Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 208
    Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard Sixsens, Algemene verhalen, 2e helft 2013

als ik me niet vergis was dat hier toch 75€ voor 1 uur of is dat nu ondertussen veranderd
    De zwarte wolf

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knut666 Bekijk bericht
    als ik me niet vergis was dat hier toch 75€ voor 1 uur of is dat nu ondertussen veranderd
    Veel dames vragen 75 per uur maar er zijn uitzonderingen...

Last Online
    Vandaag @ 13:29
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Ik ga altijd? (overal?, meestal?) minimaal voor een uurtje.
    Streefprijs is 75 Euro.

In Sixcense vraag ik van te voren wat de uurprijs is.
    Meer dan 75?
    NoGo!

Ik moet ook op mijn centjes letten.
    En vaak zijn de 75 dames minstens even goed als de 100 dames.
    Laatst gewijzigd door Snor; 1 juli 2013 om 21:50 Reden: 10 dames gewijzigd in 100 dames ;-)
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik ga altijd? (overal?, meestal?) minimaal voor een uurtje.
    Streefprijs is 75 Euro.

In Sixcense vraag ik van te voren wat de uurprijs is.
    Meer dan 75?
    NoGo!

Ik moet ook op mijn centjes letten.
    En vaak zijn de 75 dames minstens even goed als de 100 dames.
    heb enigszins dezelfde instelling vermoed ik, half uurtje alleen bij wijze van "proefrit" dat dan meestal uitloopt indien de rit naar behoren is en de accessoires standaard of tegen acceptabele meerprijs worden meegeleverd . Een beetje leuke rit duurt toch al snel minstens een uurtje.
    We leven in een vrij land en de dames mogen van mij vragen wat ze willen, we zijn er toch altijd zelf bij als we de deal maken?! Alleen als ze achteraf meer gaan vragen hebben ze aan mij een kwaaie en dat hebben er 2 in VV en VGoch ook ooit geweten..
    Die 100/75 discussie is ook wel typisch Hollands geloof ik... :-) (bukken!! Nu krijg ik vast het halve forum over me heen!)
    Maar zoals gezegd, we leven in een vrij land dus ook de beren die dit belangrijk vinden, zijn te waarderen als ze aan hun principes vasthouden.
    Ik ben echter niet zo principieel meer ;-) , dus een No Go zal bij mij niet over die 25 euris gaan! En ik rook niet en hou daarom waarschijnlijk wat geld over om hier geen thema over te willen maken.

5. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke ( 2 juli 2013),wervelwind ( 2 juli 2013)

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Weet iemand of Cubaanse Maria al terug is van vakantie?

Last Online
    9 december 2022 @ 22:00
    Discussies
    7
    Thanks
    70

Standaard sixsens

Gisteren maar eens afgereist naar deze club, net voor 14.00 uur binnen en €40 afgetikt.
    Rondje gemaakt door club, 20 dames aanwezig en 10 beren. Al met al rustig dus.

Aan de bar bestelde ik een redbull, €5 betalen, dan maar een cola genomen. In de bioscoop liep ik Nadine tegen het lijf en deze vroeg mij om even een filmpje te kijken "no sex" zei ze.
    Een 1/2 uur geknuffeld en gekust in bios, maar ik wilde haar niet langer ophouden en ging weer naar de bar. In de bar voeg ik naar Jessie B, dat had ik namelijk hier gelezen, aan de bardame.
    Ze wees haar aan en ik stelde me voor, jessie b was 21 jaar, half lang bruin haar met witte plukken erdoor en had ook in YY gewerkt.

Na wat twijfelen met haar een sleutel gaan halen om een 1/2 uur met uitloop naar 1 uur (€50 of €75)
    Na een doolhof van trappen kwamen we boven aan, de kamer was geheel voorzien van vloerbedekking ook de wanden. Jessie B begon te snotteren en zei dat ze hooikoorts had, ik denk dat de vloerbedekking op vloer en wanden vol zit met huisstofmijt. De kamer had ook geen ramen en het was erg bloedheet, ik kon wel nog ff snel douchen op gang. Ze begon met snel kussen zoals de meeste dat doen, maar na enige tijd kwam ze wat meer tot rust.
    Pzc was prima, beffen mocht ook en ze reed op mijn gezicht. De daad in missionaris afgemaakt en tijdens de daad bleef ze maar kreunen, ik denk dat de klik er niet echt was en heb ook maar 1/2 uur volgemaakt. Snotterend verliet ze de kamer en ik er achteraan.

In de bar kwam ik Nadine weer tegen, 25 jarige Roemeense, slank met half lang zwart haar en hele mooie grote pretoogjes. Ze vroeg waar ik was geweest, met jessie b zei ik.
    Ze bleef aan me plakken, maar op een prettige manier, dit is de klik. Is totaal niet waar ik meteen voor zou gaan, maar op één of andere manier trok ze me aan.
    Kom naar Marokkaanse ruimte boven zei ze, "no sex" samen hier naar toe gegaan en weer 1/2 uur met haar geknuffeld en gekust. Toch maar naar sleutel gevraagd voor 1/2 uur met uitloop naar 1 uur (€50/€75)
    Hier absoluut geen spijt van gehad, wat een top meid. Ze was 25 en had 2 kids, dit zag je wel voornamelijk aan haar borsten, deze zagen er leeg uit, maar haar enthousiasme en inspanning maken dat meer dan goed. Ook deze kamer was bloedheet, beide douches op de gang waren defect. Met haar gemakkelijk een uur volgemaakt. Ze vroeg nog om samen te eten, maar ik moest helaas gaan.
    Buiten onder de overkapping zaten ongeveer 7 meiden saai met met telefoon te spelen. Het was er dus al met al rustig, maar kan ook aan de dag liggen die ik uitgekozen heb.
    Wel viel het me op dat er veel jonge meisjes waren. Al met al een club waar ik nog wel vaker naar toe ga, maar de kamers dienen wel grondig gerenoveerd te worden, want deze staan in schril contrast met de rest van de club.

8. Onderstaande 2 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt ( 4 juli 2013),sofaking ( 4 juli 2013)

Last Online
    17 december 2014 @ 19:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Heb het gevoel dat de club de afgelopen weken weer in de lift zit.
    Alles is nu wel beetje af (zwembad, terras etc) en volgens mij net iets meer dames dan de weken ervoor.

Afgelopen week rond de 20 dames geteld en met het mooie weer veel activiteit op het terras.
    De BBQ viel helaas wat tegen met de nog iets te rauwe kippenpoten.

Blijft een erg mooie club die met beetje geluk echt wel in zich heeft om goede top club te worden.

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Mijn 5 of 6 laatste bezoeken hebben zich steeds in hoofdzaak op een enkele vrouw gericht, maar ik kan niet nalaten nogmaals te bevestigen dat ik met deze club in de buurt geen enkele reden zie nog ergens anders heen te gaan.

Damesaanbod: ruinschoots voldoende en zeer gevarieerd;
    Facilitieiten: beter dan thuis
    Eten: OK;
    Prijsstelling: ook al zit er soms wat variatie in wat de dames menen te mogen/moeten vragen, alles is af te spreken en het kan in NL blijkbaar niet anders geregeld worden, gezien de wetgeving;
    Service: zoals ik die tot nu toe heb ervaren bovengemiddeld - ik heb me niet laten verleiden door jaagstertjes; de vrouwen van "oude garde" (Anna, Angela, Suzan, Monika, Manuela, Sonja) stellen de norm en leggen de lat hoog.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    17 december 2014 @ 19:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Mijn 5 of 6 laatste bezoeken hebben zich steeds in hoofdzaak op een enkele vrouw gericht, maar ik kan niet nalaten nogmaals te bevestigen dat ik met deze club in de buurt geen enkele reden zie nog ergens anders heen te gaan.
    Dan zijn we natuurlijk wel even benieuwd wie die dame is

En de statement dat faciliteiten beter al thuis zijn vind ik wel under-statement....club ziet er bovengemiddeld uit. Zeker in vergelijking met LR, GT e.d.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 juli 2013 om 17:01

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Wie goed kan lezen is duidelijk in het voordeel. Maar allez, ik zal je helpen: de vrouw is Pools, en noemt zich Angela, en ik denk dat ze een paar jaar jonger is dan jij - gezien je gebruikersnaam (en ik weet dat ze een boel jaar jonger is dan ik).

En wat de overige faciliteiten betreft: OK - die zijn veel beter dan thuis
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    6 oktober 2013 @ 14:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Wie goed kan lezen is duidelijk in het voordeel. Maar allez, ik zal je helpen: de vrouw is Pools, en noemt zich Angela, en ik denk dat ze een paar jaar jonger is dan jij - gezien je gebruikersnaam (en ik weet dat ze een boel jaar jonger is dan ik).

En wat de overige faciliteiten betreft: OK - die zijn veel beter dan thuis
    Wel gisteren ook een leuke tijd gehad met een Poolse dame ginder, vandaag nog ganse dag zitten nagenieten, Polen stijgt echt wel in mijn achting.

Last Online
    7 maart 2023 @ 13:04
    Discussies
    16
    Thanks
    11.786

Standaard

Tja, dus was niet bij met lezen ..

Hollandmale was errrrug vlug met verzilversen vrijkaartje ..

En genoten, las ik ... op HMsnelheid ..

Het is je gegund !

Overigens een toprecensie qua opbouw en relevante info voor mij als beer in ieder geval !!

Heel goed voor de club, meen ik ook!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!

Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

Last Online
    6 oktober 2013 @ 14:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Kriebelt toch weer om vandaag eens langs te gaan. Nog nooit op zondag geweest dus wou eens vragen hoe het zit met de bezetting van dames en beren dan.

Last Online
    9 december 2022 @ 22:00
    Discussies
    7
    Thanks
    70

Standaard

vandaag weer eens een bezoek gebracht aan sixsens. Lekker zonnetje en op tijd binnen. Toen ik binnen was zag ik even niks meer binnen, van de volle zon in het donkere hol. Daar maakte Jessie D meteen gebruik van.
    Ik werd meteen de kino ingetrokken door Jessie D en haar vriendin, trio riepen ze en ze keken me vragend aan wat ik zou zeggen.
    Nee zei ik en ik werd op een kussen gedirigeerd. Jessie D kroop op me en bedelde om sex, begon spontaan een blowjob maar ik brak die af omdat ik ook eens een andere dvp wilde proberen. Viel wel tegen om dan af te breken, maar mijn gedachten waren iets sterker dan het vlees.
    Teleurgesteld droop ze af, wilde wel nog geld of een baco voor de bewezen diensten, maar ik ging hier niet op in. Zei in het begin later en bleef het herhalen, dus ik was duidelijk geweest.
    In de bar dames genoeg, mannen liggen buiten aan der pool en de dames blijven daar weg betreft de jacht, ik vroeg waarom en ze vertelden mij dat de mannen die daar liggen relaxen en voor iets anders komen ze wel naar de bar. klonk plausibel en kwam de leuke coco tegen. Deze duitse dame 1.75mtr groot en tattoo op scheenbeen en schouder zag er prachtig uit. Heb dan ook met haar gekamerd. 1/2 uur €50, uur €100.

Het was een rustige dag in SS en de dames lagen er wat onverschillig bij, heb wel met meerdere gepraat maar mijn geheugen laat mij in de steek wat namen betreft. Meeste dames vinden het wel relax in SS en er was vandaag een overschot aan dames. Mannen in de minderheid. Kwam natuurlijk ook weer mijn favoriet Nadine tegen, na wat knuffelen aan de bar met haar gekamerd 1/2 uur €50, uur €75. Nog wat gegeten en vlak voor vertrek kwamen de russen binnen, tsjonge wat een mooie dames, ene blonde en een met zuurstokrood haar. Moest helaas gaan, maar met pijn in het hard.

17. Onderstaande 2 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

SFL (18 juli 2013),Tiga (11 juli 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag SS/17/07/13:

Zoals de laatste tijd al vaker gezegd: de opwinding bij het saunaclubben is er af voor mij. Maar zo nu en dan zal ik mezelf nog wel verplichten om eens naar NL of Duitsland te bollen. Deze keer was de reden goed, want de Killer-Bull wou na lange tijd nog eens zijn toevlucht tot de hoeren zoeken. En zo konden we ook nog eens bijpraten, want helaas zie ik mijn goede vriend niet veel meer de laatste tijd.

Sixsens, een mooie club waar ik al eens prospectie deed met Rob45. Moet ergens in januari geweest zijn. We konden de club toen wel smaken, maar de mokkels waren lamlendig en er werd niet geanimeerd. Daarnaast waren er toen (ook in de namiddag) niet zo gek veel dames. Gisteren kwam ik met de Killer toe rond 12u30 en ging ik ervan uit dat het nog kalmpjes zou zijn. Het plan was om eventueel een massage te pakken of wat te relaxen op het terras of in de wellness.

Tot onze grote verbazing liep er heel wat vrouwvolk rond in de vroege namiddag. OK, met het terras, bar in de kelder en rond het zwembad lagen, zaten of liepen ze wel wat verspreid, maar ik ben toch van mening dat er makkelijk 25 dames aanwezig waren. In de loop van namiddag en avond kan dat wel opgelopen zijn tussen 30 en 35. En voor ieder wat wils! Alle leeftijden, maten, kleuren en gewichten waren voor handen. Puur op het zicht stond het ons aan en waren we aangenaam verrast.

Maar helaas was er ook een nadeeltje aan verbonden: veel opdringerigheid. Totaal het omgekeerde van wat Sixsens een half jaar geleden was. Nu moet ik altijd kunnen klagen, zal je denken… Maar een tussenweg te midden van de twee uitersten was toch aangenamer geweest. En je hebt natuurlijk ook de opdringerigheid die je in clubs als PHG of LR tegenkomt, maar dit ging verder. Ze gaven niet af en beten zich vast als hardnekkige teken. Zelfs wanneer je aangaf dat ze niet je type was, of je straks wel zou zien oftewel dat je zonder geld zat… Je moest ze verdomme van je weg duwen. Waarschijnlijk is dit algemene attitude over komen waaien met toch wel wat Roemeensen en ander Balkan-gespuis. Je ziet ook duidelijk twee groepen in SS. De Bulgaarse, Roemeense en ex-joego mokkels hopen samen… En aan de andere kant de Poolse, Duitse, Baltische en Spaanstalige mokkels. Maar goed: dat kan ook een momentopname van mij geweest zijn.

De Killer en ik waren nog niet aan neuken toe en zodus gingen we ieder op onze eigen manier relaxen. Hij op een zonnebed naast het zwembad en ikke wellnessen… Even sauna en even Jacuzzi. In het natte gedeelte was een muffe schimmelgeur merkbaar. Waarschijnlijk zit men met verluchtingsproblemen op die benedenverdieping. Geen ramen die open kunnen en dies meer. Daarna kwam ik terug samen op het terras met de Killer en deden we ons tegoed aan een stuk Limburgse vlaai. Na de vlaai meteen cappuccino zuipen in de bar onder. Daar was het kalmpjes, maar toch kregen we het gezelschap van een speciaal meisje. Janina luidde de naam. Ze had haar zinnen duidelijk op de Killer gezet. Maar hij bleek liever met zijn lamme kloten in het bubbelbad gaan te weken dan met haar gaan te neuken. Uiteindelijk kwam ze bij mij proberen toen ik in de Arabische chillruimte lag.

Ik vertrok na een lange presales toch met haar naar de kamer en dat lees je hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...021#post324021

De Killer kreeg op dat ogenblik bezoek in de Jacuzzi. En ook hij zou het voorspel daarna verder zetten in de kamer, alsook een goede portie communistisch geneuk: https://www.ijsberenforum.com/forum/...020#post324020

Na onze beide sessies liepen we nog enkele rondjes en troffen elkaar weder op het terras… Daar kwam men juist met het eten aandragen. Het was ook BBQ… Lekkere worsten trouwens. Op het buffet nog wat rauwkost en ook pasta met tomatensaus. Maar die saus miste wat kruiding… Zeker wetende dat de kok van zijn toren blies dat hij een heuse Italiaan was. Na het vreten zonderden we ons terug af naar de kelder… Daar dronken we nog wat aan de bar. En al snel kregen we het charmante gezelschap van 2 vriendinnekes. Een Spaanse en een Bosnische die voorts weinig met de andere meiden leken op te trekken. De Spaanse kwam rond mijn nek hangen en de Bosnische onderwierp zich aan de Killer-Anaconda.

De Killer vertrok uiteindelijk met deze kleine moslima, ook al was ik van mening dat ze niet op de eerste rijen stond toen Allah, de almachtige, de schoonheid aan het uitdelen was. Maar goed, om deze dame gaat het dus:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...lly-(Bosnisch)

Ikzelf vertrok na een dosis geflirt met de Spaanse Jessica. Meer details lees je hier dan weer:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...sica-(Spaanse)

Toen we terugkwamen van de kamer en elkander na de nodige omwegen en afschepingen van enkele pekeltrutten weer tegenkwamen, besloten we even gaan te liggen bij het zwembad. Daar zat een groep Vlamingen met enkele mokkels ellende te verkopen in het zwembad. Veel blabla, weinig boemboem… Eentje van hen was ook wel 3 of 4 keer op de kamer geweest, maar na nadere toelichting van een bepaald mokkel, bleek dat hij niet veel soeps was. Geen grote bek meer zonder zijn vriendjes, problemen om erectie te behouden en nogal gierig op zijn geld. En er liepen ook nog wel andere karikaturen rond: een Indiër of Pakistani die schuimwijn zat te zuipen alsof het limonade was. Zijn tronie en omgang met de mokkels was lachwekkend… Alleen denk ik dat het voor de dames beter easy money was dan bij die Vlaming. Naast onze donkere vriend, waren er ook nog enkele Nederlanders flink beschonken, maar die lokten bij mij en sommige dames andere reacties uit en ze mogen onbewust blij wezen dat de Killer erbij was of ze lagen nu bij te komen met hechtingen op hun bakkes!

Op dat vlak wil ik wel duiden dat de club niet streng is. Noch voor gasten, noch voor dames. Wat mij persoonlijk stoorde was dat alle mokkels buiten op het terras continu bezig waren met hun smartphones. Dat oogt gewoon niet fraai en dus zouden ze er beter iets aan veranderen van de club uit. En zo ook aan de zatlappen die de bardames lastig vallen, enkele glazen omver stoten en de mokkels lastig vallen met eindeloos gelul terwijl ze toch niet denken te neuken. Om niet volledig negatief te zijn, geef ik ook graag een positief punt: er is gelukkig geen aandeel uit de Magreb in die club aanwezig… En dat is dan weer beter ten opzichte van sommige andere clubs. Maar ook hierover kan ik niet in de ganse lijn oordelen, want dit is slechts mijn tweede bezoek en een momentopname dus.

Terwijl ik zat te denken dat de hele hoererij en de clubs één theater zijn met altijd hetzelfde dat te gebeuren staat, was ook mijn geilheid ver zoek. De Killer zou over een uurtje naar huis vertrekken en ik was aan het overwegen om samen met hem het pand te verlaten. Niet naar huis, maar ik zou nog onderweg kunnen stoppen te Valkenburg om wat op een terras te hangen.

Uiteindelijk kwam er toch nog een geile sloerie tegen me aanrijden… Eentje die je niet zomaar wegduwt met haar stoere tats op haar rug. Ze was toch lief en makkelijk in omgang… Ze had ook iets speciaals over zich en omdat ze een raszuivere Poolse was, besloot ik de gok toch te wagen. Die gok werd zelfs bijna mijn dood, maar uiteindelijk was ik blij om met haar gerotzooid te hebben. De hele uitleg lees je onder volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...3-Kim-(Poolse)

Na mijn bijna overlijden en het onderonsje met wilde Kim oftewel Kim Wilde, kom ik terug in de bar onder. Daar tref ik de Killer die zwaar zonder centen zit en bijgevolg naar huis wil. Ik doe hem een voorstel om nog wat geld te lenen, maar de brave man heeft er geen oren na. We geven elkaar een innige knuffel en met tranen in de ogen scheiden onze wegen. De Killer vlamde met zijn Anaconda-mobiel terug naar huis en ik besloot nog enkele rondjes te lopen. Hoe mooi sommige wijven ook waren en hoe geil ze er soms ook bijliepen, het kon me geen barst schelen… Meer nog: ze mochten van mij met het hele prostitutiemilieu in de stront zakken.

En net wanneer ik overweeg om definitief te stoppen met hoerenlopen en de club te verlaten, loop ik tegen het begeerlijke lichaam van de Litouwse Anna. Voor mij een oude bekende. Ze is mijn type wel en ik had de vorige keer in januari al een heel goede sessie met haar. Zelfs nu er meer mokkels present waren, was ze nog steeds de mooiste van allen… We babbelden wat op de sofa buiten en ik genoot van even rustig samen te zijn met haar. Ze rookte de een na de andere sigaret en speelse doch opwindende aanrakingen volgden elkaar op. Ze was al een bezig bijtje geweest vandaag… Ze is berucht bij het vaste clienteel, zoveel is zeker. Op gegeven moment neemt ze mijn hand vast en vraagt me vriendelijk om naar de kamer te gaan… Ze heeft het zwaar gehad, ze vertrouwd me ook toe dat ze één van die zatte Nederlanders over zich gehad heeft en waarschijnlijk zal minstens één van die doldwaze Vlamingen ook wel over haar heen geweest zijn. Ze gaf aan nog zeer goed te herinneren dat ik de vorige keer heel lief voor haar was en daarom wou ze met mij de kamer op. Bullshit: alles wat ze extra verdient is mooi meegenomen… Dat zal de ware reden wel zijn. Maar niettemin was ik wel vertederd door haar woorden en vertrokken we toch naar de kamer. Link Anna: https://www.ijsberenforum.com/forum/...019#post324019

Na Anna heb ik niet veel meer uitgevreten. Nog wat gehangen in de zetels en bij regelmaat nog een wijf op me gehad dat kwam zeuren om nog met haar mee te gaan. Onder hen ook Nelly van de Killer en Janina, mijn eerste wip van de dag. Ik kon de boot verder afhouden en uiteindelijk ging ik me douchen.

4x fuckie-fuckie op één dag, het was mooi geweest. Wie me dat die ochtend had wijsgemaakt, die had ik uitgelachen en voor zot verklaard. Ik was totaal niet geil en had niet eens zin om naar de clubs te gaan. Ik kon er zelfs vrede mee nemen om niet te wippen die dag. En zie; uiteindelijk neuk ik 4x alsof het weer volop mijn hoogdagen zijn.

Mijn laatste frustratie die ik hier wil ventileren: ik heb problemen met de 100€ voor een uur. Ofwel doet de club er wat aan en verplichten ze al die mokkels om terug 75€ te vragen… Oftewel stopt de club met van de daken te schreeuwen dat een uur slechts 75€ kost. Het was de Killer zijn eerste keer in Sixsens en hij kreeg bij de toelichting ook te horen dat dit het gangbare tarief is. Ik denk dan dat de club beter zwijgt over de prijzen en dat ze die wijven gewoon hun zin laten doen… Zullen we wel zien waar we dan uiteindelijk uitkomen met hun economische breinen.

OK, ik geef toe dat ik liever 75€ voor een uur betaal en die mokkels dan nog wat extra fooi toestop, maar uiteindelijk zit ik er niet mee om 100€ op te hoesten… En wanneer het dan nog heel goed is, dan geef ik zeker fooi. Maar in dat geval ben ik van het principe dat er ook een vol uur dient geklopt te worden. En dat je achteraf ook geen ellende en gedoe krijgt over die tijd. Die mokkels hebben een klok, in de club hangt een klok, de theke heeft een klok en een register en ik heb een horloge. Je gaat me toch niet vertellen dat ik het uur niet juist kan aflezen. Ik heb twee maal gedoe gehad ivm de tijd en op dat vlak voel ik me achteraf besodemieterd. Ik ben niet de man die gaat janken bij de directie of theke… Maar ik zou me toch kunnen voorstellen dat hier vaker klachten over komen en dat ze daar eens juiste richtlijnen over gaan invoeren.

Maar ach, uiteindelijk hebben we een lekker gevuld dagje kunnen beleven… Rond 22u45 ben ik ervandoor gegaan en stopte nog in Valkenburg. Helaas was het daar kalmpjes ondanks de vakantieperiode. Ook weinig mokkels die alleen waren. Dus na enkele drankjes op het terras ben ik hem daar ook maar gesmeerd.

Ruski-Ruski-Muzikkkkkkk >>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=SYAf3JEB7Xc
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

19. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

aamu (18 juli 2013),Badslippers (19 juli 2013),Flyerke (18 juli 2013),LittleJoe (18 juli 2013),Megaboob (20 juli 2013),noglangnietuitgewandeld (19 juli 2013),rob45 (19 juli 2013),sofaking (18 juli 2013),Wijze grijze (19 juli 2013),zwembroek (19 juli 2013)

Last Online
    31 maart 2021 @ 23:24
    Discussies
    6
    Thanks
    202

Standaard

De sixsens is een club die langzaam maar zeker evolueert.
    In feite, mijn eerste bezoek maakte me ontdek een nieuwe club, een beetje raar, omdat alles in de kelder .

Dan zie ik de vacht en toen mijn bezoeken dat de line-up was een betere kwaliteit.

Vandaag, de club heeft een zwembad!

Tot mijn laatste bezoeken vatten, vond ik enkele pareltjes!

Roemeense INA : een perfect lichaam en een top-vliegprestaties.
    Roemeense Vanessa: pure GFE
    Roemeense ALICE : jonge lolita, nieuw tot het beroep, een zeldzame en pure onschuld.

Mijn nieuwe thuis!

21. Onderstaande leden hebben Jaeger-Lecoultre bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke (19 juli 2013)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Op dat vlak wil ik wel duiden dat de club niet streng is. Noch voor gasten, noch voor dames. Wat mij persoonlijk stoorde was dat alle mokkels buiten op het terras continu bezig waren met hun smartphones. Dat oogt gewoon niet fraai en dus zouden ze er beter iets aan veranderen van de club uit. En zo ook aan de zatlappen die de bardames lastig vallen, enkele glazen omver stoten en de mokkels lastig vallen met eindeloos gelul terwijl ze toch niet denken te neuken.
    Zolang je het maar niet waagt om in het binnengedeelte (met uitzondering van het wellnessgedeelte) rond te lopen zonder badjas want dan staat de security naast je .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 15:22
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...00_-per-uur%29

Nogmaals eens voor de zoveelste keer herhaald dat ook het Nederlandse Saunaclub model alleen kan bestaan bij de formele onafhankelijkheid van de dames die in een club werken. Zo werkt het dus ook in Sixsens.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    24 maart 2017 @ 20:03
    Discussies
    9
    Thanks
    90

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Zolang je het maar niet waagt om in het binnengedeelte (met uitzondering van het wellnessgedeelte) rond te lopen zonder badjas want dan staat de security naast je .
    Het zit je blijkbaar wel hoog als je dat ene incidentje na al die tijd nog niet kan loslaten.

Ik loop altijd met mijn badjas rond mijn middel - behalve uiteraard in t restaurant- en meestal is dat geen probleem. Indien ik wel, om de één of andere reden (iemand neemt er aanstoot aan of wat dan ook) mijn badjas normaal moet dragen zal iemand van t personeel me dat gewoon vriendelijk komen zeggen. Dat kan security zijn, de barvrouw,... Maar altijd zeer vriendelijk.
    En ja, dan is het zweten en puffen, maar enkel in de bar. En daar moet je met dit mooie weer niet persé lang blijven want ook op t terras is drinken, mogelijkheid om n sigaretje te roken en meer dan genieg dames voor n babbel of meer...

25. Onderstaande 3 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (22 juli 2013),Flyerke (21 juli 2013),Johnny99 (21 juli 2013)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het zit me niet hoog, het feit zelf maar het is (voor mij preutse belachelijke regel, waarvoor ziet men u als men u laat zweten tot en met in je pak?) de manier waarop het gebeurt . Trouwens, wie neemt er nu in een seksclub aanstoot aan bloot, gekker moet het niet worden. Ik kwam er steeds en opeens was het té warm (ook in de winter in de bar, dames lopen bloot dus moet het zo warm zijn). De bazin zei me dat het geen probleem was om met handdoek rond te lopen. Ineens na 15 bezoeken word ik op grote afstand gewaarschuwd dat ik onmiddellijk mijn badjas moet aantrekken (met de gebaren er bij). Gevolg: alle heren en dames bekeken me alsof ik een misdadiger was. Zo behandel je geen klanten. Ik kom er nooit meer! Bovendien zijn er nog stupide zaken voor een seksclub. Dames mogen in de HWP ten hoogste heel braaf naast je komen zitten, appelsiensap was in de prijs inbegrepen, dan weer niet, dan weer wel maar wel aangelengd met water, kom hè. Drank moet je het meeste van de tijd beneden in de bar gaan halen als je helemaal boven aan het zwembad zit (en dan telkens badjas niet vergeten aan te doen). Onder ruikt het schimmelig. De dames vragen de prijzen die ze zelf leuk vinden. Regelmatig is er discussie over de tijd op kamer (Oost-Europese klokken lopen sneller?!) en er is geen registratie en het management komt niet tussen. Ook niet echt leuk, die discussies steeds. In de winter een donker hol.... Zo, ieder gaat natuurlijk naar de club die hij graag bezoekt om wat voor reden ook maar ieder komt ook ergens niet om wat voor reden dan ook .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Het zat hem zelfs meer dan hoog gezien het uitgebreid in herhaling vallen over een tent waar de beste man niet eens meer wil komen :-)

28. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (23 juli 2013),Flyerke (22 juli 2013),Johnny99 (22 juli 2013),NB100 (22 juli 2013)

Last Online
    12 januari 2016 @ 09:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen zondag ben ik nog eens langs ss gereden. Het was er rustig, ik schat een stuk of 15-20 meisjes, blijkbaar hoofdzakelijk Roemeens. Zelf voornamelijk in het zwembad en op het terras vertoeft. Wat me opviel tegenover vorig bezoek (april) was dat er veel minder gejaagd werd door de dames. Wellicht zat daar de temperatuur ook voor iets tussen. Toch 1 korte sessie gehad in de relaxruimte beneden door een dame van wie ik de naam al lang vergeten ben (ik herinner me vreemd genoeg wel dat ze uit Macedonië komt)
    Af en toe toch leuk om van al dat moois te genieten.

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Twee weken geleden op zondagavond een heel lief Roemeense DVP mee naar de kamer genomen (of zij mij?). Ze werkte er pas onder de naam Nicky. Ze werkt(e) eerder ook in Freude 39 onder de naam Nora. Mooi klein jong peroxideblonde roemeense, met zwart omrande ogen (cleopatra style) Makkelijk te herkennen dus. Kenmerken: 22-25 jaar, slank / 1.65m, Cup B, wel tattoo maar geen piercing.

Heeft iemand haar misschien nog gezien?

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Een wetenswaardigheidje wellicht:

Bij navraag blijkt dat als je tien keer binnenkomt voor het dagtarief (Euro 55,00) je de eerstvolgende keer gratis naar binnen mag. Dit geldt niet voor de andere tarieven, zo is mij verteld, dus bijv. niet voor de entreeprijs van Euro 35,00 voor twee uurtjes en ook niet voor de entreeprijs van Euro 40,00 die geldt als je voor 14:00 uur of na 22:00 uur komt.

Het is aan te raden om de thekefrau hier zelf even op te attenderen als je (voor het dagtarief) binnenkomt. Je geeft dan een naam op waar zij telkens bij noteert wanneer je geweest bent.

Prima actie, lijkt mij!

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Dinsdag de club weer eens bezocht en dankzij het mooie weer vooral van het buitengebeuren kunnen genieten.

Alvorens ik me daar echter op kon storten had de mooie Maya mij al geschaakt voor een orale sessie op het dakterras, eigenlijk dus ook een stuk van het buitengebeuren.... mmmmhhh..

Daarna lekker relaxen aan het zwembad waarin enkele dames waaronder de aantrekkelijke Eva lekker aan het dollen waren. Om de pret te verhogen probeerden ze wat mannen het water in te lokken en dat is ze ook bij ondergetekende gelukt. Wat een feest, lekker dollen met wat dames waarvan Eva overigens geheel naakt was! Regelmatig kwam ze boven water uit met haar mooie borsten en lekkere kontje, een prachtig gezicht. Het was een heel gemoedelijke en vriendelijke sfeer en hoewel een aantal dames graag met iemand naar een kamer wilden werd er door geen enkele dame echt gejaagd of gepusht. Heerlijk ontspannen sfeer met veel lol, zo mag de dag wel eeuwig duren!

's Avonds werd de BBQ aangemaakt en werd er smakelijk gegeten, ook hier weer een gemoedelijke en ontspannen sfeer.

De nodige gesprekken gevoerd met zowel dames als beren, later gezellig naar binnen getrokken naar de bar en daar nog een belofte aan Maya ten gelde gemaakt: massage (van mij aan haar) in de kino. Dat vond mevrouw niet verkeerd... Uiteindelijk tegen 01:00 (sluitingstijd) uiterst tevreden naar huis getogen.

Deze club is, zeker met de uitbreiding van het buitengebeuren, mijn absolute favoriet!

33. Onderstaande 8 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

aamu (28 juli 2013),Big30 (26 juli 2013),Dolfie (26 juli 2013),Eddy_V (26 juli 2013),Flyerke (26 juli 2013),hansdordt (26 juli 2013),Ties85 (26 juli 2013),wervelwind (26 juli 2013)

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten