Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Nora (Hongaarse)

Last Online
    3 juni 2013 @ 22:22
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Nora (Hongaarse)

Ich kopier' mal eben meinen Bericht aus der BC hier hin.

Mich hats am 1.5.08 zur HH am Abend doch noch hingezogen. :o Außer Putri und Jacky kannte ich keine der anwesenden Damen und habe mich nach langem Suchen für Nora entschieden. Typ Lola (die Echte)

Name: Nora
    • Herkunft: Ungarn
    • Größe: ca. 1,60
    • KF: 34
    • BH: B, sehr schön geformt
    • Haare: Hellblond, überschulter lang, glatt
    • Piercings: ?
    • Tattoos: riesen Arschgeweih
    • Verständigung: de
    • Zimmerfazit: bläst geil, mit viel Lippen auf der Eichel und einem unglaublich unschuldigen Blick. Habs vom Kino nicht mal mehr ins Zimmer geschafft! Zum ersten mal seit einem Jahr FT (+30€:( ) gemacht. Nora küßt leider nur mit gespitzten Lippen. :( Mag sich aber auf dem Zimmer ändern.
    • Besonderes: Die Kleine ist unglaublich nett. Als ich nach Hause ging saß sie auch in Klamotten da und ist extra noch mal aufgestanden, um mich mit einer Umarmung, einem Kuß und ein paar lieben Worten zu verabschieden, das obwohl sie wußte, daß ich kein Stammgast in der Freude mehr bin! Ich hätte sie in dem Moment am liebsten mitgenommen.

Ansonsten muß ich sagen, daß ich nun doch etwas verwöhnt bin und mich erst einmal wieder an das doch recht marrode Ambiente der Freude gewöhnen musste. Selbst das Royal, ein absoluter Billigclub im RM-Gebiet wirkt gegen die Freude, wie ein Luxuspuff!

Ach ja, fast hätt ich das Essen vergessen! Es gab eine Art asiatisches Putengeschnetzeltes (scharf). Anstatt der nicht passenden Kartoffeln habe ich Brötchen dazu gewählt. Geschmacklich war das Geschnetzelte nicht schlecht, wenn man erst einmal den Glutamatschock überwunden hatte. Schade, daß es abends keine belegten Brötchen mehr gibt. :(

VGGZ
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity!

Last Online
    26 december 2024 @ 05:52
    Discussies
    4
    Thanks
    6

Standaard

Nora !

Gedichtenbundels zouden er moeten geschreven worden over dit heerlijk schepsel uit Roemenie. Normaal gesproken ben ik niet zo voor Roemeense dames maar
    deze keer dacht ik waarom ook niet. En daar heb ik absoluut geen spijt van gekregen. Het begon il in de Kino alwaar ik een heerlijke Fellatio kon genieten (dit was geen pijpen meer dit oversteeg alles) Nora haar gang laten gaan was geen optie of ik had ter plekke al haar mondje gevuld. Dus maar voorgesteld om naar de kamer te gaan. Daar aangekomen dacgt ik laat ik haar ook enns oraal verwennen.... Dat heb ik geweten ze ging hier helemaal in op en met fonkelende ogen bedankte ze me voor een heerlijk orgasme (wie weet gefaked maar hoe dan ook leek het gemeend) (en ja ik weet Roemeense dames liegen nooit !)

Daarna nog een paar standjes doorgenomen om uiteindelijk heerlijk in haar mondje klaar te komen

Kortom een echte aanrader en het zal niet lang duren voordat een nadere kennismaking zal plaatsvinden.

Cheers !
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

3. Onderstaande 2 leden hebben Boobies bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 4 januari 2013),Opa57 ( 4 januari 2013)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard Wanted: Nora!

Ik heb Nora mogen beleven toen ze (tijdelijk) in SixSense was, onder de naam Nicky, tijdelijk omdat de weg naar Freude 39 aan werkzaamheden onderhevig was en de reistijd daardoor behoorlijk verlengd was. Wat mij betreft mag ze zich daar ook permanent vestigen...

Ik heb een heerlijke sessie met haar gehad en ze is precies zoals beschreven, met de nadruk op lief en attent. Ze heeft me haar telefoonnummer gegeven om toekomstige afspraken te maken en daar is ergens iets mis mee gegaan, want ik krijg haar niet te pakken.

De vraag is nu of ze zich nog in SixSense vertoont of dat ze wellicht weer terug is in Freude 39? Wie weet meer? Ik heb haar in ieder geval de afgelopen weken niet meer in SixSense gezien, misschien dat die club haar niet zo bevalt of dat ze op een vakantie is?

Freude 39 is wel een behoorlijk stuk rijden (ik kom uit Maastricht) maar voor Nora zou ik wel een uitzondering willen maken. Maar dan wil ik wel graag weten of ze weer in Freude 39 is en liefst ook wanneer. E-mail voor informatie naar de club zelf heeft geen reactie opgeleverd, dus als ik hier geen reactie krijg moet ik maar eens gaan bellen in mijn beste Duits...

Dus heren, alle info is welkom, waarvoor bij voorbaat mijn dank!

5. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Opa57 (18 augustus 2013)

Last Online
    10 oktober 2024 @ 01:11
    Discussies
    5
    Thanks
    164

Standaard

Nora was vandaag in Freude te bewonderen. Ik val helemaal niet op blond, maar nu heb ik toch heel even getwijfeld !

7. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (17 augustus 2013),Opa57 (18 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Nora werkt intussen in Oceans, naar tevredenheid.
    (moderator, s.v.p. aanpassen/verplaatsen naar Oceans topic).

Dit had ze bij mijn laatste bezoek aan haar in Happy Garden ook aangekondigd.

Daar sta je van te kijken, een dame die haar woord houdt ...

Inmiddels al beloofd dat ik haar daar snel eens zal bezoeken zodat ze me daar wat wegwijs kan maken...

Alleen nog bedenken wat voor leuk setje ik deze keer meeneem...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Goed, dan toch nog maar een beschrijving van mijn avontuur met Nora een tijd geleden in Happy Garden... past officieel niet onder het Oceans topic maar wel onder het topic van deze dame, dus who cares?

Ik had Nora de laatste keer in Freude 39 bezocht, waar ze mij zeer zorgvuldig verpleegd heeft (damn, dat moet ik ook nog schrijven!). waarna ik haar even uit het oog verloor. Ten tijde van de sluiting van Freude 39 maar eens contact opgenomen om te vragen waar ze zich bevond en dat bleek Happy Garden te zijn. Kreeg meteen te horen wanneer ik kom komen (of wat dat een vraag?) maar dat moest natuurlijk eerst even in een planning worden verwerkt. Effe geduld dus nog, lieve Nora... dacht ik..

Totdat ik des morgens op eenen schoonen Maandag met een enorm probleem wakker werd... ODOL alarm!
    En dus geen enkele mogelijkheid tot concentratie wegens bloedarmoede...

Nou had ik pasgeleden geile smsjes gehad van Nora met de vraag om een bezoekje met geil rollenspel.... hoe ze dat nou aanvoelde weet ik nog steeds niet... Dus effe optellen, vermenigvuldigen en delen (niet aftrekken!) en plots stond ik bij Happy Garden voor de deur....

Nog voordat ik op het Live-topic van het forum kon schrijven werd ik al ontvoerd en na twee intensieve uurtjes met pauze (waarin ik ook geen kans kreeg om iets te typen) zat ik uitgeput op een ligbedje in de zon.

Wat was er gebeurd?

Ik had een leuk maar vooral spannend kamermeisjes setje meegenomen en uiteraard een spannend verhaal bedacht. Ze werkte zogenaamd in een hotel maar haar baan stond door eigen toedoen op de tocht. Nog één klacht van een gast en ze kon vertrekken. Dus toen ze mijn kamer moest schoonmaken (waar ik nog lag te slapen) zou ze mij koste wat koste tevreden moeten krijgen...

Het setje was, zo bleek nadat ze het aan had getrokken, super geil... en zonder slipje... oeps! Dus Nora zorgde er wel voor dat ik haar vaak zag bukken, alvorens ze door kreeg dat ik stiekem wakker was geworden en gemaakt verontwaardigd deed dat ze in mijn kamer was binnen gekomen zonder te kloppen.... Tja, die verontwaardiging kon haar haar baan wel eens kosten als dat werd omgezet in een klacht, dus Nora deed haar uiterste best om mij op andere gedachten te brengen... en dat lukte wel heel aardig...

Voor ik het wist was er al een dik uur voorbij en met Nora kan dat best uitputtend zijn... dus stelde zij voor om een pauze in te lassen en een drankje te gaan doen op het terras in de zon. Prima, vond ik, dus ik nam mijn badjas en bood haar een handdoek aan. Maar nee, mevrouw vond het eigenlijk wel geil om haar setje door de club rond te gaan lopen... nondedju! Wat een bekijks toen we van de kamer af kwamen... zowel van de aanwezige mannen als van andere dames... Ik zag hier en daar wat bollingen ontstaan onder de badjassen van de mannelijke gasten, die hun best deden om niet naar dit supersexy kamermeisje te gluren... haha! En Nora? Die genoot van de aandacht... deed net alsof het de gewoonste zaak van de wereld was en kwam lekker bij me zitten met een drankje...

Na een half uurtje waren we weer een beetje op adem en stelde ze voor om weer de kamer op te gaan, waar het hele spel weer van voor af aan begon. Alles passeerde de revue, van GFE naar hete PSE, zoenen, likken, pussy sliden, neuken, en ga zo maar door, en bijna alles met nog meer dan de helft van haar sexy setje nog aan...

Na weer een uur stomen lagen we allebei hijgend naast elkaar op bed nog wat na te kletsen. Ze vond het wel grappig dat ik haar telkens bezocht als ze van club gewisseld was, en herinnerde zich elk setje dat ik die keren voor haar had meegenomen. Ze vertelde dat ze slechts tijdelijk in Happy Garden was, in afwachting van de opening van Oceans, omdat ze daar uiteindelijk heen wilde verkassen. Ze vroeg zich dus ook al af wanneer ik haar daar weer zou gaan bezoeken en wat voor setje ik dan voor haar mee zou nemen...

Lang gaat het nu dan toch niet meer duren....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

10. Onderstaande 11 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

aamu (18 maart 2015),biged (18 maart 2015),Eddy_V (19 maart 2015),hansdordt (19 maart 2015),hasta la pasta (19 maart 2015),Laatbloeier (19 maart 2015),laplagne (19 maart 2015),pret ( 4 september 2017),Teiresas (21 maart 2015),Wacko66 (21 maart 2015),Wijze grijze (21 maart 2015)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten