Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 48 van 48
    Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ik heb deze topic gestart en kan mij deze dame nu met de beste wil van de wereld NIET meer herinneren. Nog maar twee maanden geleden en ze is gewoon wég...foetsie...

Geen onvergeetelijke dame dus...

:wink:
    Toen ik onder de douche stond lachte er een dame zéér vriendelijk naar mij en er was een vonk van herkenning. Pas in de auto ging er een lichtje branden.... Lavinia...:o
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 13:42
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Beitrag Lavinia

Lavinia war gestern im LR, wie lange sie dort bleibt weiß ich nicht

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Beitrag Lavinia

ist seit Wochen im LR, aub verplaatsen

Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Lavinia war gestern im LR, wie lange sie dort bleibt weiß ich nicht
    Is inderdaad nog steeds in Living Room te bewonderen (vorige week en de week daarvoor ook).

Ze heeft hele mooie ogen, een lekkere kont en is een tikkeltje arrogant (niet te)
    En dan word ik geil... :D
    2 x 1 uur :teuflisch
    rode ijsbeer

Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Naam : Deborah

Erg lang getwijfeld over een kamerbezoek met deze Roemeense...
    Te lang gewijfeld? Gemiste kans?
    Had ik tijdens langdurig oogcontact in de bar moeten toehappen ?
    Ik zal het waarschijnlijk nooit weten ...

En hij kwam het zondag wel te weten want toen heeft hij zijn Deborah weer ontmoet in Living Room. Ze werkt echter al wel een hele tijd onder de naam Lavinia in GT/ LR ( nu dus die laatste club)

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Direct na aankomst in L.R. trof ik deze Lavinia in de kleedruimte; we groetten elkaar en het "malen" begon .. ik ken haar ergens van .., maar waar van??? Uren gingen voorbij, maar de mist verdween niet en de aanwezige forumleden konden mij ook al niet helpen.
    Na een tweede begroeting moest ik het dan toch maar gewoon vragen. Het antwoord bleef lang uit, ze vond het spelletje blijkbaar wel leuk, maar uiteindelijk wist ze me te vertellen dat we enige tijd geleden "gekamerd" hadden in PHG waar zij onder de naam Deborah gewerkt zou hebben. Een ernstige vorm van "ijsberen-amnesie" dus; shame on you, JackD! :o

Na uitgebreide excuses, geprobeerd met een kamerbezoek het geheugen op te frissen. Wel een leuk uurtje doorgebacht in kamer 2, maar herinneringen kwamen (nog) niet. Pas later op de avond trokken de mistflarden enigszins weg ...... Deborah, PHG, Nachtcafé, gesprekje aan het einde van de avond, geen kamerbezoek! (shame on you, Lavinia!)
    Gelukkig kon ik de feiten later op dit forum nog eens teruglezen; altijd nuttig zo'n recensie ..

Lavinia bleek later in de bar wel gecharmeerd van het nederlandse ijsberen-gezelschap. Dit "plakken" was eerst wel leuk, maar werd later op sommige momenten helaas een beetje vervelend. Toch niet verkeerd, deze Lavinia.

Last Online
    19 januari 2021 @ 20:44
    Discussies
    5
    Thanks
    6

Standaard

Heb dit meisje ontmoet in de whirlpool. Na wat oogcontact over en weer kwam ze steeds dichterbij. Ze hield er wel van dat haar rug werd gemasseerd en haar voetjes Heeft voor zo'n klein meisje een behoorlijke voorgevel. Na wat gespeel, gefriemel en gezoen in het water naar de kamer gegaan. Daar ging het gewoon lekker verder. Ze geeft gewoon goede service en daar kunnen nog wel wat roemeense dames in Living Room een voorbeeld aan nemen.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Lavinia (ik herinnerde mij haar naam!) stond gisteren in LR met haar (overigens bevallige) kont te draaien. Nog even getwijfeld over een herhalingssessie maar andere dames en beren trokken toch meer mijn aandacht. Wel een vriendelijk meisje, nog even staan kletsen onder de douche (we blijken elkaar steeds te ontmoeten onder een douche) waar ze vriendelijk mijn rug waste. Ze wou ook de voorkant doen maar daarvoor vriendelijk bedankt...

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    18 juli 2009 @ 14:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Deze meid geeft prima service, heeft wel een beetje wisselend karakter, dus gewoon vantevoren checken of de chemie er is.
    Schijnbaar is ze verder op vakantie van 20 sep to begin October.

Last Online
    25 maart 2009 @ 04:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Bij elkaar de laatste drie kwartier van de dag volgemaakt met deze dame, daarna mocht ik nog ff onder de douche en werden we vriendelijk verzocht het pand te verlaten. Al met al een leuke sessie met deze dame gehad, zeker voor herhaling vatbaar .

------------------------------
    Sprechen Plaats Liebe

Last Online
    25 november 2017 @ 19:02
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren eindelijk weer eens in LR gaan kijken. Het was erg rustig, bijna de hele dag bleken de dames in de meerderheid. Mijn keuze was wat lastig te maken; er liepen verschillende 'Lumiere' meisjes rond. En allemaal wilden ze wel mijn lichtpuntje zijn

Uiteindelijk gekozen voor Roemeense Lavinia. Zonder in details te treden kan ik zeggen dat het me goed bevallen is. Maar eigenlijk wist ik al dat dat zou gebeuren... Het was een hernieuwde kennismaking op kamer 1.

Aardig meisje, ik zal haar zeker weer een keer uitnodigen voor een kamerbezoekje!

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Eergisteren (maandag 4 mei) kwam het er dan eindelijk van. Ik had Lavinia al gespot op vrijdag en zaterdag maar toen zat ze uren behoorlijk vastgenageld aan een andere klant op de bank in de bar. Heb dr toen wel even goed kunnen bekijken. Het was een meisje met een hoog gehalte aan de JJ-factor. So....:p:p:p

Maandag dus, eerst ff gekletst maar de dame wist wel van wanten....Vrij snel een beslissing genomen, compleet pakket met eerst ff whirlpoolen. Was zeker aangenaam.
    Daarna terechtgekomen op kamer 2. De vrijpartij was ook een genot maar de klik bleek niet optimaal te zijn. Lavinia is zeker een knappe meid en nog lief ook. In de sex vond ik dr iets te veel op de automatische piloot, er was weinig beleving. Nu vraag ik wel veel, ik weet het maar voor minder ga ik eigenlijk niet (meer) verwend als ik inmiddels ben.

Nu was het na een uurtje over en had ik het gevoel dat niet alles er uit gehaald is (letterlijk en figuurlijk.._).

Herhalingsgevaar? Ik weet het niet, zeg nooit nooit, zeker niet tegen een dame met de JJ-factor. Maar de concurretnie is wel erg groot zodat ik denk dat het voorlopig niet zal gebeuren.

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Daumen hoch Lavinia

ist seit Wochen wieder eine "feste Größe" im LR. Früher sagten die Eisbären sie seit etwas "romig", nun ist sie sehr schlank, aus dem Knackarsch wurde ein Killerarsch :thefinger.
    Ein näheres Wiedersehen war wegen der hohen Dichte an TopActs (für meinen Geschmack) Leni, Alida, Anna geplant, aber bisher nicht realisiert.
    Gestern war zunächst nix für "Papas Jung" in Sicht, als Lavinia mit einem Einteiler und um die Hüfte in ein Handtuch gewickelt in der Bar erschien sah es aus wie ein langes Abendkleid, wow, kleine "Grand Dame". Nett begrüßt und klar die Schlüsselfrage gestellt. Lavinia ist eine sehr gute Bläserin, hat dabei einen langen Atem (wie eine Nichtraucherin). Da sie nun sehr schlank und recht gelenkig ist (Bei einem Stellenangebot nennt man das "dynamisch und flexibel :D) komme ich gut an Ihre "Spielsachen" heran, VGFS vom feinsten. :wink:

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Daumen hoch Gloria (Ex Lavinia, ex GT,LR,PHG)

sah ich gestern in der Residenz, immer noch zu dünn, jedoch gut gelaunt, endlich hat sie einen Club gefunden der praktisch keine Schlüsselwartezeiten hat. Das Wiedersehen gebührend gefeiert, wir beide haben nix verlernt, volle Punktzahl.
    @dmins, a.u.b. verplaatsen

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Beitrag Lavinia

kann wieder ins LR verplaatst werden, feierte gestern den Geburtstag eines Eisbären dort mit reichlich Schampus

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Ze was vrijdag nog in PSR. Volgens eigen zeggen was ze hier nu een week of 6 en het beviel haar goed, dus we zullen zien waar ze volgende week is (het kan natuurlijk zijn dat ze door mijn aanwezigheid is gevlucht )
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Lavinia zit regelmatig in LR en PSR. Ik geloof dat ze ook wel eens in Samya of Dolce vita is geweest de laatste maanden. Het heeft dus geen zin om constant de locatie aan te passen. Gisteren was ze gewoon weer in LR.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Lavinia (Gloria in PSR) staat (weer) hier. Was zij enkel voor het feestje in PSR? Weet iemand meer?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Dit lieve 40-kilo meisje werkt de laatste tijd met name in PSR. Is trouwens ook goed in trio's kwam ik achter

Last Online
    24 januari 2015 @ 06:41
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard lavinia, gloria

hat ihren standort wieder gewechselt. werkelt jetzt wieder im living-room.... letzten mittwoch dort vor ort gesehen.......

Last Online
    17 november 2024 @ 18:43
    Discussies
    4
    Thanks
    51

Standaard

Seit mindestens 2 Wochen wieder in der PSR.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Al lang weer weg in PSR .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Niemand ze meer gezien in die bijna 2 jaar? Ze werkt nu achter de bar in Sharks. Ze was verbaasd me daar te zien. Haar eerste dagen. Nog in de leer. Ze wist wel even weer wat werken was natuurlijk .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten