Oorspronkelijk geplaatst door
Megaboob
Het leuke op het zandpad is mijns inziens de soms oogverblindende schoonheden die daar staan (een waarlijke godin wat dat betreft is Melissa op 138-5, die helaas al weer een tijdje uit de running is). Als Melissa alleen al naar me kijkt kom ik al ongeveer klaar (ca 1,75m, slanke, maar niet graatmagere schoonheid, met een zeer fraai gezicht, gebit, supermooi lang donkerblond haar, ogen om in te verdrinken, en werkelijk perfect uitgevoerde DD cup (sili, maar toch!)) Een dergelijke schoonheid heb ik helaas in nog geen een saunaclub waargenomen in duitsland, op de zeer fraaie Siana (Artemis, Berlijn) na, zie mijn recensie en foto daar!
Ik heb soms wel eens "geluk" op het zandpad, waarbij ik een dame tref die wel zoent (bijvooorbeeld Duitse Vanessa, 122-3, ook al zo'n waanzinnig lekker ding), en soms wel eens PZC (in he verleden een Bulgaarse dame op 112-2, maar die is al lang weer weg), en op 108-1 een tijdje geleden een slowaakse dame, en die wist er wel raad mee!
Dus ook op het zandpad zijn goede ervaringen mogelijk, zij het dat het veel kritischer zoeken is, en je een beetje geluk en een klik moet hebben. PZC en kussen zijn in ieder geval niet standaard. Maar het komt wel voor!
Momenteel is 114-1, een hongaarse geblondeerde schoonheid (Hanni) in de dagschift een van mijn plaatselijke favorieten. Lolita figuur (PP lees je mee?), zeer lief en na een aantal bezoeken is ook wel meer mogelijk!
Als je van te voren gewoon goed vraagt wat er mogelijk is bij de dames, en je ziet er goed en verzorgd uit, dan kan er soms veel!
Megaboob