Bekijk resultaten enquête: Hoeveel betaalt je elke maand vor je hobby (gemiddeld)

Aantal stemmers
262. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • nooit iets! Ik neuk alleen mijn echtgenote/vriendin

8 3,05%
  • minder dan 100 euro

23 8,78%
  • 102-200 euro

39 14,89%
  • 201-300 euro

49 18,70%
  • 301-500 euro

55 20,99%
  • 501-700 euro

31 11,83%
  • 701-1000 euro

27 10,31%
  • 1001-2000 euro

20 7,63%
  • meer dan 2.000 euro

5 1,91%
  • Ik weet het niet zo precies, ik ben miljardair

5 1,91%
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 82 van 82
    Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Maar ja, je leeft maar 1 keer
    Precies en je kan het niet meenemen straks

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Die vraag over de kosten van het sauna-club bezoek hebben wel vaker door mijn hoofd gedoold. Met het besef dat ik zowat een gehele netto basisuitkering voor een alleenstaande ouder uitgeef aan pijpen en neuken brengt het schaamrood naar mijn kaken Anderzijds heb ik ooit besloten niet iedere 3 jaar een nieuwe maar jong-gebruikte middenklasser te kopen, het totale prijsverschil blijkt genoeg te zijn om iedere week 2 a 3 jonge geile meiden [als de keuze goed is?] te neuken. Als ik er zo aan reken dan kost het eigen niets meer dan dat iemands anders al ong 60.000 km je auto had ingereden voor dat je zelf instapt, en ik zou hypokriet zijn als dat een probleem voor me was want die ong 100 verschillende meiden die ik per jaar neuk worden ook al vooraf ingereden door jullie.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

3. Onderstaande 5 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 juli 2013),Bredero (28 juli 2013),masseurke (29 juli 2013),Rezaes (29 juli 2013),Znipper (30 juli 2013)

Last Online
    13 mei 2024 @ 13:42
    Discussies
    3
    Thanks
    26

Standaard

Bij mij is't afhankelijk van mijn inkomen en dit geeft in mijn ogen ook een beter beeld dan louter bedragen.
    Immers is 1000€ voor een beer met een inkomen van 1800€ zeer veel geld, maar voor iemand met een inkomen van 2600€ weer heel wat minder.

Ik verdien +- 1800€ netto, heb daarboven een bedrijfswagen + tankkaart, gsm-abonnement + 13e maand en vakantiegeld.
    Met harder te werken (dus buiten mijn uren), verdien ik daarboven nog een 1000-2000€/maand in het zwart.
    Er schiet met dergelijke maanden niet veel tijd meer over om mijn hobby te beoefenen, maar een dag of 2 naar een saunaclub kan er meestal wel van af.
    Dergelijke bezoekjes kosten me (inclusief entree, exclusief vervoer) +- 150 - 250€ en dat vind ik best veel.

Immers probeer ik nooit rekeningen onbetaald te laten, heb ik een lening lopen van +-1200€/maand en probeer ik elke maand toch wel iets over te houden voor de maanden dat ik minder hard werk.
    Minder hard werken impliceert immers minder geld, meer tijd voor een saunaclub bezoek en dus geld tekort :-)
    Bovendien heb ik vaste kosten (roken: 150€/maand, poolen (100€/maand), ...) die als je ze optelt, best wel een hap uit het beschikbare budget nemen.

Daarom ook een bijkomende vraag voor diegenen die 'm willen beantwoorden:
    Is het budget dat je spendeert aan je hobby ook verantwoord?

5. Onderstaande 3 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

aamu (29 juli 2013),KevinK (29 juli 2013),Wijze grijze (29 juli 2013)

Last Online
    20 februari 2017 @ 00:18
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Daarom ook een bijkomende vraag voor diegenen die 'm willen beantwoorden:
    Zoals je zelf ook al aangeeft, hangt het heel erg met je persoonlijke situatie af. Een bedrag dat voor de een verantwoordelijk is, kan voor een ander te veel zijn. Zelf vind ik dan ook niet handig om concrete bedragen te noemen. Ik werk zelf liever met percentages en verhoudingen. Zo houd ik ook mijn eigen uitgaven in de hand.

Zoals ik al ergens anders aangegeven had, vind ik een deel zelfbeheersing belangrijk. Niet al het geld wat jezelf ter beschikking stelt voor je hobby hoeft op. Ook het geld wat je meeneemt naar een club hoeft niet op. Wel ben ik graag voorbereid en zodoende neem ik meer mee dan ik ooit hoop op te maken in een club. Gevaarlijk? Wellicht voor sommigen, maar daarbij komt zelfbeheersing ook een beetje om te hoek kijken. Het hoeft niet op en ik moet elke euro wel aan mijzelf kunnen verantwoorden. Uitgeven om het uitgeven ben ik niet van. Maar een speciale dag/avond mag best wat kosten en dan heb ik er ook geen moeite dat het wat meer kost.

In het begin van mijn saunaclub bezoekjes nam ik wel minder geld mee en ging makkelijker een kamer op en experimenteerde ook meer. Bij twijfel wilde ik het altijd wel proberen met een dame. Op die manier ontwikkelde ik voor mijzelf een soort radar wat wel en niet op kamer zou kunnen werken. Uiteraard zit je er nog steeds wel eens naast, maar toch minder vaak. Met sommige meisjes kun je een leuke tijd buiten de kamer mee beleven, maar dan voel ik nu ook aan dat het op kamer niet zal werken. Dat door hebben scheelt een hoop in de kosten die je in een club maakt, omdat je in principe alleen voor de goede sessies gaat en anders niet.

Ik dwaal een beetje af zie ik, maar het is wel belangrijk om een beetje achtergrond te geven denk ik.

Het percentage wat ik per maand uitgeef is in principe 25%-30% van het vrij besteedbare inkomen. Ik zorg er altijd voor dat ik meer spaar dan ik aan deze hobby uitgeef en zo houd ik het voor mijzelf verantwoordelijk maar ook verdedigbaar. Immers al mijn besteedbare inkomen in een dergelijk hobby stoppen zou ik op een bepaalde manier toch wel zonde vinden. Al is het voor sommigen misschien een flink bedrag wat ik als budget hanteer, weet ik dat zolang ik meer dan ik uitgeef opzij zet dat ik de uitgaven ook accepteer. Immers uitgaven maken waar je later spijt van hebt is zonde. Over 20 jaar zal ik niet treuren dat ik misschien wel een mooie auto had kunnen kopen van het geld, maar denk ik liever terug aan 20 jaar lol.

Dus om de vraag te beantwoorden. Ja, het budget wat ik aan deze hobby spendeer is naar mijn mening verantwoord ...

Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Nou ik heb al 2 huizen verneukt, 2 vergokt en 1 op gedronken (dit is geen grap ).
    Is dit verantwoord vraag je ?
    Ik vind van wel

Last Online
    Vandaag @ 17:21
    Discussies
    456
    Thanks
    1.628

Standaard

mijn budget is verantwoord ik maak iedere week gemiddeld 150 euro op aan de dvp. ma doe dit al 18 jaar 150*52=7800 per jaar. ma als ik dat weer keer 18 doe kom ik op 140400 euro uit dat is natuurlijk een smak geld .ma ik heb er geen moment spijt van .ik kan mijn vaste lasten betalen heb geen schulden zelfs als mijn auto het begeef schaf ik zo een andere aan. dus alles verneuk heb ik niet en dat gaat ook niet gebeuren ik vin dat ik het goed doe . en daarnaast ik ben vrij gezel en 3 keer in de week je eigen lazers zuipen is on verantwoord en veel ongezonde het geld kan je toch niet mee nemen de kist in en voor de genen die dat willen die hebben niet genoten van het leven

Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    mijn budget is verantwoord ik maak iedere week gemiddeld 150 euro op aan de dvp. ma doe dit al 18 jaar 150*52=7800 per jaar. ma als ik dat weer keer 18 doe kom ik op 140400 euro uit dat is natuurlijk een smak geld .ma ik heb er geen moment spijt van .ik kan mijn vaste lasten betalen heb geen schulden zelfs als mijn auto het begeef schaf ik zo een andere aan. dus alles verneuk heb ik niet en dat gaat ook niet gebeuren ik vin dat ik het goed doe . en daarnaast ik ben vrij gezel en 3 keer in de week je eigen lazers zuipen is on verantwoord en veel ongezonde het geld kan je toch niet mee nemen de kist in en voor de genen die dat willen die hebben niet genoten van het leven
    Dit hele verhaal geld ook voor mij. Ik geef zo'n 800 p/m uit en ga 2 keer. Ik woon tenslotte ver en heb ook nog een redelijk druk sociaal leven buiten de club.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten