Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 103
    Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Beitrag Geile Tijden, Augustus 2013

Niet live from GT:

Geen enkele beweging in de ...., ik kan het woord niet meer uit m'n bek krijgen, dus vandaag geen live berichten. Niemand had enig contact met de buitenwereld via het net, of het nou een telefoon, tablet of laptop betrof.
    Niettemin was het een erg leuke woensdag vandaag in Brüggen met een record-aantal forumberen waardoor het extra gezellig was. Het leek wel of er een berenverjaardag was. Rond 13.00 uur gearriveerd en er waren nog enkele parkeerplekken vrij. Masseurke kwam tegelijkertijd aanrijden in zijn enorme terreinwagen en nam daarmee 2 parkeerplaatsen in. Eigenlijk zou hij 80 euro entree moeten betalen. We begroetten elkaar hartelijk en liepen naar binnen. In de kleedruimte aangekomen trof ik Ace2 aan die zijn haartjes nat aan het maken was met de GT-huisgel van Balea. Pas terug van vakantie had hij de reis naar Gomorra ook weer getrotseerd.
    Ik hoop dat ik niemand vergeet, maar de volgende beren waren aanwezig: RudiNL, Masseurke, HP001, Picasso1, Chefkok, MagicG, Superwescoast, Boy69, De Souza, Ace2 ( net terug van vakantie uit het zeer verre oosten) ,De Paus, NikXXX, Van Dattum en Waldbes.
    Het was wel behoorlijk druk vandaag, maar doordat veel mensen buiten vertoefden was het zeer goed te doen. Alleen in de kleedruimte liepen en stonden weleens wat beren in de weg. Mooi line up ook, ca 90 tot 100 vrouwen moeten er wel geweest zijn in totaal. Veel dames die nog maar kort in GT zijn en waarvan ik ook de namen niet ken. Maar onze Franstalige Belgische beer Superwescoast heeft vandaag aan veel dames de naam gevraagd en komt morgen met een vrij uitgebreide line up. Mocht hij nog enkele namen niet hebben, dan kan hij die mogelijk uit het volgende lijstje halen, even zo uit de blote bol : Barbie, Asia ( weer terug en iets afgevallen), Elisabeth, Marianne, Celine, Elena, ( tot ca 16.00 uur als dvp en daarna achter de bar met een sexy kort spijkerbroekje aan), Denise/ Illona, Nina/ Nika, Stefania, kapster Kira, Lisa, Tina, Laetitia, Serena, Joanna ( terug, was vanaf februari afwezig), Svetlana, Lizz, Maria, Gia, Roemeense Sabrina ( met vuurrood haar), Lola, Nila, Sonja, Lulu, Doro, Lolly, Cassandra, Leona, Emma, Anna, Bonny, Xenia, Adella, Medina, Lia, Mara, Veronica, Sandy, Paula, Larissa.
    O.a de volgende kamergangen zijn in de geschiedenisboeken gezet vandaag: Ace2 met Laetitia, Masseurke met Kira , MagicG met Adella, Chefkok met Lizz(2x) en Bonny, Picasso1 met Xenia en Barbie, Bosbeer met Nina, De Paus met Maria, RudiNL met Elisabeth, De Souza met Joanna en HP001 met Veronica? Helaas zijn de andere combinaties me even ontschoten.
    Het eten was uitstekend, valt dus niets over te klagen.Tot 14.00 nog steeds eieren en omeletten, daarna Macaroni Bolognese, Pommes met mayonaise, Sandwitches, 2 soorten taart en vanaf 17.30 uiteraard de barbecue.
    's avonds werd het in de barruimte wel behoorlijk warm en klam, maar de sfeer was supergoed. Erg leuk om weer bij te praten met al die forumberen, stuk voor stuk leuke kerels. Vermoedelijk zal Ace2 over een paar dagen met een verslag weer een aanval doen op de BRVDM trofee.

2. Onderstaande 19 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 augustus 2013),Badslippers ( 1 augustus 2013),Boy69 ( 1 augustus 2013),chefkok ( 1 augustus 2013),Dolfie ( 1 augustus 2013),hansdordt ( 1 augustus 2013),hp001 ( 1 augustus 2013),Hunziker ( 1 augustus 2013),ilovethaigirls ( 1 augustus 2013),laplagne ( 1 augustus 2013),Magic-G ( 1 augustus 2013),masseurke ( 1 augustus 2013),Megaboob ( 1 augustus 2013),Picasso 1 ( 1 augustus 2013),rob45 ( 1 augustus 2013),Rudi_NL ( 4 augustus 2013),salitos ( 1 augustus 2013),Teiresas ( 1 augustus 2013),Wijze grijze ( 1 augustus 2013)

Last Online
    16 juli 2024 @ 13:12
    Discussies
    10
    Thanks
    262

Standaard

Golden Times In GT

Voor de derde achtereenvolgende week op de woensdag naar GT gereden, met in het achterhoofd de 2 voorgaande weken! dus met een flinke dosis goeie zin richting duitse grens gereden al waar ik 14.30 klokslag plaatselijke tijd de parking van Golden Time opdraaide en mijn karretje in de laatst beschikbare parkeerplaats drukte. hoeveel mazzel ken je hebben was mijn gedachte en als dit tekenend zou zijn voor de rest van de dag dan kon de dag al niet stuk zou je zeggen, en dat bleek dan ook zo te zijn "lucky me!"

18 juli 2013

Op deze dag was ik als gezegd ook in GT en ook al redelijk vroeg nl 11.30 uur, bij binnenkomst liep ik Dorina tegen het bevallige lijf en alhoewel ik nog nimmer met deze spontane meid heb gekamerd is zij altijd de vrolijk- en vriendelijkheid zelve tegen mij. Zo ook deze dag en ze begon gelijk met de geheimzinnige opmerking "Ik heb een verrassing voor je" Ik zeg aha je wilt met mij op de kamer! Ja dat wilde ze graag maar dat was het niet! nou dan weet ik het niet! "Denise is hier" zegt ze en ze komt later vandaag! Kijk dat is nog ,s binnenkomertje, want Dorina weet dat ik een uitgesproken fan/liefhebber ben van Denise.

Afijn het duurde nogal voordat Denise ten tonele verscheen, tussendoor kon ik de verleidelijkheden van Rebecca niet weerstaan waardoor ik voor een vluggertje met deze overigens mooie en lekkere meid in een blokhut belande. Rond 17.00 uur zat ik ff aan de gokautomaat om de gokgoden te verzoeken, maar deze waren mij op dat moment niet echt gunstig gezind. Totdat ik in mijn ooghoeken een enthousiast zwaaiende mooie slanke meid aan zag komen vanuit de gang en eigenlijk zonder echt goed te kijken wist ik dat het [B]Denise/B]moest zijn, haar manier van lopen, daar is er maar 1 van!

Het weerzien werd met uitgebreid knuffelen en kussen gevierd, ik was blij haar weer te zien, maar ook Denise gaf blijk dat ze het erg leuk vond mij weer te zien in die paar dagen dat ze in GT was voordat ze weer naar haar andere werkplek zou vertrekken. Denise kroop tussen mijn benen en kwam op schoot zitten voor zover dat kan als je op een barkruk achter de gokkast zit. Maar opslag was de God van het gokken mij wel in enen goed gezind en gaf mij de zegen in de vorm van een flinke financiele bonus die ik dankbaar in ontvangst nam. Na afgetikt te hebben zijn we met een drankje in de hand naar achter in de tuin gelopen plaats genomen aldaar op een breed bed alwaar we lekker languit hebben liggen vrijen, kletsen en vrijen enz...... Wat zich allemaal heeft afgespeeld laat zich raden en ga ik hier dan ook niet verder uitlichten maar dat het Lekker was en van lange duur is zeker!! we hebben 2,5 of 3 uur achterin de tuin gelegen totdat het tijd werd om iets te gaan eten want anders kon de hond nog wel ,s in de pot gevonden worden!

Uiteindelijk ben ik rond 22.30 uur vertrokken met in de wetenschap dat het een voortreffelijke dag was geweest in GT en dat Denise op weergaloze en intense wijze de G-krachten in mij had los gemaakt.

25 juli 2013

Op deze woensdag arriveerde ik rond 15.30 uur bij huis waar ik vorige week zo,n heerlijk tijd had gehad, met deze herrinnering nog vers in ,t geheugen melde ik mij aan de poort van de poel des verderfs. Na het voldoen van de bekende plichtplegen bij de theke de kleedruimte in gewandeld alwaar ik direct Amy ontwaarde, die zich zoals altijd tot in de puntjes verzorgd alvorens zij zich aan de arbeid begeeft. Mijn god ik vind het toch ook wel "zo,n" lekker ding om te zien en zeker ook als je bedenkt hoe dit sexwondertje bij je op kamer is. Na de begroeting even geinformeerd hoe het met een evt. beschikbaarheid stond, maar ze was al bezet. Ja, zo gaat dat met haar zodra ze binnen is, is deze dame bezet en blijft dat ook de ganse dag door) Nouja No Problem normaal ben ik toch al niet van ,t direct de kamer op en neuken maar! Dus met de woorden we zien elkaar straks wel weer een ieder zijn/haar weegs gegaan.

Na het omkleden en douchen mezelf aan de bar gemeld voor een bakkie koffie en met dat bakkie naar de eettent gewandeld want ik viel inmiddels bijna om van de trek, aldaar een broodje ei naar binnen gewerkt alvorens ik de beren de Souza, Bosbeer, de Paus en nog een aantal voor mij onbekendere ben gaan opzoeken. Tijdens het naar binnenwerken van het broodje ei had ik Masseurke de sympathieke belg al door de tuin zien wandelen alwaar hij languit op een tuinbedje was gaan liggen. Na het scoren van het 1e biertje deze belg is gaan opzoeken om hem wat bij te praten over een gezamelijk gedeelde passie nl. Denise. Het werd een zeer geanimeerd gesprek moet ik zeggen waarbij natuurlijk de sexescapades van het heden en verleden niet onbesproken konden blijven, waarbij Masseurke verhaalde over hoe hij de saunaclubs had ontdekt, met de opzienbarende onthulling dat zijn sexcarriere achter de ramen in antwerpen was begonnen. Zijn maat en ik keken elkaar is verbaasd aan en schoten in de slappe lach, ik zag het al voor me Masseurke achter de ramen. Masseurke haaste zich natuurlijk om te zeggen dat zijn wandelcarriere was begonnen bij ............ maar zag ook de koddigheid van zijn verspreking en vervolgde lachend z,n verhaal.

Vervolgens verplaatste het spel zich naar het terras onder de luifel waar de bekende beren populatie zich had verzameld. In enen zegt [B]de Souza[B] tegen mij dat Amy naar binnen ging terug van een kamertje, waarop ik antwoordde dat zij zich toch eerst moest opfrissen en dat duurt over het algemeen wel even bij Amy want zoals eerder gezegd deze meid verzorgd zich telkenmale tot in de puntjes na iedere kamerbeurt. Nouja zegt de Souza zegt niet dat ik je niet heb gewaarschuwd! Nee zeg ik ik zal je niet boos aankijken als ze niet meer vrij is straks. Even later ben ik gaan kijken of ze al klaar was met de verzorging van zichzelf en "en passant" even gevraagd of ze vrij was? nou dat was dus niet zo!

De eerlijkheid gebied te zeggen dat er in de line-up die dag voor mij niet veel tussen zat waar ik ,t mee zou willen muv. Amy en Tina. Nu had Tina mij al een keer aangesproken om met haar te komen spelen maar aangezien ik m,n zinnen had gezet op het schaken van Amy had ik haar even in de wachtmodus gezet. Hoe dom ken je wezen dacht ik even later, want hoe vaker ik haar zag hoe lekkerder ik haar begon te vinden en hoe meer zin ik in haar kreeg, maar ook deze schoonheid was de rest van de dag niet meer availabel zo moest ook Masseurke ondervinden! want deze smeerlap had ook trek aan Tina gekregen. Uiteindelijk heeft hij zich teneinde raad maar op een andere Dame gestort waar ik de naam niet meer van weet.

Tegen het einde van de dag, op het moment dat ik me al had neergelegd bij het feit dat ik ongepopt de neuktempel zou gaan verlaten komt, Jawel mijn engelbewaarder de Souza mij melden dat Amy zich in de kleedruimte voor de spiegel staat op te doffen, ik spring uit m,n zetel als door een wesp gestoken en vlieg als een raket naar de kleedruimte en vind daar iddAmy die zich in alle rust staat op te maken. Ik zeg haar dat ze dat helemaal niet nodig heeft, dat zonder ook mooi genoeg is maar daar dacht ze zelf anders over en ging onverstoort verder met de voor haar belangrijke verzorging! Op de vraag of ze nu wel vrij was werd bevestigend geantwoordt, dus zei ik haar dan ben je nu niet meer vrij! Nadat ik ben gaan douchen zijn we in de barruimte in een bank gedoken even lekker zitten ouwehoeren over van alles en nog wat waarop ik haar voorstelde om de sleutel maat te gaan halen zodat we konden gaan spelen op een iets hoger niveau. Waarop ze de sleutel uit haar tas toverde om vervolgens mij aan de hand te nemen en richting een blokhut te gaan. Ik verdenk haar er trouwens van dat zij permanent met een sleutel rond loopt maat terzijde!

Op de kamer bleek maar weer dat ik in Amyde hoofdprijs van de dag had getroffen "lucky me", want ondanks dat deze meid de hele tijd die zij aanwezig is bezet is, legt zij een tomeloze inzet, passie en behoefte aan de dag om het haar gast (want zo ziet zij het, en daar handelt ze ook naar) naar de zin te maken.
    Amy weet mij als geen ander tot waanzin te drijven waardoor het beleven van sex met haar tot in al m,n vezels voelbaar is. Ook nu ga ik geen beschrijving geven van hetgeen zich heeft afgespeeld , maar degene die met Amy het bed hebben gedeeld weten wel wat ik bedoel als ik zeg deze meid is HEMELS! En voor de degene die dat nog niet hebben gedaan zou ik willen grijp je kans, als je de KANS krijgt.

Kortom ook deze dag was een feest om mee te maken met als slot het vuurwerk genaamd Amy die ook deze keer weer de G-krachten uit mij weg heeft laten vloeien!

31 Juli 2013

Nadat ik dus gister de laatst beschikbare parkeerplek had in genomen op parking, de plichtplegingen waaronder de verzorgingsactiviteiten, bij de bar een bakkie gehaald en direct door gewandeld naar het terras alwaar de gehele bekende berenpopulatie was verzameld. Om nu weer alle namen te gaan vermeld is lichtelijk overbodig omdat de reporter van dienst het nodig werk al heeft gedaan, wil ik toch een tweetal namen niet onvermeld laten omdat ik het genoegen had kemnnis te maken met RudiNl die ik later deze dag nog vaker zou tegen komen en van Dattum. Nu Amy er deze dag niet zou zijn, de aandacht maar eens gaan vestigen op wat nieuwe gezichten, waarbij mijn bijzonder aandacht werd getrokken door een kleine blonde dame waardoor mijn bloed begon te tromen naar een pllats die op dat moment daar eigenlijk nog niet wilde hebben. Maarja aangezien het bloed altijd stroom waar het eigenlijk niet gaan was er ook deze keer geen houden meer aan. Dus deze blonde Josefina genaamd zou mijn jacht terrein worden vandaag. Maar of de duivel er mee speelt deze blonde vamp was niet geheel gemakkelijk te vangen.

Ik stond met RudiNL aan de bar te praten toen Josefina langs kwam terug van de kamer met Boy69 en toeval of niet we hadden de zelfde interesse. Okay, ga jij of ik, ik zeg ik ga! zo gezegd zo gedaan Josefina in de kleedruimte aangesproken alwaar ze voor haar locker zat. ze wilde eerst even wat gaan eten, okay geen probleem ik moest toch ook nog eten dus waarom dat niet nu. Samen aan de lange tafel zitten eten waarbij ze haar bord bij lange na niet leeg at en zich bij veronstchulidgde dat ze me alleen liet want ze voelde zich niet helemaal optimaal.
    Ik zeg okay zie je straks graag in de bar, dat afgesproken hebbende ben ik verder gegaan met het leeg maken van mijn bord met eten, wat overingens van zeer goede kwaliteit en smaak was. Ik vind tevens dat er over de kwaliteit van het eten in GT niets te klagen valt, al zullen smaken altijd verschillen!!

Een halfuurtje later terug gegaan naar de bar waar ik Josefina weer tegen het lijf liep, haar gevraagd om samen iets te drinken voordat! ze gaf inmiddels een afspraak te hebben Ik dacht dat moet [B]RudiNL[B]zijn, en dat was ook zo en dat nadien we ...... ik denk we zien ,t wel als het te lang gaat duren dan ga ik kijken of ik Tina kan schaken, want die had inmiddels ook ergens zien schuiven.Maar tot mijn verbazing zag ik Josefina toch al weer redelijk snel is barruimte in komen, waarbij ze direct naar me toe kwam. Ze zei me graag met me naar de kamer te willen maar dat ze zich niet lekker voelde en ook pijn had van onderen, ik zei haar het zeer te waarderen dat dit ze dit vooraf aan mij aangaf, dat ik begrip had voor haar situatie en heb vervolgens mijn beurt voorbij laten gaan. (ik vind het getuigen van zeer veel professionaliteit en corectheid van deze dame om eea vooraf kenbaar te maken en niet achteraf je confronteren met het gegeven dat....). Ben nog wel even bij RudiNL wezen vragen of hij degene was geweest die de binnenvoering bij haar kapot had getrokken, maar hij gaf aan dat ze bij hem ook al de klacht van pijn had aangegeven.

Mijn lichte teleurstelling aan de bar verwerkt onder het genot van een biertje (noemen ze dat niet , je verdriet verzuipen!) om vervolgens zittend naast de de Souza oog in oog te komen met de zeer strakke doch bevallige Adella/Adelle voornu Adella. Na het voorstelingsrondje haar de onbeschaamde vraag gesteld hoe oud ze was. 21 antwoordde ze, ahaaa dan ben je dus net volwassen zeg ik haar. Oeps dat was tegen het zere been want ze reageerde furieus door te zeggen dat ze al vanaf haar 14e sex had en dus heel goed wist waar abraham de mosterd ging halen. ik verontschuligde me bij haar dat het niet zo bedoeld was en vroeg haar of ze nu boos was. Aan haar blik te zie wel maar ze antwoordde "nee" niet boos maar beledigt" ik denk "kut" da,s nog gekker, dus vraag of ik het nog goed kan maken met haar? ze kijkt me indringende aan en zegt ja dat kan ! "door met me naar de kamer te gaan" ik denk wtf! is dat nou wel zo,n goed idee om met zo,n muts naar de kamer te gaan waar de adrenaline van nijd uit de oren spuit!

Ik denk waarom ook niet en ik zeg okay laten we gaan onder het mom van een potje 'Wieder gutt machungsex kan geen kwaad. het is tenslotte lang geleden dat ik sex heb gehad om iets goed te maken. hahahahahaha doe mij elke week zo,n potje "wieder gutt machungsex" mijn god zelden zulke goeie sex gehad !! Je weet nooit hoe het komt maar de klik was er en de vonken spatten er van af met deze geile donder vanaf moment was het vol gas en alles was mogelijk ze ging overal lekker in mee! Hoe een mislukte ontmoeting kan eindigen in een heerlijke ontlading!! en wat betreft de herhaling lijk me duidelijk! "een slecht mens die slecht voor zichzelfe is"

Kortom, voor de derde achtereenvolgend week een super ervaring gehad @ Golden Time en dat allemaal tegen normale tarieven de fooien die ik eigener beweging aan de dames heb gegeven die dan ook dik waren waren verdient door genoemde dames door bij mij te zijn wie ze zijn of mij anders mij iig die ilusie te geven, en dat is ook prima.

En deze keer was het Adella die mij geheel onverwacht en op intense wijze de G-krachten ontfutselde.
    Laatst gewijzigd door Magic-G; 1 augustus 2013 om 13:57 Reden: een stuk van recensie niet geplaatst na verzending

4. Onderstaande 15 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 augustus 2013),bergm550 ( 1 augustus 2013),bosbeer ( 1 augustus 2013),Boy69 ( 1 augustus 2013),chefkok ( 1 augustus 2013),Dolfie ( 1 augustus 2013),gignnl ( 1 augustus 2013),Jack42 ( 2 augustus 2013),masseurke ( 2 augustus 2013),Megaboob ( 2 augustus 2013),Picasso 1 ( 1 augustus 2013),Rudi_NL ( 4 augustus 2013),Teiresas ( 8 augustus 2013),wervelwind ( 1 augustus 2013),Wijze grijze ( 1 augustus 2013)

Last Online
    22 november 2021 @ 02:47
    Discussies
    9
    Thanks
    267

Standaard

Golden time 31 juli:

Deze dag was met een grote rode cirkel omringd in mijn agenda! Omdat het toch altijd een plezier is om er te komen en je nog eens interessante mensen leert kennen!
    Thuis opgestaan waar ik met moeite uit mijn bed kon. Om half 12 thuis vertrokken en om iets na 1 aangekomen. Parking op het terrein zelf nog. De neukflappen uit het handbakje genomen en naar binnen gewandeld. 60 euro betaald en dan krijg je daar zon dikke badjas! Pfff klote seg. Achteraf gezien had ik gewoon een andere moeten vragen.
    Eerst even maar wat eten, aangezien ik thuis het ontbijt had overgeslagen met in het achterhoofd om in GT een ontbijtje te scoren. Me bij aan tafel gezet met DE PAUS. We kwamen bijde tot de conclusie dat 60 euro inkom eigenlijk bijna gratis is voor wat je krijgt, zuip en drinke en Welness. Ga in belgië maar eens een dagje gewone sauna doen dan ben je ook 70 à 80 euro kwijt.
    Het was alweer half 3 geworden. En ik had nog niets uitgestoken want eigenlijk goesting om te neuken had ik niet. Totdat MASSEURKE tegen me zij "kom op hé Gé moet de eer van de Belgen hoog houden" me dan maar naar binnen begeven waar mijn oog op nastya viel (of dit de juiste naam is dat weet ik niet meer). Goed half uurtje gehad niet meer niet minder. Alleen pijpen met tanden heb ik niets zo graag. Marja voor 50 euries kan je niet gekloot zijn hè.
    Me terug naar de tent begeven voor eens wat te eten frieten die veel te zout waren!
    Dan maar bij BOSBEER, PICASSO, ACE,RUDYNL gaan staan waar ook nog MASSEURKE bij ons kwam staan. Ons maar naar binnen begeven waar ACE en PICASSO Die me vroegen wat mijn smaak was. Het hen verteld Wat mijn smaak is en verschillende dames passeerden de revu!
    Even later stonden we met zen 3 te kletsen tot een dame bij ons kwam staan. Aangezien het schatje niet graag heeft dat er over haar geschreven wordt. Zal ik dit uit respect niet doen! Maar wat ik wel kan zeggen dit was echt top. Altans voor mij toch. Ben met haar 2 keer naar de chambre geweest waar we heerlijk gechambreerd hebben amai. De goesting om hier terug alles bij een te scharen naar gt te peren wordt echt groot.
    Mijn volgende sessie was met bonny. Ja dit was beter dan de vorig keer. Maar toch niet zoals in bet begin. Volgende keer toch maar eens links laten liggen.
    Gisteren een top daje gehad in GT.
    Nu zal het begin september zijn eer we terug keren om mijn verjaardag te vieren.
    Tot de volgende
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

6. Onderstaande 12 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 augustus 2013),Badslippers ( 1 augustus 2013),bosbeer ( 1 augustus 2013),Boy69 ( 1 augustus 2013),gignnl ( 1 augustus 2013),Jack42 ( 2 augustus 2013),masseurke ( 2 augustus 2013),Megaboob ( 2 augustus 2013),Picasso 1 ( 1 augustus 2013),Rudi_NL ( 4 augustus 2013),Teiresas ( 8 augustus 2013),Wijze grijze ( 1 augustus 2013)

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Chefkok, er zijn dus reporters die(deze keer niet live) allang gemeld hebben met wie je twee keer gechambreerd hebt.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Ja kerel, ik zat naast Chefkok en het meisje toen we het daarover hadden en ze heeft alleen gevraagd geen bijzonderheden over haar te melden. Iedereen die haar aanspreekt en haar naam vraagt krijgt die gewoon te horen. Bovendien weten de lezers nog steeds niet wie ze is. Onze kok heeft haar vraag ietsje te letterlijk opgevat en wilde het zekere voor het onzekere nemen.

9. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

chefkok ( 2 augustus 2013)

Last Online
    19 april 2024 @ 15:07
    Discussies
    1
    Thanks
    129

Standaard

Gods kolere wat heet. En nee, ik bedoel niet op de kamer alleen.

First time here. Me like, me like erg veel!
    Welcome to the danger zone, step into the fantasy.

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Cool WEDNESDAY 31/07/2013

Great come back after more than 3 weeks...
    2 goods sessions with Lili and Rachel!

Girls present this Wednesday 31/07/2013 (~85 girls):
    Adela(All)-Agneska(Pl)-Amara(Kén)-Anna(All)-Annie(Bg)-Barbie(Ru)-Betina(All)-Bonnie(All)-Carla(Ro)-Carmen(Ro)-Céline(Ro)-Chayenne(Tq)-Danila(Mon)-Deria(Ro)-Dina(Tq)-Dorina(Hg)-Doro(Pl)-Elisabeth(Ro)-Emma(Bg)-Fabienne(All)-Gabi(Bg)-Gia(Bg)-Gulcan(Tq)-Ilona(Lib)-Isa(Ro)-Isabella(Ro)-Irina(Ro)-Jana(Pl)-Jeanine(All)-Johana(Pl)-Joséphine(All)-Julieta(Ro)-Kassandra(Ro)-Kira(All)-Larissa(Ro)-Leia(Tha)-Leonia(Bg)-Leonora(All)-Lia(All)-Lili(All)-Lin(Chi)-Lisa(All)-Liz(All)-Lola(All)-Loli(Mol)-Louisa(Pl)-Lulu(Tha)-Magdalena(Pl)-Marcelus(All)-Mariana(Ro)-Medina(All)-Milena(Pl)-Minel(Mol)-Mira(Hg)-Mirela(Ru)-Nadine(All)-Nastia(Ukr)-Nila(All)-Nikka(Hg)-Paola(Pl)-Rachel(All)-Rebecca(Ro)-Roberta(Bg)-Rosa(Pl)-Sabrina(Ro)-Sandy(All)-Serena(Tha)-Sofia(Ro)-Sonja(Pl)-Sophie(Cor)-Stefania(It)-Svetlana(Rus)-Tanja(Pl)-Tina(Bg)-Veronica(Ned)-Vicky(Alb)-Xénia(All)- ~ 10 girls unknow...

12. Onderstaande 13 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 augustus 2013),bergm550 ( 2 augustus 2013),Boy69 ( 2 augustus 2013),chefkok ( 2 augustus 2013),Hunziker ( 2 augustus 2013),ilovethaigirls ( 2 augustus 2013),jacky pakutra ( 2 augustus 2013),MichelJ ( 2 augustus 2013),mynasch ( 2 augustus 2013),Picasso 1 ( 2 augustus 2013),Rudi_NL ( 4 augustus 2013),Teiresas ( 2 augustus 2013),Van Dattum ( 2 augustus 2013)

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Chefkok, er zijn dus reporters die(deze keer niet live) allang gemeld hebben met wie je twee keer gechambreerd hebt.
    Ik gok op Cindy, al heeft die volgens mij een "stop" smaak...
    Bruine beer

14. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

chefkok ( 3 augustus 2013)

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Godverdomse Gay Tent

Het verlangen was groot en zo belandde ik recent wederom in mijn favoriete lusttempel GT. Ik zat met wat tijdsdruk en dus was de drang om vlug tot actie over te gaan ook groot. Nu sla ik meestal onmiddellijk aan ’t neuken bij aankomst, maar ’t feit dat ik samen met Bosbeer de parking op reed (toch gek om zo’n boom van een vent als een Bosbeer uit een Fiat 500’tje te zien kruipen, gelukkig stond zijn dak wijd open waardoor zijn goudblonde lokken net boven de dakrand uitkwamen) en vervolgens Da Souza bij de theke aantrof, temperde mijn lust een beetje…

Douchen en eitjes waren ’t eerste wat me te doen stond. Zoals elders reeds eerder vermeld troffen we daar nog wat bekenden en werd het een gezellige lunch, Da Souza aan de koffie, ook een gek gezicht, en ook ACE2 kwam later nog aanwaaien…
    Samen met de reeds door anderen geciteerde aanwezige beren kwam ik tot het besef dat ik vandaag meer beren (her)kende als dames… Godverdomse Gay Tent… Dat zou een probleem worden…

Veel goeds zag ik niet rondlopen, ja Nika onder andere wel, maar die had ik nou recent toch al wel menig keertje aan de toeter gehad en dus zou ze me vandaag toch niet aan ’t crash boom bangen brengen.
    Tijdens de lunch had er een hele fraaie blonde bij ons aan tafel gezeten, maar niemand wist wie ’t was, laat staan dat iemand wist of ze ok was. ’t Bleek een vriendinnetje van Sheyenne te zijn, maar daar schoten we ook niet mee op. Die Sheyenne is een uitermate fraai exemplaar, maar de aanwezige gays weerhielden me van een kamergang. Jammer toch, als ik recent geposte recs lees.

Bosbeer de zogeheten star reporter wist er ook niks van en merkte trouwens ook vele mokkels op die hij niet kende… had overigens weer last van zijn antenne en begon een dwaze uitleg te geven over de onzin van namen posten als niemand de mokkels kende… “de beren die thuis zitten willen over bekende dames lezen, waardoor ze eventueel de stap zetten om naar hier te komen, blablabla…” Doet me wat denken aan mijn eerste sollicitaties ooit; “u mist wel ervaring meneer Masseurke, dus don’t call us, we will call you…” Hoe kan zo’n meid nou bekend worden als ze nooit vermeld krijgt…

Bosbeer beval me om Kyra mee naar de kamer te nemen, ze zou goed zijn… Nu moet ik zeggen dat ik ze al eens opgemerkt had en ze absoluut een fraai exemplaar van de mij zo geliefde sexe is… Aldus begon ik in de bar een praatje met deze Duitse schone. Anaal nee, dat stond niet in Kyra’s menu. “Mooi”, antwoordde ik, maar toen ze zei dat ze niet zoende had ik eigenlijk moeten weglopen. Die dekselse star reporter ook! Ik maande het wichtje aan een sleutel te versieren of een bankje in de tuin. Ze sprak het niet uit, maar ik zag dat ze de tuin niet zo zag zitten…

Hutje dus… deze Kyra heeft een gave bruingebakken huid, een fraai stelletje natural tities van het formaat dat prima in Masseurke’s handen passen, een heerlijk kontje en dus kwa look helemaal Masseurke proof!
    Ze zakte vlot af naar de Crash Boom Banger en behandelde deze lief en met voldoende overgave. Na een tijdje vond deze tot zelf uitgeroepen befkeizerbeer het welletjes en besloot het grotje van Kyra met de betere tong te verwennen.
    Dat kon, maar na een tijdje flapjes, knopje, gaatje, enzovoort likken begon ik in de smiezen te krijgen dat deze Kyra niet te ontdooien was. Mocht het brave wichtje een krant bij de hand hebben gehad, ik ben er zeker van dat ze deze zou beginnen lezen zijn…

Omdat ik mijn befkwaliteiten niet als parels voor de zwijnen wens te verdoen, werd het dus tijd voor wat neukwerk.
    Kwaliteitsrubber werd omgegespt en zonder veel initiatief (ik herinner me vandaag zelfs al niet meer of er cowgirl aan te pas is gekomen) werd het zaakje in missio afgewerkt. Als ik zo’n fraaie tietjes op het door mij aangegeven ritme zie meedansen is de crash boom bang niet ver af en ondanks een matige sessie kwam de Crash Boom Banger toch tot aardig klaarkomen.

Je kunt wel dansen, ook al is het niet met de bruid” zei mijn oma in der grote moestuin altijd…
    En aldus verliet ik het hutje richting lockers en later richting tuin alwaar ik het zootje gays alweer in een bankstel aantrof.

Ik vergoedde Kyra eerst correct, kreeg een dikke pakkerd op de mond, “vijgen na Pasen” zou mijn oma in der grote moestuin zeggen en trof ACE2 onder de douche en deze had net zijn haartjes natgemaakt. Hij was met Leaticia en ondanks mindere berichtgeving over dit typisch ACE2 typetje, was hij toch best tevreden over der. Hij had ze bovendien aardig kunnen plezieren pochte hij en aan de kreuk in zijn kreukel te zien had dat wel eens waar kunnen zijn…

Toen ik me terug bij de gays vervoegde vertelde ik over het matige succes en van het ontbreken van passioneel zoenen. “Tsja”, reageerde Bosbeer alsof hij me dat vooraf toch wel had meegedeeld… van je vrienden mot je het hebben” zeg IK altijd!

We lummelden wat rond, ik trof veel bekende en nieuwe gezichten waarvan ik de berennamen van ’t forum wel kende.
    Picasso1, een prima gozer die ik te weinig ontmoet in clubland wees me een fraaie Poolse in ’t halletje aan, dat zou wat voor mij zijn, maar ik volgde advies van Da Souza en kwam in een diepgaand gesprek met Agnieska uit Polen, met silli’s Megaboobmeister! Dat diepgaande gesprek resulteerde na 17 seconden in een sleutelvraag en weg waren we.

Fraaie meid deze Agnieska en met Pooltjes heb ik sowieso wat (zie vele van mijn eerdere verhaaltjes). Zij had ooit wel ACHTER een raam in Antwerpen gestaan Magic-G, maar aangezien ik daar nooit kom, kende ik ze dus nog niet. Het beloofde zoenen van tijdens dat diepgaande gesprek was matig en na een bescheiden tongetje begon ze de Crash Boom Banger te lurken. Dat deed ze fraai en fijn. Na een tijdje stopte ze en prevelde iets wat een vraag of bevestiging moest zijn; “okay?!” en dook richting tasje om de crash boom banger voor de tweede keer vandaag van rubber te voorzien, maar dàt was uiteraard buiten de zelf uitgeroepen befkeizer van NRW gerekend en dus verzocht ik het fraaie wichtje dwingend op haar rug en vatte aan…

Mocht ik Patrizia zo behandelen, ja zij zou na luttele minuten door het dak van de hut knallen, het bed afwippen, als een indiaantje drie rondjes rond het hutje rennen en zich na die rondjes heftig vingerend aan mijn zijde vlijen…
    Niet zo met Agnieska, zij onderbrak me zonder een woord te melden en kroop gewoon vanonder me vandaan, nam een rubber en plaatste zich reverse cowgirl op de verbaasde Crash Boom Banger… Dat heb je dan als je je steeds met de gays van GT inlaat, flitste het door mijn hoofd.
    Nu is reverse cowgirl niet mijn favo standje, maar de fraaie aanblik van die mooie rug, het mooie koppie achteruit, het lange blonde haar dat ritmisch golvend deinde in de ijle lucht van de hut, de zijkant van een in datzelfde ritme dansende doch getunede tiet, het Crash Boom bangertje dat ik heftig de flamoes van deze Poolse in en uit zag floepen terwijl hij de flapjes (afhankelijk van de richting van de Crash Boom Banger “in”/ dan weer “uit”) mee in en uit deed floepen… “Straks haal ik ze nog binnenstebuiten”, dacht ik nog… het deed hem toch wederom fijn cr… spuiten…

Na de gebruikelijke locker plichtplegingen trof ik het stelletje gays in groepje staand in de tuin, toen ik me wederom bij hen voegde (wat ben ik zelf toch een gay…) hoorde ik ACE2 nog net tegen Chefkok zeggen; “Zo, dus jij wil wat van de grote ACE2 te weten komen jongen?”. Ik was nog net op tijd om mijn landgenoot te behoeden voor een pak onzin en smoorde het gesprek door te zeggen; “Chefkok, ACE2 is gewoon een simpele Hollandse boerenlul…” Terwijl de overige gays wat “hohohohooow-die-durft-geluiden" lieten horen, greep ACE2 me hardhandig bij de arm, draaide me rond zodat ik met mijn fraaie gaykontje naar zijn inmiddels hard geworden lid draaide en hij zich klaar maakte om me te cowboyen… toen, ja toen verscheen plots de fraaie Leaticia ten tonele, en ze sprak ACE2 toe met de gevleugelde woorden; “thank you ACE for making me come twice today…”

Zijn greep verslapte, hij snoefde wat richting de overige gays en ik voelde men kontgaatje nog steeds in oorspronkelijke staat en vond het de hoogste tijd worden om dit gevaarlijke terrein te verlaten, gaf iedereen een dikke zoen en verzekerde allen een spoedig wederkeren (not!!!)

Na een douche stapte ik twijfelend over mijn befcapaciteiten de parking op, voorzag een Fiat 500 cabrio en nog wat andere at random gekozen auto’s van een flinke kras in de lak en stoof in mijn buitenmaatse terreinwagen de parking af… Weg van een middelmatige, maar ooow soooow gezellige dag met mijn allerbeste clubvrienden.

Vanmorgen vroeg mijn vrouw me in de badkamer hoe ik aan die blauw geknepen bovenarm kwam. Ik antwoordde als vanzelfsprekend dat een simpele Hollandse boerenlul me in een hoerentent bij de arm had gegrepen met de intentie om me te gaan cowboyen… ze lachte hartelijk en voor ik vanochtend het pand verliet, verzekerde ik haar dat ik ze vanavond eens flink zou crash boom bangen! De Crash Boom Banger is er helemaal klaar voor!!! “belooft niet wat ge niet kunt waarmaken!!!” zei mijn oma in der grote moestuin altijd…

Gegroet vrienden beren,
    Masseurke
    Laatst gewijzigd door masseurke; 2 augustus 2013 om 17:10
    Bruine beer

16. Onderstaande 18 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 augustus 2013),Badslippers ( 2 augustus 2013),bosbeer ( 2 augustus 2013),chefkok ( 2 augustus 2013),Dolfie ( 2 augustus 2013),gignnl ( 2 augustus 2013),hansdordt ( 3 augustus 2013),Jack42 ( 2 augustus 2013),Jaeger-Lecoultre ( 3 augustus 2013),KevinK ( 2 augustus 2013),Magic-G ( 2 augustus 2013),Megaboob ( 2 augustus 2013),Picasso 1 ( 2 augustus 2013),rob45 ( 2 augustus 2013),Rudi_NL ( 4 augustus 2013),Teiresas ( 5 augustus 2013),wervelwind ( 3 augustus 2013),Wijze grijze ( 4 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Tja, het is niet voor iedereen weggelegd om Kira naar hogere sferen te beffen, Massie. Laatst had ik haar nog zo gelukkig gemaakt dat ze me wel 10 keer bedankte en de helft van haar onkostenvergoeding terug wilde geven als Trinkgeld, wat ik natuurlijk heb afgeslagen.
    Maar ik las laatst in De Gazet van Antwerpen dat Herman Brusselmans befcursussen geeft. 10 sessies van een uur voor 250 euro. Moet je zelf een meisje meenemen van tussen de 16 en 21 en dan gaat Herman het uitgebreid voordoen. De laatste 5 minuten mag je het dan zelf proberen. En neem na die afgeronde cursus Kira nog maar eens mee, dan merk je het verschil. Mits je tenminste je befdiploma hebt gehaald.
    En nog een tip: was de volgende keer je haren eens voor je naar GT komt. Want 1 misser op een dag kan nog, maar 2 is geen toeval meer......

18. Onderstaande 2 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

chefkok ( 2 augustus 2013),masseurke ( 2 augustus 2013)

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Goedemorgen,

Na mijn bezoek aan de club afgelopen donderdag, ben ik nog steeds van de leg af)
    Ik ben opzoek naar de naam en recesie van de dame die later op de dag in de bediening aan het werk was.
    Het is een licht getinte dame met een staartje. Weet iemand ook haar werkdagen? Heb nog vakantie en dan ga ik er voor. Bij voorbaat dank voor de gene die me kan helpen.
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    16 juli 2024 @ 13:12
    Discussies
    10
    Thanks
    262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mssucces Bekijk bericht
    Goedemorgen,

Na mijn bezoek aan de club afgelopen donderdag, ben ik nog steeds van de leg af)
    Ik ben opzoek naar de naam en recesie van de dame die later op de dag in de bediening aan het werk was.
    Het is een licht getinte dame met een staartje. Weet iemand ook haar werkdagen? Heb nog vakantie en dan ga ik er voor. Bij voorbaat dank voor de gene die me kan helpen.
    Als je de dame bedoeld met een Aziatische uitstraling/uiterlijk dan is dat Elena! Woensdag deed ze dat ook tot een uur vijf als DVP en daarna als bardame!

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Oké bedankt, ik zag zo snel even geen rubriekje van haar ga nog even zoeken.
    Weet ook niet of ze al langer aan de andere kant van de bar werkt, maar haar uitstraling val ik al voor.

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Heeft iemand ervaring met haar?
    Hopelijk is ze woensdag aan de lady site van de bar aanwezig, ga haar zeker benaderen en kijken of ze wil kameren

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 3 augustus 2013

Gister was ik in GT. Het was zonnig weer met 27 graden. Het was niet druk. De line up van vrouwen viel wat tegen gister. Ik was om 15:00 uur in GT en ik was pas om 23:00 uur op de kamer met Carmen. Eigenlijk wilde ik met die nieuwe Duitse op de kamer, wiens naam Rachel is. Maar ik kon haar niet meer vinden. Uit gebrek aan andere goede vrouwen ben ik dan maar met Carmen op de kamer gegaan.

Ik stond op de sleutel te wachten bij de receptie en maakte een praatje met Ketserr. Komt ineens die nieuwe Duitse te voorschijn. Ik dacht godverdomme, wat is het toch een schijt leven met de pech die ik altijd heb. Ik heb soms het gevoel dat er permanent een regenwolk boven mijn hoofd hangt. Twee weken geleden was ik onderweg naar GT en was het treinverkeer naar Venlo onderbroken wegens een bom die was gevonden bij station Blerick.

Dat ding lag er al 60 jaar en juist op mijn GT dag besloten die klootzakken die bom te ontruimen. Had het nou niet even kunnen wachten tot 's nachts. In ieder geval, terug naar het thema. Ik kon Carmen niet meer afzeggen, maar nadat ik met Carmen terug van de kamer was, zag ik die nieuwe Duitse weer. Ik vroeg haar meteen en zei dat ik meteen ging douchen. We zijn toen een uurtje op de kamer gegaan. Was een prima sessie.

Al met al was het qua vrouwen minder gister, maar heb nog leuk zitten kletsen met andere beren. Met Van Dattum had ik een interessant gesprek over het impressionisme en dat ik de schilderijen van Monet heel mooi vind. Je moet het toch ergens over hebben, als de line up tegenvalt. Maar gelukkig had het leuke contact met de andere beren de avond gered, want anders was de dag toch wat teleurstellend geweest.

Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT. Ik zit in het hotel te ontbijten en buiten is het zonnig weer met 23 graden. Ik hoop dat de vrouwenbezetting vandaag wat beter is.

24. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 augustus 2013),Badslippers ( 4 augustus 2013),Dolfie ( 4 augustus 2013),envert ( 4 augustus 2013),Hunziker ( 4 augustus 2013),ilovethaigirls ( 4 augustus 2013),peterp095 ( 4 augustus 2013),Teiresas ( 8 augustus 2013),wervelwind ( 4 augustus 2013)

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    (...)Komt ineens die nieuwe Duitse te voorschijn. Ik dacht godverdomme, wat is het toch een schijt leven met de pech die ik altijd heb.

Dat heb je zeker, pech. Vergeet niet jouw gestolen rugzak in de trein van enkele weken geleden. Ik hoop dat het geluk je meer gaat toekomen Bergm550 en veel plezier nog vandaag. Over de dames. Verneem van aantal dat ze op vakantie zijn en het extreme warme weer speelt ook zeker partner. Aantal dames had echt geen zin met temperaturen van 35-38 graden in welke FKK dan ook te gaan werken. Juli tot zeker half Augustus maand is altijd afwachten met de bezetting. Bij een aantal Duitse clubs zie je medio juli tot eind augustus zelfs aangepaste tarieven voor de FKK dagkaart. Dit zegt al genoeg RO's vaak naar familie of met vriendinnen op vakantie. Mijn ervaring is dat het in andere clubs buiten het NRW (wat vrij laat is met vakantie) eerder weer op volle bezetting is.

ferienDUI.JPG
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 4 augustus 2013 om 14:24 Reden: Zojuist "ervaren ijsbeer" geworden, overladen met bloemen van GT en IJBF. waarvoor mijn dank
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

26. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 4 augustus 2013)

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Was gisteren idd. een ondermaatse bezetting. Bij gebrek aan favorietjes maar met een dame de kamer opgetrokken waar ik in het begin van het jaar al eens een kamergang had gemaakt maar die toen al geen herhalingsgevaar inhield maar bij gebrek aan beters.......De dame in kwestie had ik eigenlijk niet meer in GT gezien tot over een paar weken maar toen deed ze alsof ze me niet kende, gisteren was dat dus weer anders maar ik wees er haar ook op. Ze verontschuldigde zich maar zei me dat haar gast van voor 2 weken een vaste klant van haar was en haar de hele avond had geboekt (wat ook waar was). Ook vertelde ze me tussendoor even (we waren toen al op de kamer) dat ze ruzie met haar vaste gast had gekregen omdat ze 5 uur op de kamer waren geweest en hem 500€ vroeg. Ik voelde de nattigheid al.

Ik : Dan had hij gelijk want het is maar 75€ per uur?
    Zij : Nee, nee ik vraag 100€.
    Ik : Vorige keer heb ik ook 75€ betaald.
    Zij : Nee hoor, want je hebt me toen een groen briefje gegeven dat herinner ik me nog.
    Ik : Kan niet, want ik heb nooit groene briefjes, alleen bruine (is ook zo)
    Zij : Ik dacht toch.....
    Ik : Ik betaal maar 75€
    Zij : Ok goed :-)

Al bij al was het weer een belabberde sessie zoals de eerste keer.

Augustus is steeds een bedroevende maand in saunaclubland, veel dames met vakantie. Daarom gisteren maar besloten om het berenvel aan de kapstok te hangen tot in september.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

28. Onderstaande 2 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 4 augustus 2013),Megaboob ( 4 augustus 2013)

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha
    Ze verontschuldigde zich maar zei me dat haar gast van voor 2 weken een vaste klant van haar was en haar de hele avond had geboekt (wat ook waar was). Ook vertelde ze me tussendoor even (we waren toen al op de kamer) dat ze ruzie met haar vaste gast had gekregen omdat ze 5 uur op de kamer waren geweest en hem 500€ vroeg. Ik voelde de nattigheid al.
    Blijkbaar een dame die erg dom is want die vaste klant is zij nu natuurlijk wel kwijt. Maar blijkbaar is zij erg populair waardoor ze zich dat kan veroorloven.

30. Onderstaande leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 4 augustus 2013)

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Blijkbaar een dame die erg dom is want die vaste klant is zij nu natuurlijk wel kwijt. Maar blijkbaar is zij erg populair waardoor ze zich dat kan veroorloven.
    Hmmm......zo populair is ze niet, laat het ons gewoon op dom houden.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

32. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

ketserr ( 4 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 3 en 4 augustus 2013

The Ultimate Fuck Fest Experience. Nee, dat was het dit weekend niet. Een stamlokaal of Freiercafe was het ook niet dit weekend, want daarvoor waren er te weinig gasten. Kortom, dit weekend was een beetje mat. Zoals al aangegeven in de live berichten, de line up viel wat tegen. Wellicht spelen de vakanties ook een rol daarin.

Het weer was in ieder geval goed. Het was zonnig met een blauwe hemel en rond 27 graden. Hier en daar wat wolken, maar dat maakt het Brüggener landschap alleen maar mooier. Omdat die lucht zo blauw was, kregen ook de wolken zo'n mooie lichtblauwe gloed, toen ik met mijn fiets door het landschap crosste.

Binnen in GT was het personeel weer druk bezig om de club goed schoon te houden. De fabriek loopt geolied als een lopende band. Dat is nou het mooie van GT. Het is een club die geen poespas heeft, het biedt de basics die een club nodig heeft. Doet me denken aan Henry Ford: "You can have any color, as long as it is black."

Ook al was het qua line up dit weekend tegenvallend, moet er toch gezegd worden dat er maar weinig clubs zijn die nog zo'n line up weten te bieden. Maar gelukkig zijn er altijd nog de stamvrouwen waar ik op kan terugvallen, zoals Elisabeth bijvoorbeeld. Ze was zondag aanwezig en droeg een groene bikini.

Haar wulpse D zat daaronder verstopt. Nou eigenlijk meer letterlijk gepropt. Het was verrukkelijk om te zien. Ik zat zondag naast ijsbeer schluter en ik zat op mijn smartphone even het forum te lezen. Dus mijn ogen waren naar de grond gericht en toen zag ik twee voeten voorbij wandelen. Ik wist meteen dat het Elisabeth was.

Ik sprak er later ook nog met ijsbeer m4you over. We hadden het over de herkenningspunten van vrouwen. Zelfs als zou je het gezicht niet zien, dan toch weet je een vrouw te herkennen aan haar borsten, billen, benen en voeten. Kijk, dat is toch een stukje ervarenheid, die je opbouwt in je wandelcarrière.

Dit soort kennis zal je natuurlijk geen baan of hypotheek opleveren, maar in onze scene (die van de hoerenloperij) is het toch een pre, als je over dit soort kennis beschikt. Terug naar Elisabeth, ik was met haar op de kamer gegaan. Het was echt heerlijk.

We stonden zoenend in het midden van de kamer en ik drukte haar naar achter, totdat ze met haar rug tegen de muur aankwam. Ik voelde haar handen naar beneden gaan en ze opende mijn badjas langzaam en begon langzaam met haar handen mijn piemel te strelen. Ik knorde van genot.

Daarna ben ik op het bed gaan liggen en begon ze me te pijpen. Ik vind het heerlijk zoals zij pijpt. Eigenlijk komen we nooit aan sex toe, want ze pijpt gewoon te lekker en ze genoot er zichtbaar ook van. Na enige tijd hield ik het niet meer en ben ik op haar buik gaan zitten en spoot het over haar borsten.

Ze kneed haar borsten tegen elkaar aan met mijn sperma er tussen. Het was wederom een geweldige sessie. Daarna heb ik nog even een bordje friet weggeprikt. De friet smaakt trouwens prima. Vroeger waren ze een beetje te zacht, maar nu zijn ze lekker knapperend.

Ook was er zaterdag een nieuwe Nederlandse. Ik had haar twee weken geleden ook al eens gezien. Ze droeg een bikini met het motief van de Amerikaanse vlag. Haar naam is Victoria. Een jammerlijke ontwikkeling dat er weer een Nederlandse is toegelaten. Ik heb het niet zo met Nederlandse vrouwen.

Het is heel raar, maar iedere keer als ik met een Nederlandse op de kamer was, vroeger bij de ramen of in een Nederlandse club, was het slecht. De service is onder de maat en soms stinken ze ook. De beste ervaringen heb ik altijd gehad met Oost-Europese dames, daar kunnen die Nederlandse dames nog wat van leren.

Al met al was het dit weekend in GT ietwat rustig met een tegenvallende line up. Waar dat aan ligt, weet ik niet, maar hopelijk wordt het vanaf september weer wat beter. GT is het beste op slechte, regenachtige dagen.

34. Onderstaande 12 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 5 augustus 2013),Ace2 ( 5 augustus 2013),Badslippers ( 7 augustus 2013),gignnl ( 5 augustus 2013),hansdordt ( 5 augustus 2013),ilovethaigirls ( 5 augustus 2013),Magic-G ( 5 augustus 2013),masseurke ( 6 augustus 2013),Megaboob ( 5 augustus 2013),Teiresas ( 8 augustus 2013),wervelwind ( 5 augustus 2013),Wijze grijze ( 5 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 6 augustus 2013

The Ultimate Working Day Experience? Ja, dat was het zeker. Ik heb vakantie deze week, dus zag ik eens de kans om doordeweeks naar GT te gaan. Normaal gesproken werk ik van maandag tot en met vrijdag. Ik had een vriend uit Zandvoort een SMS gestuurd en hij had ook zin om te gaan. Zijn werkschema is anders en hij is op dinsdag altijd vrij. Dus het kwam goed uit.

Om 9:00 uur 's ochtends uit Haarlem vertrokken en de zeilen richting Brüggen gezet. Het reed vlot door, geen files op de A2. Wat is dat toch een ongelooflijk mooie weg. Tussen Amsterdam en Utrecht heeft het vijf banen en vanaf De Meern worden het er drie, maar vroeger waren dat er twee. Een enorme verbetering. Als je op die vijfbaansweg rijdt, heb je overal om je heen landschap en het uitzicht op de horizon is prachtig.

Alleen op de A67 was het ietsje drukker. Hier zie je veel vrachtwagens. Ik heb geen rijbewijs, dus heb geen verstand van autorijden, maar het verbaast mij dat de vrachtauto's links mogen inhalen, want we zaten achter zo'n vrachtwagen en dat houdt toch op. Zo'n vrachtwagen heeft veel tijd nodig om te acceleren en ook weer tijd nodig om naar rechts te gaan. Dus je zou verwachten dat het snelle verkeer gewoon links rijdt.

Daarna kwamen we op de A74 terecht. Hier zie je enorme geluidswanden met glas daarboven. Mijn vriend maakte een goede opmerking. Waarom vervangen ze dat glas niet met zonnepanelen? Dat hebben ze ook gedaan op de A9 van Amstelveen naar Haarlem. We kwamen al snel op de A61 terecht, waar mijn hartje al sneller begon te kloppen.

Op de B221 zaten we achter een Duitser en zijn kenteken begon met 'GT'. Erg toepasselijk. Ik zei die zien we straks ook nog wel naar rechts gaan. En ja hoor, bij de Heidweg ging hij ook naar rechts. We waren keurig om 11:00 uur aanwezig. Twee uur overgedaan. Een mooie tijd. Het was niet al te druk. Ik had me uitgekleed en ben daarna even in de sauna gegaan en daarna even lekker gedoucht.

Het weer was zonnig met 24 graden. Het was heerlijk buiten in de tuin. Ik zat even op mijn smartphone het forum te lezen en mijn maat las de Telegraaf. We hadden het nog even over de kweekburger, die vanuit een stamcel wordt gemaakt. Ondertussen stroomden langzaam meer meiden binnen. Maar ik wilde de kamergang nog even uitstellen, tot het moment dat ik explodeerde van geilheid.

Eerst maar eens twee spiegeleieren met spek besteld en als dessert een Bauer Aardbeien yoghurtje. Koffie erbij en een cola. Van dit soort momenten kan ik intens genieten, vooral het vooruitzicht dat je op die dag ook nog gaat sexen. Ik wilde de sex zo lang mogelijk uitstellen om lang van het verlangen te genieten. Wellicht kwam het ook doordat het dinsdag was. De sfeer in GT op dinsdag is een stuk relaxter.

Ik voelde me anders dan op zaterdag. Op zaterdag ben ik toch wat meer gespannen, door de drukte waarschijnlijk, en dan wil ik altijd zo snel mogelijk op de kamer, omdat je de kans hebt dat je de meid dan niet meer te pakken krijgt. Op zaterdag loop ik veel van de tijd te jagen en maar rondjes te lopen op zoek naar die ene vrouw die ik wil hebben.

Maar op dinsdag had ik dat niet. Het was niet te druk en ook de gasten waren anders dan op zaterdag. De sfeer was wat rustiger. Je had een goed overzicht welke vrouwen er waren en je hoefde niet overdreven te jagen en te zoeken naar die vrouw die je wilt hebben. GT op dinsdag is me buitengewoon goed bevallen. Je ziet ook wat andere vrouwen, die je niet op zaterdag ziet.

Cupido, Gignnl en Boy69 waren ook aanwezig. Dus er was ook een gezellig contact met de andere beren. Ik was met Elisabeth op de kamer en later wilde ik ook nog met die hele mooie blonde. Ze heeft een normaal figuur met hele mooie borsten. Enige nadeel is dat ze in haar rechter borst een piercing heeft. Maar verder ziet ze er prachtig uit. Een mooi gezichtje met van die krullende, blonde haren. Ze lijkt een beetje op Nani.

Ik wilde met haar op de kamer, maar mijn maat moest om 19:30 uur naar huis toe. Dus ik kwam er niet meer aan toe, maar de volgende keer ga ik haar toch eens vragen. Vanmorgen toen ik wakker werd, was ik heel onrustig in mijn hoofd. Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar deze blondine. Al met al kijk ik terug op een mooie, ontspannen dag in GT. De dinsdag in GT is zeker een aanrader voor iedereen die wat meer ontspanning zoekt.

36. Onderstaande 20 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 augustus 2013),Badslippers ( 7 augustus 2013),Boy69 ( 7 augustus 2013),dennisw ( 8 augustus 2013),envert ( 7 augustus 2013),gignnl ( 7 augustus 2013),hansdordt ( 7 augustus 2013),Hunziker ( 7 augustus 2013),ilovethaigirls ( 8 augustus 2013),LittleJoe ( 7 augustus 2013),Magic-G ( 7 augustus 2013),Megaboob ( 7 augustus 2013),mynasch ( 7 augustus 2013),rob45 ( 7 augustus 2013),rolo (12 augustus 2013),Snor ( 7 augustus 2013),Stief ( 7 augustus 2013),Teiresas ( 8 augustus 2013),Van Dattum ( 7 augustus 2013),wervelwind ( 7 augustus 2013)

Last Online
    8 augustus 2013 @ 12:37
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Hallo Zusammen,

sorry, dass ich nicht in niederländisch schreibe - aber ich kann es nicht.
    Da ich lange JAhre nicht mehr im GT war, weis ich nicht mehr welche Frauen zu empfehlen sind.

Kann mir jemand ein paar Namen von Top Acts nennen die Werktags (Mo-Fr., ab ca. 15:00) anwesend sind?
    Vielen Dank für Eure Hilfe !!
    gruss Mauli

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 8 augustus 2013

Ik was vandaag in GT. Mijn excuses dat ik geen live bericht had geschreven. Het wifi werkte niet goed. Ik kon wel verbinding maken en de website van een krant openen, maar het ijsberenforum kon ik niet bereiken. Dus toen wilde ik het roaming aanzetten, maar er was een storing bij T-Mobile, waardoor klanten in het buitenland niet konden bellen en internetten. Ik was er ook door getroffen en had de hele dag geen bereik. Ik zit nu weer in de trein in Nederland en heb nu weer bereik.

Het was een geweldige dag in GT. Ik heb deze week vakantie en had zin om ook vandaag nog een keer naar GT te gaan. Het weer was prima. Zo is het heerlijk. 20 graden. Niet te koud en niet te warm. Zoals gezegd, ik kom zelden doordeweeks, maar het is me uitermate goed bevallen. De donderdag was iets drukker dan de dinsdag. De line up vandaag was ook prima. Daarnaast was het ook super gezellig qua beren. De aanwezige beren waren: ace2, badslippers, cupido, "de souza", hp001, hunziker, primus1968 en rob45.

Ace2 had ik nog nooit ontmoet. Ik zat met de Überpimp cupido te ontbijten, begint ineens de grond onder onze voeten te trillen. Een moment van paniek overviel mij. Wellicht een razzia. Komt me er toch een mastodontus gigantus binnenwandelen. Het bleek de Obersturmbahnführer Ace2 te zijn. En Cupido stelde mij aan hem voor. Het was een bijzonder moment. Ik had de Thor ontmoet. De man wiens sperma wespen en vliegen aantrekt. Hij nam plaats aan onze tafel.

Er circuleerde inderdaad veel vliegen om hem heen. Mij moesten ze niet hebben, want ook vliegen hebben zo hun minimum standaard. Ik was zeer vereerd dat ik waardig genoeg was bevonden, zodat hij bij ons aanschoof. De Paus schoof ook nog even aan en ik bevond mij dus tussen hooggeëerd publiek. Dus ik probeerde me voorbeeldig te gedragen. Dus geen boeren en scheten laten. Later kwam ik ook nog hp001 en rob45 tegen. We hadden het over verscheidene onderwerpen, zoals relaties en de cumshots van Peter North. En rob45 vertelde enthousiast over zijn kamergang met Pamela.

Ik had nog nooit zoveel beren op een dag gezien. Ik was ook blij badslippers weer te zien. Bij hem kan ik altijd terecht over psychologische vraagstukken. Het gaf ook een warm gevoel "de souza" weer te zien ondanks dat we altijd maar een kort praatje maken. Het is toch prettig als hij er is, want dan is de sfeer compleet. Ik moet het alleen niet over het voetbal hebben, want dat ligt gevoelig bij hem. Doordat ik met al deze beren gezellig zat te ouwehoeren, kwam ik bijna niet aan de vrouwen toe.

Op een gegeven moment moest ik haast maken, want ik moest ook weer terug naar huis en ik wil ook nog op de kamer. Ik zat te wachten op Emma (Bulgaars). Ze is een mooie brunette met cup C. Op de kamer was het geweldig. Warme zoenen en het pijpen was ook heet. We kwamen niet aan de sex toe, want ze pijpte zo lekker. Ze ging met haar voeten mijn ballen strelen en ik trok me daarbij af. Het duurde niet lang, voordat ik klaar kwam. Daarna nog even met haar gekletst. We hadden het even over de historie van Bulgarije en de IJzeren Muur.

Ik vertelde haar dat je vroeger communisme had en West- en Oost-Duitsland. Ze luisterde aandachtig en keek me leeg aan, alsof ze nog nooit ervan gehoord had. Ik dacht wat weet die jeugd toch eigenlijk barweinig. Ik was ook eens vroeger met een Duitse meid op de kamer in Artemis en zij had nog nooit van Erich Honecker gehoord. Maar het is niet de schuld van de jeugd. Het is onze schuld. We geven ze geen goed onderwijs meer. Terug van de kamer had ik nog even gedineerd met ace2, badslippers, cupido en rob45.

We hadden het over zinktabletten, die de zaadproductie zouden kunnen verhogen. Al met al was het weer een heerlijke dag in GT met dank aan de gezellige ijsberen.

39. Onderstaande 14 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 augustus 2013),Badslippers ( 9 augustus 2013),Cupido ( 9 augustus 2013),gignnl ( 8 augustus 2013),hp001 ( 8 augustus 2013),ilovethaigirls ( 8 augustus 2013),jacky pakutra ( 9 augustus 2013),LittleJoe ( 8 augustus 2013),masseurke ( 9 augustus 2013),Megaboob ( 9 augustus 2013),peterp095 ( 8 augustus 2013),rob45 ( 9 augustus 2013),wervelwind ( 8 augustus 2013),Wijze grijze ( 9 augustus 2013)

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Ik vertelde haar dat je vroeger communisme had en West- en Oost-Duitsland. Ze luisterde aandachtig en keek me leeg aan
    Je zal nooit een pannenkoek worden Bergm want met zulke onderwerpen houdt geen enkele dame het 7 uur bij u uit . Denk dat je het wat luchtiger moet aanpakken om een dame te boeien

41. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 augustus 2013)

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

We hadden het over zinktabletten, die de zaadproductie zouden kunnen verhogen.
    Neem L-Arginine, verkrijgbaar bij de Tuinen. Kost drie keer niks. En je schiet Peter North van 10 meter afstand van zijn brommert.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

43. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 9 augustus 2013)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten