Ik vertelde haar dat je vroeger communisme had en West- en Oost-Duitsland. Ze luisterde aandachtig en keek me leeg aan, alsof ze nog nooit ervan gehoord had. Ik dacht wat weet die jeugd toch eigenlijk barweinig. Ik was ook eens vroeger met een Duitse meid op de kamer in Artemis en zij had nog nooit van Erich Honecker gehoord. Maar het is niet de schuld van de jeugd. Het is onze schuld. We geven ze geen goed onderwijs meer. Terug van de kamer had ik nog even gedineerd met ace2, badslippers, cupido en rob45.
Beste berm550,
Inplaats van Emma de geschiedenis bij te brengen heb ik liever dat je de taxi chauffeur in de gaten houdt deze reed me bijna van de weg af door in te gaan halen waar ik al reed. Verder tot de volgende keer als ik niet te vel van zulke mannetjes tegen kom. Groeten
PS: ik had ook zelden internet in GT het blijft een drama daar, heb het bij Tanja aangegeven deze stond weer goed gespeeld, verbaasd te kijken maar geloof niet dat ze haar mannetje er achteraan stuurt.
Bij deze thee vrouw schiet mij vaak in de gedachten, wat doe je nu eigenlijk voor ons? Heb het idee dat er in een frikadel meer zit verwerkt.
In plaats van Emma de geschiedenis bij te brengen heb ik liever dat je de taxi chauffeur in de gaten houdt deze reed me bijna van de weg af door in te gaan halen waar ik al reed. Verder tot de volgende keer als ik niet te vel van zulke mannetjes tegen kom. Groeten
Klopt, ik zat in die taxi. De chauffeur wilde naar links om in te halen en had jou blijkbaar in zijn zijspiegel niet gezien of had het verkeerd ingeschat. Ik weet niet eens wat er gebeurde, het ging allemaal zo snel.
We schrokken ons echt rot, toen er een motor voorbij schoot. Het was echt linke soep. Dat was echt een groot ongeluk geweest, als je tegen onze achterkant aangeknald was. Gelukkig is er niets gebeurd. We waren echt blij dat het met een sisser afliep.
Ja, ik schrok me ook een hoedje, ik ree al naast hem , toen hij naar links kwam, dus om het lijf te redden ook dotje gas erbij.
Gelukkig weer heelhuids thuis, maar je hart slaat we over.
Nog een prettige vakantie, hoedanig reis je erover met de trein een kennis van mij wil ook een keer van uit Haarlem, maar ik ben niet erg bekend op de trein en wat zijn de kosten pp?
Nog een prettige vakantie, hoedanig reis je erover met de trein een kennis van mij wil ook een keer van uit Haarlem, maar ik ben niet erg bekend op de trein en wat zijn de kosten pp?
Van Haarlem naar Venlo duurt 2 uur en 24 minuten met de trein. Met een voordeelurenabonnement (40% korting) kost een retourtje 27,40 EUR. Zonder korting 45,60 EUR.
De taxi van Venlo naar GT kost met de Duitse taxi 25 EUR. De Nederlandse taxi kost rond 37 EUR. Dus gewoon de Duitse taxi bellen. Half uurtje van te voren in de trein gewoon de taxi bellen. Dan staat hij te wachten als je aankomt op Venlo.
Hier zijn de telefoonnummers van de Duitse taxi's in Bruggen:
Fuck, je bent al 137,40 kwijt om je sleuteltje en badjas te mogen ontvangen.
Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe
Kostbare hobby hoor
Nou, dat moet je wat genuanceerder zien.
Normaal gesproken ga ik altijd met de fiets van Venlo naar GT en maak dan ook gebruik van een hotel. Het komt maar zelden voor dat ik op dezelfde dag terug ga. Ik had de fiets kunnen nemen, maar omdat ik al wat later was en dezelfde dag terug moest, besloot ik de taxi te nemen.
De kosten van de trein, fiets en hotel stijgen niet ver boven de kosten van de auto uit. Met de auto van Haarlem naar Bruggen is 209 km. Dus voor brandstof ben je dan zo'n 60 EUR kwijt. In mijn geval zien de kosten er zo uit:
Met de auto kost het rond 60 EUR aan brandstof en het verschil is dus 33,55 EUR. Dus het verschil valt enigszins mee. Natuurlijk de auto is goedkoper en brengt ook meer vrijheid en comfort, maar het is niet anders, als je geen auto hebt.
Het goedkoopste zou pas echt zijn als je in Venlo gaat wonen, maar dat is voor mij niet mogelijk, omdat mijn werk in de Randstad zit en ik me daarnaast thuis voel in Haarlem, waar ik geboren en getogen ben. Daar hecht ik veel waarde aan.
Ik denk dat het goedkoopste echt niet het wonen in Venlo zou zijn.Door de nabijheid zou de (fiets)reis dan veel vaker worden genomen en de 60 euro brandstofkosten in veelvoud erdoorheen geneukt worden.Een zekere afstand tot GT is eigenlijk wel prima en een natuurlijke barriere.Ieder nadeel heeft zijn voordeel in dit geval.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Ik was met Elisabeth op de kamer en later wilde ik ook nog met die hele mooie blonde. Ze heeft een normaal figuur met hele mooie borsten. Enige nadeel is dat ze in haar rechter borst een piercing heeft. Maar verder ziet ze er prachtig uit. Een mooi gezichtje met van die krullende, blonde haren. Ze lijkt een beetje op Nani.
Ik wilde met haar op de kamer, maar mijn maat moest om 19:30 uur naar huis toe. .
Deze dame heet Jill, Duitse.
Wat mij betreft een absolute aanrader.
Met haar een prima sessie gehad onlangs.
Ik zal zo meteen een recensie schrijven
Ik was gisteren in GT samen met 2 vrienden, R EEN + een niet-forumlid.
R EEN kamerde 2 x met Lulu, die uiteraard weer zeer horny was. Ze kreeg als quotering dan ook grote onderscheiding.
Mijn andere vriend kamerde met Poolse Luna (niet top niet flop) en met Sophia (top)
Ikzelf onderhield me zowat 7 uur met Sofietje, die als quotering natuurlijk ook weer grote onderscheiding kreeg.
Het was ganse dag vrij rustig in GT. Zelfs in prime time tussen 18 en 20 uur waren er geen wachttijden. Het aantal dames was wat lager dan bij mijn vorige bezoeken, schat zo rond de 75, waarvan ik er 40-50 kon identificeren:
Alexa Alexandra Annie Arielle Chanel Chantal Dilara Dorina Emma Emy Flo Ilona/Denise Isa Isabelle Isabella Jana Karina Kira Lara Larissa Lia Lina Lola Lolita Luana Lulu Luna (pl) Mara Marianna Marie Medina Nadine Nastia Nila Pamela Sabrina (Ro) Serena Shiva Sofie Sophia Sonja Stefania Suzanne Veronika Victoria
Nog een paar te melden feiten:
- Lara ontpopte zich tot nieuwe blaseköningin van GT, door bijna ononderbroken 1.5 uur een ijsbeer te pijpen in de tuin.
- Alle aziatische dames hadden een goede dag. Emy heb ik maar 1 keer in de bar gezien, Lulu was constant in gezelschap, Serena verleidde menig beer tot een kamergang. En de aanwezigheid van Victoria weet ik enkel via mijn vrienden want tot mijn spijt heb ik die niet eens gezien.
- Veel mij bekende dames waren nog in verlof
- Volgens de dames was de donderdag maar een matte dag geweest met aanwezigheid van veel forumberen die echter weinig activiteit vertoonden
- Als je dringend op de pot moet, dan is GT echt wel een kloteclub. Had ik nog geluk dat Bergm er niet was
- Liepen weer een paar mooie blondjes rond, zo eentje in een visnet en denk dat die andere waarmee ze liep Liz was maar ben niet echt zeker dus heb die ook maar niet vermeld in mijn lijst. Verder nog eentje die altijd volledig naakt rondloopt maar waarvan ik de naam nog niet weet.
- De verkiezing "koningin van de jacht" werd weerom gewonnen door Lolita, op de voet gevolgd door Dilara.
- Liepen weer een paar mooie blondjes rond, zo eentje in een visnet en denk dat die andere waarmee ze liep Liz was maar ben niet echt zeker dus heb die ook maar niet vermeld in mijn lijst:
Gisteravond liep Adela in een zwart visnet! Zij is donkerblond (niet echt blond dus) maar het zal deze dame geweest zijn! Zij liep samen met een echte blondine genaamd Mia! Beide van Duitse origine!
Gisteravond liep Adela in een zwart visnet! Zij is donkerblond (niet echt blond dus) maar het zal deze dame geweest zijn! Zij liep samen met een echte blondine genaamd Mia! Beide van Duitse origine!
Ja die ene in visnet had inderdaad donkerblond krullend haar. Die andere droeg zo een oranje-roze bikini.
- Volgens de dames was de donderdag maar een matte dag geweest met aanwezigheid van veel forumberen die echter weinig activiteit vertoonden
:
Die feedback geven de dames mij ook altijd: "Stief, mit Du ist es immer wieder kein Worter, aber Daden! Du bist ganz toll, mit Deine Drillbohren, nicht zo wie die sogenannte Eisbarestammies, pfff, diese Kinder lacheln nur um ganz onnozele Witze, aber Daden machen?? Pfff, jedes mal das diese stammies auf ihren Mobiltelefoon oder eipet spielen, fragen wir an die Theke um die wifi-kabel raus zu stecken, haha das soll diese Stammies lernen!"
A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
4 januari 2025 @ 14:53
Discussies
141
Thanks
7.156
Donderdag 8 augustus
Space...the Final Frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before.
Captain’s log stardate 8-august-2013: We arrived at a planet called earth. We noticed that
some of the creatures living on that planet are called icebears. Those creatures are not bears as we know them, but human beings walking in white coats with naked girls around them. To be honest, the most of them look a little bit boring. We decided to go to a far more interesting planet, better known as the moon. But just as we started the engines, we intercepted some strange messages from people called MegaBoob, Hunziker, BergM550, DeSouza Ace2 (there was no record found of a person with the name Ace1?) and so on about sexual behaviour. This is a serious matter and not something my crew can handle. I decided to take a closer look. Mr. HP001 beamed me to centre of all this mess: GOLDEN TIME.
Daar stond ik dan op de parkeerplaats van de plek des onheil. Ik sloop naar een deur, die achter traliewerk was verscholen. Nieuwsgierig keek ik rond en drukte op een knopje. Tot mijn schrik bleek dat een bel te zijn en het traliewerk begon te ratelen. Een dame wenkte mij naar binnen te komen en achterdochtig volgde ik haar aanwijzingen. Al snel kreeg ik in de gaten dat in ruil voor 60 euro je een badjas met bijpassend sleuteltje kon bemachtigen. Ik liep naar mijn lockertje, al waar ik mij uit kleedde. Tijdens het uit kleden zag ik dat Tatanya met een walky talky (blijkbaar bestaan die nog) door de kleedruimte liep en de beveiligingscamera’s controleerde. “Ja ja” dacht ik “straks lekker gluren” Na het uit kleden ging ik mij douchen en de waterstralen waren precies goed. Na veel te lang hebben gedouched en alles grondig te hebben schoon gemaakt droogde ik mij af, om met nette haartjes de barruimte in te gaan. De barruimte oogde rustig. Mijn eerste indruk was dat er niet veel vrouwen waren. Later zou ik horen dat veel vrouwen de dag ervoor maar naar huis waren gegaan. Het was een uur of 14.00u en voor die tijd was het niet druk, maar ook niet rustig. Refererend naar discussies op dit forum over de teruggang in clubs heb ik het idee dat het ook in GT rustiger wordt. Los van vakantieperiodes en dergelijke had ik ook in de eerste 6 maanden van dit jaar het idee dat het minder druk was. Hierdoor was het op de woensdagen en donderdagen leuker. Iets minder ijsberen (maar nog wel genoeg, zodat je je niet zielig alleen voelt) maar toch evenveel vrouwen als vroeger. Toppertjes (of vermeende toppertjes) waren veel beter verkrijgbaar. Het was bijna ideaal. Eigenlijk kun je het best vergelijken met de snelweg tijdens spitsuren in de vakantieperiode. In de vakantieperiode kun je overal door rijden en voelt die snelweg om 8.30u heerlijk aan. “Zo moet het altijd zijn” denk je dan. Maar het is zoals mijn grootvader op de grote vaart altijd zei: “Als het altijd zo rustig was, dan waren die faciliteiten daar ook op afgestemd. Nu zijn die faciliteiten afgestemd op meer drukte, die er nu eventjes niet is”. En zo is het maar net. In GT is er een overvloed aan (mooie) vrouwen (al zou Hunziker mij later vertellen dat slechts maximaal 25% van de vrouwen uit GT qua voorkomen zouden mogen werken in clubs in Zwitzerland) en die overvloed is er alleen omdat rekening wordt gehouden met een overvloed aan ijsberen. Blijven die ijsberen weg, dan zal vroeg of laat ook het aantal vrouwen gaan afnemen. Misschien komen wij dan weer terecht in de roemruchte beginperiode van GT toen alles veel beter was. Toen er gewoon slechts 25 vrouwen tot je beschikking stonden. Als dat nu het geval zou zijn dan zou GT gelijk de grond in geschreven worden en het einde worden aangekondigd. Toen was dat de glorieuze beginperiode van GT. Ook hier kun je een vergelijking maken en wel met de economische recessie. Wij zijn door de economische recessie terug beland op het welvaartniveau van zo rond het jaar 2000. Toen vonden wij allemaal dat wij het zo goed hadden. Nu vinden wij dat wij het zo slecht hebben. Dat heeft te maken met je verwachtingsperspectief. “Je beoordeelt je huidige situatie aan wat je morgen verwacht te hebben” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Hij bedoelde daarmee dat je welbevinden onder meer wordt bepaald aan wat je toekomstverwachtingen zijn. Zijn die positief dan ervaar je het heden veel positiever dan als je negatieve toekomstverwachtingen hebt. Nu ik toch op de stoel van Badslippers zit besefte ik mij ineens dat ik Badslippers al lang niet meer had gezien. Zoals jullie weten hoort bij een gespierd lijf ook een sterk brein, waarmee je zaken kunt afdwingen. Dat zou later nog wel blijken. Nu liep ik naar buiten, waar ik een teleurstellende stem mijn naam hoorde roepen. Ik draaide opzij en zag DeSouza zitten. “Jij hier? Op donderdag?” vroeg ik en voor hij kon antwoorden, vervolgde ik: “je wist dat ik er vandaag zou zijn”. “Wat jij wilt” bromde DeSouza, waarop hij nog net kon zuchten: “dan komt die 020 ook zeker?” Op dat moment kwam Lulu aan lopen. Ze stak haar hand uit en vroeg om pepermuntballetjes. “You look hot today, thii rhak” krijste ze en ik knikte bevestigend. “Yes” vervolgde Lulu “you look good, like always” Snel draaide ik mij naar DeSouza om mij ervan te vergewissen dat hij dit ook had gehoord. DeSouza maakte een wegwerpgebaar en zuchtte: “ja ja” . Vervolgens zei Lulu dat ik er moe uit zag. Ze wees naar mijn ogen en zei: “they look dark” “ohhhhh” reageerde ik “that is my soul”. Ik keek naar de buffettent en zag daar zo waar Cupido zitten. Nu had ik aan Badslippers gedacht dat ik die niet lang had gezien, maar ik kreeg Cupido die ik ook al lang niet meer had gezien. Snel hobbelde ik naar Cupido toe, die aan tafel zat met De Paus en nog een ijsbeer.
Ik begroette Cupido en De Paus en gaf de vriendelijke ijsbeer een hand. Ik had gelijk door dat Cupido vakantie had. Normaal is hij een weekendbezoeker van GT en BergM550 had al gemeld (waarom komt die BergM550 niet gewoon op donderdag zodat ik hem eindelijk ook eens kan ontmoeten?) dat Cupido er dinsdag ook was. 2x in de week door de weeks voor een weekendbezoeker duidt vaak op een vakantie. Ik ga dan naar Lorret da Mar en Cupido naar GT. “Als je een 2-weken-kaart neemt krijg je korting” zei Cupido trots “14 bezoekjes voor de prijs van 10” Ik knikte geïnteresseerd. Dat klinkt wel leuk, maar ik gaf eerlijk toe dat ik niet de potentie had om zo vaak te neuken. “Dat weten wij wel” grinnikte Cupido, waarop De Paus hard moest lachen. De andere ijsbeer zat mij nieuwsgierig aan te kijken. Ik vernauwde mijn ogen en keek de ijsbeer strak aan. Ik spande mijn spierballen en dacht: “als ik met jou klaar ben dan kun je alleen nog vloeibaar eten nuttigen” “Wat leuk jou eens te ontmoeten” zei de vriendelijke ijsbeer “ik ben BergM550” Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht en ik gaf hem de hand. “Eindelijk ontmoet ik de uber Thor van het forum en hij geeft mij ook nog een hand” riep BergM550 uit. “Ik vind trouwens wel dat je veel vliegen aan trekt” vervolgde BergM550. “Strontvliegen” voegde Cupido daar aan toe en De Paus schoot weer in de lach. “Scheisse fliegen” zuchtte ik. “Ik heb er geen last van” vervolgde BergM550 “die vliegen hebben blijkbaar toch enig niveau” “HOOOOOO” brulde ik “jij bent nog niet zo gewend in mijn verhaaltjes te figureren” riep ik tegen BergM550 “maar ik maak de grapjes en jij roept om het minuut “hahaha””. “Die ubersturmmeister van het forum toch” piepte BergM550. Het werd duidelijk tijd om naar de barruimte terug te gaan.
Daar stelden wij wederom vast dat er niet veel vrouwen waren. Wie er wel waren, waren: Adella Adriana Alice Annastasia Anny Barbi Bonnie Carla Carmen Denis/Ilona Dorina Doro Elliz Emma Emmy Esmaralda Flo Jana JayJay Julliete Jully Katharina Lara Lilly Lola Lulu Luna (pools) Magda Mara Maria Maxi Medusa Nadine Nikka Olivia Pamela Paula Precilla Sabrina Sandy Serena Shiva Sonja Stephanie Sophia Tanya (pools) Tanja (dld) Veronica Xenia en zeker nog een even groot aantal waar ik de naam niet meer zo snel weet.
Ik slenterde door de barruimte toen ik van achteren door Dorina werd gegrepen. Voor ik het wist werd mijn pepermuntbakje gejat en die wilde ik juist vol trots aan BergM550 laten zien. Beteuterd keek ik Dorina na toen Xenia “per ongeluk” tegen mij aan liep. Ze beklaagde zich over de lamlendige ijsberen. Xenia vindt ik een mooie vrouw, maar ze mist iets. Dat iets bleek ook tijdens onze kamergang die ik niet zo geweldig vond. Daar is Rudi_NL het niet mee eens. Vorige week vertrouwde hij mij toe dat ze super op de kamer was. Hij was speciaal voor haar gekomen. “Ze smste dat ze er was, maar ik reageerde natuurlijk niet gelijk. Dat moet je nooit doen. Ik wachtte 2 uurtjes” vertelde Rudi_NL. Daarom wil ik eigenlijk nooit telefoonnummers van die meisjes. Ik word er veel te onrustig van.
Ik ging zitten bij Cupido en BergM550. Een gesprek voeren was niet eenvoudig, want Cupido werd de hele tijd gestoord door allerlei bevallige meisjes. “Mit mir geht es auch gut” piepte ik zo nu en dan, maar de enige fysieke aanraking die ik scoorde was dat ik werd weg geduwd. “Die uber pimp toch” zuchtte BergM550 meer dan eens over Cupido. Wij probeerden ook op het forum te komen, maar de wifi van GT werkte niet naar behoren. Of juist wel. Gezien de “problemen” van de laatste tijd krijg ik het vermoeden dat GT opzettelijk internet blokkeert om minder positieve live berichten tegen te gaan. Cupido wist nog wel een bericht te plaatsen en vatte het begin van de dag goed samen (met een klein beetje hulp van mijn persoontje):
Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
Vandaag gaan we de naam van ace2 weer eens wat oppoetsen.
Ik zat net rustig met bergm550 van mijn lunch te genieten. Opeens begon de grond te trillen. Ik wist genoeg. Maar bergm550 keek paniekerig rond. Ineens kwam een immens kolossale gedaante de tent binnenstappen. De mond van bergm550 viel open. Dat lijkt wel een mastodontisch gigantisch! Nee zei ik dat is ace2. De bewondernde blik van da sousa blijft me nog lang bij staan, net als het gegil van alle dames.
Terwijl ik mij zo bedacht dat die Cupido toch heel waarheidsgetrouw kon schrijven slenterde ik door de spelonken van GT. Ik kwam bij de kino waar Anny zat te bedelen om een kamergang. Ik moest haar teleurstellen. “Woh ist deine cousine?” Ik haalde mijn schouders op en mokte: “who cares?” Wat mij wel interesseerde was het figuurtje van Bulgaarse Emma. Ze liep naakt door GT en haar grote tieten deinden lekker op en neer. Enkele weken gelden was ik onder dwang van Seqoya met haar en Leoni naar de kamer gegaan. Toen vond ik Emma ook lekker, maar op de kamer vond ik haar wat terughoudend. BertB had mij toevertrouwd dat ook hij haar wat passief vond. Leoni ging er veel meer voor. Toen ik die Leoni vorige week een keer alleen nam was dat een herhaling van wat ik had verwacht, maar het had ook iets monotooms en ingestudeerds. Terwijl ik Emma zo zag gingen mijn gedachten terug naar vorige week, toen ik ook bij de kino stond. Emma passeerde mij, draaide haar lekkere kontje naar mij en duwde die tegen mij aan. Ze kreunde lichtjes en vroeg of ik haar nog herinnerde. Dat was moeilijk, nu al mijn bloed naar beneden stroomde. Ze draaide zich om en zoende mij hartstochtelijk. Ik was gelijk verkocht. Ik kon nog net met mijn handen een sleutelbeweging maken en Emma vertrok om die te halen:
Met zo’n kwalificatie kun je niet anders dan nog een keer met haar naar de kamer te gaan. Deze keer was het weer goed, maar het zoenen was iets minder intens en de sex was ook met minder passie. Het was nog steeds goed, maar het kon niet het niveau van vorige week halen. Positief was wel dat ze afsloot met een FT. De details zal ik jullie besparen. Later zou HP001 zeggen: “Die details weten wij toch wel. Jouw sessies zijn altijd hetzelfde. Kussen, massage, beffen, klaarkomen, pijpen FT en hupsakee”
Na de sessie liep ik weer door GT, waar Serena zich beklaagde dat ik haar nooit meer uit koos. “Immer die Gabriela” mopperde ze. Eerlijk gezegd kwam het dat mijn laatste sessie met haar gewoon niet goed verliep. Ze kwam niet klaar, of het lukte mij niet of zij was te moe om toneel te spelen. Ik vind haar wel mooi, maar ook iets te gemaakt, zowel fysiek en qua gedrag. Ik vind het ook jammer dat ze niet zoent. Later die avond zou ik het toch weer proberen met haar. Dat was positief en het pijpen was zelfs uitzonderlijk goed. Maar dat had ze al vaker gehoord.
Maar goed zo ver was het nog niet. Ik was aan het wandelen en dat wandelen bracht mij bij de buffettent waar ik DeSouza aan trof. DeSouza was met een nieuw Roemeens meisje naar de kamer geweest. Het was Alice en het was inderdaad een beeldschoon meisje. Ze had voorheen in een laufhaus gewerkt en dat was volgens DeSouza wel aan haar service te merken. Telkens als hij probeerde te zoenen, draaide ze geraffineerd met haar gezicht weg. “Dat over komt jou zeker wel vaker?” voegde hij er aan toe. Het pijpen was daarentegen weer wel van een behoorlijk niveau. Met DeSouza kletste ik bij, maar niet lang, want vanuit mijn ooghoeken ontwaarde ik Badslippers. Net als Rudi_NL niet gelijk op een smsje van Xenia reageert, zo ren ik niet gelijk naar Badslippers. Ik wachtte nog even en telde de seconden af. “Ik wist niet dat tot 60 tellen zo lang duurde” zei ik tegen DeSouza. Ik raakte verdorie ook nog 2x de tel kwijt, waardoor ik weer opnieuw moest beginnen. Maar uiteindelijk lukte het wel en liep ik op een groepje ijsberen af die gezellig zaten te keuvelen. Ik begroette Badslippers en kreeg zo waar ook van een andere ijsbeer een hand. “Ho, ho” dacht ik “ik moet het ook nog kunnen bij houden” Ik bleek te maken te hebben met Hunziker. 2 nieuwe ijsberen leren kennen op 1 dag. Het moet niet gekker worden. Vorige week gaf ik ook al de sympathieke Chefkok de hand. “Jullie hadden het vast over mij” riep ik tegen de pratende ijsberen. BergM550 begon weer over zijn vliegen en wespen. “Ze hangen nog steeds om je heen” verduidelijkte hij. Grappend begon iedereen het te hebben over stront en stank. “Maar ik heb mij vorige week nog gewassen” piepte ik. Ineens wist ik het. Als alpha-ijsbeertje heb ik natuurlijk dominant sperma en die geur trekt allerlei soorten vrouwtjes aan. Trots keek ik de anderen aan. Badslippers knikte bevestigend en deelde wijs mee dat ovulerende vrouwen een (onbewust) zintuig hebben voor mannen met sterk sperma. “Nou dan ovuleren die meisjes hier wel vaak als ze met mij naar de kamer gaan/willen” trapte ik de open deur in. Het gesprek was al weer over iets heel anders aan het gaan. “Jammer dat ik geen boeren en scheten kan laten nu de uber-Thor, der uber-vikking van het forum erbij is.” Zei BergM550 “ik moet zeker ook niet zeggen dat ik moet poepen” Na dit intermezzo hadden wij het over wie zich goed kleedde en wie niet. Dit ging natuurlijk helemaal de verkeerde kant uit. In GT moeten zo min mogelijk kledingstukken ter sprake komen. BergM550 kwam met de sublieme opmerking dat je aan de schoenen kon zien of iemand zich goed kon kleden. “Een Armanipak zegt niets als je prutschoenen er onder aan hebt” zei BergM550. “Armanikostuum” fluisterde ik. Badslippers bevestigde dat gelijk en liet zijn eigen badslippers zien. Vervolgens keek iedereen naar mij en mijn standaard GT-badslippers. Iedereen vond het maar vieze dingen. Om toch maar iets te zeggen, riep ik: “ik maak ze altijd schoon…………. met mijn eigen sperma” “Vandaar al die vliegen” lachte BergM550. Het werd tijd om eens snel er vandoor te gaan.
Wie er ook was was Rob45. Ik schudde hem de hand en ging met hem op een bank zitten, waar wij een beetje bij praatten. Iets verder op zat Badslippers, die naar Rob45 zwaaide. Ik vertelde Rob45 dat Badslippers naar hem zwaaide en Rob45 keek de zaak rond en bekeek elk grietje uitvoerig, maar Badslippers zag hij niet. Ik bleef maar wijzen tot eindelijk Badslippers in het vizier van Rob45 kwam. In de barruimte trof ik ook al snel mijn grote vriend HP001 aan. Wij omhelsden elkaar. Ik stelde hem snel voor aan BergM550. “Zo jij bent de mysterieuze HP001” zei BergM550. “Mysterieus?” vroeg HP001. “Ja” zei BergM550 “er wordt veel over je geschreven, maar niemand weet wat je denkt en wat je doet” “Hij bedoelt dat je een telkens terugkomend bijfiguurtje in mijn verhaaltjes bent” lichte ik toe.
Zowel HP001 als ik vonden BergM550 een uitermate sympathieke ijsbeer. “Net als MegaBoob” zei HP001 “of Ace2” voegde ik daar aan toe. BergM550 en HP001 vonden pornofilms leuk om naar te kijken. Vooral Peter North met zijn spermakanon kon wel waardering oogsten. “Ik kan helaas nooit zo ver spuiten als mijn pornohelden” zuchtte HP001 “Jij kunt niet zo ver spuiten als ik?” vroeg ik verbaasd. Tijdens ons gesprek liep Veronica een paar keer langs ons. Ze had HP001 als prooi. Vorige week hadden ze een spetterende sessie gehad van 22.30u tot 1.00u. “De vonken vlogen er vanaf” zei HP001 “ze was echt kletsnat. Zelden of nooit heb ik een vrouw zo nat gezien” “En dat alleen omdat jullie het over mij hadden?” vroeg ik, waarop HP001 eens zuchtte: “Hoe kan het toch dat je elk gesprek over jou kunt laten gaan?” “Het is een gave” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.
Het zou echter niet Veronica voor HP001 worden. Anastasia was er ook en eerst twijfelde HP001 nog, maar net als ik neemt de dvp bij twijfel de touwtjes in handen. Anastasia liep op en af en wilde hem een zoen geven. Net voordat haar lippen zijn mond raakte, stak ik mijn hoofd er tussen. Ik kreeg een heerlijke pakkert op mijn wang. Anastasia kierde het uit van het lachen en HP001 zag de bui al hangen. “Niet weer he” zuchtte hij “de vorige keer ging ze staan dansen en gillen toen je zo gek deed” Sinds HP001 Anastasia heeft wijs gemaakt dat ik rijk zou zijn, kijkt ze mij een stuk vriendelijker aan. Ze had een rode strik om haar nek en ik vertelde haar dat die strik leek op de strik om het wekelijkse cadeau wat ik die deze week aan mijn vrouw had gegeven. “Jedem woche gebe ich dass” zei ik “diese wochte ein collier” De ogen van Anastasia glinsterde op en ze stamelde: “jedem woche? Collier?” “Dass limit von meine creditcard war nicht genug” vervolgde ik en ik had haar plat. Voor HP001 was geen plaats meer in haar leven. Ik vond echter dat ik moest ophouden en liet het tweetal met rust.
Rob45 koos voor Pamela uit de Dominicaanse Republiek. “Die danst altijd zo lekker op de kamer. Die houdt wel van een lolletje” lichtte Rob45 zijn keuze toe. Zelf heb ik nog nooit met haar gekamerd. Fysiek trekt ze mij net niet genoeg aan en de meeste verhalen over haar zijn niet heel lovend. Ik liep even met het tweetal op en net toen ik wilde door lopen zei Pamela (naar mij wijzend): “He give good massage” Het kwam er een beetje onverstaanbaar uit en Rob45 en ik keken haar verbaasd aan. Blijkbaar vertaalde ik als eerste de woorden van haar goed. Rob45 bleef maar verbaasd kijken. Om hem te helpen zei ik: “ze zegt dat mijn lul tot aan mijn knieën hangt.” Daarna kroop het verliefde tweetal in een kamer.
Ik wilde bij DeSouza gaan staan, maar die duwde mij ruw weg, omdat een vriendje naast hem moest zitten. “OK dan” riep ik en liep dan maar naar Hunziker waarmee ik een lange tijd kletste. Wij hadden het over allerlei meisjes. Wij waren het er wel over eens dat de meisjes in GT geen relatiemateriaal waren. Daarvoor kon je beter naar het uitgaansleven in Nederland gaan en met dit mooie weer zag je die mooie lijven veel beter. Hunziker was ervan overtuigd dat die vrouwen knapper waren dat de GT-meisjes. Dat denk ik ook. Als je GT-meisjes in het dagelijkse leven aan treft, als ze hun hoge hakken niet aan hebben en niet met hun mooi gevormde billetjes kunnen schudden, dan is het niet veel. Velen zijn helemaal niet knap. Van een mij goed bekende dvp hoorde ik de wijze woorden: “It is not important to be handsome. It is important to be sexy and to have a sexy body” en zo is het maar net. Maar net als de GT-meisjes geen relatiemateriaal zijn, vraag ik mij af of de doorgewinterde ijsbeer wel relatiemateriaal is? Natuurlijk kun je op een gewoon meisje verliefd worden en haar de eerste maanden koesteren en verwennen. Maar in iedere relatie komt vroeg of laat een sleur. Voor ons ijsberen is het dan extra moeilijk omdat je weet dat er zoiets is als een FKK-land is waar vele jonge gewillige meisjes op je liggen te wachten. Elke week wat anders en elke week bereidwillig en elke week geil, toevallig net zoals jij het wilt. Daar valt geen weerstand aan te bieden.
Ik liep maar weer eens een rondje. In de kleedkamer trof ik Badslippers die met zijn i-pad bezig was. “Het is Ace2, Antonus Cornelus Eduardus Twee” zei ik voor de zekerheid.
Ik zag Cupido dansen bij de danspaal waar hij werd versierd door de wulps dansende Lilly uit de Dominicaanse republiek. Geil en hard lachend wikkelde zij hem om haar vingertjes. Ik dacht zelf aan mijn sessie met Lilly: ( en ik had medelijden met Cupido. Nu is iedere sessie met iedere ijsbeer anders, maar toch. Toen Lilly de sleutel ging halen vroeg de twijfelende Cupido of hij een goede beslissing had genomen. Ik wilde eerlijk zijn, maar ik wist ook dat het niet eerlijk was om hem niet onbevangen de kamer op te laten gaan. Ik trok een raar gezicht, trok mijn schouders op en keek Badslippers aan met een gezicht van zeg jij nou ook eens wat. Cupido trok een sip gezicht en zei: “het is niet goed he?” Toen kwam Lilly en samen vertrokken ze richting een kamer en ik zag hem niet weder meer.
Aan Badslippers vroeg ik hoe het in LR was. “Dat is niets voor jou” “Oh?” zei ik “daar sta jij onder aan de ladder. Daar moet jij weer van voren af aan beginnen. Hier ben jij een key figure” Tegenover ons stond Pamela. “Waarom lacht ze naar jou en niet naar mij?” mopperde Badslippers. Op dat moment kwam Pamela onze kant uit en tikte Badslippers aan. Schijnbaar was dat ook weer niet goed. Toen Pamela weg was kwam Luna uit Polen voor ons staan. Ze vroeg aan Badslippers wie hij was en hoe het met hem ging. “Ich bin AceZwei aus Holland und es geht gut mit mir” antwoordde ik. Ik twijfelde een beetje over Luna en blijkbaar Badslippers ook, want hij liet haar schieten. Dat deed hij niet met Sonja, die hij uit nodigde voor een kamergang. “Ze gaat eerst haar kontje schoon maken” riep hij nog en ik verloor hem uit het oog. BergM550 had ik al een tijdje niet meer gezien. De laatste keer dat ik hem zag was dat hij bij de balie stond. Nu besefte ik dat hij wel eens een taxi aan het regelen kon zijn geweest. “Gedag zeggen ho maar” dacht ik. Maar mijn gedachten vloeiden weer weg naar Emmy, die verleidelijk langs mij heen liep. Ze zag er goed, maar ook vermoeid uit. Ik had nog best met haar willen kameren, maar ze was bijna niet beschikbaar. Hunziker had ik nog gezien bij Sandy, die ooit Miss Ijsberenforum was geweest en ik veronderstelde dat die ook wel onder de pannen was. Misschien een mooi moment om mijn mondharmonica maar eens op te zoeken. “Dat is zeker een mooi moment” zuchtte DeSouza en nam nog een slok. “En niet schrijven dat ik nog een slok nam” voegde hij er aan toe.
Ik liep naar mijn lockertje waar ik mij om kleedde. Bij de balie wilde ik mijn sleuteltje van mijn pols af doen, maar dat wilde de thekefrau ook doen. Daarom werd het een beetje een gehannes. “Manner sind genau kinder” zei ik en de thekefrau ontkende dat ze dat zou kunnen denken. Haar collega schoot in de lach en knikte bevestigend. Ik werd uit gezwaaid (maar een vrijkaartje ho maar) en liep over de parkeerplaats. Ik pakte mijn handy en zei: “beam me up Mr. HP001” , maar buiten wat gekreun en gekier kreeg ik geen reactie. Gelukkig stonden wel anderen paraat om mij up te beamen en zo schoot ik richting horizon, terwijl het melodramatische geluid van mijn mondharmonica op de achtergrond klonk en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home……………..”
Het moment van verzadiging. Op 10 augustus was ik in GT. Ik had een week vakantie en was ook al twee keer doordeweeks geweest. Op zaterdag was het eigenlijk niet drukker als op donderdag, maar op zaterdag hangt er meer een party-stemming. Doordeweeks vind ik het een stuk ontspannener. Het zal ook wel met het publiek te maken hebben of het feit dat het zaterdag is en dat men dan het gedwongen gevoel heeft in een party-stemming te moeten zijn. Ik kan het niet verklaren, maar doordeweeks is het gewoon een stuk ontspannener als op zaterdag.
Op zaterdag hangt er vaak een benauwde lucht in de barruimte en het voelt erg drukkend aan. De muziek staat een toontje harder en het is een krioel van gasten, die allemaal bezig zijn die vrouw te pakken te krijgen met wie ze op de kamer willen. En ik deed er ook aan mee. Ik liep ook als een bezetene te jagen. Stond bij de receptie te wachten. Wanneer komt ze terug van de douche? Komt ze wel, komt ze niet. Dat soort gedachten spoken dan door mijn hoofd. Op dinsdag en donderdag had ik dat totaal niet en was ik veel ontspannener.
Dat wil niet zeggen dat GT op zaterdag slechter is als doordeweeks, maar anders is het wel. Wellicht was ik ook verzadigd gister. Ik was al twee keer doordeweeks in GT geweest. Zelfs al zou ik het geld hebben om 3 keer per week GT te bezoeken, dan nog zou ik het niet doen. Je geniet er gewoon een stuk minder van dan wanneer je om de twee weken gaat. Maar goed, een slechte avond had ik gister niet. Ik had Jill ontmoet, de mooie blonde met wie ik al langer op de kamer wilde. Het was een prima sessie. Zoenen was goed. In het begin gebruikte ze niet haar tong, maar geleidelijk aan ging ze ook tongzoenen. Pijpen was vol overgave. Alleen jammer dat ze een piercing in haar poes heeft en in haar rechter borst.
Ook met beren was het gezellig. Aanwezige beren waren: Rex, Cupido, Ketserr, The Saint, Jacky Pakutra en Van Dattum. Olga was ook aanwezig en zag er weer moordend uit in haar zwarte setje met rijk gevulde boezem, die daar in gepropt zat. Mooie vrouw is het toch. Dilan (de Mona Lisa) was er ook en met haar had ik ook weer een passievolle sessie. Kortom, een mooie dag gister, maar ben toch ook blij dat de vakantie weer voorbij is en ik maandag weer aan het werk kan, want GT is leuk, maar om de twee weken is voor mij een goede balans.
Die feedback geven de dames mij ook altijd: "Stief, mit Du ist es immer wieder kein Worter, aber Daden! Du bist ganz toll, mit Deine Drillbohren, nicht zo wie die sogenannte Eisbarestammies, pfff, diese Kinder lacheln nur um ganz onnozele Witze, aber Daden machen?? Pfff, jedes mal das diese stammies auf ihren Mobiltelefoon oder eipet spielen, fragen wir an die Theke um die wifi-kabel raus zu stecken, haha das soll diese Stammies lernen!"
Heb jij laatst soms meegedaan aan een Moderator-contest onder een andere nickname?
Fantasie genoeg in elk geval.
Maak van jouw bezoek een persoonlijk sprookjesboek!!
Tijdens mijn ontdekkingsreis -als nieuweling- op dit forum viel mij op dat er toch nogal wat van de aanwezige Laven in sprookjes blijken te geloven! Daarnaast is het testosteron gehalte van een ongekende hoogte.. maar dat is ook niet zo vreemd natuurlijk op een forum als dit. Wat kom je zoal tegen? Ware revoluties over recensies en een heuse bitch fight over hoe verschillende heren Duisburg beleven. Het gaat vaak op het scherpst van de snede. Ik vind het eerlijk gezegd wel amusant. Zeker als onze 'kakker' en über provocateur Cuties met een tsunamie van 'een woord dat je niet zo vaak hoort' zijn bezoekje aan der Vulkan met ons deelt. Tijdens het lezen heb ik een aantal keren hardop moeten lachen. Om in zijn bewoordingen te blijven. Het plebs, ook wel de Duisburg 'Tokkies' genoemd, springt er vanuit alle hoeken en gaten bovenop! Zeer vermakelijk maar het kan allemaal wel wat vriendelijker. En dan de believers!!! Zoals in de topics, geld lenen aan en zwaar verliefd zijn op! Knock, knock, wake up please! De Efteling vraagt haar bezoekers om hun ervaringen neer te pennen in; maak van jouw bezoek een persoonlijk sprookjesboek. Hierbij mijn sprookjesboek van een dagje clubben!
Er was eens..... ... een heel lief Roemeens meisje met haren zo wit als vers gevallen sneeuw, ogen fel blauw als de diepste oceaan, benen zo rank dat ze tot aan den hemel reiken en borsten die de wetten van de zwaartekracht tarten zo schoon!! Spieglein spieglein an der Wand, wer ist die Schönste im ganzen Land? Herr Rehab, Ihren Traumfrau ist die Schönste im Land! Ik hoop dat ze van haar welverdiende vakantie in Romenia geniet. Maar ik mis haar..... en toch kriebelt het, en dat big time.. hihi. Ik heb inmiddels twee keer in een saunaclub acte de présence gegeven en ondanks haar afwezigheid wil ik weer. My first time had plaats in Villa Vertigo en ik ben voor een splash & dash een keer in PHG geweest. En u begrijpt wel waarom! Waar moest ik naartoe. Na wat grasduinen op het YBF had ik een lichte voorkeur gekregen voor de GoldenTime. Voor een bevestiging of nog betere ideeën toch maar even, via de IM, mijn licht opgestoken bij de 'plintenbaas'. Als ervaren rot met smaak zou hij me wel van een gedegen advies kunnen voorzien. Na mijn voorkeuren te hebben uitgelegd was ook zijn advies, de GoldenTime. Eén en één kan met een beetje geluk drie zijn dus de keuze was gemaakt. Thnx J, en op naar Brüggen.
Voorpret
Toen ik eenmaal wist waar mijn volgende reis naartoe zou gaan kon de voorpret beginnen. Ik weet niet of het herkenbaar is? Een dikke week voorgenieten. Tijdens het werk, bij het voetballen, in de auto etc etc. Steeds maar weer binnenpretjes gevolgd door een Big Smile. Ik had er zin in, veel zin! Maar ook voelde ik wel weer de spanning van het onbekende. D-Day was dan eindelijk aangebroken. De voorspellingen waren met een temp van rond de 30 graden uitstekend. Het was dan ook stralend weer en ik had besloten om rond 12 uur te arriveren. De reis verloopt voorspoedig en om klokslag 12 uur rijd ik de parking op die met een aantal fraaie bolides al redelijk gevuld is. Het gebruikelijke ritueel van aanbellen, betalen, handdoekje en badjas volgen. Ik krijg omdat ik debuteer een korte rondleiding van een aardige dame. Netjes! De eerste indruk met de vriendelijke ontvangst is goed. Een mooie tent.
Gijpvogel
Wat onwennig zoek ik mijn weg door de club. Ik ben alleen en dat is toch anders binnenkomen. De spanning valt snel van me af als ik al de naakte en/of half naakte meisjes zie rondhuppelen. Het is zo warm dat ik besloten heb maar buiten in het zonnetje te gaan liggen. Met een extra handdoek onder de arm betreed ik de enorme tuin. Het is al redelijk druk en ik probeer mezelf zo strategisch mogelijk te positioneren. Handdoekjes op het bedje, zonnebrandcrèmepje & zonnebril op, boekje erbij, drankje binnen handbereik en lekker relaxen. Het lezen gaat niet best. Ik kom maar niet door dat artikel heen. Constant word ik afgeleid door weer een naakte mooie dame die voorbij loopt of recht voor mijn neus een douche neemt. Moet ik dit niet filmen? Neej, das niet netjes Rehab. Vanuit de Pagode kijk ik eens naar mezelf. Met name bij mijn positie en de lectuur die ik lees gaan mijn gedachten uit naar onze 'vrolijke' vriend René van der Gijp. Lekker op het bankje liggen, saunaatje pakken, VI'tje lezen en drankje erbij. Wat een leven. Hij is in opspraak geweest met zijn uitgesproken mening over homo's en voetbal. Dit naar aanleiding van de KNVB boot tijdens de Gay Pride. Er is wat dat betreft ook wel een treffende en dubbele parallel te trekken met de Roemeense Zakkenrollers Bende die huishield tijdens de Gay Pride en de line up van gelijk welke club of ander afwerkadres. Roemeentjes all over. Paraat om beide zakken te legen. Sorry Traumfrau, jij bent natuurlijk een uitzondering!
Reha(ns)b & Grietje
Genoeg geluld er moest gepoetst worden. Op strooptocht dan maar. Rondje lopen en kijken met wie ik een kamer wil gaan delen. Aan de bar even een Spa besteld en daar zat ze. Een verschrikkelijk knappe meid met lange zwarte haren, gitzwarte grote ogen en een zeer fraai geboetseerd ontbloot bovenlijf. Ik loop naar haar toe en stel me na wat smalltalk aan haar voor en vraag hoe oud ze is. Eighteen is haar schokkende antwoord. WAT????? Een snelle eenvoudige rekensom schiet door mijn hoofd en leert dat ik bijna twee keer haar leeftijd ben. Uhhhhm, dan ben je toch echt te jong voor mij zeg ik haar. Ze lacht.. en zegt, zo oud ben je toch nog niet! Kijk eens goed rond hier. Ahhhg, koedie koedie, das lief.. Het was me inderdaad al opgevallen dat de gemiddelde leeftijd van de aanwezige Laven een jaar of 15 hoger ligt dan de mijne. Velen zouden immers niet misstaan in het Efteling Museum. Grapje mannen!! We raken aan de praat en het blijkt een alleraardigst meiske. Heel relaxt eigenlijk en ze lijkt zich totaal op haar gemak te voelen in deze ambiance. Uit haar verhalen en leeftijd maak ik op dat ze het zusje van Hans zou kunnen zijn. Gelokt, en terecht gekomen in een huis vol snoep. Een beetje tegenstrijdig dus met haar opstelling in de club. Ondanks mijn vermoeden en dit Grietjes jonge leeftijd ben ik toch gezwicht! Wat moet je verwachten van een 18 jarige? Niks eigenlijk, dan kan het alleen maar meevallen. Hoewel ze op bepaalde momenten afwezig lijkt is het een prima uurtje. Maar ook niet meer dan dat. Ik heb heimwee naar mijn Traumfrau!!
Geisha en de Python!
Ons Geisha! Uiteraard had ik haar gedurende de dag al een aantal keren gespot. Geisha is overigens niet haar artiesten- of eigen naam. Ze is mijn smaak. Een beetje Indische looks. Wel, dat trekt mij aan. Tel daar haar zeer mooi gevormde (+cc) borstjes en billen bij en ik ben verkocht. Op één van mijn vele rondjes door GT botsten we in de bar! Ze draait net om als ik voorbij loop. Boem... oeps sorry. Praatje maken dan maar. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat ik het niet moet doen. Domoor. Het is zo voor de hand liggend en nog heb ik het niet door. Met haar dubbele nationaliteit (Thais/en nog iets) had ik natuurlijk beter voor een andere attractie kunnen kiezen dan de Python: het Carnaval Festival. Tatata tatata tatataaaaaaaaaa! Irriitaaaant.... er echoot echter een heel ander deuntje in mijn achterhoofd, maar ik verdring het! PAPIERgeld HIER, PAPIERgeld HIER, PAPIERgeld HIER. De zon is nu op zijn sterkst en het is ficking hot. We krijgen een kamer met spiegels. Mooi denk ik nog.. spiegelkamers geven toch een extra dimensie aan het samenzijn met een zeer wel gevormde dame. Als we de kamer betreden is het er benauwd en hangt er een weeïge geur. Geisha omschrijft de geur als die van ongewassen mannelijke geslachtsdelen. Aaahaaa, zo ruikt dat dus. Bah.. Nog steeds hoor ik PAPIERgeld HIER, PAPIERgeld HIER. Holle Bolle Geisha begint en eindigt ons rollercoaster ritje met gezeur. Ze vergist zich! Ik dacht toch echt dat we in de Python zaten maar mevrouwtje heeft het steeds over een Anaconda. Pffff... wat een BS. Daarna kriebelt het tijdens het proeven van haar tuintje en na werkelijk drie likjes krijg ik ook nog eens te horen dat ze niet wil finishen. Dat kan.... ik begrijp het zelfs, maar na drie likjes?? Ik ken mijn kwaliteiten maar er is nog nooit een vrouw zo snel klaargekomen zeker niet als ze met haar gedachten bij haar boodschappenlijstje zit. Hier krijg ik nou een slappe van. Ja ja vrind, had je maar naar je gevoel moeten luisteren in plaats van naar dat kleine stukje spier. Zwakkeling!! Allez. Dan toch maar, met frisse tegenzin, aan de daad begonnen. Het spel is nog maar net op de wagen als ik, terwijl ik haar mooie borstjes streel, hoor! Auw, niet zo hard mijn tepels zijn gevoelig. Wat nu weer?? Het is nu definitief gedaan met mijn goesting. Het ritje in de rollercoaster of love ontspoorde volledig. Wat een teleurstelling. Mijn heimwee neemt ongekende proporties aan! Ik tril...
Droomvlucht I
Zou het dan een drama dag gaan worden of ben ik te verwend geraakt? Opgeven is geen optie en dus ga ik even kletsen met een zeer goed geproportioneerde dame. Weer met ontbloot bovenlijf, smalle taille en een heerlijke volle strakke derrière. Het blijkt ook nog eens een zeer leuke meid waar ik honderduit mee zit te kletsen als haar vriendin van de kamer komt. Weer zo'n klaagbox denk ik als ze haar ongenoegen uit over haar laatste Laaf. Ze wil zelfs stoppen voor vandaag. Ze komt bij ons zitten en ondanks haar slechte zin klikt het al snel tussen ons. Ik zit nu als een soort van Trollenkoning in mijn zetel met aan weerszijde twee zeer aantrekkelijke Mädels. En ik had al zoon zin! Voor het gemak noem ik ze Assepoester (eerste dame) en Sneeuwwitje (vriendin). Ik gooi in de groep dat er een sleutel gehaald moet worden en wie er mee wil. Die keuze laat ik aan hen. Ze stellen een trio voor maar daar heb ik dan weer geen zin in. Mijn aandacht verdelen vind ik lastig. Eerlijk is eerlijk dus ik stel voor met Assepoester te gaan kameren. Haar had ik ook als eerste ontmoet. De dames zijn echter niet voor één gat te vangen en gaan niet mee. Eerst eten is de opdracht. Nein, nein, nein ik wil ficken dames. Ze zijn niet te vermurwen en even later zitten we dan ook gezellig buiten te eten. Er komen allerlei onderwerpen over tafel die je niet in deze setting zou verwachten. Echt leuk. Er wordt ook niet geknepen, gekust of gevoeld. Het eten is trouwens de gehele dag door zeer goed en de koks zijn uitermate vriendelijk. Hoewel ik veel beter met Sneeuwwitje klik ga ik na het eten toch eerst met Assepoester de kamer op. Natuurlijk beloof ik Sneeuwwitje dat ook wij nog de liefde gaan bedrijven. Assepoester is top. Eindelijk een goeie sessie. Zou het dan toch nog een sprookje met een happy end worden?
Klein Duimpje en de Reus
Het is dan al avond en het was tijd voor een rustmoment. Ff bijkomen en misschien nog wat eten. Ik kom in de eettent terecht en daar staat voetbal aan op de mega TV. Ik zit wat te dromen als er twee Laven en een wat vollere dame vragen of ze erbij mogen komen zitten. Tuurlijk! Het zijn Duitsers die flink lol hebben met de dame. Leuk denk ik. Het kleine Laafje komt er meteen bij zitten en begint te vertellen over hun persoonlijke sprookjesboek. Zijn maat schijnt nogal een fallus grande te bezitten en het kleine Laafje blijkt daar, vreemd genoeg, zeer zeer trots op te zijn. Ze hebben zoeven dan ook samen de dame te grazen genomen en hij vertelde dat ze helemaal gek werd van zijn maats MAAT. Hij is echt een klein ventje en in een flits zie ik het tafereel wat hij me net vertelde voor me. Klein duimpje die, met zijn eigen maatje in de hand, toekijkt hoe de reus met zijn enorme boomstam de behoorlijk volle dame meerdere malen laat squirten. Geweldig.. als ik hem moet geloven is het Aquanura er niks bij. Klein duimpje pssst tegen me omdat de dame eraan komt met twee bordjes eten in haar handen. Gniffelend kijkt hij via de reus en de dame naar mij. Ik lach minzaam. Hij knipoogt vol trots. Mooi.... op haar bordje heeft de dame, hoe toepasselijk, alleen een groot stuk worst met saus liggen. Ik vlucht voordat het weer een natte boel wordt!!
Droomvlucht II
Terwijl ik alweer een tijdje gezellig met Assepoester zit te kletsen komt Sneeuwwitje terug van de kamer. Belofte maakt schuld! Ik vind haar echt leuk en ik heb het gevoel dat ze mij ook wel mag. Een klik? Op de kamer vind ik het wat onwennig. Ik heb namelijk meer het gevoel dat ik net een meisje heb meegenomen na een avondje stappen. Anders dus!! Het zal de beste sessie van de dag worden. Gelukkig bedient Sneeuwwitje zich niet van het bijna standaard 'goede tijden slechte tijden' gekreun waar veel dames in dit beroep zich schuldig aan maken. Opvallend tijdens de coïtus is dat, na enige tijd, haar ademhaling langzaam zwaarder en zwaarder wordt. Ik voel dat omdat onze lippen constant contact hebben. Wetend dat dit plezierig voor haar is ga ik door....... ze kantelt haar bekken en ik voel dat er in mijn spiertje geknepen wordt...... vuurwerk volgt!! Zo lekker, je zou bijna in sprookjes gaan geloven. Het wordt een lange sessie waar ook veel ruimte is voor een serieus gesprek, een lach en een vreemde kus! Uiteindelijk krijg ik dan toch mijn zo gekoesterde droomvlucht... Ende gut, alles gut!!
The End!
Op de terugweg overdenk ik de dag en kom tot de conclusie dat sprookjes toch echt niet bestaan. Het was een lekker dagje en hoe tegenstrijdig ook ik verlang naar mijn Traumfrau! Als aandencken heb ik aan al het heerlijke geblaas van de Boze Wolven een Roodkoapke overgehouden! Meerdere dagen gratis napret...
En ze leefden nog lang en gelukkig...
Da Cloebs
Hoewel ik overal maar één keer heb mogen vertoeven probeer ik een aantal zaken te vergelijken. Een discussie is niet nodig omdat dit mijn bevindingen zijn gebaseerd op mijn bezoeken.
1. Theke, in VV vond ik haar veruit het vriendelijkst. In GT nietszeggend en in PHG ronduit chagrijnig. Hoewel ik daar, zonder te vragen, wel een discountkaartje kreeg voor de volgende keer. Dit omdat ik een debutant was.
2. Alleen in PHG vraagt de Theke je naam bij het inchecken en noteert dat.
3. Eten, in VV in buffetvorm zowel de lunch als het diner. Ik vond het niks. In PHG heb ik alleen de lunch gezien en die was zeer karig en in buffetvorm. Hier steekt GT er echt bovenuit met een aparte open keuken en soort van restaurant. Het eten is vers en lekker.
4. Wifi, al zeer veel besproken. Omdat ik er hier over gelezen had alleen in GT geprobeerd. Drama de hele dag. Andere clubs weet ik het niet. Zakelijk gezien een gemis hoewel in de GT een dame terecht zei, je bent hier ook om te relaxen. Laat die handy in je locker!
5. Dames, bij alle 3 oké en voor ieder wat wils. Verhouding Laven en dames is ook overal goed.
6. Zwembad, alleen in GT niet. Die hebben wel een bubbelbad maar daar stap ik niet vrijwillig in. Gemis voor GT. De tuin is er ruim genoeg voor.
7. Deurbeleid, zoals ik het inschat het meest aansprekend in GT. Geen groepen enzo... Vooral in VV en dan de avond zat er nogal wat 'vaag' volk binnen.
8. Ambiance, het heeft allemaal wel iets. VV is mooi en compleet, GT ook op het zwembad na en PHG is wat ouder maar weer knusser door de kleinschaligheid.
9. Presales en actief werven, de dames in VV zijn het actiefst in GT en PHG vergelijkbaar en minder dan in VV.
10. Laven, hangt samen met punt 7. Meest relaxt in GT met een wat hogere gemiddelde leeftijd dan PHG gevolgd door VV.
11. DJ en muziek, PHG geen ervaring. VV keiharde muziek. GT sprak mij meer aan. Een vrouwelijke DJ die snapt dat er ook een normaal gesprek gevoerd moet kunnen worden.
12. Omvang, GT en VV vergelijkbaar en PHG is kleiner. Met name het buitenleven.
13. Personeel, overal vergelijkbaar. Goed en op de achtergrond.
14. Sauna faciliteiten, als echte sauna liefhebber moet ik helaas bekennen dat ik daar nog geen ervaring mee heb. Te druk met belangrijkere zaken!!
15. Douches en sanitair, vond ik in VV het beste dan in GT die ook wel goed zijn. En PHG de laatste plaats. Wat ouder, het riekt er regelmatig in de douches.
16. Kleedkamer en locker, ook hier VV de winnaar, dan GT en als laatste weer PHG.
17. Bar & drinks, vond ik het beste in GT en PHG. In VV vond ik het barpersoneel niet vriendelijk.
18. TV, bij GT en VV sport enzo. Bij PHG en soort eigen reclame ondanks een mooie Touretappe.
19. Kino, geen ervaring. GT en PHG alleen gezien. GT ziet er groter uit. Ik weet niet of VV wel een kino heeft.
vandaag super dag in GT..... niet te idioot warm, lekker zonnetje, mooie drukte, prima aktiviteiten. draaide rond 13:00 het terreintje op (super parkeerplaats mij door de wacht toebedeeld...) en me aangesloten in een klein rijtje wachtenden. Door twee uiterst charmante Theken (volgens mij had ik er met eentje eerder gekamerd, die met de water krulletjes) de administratieve zaken afgehandeld.
Twee super sessie eentje met Bianka (Jamaica/NL) holy moly wat een dame is er met deze super geile welgevormde jamaicaanse in GT neergestreken. Zal de sessie zo meteen verder beschrijven. Voor mij een reden binnenkort nog eens terug te komen..... (Cup DD, verkleind volgens haar eigen zeggen, megaboob, dit moet klinken als een doodzonde). Tweede sessie met Patrizia (P). Ongelooflijk wat een inzet/energie van deze super kussende/blowjobende Poolse.
lineupje (ohne gewar...) Shiva Paula Alina Lorena Lulu (ze was horny) Veronica Fabienne (D, 22, super meid, volgende keer aan de beurt) Rosalie Nadina Annie Milena Mara Andre Dorina Flo Patrizia Mia Andrea (Ro) Andrea (Moldavie) Bianca Lara Jana Rosanne (Brazilie) Medina (D) Simona (B) Sara Inez Agnieska Emma Julia/Rosa Liza Jessica en toch veel die ik niet kende.....
Maar een super dag, heerl;ijk met deze of gene gekletst (meestal met wat pre-sale aktiviteiten, dus dat is altijd gezellig....).
Maar die Bianca stal vandaag de show (voor mij.....)
20. Handdoek of laken, in VV en GT krijg je een laken dat het gehele bed bedekt. In PHG, minder, krijg alleen een handdoek.
Rehab leuk dat je een lijstje van 20 maakt en dat een aantal daar een Thanks voor geven.
Maar we hebben daar helemaal niets aan en ook de thanks beren niet omdat zij de clubs al heel goed kennen.
Vergelijken van deze 3 clubs is al 8 jaar gedaan door voor en tegenstanders van een clubje.
Maar enkele voorbeelden voor jou :
Theke dames die worden ook op de dag zelfs nog verwisseld met dames die vroeg of laat werken en daar zitten vriendelijke en minder vriendelijke tussen in elke club.
Ook het eten wisselt steeds net zoals de dames en wat de douches betreft in VV nou als het ergens stinkt of vuil is dan zijn het de douches bij de kleedkamers en toiletten daar gewoon ranzig.
Ook moet je rekening houden met de dag dat je naar een club komt Alleen GT is de enige club waar je elke dag kan komen en het dames aanbod dan beter is dan waar dan ook.
Of er een tuin,sauna,zwembad wel of niet is, is meegenomen voor iemand die daar echt gebruik van wil maken of met mooi weer lekker in de tuin liggen is wel een Pre.
Ik zelf vind de dames in GT het beste omdat je daar altijd wel wat vind en voor iedereen alleen de ruimte binnen vind ik echt waardeloos geen sfeer gewoon een koeienveiling maar toch blijf ik er wel regelmatig naar toe gaan.
Dus wat is de beste club ? en op welke avond ? ik weet dat je van te voren eerst moet kijken welke dag is het.