Opzich vond ik het ErosCenter zelf wel leuk.
Auto geparkeerd 5meter naast de deur, dat heb je niet vaak. 2 etages binnen + een kelder (had het kleiner verwacht).
Nadeel is dat elke gang doodlopend is. Je moet dus omkeren en weer langs dezelfde dames lopen.
Zag er weinig mooie dames. zo'n 5 dames die er aardig tot goed uitzagen, maar zelfde type zie je ook in Duisburg.
In de kelder moet je niet komen.
Liep kelder in en 3 gekleurde vrouwen begonnen al ordinair naar me te schreeuwen. Geeneens verder gelopen. Omgedraaid en weer trap omhoog genomen.
Samengevat:
Kan Krefeld toevoegen aan mijn lijstje van bezochte Eroscenters, maar terugkomen doe ik er niet.
Klopt je moet hier ook niet naar toe gaan voor een avondje uit.
In de kelder zitten 4 negerinnen die zo ongeveer je aan je lul naar binnen trekken
Begane grond linker gang na geld automaat zitten 5 meestal Roemeense dames waarvan er twee goed uitzien.
Rechtergang zitten ook 4 dames waarvan er 2 ook super mooi zijn een nieuwe blonde zit rechts korte gang met lekker lijf en mooi gezichtje en Carla slank mooie borsten en lang zwart haar in de lange gang met een service waar alles van mag ( Louana type maar spreekt ook wat Nederlands omdat ze hier ook een aantal maanden gewerkt heeft )
Eerst verdieping zitten 3 in een halletje spaanstalig en te volslank en rechts in de gang 2 die vaak al te oud zijn.
Kort samengevat er zijn als ze aanwezig zijn rond de 15 dames per middag of avond en je hebt ze allemaal in 8 minuten gezien ik ga er dan ook alleen heen als ik daar voorbij kom en even moet plassen zoals gisteren en zag dat Carla er weer was.
Dan ben ik het plassen vergeten en ben direct met haar naar binnen gegaan om eerst wat te kletsen en dan de beuk erin.
God wat was ze weer lekker en geil we hebben dan ook in diverse standjes met vingeren beffen en alles na de douche samen gedaan.
Ja ze is terug dus is mijn route weer vaak langs dit gebouw maar dan alleen voor haar.
Omdat ik gisteren nog even naar een opening ben geweest in Dusseldorf wou ik rond de avond nog even kijken wat er in het Eroscentrum aanwezig was.
Ja en daar zat ???? nee geen Karla maar een andere Roemeense Loredana 25 jaar en mooi meisje met lang zwart haar.
Ik heb een 2 tal minuten met haar gepraat en toen nog even verder gekeken of er nog meer iets moois bij was en dan een trio met haar.
( twee dames voor E.60,- is mijn beste keuze )
Nee toch maar met haar alleen gaan hobbelen en de service was super.
PMC, NMC, kussen, strelen massage zonder condoom en diverse standjes ja alles meegemaakt en daarna samen nog een douche gepakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat de PMC door haar met haar vibrerende tong ook aan de zijkant lekker zeer goed was, normaal ben ik niet zo voor een PMC maar dit leek op een PZC.