijke parkeerboy wees mij de plek en begeleide (onnodig, maar service) bij het achteruit in parkeren. Ik mocht hem naast een Porsche zetten. Over Porsche gesproken een van de auto's met een heerlijke kont. En lekkere strakke kontjes waren ook vast aanwezig in GT. Ik liep naar de heerlijke villa toe waar ik altijd zo n heerlijk gevoel bij krijg. Voor mij mocht het pad wel iets langer zijn, wat dat aangaat. Direct ging de deur open, voordat ik wilde aanbellen. De theke begroet, betaling voldaan en ja ze haalde nog even een andere lockersleuteltje, die ze had waren niet goed genoeg, klaarblijkelijk. Ook hier weer service, een mooie plaats en mooie locker. Direct kleding uit en botste zowaar tegen Roxanne aan. Kira stond net af te rekenen en tikte mij even aan om goedemorgen te zeggen. Super lieve leuke meiden. Snel onder de douche om even lekker op te frissen. Ik nam plaats naaste een Alaska beer. Mijn god, die man had meer haar op zijn rug dan alle meiden in de hele club. Bestaat dit nog anno 2013. Ik had gelijk medelijden met de dames. Netjes fries vind ik bij dames heel belangrijk en dat mogen ze ook van mij verwachten. Voordat ik de club inliep snel even een snoepje bikken bij de receptie. Waar de theke mijn aansprak, om even te kletsen. Ze zag er weer goed uit jammie hoor, een stuk.
Ik zag een aantal meiden achter de receptie komen om zich te begeven naar de bar en liep na enige minuten ook die kant uit. Het was niet al te druk, met de dames ook niet, eigenlijk precies goed. Genoeg keus. Smachtend keek ik door het grote raam naar buiten en dacht eventjes als zovelen dit gevoel momenteel hebben: "waar blijft de zomer toch?" Antwoord einde tweede week van juni gaan de temperaturen in up tempo, zoals het er nu uitziet. Houden zo daarboven!!
Ik bestelde bij een lieve bardame (zijn bijna allemaal schatten) iets te drinken en ging op een barkruk zitten. Niet snel had ik Roxanne om mijn nek hangen en ben vrij snel met haar naar de kamer vertrokken. Heerlijke beurt van haar gehad, wat blijft het ook een topper. Dat knappe lichaam en die oogjes die je altijd lang blijven aankijken. Hierna nog op de kamer met de Poolse Agnieska (geloof ik), ze vertelde mij dat ze net een paar weken werkte in GT. Heerlijke blondine die je ook zo bleek later lekker verleidelijk aan kan kijken. Ze heeft ook nog in Nederland gewerkt vertelde ze en spreekt wat woordjes Nederlands eigenlijk best goed, grappig.
Ik kreeg honger, na twee van die knappe blondines en begaf mij richting de tent. Daar was het zoals altijd heerlijk warm en stil/relaxt. Soms heb je dit echt even nodig, om weer wat bij te komen. Even opladen die accu. Het eten was zo goed dat ik van sommige gerechten een tweede en zelfs een derde ronde ben ingegaan. Tussendoor even de kok bedankt. Ik waardeer het altijd, een goede maaltijd bepaalt ook deels hoe je je die dag voelt. Daarnaast is hoe jezelf de dag bekijkt ook relevant. Als je een beetje geniet en jouw gezicht laat dat ook zien, dan krijg je eerder aanspraak met de dames. Ik lees wel eens dat bezoekers er een nare dag hebben gehad. Deels is het je eigen houding en deels beetje geluk natuurlijk. Ik was uitgegeten en ben even ego.. onderuit gaan liggen op de bank.. Daar kwamen enkele bekenden mij even sociaal storen. Even bij gekletst met hen over de club de dames en wat gein. Toen kreeg ik zin, ik zag wat donker harige dame voorbij lopen om te gaan eten. Ik dacht, genoeg blond vandaag, een donkerharige is aan de beurt.. letterlijk en ging voor Kira. Nog voordat ik de bar had bereikt, vloog Kira mijn aan. Da bist du! En ja.........een heerlijke lange kamergang gehad. Echt een profi. Heb er alles aangedaan om haar het naar de zin te hebben en zij bij mij. Met rode oortjes nam ik afscheid en dook onder de douche. Daarna even wat bekenden gedag gezegd en op weg naar buiten de parkingboy gedag gezegd. Wat een dag.....herhaling absoluut
'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.
Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.
Even een berichtje over GT gister. Ik was rond 17:00 uur aangekomen en het was druk. Waarschijnlijk vanwege de finale van de Championsleague. Ik kreeg een kluisje zonder sleutel. Pure armoede, want dan moet je iedere keer de receptioniste vragen je kluisje te openen. Ik had nog mazzel, want gasten na mij kregen een kledingzak. Nog meer armoede. Ik had de receptioniste gevraagd of ik kon wachten tot een gast wegging.
Maar dit werd niet aangeraden, want het werd drukker en drukker. In de 15 minuten dat ik bij de receptie stond, kwamen er welgeteld 20 mannen binnen. Magda zei tegen me dat wachten geen zin had en dat een kluisje zonder sleutel de beste optie was. Ik begreep het aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant zat ik te denken om dan maar naar een andere club te gaan, maar ik wist natuurlijk niet hoe druk het daar zou zijn.
Dus besloot ik toch maar in GT te blijven en er het beste van te maken. Daar ik een wijf ben als het om verzorging gaat, moet ik regelmatig bij mijn kluisje zijn voor het mondwater, parfum en lensvloeistof. Omdat ik niet iedere keer de receptie daarmee tot last wil zijn om het kluisje te openen, besloot ik mijn toiletartikelen in mijn toilettas te doen en de tas gewoon mee te nemen naar de bar.
Het is maar een klein tasje en de vrouwen lopen ook met een tasje rond. Diskreet hield ik mijn tasje achter mijn rug. Ofschoon een van de bardames wel geïnteresseerd was naar wat er in mijn tas zat. Nu ben ik niet een man van grapjes, maar ik zei tegen haar dat dit een geheim was. En als ik het haar zou vertellen, dat ik haar dan zou moeten ombrengen. Haar ogen waren gevuld van nieuwsgierigheid.
De hele avond keek ze nieuwsgierig naar mij tasje, totdat ze het niet meer uithield en wilde weten wat er in zat. Ik deed het open en ze keek er in en ze zei Oh deine Parfum und Mundwasser. Daarop liep ze voldaan weg, want ze wist nu wat er in zat. Het tasje leverde ook nog andere grappige taferelen op. Zo wilde ik cola voor ketserr en mezelf halen en daar mijn handen vol waren, zei ik tegen hem "Hou jij mijn tassie even vast?" Wat me deed denken aan Corry van Gorp.
De drukte aan het begin van de avond was echt storend. Zeker toen de wedstrijd Bayern - Dortmund aan de gang was, was de tent buiten vol. Gelukkig werd het na de wedstrijd een stuk rustiger. Ik begrijp die kerels niet. Wie gaat er nu voetbal kijken in een bordeel? Doe dat gewoon thuis of in een normaal café. Maar goed, ieder zijn meug. Het eten was trouwens lekker. Heerlijke Rindgulash met aardappelen. Wat me altijd opvalt in Duitsland, ze schillen de aardappelen niet. Je eet ze met schil en al.
Na het eten ben ik op de kamer gegaan met Annabel. Heerlijk rondgestoeid met haar. Wat ook sexy is, is om de muur tijdens het voorspel te gebruiken. We stonden staand te zoenen en ik duwde haar langzaam naar achteren, totdat ze met haar rug tegen de muur kwam. Ik greep haar bij de borsten en drukte haar stevig tegen de muur aan. Daarna draaide ik haar om en drukte haar met haar borsten tegen de muur. Ik kuste haar rug en trok aan haar haar. Toen draaide ik haar om en duwde haar op het bed. Daarop volgde een mooie vrijpartij. We hadden twee lakens meegenomen en na de sex hadden we nog even in elkaars armen onder de lakens gelegen.
Rond middernacht ben ik nog met Criss op de kamer geweest. Dat was ook weer heel geil en ik ben weer heerlijk over haar voeten klaargekomen. Zo heeft iedere vrouw iets bijzonders. De ene heeft een mooie kont, de ander mooie tieten, ga zo maar door. Ik zit nu in het hotel te ontbijten. Het is bewolkt weer en regenachtig met 8 graden. Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT.
Ace2 (26 mei 2013),Badslippers (26 mei 2013),bosbeer (26 mei 2013),Boy69 (27 mei 2013),dennisw (27 mei 2013),Dolfie (26 mei 2013),GT-junky (26 mei 2013),hansdordt (26 mei 2013),Hunziker (26 mei 2013),ijsbeer2121 (26 mei 2013),Jansen (26 mei 2013),laplagne (26 mei 2013),Megaboob (26 mei 2013),peterp095 (26 mei 2013),Picasso 1 (26 mei 2013),rob45 (26 mei 2013),toko-9 (26 mei 2013),Wijze grijze (27 mei 2013)
Ook ik ben gisteren heel kort even in GT geweest. Kort want de kluizen waren op en de nog binnenkomende gasten aangewezen waren op kledingzakken. De keus was er wel om op een vrijkomende kluis te wachten, echter als het grote wachten al bij de ingang begint doet dat vrezen wat het betekent voor de rest van de avond. Kortom, rechtsomkeert gemaakt en een andere club bezocht...
Laatst gewijzigd door Willem2; 26 mei 2013 om 13:03