ze zou toch stiekem niet retour gaan na de vulkaan ik heb daar net me finansien op pijl en me te doe Lijsje nog niet af
ze zou toch stiekem niet retour gaan na de vulkaan ik heb daar net me finansien op pijl en me te doe Lijsje nog niet af
Ik ben even naar de Gamma om een bezem halen.
Hunziker (10 juli 2013),ilovethaigirls (10 juli 2013),masseurke (10 juli 2013)
Das gemeen MJ dat wou ik juist eind vd avond gaan doen!
Maar inderdaad genoeg geleuterd, tijd om weer eens lekker ouderwets te gaan vegen.
Zoek elkaar toch niet voor de zoveelste keer weer op in een schier oneindige herhaling van zetten en opmerkingen. Schrijf als je wilt en relevante info hebt maar stop eens met wat feitelijk topic vervuiling is en waar verder ook niemand op zit te wachten.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Badslippers (10 juli 2013),bergm550 (10 juli 2013),Boy69 (11 juli 2013),Hunziker (10 juli 2013),ilovethaigirls (10 juli 2013),masseurke (10 juli 2013),Teiresas (10 juli 2013),wervelwind (10 juli 2013)
masseurke (11 juli 2013)
Zoals het een echte GT-starreporter betaamt, heeft Bosbeer al een gedeelte van mijn activiteiten live gepost. Bij thuiskomst vannacht, was ik verrast te lezen dat reeds live van mijn activiteiten verslag gedaan werd. Wat hieronder volgt, is dus eigenlijk “oud nieuws”
Ongeveer één jaar geleden was ik voor het eerst en tevens laatst op een mooie zonnige dag in GT geweest en had er van het geweldige buitenterrein kunnen genieten. Dit memorabele bezoek was me steeds bijgebleven als een van de absolute pluspunten van deze club, samen met de royale dameskeuze. Jammer alleen dat alle erna volgende keren het weer of de tijd van het jaar het niet toelieten de tuin in te gaan.
Het weer was Woensdag echter perfect. Gewoon aangenaam warm, zacht briesje en 0 % regenkans. Even wat mailtjes verstuurd om te kijken of enkele leden van de notoire GT-clan aanwezig zouden zijn en aldus om 11:30 gearriveerd. Kreeg de parkeerplaats pal voor de deur aangewezen en kon rechtstreeks uit de grijsmobiel de club binnenstappen.
Bij de balie mocht ik meteen als proefkonijn dienen om door een nieuwe Azubine (=Auszubildende)de clubmodaliteiten uitgelegd te krijgen. Geduldig speelde ik het spelletje mee en complimenteerde haar met haar aanpak. Ze was wel een beetje nerveus, maar wel opgelucht. Veel geluk meisje, je komt er wel.
Douchen, omkleden,ontbijtje scoren.
Wow, om deze tijd nog een tamme en vrij gezapige bedoening hier. Toch nog een praatje kunnen aanknopen met een blonde Duitse meid en ondertussen een lekker Rührei met broodje verorberd. OK, dan maar het ochtendritueel vervolgen met het krantje lezen. Dat lukte echter slechts 3 pagina’s lang. Want Lulu had me gespot en kwam even buurten. Niet alleen met mij, maar ook met Wijze Stijve die na z’n functie als ODOL inmiddels weer een beetje aan het dutten was. Lulu nodigde me uit (lokte me mee) naar haar rovershol om daar gezellig verder te keuvelen. Dat rovershol lag om het hoekje achteraan in het witte bankengedeelte met royaal zicht op overal plaatsvindende onzedige buitensportactiviteiten.
“But Lulu, don’t you think it’s a little too early for such activities?”
“Oh no darling, I’ll do nothing! We just relax and you can read your newspaper”
Nou dan kan ik toch zeker gerustgesteld meegaan, hè? En inderdaad, we hebben uitvoerig gezellig gekeuveld, terwijl Wijze Stijve en klokkenspel voortdurend gestreeld en gekriebeld werden. Dan is het toch een beetje moeilijk om je aandacht bij het gesprek te houden, zeker als om je heen het een na het andere koppel acrobatische toeren ziet uithalen. Lulu had er duidelijk plezier in; gaf me zelfs weer m’n krant en beval me te lezen. Ze herhaalde met een grijns: “I’ll do nothing! Just focus on your newspaper” Shit man, ging ze met haar voeten naar m’n hoofd naast me liggen en begon nu met twee handen en een beetje olie Wijze Stijve te verwennen.”I do nothing, I’m just protecting him against sunburn”. Oh, dan is het goed, want de krant lezen, wil niet meer zo lukken. Ik begrijp de tekst opeens niet meer zo goed. Ik zit eigenlijk alleen maar naar de plaatjes te kijken.
En hup, Lulu kwam weer naast me liggen en beval me haar mijn hand te geven?????? Wat overkomt Wijze Grijze nu weer? Lulu nam een nagelknippertje en een vijl en heeft rustig en uitgebreid m’n vingernagels gemanicuurd (!). Gabriela keek ons intussen toe, terwijl ze tegenover ons een doggybeurt kreeg. Zo netjes hebben m’n nagels er nog nooit uitgezien.
Toen is Lulu een lekker koud Becks Ice biertje voor me gaan halen en zette op haar smartphone rustige Thaise massagemuziek op. Heerlijk wegdromen en luisteren naar de fluitende vogels en de ritselende blaadjes. Wat ontbreekt er nog? “Hé hallo!” Meldde Wijze Stijve zich. “Zijn jullie mij vergeten? Ik lig hier in de volle zon te bakken en daar kan ik niet zo goed tegen. Zet me dan tenminste een zonnebril op”. Lulu begreep de hint en begon hem meteen met haar mond gerust te stellen. Ter afkoeling gebruikte ze daarbij veel speeksel en haar vingers waren op zoveel plaatsen tegelijk dat ik me af en toe ervan vergewissen moest of er niet toevallig nog iemand bezig was. Na al dat voorspel werd dit een gevecht tegen de tijd. Niet dat Lulu me het gevoel gaf er snel vanaf te willen zijn, integendeel, dit kwam puur op m’n eigen zelfbeheersing en wilskracht aan. En dat werd best nog moeilijk om op die manier 30 minuten vol te maken. Met allerhande kunst- en vliegwerk heb ik uiteindelijk toch de tijd vol weten te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
Kon aansluitend nog steeds geen GT-beren identificeren, dus me maar weer op m’n vaste ligbedstek begeven en de krant verder gelezen. Ineens viel er een schaduw over me heen, gevolgd door de vraag: “Wijze Grijze?” Daar was inderdaad GT-star reporter Bosbeer. Met z’n reportersinstinct had hij me feilloos gespot en een diepteinterview begon. Door afwezigheid van z’n opnameapparatuur moest deze arme verslaggever al m’n verhalen in z’n hoofd onthouden, teneinde ze later in de gebundelde GT-memoires te kunnen publiceren. Verder kweet hij zich ook van z’n taak door me de rest van de aanwezigen voor te stellen: HP001, Nikxxx, Desouza en ook “degene die niet met naam genoemd mag worden”(mooie indianennaam trouwens). Heren Desouza en HP001 zijn beiden nogal uitgesproken voetbalsupporters van twee tegengestelde clubs. Leverde interessante gespreksstof op.
Verder kwamen in de loop van de dag uiteraard alle recente GT-discussietopics uitgebreid aan de orde:
Met andere woorden: het was ouderwets gezellig.
- Presales: wel/ niet/ soms/ te weinig/ wat is dat?
- EUR 100,= per uur, of EUR 75,= per uur?
- Kwaliteit van de catering.
- Welke forumschrijvers nemen we nog serieus en welke met een flinke zak zout?
- GT vergeleken met andere clubs vergeleken met Pauschalclubs.
Mbt al deze onderwerpen, wordt de soep niet zo heet gegeten als dat hij opgediend is. Is toch zinvol om hierover face to face te spreken, zodat standpunten toegelicht en genuanceerd kunnen worden.
Toch was er later weer even tijd voor het vervolg van m’n krant, ware het niet dat daar ineens Bosbeer hevig naar me staat te zwaaien. Ik dacht eerst dat hij een vliegtuig naar z’n parking position aan het gebaren was. Van al m’n verhalen had hij onthouden dat ik er niets op tegen zou hebben als ik nog een keer recidivist bij Emy zou kunnen worden. En laat die nou net op het terras zijn komen zitten. OK, een sprintje over het grasveld getrokken en me meteen naast Emy gezet. Ondanks het feit dat Emy’s lippen van een felrode lippenstift waren voorzien, werden toch al snel eerste tongzoenen uitgewisseld. Bosbeer zat aanvankelijk nog tegenover ons, maar moest opeens dringend weg ivm technische satellietstraalverbindingsproblemen met z’n buiten geparkeerde reportagewagen.
Omdat ik vreesde dat hij, wellicht belust op een scoop, verborgen opnameapparatuur had achtergelaten, leek het me verstandiger om me met Emy af te zonderen naar het witte bankengedeelte achter in de tuin. Een mooie locatie om verdergaande handtastelijkheden uit te wisselen.
Paranoia als ik inmiddels was geworden, stelde ik Emy na enige tijd voor om onze activiteiten af te ronden in een van de twee cabana’s achter in de tuin. Ik had namelijk op een gegeven moment het angstige vermoeden dat Bosbeer met een Pownews Überfallkommando zou binnenspringen om ook daar live verslag te doen van mijn bezigheden met dit Vietnamese dondersteentje. En anders me misschien buiten met een cameracrew stond op te wachten om me om een eerste reactie te vragen. (Wat ging er door u heen, toen u klaarkwam?)
Eenmaal geïnstalleerd in deze tent werden mijn gedachten echter volledig door Emy in beslag genomen. Wat een perfect fris tienerlijfje heeft deze meid toch. Daarbij twee perfect amandelvormige donkere ogen die gedeeltelijk achter haar ravenzwarte haren schuilgaan. Wat ook top van Emy is, is haar sublieme persoonlijke verzorging. Altijd gaat ze na een kamergang uitgebreid met je douchen en doet daarna zelfs nog een verzorgende crème op. Dat zorgt voor een heerlijk fris beffenswaardig poesje, hetgeen dus in 69 ook uitvoerig geschiedde. Regelmatig gaf ze me innige heel afwisselende tongzoenen, terwijl je naar een lichaampje kijken kunt dat heel lenig is en heerlijk meebeweegt bij alle mogelijke posities. Uiteraard eindigde dit in een zalige DNA-explosie, waarbij haar kleine roze tongetje Wijze Stijves kopje lekker polijstte. Daarna verleende haar tongetje nog een beetje nazorg door Wijze Stijve zachtjes schoon te likken en langzaam kon ik weer op de aarde neerdalen. En dan nog ontspannen, zonder stress, nakeuvelen waarna we samen naar binnen gingen om te douchen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
Daarna was het tijd voor een rondje eten, met een compliment aan de zeer vriendelijke Poolse dame die het servies afruimde. Zij adviseerde me een nieuw biertje dat GT sinds een maand in het assortiment heeft: Veltins Berry. Als je van Becks Ice houdt, is dit zeker niet te versmaden.
Gegeten heb ik vandaag van de BBQ: Schweinenackensteak met heerlijke Duitse Kartoffelsalat. Inmiddels was ook Boy69 nog aangeschoven, waarmee ik nog geruime tijd heb zitten praten. Die heeft inmiddels ook de nodige ervaringen opgedaan en kan daar onderhoudend over vertellen.
Dan nog een eigen observatie. Ik had in de loop van de avond met 2, niet nader te noemen, verschillende meiden gesproken en bij beiden exact hetzelfde geconstateerd:De moraal: Je bent er zelf bij en hebt het dus zelf in de hand. Geen reden tot mopperen of zelfbeklag over ontbrekende presales of afwerksessies. Jij bent de klant en er geldt nog altijd: Jij betaalt dus jij bepaalt!
- Ik was net misschien max. 5 minuten bij haar weg toen ik ze met een slachtoffer (anders kan ik het niet noemen) in haar kielzog naar een kamer zag vertrekken. Een kwartier later was het zaakje gepiept en kon er afgerekend gaan worden. Zij bevestigde me later dat ze inderdaad 3 zinnen met hem gesproken had, waarna de gast de kamergang voorstelde. Easy money dus voor haar, hetgeen ze helemaal niet erg vond. Begrijpelijk en volledig legitiem.
- Ik werd op weg naar de jacuzzi op een leuke manier door een meid besprongen en maakte er aansluitend nog een ongedwongen praatje mee. Zit ik daarna net in de jacuzzi, zie ik haar met een slachtoffer de tent naast de sauna induiken en na 10 minuten alweer het gordijn openen. Klaar! Gaat u nog even mee naar de kassa? Later complimenteerde ik haar met deze turbo-actie. Ook zij bevestigde dat dit soort klanten inderdaad inkoppertjes zijn. En er schijnen er niet te weinig van rond te lopen.
Ik heb het dus nogmaals proefondervindelijk vastgesteld: Geen presales in GT? Au contraire, absoluut au contraire. Kan alleen maar herhalen dat dit volledig van jezelf en de ontstane chemistry tussen jou en de meid afhangt.
Nu waren de hard core GT’ers inmiddels al op weg naar hun bedje, maar Wijze Stijve was dat nog niet van plan. Ik had nog wel een meid op het oog, maar kon haar nu niet meer vinden. Misschien was ze al naar huis? En zo belandde ik in de kino. Maar daar werd ik ook niet gelukkig. Weliswaar was er een volhardende meid die met haar hand en een olieflesje dacht Wijze Grijze nog effe te kunnen inpalmen, maar door ontbrekende klik zou het dat niet gaan worden.
Dit had echter contraproductieve uitwerkingen op m’n testosteronniveau gehad. Er moest nog iets gebeuren. Daar was echter Lulu, die eigenlijk op weg was naar een dagafsluitende saunagang. Zij was m’n begin van de dag geweest en mocht ook de dagafsluiter worden. Lulu was blij verrast , want met een kamergang had ze niet meer gerekend. OK, dan eerst de kino in om me helemaal onhoudbaar geil te maken. Dat lukte zo goed, dat ik haar verzocht de intimiteit van een kamer op te zoeken. Het bleek echter al net na half één te zijn en GT sluit om 01:00.
Boeit niet, let’s go. Lulu had twee lakens meegenomen en dat was maar goed ook. Deze keer spoot ze een halve fles olie tussen ons in en een heerlijke slip ’n slide sessie begon. Uiteindelijk ook weer door haar tong en mond af laten maken en 3 minuten voor Feierabend was het 3e hoogtepunt van vandaag een feit: Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
Snel nog naar de bar om 2 grote glazen Cola te bestellen. Eentje in m’n locker gezet (want anders ruimen ze het glas tijdens het douchen op) en uitgebreid gaan douchen om alle olie van m’n lijf te wassen. Hierdoor was ik de allerlaatste die om 01:15 GT verliet. Het zou zo maar eens kunnen dat ik er binnenkort, bij mooi weer, nog eens binnenwip.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Golden Time vandaag: 8,0/10
Seen it, done it and want it again and again and again.
Badslippers (11 juli 2013),bergm550 (11 juli 2013),bosbeer (11 juli 2013),Boy69 (11 juli 2013),broodpoot (11 juli 2013),Carlitos (11 juli 2013),dennisw (11 juli 2013),Dolfie (11 juli 2013),gignnl (11 juli 2013),hansdordt (11 juli 2013),hp001 (11 juli 2013),Jack42 (11 juli 2013),Magic-G (11 juli 2013),masseurke (12 juli 2013),Megaboob (11 juli 2013),mynasch (11 juli 2013),rmjhexe (11 juli 2013),Rudi_NL (11 juli 2013),Shaggie (12 juli 2013),Stief (11 juli 2013),Teiresas (14 juli 2013),Van Dattum (11 juli 2013),wervelwind (11 juli 2013)
Gisteren wederom de lange weg richting Heidweg vol spanning afgelegd. Op de heenweg heb ik toch altijd een kriebel in mijn buik, zelfs na 5 jaar frequenteren van dit etablissement. Zodra ik binnenstap en de eerste glimpsen van het lekkers-van-de-dag tot me mag nemen, is dat gevoel subiet weg. Het was qua weer een goede dag om sex te hebben (niet te warm, niet te koud) en toch nog warm genoeg om lekker buiten op het terras te kunnen vertoeven. Facilitair was het geen top vandaag: lange periodes zonder warm water (de ketel was kapot en ondanks twee uur sleutelen ging hij weldra na een eerste herstel opnieuw op koud), wifi lijkt met de week droeviger te worden (echt irritant) en de whirlpool was op zijn best lauw te noemen (ik weet niet of er een verband is met de cv ketel). Voor de rest een prima dag: uitstekende line-up, prettig weer en fijn BBQ-voer.
Gisteren was het dan eindelijk zover: mijn eerste kennismaking met de alom geprezen Patrizia. Als groot liefhebber van Poolse dames is het eigenlijk miraculeus dat in haar twee jaren GT onze paden elkaar nog niet eerder kruisten. Tot gisteren.
Ik moet eerlijk bekennen dat qua uiterlijk Patrizia eigenlijk niet helemaal mijn ding is. Het ietwat vlassige haar (ditmaal rood geverfd), haar naar mijn smaak niet-zo-heel-knappe gezicht: naar mijn smaak lopen er tientallen dames rond die ik aantrekkelijker vind qua uiterlijk. Ook de tattoos – ofschoon nog redelijk binnen de perken – kunnen mij niet bekoren, en als ik dan toch kritisch ben ik ben ook geen liefhebber van flinke schaamlippen, die onze Patries toch wel heeft gekregen van moeder natuur, hoewel ik hier voorafgaand aan de kamergang uiteraard niet van op de hoogte was. Daar tegenover staat een guitig smoeltje, een ontwapenende lach, een zeer spontane, open uitstraling, een mooi slank lijf en een heerlijk kontje.
Ik had natuurlijk de recensies over haar alhier al eerder tot mij genomen, maar die paar keer dat ik haar daadwerkelijk tegenkwam was er toch voldoende dat me weerhield om met haar te gaan kameren. Ik had gisteren eerst een sessie met mijn vaste maîtresse, die dikke vriendinnen is met Patrizia en het gesprek kwam om op haar (Patrizia dus). Nou weet mijn engeltje precies wat ik wel en niet apprecieer, en zij drukte me op het hart dat Patrizia me niet zou teleurstellen. Is dat lief of wat? Kom er maar eens om, dat een niets dan geldlustige, nietsontziende, gewetenloze, mannenhatende stoephoer een zekere tweede uursessie met tip laat lopen om haar vriendinnetje – die ze natuurlijk niets gunt en waar ze uit pure jaloezie eigenlijk nog het liefst haar ogen uit diens kop krabt - te promoten. In weerwil van wat ik af en toe moet geloven op grond van berichtgevingen alhier, bestaan ze dus echt wel, de dvp’s met karakter, die ook wat anders in hun werk zoeken (en vinden) dan geld en afgunst. Maar dat terzijde.
Kortom, mijn Erstfrau bracht me een stukje dichterbij. Ik weet niet of het afgesproken werk was (had eigenlijk niet de indruk) maar later op de avond bij het doen van een rondje, schoot Patrizia me aan. Haar gezicht mag dan niet het mooiste in de club zijn (smaken verschillen, I know), haar spontane uitstraling is puur en betoverend. Ik was verloren en kon geen nee meer over mijn lippen krijgen. Patricia ging voor de sleutel, maar kwam terug met de mededeling dat er een (geringe) wachttijd was. Of dat een probleem was? Ze stelde voor een ‘tent’ achterin de tuin als alternatief voor een blokhut te nemen. Ofschoon ik bang was dat dat mogelijk toch wel wat frisjes zou zijn, stemde ik toch in. Die angst bleek later volkomen onterecht overigens. Op weg naar de achterste contreien van de tuin informeerde ze naar mijn leeftijd. Ik antwoordde naar waarheid. Toen ze me vertelde bijna 23 te zijn voelde dat toch wel wat confronterend en ik schaamde me licht. Haar reactie was echter van dien aard dat dat niet lang duurde. (Note: had ook zonder haar reactie niet lang geduurd hoor, maar wil hier graag het ontwapenende in haar karakter wat benadrukken…).
Eenmaal in de tent aangekomen bleek het temperatuurgewijs alleszins aangenaam. De gesproken inleiding bleken we in het voortraject al zo goed als afgerond te hebben, want Patrizia liet er geen gras over groeien. Met gulzige gretigheid begon ze me te zoenen, wat ik met graagte beantwoordde. Haar kussen zijn vochtig, intens en gepassioneerd. Geen terughoudendheid whatsoever. Dikke 9 voor de mondslijmuitwisselingstechniek. De orale verwennerij die daarop volgde was hoogstaand. Poolse spitzenklasse! Diep (tot gaggens toe), enthousiast, tamelijk wild zo nu en dan, met overgave en passie. Ik liet haar even flink tekeer gaan en na een kwartiertje kreeg ze toch wel wat kaakkrampen. Tijd om de rollen om te draaien. Onderdeelscore op de blaaskakerij: een 8.5 op de schaal van Lovelace!
Ik mag van mezelf zeggen dat ik geen zelfzuchtige minnaar ben. Alhoewel, het is maar hoe je het bekijkt. Hoe dan ook, ik haal erg veel genot uit het laten genieten van mijn bedgenote. Sterker nog, het is voor mij eigenlijk een voorwaarde, zelfs bij paysex (what can I say, I’m a complete fool...). Sommige dvp’s kunnen het niet, sommigen staan het niet of nauwelijks toe, sommige dvp’s faken het met verve, en er zijn er ook een aantal (helaas in de minderheid maar dat maakt ’t wellicht nog wat specialer) die zich laten gaan bij tijd en wijle. Patrizia hoort bij die laatste categorie, tot niet geringe vreugde van deze beer. Het befwerk, waar ik doorgaans veel aandacht aan besteed, resulteerde in…tsja… resultaat! Je hebt wel eens van die sessies waarbij je denkt ‘is dat nou echt of acteert ze goed’, je hebt sessies waarbij je zeker weet dat ze (dus minder goed) acteert, maar een enkele keer (niet vaak!) weet je het helemaal zeker.… ze kwam! En met overgave! Genieten… Deze beer was een happy dude. Befresponswaardering een 9.5 !
Tijd voor plug ’n play. Ik zal de beschrijving niet te lang maken. Het was prima. Ver boven gemiddeld. Eerst missio, waarbij ze haar lenigheid tentoon spreidde door haar knieën zowat tegen haar schouders te tillen. Voelde erg goed! Ze houdt van een beetje rough (of misschien van heel erg rough, wie zal ’t zeggen?). Op mijn voorstel om na missio over te gaan tot cowgirl, werd ik teruggefloten. Niks te cowgirl! Doggy moest ’t zijn! Wie ben ik dan (buiten de betalende partij) om daarover in discussie te gaan? De hondenstand was eveneens zeer prettig. Ik kon lekker doorhalen en ze zakte steeds verder op haar buik, wat ik altijd een erg fijn standje vind om in af te ronden. Zeer goed ! Plug ’n Play rating een 9!
Samenvattend: hele spontane, leuke meid. Hele goede sex. Spijt dat ik haar al niet veel eerder vleselijk heb leren kennen. Herhalingsgevaar levensgroot (zeg maar een zekerheid). Overall score een dikke 9 met een zoen van de juffrouw!
Op de terugrit naar huis nog fijn kunnen nagenieten !
Badslippers (12 juli 2013),bergm550 (14 juli 2013),bosbeer (12 juli 2013),chefkok (12 juli 2013),dennisw (12 juli 2013),Jack42 (12 juli 2013),masseurke (12 juli 2013),Megaboob (13 juli 2013),Rudi_NL (12 juli 2013),Shaggie (12 juli 2013),wervelwind (12 juli 2013),Wijze grijze (12 juli 2013)
Van harte bedankt om me even terug met de voeten op de grond te brengen Teiresas! Had ik even nodig.
Bruine beer
Teiresas (13 juli 2013)
Afgelopen donderdag arriveerde ik voor het eerst sinds tijden weer eens wat vroeger in Gt, rond 16.00. Het zonnetje brak net door, en het beloofde een mooie avond te gaan worden. Na binnenkomst spotte ik vrij snel Poolse Nicolle (350CC). Haar dus gelijkt geboekt. Nicolle (350CC) was een tikje jaloers op me lachte ze, ik ben momenteel meer gebruind dan haar, en ik ben de laatste tijd wat afgevallen, en zit dus goed in mijn vel. Zij voert ook een eeuwig gevecht met de pondjes gaf ze aan. Dus even uitgewisseld wat allemaal goed is voor een mens, in haar prachtige blauwe kijkers verdronken en maar weer eens aan haar tietjes gelebberd en lekker getongzoend. Ze worden kleine, gaf ze aan (dat was mij ook al opgevallen), en dus wil ze een borstvergroting komend jaar. Het huidige formaatje (350cc siliconen) zal worden uitgebreid naar 550 a 600cc, en we hadden een prettige discussie wat beter zou zijn, waarbij ik natuurlijk naar 600cc neig. Fijn missiewerk dus weer in GT! Na deze inleiding ging Nicolle (350CC)gelukkig over tot datgene waar ik voor kom bij haar, een zalige PZC beurt van bijna en uur, waarbij ik mezelf goed controleerde, en pas op het einde klaar kwam. Heerlijke en rijkelijke ontlading weer, dus de arme Nicolle (350CC)kreeg weer de volle lading van me. Geen protesten echter van haar, zelfs na deze ontlading nog weer even samen nagepraat, en de kamer na iets meer dan een uur verlaten. 100 euro afgerekend, dus alles netjes, maar dat weten we van Nicolle (350CC), goede ouderwetse Poolse degelijkheid, kan gewoon niet mis bij deze heerlijke dame.
Omdat het inmiddels etenstijd was geworden, en de barbecue lekker rook dus aangeschoven aan tafel, en van het gegrilde vlees genoten. Het was echt prima gewoon, ik ben ook een gegrild vlees liefhebber, en dan kan er weinig mis.
Weer naar binnen gelopen, alwaar ik gokkast Bbert tegen het lijf liep, hij moest en zou weer wat winst maken, en dat lukt hem nog ook gedurende de avond. Ik heb zelf niets met deze kasten, en ga in GT liever met de dames op kamer, maar ieder zijn ding!
Sessie twee drong zich aan, waarbij ik nieuw talent had gespot in GT, de Duitse Arabella (transfer vanuit the Palace in Frankfurt, 450CC). Deze lange (ca 1.75) slanke Duitse, met 4500CC DD cup in prachtig rond formaat, was natuurlijk een niet te versmaden hapje voor mijn onmogelijke borsten appetijt, en dus snel een sleutel laten halen. Zeer vriendelijke, service gerichte dame, goedlachs, heerlijke tongzoenen en die zalige borsten dus, redelijk zacht ook nog. Prima pijptechniek ook, dus ik stond binnen no time stijf, maar wilde nu ook weer eens seks met een mooie dame, en dus na een wilde cowgirlrit het rubbertje weer eens lekker gevuld. Even nagepraat, geen haast, en ook leuke naservice later in de club zelf. Aanrader wat mij betreft, en optisch een mooie dame!
Nu was ik wel toe aan even rust, dus sauna, en bubbelbad genoten, en een koude douche, want het warme water deed het vrijwel de hele dag niet in GT, klein minpuntje. Zal wel niets aan te doen zijn geweest, maar is toch niet helemaal goed, en was dan ook mijn enige minpuntje voor de club van de dag. Bij het nadampen op het ligbedje kwamen twee rijkelijk gevulde Dominicaanse dames een poging wagen, fraaie tieten, maar er was zoveel moois, dus nog even gewacht. Er waren erg veel Megaboob meisjes, zoals Lola (550cc), Loli (natuurlijke F80F cup), Nicolle (350CC), Lulu (300CC), Lila (450CC)twee Dominicaansen (ca 350cc), Gulia (350CC), Milis (ex 600CC, nu ca 350CC tot mijn groot verdriet), Stella (450CC), Sonja (390CC, maar gaat nu weer niet vergroten fluisterde me toe, niets zo veranderlijk als een DVP helaas), Dorina (natuurlijke D cup, gaat er 100CC bij doen komend jaar, missiewerk geslaagd!!), Lea (nar schatting 350CC), Chantal (200CC)
Grote afwezigen, tot grote spijt van Porno Bbert en mijzelf waren Emma en Leona. Verder miste ik Anastacia (600CC), en Barbie (300CC).
Wat er nog aan mist in GT is een echte Megaboob dame zoals Duitse Jenny vorig jaar, een meid met prammen waar je u tegen zegt, en waarbij het kwijl spontaan uit mijn mond druipt.
Een sessie met Lola (550CC) drong zich op, maar vanwege de grote hoeveelheid andere dames met grote jongens deze keer na belofte van het vorige bezoek geopteerd voor Hongaarse Dorina (natuurlijke D cup). Zeer vriendelijke meid, GFE sessie met veel tongzoenen, en goed pijpwerk van haar kant. Lekker in het mondje klaar gekomen, terwijl ik die zachte jetsers in de had had. Prima meid, fijne sessie.
Weer even met Bbert en enkele andere ijsberen gekletst, wat gedronken om het vochtgehalte voor sessie 4 op peil te gaan brengen, mijn seks honger was nog niet gestild, en al die langs deinende tietjes deden hun werk, ik werd weer geiler en geiler. Eerst even kennis gemaakt met Duitse Lila (450CC, mooie ronde porno borsten!), maar dat was nog te snel na sessie 3. Loli ook nog even afgewimpeld deze keer, ik wilde toch wat nieuws nog, en daar diende zich de perfecte kandidate aan, de Duitse Stelle, 24 jaar jong, lekkere dikke tieten (450CC) formaatje porno E, leuk koppie, ietwat rond, maar niet dik, en ze maakte me aardig gek door haar tieten gelijk in de strijd te gooien aan de bar, en deze lekker in mijn handen te drukken. Tja, zo verleid je de boobmeister, zo krijg je hem geil voor sessie 4, oh ja, ga maar een sleutel halen mijn lekkere tietgriet!
Aldus naar een hutje, en geopteerd voor tongzoenen, tepels verwennen (wederzijds), en een heerlijk titfuck eerste klas, wat olie tussen die lekkere memmen, en gaan met die banaan, tot het lekkere 4e hoogtepunt van de dag, Soms is er niet veel nodig om de boobmeister geil te maken, en dit meiske wist er wel raad met met die dikke tieten van haar. Helemaal goed, helemaal des Megaboobs!
Voor SFL: deze dame rookt als een ketter, en zal ook hem niet teleurstellen wat dat betreft, een zekere aanrader voor hem qua rookvermogen!
Ondanks dat ik nu Lola niet had gehad toch eerst een koude douche genomen, even afgekoeld dus letterlijk, en besloten om naar huis te gaan, het was al weer na middernacht, en er wachtte weer een drukke werkdag. Afscheid genomen van Bbert, en de theke, en met goed humeur en een lege zak naar huis gegaan, onder het genot van een heerlijk muziekje.
Het was weer een mooie, rijke met tieten gevulde dag, om niet te vergeten.
Megaboob
Bigger is better!
Plastic is Fantastic!
I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
Read my lips: no more taxes!
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.
bergm550 (14 juli 2013),bosbeer (15 juli 2013),Dalton (15 juli 2013),henkieh (16 juli 2013),jacky pakutra (15 juli 2013),laplagne (14 juli 2013),masseurke (15 juli 2013),mynasch (15 juli 2013),Rex (14 juli 2013),rob45 (14 juli 2013),Rudi_NL (15 juli 2013),Shaggie (15 juli 2013),Stief (14 juli 2013),Teiresas (14 juli 2013),wervelwind (15 juli 2013),Wijze grijze (14 juli 2013)
Hier (met enige hulp van Ketserr) nog even het overzicht van afgelopen zaterdag.
De Wifi was slecht, het eten (BBQ) was OK, De DJ wordt steeds iets beter, het weer was prima en de line-up uitstekend.
Kijk zelf maar: Alexa, Amelia , Angela (pl), Anja (ex theke), Annie (bg), Bea , Bonnie , Carla , Chantal (ro), Daisy, Denise, Dinan (tk) , Dorien , Elena (ro nieuw en goed), Flo, Gaby , Gulcan (tk), Irina, Isabel (ro), Isabella (nl hindoestaans typje), Jana (pl), Jayjay, Joy, Juliana , Juliette (ro), Kiara, Kira , Lara, Larissa (ro), Lea, Lina, Lisa (du), Lola, (blonde) Lolli, Louise, Luana, Maggy (pl), Mara, Martha, Medina, Mercedes, Nancy , Nika, Olga, Patricia (pl), Paula (pl), Raisa, Rebecca, Romina (ro), Sabrina, Sandra (ro), Sandy (du), Sina, Sissy, dé Sonja (pl), Sophia, Stefania (it), Svetlana , Tina, Veronica (nl sprekend)
En dan nog 3 overgekomen (of overgelopen) uit Artemis en 2 blondjes die zusjes zouden kunnen zijn. 65+ namen dus. En dan ben ik er vast nog wat vergeten.
Uiteraard waren er ook de nodige heren beren uit 010, 020, 030 en 070 aanwezig..
Badslippers (15 juli 2013),bergm550 (15 juli 2013),envert (15 juli 2013),hp001 (15 juli 2013),ilovethaigirls (15 juli 2013),kempie (15 juli 2013),rob45 (15 juli 2013),Teiresas (15 juli 2013)
masseurke (15 juli 2013)
ilovethaigirls (15 juli 2013)
ilovethaigirls (15 juli 2013)
Als je Elena maar niet pannenkoekt ILTG... Daar is het nu veel te warm voor... ;-)
GT op 16 juli!
Aangekomen om 1 uur smiddags waar de binnen parking al volledig vol stond.ik dacht ja lap hier gaan we weer. maar nee hoor ik kreeg de laaste plek toegewezen aan het zandpatje helemaal achteraan. Auto geparkeerd en naar binnen gewandeld. Amai het is toch altijd een feest als je binnen komt in de Golden Time. Betaald en me naar de kleedkamers begeven waar waar me locker 60 werd toegewezen.
Me naar het restaurant begeven waar ik een broodje kaas naar binnen heb gewerkt. mijn krant genomen en me buiten in het zeteltje heb gelegd waar ik zeker 2 uur op heb gelegen. Tot ik in de verte (ja sorry heren) Bonny zag.
Ze is nu meer vrouw geworden dan 1 jaar geleden. ja geweldige sessie heb ik er mee gehad. na 2 uur was mijn pijp uit hoor. afgerekend en me terug in de zetel gelegd.
waar ik aan het wachten was op cora. maar bonny vertelde me later dat ze niet kwam. so it be. met kennissen aan de praat geraakt die me vertelde dat ik patricia maar eens moest uitproberen. Amai ja wat een gestoord wijf! pijpen met lange diepe halen en kussen zo passie vol! een nieuwe topper er bij voor mij. (voor de lief hebbbers ze is gisteren om 11 uur terug naar polen voor 3 weken vertrokken).
NU maar eerst even BBq naar binnen spelen dacht ik in me zelf. wat eigenlijk vrij goed te noemen was. eten is er wel op voor uitgegaan de laatste tijd in de golden time.
Me terug bij was kennissen gezet waar we wat over koetjes en kalfjes hebben gepraat.
Nu was het tijd voor mijn laaste sessie het was al 10 uur geworden!
Mijn oog viel op dat van (...) wat een van de raarste sessies was van mijn hele gt gebeuren. Ik heb er een goede babbel mee gehad eigenlijk kwa sex niet zo veel gehad ze had aften in haar mond waar door kussen en pijpen niet echt zo 100 procent ging! het waren echt grote aften! haar dan maar gemasseerd. we waren al 12 uur ik dacht amai O.o maar ja als het gezellig is dan heb ik er dat voor over.
al bij al een top dag gehad in gt al was de line up maar vrij triestig te noemen!
Maar volgende week woensdag zijn we weer paraat! tot dan
Noot Tiga: naam op verzoek verwijderd
Laatst gewijzigd door Tiga; 18 juli 2013 om 19:52
cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile
bosbeer (18 juli 2013),broodpoot (18 juli 2013),Hunziker (17 juli 2013),ijsbeer2121 (17 juli 2013),ilovethaigirls (17 juli 2013),KevinK (17 juli 2013),masseurke (17 juli 2013),Megaboob (17 juli 2013),Teiresas (17 juli 2013)
Aften discussie zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...Wat-zijn-aften
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Gisteren rond half twaalf gearriveerd en het vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd (dank aan club en forum). Niets dat je zo oud kan laten voelen dan een saunaclubbezoekje, toen ik op een been hoppend probeerde mijn onderbroek uit te krijgen en er iets fout ging meet een spiertje in mijn rug. Als een oude lul naar de tent gesjokt en een lekkere roereitje tot me genomen. Daarna even de bubbels op die spier losgelaten (kwam er pas een paar uur later achter dat de masseur nu in de tuin zijn werk doet) en even in een bank gaan zitten. Ondanks dat spiertje, had ik wel zin in een verzetje.
Lorena kwam erbij zitten. Als Jayjay had ik al eens met haar gesproken en ik herinnerde me positieve berichten hier op het forum… ze had een wat onlogisch verhaal over haar naamswijziging (kon het ook niet nalaten te zeggen dat ze nu Roemeens klinkt), maar het zou mij niks verbazen dat ze ‘Jayjay’ te veel op ‘NeeNee’ vindt lijken. Ze kwam er zelf mee dat ze zoende op de kamer… en dan echt zoenen, niet zoals ‘sommige andere dames’. Ook Italiaans-Duiste DVP’s hebben het niet zo nauw met de waarheid.
Fuck, wat een bagger zeg. Of ze anders is bij sommige ‘adonissen’, of bij vaste gasten… of dat het iets zegt over de standaarden van sommige GT beren, laat ik maar in het midden. Zoenen was zachtjes de lipjes op elkaar, met welgesteld twee keer een miniscuul puntje tong. Ze zei nog dat ik mijn hoofd gewoon op het kussen kon laten rusten, maar dan was er helemaal geen sprake meer geweest van lipcontact. Pijpen was ok, maar niks bijzonders; is ook niet iets waar ik heel erg naar zoek… en het spelen met haar poesje wat nogal gecompliceerd. Natuurlijk geen vinger naar binnen, maar ook van haar klit moest ik afblijven (blijft er een whopping twee centimeter over). Neuken moest eerst in mish om haar ‘open’ te krijgen – eerste keer dat ik dat hoorde – en daarna ging zij dan bovenop. Over afstandelijk gesproken, als ze wat leniger was geweest was ze waarschijnlijk nog wat verder naar achter gebogen. Needless to say, dat ik het uitermate naar mijn zin had… en mijn piemel deelde mijn stemming. Nog even een minuutje pijpen en ze stelde voor dat ik het later nog maar eens met een ander meisje moest proberen… dat was dus na ongeveer 15 minuten. Ze ziet het duidelijk als een erezaak om de klant tevreden van de kamer te laten komen. Nou ja, ik vond het wel best en bij overhandiging van het vijftigje kreeg ik nog de beste zoen van het hele gezever.
Alle zin in seks was weg en al snel kwam ik wat bekende woensdag beren tegen. Na de naam van Jayjay te hebben genoemd, hoefde ik weinig meer te zeggen… zo zie je maar dat je veel beter op de aanwezige kenners kunt afgaan dan die forumberichten. Op zich was de line up best goed, met genoeg mooie meiden, maar de vastere bezoekers spraken allemaal over een tegenvallende damesopkomst. Zoals wel vaker, konden deze heren bij de meeste mooie meisjes me meteen uit de droom helpen… much appreciated, want dat scheelde weer wat geld dat anders de bbq was ingegaan. De lijst met meisjes om wel mee te gaan, was helaas een stuk korter.
Zoals gezegd, veel zitten lullen (er zullen een stuk of 10 forumberen zijn geweest) en weinig aanzet tot actie. Nog een pastaatje gegeten, wat tour gekeken… beetje bbq (heb al betere bbq’s gehad in clubs dit jaar). Larissa die het maar niks vond dat ik hier nu weer rondliep. En uiteindelijk vroeg in de avond – op aanraden van een bekende – een praatje aangeknoopt met een relatief nieuw meisje. Mooi, blond, slank en een lief en leuk praatje zonder haast bij de sleutelvraag (volgens mij ben ik er zelfs over begonnen)… nog even naar zoenen gevraagd: ‘ik heb verschillende paketten’… fuck me, zeg. Met een half oor geluisterd naar het 50 euro pakket van ‘ficken un fransozisch natur’ (sympathiek) en zoenen was extra… ik weet niet hoeveel, daar ik haar vriendelijk vertelde nog eventjes verder te kijken. Voordat het hier weer losgaat, laat ik de naam maar even zitten, want bij de eerder genoemde bekende was geen sprake van deze prijsstelling (wel 100 per uur). Mocht je dus met een mooi, slank, blond Duits meisje aan het babbelen zijn… even service/prijs checken is misschien een goed idee.
Nou weer helemaal happy verder gegaan met lullen en het draaide er bijna op uit dat ik het bij die ene faalkamer zou hebben gehouden. Toch rond middernacht nog naar de kamer getrokken. Als het over goede service gaat - met de nodige ‘kanttekeningen’ wel – komt de naam van Roxana wel vaak bovendrijven. In de middag al even met haar gesproken en daarna weinig meer gezien… en ook nu kwam ze net terug van een pannekoeksessietje. Gevraagd of ze niet moe was ‘natuurlijk niet!’… daar piepte ze drie kwartier later wel anders over, maar goed.
Een wat lamlendige kamer zo op het einde van de dag. Zoenen was zacht en leuk, met wat gezuig aan de lipjes en af een toe een beetje tong… maar geen diep tongzoenen ofzo (misschien iets te maken met dat draadje dat gisteren over haar is ontsproten). Een beetje zo liggen knuffelen… best nat poesje nog, maar ‘no finger inside’. Pijpen heel goed, met deepthroat tot gagging aan toe … vaak voelt dit niet eens speciaal lekker aan, maar bij Roxana zeker wel. Ook de balletjes kwamen aan de beurt… maar ze was er wat snel klaar mee. Bij het pussysliden kwam dan even wat meer energie los, maar dat duurde niet lang en bij neuken in cowgirl wilde ze snel naar missionaris. Eerst nog wat geknuffeld… en na een extra lik flutschi, mij aan het werk gezet. Ze doet goed mee, met ook een paar zoentjes, maar dus geen echt tongzoenen. Het duurde een tijdje, maar toch met succes afgerond. Nog voor ik me uit haar had teruggetrokken, verontschuldigde ze zich over het wat slappe gedoe… zo slecht was het nou ook niet. Het meisje was doodop en tijdens het kwartiertje naknuffelen, viel ze bijna in slaap. Best een goede kamer, maar meer ook niet… zal met de omstandigheden te maken hebben gehad en ze zei dan ook dat ik de volgende keer beter wat vroeger kon zijn.
Iets voor sluitingstijd van de kamer en nog even twee koppen koffie genomen, en tussen de bezopen Hollanders mijn spullen bij elkaar geraapt en de snelweg op.
Zoals meestal in GT: gezellig en goedkoop!
bergm550 (18 juli 2013),Boy69 (18 juli 2013),ilovethaigirls (18 juli 2013),jacky pakutra (18 juli 2013),laplagne (18 juli 2013),masseurke (19 juli 2013),Megaboob (19 juli 2013),noglangnietuitgewandeld (18 juli 2013),satanic surfer (18 juli 2013),Teiresas (18 juli 2013)
Is die JayJay/lorena die zwartharige Duitse met stijl haar die altijd in een normaal jurkje loopt?
Bij een naamswijziging moeten normaal gesproken alle alarmbellen afgaan, want een dame die een goede naam heeft opgebouwd zal haar naam niet veranderen. Pas als ze als slecht bekend staat onder haar naam zal ze deze willen wijzigen.
GT - Donderdag 11 juli
Hierbij een uitgesteld verslag van mijn GT-bezoek op donderdag 11 juli. Wegens de drank, de hitte en de drukte is het er niet meer van gekomen de vorige dagen :
Dagje verlof (met dank aan de Vlaamse Gemeenschap) en het beloofde een mooie maar niet al te warme dag te worden. Ideaal dus voor een dagje GT. Was er enkele weken geleden nog geweest en toen was het zo’n 35°C. Dit was echt van het goede teveel : niet alleen wordt je zelf zo loom als een vod als je een uurtje in de zon ligt, maar de meeste meiden zijn dan ook meer geïnteresseerd om een ganse dag op hun luie reet te zonnebaden dan om te kameren, om nog maar te zwijgen over de temperatuur in de bar en de binnenkamers.
Aangekomen rond 11u en entreegeld betaald in ruil voor polsbandje 43 (lekker vooraan) en een berenvel van het wintertype (al vond ik die lichte badjassen wel wat draaglijker vorige keer). Na een verkwikkende douche de bar binnengestrompeld en zoals gewoonlijk rechtstreeks de tent in gesjokt want m’n maag rammelde alweer. Een lekker omeletje binnengespeeld en toen ik het laatste broodje aan het opeten was, kwam Lulu al op me afgestormd en drong al aan om haar mee te nemen. Ik had echter niet zo veel zin in haar. Hoewel ik me doorgaans geweldig amuseer met haar en de sessies altijd bijzonder zwoel zijn, besloot ik deze keer de lat qua optiek (met alle respect) net ietsje hoger te leggen. Het was me weer een huzarenstukje om haar wandelen te krijgen want ze kan zich behoorlijk goed vastbijten in haar prooi. Blote tieten in het gezicht ten spijt, droop ze luidop mokkend af richting buffettafel. (Het zou me die dag nog 2 maal overkomen)
Buikje vol en naar de bar vertrokken. Hier was nog niet veel te zien (was ook nog geen 12u). Spuitwatertje gedronken en me maar even teruggetrokken in de sauna. Ik hoopte een aantal toppertjes te zien passeren, maar het enige wat ik zag was een niet al te best uitziende oudere man met veel te grote snor, klaarblijkelijk gevoelloos in het bubbelbad zat te weken en even later een kruisende Lulu die voorbij kwam denderen. Ik werd er niet bepaald gelukkiger van en hoopte snel op beterschap want was de wanhoop even nabij. Toch een kwartier uitgehouden in deze broeikas en een zalig ijskoude douche als beloning ontvangen. Ik besloot de Kino in te trekken om te zien of er daar al beweging was : 2 meiden waaronder Gabriella (iets houd me steeds tegen om met haar te gaan, maar weet niet goed wat) maar terwijl ik me omdraaide om terug te keren werd ik bruusk teruggedrongen door een mooie blonde verschijning. Aan haar lichaamsbouw en tatoeages te zien, moest dit Cora zijn. En na inleidend gesprekje, bleek ik het bij het rechte eind te hebben. Niet veel later volgde uiteraard de onvermijdelijke vraag, waarop ik niet anders kon dan bevestigen (afwijzen zou achteraf bekeken dom zijn geweest)
We trokken ons terug in een kamertje aan de inham tussen bar en tuin en prepareerden het bed, waarna we ons ontdeden van onze weinige bekleding. Ze duwde me het bed op en begon me vrij hevig te tongzoenen. Dit voelde erg lekker (ondanks die dekselse sigarettensmaak) en ondertussen kon ik lekker met haar lichaam spelen. Langzaam kussend daalde ze af naar beneden en begon mijn ballen te verwennen. Kleine likjes terwijl ze met haar hand mijn lul onder handen nam. Daarna een lekkere PZC waarbij ze eerst enkel de eikel verwende maar daarna telkens dieper en dieper ging. Kortom een pijpbeurt met veel variatie. Na een tiental minuutjes moest ik haar aanmanen om het rustiger aan te doen, teneinde niet te vroeg te poppen. Me op mijn knieën op het bed gezet en zij liggend voor me met haar benen open. Hierdoor kon ik met mijn hand haar kutje verwennen en ondertussen lekker in haar mondje doorduwen. Ze kon het allemaal best hebben. Daarna heb ik haar kutje maar eens verwend met mijn tong en aan haar gekreun te horen vond ze dit wel aangenaam. Ben lekker blijven doorlikken tot ze (ogenschijnlijk ) klaarkwam. Daarna werd het tijd voor te neuken. Eerst missio waarbij ze haar benen alle richtingen uitgooide : open, dicht, op bed, naar boven, geplooid – voelde best wel lekker. Dan gevraagd of ze zich wou omdraaien voor doggy, wat ze gewillig deed. Hierbij kon ik haar heupen vastpakken en lekker hard doorstoten. Zij keek me ondertussen geil aan in de spiegel. Wat een lekker dier, zeg!! Na een tiental minuten goed stoten hield ik het niet meer in viel uitgeput op mijn rug. Ze liet me echter niet los en ging cowgirl op mijn pik zitten en begon me langzaam te berijden, daarna steeds sneller en toen ik bijgekomen was begon ik ook lekker mee te stoten op het ritme. Ze schudde met haar hele lichaam en dit was zo geil dat ik het niet langer meer hield. Ik liet me heerlijk klaarrijden en spoot het rubbertje vol (echt vol want ik had alweer een dikke week gespaard). Puffend schoof ze van me af. “So sollte jeden Tag beginnen” hijgde ze en ze kuste me nogmaals heftig. Topsessie, een van de beste die ik al gehad heb temeer omdat ze haar heels aanhield tijdens de seks en dat toch wel een fetisj van me is. Daarom haar beloond met een extra fooi van 20€ op de vraagprijs. Ze bedankte me hartelijk.
Na een lekker frisse douche me even in de bar teruggetrokken om mijn vochtpeil op te werken, om daarna naar de tuin te trekken. De zon kwam er maar schuchter door en het was niet al te warm dus op een 3-tal zonnebaders na was er niemand te vinden. Me languit op één van de ligzetels gelegd en even weggedroomd. Even werd al snel een uurtje en dan vond ik het toch weer tijd voor wat actie. Terug een saunatje gedaan om de batterijtjes op te laden en daarna uitgebold in het (voor anderen te koude, maar voor mij perfecte) bubbelbad. Aan de bar mijn “pintje van de dag” besteld en even rondgekeken. Toch al wat meer moois in de aanbieding. Zo zag ik onder andere Lea en die trekt wel steeds mijn aandacht door haar giga-tieten, maar ik vind ze wel erg mager (heb je die beentjes al gezien!! , ik heb maar schrik dat ze een keer doorbreken als ze zo op haar hakjes ronddartelt en dat met zo'n boezem). Focus dus verlegd naar een andere meid want Mimi kwam een drankje halen en ik riep haar even bij mij om een babbeltje te doen. Ze vroeg echter om mee te komen naar haar hoekje want ze blijft niet graag langer dan 2 minuten in de bar. Dus maar even gevolgd want had wel zin in een praatje (en meer). Ik vind Mimi eigenlijk een atypische GT-meid. Ten eerste kleed ze zich altijd vrij zedig (slip, shirt, lange sokken), ze heeft zich nog niks aan haar lichaam laten veranderen (enkel een kleine tattoo op haar voet, als ik me kan herinneren), ze jaagt niet echt op de beren maar laat ze gewillig tot haar komen (en dat lukt vrij aardig), ze is niet geïrriteerd als je even geen zin hebt en haar wandelen stuurt en daarenboven kan je met haar vrij lang pre- & after-salen.
Genoeg de loftrompet afgestoken, tijd om hem erin te steken. Na een gezellig babbeltje gevraagd om te kameren want ik meen me een goede kus- & pijpservice van haar te herinneren. En ja hoor, ook ditmaal weer een hemels half uurtje beleefd waarbij haar tong (en ditmaal ook de mijne, want heb haar heerlijk klaargelikt) een hoofdrol speelde en een FT het feest compleet maakte . Aan de lockers haar verdiende 75€ gegeven en een extra tongkus als beloning. Aangezien we beiden toch een hongertje kregen, hebben we samen nog een heerlijke kalkoensalade gegeten.
Nu het zonnetje er langzaam terug door kwam, zag ik ook dat het in de tuin behoorlijk wat drukker werd. Heb me dan ook nog maar eens in de tuin gelegd voor een uurtje relaxen. Daarna weer even de bar in waar het ondertussen ook al behoorlijk druk was. Aangezien ik het niet zo heb voor drukte, ben ik maar richting kino getrokken waar het nog net te houden was qua warmte. Daar werd ik aangesproken door Pamela die me in haar pseudo-Duits weer wou verleiden tot een kamergang. Maar gezien mijn mindere en vooral dure ervaring van enkele weken terug, toch maar afgezegd. Even het filmpje uitkijken dacht ik, maar door de vele jaagsters (Lulu en Sylvia op kop), kwam het er niet van. Nog maar eens even een wandelingetje op zoek naar een meid voor een harde PSE-sessie om de dag af te sluiten. Had eigenlijk gehoopt op de Bulgaarse Leona en/of Emma, maar deze waren nergens te bespeuren (en dus vermoedelijk met vakantie ). Dan maar enkele alternatieven proberen te vinden en mijn oog viel op een dame die volgens de beschrijvingen op dit forum Flo moest zijn. Ik had haar recensies al gelezen (ook al zijn de meeste meer dan 2 jaar oud) en vernomen dat ze redelijk heftig was. Ze stond bij het groepje Duitse meiden te ouwehoeren. Stoute badslippers aan en maar even kennisgemaakt. Ze stelde zicht inderdaad voor als Florentina (hoe kom je bij zo’n naam) of kortweg Flo. Hoewel ze er op het eerste zicht nogal nors uitzag, bleek het wel een gezellige dame in de omgang. Ik had de indruk dat ze niet echt gebrand was op een kamergang want de sleutelvraag volgde niet meteen. Toen ik zo botergeil stond, heb ik het haar zelf maar gevraagd. (omgekeerde wereld, me dunkt). Ze trok naar de Theke en kwam vrijwel meteen terug – 5 minuutjes wachttijd (kan ik mee leven). Even later hetzelfde ritueel maar een wachttijd van 10 minuten (dat begint me al aardig tegen te steken). Daarna bleef ze wel heel lang weg om uiteindelijk toch met de sleutel van kamer 6.2 aan te draven (nog een geluk dat het niet 6.1 was want dan kon ze het vergeten).
Op de kamer meteen alles uitgetrokken en ze begon me wild af te likken. Haar tieten zijn niet al te groot waar wel lekker hard en voorzien van siliconen. Ik mocht er lekker in knijpen en ook de kleine tikjes kon ze wel hebben. Daarna op het bed gaan liggen en zij op haar knietjes naast me. Ze begon wild aan mijn lul te trekken. Ze deed dit vrij hard maar vond dit wel aangenaam. Ondertussen trok ze haar bovenlip omhoog en zat me met een geil mondje aan te kijken . Daarna volgde een pijpbeurt waarbij ze eerst mijn lul tegen haar lippen en kaken sloeg (geil!) en daarna begon ze om beurt mijn ballen en stam te likken. Ze dreef het ritme nog wat op en begon wild op en neer mijn lul te gaan. Een echte PSE-zuigsessie dus. Even later stelde ik voor van te neuken. Dus zij eerst op haar rug en ik probeerde flink door te duwen en in eerste instantie lukte dat vrij aardig. Zij duwde zich af aan de bedrand en schokte goed mee. Maar even later ging het minder en voelde ik toch enige onzekerheid bij Flo (wat ik niet verwachtte). Ik probeerde haar snel om te draaien om over te schakelen op doggy maar ze hield me tegen en zei het rustig aan te doen omdat ze nog maar net (nog) een operatie had laten doen. Zij dus rustig op haar knietjes en ik erachter. Heb het dan maar wat rustiger aan gedaan, maar na tien minuten neuken voelde ik dat ik er zo niet ging komen. Heb dan maar gevraagd om me klaar te trekken. Dit deed ze terug op haar geile manier van een kwartiertje eerder en na vijf minuutjes hard labeur volgde een deugddoend orgasme. Bij het afrekenen zei ze dat ze binnen een 2-tal weken wel volledig topfit zal zijn en dat ik dan maar als eerste naar haar moet komen voor een heftige sessie. “We shall see” zei ik.
Toen ik wou douchen merkte ik dat de douches ijskoud waren dus werd het een korte verfrissing (domper 1), dan maar eten dacht ik maar toen ik de tent binnenkwam zag ik een gigantische aanschuifrij voor de grill (domper 2). Ik besloot dan maar te vertrekken. Normaal eet ik altijd nog in GT, maar deze keer zag ik het echt niet zitten. Terug mijn gewone plunje aangedaan. Nog even beklag gedaan bij de theke over de douches maar was blijkbaar niet de eerste. Hup, autootje in terug naar huis.
Al bij al een meer dan geslaagde dag in GT. In augustus staat er nog een laatste knalbezoekje op het programma (met een vrijkaartje dankzij mijn uitstekend presterende Tourploeg) maar daarna zal het om privé-redenen niet meer lukken.
bergm550 (18 juli 2013),bosbeer (18 juli 2013),hp001 (18 juli 2013),KevinK (18 juli 2013),masseurke (19 juli 2013),Megaboob (19 juli 2013),noglangnietuitgewandeld (18 juli 2013),satanic surfer (18 juli 2013),Teiresas (18 juli 2013)
Im Mai war ich zweimal im Golden Time.
Der erste Besuch war an einem Samstag Anfang des Monats. Ich traf gg. 16:30 am Heidweg ein und bekam sogar noch eine Lücke auf dem Hausparkplatz. Wie gewohnt freundlicher Empfang, umziehen, duschen etc.
Erstmal einen Kaffee bestellt und an der Theke einen FK gesichtet. Für einen Samstag war eigentlich recht wenig los, das sollte sich auch abends nicht gravierend ändern. Frauen waren etwas weniger als sonst anwesend, es dürften ca. 60 gewesen sein. Man hatte den Eindruck, es würden nicht nur die Rumäninnen wg. dem orthodoxem Osterfest fast komplett fehlen, es wirkte richtig "leer".
Anwesende Girls u.a.: Jana, Angela, Sonja, Kasia (alle PL), Anastasia (RU), Fernanda, Rosanna (beide BRA), Letizia (BRA/DR), Sabrina (COL), Sabrina, Carla, Giulia, Aida, Isabelle (alle RO), Lolli (MD), Lola (DE/ITA), Stefania (ITA), Nila, Lisa, Anna (alle DE), Florentina (BIH), Lara (HR), Sissi, Vanessa (beide BG), Semra (TR), Lorea (CON), Stella (DE/TUN), Lulu (TH) u.v.m.
Das Essen war wieder ausgesprochen lecker: Schweinefiletstücke in Pfeffersauce mit Reis, Rinderbraten in Rotweinsauce mit grünen Bohnen und Herzoginkartoffeln. Am späteren Abend probierte ich auch noch die Spaghetti mit gebratenen Gambas und Cocktailtomaten. Alles sehr lecker.
Abends ab 20:00 legte DJane Miss K auf. Mir gefiel die Musik sehr gut, wie immer bei solchen Anlässen mussten sich ein paar Typen zum Affen machen, weil sie mit halboffenem Bademantel zur Musik herumhampelten. Einfach nur peinlich...
Mein Fickradar wollte an diesem Tag nicht richtig ausschlagen, auf einen evtl. Fehlgriff hatte ich überhaupt keine Lust, also wollte ich mal wieder mit Semra auf's Zimmer gehen. Leider war sie an dem Tag äußerst begehrt, als ich sie endlich erwischte, fragte ich erstmal, wie lange sie an dem Tag arbeiten würde, da sie öfter mal früher Feierabend macht. Sie wäre bis zum Ende da, habe aber in etwas mehr als einer Stunde einen Termin. Mist, das ging dann also somit nicht, also mal wieder zu Sabrina aus Kolumbien. Ich wollte sie losschicken, einen Schlüssel zu holen, nicht aber ohne die Bemerkung, daß ich 2-2,5 Stunden mit ihr gehen würde (dann wäre sowieso Feierabend) und wir uns aber noch vorher über einen Tarif einig werden müssten. (Sie verlangt nämlich 100€ pro Stunde.) Da bekam ich nur die schnippische Antwort, ich solle mir doch lieber eine andere Frau suchen. Klar, ist ihr gutes Recht, soweit kein Problem, ich wunderte mich nur sehr, weil sie erst um 20:00 anfing zu arbeiten und bis dahin nicht ein einziges mal auf Zimmer war. Sie verdient also lieber gar nichts, als von ihrem überhöhten Tarif abzuweichen.
Andere sichere Alternativen sah ich nicht, Lolli war permanent beschäftigt, Isabelle hatte mittlerweile scheinbar Feierabend gemacht, so daß ich mich mit dem Gedanken abfinden musste, das GT mal wieder ungepoppt zu verlassen. Shit happens...
Schnitt...
Zweiter Maibesuch war am Tag vor dem CL-Finale, also an einem Freitag.
Eingetroffen gg. 17:00 und wieder einen Parkplatz am Haus bekommen, auch diesmal war es nicht sonderlich voll. Jedenfalls nicht, wenn man Vergleiche zu einem Wochenendtag von vor einem Jahr ziehen würde. Ein FK, dem ich unterwegs eine SMS schickte, gesellte sich kurzfristig dazu.
Es waren wieder deutlich mehr Girls anwesend (etwa 75) als beim letzten Besuch, darunter ein gutes Dutzend sehr attraktiver und für gutem Service bekannte Girls, die ich schon Monate nicht mehr gesehen hatte. Daß sie alle im Langzeiturlaub waren und zufällig gleichzeitig zurückkehrten, glaube ich nicht, scheinbar arbeiten diese Mädels samstags nicht mehr, sondern nur noch unter der Woche.
Anwesende Girls u.a.: Jana, Sonja, Kasia, Angela, Shiva (alle PL), Dalina (DE/MN), Nicki, Nila, Anna (alle DE), Florentina (BIH), Stefania (ITA), Lara (HR), Lola (DE/ITA), Lulu (TH), Lin (CHN), Sophie (KOR), Pamela (DR), May (Herkunft ?), Sissi, Gia (beide BG), Jeanette (HU), Dilan (TR), Criss, Celina, Lori, Sabrina, Laura, Giulia, Andrea, Aida (alle RO), Lolli (MD) u.v.m.
Das Essen war wieder sehr gut. Sowohl der gedünstete Lachs mit Blattspinat, Sauce Hollandaise und Kartoffeln als auch die Hähnchenbrust mit Zigeunersauce und Reis, auch die Pizza am Abend war gewohnt gut.
Schon lange hoffte ich, Gia mal wieder zu treffen, leider war sie an dem Tag extrem gefragt und wurde mir mehrmals vor der Nase weggeschnappt. Als ich endlich Glück hatte, erbat sie sich erstmal eine Ruhepause. Bei einem späteren erneuten Versuch wollte sie dann letztlich nicht mehr, sie sei zu müde. Sie schickte auch andere Gäste weg, es war also anscheinend die Wahrheit.
So wurde es immer später und meine Möglichkeiten schwanden. Eher zufällig lief ich vor dem Kino Pamela in die Arme. Den Club wollte ich nicht schon wieder ohne Nummer verlassen, also warum nicht mit Pamela tätig werden? Zimmer natürlich alle belegt, sie schlug daher das Kino oder eines der Betten neben der Sauna vor, ich wählte letzteres.
Pamela ist aus der Dominikanischen Republik, angeblich 26 Jahre (ich schätze eher 33), ca. 160cm, dunkelhäutig, lange braune Haare, schlank mit C-Cups (getunt) und div. kleinen Tattoos. Pamela spricht nur sehr schlecht Deutsch, Englisch eher noch weniger.
Pamela fragt mich zu Anfang, ob ich eine halbe Stunde oder eine Stunde buche möchte. Ich antworte, wir hätten jetzt 00:25, also noch rund 1 1/2 Stunden bis Feierabend und ich würde diese Zeit ruhig gerne ausnutzen.
Runde 1 beginnt mit ein bißchen knutschen, ihre ZK sind mir dabei zu oberflächlich, dann geht es mit blasen weiter. Auch das ist nicht so richtig gut, bald nimmt sie immer mehr die Hand zu Hilfe. Also hoffe ich, ihre "Motivation" mit lecken zu verbessern. Sie bremst mich ein, ich soll ganz langsam und zärtlich machen. Im Prinzip so sanft, daß ich mich frage, was ihr das überhaupt bringen soll. Nach knapp 10 Minuten kommt sie dann anscheinend zum Orgasmus. Irgendwie schwer zu glauben, doch achtet sie dann darauf, sich jeder weiteren Berührung im Intimbereich unbedingt zu entziehen. Es geht mit blasen weiter, nach meinem Einspruch geht es auch plötzlich ohne Hand und deutlich besser. Schon beim lecken und auch jetzt beim blasen brabbelt Pamela immer wieder etwas auf spanisch vor sich hin, mich stört das eigentlich nur. Erstens ist das eine hässliche Sprache und zweitens versteh ich eh kein Wort. Eigentlich wollte ich lieber ficken, aber als Pamela quasi in der 69er in B2B-Manier auf mir rumrutscht und während des Blasens immer wieder meine Nudel zwischen ihren Titten massiert, hat das durchaus seinen Reiz und irgendwann ist der Druck zu groß und die Ladung will unbedingt ins Freie.
Pamela bittet um eine Massage (Zeitschinden?), ich hoffe, sie damit in der zweiten Runde zu besserer Lesitung anspornen zu können. Die ZK wurden trotzdem nicht besser, das blasen ebenfalls nicht. Im Gegenteil, nach 2-3 Minuten ist sie dann nur noch mit der Hand zu Gange. Wären die 30 Minuten nicht schon überschritten, würde ich jetzt wohl abbrechen. Wenn sie will, kann sie schon, plötzlich jedenfalls steht sie mit dem Rücken zu mir über mir, beugt sich vornüber und bläst gut und ohne HE. Anschließend wird gefickt, in der Reiterposition geht ihr bald die Kraft und/oder Motivation aus, also geht es in der Doggy weiter. Ist für mich recht anstrengend, da sie sich in einem sehr ungünstigen Winkel positioniert, es passt von der Größe so einfach nicht richtig zusammen. Mit dem Anwerfen des Kopfkino gelingt es mir dann auch irgendwann, ein zweites mal zu kommen.
Pamela bietet mir eine Massage an, das macht sie ganz ordentlich, nach 5 Minuten hat sie aber schon wieder keine Lust mehr und sie möchte nochmal massiert werden. Da ich schon die Vorahnung habe, daß es mit Pamela bei Überziehung der Zeit Stress geben könnte, verlassen wir den Verrichtungsort lieber 5 Minuten früher.
Etwa um 01:20 stehen wir in der Umkleide und ich gebe ihr 80€. Sie will jedoch 150€ von mir! Ich frage wieso, sie holt ihr Smartphone aus der Handtasche, zeigt mir die Zeit (01:23) und deutet mir, wir hätten um 00:00 begonnen. Ich erinnere sie daran, daß sie mich zuvor fragte, wie lange ich bleiben will und ich antwortete, daß wir die 1,5 Stunden bis Feierabend machen könnten und es bei Beginn kurz vor halb 1 war. Wir sind also knapp unter einer Stunde zusammen gewesen. Letztlich sieht sie ein, daß ich recht habe und will dann "nur" noch 100€ von mir. Ich sage ihr klipp und klar, eine Stunde ist 75€ und basta, wir könnten gerne zur Klärung zur Theke gehen. Sie verzichtet, murmelt etwas auf spanisch vor sich hin und verschwindet. Ich überlege ein paar Minuten, ob ich den Vorfall an der Theke melden soll, entschließe mich dann, die Angelegenheit beim Gehen zu melden. Man versprach, mit Pamela zu sprechen (das ist anscheinend auch erfolgt, denn beim nächsten Besuch sagt sie im Vorbeigehen irgendwas von einer Beschwerde), mich wundert es jedoch, daß man sie nicht rausgeworfen hat. Mal ebenso den doppelten Preis aufzurufen sehe ich jedenfalls nicht als kleines "Vergehen" an.
Fazit Pamela: Nüchtern betrachtet war der Service bestenfalls mittelmäßig. Für knapp unter einer Stunde statt 75€ jedoch 150€ zu fordern, ist der dreisteste Abzockversuch, der mir je untergekommen ist.
Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...
Badslippers (19 juli 2013),bergm550 (18 juli 2013),bosbeer (18 juli 2013),Megaboob (19 juli 2013),MiniME (18 juli 2013),noglangnietuitgewandeld (18 juli 2013),peterp095 (19 juli 2013),satanic surfer (18 juli 2013),vrije jongen (19 juli 2013)
Warum sind eigentlich fast alle deine Berichte über GT negativ? Hast du keine positive Erlebnisse oder magst du es nur die Schlechten anzuschwärzen und die Guten als Geheimtipp für dich selbst zu behalten?
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
Het was inderdaad een top dagje. kledingzaken zijn er niet gebruikt wacht tijden voor een sleutel waren er niet presails was er genoeg. alleen jammer als de kleine duisburg spesjalist op sterkte was dat somigen even moesten slikken of gewoon weg liepen en geen verkeer met me willen alleen ma pijpen .
mijn eerste sessie was met Anna wat ik tijdens het ontbijt al besloten had .een zeer vriendelijke dame met natuurlijke vormen de 2e sesie was met een Bulgaarse dame waar ik de naam niet van heb kunnen onthouden de sesie was wat minder ze was gewoon niet lekker te neuken een piep wijf hij is te groot au au. ma met de mond af laten maken .ik dag mooi 22.00 uur 2 keer weg geweest met 2 dvps ik heb me aan de 2 keer gehouden kom ik potverdorie gabriella tegen voor deze dame heb ik eens spesjaal plekje in mijn hart .altijd even vriendelijk als ze me ziet in gt of ergens anders vlieg ze mijn altijd om de nek. vertel eerlijk dat ze een paar dagen vrij genomen heb op dokter advies en we het op de kamer rustig aan moeten doen. nou als het niet met neuken in haar kutje luk met neuken heeft deze dame nog een super ander alternatief en dat zijn die fantastische billen waar je je Leker tussen klaar kan reiden en lekker op haar rug kan spuiten het pijp werk van deze dvp is ook super ma ik ben gewoon gek op dat lekkere kontje en dat ben ik van dag 1 al dat ik haar zag op de vulkaan
veder heb ik dolfie ontmoet een zeer intelligente man ma niet zo stevig in ze badslippers sta twijfel te lang welke dame hij moet nemen ik had het idee dat hij ze wel allemaal wouw ik heb hem daarom ook uitgenodigd om op de vulkaan te komen wandelen ma dan wel even voor die tijd na de dokter te gaan om pillen te hallen tegen de geilheid (liberdo remers)
veder is de acemodatsie als gt sipper goed eten een mooie tuin goede welnis schonen kamers een helle lekere tek ook nog is vriendelijk een goed deur belijd dames net als op de vulkaan van alles wat van mooi tot lelijk en uit alle windstreken van de wereld alleen de vulkaan telt gewoon meer dvps
2 min puntjes zijn er wel. dit seizoen is er niet veel aan het gazon gedaan door de vroege zaterdag ploeg onder leiding van ketserr. er zit namelijk veel mos tussen en er is niet geveticuteerd . ik nodig ketserr dan ook uit om een work sjop bij mijn op de vulkaan te volgen voor het onderhoud van het gazon van gt.
en met zo mooie dag als gisteren mis je gewoon een zwembad ma dat hebben we ook nog niet op de vulkaan
ik wil golden time en het ijsberenforum dan ook hatelijk bedanken voor het vrij kaartje
Badslippers (19 juli 2013),Carlitos (19 juli 2013),Dolfie (19 juli 2013),wervelwind (19 juli 2013),Wijze grijze (19 juli 2013)