Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38
    Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard Roxana / Roxy (Roemeense) ex-LR / Louisa H7 / Nadine Babylon

Naam : Reni

Nationaliteit/taal : Roemeens / engels, duits, italiaans

Leeftijd : 22jr

Haarkleur/lengte : lange zwarte (opgestoken) haren

Lengte : 155 cm

Postuur / Cupmaat : Volslank / a-cup

Tatoeage / Piercing : een kleine op haar onderarm, piercing geen.

Service : PZC, NMC, Tongzonene, Beffen , Vingeren, FT

Extra : tres sympa, veel ervaring in Zwitserland, Duitsland en in Nederland.

2. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (14 augustus 2012),Opa57 (14 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Wilde eigenlijk schrijven duiveltje uit een doosje om dit verrassend levendige meisje te beschrijven..oogjes vol leven en een vibrante persoonlijkheid..maar daarvoor is ze te lief en to eager to please.
    Maar wel is het een spring in het veld, spraakwaterval, grappenmaker eerste klas, teaser, een sociale diamant, een heel intelligent grappig en charmant meisje/vrouwtje..onze tweede date in de kino was een super gfe die je eigenlijk niet wilt in een club. Ze wilde mijn telefoonnummer maar dat geef ik niet meer aan dames uit dit vak...het was super in de club en daar laten we het ook tot de volgende keer en dan kijken we wel of de kooltjes nog gloeien.

Ik citeer uit de algemene thread:
    ...Louisa is er een van:..een intelligente, bijdehandte levendige tante, 22jr, roemeens, beetje vol slank maar erg lekker lijf.
    Versierde mij, begon aan de bar te vragen of ik naast haar kwam zitten maar BP weerde nog af, kwam dan zelf maar op mijn schoot zitten en begon me te teasen, heel subtiel,een tongzoentje terwijl niemand keek, nek kusjes, nagelstjes over de liezen, toen ze mijn oor uitlikte wist ik het zeker dit moet echte liefde zijn...goed gedaan meisje want BP was moe,daarna op de kamer een hele leuke date gehad, maar nog beetje profi kontakt, wel een heerlijke net niet FT genoten.
    Op de bank na afloop van onze eerste kamer, ik mocht niet weg van haar, zei ze dat ze wilde dat we -nu we elkaar kenden -we meer zouden genieten en de grenen weg lieten vallen, soms is het bullshit, soms echt, maar meestal ertussen in.Romantische naieve gek als ik ben geloofde ik haar.
    Kino in voor een massage en erg lang gebleven, super date...super close, voelde haar passie ontbranden, vingeren en beffen,haar tepels likken en zachtjes met je nagels haar rug bewerken maken haar nat, wild en horny, zeer goed pzc, tongzoenen met die schat op olympisch medaille niveau, geef haar maar goud, kreeg ik er gratis bij.
    Dat rmjhexe er lag met een roemeense die hem vakkundig bereed gaf me de laatste optische kick voor weer een lekkere Ft.
    Ik zei kiss me, ze aarzelde, maar
    voor het eerst proefde ik mn eigen saus...nu snap ik waarom het extra kost een FT.
    You are crazy zei ze lachend. Eigenlijk de hele avond met haar opgetrokken, beetje gedanst, en veel bankgehangen met deze zeer onderhoudende vrouw, hopelijk blijft ze wat langer hangen...

4. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (14 augustus 2012),Grijsbeer (14 augustus 2012),Virtuabeer (15 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Dit schatje is vandaag in Living Room begonnen.

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ter aanvulling. Geknipt uit een eerder (algemeen) bericht.

Zo links en rechts wat "gesocialized" en al snel kwam ik langs Louise (of Louisa) te zitten. Mollig dametje met een paar lekkere billen, vrolijke glimlach, mooie ogen, gave tietjes en een vlotte babbel. Slimme dame ook waarmee het gesprek niet snel zal stilvallen. Aangezien de kompasnaald in de goeie richting uitsloeg en ik in de steek gelaten werd door al die andere onbetrouwbare sekreten die zich hadden aangemeld waaronder Rob45 snel naar boven met deze jonge dame. Lekker soft liggen vrijen en mijn mollige lijf tegen dat van haar aangeschurkt waardoor ik weldra zo heet als een ovenschotel werd. Vanzelfsprekend de honingpot van haar goed uitgelikt. Aangezien het hier 30 euro voor 30 minuten is wilde ik daar optimaal van profiteren, dus geen uur genomen wat ik normaal doe. Louisa ging er eens goed voor liggen en begon aan mijn klepel te zuigen zodat ik na 29 minuten en 30 seconden de saus maar naar binnen heb geknald. Potverdorie toch weer over het budget gegaan dankzij dat pijpmondje van haar. 50 pleuri afgerekend met deze vriendelijke dame.

7. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (23 augustus 2012)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Wat ik nu schrijf is nog wel van afgelopen zaterdag uit H7.maar dat mag de pret niet drukken.we stonden wat aan de bar te kletsen ik ,tom kroes en de black painter. Louisa kwam er ook ff bijstaan.ze stond wat te spelen met me ,en ze zei john im horney com whit me.ik wil gelikt worden ,ik had eigenlijk geen zin meer was al 2 keer naar de kamer geweest waarvan 1 keer een uur,ik was net 10 minuten terug.ik pakte ze een keer lekker bij haar poesje,en ze zei im know im wet ik zeg ik voel het.en toen was john niet meer te houden.ik zeg ik ga met je naar boven en ga je een half uur likken,its good its good.ik denk het zal wel niets meer worden voor mij,maar ach een leuk meisje dus wie weet.lekker op bed neer gestreken ,en ze begint toch te tongzoenen gewoon niet normaal,zo lekker zei kust.en ja hoor kleine johnny kwam overeind.kusjes geven in haar nek en zo naar beneden naar het liefdesgrotje,wat een lekker poesje,de lipjes mooi tegen elkaar.met me tongetje erlangs ,beetje plagen met me tong,in de lies enzo.ineens zegt ze kom john lik me,ik moet nu klaarkomen,en heb haar lekker naar een hoogtepunt gelikt,en haar poesje werd maar natter,het leek wel een waterval.dit was gewoon niet te faken.ze noemen mij niet voor niets de likkoning,110 likslagen per minuut lol.om het niet te lang temaken,want het was ondertussen 04.45 uur,heeft ze me lekker klaargepijpt,en in haar mondje gespoten.het was een super date jammer dat ze weg is in H7.binnen kort is opzoeken.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

9. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (23 augustus 2012),Badslippers (23 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ongelooflijk wat deze jonge dame een geheugen heeft. Slechts 1x mee gekamerd en ze lepelde zonder problemen mijn naam op. Ze is goed op haar plaats in "LR" en mixt snel met de overige Roemeense dames. Zeer attent en haar "pré sales" hebben nog niks aan kracht ingeboet. Vrolijke, intelligente dame met wulps en vol lichaam. Er waren echter zoveel opties deze avond dat ze niet aan bod kwam.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

gisteren niet gespot in LR

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ik heb er niet meer mee gekamerd maar altijd wel even dollen kletsen. Ze is er nog steeds en stond vorige week ook achter de bar. Bovendien staat ze geregeld op de bar om te dansen. En natuurlijk voor de bar. Ze weet de stemming er wel in te krijgen. Misschien niet de mooiste maar correct in de omgang, uitgebreid pre sale, zeer communicatief, intelligent en de keer dat ik met haar op de kamer was in H7 was zeker ok.

13. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 5 december 2012)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Dame heet in "Living Room" Roxanna

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Roxana (Roemeense)

Naam: Roxana
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd : 23jaar, maar ziet er naar mijn dunken tikkeltje ouder uit
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren (meestal opgestoken)
    Lengte dame : 1m55
    Postuur/Kont/Cupmaat : krachtig gebouwd voor zo’n kleine opdonder/ronde kont/A-cup
    Tatoeages/Piercings : tatoe binnenkant van haar rechter onderarm
    Roken: ja, als een ketter
    Service: GFE+, TZ, NMC, PZC, beffen, ballen likken, vingeren, droogneuken, massage,…enz.
    Voordelen: dame met diepgang, goede pre- en aftersales, kijkt niet op de klok, uitgebreide vakkennis,…etc.
    Nadelen: is mijn type niet en beetje te klein, maar dat is dan ook het enige.
    Prijs : geen exacte prijstransparantie. Anderhalf uur of langer op de kamer en ik heb haar slechts 100€ gegeven.
    En de punten zijn: op uiterlijk 4.5/10 en op dienstverlening 9.1/10

Ik was helemaal in de prak geneukt en stond als de rest van de hoeren tegen de muur, wachtend totdat de pizza om middernacht geleverd werd. Uit mijn ooghoeken zag ik een kleine huppeltrut naar me staren. Een eeuwig lachebekje zo blijkt, want ik kan haar smoeltje niet voorstellen zonder een glimlach erop. Wegens de tijd van het jaar stond er carnavalsmuziek op en dat nodigt niet uit tot een potje dirty dancing. Pas toen er opzwepende R&B gedraaid werd, sprong ze van haar kruk en bewoog zich naar mij toe. Tjonge, dat is Roemeense makelij van de bovenste plank, want ik heb geen ander mokkel zo met haar kont zien draaien zoals zij dat deed. Haast als Shakira kan ze haar kont zoals een droogkast laten draaien, zonder nog maar haar heupen te bewegen. Ik begon ervan te zweten als een paard. En dat terwijl ze er op het eerste zich minder atletisch uitziet dat de meeste andere dames. Maar toch, die avond zag ik magere planken rond de paal hangen en op de bühne achter de bar, die verdomme nog stijver waren dan mijn pik na een overdosis kamagra… Maar deze kleine mollige, leek me verdomme enkele schroeven en bouten te ontbreken in dat kleine lichaam van haar. Al dansend maakten we kennis, maar dat werd verstoord toen het pizzabuffet te grabbel werd gezet. Van al dat neuken krijg je honger en ik diende eerst enkele stukken pizza met hete pepertjes in mijn molen te draaien.

Pas toen ik mijn vreten binnen had, kon ik me volop concentreren op dit kleine Roemeense pepertje. Dat mijn bakkes nog vol tomaat hing, de kaasdraden in mijn baard zaten en de kruiden tussen mijn tanden, leek haar niet te deren, want ze nam me vol op de mond. Haar tong ging bijna tot in mijn strot. Maar het was verdomd goed. Ze zoende met passie en vol overgave. Alleen daaraan kon ik afleiden dat het een topper zou worden. Het gesprek dat we tussendoor voerde was opeens bijzaak. We dansten nog een beetje, een daarbij graaiden mijn jatten regelmatig naar haar vochtige kruis en haar kont. Nu werd het tijd om op de kamer wat horizontaal te gaan dansen!

En ja hoor, we hebben een nieuwe topper in LR te pakken. Alles wat ze deed was goed, ze had de techniek, ze had de trucjes en tegelijk was ze zo heel gewoon het meisje van de buren. Ze kon me effectief laten denken dat ze verliefd op mij aan het worden was… Net zoals die andere ex-LR topper Violet, die me ook in die waan bracht. Wel, als je dat als professionele dame kunt bij een ouwe rot in het vak, dan beschik je over een hoop capaciteiten. Het werd dus een GFE+ en zo nat als zij werd, zo heb ik het nog maar zelden meegemaakt. Ze maakte het bed op terwijl ze naakt was en terwijl ze me haar rug naar mij stond, begon ik haar schouderbladen te zoenen, haar rug te strelen, haar dijen te masseren en gaandeweg begon ik haar reet uit te likken. Haar schijtgat smaakte gemeen hard naar zweet, maar daar wordt ik alleen maar geiler van. We kropen het bed op en ze draaide zich om. Ik likte en sabbelde aan haar kleine zachte tietjes en daarna daalde ik opnieuw naar de onderste regionen waar ik haar een befbeurt van een hoog kaliber zou geven. Ze draaide met haar middel mee terwijl ik haar kut zat uit te vreten. Haar handen knepen de mijne stevig vast en tussendoor greep ze soms ook mijn kop vast. Dat zette ze haar nagels in mijn schedel en duwde mijn smoel nog dieper in haar kruis. Ze werd natter en natter… Mijn baard hing vol met slierten kwijl en haar saus. 20minuten lang zat ik van haar sterksmakende mossel te genieten en toen ging ze opeens helemaal uit haar dak. Ze schopte met haar benen in het rond en zette haar klauwen in mijn schouders. Haar middenlichaam draaide alle kanten op met mijn kop ertussen. Ik mag al blij zijn dat ik er geen gebroken nek aan over gehouden heb. En toen gebeurde het… Iets wat alweer een tijdje geleden was… Maar ik had nog eens te maken met een squirter. De volgende keer dat ik met haar ga kameren, breng ik mijn duikbril mee. In schokken spritsten er stralen vrouwelijk ejaculaat uit haar kut. Vlak in mijn gezicht, in mijn ogen (één oog is vandaag nog steeds rood en geïrriteerd), in mijn muil, op het bed. Toen we na de befbeurt ons wat rechtop hadden gezet, zag het laken eruit alsof het helemaal ondergezeken was. You are a good licker, zei ze voldaan met een grijns op haar snuit!

Daarna was het mijn beurt. Ik kreeg de tot nu toe beste blowjob van het jaar. Heel zachtjes en diep. Mijn eikel ging tot in haar strot… En slijm en speeksel uit haar bek liep over mijn lul heen. Tussendoor rukte ze mijn pik ook af en dat voelde geweldig aan met die speekseldraden als glijmiddel. En het ging niet alleen om mijn lul, ook mijn ballen kregen een heuse likbeurt ten goede. Hoewel de verleiding groot was, wou ik mijn zuurverdiende geld toch sparen en niet in haar bek spuiten. Volgens mij deed ze het er wel om, maar ik vroeg met aandrang om te neuken. We hadden bij het begin al even zitten droogneuken, maar nu was mijn lul en haar schede vochtig en ze kwam zo op mij zitten. Lekker glibberig droogneuken… Maar het was weer gevaarlijk en ik sloeg al in een panische angst dat deze opdonder het zou flikken om mijn stengel zonder bescherming in haar kut te steken. Laat ons zeggen dat ze de suspense wel wist op te bouwen… Maar uiteindelijk besloten we toch maar om een condoom te gebruiken.

En toen gingen we neuken. Verdomme dat wijf heeft een krachtig lichaam… Wat die inwendig allemaal met mijn pijl aan het doen was en dan de manier hoe ze me stevig vastpakte. Ze drukte zich zo hard tegen mijn lijf dat het haast kraakte. Onze beide lichamen nat van het zweet… Ik streelde haar ruw en intens…. We zoenden vol overgave en de passie steeg naar ongekende hoogten. Op dat moment was ik volop verliefd aan het worden en dat terwijl ik haar voor geen meter kende en ze niet eens mijn type is. Het stond als een paal boven water dat dit mokkel weet wat neuken is. We rolden een paar keer over elkaar heen, ik stootte diep, krachtig en traag. Ik greep haar bij die flexibele kont. Wanneer zij op me zat zoog ik haar vingers terwijl één voor één af en toen ik op haar lag begon ze tussen twee zoenen door op mijn duim te zuigen. Ik likte haar wang af, ging toen haar hals zoenen en ook haar tieten. Mijn pik zat volgens mij in haar baarmoederhals, want ik zat zo diep dat ik precies nog ergens nauwer terecht kwam met mijn eikel. Wanneer ik daar zat, kon ik het niet lang meer houden en ik duwde nu met flinke bonken zo diep en ze kreunde terwijl ze mijn oor zat vol te kwijlen en te hijgen. Bij de laatste paar stoten, liep er een traan uit één oog van haar, maar ze bleef voor de rest glunderen en lachen. Ze zette haar nagels nog een laatste keer in mijn nekvel en ik kwam klaar alsof mijn lul explodeerde.

Moest dit mokkel volledig mijn type zijn en in mijn schaal van schoonheidsideaal een 8 of meer krijgen, dan denk ik niet dat ik nog veel met andere mokkels zou neuken. Zonder twijfel smaakte dit naar meer. Het was meteen ook de langste sekssessie van de dag geweest. Had ik voordien geen 4x gestengeld met andere dames, dan had ik het bij haar nog geen 2minuten vol gehouden. En dit knuffeldier ging na de seks ook gewoon door. Strelen, masseren, zoenen… Maar nu ik van mijn laatste geilheid verlost was, konden we ook eindelijk fatsoenlijk praten. En weer verbaasde ze me enkele malen. Dit mokkel is intelligent… We hebben daar een hoogstaande conversatie gevoerd waarvan ik achteraf volledig uit het lood geslagen was en me afvroeg waarom zij als hoer aan de kost komt. Die weet echt heel veel en is al op ontelbare plaatsen geweest (vanwege haar job), maar in tegenstelling tot de oppervlakkigheid van veel andere mokkels kent ze ook veel van die locaties. Ik zou meer kunnen vertellen, maar de details ga ik jullie besparen.

Feit is dat ze tot nu toe mijn beste wip van 2013 is. We hebben nummers uitgewisseld en in welke club ze ook nog zal gaan werken, ik ga haar zeker nog eens terug opzoeken. Ze is een aanrader van jewelste en geeft tot in detail aan hoe ook zij van seks kan genieten. GFE+ viel mij ten deel!

Bij het afrekenen bleek ze de tijd uit het oog verloren te hebben. Ik wist dat het minstens anderhalf uur was, maar ik zweeg wijselijk. Ze dacht even diep na en zei toen dat we een uur op de kamer waren geweest. Dat ze nu 75 of 100 voor een uur vroeg, daar vroeg ik niet eens naar. Het was volledig correct dat ik haar 100€ gaf. Ze was het waard. En zo kom ik er toch nog beter van af dan bij andere sommige sloeries die nog geen uur vol maken, maar dan wel trachten te verkondigen dat je anderhalf uur met hen op de kamer was.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

16. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 februari 2013),bad pritt (18 februari 2013),Carpe Momentum ( 9 februari 2013),Megaboob ( 9 februari 2013)

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ha ha, mijn vriend. Je hebt weliswaar niet de mooiste maar wel een van de amicaalste getroffen. Ik ben er reeds twee keer overheen gegaan. Roxanna is gewoon een heel leuk wijfje met haar hoge piepstemmetje. Een dame met inhoud en een regelrechte GFE als je het met haar treft. Ze staat nog steeds op mijn prive lijst. Ik mag dat klein gezet mokkeltje wel. Niet opdringerig, altijd vrolijk en haar moment afwachtend. En als dat moment komt dan heb je een heel goede tijd met haar.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Hmmmmmm, we hebben dus onrechtstreeks weer eens met elkaar geneukt, Pa!
    Toch altijd grappig dat we tussen de honderden mokkels in diverse saunaclubs bij regelmaat eens met dezelfde op de kamer belanden. En dat zonder het te weten van elkaar.
    Het zit in de familie... Oh jee, als ik in mijn midlifecrisis ook zo'n perverse reetlikker als jij zal worden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ha ha, mijn vriend. Je hebt weliswaar niet de mooiste maar wel een van de amicaalste getroffen. Ik ben er reeds twee keer overheen gegaan. Roxanna is gewoon een heel leuk wijfje met haar hoge piepstemmetje. Een dame met inhoud en een regelrechte GFE als je het met haar treft. Ze staat nog steeds op mijn prive lijst. Ik mag dat klein gezet mokkeltje wel. Niet opdringerig, altijd vrolijk en haar moment afwachtend. En als dat moment komt dan heb je een heel goede tijd met haar.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Roxanna was vorige week in Magnum.....

20. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (18 februari 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Roxanna was vorige week in Magnum.....
    Een clubhopper dus... Ze vertrouwde me toe dat ze eerst nog in Dolce Vita wou gaan werken!

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Kwam ze niet binnen..... Weet niet precies waarom.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Onze nieuwe topper in LR, de Roemeense Roxana… Volgens de berichten hier, werd ze gesignaleerd in Magnum, maar toen ik via sms vermelding deed dat ik in LR zou langskomen, kwam ze speciaal voor mij terug. Alleszins toch die vrijdag, want op andere dagen zou ze nog steeds in LR werken. Ik mocht er natuurlijk niet te luid over spreken, maar dat ze ook in Magnum actief is, werd hier door andere personen al bekend gemaakt… Dus waarom zou ik mijn bek dan houden dat ze af en toe ook in Magnum half Istanbul over zich heen laat gaan.

Zoals ik me hier al eerder nader verklaarde, is ze mijn type totaal niet. Maar dat neemt niet weg dat ze een topper van jewelste is. Ik meende ook een unieke persoonlijkheid in haar te zien, met nog goed werkende hersenen. Maar ik heb haar verstand toch iets overschat en qua persoonlijkheid steekt ze niet ver meer boven het gemiddelde uit in LR. Maar goed, wat doet dat ter zake. Uiteindelijk zijn we niet voor die dingen in de hoerentent en bovendien kan zich dat tegen je keren wanneer zulke wijven slimmer blijken te zijn dan de rest. En ze is nog steeds slim genoeg om gevaarlijk te wezen, neem dat van mij aan!

Om terug te komen bij het begin. Ik had dus niet verwacht haar alsnog te zien in LR en ik had bovendien geld genoeg bij om terug 5 mokkels te klipperen, zoals bij mijn laatste bezoek. Onverwachts bracht Roxana daar dus verandering in, want opeens stond ze voor me. Ze zou niet meer uit mijn buurt weg te slaan zijn en een stomende sessie moest er van voortkomen. Ik zou zoiets tussen de 2u30min en 3u met haar op de kamer spenderen. Dat zou me 250€ en ¾ van mijn geilheidsreserve kosten. Veel later op de avond heb ik met veel fysieke en financiële moeite nog een derde kunnen palen, maar 5 mokkels zouden er dus voor mij niet meer inzitten!

Nadat ze een halfuur rond mijn nek bleef hangen, me allerlei loze beloftes deed en zelfs haar liefde verklaarde, kon ik er niet meer tegen vechten en ging ik toch met haar naar de kamer. Het zou weer een sessie van bovenste plank worden… Zo mega top, dat het levensgevaarlijk is voor een simpele ziel als mezelf! Meer GFE dan dat kan je het haast niet hebben… Tenzij je in laatste instantie nog zonder condoom gaat neuken, maar laat me duidelijk zijn dat we dat zeker niet gedaan hebben!

We gingen naar de linkse kamer boven in de wijvenkleedkamer. Het is een grote kamer met ook een hoeksalon ter beschikking. Ze leek me echt wel gemist te hebben, want ze plakte met haar naakte mollige lichaam op mijn stoere torso en we zoenden lang en hartstochtelijk. We rolden over het bed, elkaar strelen en in elkaar kronkelend. Daarna likte ik haar hele lichaam van kop tot teen af. Ik ging haar natuurlijk ook beffen. En wat voor een befbeurt? Minstens een halfuur lang heb ik daar mossel liggen eten en ze kreeg naar eigen zeggen het ene orgasme na het andere. Deze keer heeft ze niet gescuirt zoals bij ons vorige onderonsje, maar laat me wel duidelijk rapporteren dat er wederom een natte vlek op het bed was met een diameter van 40cm. De kabelende beek was weer zo producties als vanouds. Geen waterval dus, maar wel een sterke onderstroom!

Na het beffen nog wat knuffelen en allerhande GFE-fratsen uithalen. Natuurlijk diende er ook geneukt te worden en zo geschiede dat ook! We deden enkele standjes; eerst zij op mij en dan ik op haar. Het langste deel van de wip lag ik op haar en daarmee gaf ze de indruk ofwel lui te zijn, oftewel geleid of gedomineerd te willen worden. Luiheid zal het wel niet zijn, als je achteraf ziet dat ze nog een hele nacht op de bar heeft staan dansen. Na 20min neuken kreeg ze me moeiteloos klaar. Ze voelt goed aan, ze heeft krachtige bekkenspieren en ze tovert geregeld kneepjes uit haar hoge hoed. Tijdens het stengelen had ik me helemaal nat in het zweet gestoten en daarop was ze zo gedienstig om een glas frisdrank te halen. Ikzelf kroop uit bed en nestelde me in het hoeksalon! Toen ze weer bovenkwam met de drankjes hebben we al knuffelend in het hoeksalon de drankjes geconsumeerd. Terwijl ze zat te roken, ging dat knuffelen over in tongzoenen en gaandeweg begon ik haar dan ook maar te vingeren. Ik had best wel een nummertje in de zetel of op de glazen salontafel willen maken, maar zij kon me niet snel genoeg in het bed hebben.

Op het bed kreeg ik een fantastische pijpbeurt en ze nam er de tijd voor. Daarna terug intensief tongen met elkaar, gecombineerd met het GFE+ geweld. Rollend over elkaar begonnen we vervolgens te droogneuken. Heerlijk om met haar te droogneuken. Want haar kut is zo glibberig als een kwal… Nadat we 20minuten lagen droog te neuken, kreeg ik toch wat slijtage op mijn pik. Ze had een heuse stoppelbaard op haar kut en het gewrijf van mijn vochtlozende klepel over haar productief vettige poes, begon na lange tijd dus een beetje te irriteren. Is niet haar fout en tegen beter weten in ging ik toch nog door, daar waar ik had moeten stoppen. Mijn lul gleed door haar gleuf, stootte tegen haar schaambeen, besprenkelde haar venusheuvel met voorvocht en tikte af en toe ook wel eens tegen haar klapdeuren… Maar toch kon ik de verleiding om hem er onbeschermd induwen toch wel onderdrukken. You are teasing me and you make me crazy, hijgde ze meermaals in mijn oor… Maar ik denk en hoop toch wel dat ze zou steigeren, mocht ik zo brutaal zijn van hem er zonder rubber in te schuiven. Terwijl we beiden overliepen van geilheid, nam ze toch het initiatief om een condoom over mijn beitel te trekken. Nu konden we eindelijk neuken. 3 standjes zouden volgen, maar weer bracht ik het meeste van de tijd boven op haar door. Het was opnieuw neuken op champions league level, want ook van onder mij kon ze prachtige dingen realiseren. Na geruime tijd kwam ik tot mijn tweede orgasme bij haar… Ik viel bijna flauw van genot!

Daarna bleven we nog wat naknuffelen en rookte ze nog twee sigaretten na elkaar. Ze leek nog wel zin te hebben in een derde ronde, maar in de eerste plaats dacht ik aan het budget dat ik die dag voor handen had en ten tweede was mijn beer al volop aan het grommen, want ik was uitgehongerd. Na pakweg 2u en 3 kwartier zijn we van de kamer gegaan. Het enige waar ik een hekel aan heb dat is dat dit soort van dames aan de lockers hun professionaliteit achter wege laten en geen prijs willen noemen. Ze ronde naar onder af en zei me dat we maar 2u30min op de kamer gelegen hadden en dat ik zelf maar moest uitvingeren wat ze waard was. Kutwijf, dacht ik bij mezelf. Na een kort rekensommetje en alles wat ik bij haar gedaan heb, besloot ik mijn gulheid weer maar eens te tonen en overhandigde ik haar 250€. Uiteindelijk keek ze niet op de tijd en heeft ze zich passioneel in de strijd gegooid.

Nadien gingen we zelfs nog samen eten. Ik ging ervan uit dat onze romance nu wel zou uitgeblust zijn, maar dat was buiten haar gerekend. Ze was met geen stokken meer van me weg te slaan. In principe heb ik daar geen problemen mee… Zeker niet in sommige andere clubs en al zeker niet wanneer een dame optimaal mijn type is. Nu in LR stond het bol van de lekkere wijven en ik had nog zo veel op mijn to do list gezet… Helaas verkeerde ik in geldgebrek en ook al wou Badslippers en de andere twee Bulls me geld lenen, het leek er niet in te zitten, want Roxana week geen meter van mijn zijde. Gelukkig kreeg ze opeens het ingenieuze idee om te gaan dansen. Ze wou me laten zien hoe goed ze kon dansen en dat was nog fijn ook. Met haar dansen en haar persoonlijkheid had ze al sinds vorige keer indruk op mij weten maken, maar ze wou nog meer indruk op me maken en dat werkte averechts bij mij. Ze deed daar ineens de uitspraak dat ze biseksueel is… Een biseksueel wijf herken ik vanop afstand… En ik zeg één ding: biseksueel is het laatste wat zij is. Maar toch dacht ze daarmee punten te scoren bij mij en nadat ze me dat had wijsgemaakt klom ze met een kortharige blonde bimbo lesbo op de toog en stonden ze elkaar daar te muilen zoals lesbo’s in een goedkope Engelse pornoproductie. Terwijl ze haar tong in die andere aan strottenhoofd stak, zag ik ze met één oog kijken en grijnzen naar mij met een attitude van: kijk eens wat ik hier presteer! Dat vond ik een goedkoop tafereel… Tegen het marginale af… En ze leek niet in de gaten te hebben dat ze krediet verloor bij mij. Ik begon gaandeweg mijn aandacht op andere mokkels te richten, maar ze kwam nog bij regelmaat van het podium af om terug mijn aandacht te komen opeisen. Toen ze terug op de toog kroop met een air over haar van: kijk papa, kijk wat ik nu ga doen… zag ik mijn kans schoon om er tussenuit te muizen. Ik ging me in de sauna en het stoombad verstoppen en daar vond ik even rust. Ik heb ook nog met een ander mokkel in de jacuzzi gezeten, maar dat werd niks.

Toen ik een uur later weer boven in de bar kwam, was Roxana helemaal bezopen. Ze stond zelfs helemaal naakt op de bar te dansen als een omlaag gevallen zigeunerin, verstoten door haar eigen clan. Haar manier van zat worden, stond me al helemaal niet aan. Sommige vrouwen worden prettig zat, maar bij haar was het veel gewankel en gezeur aan mijn kop. Bovendien ben ik over het algemeen van mening dat de mokkels in de prostitutie zich beter niet kunnen zat drinken. Voor hun eigen veiligheid en uit eigenwaarde. Op dat vlak zouden ze beter een voorbeeld nemen aan BS zijn liefje die ik nog nooit onder invloed van iets opgemerkt heb of de immer lieve Vicky, die ik later op de avond als derde nog mocht beminnen. Tijdens hun job, siert het zulke mokkels dat ze zo nuchter blijven… Dus voor mij was Roxana meteen van haar voetstuk gevallen.

Laat me duidelijk stellen dat dit nu maar bijzaak is. Ze is nog steeds een topper voor mij en ik zal nog vaak met haar herhalen, als de kans zich blijft voordoen… Maar ik ga haar zeker geen sms meer sturen wanneer ik nog eens in een club van haar kom, want dan kom je er niet meer vanaf gedurende de ganse dag. Voorts nog steeds een aanrader en betreft al hetgene wat ik al in LR gehad heb, is zij de beste… Je wordt er beter gewoon niet te close mee, dat is het advies dat ik geef en datzelfde advies had ik liefst zelf ook gevolgd. Voor mij toch nog steeds een 9.1/10!

24. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 februari 2013),bad pritt ( 4 maart 2013),Badslippers (25 februari 2013),Megaboob (25 februari 2013),Wijze grijze (25 februari 2013)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Weer terug in LR.

26. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 4 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Naam: Roxana
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd : 23jaar, maar ziet er naar mijn dunken tikkeltje ouder uit
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren (meestal opgestoken)
    Lengte dame : 1m55
    Postuur/Kont/Cupmaat : krachtig gebouwd voor zo’n kleine opdonder/ronde kont/A-cup
    Tatoeages/Piercings : tatoe binnenkant van haar rechter onderarm
    Roken: ja, als een ketter
    Service: GFE+, TZ, NMC, PZC, beffen, ballen likken, vingeren, droogneuken, massage,…enz.
    Voordelen: dame met diepgang, goede pre- en aftersales, kijkt niet op de klok, uitgebreide vakkennis,…etc.
    Nadelen: is mijn type niet en beetje te klein, maar dat is dan ook het enige.
    Prijs : geen exacte prijstransparantie. Anderhalf uur of langer op de kamer en ik heb haar slechts 100€ gegeven.
    En de punten zijn: op uiterlijk 4.5/10 en op dienstverlening 8/10

Mijn derde sessie met Roxana dit jaar. Ik omschreef haar als een topper in de vorige recensies, maar zoals in mijn ranglijstjes dames kunnen stijgen, zo kunnen ze dalen ook. Was Roxanna slecht? Neen, zeer zeker en ze was zelfs nog heel goed… Maar na deze derde sessie is het voor mij duidelijk dat ze eenheidsworst verkoopt. Alle 3 de sessies die ik met haar was verliepen ongeveer hetzelfde en aangezien ze daarin heel goed is, is dat uiteraard aangenaam. Maar een ervaren ijsbeer als mezelf wil het soms ook eens anders… Andere standjes, een andere volgorde van handelingen, eens wat meer initiatief van haar waardoor ze me opnieuw verrast en zo bij de les houdt. Helaas deze derde keer geschiedde dat niet.

Alles gaat zijn zelfde loopje met haar en ik herbeleefde compleet de vorige twee sessies. Op zich niks mis mee, want het is goed, maar ik ben iemand die nooit DVD’s koopt omdat ik geen geld kan geven aan iets, nadat ik het al 1keer gezien heb. Geld geven om het telkens weer opnieuw te bekijken, is absurd volgens mij. Wanneer je dan toch wel een tamelijk bedrag aan een mokkel overhandigd, dan wil je soms ook wel eens iets anders.

Dus anderhalf uur was zo om na eerst te beffen, met haar kut te spelen, veel GFE-zaakjes, knuffelen, TZ, droogneuken, tussendoor ging ze ook nog eens pijpen… Daarna gingen we neuken in dezelfde standjes als voorgaande gelegenheden en zelfs in diezelfde volgorde. Omdat het overweldigende verrassingseffect weg was en een andere heel goede en verrassende dame haar voorafging, verloor ik te midden van de seks zelfs 1x mijn erectie. Aangezien ze van uiterlijk al niet echt mijn ding is, heb ik het verrassingselement wel nodig om me alert te houden en opwindend. Spannend was het dus zeer zeker niet meer!

Uiteindelijk ben ik toch kunnen klaarkomen…. Maar bij afrekening was dat alweer een anticlimax. Voorgaande keren was er nooit transparantie over de prijs. En gaf ik uit eigen beweging 50 per halfuur. Na deze derde sessie was ik minder lovend over haar en wou ik eens de proef op de som nemen, want van enkele andere beren wist ik dat ze soms ook 75 voor een uur vraagt. Dus na veel gedoe aan de locker krijg ik als antwoord 150€ voor anderhalf uur. Bij gebrek aan beter zou een herhaling met haar er nog inzitten in de toekomst, maar bij deze wierp ze haar eigen ruiten in en zal ik nooit of te nooit nog met haar op de kamer gaan. Mij interesseert het niet om 50per halfuur te betalen, maar indien ze bij iemand anders ook met 25 kan werken per tweede halfuur, dan is dat tegen mijn principes. Wie weet had ik wel fooi of een bedrag naar believen gegeven zoals de vorige keer, maar dit was de ultieme test waarvoor ze niet geslaagd is… Dus niks fooi, nog één maal die prijs betaald en vaarwel gezegd tegen haar.

Natuurlijk zijn er nog achterliggende weetjes, die ter zake doen, maar waar ik niet over ga uitweiden. Maar om het professioneel en als hoerenconsument te benaderen: met Roxana dien je zelf ook te werken… Ze is een GFE en dat hoort van 2 kanten te komen… Voor haar had ik de Hongaarse Nicole en die heeft me anderhalfuur lang zitten verwennen terwijl ik niets meer moest doen braaf op mijn rug blijven liggen… Wanneer zo iemand (door haar leeftijd nog veel meer ervaren) dan afrekent met 50+25+25… Dan is mijn keuze de volgende keer snel gemaakt. En in tegenstelling tot Roxana was dat wel vernieuwend. Wie een goede commerçant is weet wie op het einde van de rit het meeste geld verdient heeft.

A)diegene die de volle pot rekent, maar me achteraf niet meer terugziet?
    B)diegene die beterkoop is, maar telkens een flinke fooi krijgt en me nog vaker zal terugzien?

Ik gok op B!

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Mag verplaatst worden naar Babylon en daar werkzaam onder de naam Nadine.

29. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 2 juli 2013)

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Nadine ( 05/07/13 )

Deze dame is vaak in het gezelschap van haar vriendin Eva.

Zeker geen jagend type , meer afwachtend. Neemt ruim de tijd voor pre-sales. Ook een ruim voorspel in de aanbieding , verder zeer goede service zonder haast werk. Enkel tongzoenen stelde niet veel voor. Laten we het houden op een 8/10.

Zeer goede aanwinst voor Babylon. Maar aangezien deze dame een clubhopper is vrees ik dat ze niet lang zal blijven...
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch 27/07/13 Nadine

Voorspel begonnen buiten op de bank. Daarna de kamer op en volle bak vuurwerk. Een zeer geslaagde top-sessie.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht

Maar aangezien deze dame een clubhopper is vrees ik dat ze niet lang zal blijven...
    NOTE MOD : Spijtig genoeg was het zaterdag haar laatste dag in Babylon. Ze wist niet of ze terug kwam ? Afwachten maar...

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Geen paniek... Ze is al zoveel gestopt en weggegaan... Ze komt altijd terug... Zij het niet in Babylon, dan wel ergens anders in de regio... Ik wed voor 500€ dat ze binnekort in Sixsense opduikt. Neem je de weddenschap aan?

Last Online
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik wed voor 500€ dat ze binnekort in Sixsense opduikt. Neem je de weddenschap aan?
    Ik wed voor €1000 dat ik dit jaar nog eens met haar tussen de lakens belandt in een saunaclub ! ! !

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Nadine ( 07/09/13 )

Willem2

Hoi,

Ik denk dat je het nog wel een keer gaat melden als thuisschrijver van Babylon of de desbetreffende dame weer aanwezig is
    Wieder da !!!

Absolute topklasse over de ganse lijn !

Verdiende 9/10 !

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten