Naam : Shiva
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits en engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : 1.84 m.
Postuur/Cupmaat : Iets voller/grote B
Tatoeages/Piercings : Ja, o.a. grote vleugels op haar rug/geen idee.
Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, vingeren, FT, geen anaal!
Voordelen: Tja.... Zeer grote meid, goede service, heel erg lief, aparte ogen, goedlachs, vriendelijk.
Nadelen: Grote meid, ik kon haar niet doggy te nemen, te weinig kussens.....:wink:
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : standaard club prijs, met dikke fooi!
Extra’s bij het bezoek: 2 "extra's" zonder kosten.
Vorige week zag ik haar al, haar omvang en die ogen maakten me attent dat daar een dame stond. Haar ogen glinsterden zo dat ik niet om haar heen kon. Even een leuk gesprek gehad, maar ik had geen tijd meer over. Deze dag kwam ik voor mijn vaste van GT, "Monique". Die was in gesprek met een andere dame, dus ik wachtte netjes in een 2-zitter. Shiva had me direct geschoten en lonkte naar me. Ik schudde direct nee, want ik was "verabredet". Maar ze negeerde mijn NEE! en kwam naast me liggen. Leuk gesprekje waarin ik al direct aangaf geen tijd te hebben. maar ze was niet op een kamer uit...tuurlijk. Ze wilde gewoon kennismaken. Geen probleem.
Na een tiental minuten toch maar naar mijn Draga gelopen, maar die had slechte zin, was moe, etc. Dus die slaan we eens een keer over.
Op naar Shiva. Ik kwam aan in de bar liep naar haar toe en zeg "schlussel hohlen". Wass vraagt ze, SCHLUSSEL? Ja, heb je nog sperma in je oren of zo? (dacht ik) Vol verbazing ging ze voor de sleutel. Tja, daar loop je dan achter een reus aan, als klein duimpje. man wat een wijf, wat een afmetingen. Ze is niet echt dik, maar niet strak in haar vel. Buiten in hutje 12 binnen gelopen, ik bleef gewoon staan, als ik nu ga liggen ziet ze helemaal uit als....ja als wie? In ieder geval nog groter dan ze al is.
Leuk dat ze eerst haar schoenen uit doet, ze zegt zelf al daarna dat ze niet zo groot is..... Maar ook zonder schoenen, groter dan ik! Ik blijf nog steeds staan, mijn lul is al helemaal op oorlogssterkte en klaar voor het gevaar. Bedje is nu gespreid, ze gaat in de sofa zitten en doet haar lingerie uit. Nu grijp ik mijn kans, ze is nu kleiner dan ik. Ik loop naar haar toe en begin haar te kussen. Tijdens het kussen doet ze mijn badjas open en voelt of ze hem te pakken kan krijgen. Tuurlijk hier is die en pijpen! Haha, ze moest er ook mee lachen, maar ze deed toch haar werk. Na een kleine 2 minuten doe ik mijn badjas uit en gaan we liggen. Ik ga verder met kussen en verken haar lichaam. Daar zijn we dus wel een tijdje mee bezig.... Lekkere echte tieten, bruin lichaam en een licht hese geile stem.
Ze maakt me geil, ik begin haar maar te beffen. Althans dat probeer ik, maar ik kom moeilijk bij haar klitje. Haar kut ligt te diep, ik probeer mijn handen onder haar kont te duwen. Maar zo sterk ben ik dus niet om die kont omhoog te krijgen. maar ja, toch maar geprobeerd om er iets van te maken. Kon me niet helemaal uit leven, maar ze genoot ervan. maar geen happy end voor haar. Ik had ook geen zin om me helemaal in te spannen daarvoor. Ik hield 2 vingers in haar kut en stond op om me ook te laten verwennen. Vind ik wel een geil gezicht, me laten pijpen en op afstand kijken hoe mijn vingers op en neer gaan in die toch grote mooie kut zonder flappen. Ze duwde me op het bed en ging lekker verder met pijpen, dat deed ze goed. Veel vocht likkend over mijn schacht, mijn ballen en kontgat. Ik was me aan het bedenken voor een neuk partij, maar had er nog geen zin in. Lekker laten pijpen, net als vroeger. Ze deed goed haar best en na een tijdje kwam ik zonder aankondiging. Allemaal geen probleem.
Het uurtje volgemaakt met een massage voor mij. Dat deed ze goed, en hard. Ze is er krachtig genoeg voor, en ze verteld een beetje over haar leven en thuis situatie. Zelden een verhaal gehoord dat een DVP zei, "Ik ben altijd zo geil, ik moet gewoon ieder uur een dikke lul in mijn kut hebben anders krijg ik de dag niet om." In dit geval ook niet, maar het was ook niet echt een zielig verhaal.
Na het uur nemen we afscheid en ik zal toch nog de hele dag aandacht en knipoogjes van haar krijgen. Eigenlijk niet zo GT waardig, dat pre-salen en vriendelijk zijn achteraf. Maar ik vond het niet erg. Herhaling zit er wel in, lieve meid. Absoluut niet arrogant. En zo'n grote vrouw moet je gewoon eens een keer doen, heerlijk zachte Teddy Berin. Service is gewoon goed te noemen, zelf vind ik het boven gemiddeld.