Lavinia war gestern im LR, wie lange sie dort bleibt weiß ich nicht
ist seit Wochen im LR, aub verplaatsen
Direct na aankomst in L.R. trof ik deze Lavinia in de kleedruimte; we groetten elkaar en het "malen" begon .. ik ken haar ergens van .., maar waar van??? Uren gingen voorbij, maar de mist verdween niet en de aanwezige forumleden konden mij ook al niet helpen.
Na een tweede begroeting moest ik het dan toch maar gewoon vragen. Het antwoord bleef lang uit, ze vond het spelletje blijkbaar wel leuk, maar uiteindelijk wist ze me te vertellen dat we enige tijd geleden "gekamerd" hadden in PHG waar zij onder de naam Deborah gewerkt zou hebben. Een ernstige vorm van "ijsberen-amnesie" dus; shame on you, JackD! :o
Na uitgebreide excuses, geprobeerd met een kamerbezoek het geheugen op te frissen. Wel een leuk uurtje doorgebacht in kamer 2, maar herinneringen kwamen (nog) niet. Pas later op de avond trokken de mistflarden enigszins weg ...... Deborah, PHG, Nachtcafé, gesprekje aan het einde van de avond, geen kamerbezoek! (shame on you, Lavinia!)
Gelukkig kon ik de feiten later op dit forum nog eens teruglezen; altijd nuttig zo'n recensie ..
Lavinia bleek later in de bar wel gecharmeerd van het nederlandse ijsberen-gezelschap. Dit "plakken" was eerst wel leuk, maar werd later op sommige momenten helaas een beetje vervelend. Toch niet verkeerd, deze Lavinia.
Heb dit meisje ontmoet in de whirlpool. Na wat oogcontact over en weer kwam ze steeds dichterbij. Ze hield er wel van dat haar rug werd gemasseerd en haar voetjes Heeft voor zo'n klein meisje een behoorlijke voorgevel. Na wat gespeel, gefriemel en gezoen in het water naar de kamer gegaan. Daar ging het gewoon lekker verder. Ze geeft gewoon goede service en daar kunnen nog wel wat roemeense dames in Living Room een voorbeeld aan nemen.
Lavinia (ik herinnerde mij haar naam!) stond gisteren in LR met haar (overigens bevallige) kont te draaien. Nog even getwijfeld over een herhalingssessie maar andere dames en beren trokken toch meer mijn aandacht. Wel een vriendelijk meisje, nog even staan kletsen onder de douche (we blijken elkaar steeds te ontmoeten onder een douche) waar ze vriendelijk mijn rug waste. Ze wou ook de voorkant doen maar daarvoor vriendelijk bedankt...
:wink:
Cancel my subscription to the ressurection...
Deze meid geeft prima service, heeft wel een beetje wisselend karakter, dus gewoon vantevoren checken of de chemie er is.
Schijnbaar is ze verder op vakantie van 20 sep to begin October.
Bij elkaar de laatste drie kwartier van de dag volgemaakt met deze dame, daarna mocht ik nog ff onder de douche en werden we vriendelijk verzocht het pand te verlaten. Al met al een leuke sessie met deze dame gehad, zeker voor herhaling vatbaar .
------------------------------
Sprechen Plaats Liebe
Gisteren eindelijk weer eens in LR gaan kijken. Het was erg rustig, bijna de hele dag bleken de dames in de meerderheid. Mijn keuze was wat lastig te maken; er liepen verschillende 'Lumiere' meisjes rond. En allemaal wilden ze wel mijn lichtpuntje zijn
Uiteindelijk gekozen voor Roemeense Lavinia. Zonder in details te treden kan ik zeggen dat het me goed bevallen is. Maar eigenlijk wist ik al dat dat zou gebeuren... Het was een hernieuwde kennismaking op kamer 1.
Aardig meisje, ik zal haar zeker weer een keer uitnodigen voor een kamerbezoekje!
Eergisteren (maandag 4 mei) kwam het er dan eindelijk van. Ik had Lavinia al gespot op vrijdag en zaterdag maar toen zat ze uren behoorlijk vastgenageld aan een andere klant op de bank in de bar. Heb dr toen wel even goed kunnen bekijken. Het was een meisje met een hoog gehalte aan de JJ-factor. So....:p:p:p
Maandag dus, eerst ff gekletst maar de dame wist wel van wanten....Vrij snel een beslissing genomen, compleet pakket met eerst ff whirlpoolen. Was zeker aangenaam.
Daarna terechtgekomen op kamer 2. De vrijpartij was ook een genot maar de klik bleek niet optimaal te zijn. Lavinia is zeker een knappe meid en nog lief ook. In de sex vond ik dr iets te veel op de automatische piloot, er was weinig beleving. Nu vraag ik wel veel, ik weet het maar voor minder ga ik eigenlijk niet (meer) verwend als ik inmiddels ben.
Nu was het na een uurtje over en had ik het gevoel dat niet alles er uit gehaald is (letterlijk en figuurlijk.._).
Herhalingsgevaar? Ik weet het niet, zeg nooit nooit, zeker niet tegen een dame met de JJ-factor. Maar de concurretnie is wel erg groot zodat ik denk dat het voorlopig niet zal gebeuren.
ist seit Wochen wieder eine "feste Größe" im LR. Früher sagten die Eisbären sie seit etwas "romig", nun ist sie sehr schlank, aus dem Knackarsch wurde ein Killerarsch :thefinger.
Ein näheres Wiedersehen war wegen der hohen Dichte an TopActs (für meinen Geschmack) Leni, Alida, Anna geplant, aber bisher nicht realisiert.
Gestern war zunächst nix für "Papas Jung" in Sicht, als Lavinia mit einem Einteiler und um die Hüfte in ein Handtuch gewickelt in der Bar erschien sah es aus wie ein langes Abendkleid, wow, kleine "Grand Dame". Nett begrüßt und klar die Schlüsselfrage gestellt. Lavinia ist eine sehr gute Bläserin, hat dabei einen langen Atem (wie eine Nichtraucherin). Da sie nun sehr schlank und recht gelenkig ist (Bei einem Stellenangebot nennt man das "dynamisch und flexibel :D) komme ich gut an Ihre "Spielsachen" heran, VGFS vom feinsten. :wink:
sah ich gestern in der Residenz, immer noch zu dünn, jedoch gut gelaunt, endlich hat sie einen Club gefunden der praktisch keine Schlüsselwartezeiten hat. Das Wiedersehen gebührend gefeiert, wir beide haben nix verlernt, volle Punktzahl.
@dmins, a.u.b. verplaatsen
kann wieder ins LR verplaatst werden, feierte gestern den Geburtstag eines Eisbären dort mit reichlich Schampus
Ze was vrijdag nog in PSR. Volgens eigen zeggen was ze hier nu een week of 6 en het beviel haar goed, dus we zullen zien waar ze volgende week is (het kan natuurlijk zijn dat ze door mijn aanwezigheid is gevlucht )
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Lavinia zit regelmatig in LR en PSR. Ik geloof dat ze ook wel eens in Samya of Dolce vita is geweest de laatste maanden. Het heeft dus geen zin om constant de locatie aan te passen. Gisteren was ze gewoon weer in LR.
Lavinia (Gloria in PSR) staat (weer) hier. Was zij enkel voor het feestje in PSR? Weet iemand meer?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Dit lieve 40-kilo meisje werkt de laatste tijd met name in PSR. Is trouwens ook goed in trio's kwam ik achter
hat ihren standort wieder gewechselt. werkelt jetzt wieder im living-room.... letzten mittwoch dort vor ort gesehen.......
Seit mindestens 2 Wochen wieder in der PSR.
Al lang weer weg in PSR .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Niemand ze meer gezien in die bijna 2 jaar? Ze werkt nu achter de bar in Sharks. Ze was verbaasd me daar te zien. Haar eerste dagen. Nog in de leer. Ze wist wel even weer wat werken was natuurlijk .