Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 526 t/m 550 van 782
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

S&F 17 april:
    Misschien ter zijde maar ondenkbaar dat ik het niet zou vernoemen: de zondagbrunch in Planet Eden stelt niets speciaals voor. Het is het ruime ontbijt van elke dag.
    S&F vandaag:
    Vandaag 4 soorten fruitsappen in de inkomprijs. Zondag = brunchdag en debrunch was zeer gevarieerd, lekker en uitgebreid. Is er ook fruitsap op gewone buffetdagen?

Wat moet ik nu geloven of ben je er een zondags-kwis van aan het maken want als het ontbijt niet goed is dan ga ik niet naar de club want een goede beurt begint altijd met een goed ontbijt anders blijft hij niet hard en kan mijn leuter zich niet voortbewegen in het sappige grotje van een lekkere dvp.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Je moet gewoon alles van mij geloven. Dat ik dat over die geweldige brunch speciaal vermeld is nét omdat het vorige keer gewoon niets extra's inhield en afgelopen zondag super was .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    27 december 2024 @ 03:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Unglücklich Totentanz in Merzenich - das Paradies stell ich mir ganz anders vor

Vor ein paar Wochen führte mich eine "Einladung" mal wieder nach Merzenich in den Planet Eden, wie er mittlerweile heißt. Den Club hatte ich seit der damaligen zweiten oder dritten Wiedereröffnung Mitte November 2010 nicht mehr besucht.

Ich traf an einem Samstag gegen 16:30 auf dem Parkplatz ein, etwa ein Dutzend Autos waren dort geparkt, 2 davon gehörten aber der Werbung nach eindeutig zum Club, es roch also nach gähnender Leere.

Es wurde geöffnet und ich stand an der Theke vor einer jungen Empfangsdame, die anscheinend dachte, ich habe mich verlaufen. Denn bisher wurde ich beim Betreten eines Clubs noch nie gefragt, ob man mir helfen könne.

Mir wurden die Preise erklärt - die wechseln dort bekanntlich häufig - bis 14:00 ist ein Eintrittspreis von 35€ zu zahlen, danach sind es 50€. Softdrinks und Kaffee/Tee sowie Bier vom Fass sind kostenlos, div. andere Erfrischungsgetränke, Säfte und Alkohol gibt es nur gegen.Extra-Bezahlung. Getränke gibt es nach wie vor nur in billigen Plastikbechern. Das Essen wird neuerdings á la carte bestellt und abgerechnet, im HH-Eintritt sind 10€ Essenverzehr inclusive, im 50€ Eintritt kann man für 20€ Essen bestellen, Mehrverbrauch ist beim Verlassen des Clubs nachzuzahlen. Freikarteninhaber müssen ihre Speisen komplett selbst bezahlen.

Eine Stunde auf dem Zimmer soll lt. Empfangsdame nun 75€ kosten. Wie es in der Praxis dann tatsächlich aussieht, kann ich nicht beantworten.

In der Umkleide hat sich nichts verändert, die Duschköpfe sind mittlerweile ziemlich verkalkt und das Wasser spritzt überall hin. Das Licht in der Dusche war kaputt, so daß es in der Dusche stockdunkel war.

Der Barraum wurde umgestaltet. Mit "Schnurvorhängen" wurden einzelne Bereiche angetrennt und darin Sofas aufgestellt. So wirkt das ganze viel freundlicher und nicht mehr wie eine große Bahnhofshalle. Allerdings war es für mein Empfinden im Barraum um einiges zu dunkel. In der Ecke bei den Daddelautomaten gibt es mittlerweile einen Billiardtisch.

Im Wellnessbereich hat sich eigentlich nichts verändert. Die Sauna ist immer noch zu kalt (75-78°), das Dampfbad immer noch zu heiß und der Whirlpool ist einfach so kalt, daß ich während meines ganzen Aufenthaltes nicht eine Person darin gesehen habe. Wenigstens gibt es mittlerweile Handtücher im Wellnessbereich, so daß man nicht mehr bis zum Empfang laufen muss. Bis auf vereinzelte Personen in der Sauna war der ganze zweite Gebäudekomplex komplett verwaist. Auch ein Masseur war nicht zu sehen. Eine Künstlerin konnte in aller Seelenruhe ihrer Arbeit nachgehen und die Wände links im Dampfbadbereich mit Wandmalereien verzieren.

Ich hatte die Umkleide gerade verlassen, da hat mich an der Tür schon die erste Frau angesprochen. Diese - Vanessa aus Bulgarien - stellte sich später als die einzige halbwegs attraktive heraus, die ich an dem Tag sehen konnte. Beim ersten Rundgang entdeckte ich noch ganze 3 weitere Frauen. Samstagnachmittag waren gegen 17:00 also ganze 4 Frauen im Haus!! Vielleicht waren ja noch 2 oder 3 auf dem Zimmer? Nur mit wem? Die Anzahl der Autos auf dem Parkplatz passte jedenfalls ziemlich genau zu der Anzahl der Gäste im Speisesaal. Die schauten dort alle Fußball.

Nach dem Rundgang setzte ich mich an die Bar, schon kam Vanessa wieder zu mir. Nachdem ich sie abgewimmelt hatte, stand sofort die nächste auf, kam zu mir und versuchte ihr Glück, direkt danach die beiden anderen. So etwas mag ich eigentlich überhaupt nicht, ich kann es aber irgendwie sogar verstehen, denn Gäste scheinen fast eine Rarität zu sein.

Gegen 18:00 waren etwa 8-10 Frauen zu sehen, beim Verlassen des Clubs um 21:00 etwa 20 Frauen und etwa ebenso viele Männer. Autos konnte ich dann 22 auf dem Parkplatz zählen. Die Frauen waren anscheind bis auf eine Deutsche alle aus Rumänien und Bulgarien. Ich bin kein Ethnologe, würde aber fast alle als Roma und Sinti einstufen. Wer auf diesen Frauentyp steht, dem dürfte es hier gefallen.

Mir war klar, hier finde ich heute nichts und ich wollte eigentlich gegen 18:00 direkt wieder verschwinden und nach Elsdorf fahren, doch ich war mir nicht sicher, ob ich dort das Bundesliga-Abendspiel schauen könnte. Also blieb ich noch, um mir das Spiel anzuschauen. Da ich Hunger hatte, inspizierte ich die Speisekarte. Hier gab es u.a. diverse Vorspeisen und Suppen, Spaghetti (7€), Putenschnitzel (9€), Pasta mit Fleisch (9€), Putenstak vom Grill (11€), Fischgerichte (ab 11€) und Rumpsteak (ab 16€).

Ich bestellte Lachs vom Grill in Safransauce mit Kroketten und ein kleiner gemischter Salat war auch dabei. Die Zubereitung sollte etwa 10 Minuten dauern, gewartet habe ich rund 30 Minuten und die Portionsgröße war ein Witz. 2 kleine Streifen Lachs und 5 Krokettchen in der Größe meines kleinen Fingers für stolze 11€. In einem Restaurant hätte ich vermutlich den Geschäftsführer kommen lassen und mich wg. der Portionsgröße beschwert. Geschmacklich war es aber ganz ordentlich.

Nach Ende des Fußballspiels habe ich noch eine zweite Saunarunde mit anschließendem Aufwärmen im Dampfbad eingelegt und den Club gegen 21:00 wieder verlassen. Beim Verlassen wurden von der mittlerweile gewechselten Empfangsdame die 11€ kassiert. Eine Nachfrage, wie es mir gefallen habe, gab es nicht. Im Babylon waren übrigens um kurz nach halb zehn (also wenige Stunden vor Feierabend) mehr Frauen und Gäste anwesend als im zigmal größen Planet Eden, der bis 5 Uhr morgens geöffnet hat.

Fazit Planet Eden: Daß der Club scheinbar überhaupt nicht läuft, wundert mich nicht im geringsten. Auch die einfachsten Fehler hat man in rund 2,5 Jahren nicht abstellen können. Ich kann zudem behaupten, wohl noch nie in einem Großclub mit einem (für mich) derart schlechten Frauenangebot gewesen zu sein.
    Laatst gewijzigd door Deepreamer; 11 mei 2013 om 02:30
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

4. Onderstaande 3 leden hebben Deepreamer bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (11 mei 2013),hansdordt (11 mei 2013),Wijze grijze (11 mei 2013)

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

haha, Deepi...ich bin noch nie !!! seit der Eröffnung dagewesen ! Das wird nie was da und braucht man(n) sich nicht antun. Alle meine Voraussagen sind bisher immer eingetroffen. Gr. Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:17
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Commentaar van die Deutsche Rudi's hierboven gaat blijkbaar over einige Woche terug en is wat mij betreft outdated. Ben de voorbije week een 3tal keer terug naar de oude stal gegaan en het is me telkens meer dan bevallen. Toegegeven, in het verleden waren er periodes met "slechts" een 15tal dames voor 5 beren, maar afgelopen week ging het telkens om 25 dames en - gespreid van smiddags tot middernacht - een 40tal beren. In ieder geval complimenten voor de recente aanwervingspolitiek, want die bekoort me meer dan behoorlijk! Ook gisteren weer, na 2 slopende sessies met Carina (langharige D-cup) en die andere Carina (kortharige lolita), verscheen plots ouwe gouwe Jeanette ten tonele!!! Deze Duitse bondine (1,70m, 50kg, silli-C/D-cup) had - net als ik overigens - deze club een 4tal maanden aan de kant geschoven ten voordele van een superdeluxe privathaus en kwam recht van Malibu Beach de bar binnengewaaid. Na enkele tussenhaltes bij haar bekende gasten, hield ze bij mij halt en een hartelijke begroeting en dito gesprek volgde. Kamergang volgde en deze blonde stoeipoes is er waarachtig 1 uit de 1000! Ze kan zo van sex genieten, dat je nooit de indruk hebt een nummer te zijn. Enkele uurtjes later noch een uur met haar aan de bar gekeuveld over private stuff en over gekke verhalen met klanten alvorens we - weliswaar apart - de tent verlieten.

De slotsom potverdikkie is dat er naast de betere casting van de voorbije weken ook nog eens een toppertje uit de oude doos wieder da ist! Snel nog maar eens in mijn budgetberekeningen duiken.............

7. Onderstaande 2 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (13 mei 2013),Big30 (11 mei 2013)

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Ik sprak met de receptioniste nog even kort over de brand en o.a. over de ontbrekende reactie van het management naar mij toe. Haar antwoord: “misschien is de brievenbus nog niet geleegd?” Dit antwoord scoorde meteen maximaal op mijn mutsenschaal. Of hele domme meid, of een management dat bij gebrek aan WC-papier dan maar de klachtenformulieren gebruikt.
    Ik lees dit nu pas maar ik vind dit wel een beetje naief....
    Er kan namelijk nog iets met dat papier gebeuren, iets met hitte en rook....

9. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Wijze grijze (13 mei 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag PE/29/05/13:

-Van onze allerbeste ome Willem had ik nog een vrijkaart voor Eden, bij deze dank daarvoor!
    -Rond 13u toegekomen in Planet Eden
    -Nog niet veel te beleven, op 5 of 6 mokkels en één andere klant na.
    -Eentje beet zich toch als een pitbull vast in mijn been: de mollige Erika!
    -Dit tegenvallende tafereel lees je in deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...dit-een-non-go!
    -Meteen na deze negatieve gebeurtenis zonderde ik me af in het wellness gebouw
    -Op de weg daar naartoe stond een gedenksteen daar waar Cupido zichzelf bijna verongelukte tegen een paal na het nemen van een hellinkje.
    -Helaas voor Cupido en onze andere gehandicapte medeberen hebben ze dat hellinkje vervangen door een trapje.
    -Cupido kan voortaan schansspringen met zijn kar, indien ie richting wellnessgebouw wil!
    -Daar was ik een halfuur alleen en relax, maar enkele pientere dames hadden me na een tijdje al gelokaliseerd
    -Deze 2 pientere dames luisterden naar de namen Victoria en Vanessa, beiden Bulgaars.
    -Na een aftastend gesprek ging ik voor een trio.
    -Dat het vrij goed was, kan je in deze link nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ria-en-Vanessa
    -Na de trio, even douchen en de sauna in.
    -Toen ik weer in het andere gebouw kwam en aan de bar ging zitten, was er al iets meer nijverheid.
    -Ik tel rond de 8 klanten en een stuk of 15 dames
    -Bij een ommetje rond de bar stuit ik onverwachts op het mooiste meisje van de klas
    -Het was de Roemeense Dana met haar zandloperfiguur en appetijtelijke kont!
    -Met haar nog wat liggen prullen in de sofa en een vieruurtje gaan nuttigen in de eetzaal.
    -Na een stuk cake was ze toe aan een sigaret en vergezelde ik haar naar buiten.
    -Ze kreeg het koud, ik had het warm en op den duur stond ik botergeil.
    -Met Dana vertrok ik uiteindelijk ook naar de kamer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ana-(Roemeens)
    -Na Dana nog wat gedronken aan de bar, waar ik rond 19u iets van een 20mokkels telde
    -Line up was divers en in orde dus.
    -Je had uiteenlopende leeftijden, je had blond, je had donkerharig en ook uiteenlopende maten en gewichten.
    -Voor ieder wat wils dus, alleen was het haast allemaal Roemeens en Bulgaars van afkomst!
    -Ik heb enkel gegeten van het buffet en dus niet betaald voor een gerecht van de kaart.
    -Op de kaart stond een ruim aanbod, maar het eten van het buffet was voldoende smaakvol en genoeg voor mij.
    -Na het avondvreten, was ik het tempo zo’n beetje kwijt.
    -Rond 20u zullen er tussen de 20 à 25 mokkels aanwezig geweest zijn.
    -Mogelijk kan dat aantal uitlopen naarmate het later wordt, maar ik bleef maar tot 21u.
    -Opeens raakte ik toch weer aan de praat met een andere Roemeense: Carina.
    -Een hele poos zitten babbelen over de dingen des levens, zowel in de zetel, als buiten toen ze wou roken.
    -Met deze lieverd ook nog het bed ingedoken. Lees maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...rina-(Romania)
    -Het was al even voorbij 21u toen ik me ging wassen en mijn kledij weer aantrok.
    -Naar mijn smaak is PE een mooie en moderne club.
    -Ten opzichte van mijn laatste bezoek 2 jaar terug was het personeel nu veel vriendelijker…
    -… en bovenal werd er nu niet moeilijk gedaan over mijn vrijkaart.
    -Ook het eten was naar behoren en de info betreft gebruik van club en dames was zeer duidelijk!
    -Tot de volgende keer…
    -Hasta la vista, baby: https://www.youtube.com/watch?v=vygQZ9hYqyE

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

11. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (30 mei 2013),hansdordt (30 mei 2013),Stief ( 1 juni 2013)

Last Online
    29 oktober 2023 @ 09:50
    Discussies
    2
    Thanks
    11

Standaard

Bezoek 6/6/2013

Gisteren met het mooie weer leek me de ideale dag om het vrijkaartje te gaan verorberen.
    Aangekomen om 11.30 u.
    Dit is met grote voorsprong de mooiste en grootste club die ik ooit heb gezien. Prachtige faciliteiten, wellness top,resto heel goed, zwembad super. Alleen... er waren weinig meisjes, heb er zo'n 10-tal gezien en zelfs met eentje gekamerd.
    Het was zo slecht dat ik haar naam ben vergeten. Het was een Roemeens meisje in gele bikini, met een superlijf, maar uitermate ongeschikt voor deze job. Kust niet, geen PZC, bij het neuken hield ze continu het condoom vast. Ik vond het op de duur grappig. Dit meisje zei me zelfs dat er meisjes zijn die alles doen voor geld, zelfs PZC en FT. Stel je voor!

Was er samen met een vriend en die had ook al een niet zo denderende ervaring met ene Gina (blond meisje, zwarte lingerie), zodat we tegen 13.00 u besloten om het pand te verlaten.
    Ik ga hier nooit mee terug, tenzij de line-up van Babylon integraal naar daar verhuist. Geen sfeer, club lijkt me gewoon te groot voor het volk dat er maar was.
    Zou een superclub kunnen zijn. Is het nu misschien voor wie vroeg aankomt en een hele dag wil zonnen, zwemmen, eten en drinken. Dan is die 35 € goed besteed.

Zijn dan ook verhuisd naar Babylon, een 20 km verderop.

13. Onderstaande 2 leden hebben joo bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos (13 juli 2013),hansdordt ( 7 juni 2013)

Last Online
    15 mei 2018 @ 21:33
    Discussies
    25
    Thanks
    127

Standaard

Ik ben vandaag geweest van 15:15 tot 20:15. Volgens de theke waren er 30 vrouwen binnen, ik denk dat het er toch wel zo'n 20 waren en er zaten toch wel een paar lekkere tussen hoor. Het was een prachtige zonnige hete dag en heel veel roemenen gingen het zwembad in. Ik heb er een paar lekker mogen insmeren met zonnebrand creme.

Ik zag 1 auto staan met nederlandse kentekenplaat maar ik heb niet kunnen ontdekken wie dat nou was. Ik vind het altijd wel leuk om hier en daar een praatje
    te maken met andere hollandse ijsberen. Daarom blijf ik toch graag wat dichter bij de grens. En om je alleen maar met die betaalde wijven te vermaken, dat gaat mij
    toch wel een beetje vervelen na een poosje daarom heb ik het niet laat gemaakt vandaag.

Het barbeque vlees was gewoon goed. Het is een mooie club. Ik zal hier nog weleens komen. Ik heb vandaag niet gekamerd , ik verloor de lust een beetje door de hitte. Ik heb nog wel leuk contact gehad de hele dag met valentina, 22 jaar. Ik ga komende week nog weleens terug nadat ik mij wat meer heb ingelezen over de dames op dit forum. Helaas hadden ze geen wireless internet ter beschikking anders had ik het daar gedaan en waarschijnlijk toch nog wel een vrouwtje gepakt. Enig minpuntje en wel belangrijk om te melden aan u allen is pas op uw bezittingen. Het is mij daar vandaag overkomen dat ik mij vergiste in de kleding locker. I opende 86 per ongeluk en ik werd gek want ik zag dat mijn tas er niet in zat. Meteen merkte ik dat ik locker 85 gebruik. En jawel daar zaten mijn spullen. Ik heb meteen dus mijn geld en sleutels en alles in het kluisje gestopt, iets wat ik bij acapulco bijvoorbeeld nooit doe. Ik heb het uiteraard even gemeld bij de manager en die geloofde mij niet en wilde het zien .. en natuurlijk toen werkte het ook inderdaad niet meer ! (waarschijnlijk omdat iemand na mij 86 in gebruik heeft genomen en daardoor het mechanisme eventjes anders is gaan zitten. Ja , het lijkt een beetje wazig verhaal te worden , maar lieve mensen pas ermee op want dit is geen gelul

15. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (15 juni 2013)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Bovenstaand verhaal kan ik bevestigen. Ik vergiste me ook een tijdje geleden van kastje en geraakte er ook zo in. Je kan echter niets zeggen want ze vragen je om de lockertjes te gebruiken en het hangt ook aan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Pfeil ENORM POTENTIAL

Second visit to the club which has a huge potential if it was best used... Put 1 minimum of 40 girls in and I'm sure it will explode...
    The concern is that despite its enormous size, it is far from a full house...

20 girls (including two pretty) in one so great club, it's too little and it's a shame...
    The food is good, nice swimming pool, one huge garden, large sauna, jacuzzi top (but cold)...

It would take a snap for the club finally starts... and yet he can not do it completely...
    That's all the harm I wish him... :wink:

18. Onderstaande 2 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (23 juni 2013),Ma doare in pula (24 juni 2013)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Idee TOPCLUB op zomerse dagen (kort bij huis)!!

Onlangs nog een dagje in deze club rondgehangen bij prachtig zomerweer. Deze club blijft de beste club om te vertoeven op een mooie warme zomerse dag in het NRW-gebied nabij de Nederlandse grens (want aan bijvoorbeeld Sharks in Darmstadt, bij Frankfurt, kan ze de vergelijking niet doorstaan). De ambiance is apart en leuk aan het zwembad. Samen met de BBQ en de dolle pret met de dames aan het zwembad, een uitgelezen club op warme zomerdagen. Het buitenzwembad is, in tegenstelling tot de andere aan de Nederlandse grens liggende NRW-clubs, verwarmd. Een heel pluspunt. Op échte zomerse dagen lopen er veel mooie dames rond (niet de eerste uren na opening, het komt allemaal pas op gang in de namiddag). De dames die vroeger aanwezig zijn, zijn niet de mooiste maar ze maken graag (vrijblijvend) pret aan het zwembad. De mooiste dames komen eerder tegen dat de zon ondergaat want die komen niet voor pret aan het zwembad maar voor seks op de kamer. Net zoals in alle andere NRW-clubs is het ook hier oppassen geblazen om niet met een low service dame te vertrekken.
    Een belangrijk tip hierbij: op zomerse dagen moet je al pech hebben om de stamgasten van die club niet te treffen. Zij zitten in een groepje aan het zwembad daar waar je het zwembad moet instappen, op die hoek aan de kant van het overdekte gedeelte van de tuin aan het zwembad. Hou goed in het oog welke dames langdurig bij hen hangen want dat zijn de dames die uitblinken in service, heb ik ondervonden en geleerd.
    Enkele voorbeelden van die dames: Victoria (zwart haar), Vanessa (korter blond haar, bles), Ella en Dana. Maar nog beter natuurlijk: geef je ogen de kost .

20. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

aamu (25 juni 2013),biged (23 juni 2013),momentum (24 juni 2013),SeX++ (24 juni 2013),Stief (23 juni 2013),Wijze grijze (23 juni 2013)

Last Online
    Vandaag @ 14:29
    Discussies
    6
    Thanks
    9

Standaard

Eine Freikarte und gutes Wetter führten mich ins Planet Eden. Da mir der Club eigentlich ganz gut gefällt, bin ich in mehr oder weniger unregelmäßigen Abständen in Merzenich. Zum Relaxen ist das Eden genau das Richtige für mich. Leider habe ich nur oft ein Problem bei der Auswahl meiner Gespielin, mein bevorzugtes Beuteschema ist nur selten zahlreich vertreten.

So sollte es auch bei diesem Besuch sein. Das Line-Up war etwas enttäuschend, auch quantitativ. Erfreulich war, dass bei der Freikarte ein Essensgutschein von 20 € enthalten war. Normalerweise sind beim Happy Hour Tarif von 35 € nur 10 € inklusive.

Essen à la Carte gab es keins, dafür wurde gegrillt. Ich aß zweimal, jeweils ein Putensteak inklusive diverse Salate für 7 €. Das erste schmeckte hervorragend. Es wurde auch extra für mich auf den Grill gelegt. Beim zweiten hatte ich Pech. Ich bekam ein trockenes und nur lauwarmes Steak. Aber mit einem Bier bekam ich es dann doch runter

Spaß hatte ich auch, zunächst mit Violetta, einer Rumänin, Anfang 20, schlank, 167 cm, halblange braune Haare, volle, schöne B/C Cups, ein Tattoo. Sie ist schon länger im Eden. Bilder sind auf der Homepage zu finden.

Der Service war gut. Küsse waren zwar etwas verhalten, dafür war der Rest überzeugend: Das FO empfand ich als sehr anregend, GV war ebenfalls sehr engagiert und eng. Eine Wiederholung kann ich mir sehr gut vorstellen.

Das zweite Zimmer ging an Maya, Rumänin, 25 Jahre, schlank, 165 cm, lange schwarze Haare, A Cups, Bauchnabelpiercing, diverse Tattoos. Sie ist recht neu im Eden. Bilder sind ebenfalls auf der Homepage zu finden.

Auch hier war der Service gut. Schöner GF6, intensive Küsse, durchschnittliches FO, sehr engagierter und intensiver GV. Eine Wiederholung ist möglich.

22. Onderstaande 2 leden hebben pjFry bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 2 juli 2013),Stief ( 3 juli 2013)

Last Online
    24 februari 2016 @ 19:51
    Discussies
    1
    Thanks
    21

Standaard

Met het lekkere weer van deze week voor het eerst eens hier langsgegaan in de hoop een goede bezetting aan te treffen. Werd zeker niet teleurgesteld met een 5-6 tal mooie slanke meiden, en was beter dan de dag erna in Parksauna Residenz. Weinig andere kerels (iets van 10-12) op een 25 meiden. In de zitjes langs het zwembad mijn koffie drinken kwam er een parade langs.

Mijn blik viel op Alexandra, roemeense van 24/25, slank, lang zwart haar en bruine ogen. Apart gezicht, wat wel mijn smaak is. Had hiervoor in Samya en Mondial gewerkt. Ze legde me ook de verschillende prijsmodellen uit tussen die clubs die hier ook al zijn beschreven. Ze meldde vooraf netjes dat ze niet kust. Een goede 'vrijpartij' met haar, oraal gewoon maar qua neuken super. Haar lenigheid (ze bleek goede paaldanseres) gebruikte ze om alle standjes aan te bieden. Na uitgebreide befbeurt was ze vochtig genoeg om er zo in te schuiven. In standje reverse cowgirl mocht ik haar aars goed masseren waardoor ze alvast werd opgewarmd voor een volgende standje. Spreidstand, opzij met een been in de lucht, weer beffen en rimmen, uiteindelijk toch een paar vette TZ, waarna ik explodeerde. Na de sessie een leuke 'aftersales': voor de rest van de dag had ik er een leuke 'vriendin' bij die steeds even tijd nam met sigaret of drankje als we elkaar tegenkwamen.

Toen ik een handdoek haalde na de sessie met Alexandra liep ik bij de receptie letterlijk en figuurlijk tegen Mona aan, een klein duits meisje (donkerblond halflang haar, 23jr, 1.55, en werkt normaal in Babylon?). Ze keek me met grote onschuldige ogen aan en gaf toen een ontwapenende glimlach. Even later kreeg ze met haar vriendin een rondleiding van de theke (was trouwens aardig mens). Weer van die grote onschuldige ogen en een spontane beetje zenuwachtige glimlach. Alsof er nieuwe gasten in het vakantiehotel waren aangekomen. Ze waren toen nog in hun gewone kleding aan het rondbanjeren in de tuin bij het zwembad, wat die illusie alleen maar groter maakte. In de bar met haar vriendin 'druk in gesprek'; ze hadden niet veel tijd om rond te kijken.... Ze was wat gespannen omdat alles nog zo onbekend was, ondertussen me lief aankijkend en voorzichtig mijn hand strelen. De illusie van vakantiedate duurde dus nog even voort tot de kamer. Toen veranderde ze in vamp. Wow. In 69 elkaar opwarmend werd opeens mijn paal volledig ingeslikt en daarna mijn ballen gepoppt. Dat wilde ik natuurlijk eens beter zien, en op mijn knieen herhaalde ze het kunstje van : DT, gaggen, spugen, eier poppen. Af en toe een handje of een TZ om zeker oorlogstand te blijven. Haar speeksel droop over mijn ballen op het bed. Met een natte knie van haar speeksel nog geprobeerd te neuken, maar na deze voorbehandeling was maar even vol te houden.

Net als velen hier, vond ik het een prachtige club, met goede faciliteiten, uitstekend eten. Bezetting tijdens mijn bezoek was prima. Volgens Alexandra lag de club gewoon niet gunstig tov Keulen en Aken; net te ver om eens aan te rijden. De vaste gasten waren uit de buurt, en die brengen niet veel aanloop mee.

24. Onderstaande 3 leden hebben dexter123 bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt ( 6 juli 2013),Stief ( 7 juli 2013),Wijze grijze ( 6 juli 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Zondag 7 juli, een zomerse dag, 28 graden en vollen bak zon, ideaal om naar planet eden te trekken zo dachten wij.

Na het omkleden kwamen we in een verlaten bar, doorgelopen naar buiten en...wow... OVERAL beren bezaaid over de tuin en rond het zwembad ! WTF?!?
    We zijn blijkbaar niet de enigen met het brilliante idee van goed weer met planet eden te combineren.

Planet eden, zondag 7 juli 2013: Een "kloten" dag die gelukkig overschaduwd werd door een fris jong poesje in de uitkijktoren, vooralsnog tevreden naar huis.
    In GT was het ook erg druk en de vrouwenbezetting viel ook wat tegen. Ik verlang alweer naar de lagere temperaturen, want de beste vrouwenbezetting heb je als het rond 20 graden of lager is. Heerlijk die winter, lekker koud en fris. Het enige goede aan de zomer vind ik dat het lekker lang licht is, maar die hoge temperaturen kunnen me gestolen worden.

Last Online
    24 mei 2024 @ 23:35
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Paar weken terug weer eens in planeet Eden geweest omdat ik zin in een rustig dagje met sauna en wat dames. Aangezien mijn ervaring met PE goed zijn voor een rustig dagje met weinig beren en toch wel wat leuke dames zijn moest dit een fijne dag worden. Sauna was goed. Dames waren rond de 15 aanwezig en ik had wel een paar leuke gezien. Val meestal op Aziatische dames maar die werken helaas niet in PE. Maar laat er nou net een Roemeense zijn die als roepnaam China had omdat ze er een beetje Chinees koppie had (naam helaas vergeten). Die moest ik hebben dacht ik en toevallig kwam die net naast mij zitten en aandacht vragen. Beetje mee gepraat en tijdens dat praatje was het al een paar keer let's go in room dus ik had al voorzichtiger moeten zijn, maar de geilheid won het en dus hop de kamer in. Daar bleek deed alleen pzc en dat was erg jammer. Voor de rest was het een redelijke ervaring. Ze zou er alleen die week werken en dan doorgaan naar een andere tent, omdat het in PE te rustig was qua beren voor haar doen. Maar voor de rest is het zoals ik de zaak ken. Lekker rustig en toch wel een paar leuke dames.

Last Online
    31 maart 2021 @ 23:24
    Discussies
    6
    Thanks
    202

Standaard

Deze vrijdagavond heb ik besloten om een reis naar het Eden maken.
    Ik was hier afgelopen 3 maanden.

De club is niet veranderd:
    - € 50 in te voeren
    -Ontbijtbuffet dispinible
    -De tuin is verbeterd
    -40 Meisjes zijn

Voor mijn part, meisjes die opvallen zijn:
    -Ella (ex LR): slim lolita, zoet, maar kleverige
    Bianka-(ex FKK sunshine München): een prachtig gezicht en mooie borsten
    -Alexandra (ex samya): wat weerstand, accepteert vele zware klappen
    -Elise (ex Globe) kleine lolita met een mooie kont

Tot slot, deze club bereikt om me te ontmoeten, maar ik zou frequent als elke 3 maanden.

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Woensdag 24/07 : blitzbezoek

Gisterenavond naar Planet gereden speciaal voor de pool.Ik had echt behoefte aan afkoeling.
    Ook omdat het al zo lang geleden was wou ik er nog eens heen.

Hier de high-lichts :

-Line up : vrij pover,slechts een 20 tal dames waar slechts 2 me konden bekoren.

-Prijssetting : geen gezeur over 50/100,dames hanteren 50/75

-Sessies : 2 echt goede sessies met 2 torenhoge dames,de Roemeense Marianne en de Duits-Hongaarse Amy.

-Bezoekers : erg veel Frankilionen met zelfs enkele verdwaalde Parijzenaars

-Eten : echt super a la carte,vele keuzes!

-Bar : de barman is echt een ramp,dringend tijd voor een mooie bardame

-pool: na de sauna in de pool maakt je helemaal terug een nieuwe mens.

Fazit : supermooie club met ondanks matige line up toch enkele prachtige dames.Voordeel voor mij is dat ik hier niet als een kip zonder kop lig rond te lopen en constant lig te twijfelen wie de volgende wordt.

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

29. Onderstaande 7 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (25 juli 2013),hansdordt (25 juli 2013),jacky pakutra (25 juli 2013),Megaboob (25 juli 2013),Pistol Pete (25 juli 2013),Stief (25 juli 2013),Wijze grijze (25 juli 2013)

Last Online
    Gisteren @ 19:37
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Aangezien de entree/verzorging nogal vaak schijnt te wijzigen in Planet Eden ff wat korte vraagjes voor ik de club met een bezoek zal vereren:
    -Dames FKK naakt, of saunaclub gekleed?
    -Eten A La Carte all you can eat inbegrepen, of net als Magnum gelimiteerd of enkel buffet inbegrepen bij de entree?
    -Wifi aanwezig?

Last Online
    22 oktober 2013 @ 20:35
    Discussies
    78
    Thanks
    869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Aangezien de entree/verzorging nogal vaak schijnt te wijzigen in Planet Eden ff wat korte vraagjes voor ik de club met een bezoek zal vereren:
    -Dames FKK naakt, of saunaclub gekleed?
    -Eten A La Carte all you can eat inbegrepen, of net als Magnum gelimiteerd of enkel buffet inbegrepen bij de entree?
    -Wifi aanwezig?
    Hi The Joker,

Dames splitternackt,dus FKK al the way
    Ik heb begrepen van de kok dat je 2 keer a la carte kan eten gratis,vanaf de derde keer bijbetalen.
    Ikzelf heb wegens de late aankomst maar 1 keer gegeten,was gratis en zeer lekker en veel te veel,ik kreeg de grote portie niet op.
    WIFI weet ik niet want ik had mijn nieuwe speeltje niet bij

Grtz,Dolfie
    Ambi beer

32. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

The Joker (25 juli 2013)

Last Online
    Gisteren @ 19:37
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Dat FKK is wat minder, maar goed, ik neem wel wat eigen dameskleding mee.
    Hopelijk is het niet zo warm als deze weken, dan hebben ze misschien toch wat dessous aan.
    Als er ook nog ontbijt is vroeg op de dag, zal ik me wel aan mijn dieet houden met 2x een 6 gangen menu
    Thanks voor de info.

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Dat FKK is wat minder, maar goed, ik neem wel wat eigen dameskleding mee.
    Hopelijk is het niet zo warm als deze weken, dan hebben ze misschien toch wat dessous aan.
    Als er ook nog ontbijt is vroeg op de dag, zal ik me wel aan mijn dieet houden met 2x een 6 gangen menu
    Thanks voor de info.
    Het is niet zo dat alle dames volledig naakt rondlopen, het is een mix tussen FKK en saunaclubuniform. Bij het eten zijn het inderdaad grote porties. No WIFI.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

@ dolfie, wat is de inkom tegenwoordig (want onlangs wijzigde de inkomprijs naar € 35, inclusief € 10 aan maaltijden) ?

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    @ dolfie, wat is de inkom tegenwoordig (want onlangs wijzigde de inkomprijs naar € 35, inclusief € 10 aan maaltijden) ?
    Klopt, bij ingang voor 14 uur. Na 14 uur is de inkom 50 EUR (incl 20 EUR aan maaltijden).
    Gr,
    Stief

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard

Afgelopen dinsdag sinds lange tijd onverwachts in Planet Eden beland.

Na betaling van € 50,- de sleutel van de locker ontvangen en een polsbandje waarop het á la carte eten geschreven kon worden. € 50 entree is inclusief € 20 tegoed voor het á la carte eten.

Eerst maar een verfrissende douche genomen op deze bloedhete dinsdag om vervolgens de tent maar eens te verkennen. Het is een blijft qua locatie en voorzieningen een mooie club. Vooral het zwembad is ideaal op zomerdag. Bij de eerste verkenningsronde bleken er ongeveer 25 dames aanwezig te zijn. Voor een groot deel Roemeens/Bulgaars. Verder een enkele Hongaarse, Duitse, Turkse en Afrikaanse gespot.

Heel eerlijk gezegd vond ik de line-up niet tegenvallen voor een dinsdag. Het á la carte eten was prima (Putenschnitzel met champignonroomsaus en frites en een keer Wienerschnitzel). De wellnessfaciliteiten waren ook dik in orde.

Later op de avond met diverse dames een babbeltje gemaakt en uiteindelijk met Simona op de kamer (nou ja, in de tuin) beland. Prima sessie met deze leuke Roemeense, http://www.planet-eden.de/fkk-girls#...ilder?aid=5849, die nog maar pas in het vak zit.

Al met al een bezoek aan een club waar ik op een zomerse dag zeker terug kom.
    Laatst gewijzigd door GT-junky; 26 juli 2013 om 12:26
    ............., я тебя люблю дорогая!

Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten