Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Last Online
    24 februari 2010 @ 18:04
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Idee Verdiensten van vrouwen

hey flipper,ik dacht dat deze meisjes nooit stoppen,omdat ze het grote geld gewoon zijn,want deze meisjes verdienen toch vijftienduizend euro per maand,dat is toch algemeen geweten. Ofwel heeft ze een superrijke klant gevonden die haar luxeus leventje kan onderhouden.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard alleen een topper berdient 15000,- per maand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blowjob Bekijk bericht
    hey flipper,ik dacht dat deze meisjes nooit stoppen,omdat ze het grote geld gewoon zijn,want deze meisjes verdienen toch vijftienduizend euro per maand,dat is toch algemeen geweten. Ofwel heeft ze een superrijke klant gevonden die haar luxeus leventje kan onderhouden.
    Nee jij geloofd in dollar sprookjes;

En hele mooie dame die 5 dagen in de week werkt verdient in het algemeen
    ongeveer 10000.- per maand.

En dit zijn echt uitzonderingen omdat de meeste mooie dames meestal maar 14 dagen werken en dan weer een weekje naar huis gaan.

De Groot verdieners zijn in PHG zijn goed voor 15000,- per maand bij 7 dagen werken

Er zij ook dames die rond de 10.000 verdienen maar die werken niet alle dagen.

De rest van de dames in PHG hebben een kleinere klantenkring,dit vanwege hun uitstraling of kamer service.
    En moeten genoegen nemen tussen de 2500 en 8000 per maand.ook nog afhankelijk van alle dagen werken.

Dus geen droom salaris voor een hele grote groep die onder de 4000 per maand ligt.

En er zijn er maar een paar per jaar die er uitstappen met een rijke klant.

De meeste dames moeten buiten de club 2/3 van het geld afgeven en we weten allemaal wel aan wie.
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 februari 2008 om 02:45

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

die Zahlen sind viel zu hoch, selbst für gut verdienende Frauen

und der Durchschnitt liegt sehr viel tiefer
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    Vandaag @ 22:54
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blowjob Bekijk bericht
    :wink: Ik ben niet de locale VVV zoek dat maar lekker zelf uit. Je hebt je antwoord.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard klopt ook daarom reageerde ik dat er maar weing zijn die de top verdienen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laursone Bekijk bericht
    die Zahlen sind viel zu hoch, selbst für gut verdienende Frauen

und der Durchschnitt liegt sehr viel tiefer
    Ja en Nee daarom schreef ik ook de namen er bij die het wel verdiende.en ook dat het meerendeel niet meer heeft dan 4000 per maand

Er zijn dames die maar een klant per dag hadden,en die stoppen dan ook na een week.
    Zij zijn vaak terug te vinden langs de doorgaande wegen en Tippelplaatsen in Spanje en Italie
    Vooral de Roemeense,Bulgaarse en andere Oostblok dames.

Ook nu zijn er Roemeense die 7 dagen werken en niet meer dan 2000 per maand hebben.

Ik ben met de groot verdieners dan ook naar de kamer geweest diverse malen vanaf 2002 tot 2005 en er was voor deze dames meestal een wachttijd.
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 februari 2008 om 02:45

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

Ich habe schon genug Frauen getroffen (nicht nur im PHG) die abends um 19 oder 20 Uhr noch kein einziges Zimmer hatten nach 7 Stunden Anwesenheit.

In den rheinischen Clubs ist das ja noch zu verkraften, aber in den hessichen Clubs wo der Tageseintritt oft 80 € kostet ist das dann sogar ein Minus-Geschäft, insbesondere wenn vom 30 min Zimmertarif noch etwas abzugeben ist

Andererseits, eine Dame die ich kenne hatte zu ihren guten Zeiten (die wohl lange vorbei sind) 15 - 20 Zimmer am Tag. Da wohl überwiegend FT oder AV dabei war, würde ich mal das Durchschnittszimmer mit 100 € ansetzen.

Wobei ich denke, daß physisch insbesondere bei AV da gewisse Grenzen gesetzt sind und irgendwann die Schmerzen so groß sind, daß selbst unter Zuhilfenahme bestimmter Mittel nichts mehr geht.

Und psychisch denke ich auch, daß bei 15 Zimmern am Tag das starke Spuren hinterlässt.
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 februari 2008 om 02:47
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Solche - geschätzten - Einnahmen, in Verbindung mit konkreten Namen, gehören nicht in ein öffentliches Forum!

@Admins/Mods: Bitte Namen löschen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    10 november 2015 @ 09:15
    Discussies
    19
    Thanks
    2

Standaard

Willi hat Recht!!!! Was soll der Scheiss?

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Jansen zoekt zo te zien een rijke vrouw
    Zou de fiscus meelezen hier?

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

ik hoop het niet want dan is het zo gedaan met onze meisjes en hebben wij niets meer.
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    150 per maand of 800 per dag
    Voor €800 p.d. zou ik onmiddellijk gigolo worden en mijn naam veranderen in Rimbolina. Zelfs al zou ik daarvoor elke dag een paar 60 jarige vrouwen de rosbief tussen de benen moeten likken.
    Misschien dat de regelrechte toppers dat zouden kunnen verdienen. Op basis van 5 dagen en 4 weken is dat €16000 p.m. En op jaarbasis €192.000. Is dat niet de Balkenende norm?

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Voor €800 p.d. zou ik onmiddellijk gigolo worden en mijn naam veranderen in Rimbolina. Zelfs al zou ik daarvoor elke dag een paar 60 jarige vrouwen de rosbief tussen de benen moeten likken.
    Misschien dat de regelrechte toppers dat zouden kunnen verdienen. Op basis van 5 dagen en 4 weken is dat €16000 p.m. En op jaarbasis €192.000. Is dat niet de Balkenende norm?
    Er zijn nog steeds vrouwen die dat verdienen hoor. Recent nog in kleine club dame gezien die 10 kamers haalt op een dag, paar wat langer of met extra's en je zit daar dan al snel aan. Reken normaliter op 20 werkdagen per maand = conservatief 10K per maand, en dan 2 maanden vakantie, dus 100K per kaar netto(!), er zijn ijsberen die dat niet verdienen (maar soms wel geld uitgeven alsof dit zo is...... ). Er zijn er ook die nog niet aan de 50 euro komen (maar dan nog, 50x20 werkdagen = 1000 euro per maand netto(!) niet slecht vergeleken met Roemenie)

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Er zijn nog steeds vrouwen die dat verdienen hoor. Recent nog in kleine club dame gezien die 10 kamers haalt op een dag, paar wat langer of met extra's en je zit daar dan al snel aan. Reken normaliter op 20 werkdagen per maand = conservatief 10K per maand, en dan 2 maanden vakantie, dus 100K per kaar netto(!), er zijn ijsberen die dat niet verdienen (maar soms wel geld uitgeven alsof dit zo is...... ). Er zijn er ook die nog niet aan de 50 euro komen (maar dan nog, 50x20 werkdagen = 1000 euro per maand netto(!) niet slecht vergeleken met Roemenie)
    Tja, of dat netto is weet ik zo net nog niet. Ik bedoel, ook al betalen ze geen cent belastingen dan nog hebben ze onkosten per dag zoals, sigaretten, inkom, make-up, kleding, gokkast, taxi, huur (of slapen in club), condooms, red bull noem maar op. Dat geld zijn ze kwijt. Van een paar mij bekende dames weet ik dat ze blij zijn als op het einde van de maand (na aftrek van die onkosten) tussen de 2000 en 2500 gemiddeld cash in 't handje overhouden. Maar ja, dat zijn grensclub dames. Ik weet niet hoe het in Hessen is. (De smiley denk je er maar even bij ! ! !)
    Of dat mooie bedragen zijn voor het werk wat ze doen kan ik moeilijk beoordelen. Het is in ieder geval wel meer dan de €250 p.m. die ze thuis kunnen verdienen. Ik zou trouwens niet weten wat voor een beroep ze daar zouden moeten uitoefenen. Bijvoorbeeld, wat verdient een verpleegster/onderwijzer/secretaresse/cassiere/bankmedewerker/fysiotherapeut etc. op de balkan? Ik heb daar geen notie van.

Last Online
    20 juni 2016 @ 12:09
    Discussies
    21
    Thanks
    672

Standaard

wat verdient een verpleegster/onderwijzer/secretaresse/cassiere/bankmedewerker/fysiotherapeut etc. op de balkan? Ik heb daar geen notie van.
    Wat verdiend een Duitserin?
    Ik kijk ik op de tv en zie ik dat een kapstertje net aan 700 in de maand beurt daar.
    Met lonen van rond de 6,- per uur is het in Duitsland ook geen vetpot.

15. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

rmjhexe ( 7 augustus 2013)

Last Online
    13 mei 2024 @ 13:42
    Discussies
    3
    Thanks
    26

Standaard

Tja, of dat netto is weet ik zo net nog niet. Ik bedoel, ook al betalen ze geen cent belastingen dan nog hebben ze onkosten per dag zoals, sigaretten, inkom, make-up, kleding, gokkast, taxi, huur (of slapen in club), condooms, red bull noem maar op.
    Neem daarbij ook dat ze volledig buiten het sociale vangnet vallen. Een maand arbeidsongeschikt is een maand geen inkomen. Ik ken dames die, indien ze de Duitse taal meester zouden zijn, liever voor 1200€/mnd 12u per dag in de McDonalds zouden gaan werken, dan voor 2000€ hun benen zouden spreiden. 't is dan geen 'quick money', eerder investeren op lange termijn.

Last Online
    31 oktober 2019 @ 20:44
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731

Standaard

Vergeet daarbij ook niet de clientèle binding waarbij ze ook nog een hoop bani los peuteren bij verschillende beren.
    Met hun zielige verhaaltjes weten ze mening ijsbeer nog wat afhandig te maken.
    Niet elke dame doet dit maar sommige zijn er zeer gedreven in.
    En ik heb al wat riante bedragen horen noemen hier.als je dat ook bij de maandelijkse omzet telt kom je nog wat hoger uit.
    In GT loopt er op dit moment ook eentje rond die het behoorlijk bont aan het maken is.
    U bent gewaarschuwd!

18. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

rmjhexe ( 7 augustus 2013)

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    In GT loopt er op dit moment ook eentje rond die het behoorlijk bont aan het maken is.
    U bent gewaarschuwd!
    Als je waarschuwt moet je er ook een naam bij noemen...

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Nee, dat hoeft niet. Iedereen weet toch dat je dvp's geen geld moet geven?

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Iedere keer als ik een alfa mito op de parkeerplaats zie staan dan denk ik "daar is die vent toch flink ingetuind".

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten