Naam: Janina, Janine
Nationaliteit/Taal : Roemeense /enkel Duits
Leeftijd : 25jaar
Haarkleur/-lengte : Donkerbruine zwarte en lange haren, die matchen bij haar kattenogen
Lengte dame : 1m55
Postuur/Kont/Cupmaat : petite lichaam/ kleine kont/ A-cup (zonder BH zijn het wel 2 slappe theezakjes)
Tatoeages/Piercings : nope
Roken: ja, 2 à 3 pakjes per dag
Service: TZ, PZC, NMC, droogneuken, GFE, beffen…enz.
Voordelen: Uitgebreide pre- en aftersales, best wel een knap wijfje, beetje GFE op de kamer
Nadelen: blowjob is niet haar sterkste discipline… Komt op den duur toch wat pusherig over… Tijd discussie!
Prijs : 100€ voor 3 kwartier
En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7/10
Ik zat met mijn kameraad de Killer-Bull aan de bar en opeens komt zij zich met ons gesprek bemoeien. Het was weer een poosje geleden dat ik samen met de Killer op de lappen was en van bijpraten kwam niet veel in huis met haar tussen ons in. Aanvankelijk had ze het eerder op de Killer voorzien. Ze begon uitgebreid te presalen bij hem. Altijd leuk om bezig te zien hoe die mokkels Duits praten en de Killer plat Vlaams. Het toppunt is dat ze elkaar nog begrijpen ook. Uiteindelijk besloot de Killer om eerst met zijn luie kloten in de jacuzzi te gaan liggen. Toen ik me terwijl in de Arabische separé als een pasha neervleide, kreeg ik opeens het gezelschap van Janina.
Terwijl we begonnen te tongen, begon ze me ter plekke af te trekken. Maar ik hield even halt en stuurde haar weg op haar handen te wassen. Wie weet had ze 10minuten eerder ook aan de Killer zijn slurf zitten rukken. Toen ze terugkwam gingen we verder waarmee we bezig waren. TZ, knuffelen en me laten afrukken. Het kostte me geen zak en het duurde misschien wel een halfuur of 3 kwartier. Daardoor voelde ik me wel verplicht om met haar mee te gaan naar de kamer. Maar kom, de drang was er wel en bovendien mocht ik haar.
Op de kamer ging het voorspel verder. Na het ontdoen van de resterende textiel rondom onze lichamen, begon ze me te pijpen. Dit was niet naar behoren… Niet goed en ik kon er niet van genieten. Ik kwam binnen met een enorme stijve, maar ze pijpte hem terug plat. Ik liet haar stoppen en ging haar beffen. Dat was goed… Wegens twee zwangerschappen hingen haar kleine A-cupjes erbij als verrimpelde lapjes, maar haar poes zag er wel appetijtelijk uit. En vochtig… Ik zeg niet dat het de natste kut was die ik al tegengekomen ben, maar vochtig genoeg om haar heiligdom te degusteren alsof het een Bourgondisch 7-gangenmenu is.
Daarna terug zoenen, knuffelen, strelen en droogneuken. Ze voelt heerlijk aan. Ze heeft een zeer gladde en zachte huid. En van snoet doet ze me zo’n beetje denken aan de Grieks/Roemeense Eleni (ex-GT en ex-VV). Ik kreeg kippenvel wanneer ik in haar katachtige ogen keek. Het droogneuken met haar was misschien wel het beste gedeelte van de hele sessie. Ik moest me 2x bedwingen of ik had mijn kwark tegen haar klapdeuren of op haar buik gespoten. Uiteindelijk gingen we neuken. Ze paste me een condoom aan en ik penetreerde haar in missionaris. Ze is een kleine meid met haast een kinderlichaam. Toen mijn pik er nog maar half instak, leek ze de stuipen te krijgen en leek het even pijn te doen. Uiteindelijk wanneer het iets soepeler werd kon ik volledig erin gaan en haar flink stoten. Bij mezelf prees ik haar gelukkig dat de Killer niet met haar was meegegaan. Mocht die met zijn Anaconda van 23cm bij haar binnendringen en dan nog met de daarbijhorende energie, dan werd ze vast en zeker in twee gespleten. Na 5 minuutjes stoten in haar nauwe kuttebak, kon ik het niet meer houden en kwam ik klaar. Daarna onszelf vluchtig douchen die naast de kamer voor handen was.
Men zegt me dat een uur 75€ kost in SS. Maar ik ben nog geen enkel mokkel tegengekomen die deze prijs hanteert. Allemaal troggelen ze je 100 af en daarvan doen ze vooraf geen melding. Zo ook deze kleine Roemeense dievegge. Ze had me figuurlijk op mijn pik getrapt, want we waren slecht 3 kwartier op de kamer geweest. Voor dat geld maak je het uur rond, vind ik. Ze had me nog een massage kunnen geven ofzo. De discussie liep wat op en een ander mokkel in de kleedkamer kwam bemiddelen. Ik wist dat ik toch geen gelijk zou krijgen, want blijkbaar liep mijn polshorloge niet gelijk met het dat van die twee mokkels. Gaan janken bij dat moffenwijf aan de receptie, daar had ik ook niet echt zin in. Uiteindelijk keek ze triest en bedacht ik bij mezelf dat ik ook nog een halfuur tot 45minuten presales van bovenste plank mocht ervaren. Dat was sowieso gratis en zodus legde ik me erbij neer en zei haar dat ze de 100 mocht houden.
Van die beslissing zou ik later geen spijt krijgen, want in de avond kroop ze weer bij me en hebben we opnieuw liggen tongzoenen, knuffelen en strelen. Deze keer minstens 20minuten. Ik had haar toen op voorhand gezegd dat ik geen tweede keer met haar zou kameren, maar ze bleef toch proberen. Uiteindelijk werd het wel té opdringerig en zei ik haar vlak af dat ik geen zin had om 2x met dezelfde de kamer op te gaan.
Al bij al toch leuke momenten met haar besteed. En zo achteraf bekeken heb ik voor 100€ toch 3kwartier + ongeveer nog eens 50 minuten plezier aan haar beleefd.