Emma (Bulgaarse) ex-Andiamo
Haarkleur/-lengte : Bruin / Lang
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank / DD-cup (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits, Engels, Italiaans, Bulgaars, Russisch
Leeftijd : ca. 25?
Tatoeages/Piercings :Geen / Geen
Service: PZC, NMC, TZ, FT, Russisch
Voordelen: Alles
Nadelen: zou het echt niet weten
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: GFE, klaar komen tussen haar borsten
Emma is een mooie Bulgaarse, vrij kort wel, maar met goede zachte rondingen. Prima tongzoenster, ze leek er wel pap van te lusten tijdens het korte introductiegesprek, en op de kamer, en ze heeft zachte fijne lippen en een speels tongetje. Haar borsten zijn maatje DD, groot en rond, met ietwat gevoelige tepels, dus niet te hard aanpakken, maar zacht likken vond ze prima gelukkig. Ze teasde ook aardig door op me te gaan liggen, waarbij haar poesje aardig dicht in de buurt van mijn onbeschermde geslacht kwam, dus maar even voorzichtig gedaan, en haar naar een prettige pzc gestuurd. Dat PZC kan ze daadwerkelijk goed, ik werd echt goed opgehitst, en wilde haar toch nog even neuken, zij dus bovenop, en ook in die positie prima samenspel, waarbij zij lekker kneep met haar poesje. Toch wild eik haar borsten vandaag eens lekker onderspuiten, want dat is ook zeker mijn ding, dus haar gevraagd of dat mocht, en dat was gelukkig geen probleem, dus lekker mijn eerste lading over har zalige borsten gespoten, en lekker nagenoten. We hadden een kamer met douche, dus even snel beiden gedouched, dat was ook prettig, en een afsluitend gesprekje, en op naar de betalingsfase. Ik betaalde gewoon 50 euro, en dat was prima, dus geen upselling etc. Conclusie: fijne, mooie meid, met heerlijke siliconen borsten, zeer Megaboob compatibel, en zeer groot herhalingsgevaar!