Oorspronkelijk geplaatst door
de duisburg spesjalist
op de vulkaan wordt inderdaad in de huizen die er minder lux uit zien diensten aangeboden voor 20 euro en zelfs ao!
Bedankt voor de info en het bevestigen van het verhaal van cuties en van andere beren die het zelfde hebben meegemaakt in de huizen aan de vulkaan. Klinkt niet goed en zal wel met dwang te maken hebben van de motorbendes die de macht daar hebben aan de vulkaan.
Wat cuties zegt klopt wel, overdag is het daar wel redelijk veilig maar in de nacht niet zo en dat komt door de oorlog tussen de motorbendes en dat gaat om voor wie de dames moeten werken, de macht in de huizen en drugs. De vulkaan is nu gewoon te onveilig vind ik en dames die voor 20€ aan AO moeten doen heb ik geen behoefte. Jammer van toch zo'n mooi wandelgebied. Ik hoop dat het er snel weer veilig is, dat de politie op gaat optreden en dat de dames zich niet meer voor 20€ hoeven te verkopen en dan AO moeten doen! Misschien hebben ze het geld voor drugs en pillen nodig want anders doe je zo iets gewoon niet volgens mij.
Ik vind dat gewoon niet goed en heb medelijden met de dames die dit moeten doen. Vrijheid voor de dames is heel belangrijk en ook dat je zonder gevaar ergens kunt lopen.
„Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“