Niet live from GT:
Geen enkele beweging in de ...., ik kan het woord niet meer uit m'n bek krijgen, dus vandaag geen live berichten. Niemand had enig contact met de buitenwereld via het net, of het nou een telefoon, tablet of laptop betrof.
Niettemin was het een erg leuke woensdag vandaag in Brüggen met een record-aantal forumberen waardoor het extra gezellig was. Het leek wel of er een berenverjaardag was. Rond 13.00 uur gearriveerd en er waren nog enkele parkeerplekken vrij. Masseurke kwam tegelijkertijd aanrijden in zijn enorme terreinwagen en nam daarmee 2 parkeerplaatsen in. Eigenlijk zou hij 80 euro entree moeten betalen. We begroetten elkaar hartelijk en liepen naar binnen. In de kleedruimte aangekomen trof ik Ace2 aan die zijn haartjes nat aan het maken was met de GT-huisgel van Balea. Pas terug van vakantie had hij de reis naar Gomorra ook weer getrotseerd.
Ik hoop dat ik niemand vergeet, maar de volgende beren waren aanwezig: RudiNL, Masseurke, HP001, Picasso1, Chefkok, MagicG, Superwescoast, Boy69, De Souza, Ace2 ( net terug van vakantie uit het zeer verre oosten) ,De Paus, NikXXX, Van Dattum en Waldbes.
Het was wel behoorlijk druk vandaag, maar doordat veel mensen buiten vertoefden was het zeer goed te doen. Alleen in de kleedruimte liepen en stonden weleens wat beren in de weg. Mooi line up ook, ca 90 tot 100 vrouwen moeten er wel geweest zijn in totaal. Veel dames die nog maar kort in GT zijn en waarvan ik ook de namen niet ken. Maar onze Franstalige Belgische beer Superwescoast heeft vandaag aan veel dames de naam gevraagd en komt morgen met een vrij uitgebreide line up. Mocht hij nog enkele namen niet hebben, dan kan hij die mogelijk uit het volgende lijstje halen, even zo uit de blote bol : Barbie, Asia ( weer terug en iets afgevallen), Elisabeth, Marianne, Celine, Elena, ( tot ca 16.00 uur als dvp en daarna achter de bar met een sexy kort spijkerbroekje aan), Denise/ Illona, Nina/ Nika, Stefania, kapster Kira, Lisa, Tina, Laetitia, Serena, Joanna ( terug, was vanaf februari afwezig), Svetlana, Lizz, Maria, Gia, Roemeense Sabrina ( met vuurrood haar), Lola, Nila, Sonja, Lulu, Doro, Lolly, Cassandra, Leona, Emma, Anna, Bonny, Xenia, Adella, Medina, Lia, Mara, Veronica, Sandy, Paula, Larissa.
O.a de volgende kamergangen zijn in de geschiedenisboeken gezet vandaag: Ace2 met Laetitia, Masseurke met Kira , MagicG met Adella, Chefkok met Lizz(2x) en Bonny, Picasso1 met Xenia en Barbie, Bosbeer met Nina, De Paus met Maria, RudiNL met Elisabeth, De Souza met Joanna en HP001 met Veronica? Helaas zijn de andere combinaties me even ontschoten.
Het eten was uitstekend, valt dus niets over te klagen.Tot 14.00 nog steeds eieren en omeletten, daarna Macaroni Bolognese, Pommes met mayonaise, Sandwitches, 2 soorten taart en vanaf 17.30 uiteraard de barbecue.
's avonds werd het in de barruimte wel behoorlijk warm en klam, maar de sfeer was supergoed. Erg leuk om weer bij te praten met al die forumberen, stuk voor stuk leuke kerels. Vermoedelijk zal Ace2 over een paar dagen met een verslag weer een aanval doen op de BRVDM trofee.